Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-01-2005, 15:40
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Citaat:
DR.Avalanche schreef op 28-01-2005 @ 16:28 :
dat is een staff, hij staat bij exeptional items, maar als je hem upped is hij echt fantastisch.
dat ding heb k zowel ladder als non nog ergens weggestopt liggen
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Advertentie
Oud 28-01-2005, 15:58
blupp
blupp is offline
Citaat:
Rikkus schreef op 28-01-2005 @ 16:40 :
dat ding heb k zowel ladder als non nog ergens weggestopt liggen
Hehe als je hem op ladder hebt neem ik hem graag van je over.
Alleen is upgraden een beetje duur geloof ik naar elite.
Oud 28-01-2005, 16:19
beeble
Avatar van beeble
beeble is offline
nu ben ik bezig met een barb

hij krijgt:

arreats (33 ed jewel)
enigma archon (1270 def)
eth botd ba
verdungos
draculs
gore riders
2 raven frosts
highlords wrath
en op switch 2 warcrie wapens
__________________
Oden! Guide our ships, Our axes, spears and swords, Guide us through storms that whip, And in brutal war.
Oud 28-01-2005, 17:30
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Citaat:
blupp schreef op 28-01-2005 @ 16:58 :
Hehe als je hem op ladder hebt neem ik hem graag van je over.
Alleen is upgraden een beetje duur geloof ik naar elite.
hij was de slechtst mogelijke, en ik heb em al verkocht

en @ beeble:

LAMER!!!!
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Oud 28-01-2005, 18:00
DR.Avalanche
Avatar van DR.Avalanche
DR.Avalanche is offline
Bitches, dit is gewoon de beste diablo dag ever.

eerst trade ik een 20/16 sc voor een cta 1bo. nl welliswaar maar goed.

Vervolgens reroll ik een baalGC wat krijg ik? een passive skiller met 45 life! Yeah, heb hem net getrated voor een Jah.

Nu ga ik op zoek naar een cta op ladder. en word de cta+1 gedoneerd aan erik.
__________________
* Jesus,... where is the sugar? *
Oud 28-01-2005, 18:38
Allochthony
Avatar van Allochthony
Allochthony is offline
Dit was wel de slechtse Diablo dag van de maand, super veel lag, 100x uit duel games gegooid...
Oud 28-01-2005, 19:44
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Citaat:
DR.Avalanche schreef op 28-01-2005 @ 19:00 :
Bitches, dit is gewoon de beste diablo dag ever.

eerst trade ik een 20/16 sc voor een cta 1bo. nl welliswaar maar goed.

Vervolgens reroll ik een baalGC wat krijg ik? een passive skiller met 45 life! Yeah, heb hem net getrated voor een Jah.

Nu ga ik op zoek naar een cta op ladder. en word de cta+1 gedoneerd aan erik.

Blijf het mooi vinden: "WAAAA!"
"wat?"
"WAAAAAGH!!! moet je zien!"
*laat passive skiller met 45 life zien*
tegelijk, samen: "WAAAGH!!!"

dat was mooi.
zonder die topaz van mij he....
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Oud 28-01-2005, 23:51
beeble
Avatar van beeble
beeble is offline
Citaat:
Rikkus schreef op 28-01-2005 @ 18:30 :
hij was de slechtst mogelijke, en ik heb em al verkocht

en @ beeble:

LAMER!!!!
>.<
__________________
Oden! Guide our ships, Our axes, spears and swords, Guide us through storms that whip, And in brutal war.
Oud 29-01-2005, 02:52
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Hmmz ik heb echt geen idee of diablo het nog gaat doen en dat ga ik ook niet meer testen .
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 29-01-2005, 08:45
Verwijderd
hoeveel AR moet een beetje melee char hebben ???

en als je je AR wilt berekenen moet je alle AR bij elkaar op tellen wat je van skills en items aan bonus krijgt en dat bij base AR optellen of moet je alles 1 voor 1 der bij optellen ??

Laatst gewijzigd op 29-01-2005 om 09:19.
Oud 29-01-2005, 09:50
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
Ik geloof dat die bonussen van 5% enzo gebaseerd zijn op je AR zónder extra's/gear/charms enzo.
Maar sommige AR dingen geven 't wel over alles wat je aanhebt geloof ik. Btje verwarrend en vervelend rekenen...
Net als dat je theoretisch meer dan 5k dmg doet en eigenlijk maar 0.5 k doet...heel apart...

Ik vind t niet leuk want ik win nog steeds niet van Q...maar eens....eens..... w8 maar!
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Oud 29-01-2005, 12:58
beeble
Avatar van beeble
beeble is offline
Citaat:
moenbase schreef op 29-01-2005 @ 10:50 :
Ik geloof dat die bonussen van 5% enzo gebaseerd zijn op je AR zónder extra's/gear/charms enzo.
Maar sommige AR dingen geven 't wel over alles wat je aanhebt geloof ik. Btje verwarrend en vervelend rekenen...
Net als dat je theoretisch meer dan 5k dmg doet en eigenlijk maar 0.5 k doet...heel apart...

Ik vind t niet leuk want ik win nog steeds niet van Q...maar eens....eens..... w8 maar!
bedoel je met die damage in pvp?

dan moet je 1/5 of1/6 van je damage nemen en dan heb je je pvp damage
__________________
Oden! Guide our ships, Our axes, spears and swords, Guide us through storms that whip, And in brutal war.
Oud 30-01-2005, 01:55
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Yay iemand heeft geprobeerd een van m'n accs te hacken ofzo, kreeg een mailtje dat het emailadres van m'n acc is veranderd

alleen, lijkt alles het nog te doen....

En update tijd:

Mijn java is nu lvl 42, draagt een duriel's shell en Mosers met 2 PDia's, een SoJ en een Nagel, en heeft 7 Java skillers in de invent zitten
over 5 lvls zitten er gore riders en Tgods bij, ga k baal killen en een nmboost regelen, daarna doorlvlen en dan eth upped Titan's, Java gloves, 15%light Ormus, Griffon's met een light jewel en een highlords erbij
nog ff een 2de soj regelen, lvl 88 worden (dan zijn alle major light skills die k wil gemaxed ) en dan gaan duellen ofzo.
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Oud 30-01-2005, 09:57
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Rikkus schreef op 30-01-2005 @ 02:55 :
Yay iemand heeft geprobeerd een van m'n accs te hacken ofzo, kreeg een mailtje dat het emailadres van m'n acc is veranderd

alleen, lijkt alles het nog te doen....

En update tijd:

Mijn java is nu lvl 42, draagt een duriel's shell en Mosers met 2 PDia's, een SoJ en een Nagel, en heeft 7 Java skillers in de invent zitten
over 5 lvls zitten er gore riders en Tgods bij, ga k baal killen en een nmboost regelen, daarna doorlvlen en dan eth upped Titan's, Java gloves, 15%light Ormus, Griffon's met een light jewel en een highlords erbij
nog ff een 2de soj regelen, lvl 88 worden (dan zijn alle major light skills die k wil gemaxed ) en dan gaan duellen ofzo.
Cows killen op nm. En hopen op skillers. Daar ren je het allermakkelijkst doorheen en je hoeft niet bang te zijn dat je de cow king kilt want die is imune to lichtning . En als je sterk genoeg bent cows hell.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 30-01-2005, 12:59
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Jup, die hell koeien gaan naar de BBQ
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Oud 30-01-2005, 18:21
DR.Avalanche
Avatar van DR.Avalanche
DR.Avalanche is offline
Citaat:
wammus schreef op 30-01-2005 @ 10:57 :
Cows killen op nm. En hopen op skillers. Daar ren je het allermakkelijkst doorheen en je hoeft niet bang te zijn dat je de cow king kilt want die is imune to lichtning . En als je sterk genoeg bent cows hell.
Nah wel ff opletten, je gebrukt eth upgraded titans, ik heb ook een keer de cow king per ongeluk geroosterd met die krengen.
hehe, je doet meer damage dan je denkt.
__________________
* Jesus,... where is the sugar? *
Oud 31-01-2005, 15:00
Verwijderd
Ik ga waarschijnlijk een Werewolf PvP maken maar ik ben er nog niet uit wat ik moet gebruiken etc.
Dus messchien dat jullie wat raad kunnen geven of dingen zien die anders kunnen, ik zal jullie alseerst maar even me built laten zien.

Items:
CoH Archon
Verdungo's Hearty Cord
Sandstorm Trek

Jalal's Mane met 40 Ed 15 IAS?
Dream?

The Cat's Eye?
Anglic?

2x Raven Frost?
2x Anglic?

BOTB eth Warpike?
BOTB et Axe+Shield?

Steelrend?
The Disicple?

Skills:
20 Werewolf
20 Lycanthropy
20 Fury
20 Oak Sage
Overige 20, geen idee

Stats:
Strength: 80
Dexterity: 80
Vitality: overige
Energy: geen

Allereerst de items, ik heb al wat items gekozen die ik wel waarschijnlijk ga gebruiken, maar ik ben er nog niet uit welke items ik moet gebruiken.
Wat ik niet precies snap is in hoeverre de Increased Attack Speed effect heeft op je aanval.
Ik denk zelf dat het betekent van hoevaak je aanvalt per seconde, hoe meer hoe sneller, daarom heb ik bepaalde items gekozen omdat daar IAS op zit.
Verder heb ik ook geen idee of ik een schild ga nemen of niet, messchien dat je je ervaring kan delen?

De skills spreken voor zich, of toch niet?

De stats waren niet zo moeilijk te kiezen, ik stem alles af op me items.
Strength word waarschijnlijk 80 maar dat kan ook net iets hoger of lager uitvallen, bepaald items zorgen ervoor dat ik meer strength krijg.
Dexterity vind ik zelf niet zo belangrijk, als ik anglic ga dragen dan stop ik er waarschijnlijk niks in.
Vitality is het belangrijkst, veel life zorgt ervoor dat ik minder snel dood ga.
Energy is niet van belang, mocht ik niet genoeg hebben dan gebruik ik wat charms.

Dus even me vragen op een rijtje.

Welke items kan ik het beste gebruiken? Denk erom dat IAS en AR waarschijnlijk heel belangrijk zijn.

Zal ik een 2handed of een 1handed weapon nemen met shield?

Wat houdt IAS (Increased Attack Speed) precies in?

Werkt Dmg reduce ook in duels?

Hebben jullie nog vragen, tips of ervaring met bepaalde dingen?

Oke dat was het , nu hopen dat iemand kan antwoorden.

Laatst gewijzigd op 31-01-2005 om 15:02.
Oud 31-01-2005, 17:10
blupp
blupp is offline
Citaat:
DarkSavior schreef op 31-01-2005 @ 16:00 :
blaat
Die 4 skills die je maxed zijn goed, je kunt ook voor een spirit of barbs(ipv oak sage) gaan dat je meer damage hebt, IAS betekent natuurlijk dat je sneller slaat. Fury is een goeie aanval voor hoge damage, maar op hell heb je wel veel damage nodig, maar ook resistance, een goed schild en 1hand wapen lijkt mij dus het best behalve als je een 2hand wapen heb met 30 of meer all res. Attack speed is erg belangrijk. Die 20 overige skills..ik steek ze altijd in feral rage, feral rage=life leech plus veel sneller rennen als het actief is, met elke klap van feral wordt de rode bol om je heen groter en ren je harder en jat je meer life.
Deze skill werkt ook in combinatie met fury, een paar keer meppen met feral rage en het werkt 20 seconden, intussen lekker hakken met fury en je jat life alsof je leven er vanaf hangt Sommige mensen gebruiken cyclone armor als 'extra' skill, persoonlijk zie ik hier het nut niet van in, na een paar aanvallen is dat dingetje toch weg, moet je helemaal weer een mens worden, armor casten, weer wolf worden..vind ik maar een gedoe. Volgens mij heb je ook bijna niets aan die armor, maar ik heb het nooit echt gebruikt. Je kunt ook wat puntjes in grizzly summon steken maar dat lijkt me ook niet echt effectief als je op hell wilt spelen. Wel uitkijken met feral rage, want je kunt geen life jatten van skelettons, gewoon op alle monsters die geen vlees hebben werkt feral niet.
Ik gebruik nu full aldur met mn wolf maar die damage is veel en veelste laag op hell, het kan compenseren met een steelrend glove en 2 damage jewels in je aldur wapen dan kom je wel redelijk hoog uit.
Verder, wees gewoon origineel met wat je gaat gebruiken, er zijn vast wel leukere manieren.

Owja, als je te weinig dmg hebt rond de level 75 ofzo als je alles al hebt, kun je je extra skill gooien in die spirit of barbs eventueel maar dan mis je feral rage en je oak sage.

Laatst gewijzigd op 31-01-2005 om 17:13.
Oud 31-01-2005, 17:25
Verwijderd
Oke maar dit wordt niet een PvM maar een PvP vandaar dat veel life handig is.
En dmg word denk ik geen probleem als ik een BOTB heb

Ik denk dat ik de overige skills in Feral rage ga doen dan, life leech werktte dacht ik niet in duels, dat is wel jammer.
Oud 31-01-2005, 17:46
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
*zucht* PvP schreeuwt om Rabies.

Angelic amu + 1 ring, Carrion wind als andere ring, Bramble als armour, BotD knuppel als het even kan (druids hebben bonus met van die dikke 2handed knuppels ) Jalal's als helm idd, TO Gloves, sandstorms en verdungo's/String of ears.
Verder je invent volpleuren met shape skillers (geen drol waard, heb je zo 10 van) en daar onderin 3/20/20's.

klaar
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Oud 31-01-2005, 19:46
beeble
Avatar van beeble
beeble is offline
wat ik ook een briljant wapen vond op een druid is een tomb reaver
__________________
Oden! Guide our ships, Our axes, spears and swords, Guide us through storms that whip, And in brutal war.
Oud 31-01-2005, 19:53
Verwijderd
Citaat:
Rikkus schreef op 31-01-2005 @ 18:46 :
*zucht* PvP schreeuwt om Rabies.

Angelic amu + 1 ring, Carrion wind als andere ring, Bramble als armour, BotD knuppel als het even kan (druids hebben bonus met van die dikke 2handed knuppels ) Jalal's als helm idd, TO Gloves, sandstorms en verdungo's/String of ears.
Verder je invent volpleuren met shape skillers (geen drol waard, heb je zo 10 van) en daar onderin 3/20/20's.

klaar
Meschien een zeer n00b vraag, maar ik snap het principe niet van een 3/20/20, is dat een charm ofsow?
Oud 31-01-2005, 20:09
beeble
Avatar van beeble
beeble is offline
Citaat:
DarkSavior schreef op 31-01-2005 @ 20:53 :
Meschien een zeer n00b vraag, maar ik snap het principe niet van een 3/20/20, is dat een charm ofsow?
ja
3 max damage
20 att rating
20 life

die dingen kosten 2highrunes per stuk, en zijn vaak geduped
__________________
Oden! Guide our ships, Our axes, spears and swords, Guide us through storms that whip, And in brutal war.
Oud 31-01-2005, 21:19
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Citaat:
DarkSavior schreef op 31-01-2005 @ 20:53 :
Meschien een zeer n00b vraag, maar ik snap het principe niet van een 3/20/20, is dat een charm ofsow?
ofsow?

Maar zoals beeble zegt, 1 zo'n charm geeft +3 max dam, +20AR, +20 life. 10 daarvan is +30 max damage, +200 AR (met bonusses van Rabies etc gaat dat rap) en niet te versmaden, 200 life.
omdat je werewolf bent zal die 200 life al gauw oplopen tot zo'n 500/600 life extra, met 10 skillers mss zelfs de 700

Oftewel, harde shizzle.
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Oud 31-01-2005, 21:27
beeble
Avatar van beeble
beeble is offline
Citaat:
Rikkus schreef op 31-01-2005 @ 22:19 :
ofsow?

Maar zoals beeble zegt, 1 zo'n charm geeft +3 max dam, +20AR, +20 life. 10 daarvan is +30 max damage, +200 AR (met bonusses van Rabies etc gaat dat rap) en niet te versmaden, 200 life.
omdat je werewolf bent zal die 200 life al gauw oplopen tot zo'n 500/600 life extra, met 10 skillers mss zelfs de 700

Oftewel, harde shizzle.
en vooral dure shizzle
__________________
Oden! Guide our ships, Our axes, spears and swords, Guide us through storms that whip, And in brutal war.
Oud 31-01-2005, 22:25
AnalSushi
Avatar van AnalSushi
AnalSushi is offline
Jaaaaaaaaaaaaaa, CTA gekregen, van Rob! \m/
Oud 31-01-2005, 22:31
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
AnalSushi schreef op 31-01-2005 @ 23:25 :
Jaaaaaaaaaaaaaa, CTA gekregen, van Rob! \m/
CTA is lame .
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 31-01-2005, 22:38
Verwijderd
Citaat:
DarkSavior schreef op 31-01-2005 @ 18:25 :
Oke maar dit wordt niet een PvM maar een PvP vandaar dat veel life handig is.
En dmg word denk ik geen probleem als ik een BOTB heb

Ik denk dat ik de overige skills in Feral rage ga doen dan, life leech werktte dacht ik niet in duels, dat is wel jammer.
mocht je TO gloves/carrion wind ring gebruiken doe dan zelf niets in posion creeper
Oud 01-02-2005, 01:22
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Net een Duriels shell en een 25% nagel gevonden. Nog niet je van het maar het is nu iig al beter dan niets of echte troep. M'n mf sorcje is inmiddels lvl 70 en ik ga morgen zoeken naar een hellboost. Beetje baalrunnen tot lvl 80 a 83 en dan alleen nog maar mephi en pindle hell runnen . Ik heb er nu al zin in.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 01-02-2005, 09:05
blupp
blupp is offline
Life leech van feral rage werkt wel pvp, pas nog gedaan, alleen 1/10 van normaal ofzo..maar ik vind die extra walkspeed zwaar handig ermee, pvp doe ik het vooral daarvoor, in een duel ren ik lekker naar wat monsters en daar hak ik ff op in..hoppa 2 keer zo snel, dan houd ik een rond teleportende sorc bij
Verder heb ik niet echt ervaring met pvp.
Oud 01-02-2005, 10:06
AnalSushi
Avatar van AnalSushi
AnalSushi is offline
Citaat:
wammus schreef op 31-01-2005 @ 23:31 :
CTA is lame .
Enigma is lame.
Oud 01-02-2005, 10:06
DR.Avalanche
Avatar van DR.Avalanche
DR.Avalanche is offline
Citaat:
Rikkus schreef op 31-01-2005 @ 18:46 :
*zucht* PvP schreeuwt om Rabies.

Angelic amu + 1 ring, Carrion wind als andere ring, Bramble als armour, BotD knuppel als het even kan (druids hebben bonus met van die dikke 2handed knuppels ) Jalal's als helm idd, TO Gloves, sandstorms en verdungo's/String of ears.
Verder je invent volpleuren met shape skillers (geen drol waard, heb je zo 10 van) en daar onderin 3/20/20's.

klaar
Dude, pvp-en zonder schild
Ik zou een 5shael phaseblade nemen met een poison facet. je haalt teminste laatste frame van je rabies attack.
Storm geeft resis, massive DR en als je wil kun je er nog een poison facet inmikken (of een um voor meer resis en dat zal je nodig hebben).
Als helm, ja bij voorkeur een +3 to rabies delerium (voor een grand totale van +5 rabies) maar goed, op cereberus bite zit een heele mooie AR boost(en een ook niet te versmaden 33% open wounds wat uitermate heerst pvp), die erg nodig is voor druids al helemaal als je pvpt houd rekening met het feit dat enigma baba`s en veel pally`s sick defense hebben. (meestal toch rond de 30-40k).
Als riem, ik denk aan een leuke blood crafted belt, met puike resis en strenght of dex boost. Ook op bloodbelts zit open wounds, (verder iig ook nog life leech en life).
En ja, boots sandstorm trek (eth als het ff kan) maar ook goreriders zijn puik vanwege de openwounds, maar ik zou toch voor trek`s gaan.
gloves trang oul idd, ringen, hmm carion en ravenfrost eigenlijk angelic is leuk maar cannot be frozen is een MUST pvp dus tenzij je ergens anders CBF vandaag kan halen gerbruik raven frost. als amu... ja, als je een mara`s hebt is dat altijd puik anders een 3 shapeshift+life amu oid
armor bramble natuurlijk

In je invi idd shapeskillers (met faster hit recovery, life) en small charms met AR en resis life e.d)
__________________
* Jesus,... where is the sugar? *
Oud 01-02-2005, 10:08
AnalSushi
Avatar van AnalSushi
AnalSushi is offline
Citaat:
DR.Avalanche schreef op 01-02-2005 @ 11:06 :
Dude, pvp-en zonder schild
Ik zou een 5shael phaseblade nemen met een poison facet. je haalt teminste laatste frame van je rabies attack.
Storm geeft resis, massive DR en als je wil kun je er nog een poison facet inmikken (of een um voor meer resis en dat zal je nodig hebben).
Als helm, ja bij voorkeur een +3 to rabies delerium (voor een grand totale van +5 rabies) maar goed, op cereberus bite zit een heele mooie AR boost(en een ook niet te versmaden 33% open wounds wat uitermate heerst pvp), die erg nodig is voor druids al helemaal als je pvpt houd rekening met het feit dat enigma baba`s en veel pally`s sick defense hebben. (meestal toch rond de 30-40k).
Als riem, ik denk aan een leuke blood crafted belt, met puike resis en strenght of dex boost. Ook op bloodbelts zit open wounds, (verder iig ook nog life leech en life).
En ja, boots sandstorm trek (eth als het ff kan) maar ook goreriders zijn puik vanwege de openwounds, maar ik zou toch voor trek`s gaan.
gloves trang oul idd, ringen, hmm carion en ravenfrost eigenlijk angelic is leuk maar cannot be frozen is een MUST pvp dus tenzij je ergens anders CBF vandaag kan halen gerbruik raven frost. als amu... ja, als je een mara`s hebt is dat altijd puik anders een 3 shapeshift+life amu oid
armor bramble natuurlijk

In je invi idd shapeskillers (met faster hit recovery, life) en small charms met AR en resis life e.d)
Rob je bent een echte diablo wizard
Oud 01-02-2005, 11:23
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
Gelukkig hebben we altijd wat extra's achter de hand, zoals Enigma's, Coh's, Bramble's...etc....
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Oud 01-02-2005, 15:13
Verwijderd
Citaat:
DR.Avalanche schreef op 01-02-2005 @ 11:06 :

En ja, boots sandstorm trek (eth als het ff kan) maar ook goreriders zijn puik vanwege de openwounds, maar ik zou toch voor trek`s gaan.
Gaat Eth stuff kapot in duel?
Oud 01-02-2005, 15:38
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Citaat:
moenbase schreef op 01-02-2005 @ 12:23 :
Gelukkig hebben we altijd wat extra's achter de hand, zoals Enigma's, Coh's, Bramble's...etc....
die aap zegt zelf al dat ie een CoH heeft, 2 BotD, een 40/15 jewel dus die kan die shizzle wel bij mekaar krijgen dan. zo niet, meer pindlen.
en verder sluit ik me volledig aan bij Anal Sushi, Rob je bent een diablo wizzard
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Oud 01-02-2005, 15:40
AnalSushi
Avatar van AnalSushi
AnalSushi is offline
Citaat:
DarkSavior schreef op 01-02-2005 @ 16:13 :
Gaat Eth stuff kapot in duel?
You bet!
Oud 01-02-2005, 15:57
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Citaat:
DR.Avalanche schreef op 01-02-2005 @ 11:06 :
Dude, pvp-en zonder schild

Hee ik ben nou eenmaal een echte kerel, en die gebruikt geen schild

@ mezelf:
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Oud 01-02-2005, 15:58
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Ik heb een paar dagen geleden een spirit gemaakt in een +30 ress al pally schild en net een in een zwaard. Als ik geen realm down meer heb ga ik dus een hamerpally beginnen . Moet nog wel wat equip zoeken maar dat komt vanzelf wel.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 01-02-2005, 16:05
beeble
Avatar van beeble
beeble is offline
CBF is alleen een must voor niet casters die niet kunnen teleporten vind il
__________________
Oden! Guide our ships, Our axes, spears and swords, Guide us through storms that whip, And in brutal war.
Oud 01-02-2005, 16:07
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Wat is CBF?
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 01-02-2005, 16:14
AnalSushi
Avatar van AnalSushi
AnalSushi is offline
Citaat:
wammus schreef op 01-02-2005 @ 17:07 :
Wat is CBF?
Cannot be Frozen
Oud 01-02-2005, 16:16
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
AnalSushi schreef op 01-02-2005 @ 17:14 :
Cannot be Frozen
Dan is het idd een must en zeker in pvp. Raven frost is als je een beetje een goede hebt zowiezo een hele goede ring.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 01-02-2005, 16:17
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Wat zijn trouwens de belangrijkste stats voor een hamerpally?
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 01-02-2005, 16:24
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Citaat:
wammus schreef op 01-02-2005 @ 17:17 :
Wat zijn trouwens de belangrijkste stats voor een hamerpally?

Energy d'uh!

Erm str genoeg om gear te dragen, rest vit neem ik aan...
Rob?
Anaal rauw vis gerecht?
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Oud 01-02-2005, 16:33
Verwijderd
Citaat:
Rikkus schreef op 01-02-2005 @ 17:24 :
Energy d'uh!

Erm str genoeg om gear te dragen, rest vit neem ik aan...
Rob?
Anaal rauw vis gerecht?
Ik zou een Enigma bp nemen.
Dump niks index en energy omdat het niet nodig is.
Dex is niet boeiend meer als je holy shield hebt.
Mana krijg je ook wel met charms, net als life maar....ach je snapt het wel.

Conclusie: dump alles in vitality
Oud 01-02-2005, 16:38
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Citaat:
DarkSavior schreef op 01-02-2005 @ 17:33 :
Ik zou een Enigma bp nemen.
Dump niks index en energy omdat het niet nodig is.
Dex is niet boeiend meer als je holy shield hebt.
Mana krijg je ook wel met charms, net als life maar....ach je snapt het wel.

Conclusie: dump alles in vitality
Joh hee is dat niet echt hetzelfde als wat ik zei!
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Oud 01-02-2005, 18:43
beeble
Avatar van beeble
beeble is offline
Citaat:
wammus schreef op 01-02-2005 @ 17:17 :
Wat zijn trouwens de belangrijkste stats voor een hamerpally?
ik heb dit gedaan:
103 str (voor archon enigma)
geen energy
ongeveer 100 dex
en rest in life
__________________
Oden! Guide our ships, Our axes, spears and swords, Guide us through storms that whip, And in brutal war.
Oud 01-02-2005, 18:49
foefighter
Avatar van foefighter
foefighter is offline
Citaat:
Rikkus schreef op 01-02-2005 @ 17:24 :
Energy d'uh!

Erm str genoeg om gear te dragen, rest vit neem ik aan...
Rob?
Anaal rauw vis gerecht?
energy heb je niet nodig
mana pots en redemption 1 punt
__________________
We uncover our heads and reveal our souls
Oud 01-02-2005, 19:03
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Ik snap het al. Het is ongeveer hetzelfde zoals elke standaard caster . Genoeg strenght en dex om je equip te dragen. Geen energy en de rest in vita.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:16.