Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-09-2005, 09:40
Captain N
Avatar van Captain N
Captain N is offline
Jaja hij begint langzamerhand onthuld te worden en cubezone is op de controller ingegaan.
Hoe fikking sweet is die, check het uit.

http://www.cubezone.nl/ShowContent.asp?ContentID=16135

De mogelijkheden worden hierdoor vele malen groter dan de huidige standaard qua games.
Nu heeft ninty dat ook al beweerd met de DS en daar moet ik het nog van zien, maar als ik alles zo bekijk begint mijn vertrouwen in de Big N langzaam weer terug te komen.
__________________
They came...from...behind!
Advertentie
Oud 16-09-2005, 09:55
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Het spreekt me helemaal niet zo aan eigenlijk. Lijkt net een afstantsbediening en of je daar nu fijn mee kan gamen?
Het plaatje waar er een losse stick bij aan zit ziet er al beter uit, zoiets loopt veel lekkerder dan die pijltjestoetsen en daarbij alleen met 1 hand kan bedienen.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 16-09-2005, 10:00
Captain N
Avatar van Captain N
Captain N is offline
IGN article

http://cube.ign.com/articles/651/651224p1.html

Filmpje

http://media.cube.ign.com/articles/6...d_1249127.html


Ik denk dat je een verkeerd idee hebt, de pijltjes toetsen zullen nauwelijks gebruikt worden, je kan de afstandbediening zelf als controller gebruiken omdat zijn positie constant geregistreerd wordt.
Daarbij is hij ook tilt gevoelig wat perfect zou zijn voor flight simulaties, je kunt sweepgebaren maken om een honkbalknuppel na te bootsen etc.
Nu snap ik zelf dat een hoop casual gamers zoiets hebben van, ik wil gewoon lui onderuit gezakt met een controller.
Maar ik denk dat iedereen die de standaard toch een beetje gehad heeft iig de revo in de gaten moet houden.

Daarnaast ziet het hele apparaat er uberslick uit.
__________________
They came...from...behind!
Oud 16-09-2005, 10:09
CrazY G
Avatar van CrazY G
CrazY G is offline
Ziet er wel leuk uit. Vooral FPS kunnen leuk worden met die bediening.
Maar mij eerste keus blijft toch de ps3, misschien dat ik later de revolution erbij neem, want dit lijkt me wel tof voor de variatie
__________________
oh oh den haag....
Oud 16-09-2005, 10:17
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Captain N schreef op 16-09-2005 @ 11:00 :

Ik denk dat je een verkeerd idee hebt, de pijltjes toetsen zullen nauwelijks gebruikt worden, je kan de afstandbediening zelf als controller gebruiken omdat zijn positie constant geregistreerd wordt.
Daarbij is hij ook tilt gevoelig wat perfect zou zijn voor flight simulaties, je kunt sweepgebaren maken om een honkbalknuppel na te bootsen etc.
Nu snap ik zelf dat een hoop casual gamers zoiets hebben van, ik wil gewoon lui onderuit gezakt met een controller.
Maar ik denk dat iedereen die de standaard toch een beetje gehad heeft iig de revo in de gaten moet houden.

Daarnaast ziet het hele apparaat er uberslick uit.
Ik zal er idd wel een beetje een verkeert beeld van hebben, komt me gewoon nogal raar over. Ik ben wel erg benieuwt hoe dat ding in de praktijk gaat werken.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 16-09-2005, 10:30
Verwijderd
Bij Mario Kart:

In a future Mario Kart, players could conceivably accelerate by pushing the controller forward and decelerate by pulling it back again. Sharp turns could be made by twisting left or right on the pointer. It might even be possible to turn the pointer on its side and hold it NES style while retaining some depth perception control functionality.

Dus dat kan ook nog steeds gelukkig


Ik moet zeggen het ziet er heel interessant uit maar ik denk dat je bij sommige spellen na een tijd een lamme arm krijgt als je telkens je arm of pols moet gebruiken bij akties. Maar het is soms net dus een muis van de pc
Oud 16-09-2005, 10:35
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
raar ding hoor.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Oud 16-09-2005, 10:39
Captain N
Avatar van Captain N
Captain N is offline
Citaat:
MegaManX schreef op 16-09-2005 @ 11:30 :


Ik moet zeggen het ziet er heel interessant uit maar ik denk dat je bij sommige spellen na een tijd een lamme arm krijgt als je telkens je arm of pols moet gebruiken bij akties. Maar het is soms net dus een muis van de pc
Naast fijn gamen krijg je ook nog een gezonde workout
__________________
They came...from...behind!
Oud 16-09-2005, 10:46
Onorthodox
Avatar van Onorthodox
Onorthodox is offline
Gewoon even het filmpje bekijken en je hebt al een stuk beter beeld van die controller.

Het enige wat die andere consoles tot nu toe bieden zijn alleen maar nieuwe/betere graphics...
En dan krijg je de nieuwe nintendo voor je neus. Hell yeah
__________________
People like YOU are the reason people like ME need medication
Oud 16-09-2005, 10:57
Verwijderd
Citaat:
Onorthodox schreef op 16-09-2005 @ 11:46 :
Gewoon even het filmpje bekijken en je hebt al een stuk beter beeld van die controller.

Het enige wat die andere consoles tot nu toe bieden zijn alleen maar nieuwe/betere graphics...
En dan krijg je de nieuwe nintendo voor je neus. Hell yeah
Die tandarts.

Maar ik ben blij dat ze bij mario kart een optie hebben om de controller op de oude nes manier te houden

Maar bijv. bij een tennis spel of een ander sport spel, de slag, schot,etc. te nabootsen, (als dat zo werkelijk is) dan zou dat ja...een echte revolutie verandering zijn.
Oud 16-09-2005, 11:06
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Bah.. en ik dacht dat de PS 3 controller kwa freakyness niet overtroffen kon worden ..



.. guess I was wrong ..
Oud 16-09-2005, 11:08
Onorthodox
Avatar van Onorthodox
Onorthodox is offline
Citaat:
Marcade schreef op 16-09-2005 @ 12:06 :
Bah.. en ik dacht dat de PS 3 controller kwa freakyness niet overtroffen kon worden ..

[afbeelding]

.. guess I was wrong ..
Dus jij vindt de afstandbediening van een tv er ook freaky uit zien?
__________________
People like YOU are the reason people like ME need medication
Oud 16-09-2005, 11:10
Verwijderd
Smooth. Maar vraag me af of het niet heel vermoeiend is. Als ik wat langer achter een console zit vind ik het wel ideaal om achterover te gaan hangen en m'n controler te laten rusten. Constant met zo'n apparaat in de lucht lopen zwaaien lijkt me na een uurtje toch wat zwaar worden.

Maar ben benieuwd, dit gaat het jaar worden dat ik ook maar eens een console ga kopen.
Oud 16-09-2005, 11:11
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Onorthodox schreef op 16-09-2005 @ 12:08 :
Dus jij vindt de afstandbediening van een tv er ook freaky uit zien?
Nee maar een afstandsbediening van een tv als controller gebruiken waar ook nog eens bewegingen meer worden geregistreerd vind ik wel freaky .. ja.

Ik ben een ouwe lul; ik wil gewoon op de bank zitten en niet als die mongolen in 't filmpje lopen te zwaaien en zwieren.

Ik geloof ook nooit dat het fijn zal gaan werken; dat het hoogstens leuk voor 10 minuten is, maar dat je dan gewoon stil wilt zitten en dan iets wilt hebben dat goed in de hand ligt.
Oud 16-09-2005, 11:11
Verwijderd
Citaat:
Onorthodox schreef op 16-09-2005 @ 12:08 :
Dus jij vindt de afstandbediening van een tv er ook freaky uit zien?
Ik vind een magnetron d'r ook niet freaky uitzien. Maar als dat door moet gaan voor een controller wel weer.
Oud 16-09-2005, 11:21
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
ik voorzie heel veel kapotte dingen in huis...als je zo moet gaan zwaaien in een vaak te kleine kamer...dan sla je dingen kapot...en als je marioparty785 speelt dan sla je steeds in elkaars gezicht...
bovenien kan je je afvragen: Zitten we hier op te wachten? Zelf zit ik meer te wachten op revolutionare games...niet dezelfde games met een andere besturing...op een mario waarmee je springt door je controller omhoog te doen zit ik niet te wachten.
ik vrees dat er dus veel games uitkomen die geforceerd die functie gebruiken 'omdat nintendo dat wil'.


Buiten dat alles om denk ik dat de meeste developpers naar de PS3 en Xbox360 gaan...waarom? omdat het draait om geld. Als je games maakt voor 2 consoles dan verkoopt het beter. Ook omdat de revolution waarschijnlijk maar 2x zo sterk word dan de cube...wat in het niets valt bij de PS3 en 360...dus valt ninty helemaal buiten de boot voor multiplatformers...

conclusie: tenzij ze met geheel andere games komen die ervoor zorgen dat die controller ook wat toevoegt, is het een nutteloos ding...
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Oud 16-09-2005, 11:39
Benteknol
Avatar van Benteknol
Benteknol is offline
en nou maar hopen dat er third devolopers party's zijn die de revolutie trekken


btw wat een domme pauper controler ik wil in de sofa zitten en gamen niet zwaaien
Oud 16-09-2005, 11:44
Captain N
Avatar van Captain N
Captain N is offline
Citaat:
mr praatpaal schreef op 16-09-2005 @ 12:39 :
en nou maar hopen dat er third devolopers party's zijn die de revolutie trekken


btw wat een domme pauper controler ik wil in de sofa zitten en gamen niet zwaaien
Er zijn veel positieve reacties geweest na de conferentie, THQ, EA, Ubisoft en Hideo Kojima zien het wel zitten.
Hoe het nu is zijn er blijkbaar meer 3rd parties geinteresseert in de Revo dan dat er ooit in de GC waren.

Ik denk dat de meeste een beetje aan het doemdenken zijn, dat filmpje is natuurlijk vet overdreven om duidelijk te maken hoe de controller precies werkt, met de lamme armen en het spastiche gezwaai zal het waarschijnlijk wel mee vallen.

Citaat:
conclusie: tenzij ze met geheel andere games komen die ervoor zorgen dat die controller ook wat toevoegt, is het een nutteloos ding...
Mr obvious.
__________________
They came...from...behind!
Ads door Google
Oud 16-09-2005, 11:46
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
ik las op gamespot dat ze kruisjes op de vloer hadden gezet met waar je moest staan; sorry hoor, maar zo'n grote kamer heb ik dus niet...
__________________
Aut Caesar aut nullus
Oud 16-09-2005, 11:48
Captain N
Avatar van Captain N
Captain N is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 16-09-2005 @ 12:46 :
ik las op gamespot dat ze kruisjes op de vloer hadden gezet met waar je moest staan; sorry hoor, maar zo'n grote kamer heb ik dus niet...
Je hebt waarschijnlijk ook geen 2 bij 3 TV in je kamer staan.
__________________
They came...from...behind!
Oud 16-09-2005, 11:53
Benteknol
Avatar van Benteknol
Benteknol is offline
Citaat:
Captain N schreef op 16-09-2005 @ 12:44 :
Er zijn veel positieve reacties geweest na de conferentie, THQ, EA, Ubisoft en Hideo Kojima zien het wel zitten.
Hoe het nu is zijn er blijkbaar meer 3rd parties geinteresseert in de Revo dan dat er ooit in de GC waren.

Ik denk dat de meeste een beetje aan het doemdenken zijn, dat filmpje is natuurlijk vet overdreven om duidelijk te maken hoe de controller precies werkt, met de lamme armen en het spastiche gezwaai zal het waarschijnlijk wel mee vallen.



Mr obvious.
Het lijkt me een beetje te dromerig .

Waarom zou ik als bedrijf spellen appart gaan maken voor de revolution als ik makkelijk 2 dezelfde kan zetten op de xbox 360 en ps3.

Beetje zonde van me tijd en geld ook omdat de "geweldige nintendo fans alleen geil worden als er mario/metroid/zelda in de titel staat.

Word dit een virtualboy verhaal ?

ok ok dus ik lees dat er een classic controller komt ..(dus een paar nintendo spellen ondersteunen de "revolution controller" die alleen de hardcore fans nemen....lekker dan)

Laatst gewijzigd op 16-09-2005 om 12:01.
Oud 16-09-2005, 11:54
Flagellant
Avatar van Flagellant
Flagellant is offline
Dit echt geniaal en breekt met het conventionele gamedenken van de afgelopen, pakweg, 20 jaar. Voor de sceptici:

Citaat:
- Nintendo will release what is called a "classic styled" Expansion Controller.

- The Revolution controller can "inserted" into classic styled (shaped) controller.

- Iwata says all you favorite games including virtual console stuff and multi stuff will play fine on Revolution.
Oud 16-09-2005, 12:06
Captain N
Avatar van Captain N
Captain N is offline
Citaat:
mr praatpaal schreef op 16-09-2005 @ 12:53 :
Het lijkt me een beetje te dromerig .

Waarom zou ik als bedrijf spellen appart gaan maken voor de revolution als ik makkelijk 2 dezelfde kan zetten op de xbox 360 en ps3.

Beetje zonde van me tijd en geld ook omdat de "geweldige nintendo fans alleen geil worden als er mario/metroid/zelda in de titel staat.

Word dit een virtualboy verhaal ?

ok ok dus ik lees dat er een classic controller komt ..(dus een paar nintendo spellen ondersteunen de "revolution controller" die alleen de hardcore fans nemen....lekker dan)
Check de post hierboven maar.
Er zijn nog bedrijven die waarde hechten aan creativiteit, daarbij hebben verschillende developers al positief gereageerd op de mogelijkheden.
Daarnaast is het dus mogelijk ook je GC controllers of een classic controller aan te sluiten en kunnen standaard games welke voor ps3 en xbox ontwikkeld worden gewoon gepoort worden naar de Revo.

Hoe moeilijk dit technisch is weet ik ook allemaal niet, maar zoiets had ik vernomen.
__________________
They came...from...behind!
Oud 16-09-2005, 12:10
Benteknol
Avatar van Benteknol
Benteknol is offline
Citaat:
Captain N schreef op 16-09-2005 @ 13:06 :
Check de post hierboven maar.
Er zijn nog bedrijven die waarde hechten aan creativiteit, daarbij hebben verschillende developers al positief gereageerd op de mogelijkheden.
Daarnaast is het dus mogelijk ook je GC controllers of een classic controller aan te sluiten en kunnen standaard games welke voor ps3 en xbox ontwikkeld worden gewoon gepoort worden naar de Revo.

Hoe moeilijk dit technisch is weet ik ook allemaal niet, maar zoiets had ik vernomen.
Ja maar als ik dat soort games speel op de revo waarom zou ik dan geen xbox 360 of ps3 nemen met mooiere graphics?
Ik ben bang dat er te weinig mensen alleen dat sorrt speciale games willen spelen
Oud 16-09-2005, 12:14
Onorthodox
Avatar van Onorthodox
Onorthodox is offline
Citaat:
mr praatpaal schreef op 16-09-2005 @ 13:10 :
Ja maar als ik dat soort games speel op de revo waarom zou ik dan geen xbox 360 of ps3 nemen met mooiere graphics?
Ik ben bang dat er te weinig mensen alleen dat sorrt speciale games willen spelen
Maar als het goed is ga je niet alleen dat soort games op de revo spelen.
En ik denk dat er meer mensen zijn die op de revo willen spelen dan jij denkt
__________________
People like YOU are the reason people like ME need medication
Advertentie
Oud 16-09-2005, 12:15
Captain N
Avatar van Captain N
Captain N is offline
Mwah ik weet het niet, ik denk dat het spelen van retro games een hoop mensen zal aanspreken, daarnaast heeft nintendo best een aardige fanbase en zijn ze vooral in japan gestoord van dit soort snufjes.
De concurentie wordt moeilijk voor ninty, maar ik zie het nou niet zo snel floppen, sinds de N64 zie ik het zelfs weer een beetje positief in
Maargoed ieder zijn goed recht om zelf een console uit te kiezen natuurlijk, ik hou de Revo iig goed in de gaten.
__________________
They came...from...behind!
Oud 16-09-2005, 12:29
Onorthodox
Avatar van Onorthodox
Onorthodox is offline
En je weet totaal niets over het soort games wat er op de revo uit zullen komen... Hoe kun je daar dan over oordelen?

Tot nu toe heb je 2 "standaard" consoles waarvan iedereen al weet hoe ze spelen; standaard dus. Zoals iedereen gewend is. Het enige wat die consoles zullen bieden zijn betere/nieuwere graphics. En misschien afentoe een nieuw soort gameplay voor een spel... En de verbetering van spellen niet te vergeten. Al zul je die natuurlijk op den ouderwetse manier moeten spelen.
Totaal niets nieuws onder de horizon.

Over de games van de revo weet niemand nog iets. Niemand weet hoe het zal spelen. En niemand die weet wat voor games er uit gaan komen.
De mensen die nu al roepen dat ze het niets vinden of dat het totaal niets lijkt kunnen daar totaal niet over oordelen.
En dit is zo vernieuwend als het maar zijn kan

Magoe, wat de boer niet kent eet hij niet
__________________
People like YOU are the reason people like ME need medication
Oud 16-09-2005, 12:40
Benteknol
Avatar van Benteknol
Benteknol is offline
Citaat:
Onorthodox schreef op 16-09-2005 @ 13:29 :
En je weet totaal niets over het soort games wat er op de revo uit zullen komen... Hoe kun je daar dan over oordelen?

Tot nu toe heb je 2 "standaard" consoles waarvan iedereen al weet hoe ze spelen; standaard dus. Zoals iedereen gewend is. Het enige wat die consoles zullen bieden zijn betere/nieuwere graphics. En misschien afentoe een nieuw soort gameplay voor een spel... En de verbetering van spellen niet te vergeten. Al zul je die natuurlijk op den ouderwetse manier moeten spelen.
Totaal niets nieuws onder de horizon.

Over de games van de revo weet niemand nog iets. Niemand weet hoe het zal spelen. En niemand die weet wat voor games er uit gaan komen.
De mensen die nu al roepen dat ze het niets vinden of dat het totaal niets lijkt kunnen daar totaal niet over oordelen.
En dit is zo vernieuwend als het maar zijn kan

Magoe, wat de boer niet kent eet hij niet
wel ze zijn al gespeeld door gamespot lul niet
Oud 16-09-2005, 12:41
Onorthodox
Avatar van Onorthodox
Onorthodox is offline
Citaat:
mr praatpaal schreef op 16-09-2005 @ 13:40 :
wel ze zijn al gespeeld door gamespot lul niet
Ahja, en nu weet natuurlijk iedereen hoe ze spelen
__________________
People like YOU are the reason people like ME need medication
Oud 16-09-2005, 12:44
Benteknol
Avatar van Benteknol
Benteknol is offline
Citaat:
Onorthodox schreef op 16-09-2005 @ 13:41 :
Ahja, en nu weet natuurlijk iedereen hoe ze spelen
nee maar dat zwaaien vind ik leuk voor 30 minuten netzoals eyetoy niet een hele console
Oud 16-09-2005, 12:46
Onorthodox
Avatar van Onorthodox
Onorthodox is offline
Citaat:
mr praatpaal schreef op 16-09-2005 @ 13:44 :
nee maar dat zwaaien vind ik leuk voor 30 minuten netzoals eyetoy niet een hele console
Een dikke voor jou
__________________
People like YOU are the reason people like ME need medication
Oud 16-09-2005, 12:52
Captain N
Avatar van Captain N
Captain N is offline
Citaat:
mr praatpaal schreef op 16-09-2005 @ 13:44 :
nee maar dat zwaaien vind ik leuk voor 30 minuten netzoals eyetoy niet een hele console
Het lijkt me een beetje neerhalend voor de Revo om deze met een eyetoy te vergelijken.
Daarnaast zijn het slechts voorbeelden, echt niet iedere game draait om het spastisch heen enweer bewegen van de controller.
Daarbij is het richtsysteem een hele verademing van standaard consoles bij bv shooters, ook het feit dat ie tilt gevoelig is geeft flightgames een hele andere ervaring.
Ik moet het ook nog zien in de praktijk, maar op papier vind ik het nu al een geweldig apparaat.
__________________
They came...from...behind!
Oud 16-09-2005, 13:03
Verwijderd
Ik hoop dat er ook nog een normale controller voor de Revolution zal komen, het idee om met zo'n afstandsbediening te sturen lijkt me driemaal niks. Waarschijnlijk, het lijkt me wel logisch, zal er ook nog een 'normale' controller komen aangezien Nintendo toch ook wel in zal zien dat dit niet iedereen aanspreekt.
Oud 16-09-2005, 13:04
Verwijderd
Als ze zeggen dat je de controller op de ouderwetse manier kan spelen dan is dat wel een vooruitgang. Een nieuw snufje zit er gewoon bij. We zullen het allemaal wel zien.
Oud 16-09-2005, 13:04
Onorthodox
Avatar van Onorthodox
Onorthodox is offline
Je kunt de GC controller op de revo aansluiten
__________________
People like YOU are the reason people like ME need medication
Oud 16-09-2005, 13:07
Captain N
Avatar van Captain N
Captain N is offline
Citaat:
Onorthodox schreef op 16-09-2005 @ 14:04 :
Je kunt de GC controller op de revo aansluiten
Daarnaast wordt er naast die AB een nieuwe normale controller op de markt gebracht.
__________________
They came...from...behind!
Ads door Google
Oud 16-09-2005, 13:09
Verwijderd
Het zij zo... NR blijft achter de andere 2 consoles wat betreft multimedia en geheugen. Maar er zijn genoeg mensen die in het wereldje van Nintendo blijven hangen.

*steekt hand op*
Oud 16-09-2005, 13:12
Captain N
Avatar van Captain N
Captain N is offline
Maargoed daar staat tegen over dat nintendo nooit een MM apparaat heeft willen maken en ik kan me daar wel in vinden.
Mn xbox heeft ook de mogelijkheid om muziek af te spelen, maar ik durf te wedden dat er maar een handjevol mensen zijn die dit ook daadwerkelijk doen.
Nee als ik een console koop dan moet ik kunnen gamen als ik em aanzet en als ik klaar ben dat gaat die uit en thats it.

Even voor de goede orde, zowel de 360 als PS3 zijn ubergeil hoor, maar nintendo is net ietsje geiler

imo...
__________________
They came...from...behind!
Oud 16-09-2005, 13:13
Verwijderd
Citaat:
Captain N schreef op 16-09-2005 @ 14:12 :
Maargoed daar staat tegen over dat nintendo nooit een MM apparaat heeft willen maken en ik kan me daar wel in vinden.
Mn xbox heeft ook de mogelijkheid om muziek af te spelen, maar ik durf te wedden dat er maar een handjevol mensen zijn die dit ook daadwerkelijk doen.
Nee als ik een console koop dan moet ik kunnen gamen als ik em aanzet en als ik klaar ben dat gaat die uit en thats it.
offtopic: Je tekenfilm rocks ik speel er ook in mee ... - X dan
Oud 16-09-2005, 13:28
CrazY G
Avatar van CrazY G
CrazY G is offline
wie weet gaan we die controller straks ook zien op de 360 en ps3, want het volgens mij is het toch gewoon hetzelfde principe als een lightgun, die is ook tiltgevoelig etc...alleen nintendo heeft er wat meer functionalieit aangegeven.
__________________
oh oh den haag....
Oud 16-09-2005, 13:28
Benteknol
Avatar van Benteknol
Benteknol is offline


als dit waar is koop ik hem wel me hart smelt voor oldscool
Oud 16-09-2005, 13:28
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Ik weet niet zo goed wat ik er van moeten denken. Mijn eerste reactie was gematigd optimistisch, maar nu ik er wat beter over nagedacht heb, word ik toch een beetje sceptisch.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Oud 16-09-2005, 13:44
Verwijderd
Mooi dat er ook een normale controller komt .

Citaat:
CrazY G schreef op 16-09-2005 @ 14:28 :
wie weet gaan we die controller straks ook zien op de 360 en ps3, want het volgens mij is het toch gewoon hetzelfde principe als een lightgun, die is ook tiltgevoelig etc...alleen nintendo heeft er wat meer functionalieit aangegeven.
Lightgun tiltgevoelig??
Oud 16-09-2005, 14:16
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
CrazY G schreef op 16-09-2005 @ 14:28 :
wie weet gaan we die controller straks ook zien op de 360 en ps3, want het volgens mij is het toch gewoon hetzelfde principe als een lightgun, die is ook tiltgevoelig etc...alleen nintendo heeft er wat meer functionalieit aangegeven.
dit kun je echt nooit voor elkaar krijgen met een lightgun hoor. het enige wat die doet is registreren welk deel van het beeldscherm zichtbaar is voor de lichtgun; het ding heeft dus geen idee van bewegingen in meerdere richtingen, is niet snelheidsgevoelig, etc.

ontopic : ik blijft t een raar ding vinden. ik vind die cube ook een raar ding. neemt niet weg dat dr wel 1 op mn kamer staat .

Ik heb liever dat alle unreal, gta's, etc lekker op de xbox of de ps uitkomen, die spellen kun je uiteindelijk allemaal op je pc spelen. daarnaast, ik heb liever een ongelooflijk leuk en uitdagend spel dan een 'realistisch' spel met uber-graphics.

ten slotte : niemand heeft nog graphics van de revo gezien, of van de ps3. xbox 360 wel geloof ik, maar dat zouden ook nog steeds wel devkits kunnen zijn. enige beelden van de revo is duidelijk bij gesteld dat dat niet om de grafische kwaliteit ging, en alles wat we tot nu toe van de ps3 gezien hebben draait op devkits.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Oud 16-09-2005, 14:42
CrazY G
Avatar van CrazY G
CrazY G is offline
ok dan niet tiltgevoelig, maar het principe is bijna hetzelfde als een lightgun, maar waar ik alleen voor vrees is de exclusieviteit.
Want als je het bekijkt is alleen de controller revolutionair aan de revolution. Ik bedoel alleen dat het straks heel goed mogelijk is dat game developers dit na gaan doen en zo een spel plus revolutionaire controller als pack gaan uitbrengen op de 360 en/of ps3.
__________________
oh oh den haag....
Oud 16-09-2005, 14:48
Baka-san
Baka-san is offline
Oud 16-09-2005, 14:51
Benteknol
Avatar van Benteknol
Benteknol is offline
lijkt op een bedafstandsbediening in het ziekehuis en op een sextoy
Oud 16-09-2005, 14:59
Baka-san
Baka-san is offline
http://media.cube.ign.com...1/651334/vid_1249127.html

filmpje moet je zien man helemaal sekojw
Oud 16-09-2005, 15:06
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
CrazY G schreef op 16-09-2005 @ 15:42 :
ok dan niet tiltgevoelig, maar het principe is bijna hetzelfde als een lightgun, maar waar ik alleen voor vrees is de exclusieviteit.
Want als je het bekijkt is alleen de controller revolutionair aan de revolution. Ik bedoel alleen dat het straks heel goed mogelijk is dat game developers dit na gaan doen en zo een spel plus revolutionaire controller als pack gaan uitbrengen op de 360 en/of ps3.
dr gaat echt een hoop tijd zitten om zoiets te ontwikkelen. de revolution zelf moet er ook geschikt voor zijn, dat maak je niet zomaar ff na als 'add-on' voor de xbox of zo hoor.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Oud 16-09-2005, 15:07
Verwijderd
Citaat:
Baka-san schreef op 16-09-2005 @ 15:59 :
http://media.cube.ign.com...1/651334/vid_1249127.html

filmpje moet je zien man helemaal sekojw
Je URL doet het niet.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Games Nintendo Wii IV
Maxic
500 18-04-2008 10:16
Games Nintendo Revolution/Wii III
Verwijderd
500 15-11-2007 16:50
Games Nintendo Revolution II
Verwijderd
500 02-03-2007 12:24
Games De E3
Maxic
54 29-05-2005 11:00
Games Nintendo Revolution
Verwijderd
50 21-05-2005 17:49
Games De nintendo DS [algemeen]
M-Bas
273 04-04-2005 09:46


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:20.