Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-05-2005, 16:31
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
HaWaHaai schreef op 26-05-2005 @ 08:40 :
In the sims 2 university had ik een kindermeisje aangenomen. Op een gegeven moment zei ze dat ze afgewerkt was en vroeg ze of ik zin had om iets samen te doen.
kindermeisjes die de kinderen afwerkt?
Advertentie
Oud 26-05-2005, 16:51
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Marcade schreef op 26-05-2005 @ 17:31 :
Ik zou me alleen kunnen voorstellen dat hiermee bedoelt word, dat als je het bed in duikt met een tuinman, dat je dan een nieuwe erbij kan bestellen.
Dan moet je wel eerst samenwonen hoor.
__________________
Oud 27-05-2005, 05:46
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Marcade schreef op 26-05-2005 @ 17:31 :
kindermeisjes die de kinderen afwerkt?
Ik weet niet zeker of je reactie serieus bedoeld is , maar in het geval dat dat wel is: je kindermeisje werkt vanaf een uur voor je gaat werken tot een uur nadat je thuis bent. En 'afgewerkt zijn' is Brabants voor 'klaar zijn met werken'. Oeps.
Oud 27-05-2005, 08:40
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
HaWaHaai schreef op 27-05-2005 @ 06:46 :
En 'afgewerkt zijn' is Brabants voor 'klaar zijn met werken'. Oeps.
Ahh t'is brabants.
Oud 27-05-2005, 15:12
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Marcade schreef op 27-05-2005 @ 09:40 :
Ahh t'is brabants.
Echt schandalig, ik spreek helemaal niet veel Brabants, en soms kom ik er dan via iets dergelijks als dit toch achter dat ik van sommige uitdrukkingen niet eens het besef heb dat dat geen 'Algemeen Nederlands' is.
Oud 27-05-2005, 22:21
FreeZzze
FreeZzze is offline
Citaat:
HaWaHaai schreef op 27-05-2005 @ 16:12 :
Echt schandalig, ik spreek helemaal niet veel Brabants, en soms kom ik er dan via iets dergelijks als dit toch achter dat ik van sommige uitdrukkingen niet eens het besef heb dat dat geen 'Algemeen Nederlands' is.
FF offtopic: het staat wel in de van Dale dusja is vast opgenomen in 't ABN zie: http://www.vandale.nl/opzoeken/woord...woord=afwerken

Anyway... over the Sims Noghtlife kan ik niet zoveel vinden eerlijk gezegd
Oud 28-05-2005, 06:44
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Ik dus ook niet, en al helemaal niet wanneer hij uit komt. Raar dat dat niet eens op de officiele sims site staat. En op de site die HaWaHaai gaf ook niet.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 28-05-2005, 09:25
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
miekmuis schreef op 28-05-2005 @ 07:44 :
Ik dus ook niet, en al helemaal niet wanneer hij uit komt. Raar dat dat niet eens op de officiele sims site staat. En op de site die HaWaHaai gaf ook niet.
Ik had ook niet heel goed gekeken. Nu ook weer niet, maar misschien heb jehier iets aan (citaat: ""The Sims 2 Nightlife" Release Date: Fall 2005, Some game stores are giving out a release date of August 1.")
Oud 28-05-2005, 18:25
FreeZzze
FreeZzze is offline
Citaat:
HaWaHaai schreef op 28-05-2005 @ 10:25 :
Ik had ook niet heel goed gekeken. Nu ook weer niet, maar misschien heb jehier iets aan (citaat: ""The Sims 2 Nightlife" Release Date: Fall 2005, Some game stores are giving out a release date of August 1.")
In amerika zeker
Oud 28-05-2005, 18:54
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
FreeZzze schreef op 28-05-2005 @ 19:25 :
In amerika zeker
Dat duurt nog zo lang !
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 28-05-2005, 18:55
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Oh en had er nog iemand een tip over hoe ik een feestje goed kan laten slagen? Want ik krijg het niet voor elkaar. Hoeveel balonnen en barkeepers ik ook neerzet.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 28-05-2005, 20:08
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
miekmuis schreef op 28-05-2005 @ 19:55 :
Oh en had er nog iemand een tip over hoe ik een feestje goed kan laten slagen? Want ik krijg het niet voor elkaar. Hoeveel balonnen en barkeepers ik ook neerzet.
Zorgen dat iedereen elkaar aardig vind, misschien?

Ik hou niet van die feestjes.
__________________
Oud 28-05-2005, 21:05
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
dat was raar....
mn vrouw had de zwangersschaps verschijnselen maar beviel maar niet...
dus heb dr het huis uitgeschopt en ze was de taxi nog niet uit bij het andere huis of ze was bevallen....

en ja hoor eindelijk een jongen
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 28-05-2005, 22:16
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 28-05-2005 @ 22:05 :
dat was raar....
mn vrouw had de zwangersschaps verschijnselen maar beviel maar niet...
dus heb dr het huis uitgeschopt en ze was de taxi nog niet uit bij het andere huis of ze was bevallen....

en ja hoor eindelijk een jongen
Zwangere vrouwen kunnen toch niet met de taxi? Vanaf het moment dat ze een buikje hebben in ieder geval.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 29-05-2005, 15:22
Princess16
Princess16 is offline
bij mij is er een student afgestudeert en die moest dus weer overgeplaatst worden naar de gewone wereld..........dat heb ik dus gedaan...
Maare iedere x als ik nu op het sgerm kom dat je een dorp kan uitzoeken....staat er in plaats van 1 van die dorpen waar ik die jongen naartoe heb gestuurd nu de universiteit...
En als ik daar dan op klik om dat te gaan spelen komt er te staan dat het spel is vastgelopen..

Maar bij die andere dorpen doet die dat niet...dus daar kank het wel gewoon spelen....wat kan ik hier aan doen ??
Oud 29-05-2005, 21:50
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Opnieuw installeren ben ik bang.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 30-05-2005, 22:12
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline


Mijn laatste project
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 31-05-2005, 16:02
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
mooi
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 31-05-2005, 16:59
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Dat is inderdaad een mooi huis. Past ook goed bij de omgeving.
__________________
Du bist ein N00b!
Oud 31-05-2005, 18:17
Freestyler*
Freestyler* is offline
Citaat:
miekmuis schreef op 28-05-2005 @ 19:55 :
Oh en had er nog iemand een tip over hoe ik een feestje goed kan laten slagen? Want ik krijg het niet voor elkaar. Hoeveel balonnen en barkeepers ik ook neerzet.
je eigen sims aanzetten tot sociale acties
dansen doet het altijd wel goed bij mij
__________________
I love dr Phil :D
Oud 31-05-2005, 22:07
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
miekmuis schreef op 28-05-2005 @ 23:16 :
Zwangere vrouwen kunnen toch niet met de taxi? Vanaf het moment dat ze een buikje hebben in ieder geval.
klopt...ze had ook nog geen buikje
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 02-06-2005, 21:45
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik moet weer even een frustratie kwijt... Mijn vrouw was de douche aan het repareren, compleet met een boel gespetter. Toen even later de douche weer werkte, ging ze tv kijken. Maar ze nam het gespetter mee! Wat ze nu ook doet, of ze naar haar werk gaat, of ze gaat slapen, koken, of iets anders, die spetters blijven. En soms slaat ze er ook tegenaan. Echt irritant. En waarschijnlijk is de enige oplossing het gezin verhuizen... Of heeft iemand een ander idee?
Oud 02-06-2005, 22:01
FreeZzze
FreeZzze is offline
Citaat:
HaWaHaai schreef op 02-06-2005 @ 22:45 :
Ik moet weer even een frustratie kwijt... Mijn vrouw was de douche aan het repareren, compleet met een boel gespetter. Toen even later de douche weer werkte, ging ze tv kijken. Maar ze nam het gespetter mee! Wat ze nu ook doet, of ze naar haar werk gaat, of ze gaat slapen, koken, of iets anders, die spetters blijven. En soms slaat ze er ook tegenaan. Echt irritant. En waarschijnlijk is de enige oplossing het gezin verhuizen... Of heeft iemand een ander idee?
Bij Maxis gaan klagen dat ze een definitieve patch moeten gaan uitbrengen! Kan je het gespetter niet met een cheat boolProp, of MoveObjectsOn verwijderen? Ik heb wel ook zoiets met het kampvuur... Had het verwijderd terwijl het brande... blijft het vuur staan kan 't wel met MoveObjects verplaatsen maar niet verwijderen en Sims lopen er ook heel vrolijk doorheen.
Oud 03-06-2005, 07:01
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Bij rare dingen met sims moet je ze gewoon ff omkleden of hun gezicht veranderen.
__________________
Oud 04-06-2005, 08:01
Princess16
Princess16 is offline
bij mij is er een student afgestudeert en die moest dus weer overgeplaatst worden naar de gewone wereld..........dat heb ik dus gedaan...
Maare iedere x als ik nu op het sgerm kom dat je een dorp kan uitzoeken....staat er in plaats van 1 van die dorpen waar ik die jongen naartoe heb gestuurd nu de universiteit...
En als ik daar dan op klik om dat te gaan spelen komt er te staan dat het spel is vastgelopen..

Maar bij die andere dorpen doet die dat niet...dus daar kank het wel gewoon spelen....wat kan ik hier aan doen ??
Oud 04-06-2005, 15:52
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
Princess16 schreef op 04-06-2005 @ 09:01 :
bij mij is er een student afgestudeert en die moest dus weer overgeplaatst worden naar de gewone wereld..........dat heb ik dus gedaan...
Maare iedere x als ik nu op het sgerm kom dat je een dorp kan uitzoeken....staat er in plaats van 1 van die dorpen waar ik die jongen naartoe heb gestuurd nu de universiteit...
En als ik daar dan op klik om dat te gaan spelen komt er te staan dat het spel is vastgelopen..

Maar bij die andere dorpen doet die dat niet...dus daar kank het wel gewoon spelen....wat kan ik hier aan doen ??
Dat vroeg je 5 posts terug ook al. Geen idee.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 07-06-2005, 18:49
Graph
Avatar van Graph
Graph is offline
Ik heb een vraagje..

Een tijdje geleden was ik helemaal verslaafd aan de sims 2 en had ik voor het eerst iets gedownload .. het 'gedownloade' had ik in een map gezet.
Na een best lange tijd wil ik de sims 2 weer gaan spelen en spullen gaan downloaden, maar ik ben die map kwijt ..

Waar zou ik die map ergens gezet kunnen hebben?

Alvast bedankt als ik niet duidelijk ben hoor ik het wel

owh ja .. heb geen studentenleven .. k weet nie of da belangrijke informatie is ofzo
Oud 08-06-2005, 14:17
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Miracle schreef op 03-06-2005 @ 08:01 :
Bij rare dingen met sims moet je ze gewoon ff omkleden of hun gezicht veranderen.
Het gezicht veranderen hielp niet, zwanger worden wel .
Oud 08-06-2005, 16:51
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
Graph schreef op 07-06-2005 @ 19:49 :
Ik heb een vraagje..

Een tijdje geleden was ik helemaal verslaafd aan de sims 2 en had ik voor het eerst iets gedownload .. het 'gedownloade' had ik in een map gezet.
Na een best lange tijd wil ik de sims 2 weer gaan spelen en spullen gaan downloaden, maar ik ben die map kwijt ..

Waar zou ik die map ergens gezet kunnen hebben?

Alvast bedankt als ik niet duidelijk ben hoor ik het wel

owh ja .. heb geen studentenleven .. k weet nie of da belangrijke informatie is ofzo
Je kunt toch met de zoekfunctie in het startmenu van windows en dan zoeken naar maxis of sims of als je de naam van de map nog weet, daarnaar?
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 08-06-2005, 19:14
Graph
Avatar van Graph
Graph is offline
Citaat:
miekmuis schreef op 08-06-2005 @ 17:51 :
Je kunt toch met de zoekfunctie in het startmenu van windows en dan zoeken naar maxis of sims of als je de naam van de map nog weet, daarnaar?
daar dacht ik dus ook aan maar dat werkte niet ..
maar het is inmiddels opgelost
Oud 08-06-2005, 21:17
druiveke
druiveke is offline
bestaat er een functie om makkelijk meubels te zoeken?

stel dat meubel a reeds in je huis staat, hoe verdubbel ik het meubel dan om JUIST hetzelfde ook op een andere plaats te hebben?

hoe verhuis ik mijn gezin?
Oud 08-06-2005, 21:40
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
druiveke schreef op 08-06-2005 @ 22:17 :
bestaat er een functie om makkelijk meubels te zoeken?

stel dat meubel a reeds in je huis staat, hoe verdubbel ik het meubel dan om JUIST hetzelfde ook op een andere plaats te hebben?

hoe verhuis ik mijn gezin?
meubels zoeken gaat toch al makkelijk? het is allemaal op categorie gesorteerd.

Dan moet je hetgeen dat je wil verdubbelen oppakken met het handje en hem gelijk weer terugplaatsen maar dan met ctrl ingedrukt. Je zult zien dat ie dan ook na het plaatsen in je hand blijft zodat je hem ook nog ergens anders kan plaatsen.

als je een heel gezin wil verplaatsen kan je dat gewoon in het menu van je Buurt doen. Als je slechts 1 of meerdere leden uit een gezin wil verhuizen klik je met een sim op de krant en kies je voor 'eigen huis zoeken'. Vervolgens komt er een venster waarin je kan kiezen wie je allemaal mee wil nemen.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 08-06-2005, 22:48
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Ik ga hem ook weer eens spelen, wel alleen de Sims 2.
Maar als ik dus steeds die zogenaamde 'wensen' van mijn Sims vervul, leven ze dan ook langer?

Ik heb geen zin om steeds kinderen te maken
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 09-06-2005, 11:12
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
Jolt schreef op 08-06-2005 @ 23:48 :
Ik ga hem ook weer eens spelen, wel alleen de Sims 2.
Maar als ik dus steeds die zogenaamde 'wensen' van mijn Sims vervul, leven ze dan ook langer?

Ik heb geen zin om steeds kinderen te maken
Ze leven er wel langer door ja. En ze zijn daarn altijd platina waardoor je die beroeps beloningen altijd kunt gebruiken.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 09-06-2005, 16:26
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Hmm, ik heb een andersoortige vraag.
ik heb zegmaar de basisversie van the sims 2... Mijn oom heeft hem voor me op mijn computer gezet, en ik weet verder ook niet hoe hij er aan is gekomen (zal wel illegaal zijn, whatever).
anyway, ik kan niet bouwen. ik kan geen muren maken, geen zwembaden graven, niet behangen, niets vanuit het bouwmenu doet het. (vanuit kopen kan ik wel behangen en vloerbedekking leggen omdat dat in mijn collecties zit)

heeft iemand iets van een crack of code hiervoor?
merci beaucoup!
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Oud 09-06-2005, 16:31
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
je hebt hem dus illegaal, door middel van een fatsoenlijke crack zou je hem wel kunnen spelen.

Google kan je doen.

Links mogen hier niet gepost worden, zijn de forumbazen niet zo blij mee.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 09-06-2005, 19:30
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
HaWaHaai schreef op 08-06-2005 @ 15:17 :
Het gezicht veranderen hielp niet, zwanger worden wel .
En helaas, nu is de baby geboren en is het spetterfestijn er weer.
Oud 09-06-2005, 19:38
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
HaWaHaai schreef op 09-06-2005 @ 20:30 :
En helaas, nu is de baby geboren en is het spetterfestijn er weer.
Jezus. Nou ja, je kunt altijd nog kijken of die carrierebeloning er iets aan kan doen?
__________________
Oud 09-06-2005, 20:16
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Zo weer eens uit de kast getrokken, ga nu wel eindelijk eens mijn droomhuis bouwen, klein maar fijn.

En dan ook maar een heus gezin stichten waar ik eigenlijk tegen op zie

Wel met de hulp van een begin 'fondsje' anders duurt het mij te lang, en ben dan niet gauw tevreden, nu kan ik rustig bouwen .
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 09-06-2005, 21:54
Dynamico
Avatar van Dynamico
Dynamico is offline
Sims vertoont gebreken op onze computer, waardoor ik niet eens normaal een huis kan bouwen.
__________________
't Kan verkeren.
Oud 10-06-2005, 17:57
Ilsch
Avatar van Ilsch
Ilsch is offline
Kun je eigenlijk zelf een greekhouse maken? (:
Oud 10-06-2005, 19:44
druiveke
druiveke is offline
mijn koppeltje is wel dolverliefd maar willen geen seks???

ze slapen ook allebei in een apart bed, wanneer ik 1 in een tweepersoonsbed wil laten slapen willen ze niet slapen en worden ze lastig, wanneer ik dat bed dan door een eenpersoonsbed vervang slaapt ze wel

hoe laat je ze trouwen? ze zijn wel al verloofd

kan je je sims gelukkig lat eleven zonder te gaan werken? of is dit ook nodig voor andere zaken buiten geld?

ik wil ze zo graag een kind laten hebben!
Oud 11-06-2005, 15:53
Ilsch
Avatar van Ilsch
Ilsch is offline
Zijn ze wel oud genoeg?

Ik heb een sim die wel met de ander een kindje kon maken en verloven, maar niet trouwen omdat hij nog op school zit
Oud 11-06-2005, 17:41
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
druiveke schreef op 10-06-2005 @ 20:44 :
mijn koppeltje is wel dolverliefd maar willen geen seks???

ze slapen ook allebei in een apart bed, wanneer ik 1 in een tweepersoonsbed wil laten slapen willen ze niet slapen en worden ze lastig, wanneer ik dat bed dan door een eenpersoonsbed vervang slaapt ze wel

hoe laat je ze trouwen? ze zijn wel al verloofd

kan je je sims gelukkig lat eleven zonder te gaan werken? of is dit ook nodig voor andere zaken buiten geld?

ik wil ze zo graag een kind laten hebben!
zijn ze idd wel oud genoeg? (volwassen)

of anders: is het bed wel van beide kanten toegankelijk (dus niet dat één kant tegen een muur staat ofzo)?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 12-06-2005, 18:55
druiveke
druiveke is offline
ja ze zijn er in geraakt

ik wil graag een super groot huis, maar ik haat het om het volledig in te richten, zijn hier gn oplossingen voor?
Oud 14-06-2005, 23:24
Verwijderd
net geinstalleerd, en damn wat een super spel, maar het gaat denk ik veel tijd kosetn om het te leren spelen
Oud 15-06-2005, 13:02
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Ik vind het nog veel te lang duren voor de volgende expansion pack uitkomt. Ik heb university nu wel weer gezien
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 15-06-2005, 14:41
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Anneka schreef op 15-06-2005 @ 00:24 :
net geinstalleerd, en damn wat een super spel, maar het gaat denk ik veel tijd kosetn om het te leren spelen
Nee hoor, dat valt best mee. Gewoon simpel beginnen, met 1 of 2 sims en wat eenvoudige spulletjes enzo, en zodra je een beetje weet hoe alles gaat, een baan nemen en je familie uitbreiden. Ik had het tenminste best snel geleerd. En anders is er de help-modus ook nog altijd...
Oud 15-06-2005, 19:57
Verwijderd
Citaat:
HaWaHaai schreef op 15-06-2005 @ 15:41 :
Nee hoor, dat valt best mee. Gewoon simpel beginnen, met 1 of 2 sims en wat eenvoudige spulletjes enzo, en zodra je een beetje weet hoe alles gaat, een baan nemen en je familie uitbreiden. Ik had het tenminste best snel geleerd. En anders is er de help-modus ook nog altijd...
hehe ok

damn mijn spel is echt sloom op mijn computer, snap er niets van want mn comp is vrij nieuw.. maar het duurt meer dan een minuut voor een familie geladen is oid:\.
Oud 15-06-2005, 20:35
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Jemig, ik ben nu objecten van de site aan het installeren, maar wat gaat dat eindeloos langzaam Die installer is blijkbaar een enorm zwaar programma.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:30.