Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-07-2006, 15:42
Meadow
Avatar van Meadow
Meadow is offline
Groene Balkjes?
__________________
All credibility, all good conscience, all evidence of truth come only from the senses. - Friedrich Nietzsche
Advertentie
Oud 04-07-2006, 15:43
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Meadow schreef op 04-07-2006 @ 16:42 :
Groene Balkjes?
Dat ze altijd schoon zijn, nooit hoeven te plassen, altijd blij zijn, etc .. die groene balkjes.
Oud 04-07-2006, 15:57
Meadow
Avatar van Meadow
Meadow is offline
Oke, what's the fun? Iets om een keer te testen, dat wel, hoe doe je dat? Maar het lijkt me eigenlijk weinig uitdagend?
__________________
All credibility, all good conscience, all evidence of truth come only from the senses. - Friedrich Nietzsche
Oud 04-07-2006, 16:07
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Meadow schreef op 04-07-2006 @ 16:57 :
Oke, what's the fun? Iets om een keer te testen, dat wel, hoe doe je dat? Maar het lijkt me eigenlijk weinig uitdagend?
/agree
Oud 04-07-2006, 17:11
Verwijderd
Citaat:
Meadow schreef op 04-07-2006 @ 16:57 :
Oke, what's the fun? Iets om een keer te testen, dat wel, hoe doe je dat? Maar het lijkt me eigenlijk weinig uitdagend?
Jup, is het ook. Maar soms is het wel handig je sims even op te peppen
Oud 04-07-2006, 21:08
dafzzz
dafzzz is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 04-07-2006 @ 18:11 :
soms is het wel handig je sims even op te peppen
Oud 04-07-2006, 21:20
Meadow
Avatar van Meadow
Meadow is offline
Mja, als je goed bent heb je dat natuurlijk niet nodig .
__________________
All credibility, all good conscience, all evidence of truth come only from the senses. - Friedrich Nietzsche
Oud 04-07-2006, 21:21
Verwijderd
Citaat:
Meadow schreef op 04-07-2006 @ 16:57 :
Oke, what's the fun? Iets om een keer te testen, dat wel, hoe doe je dat? Maar het lijkt me eigenlijk weinig uitdagend?
Daarentegen wordt het soms wel stik irritant om een Sim tevreden te houden, te laten kweken, geld te laten verdienen en ook nog promoveren, dus ik kan me voorstellen dat je dat soms helemaal beu bent. (Vooral het vrienden maken vind ik schijt-irritant).
Oud 04-07-2006, 21:59
Meadow
Avatar van Meadow
Meadow is offline
Citaat:
Mutant schreef op 04-07-2006 @ 22:21 :
Daarentegen wordt het soms wel stik irritant om een Sim tevreden te houden, te laten kweken, geld te laten verdienen en ook nog promoveren, dus ik kan me voorstellen dat je dat soms helemaal beu bent. (Vooral het vrienden maken vind ik schijt-irritant).
Lukt mij meestal prima eigenlijk... Nooit echt problemen om ze tevreden te houden...
__________________
All credibility, all good conscience, all evidence of truth come only from the senses. - Friedrich Nietzsche
Oud 04-07-2006, 22:14
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
De enige cheat die ik in de sims gebruikt heb is soms aging off; omdat ik vind dat ze anders zo enorm snel al oud worden en de pijp uit gaan, voordat je een beetje goed en wel met ze gespeeld hebt :'-(
Oud 05-07-2006, 13:24
dafzzz
dafzzz is offline
Citaat:
Marcade schreef op 04-07-2006 @ 23:14 :
De enige cheat die ik in de sims gebruikt heb is soms aging off; omdat ik vind dat ze anders zo enorm snel al oud worden en de pijp uit gaan, voordat je een beetje goed en wel met ze gespeeld hebt :'-(
waar is die voor dan?? (ik weet t, er staat wel iets, maar niet echt duidelijk voor mij)
Oud 05-07-2006, 13:36
dafzzz
dafzzz is offline
Citaat:
dafzzz schreef op 05-07-2006 @ 14:24 :
waar is die voor dan?? (ik weet t, er staat wel iets, maar niet echt duidelijk voor mij)
laat maar...mn grijze cellen zijn aan t denken gegaan, en snappen m
Oud 05-07-2006, 13:36
Verwijderd
Citaat:
dafzzz schreef op 05-07-2006 @ 14:24 :
waar is die voor dan?? (ik weet t, er staat wel iets, maar niet echt duidelijk voor mij)
Aging off = ouder worden uit = ze worden niet ouder.
Oud 05-07-2006, 20:42
sweetkrissy
Avatar van sweetkrissy
sweetkrissy is offline
... ik heb 'm en de uitbreidingen op mijn laptop thnx to my little brother
__________________
Don't frown, you never know who is falling in love with your smile
Oud 05-07-2006, 21:12
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Oh ik kan niet wachten tot er weer huisdiertjes zijn. Ik overweeg zowaar serieus om die uitbreidingsset te kopen. Maar ik ving op dat hij pas half september uitkomt.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 06-07-2006, 11:49
Verwijderd
ik heb mijn vriend en mezelf nagebouwd en het is leuk
nu wil ik wat meer mensen in de buurt gaan zetten, ook mensen die ik ken, dat vind ik altijd het leukst
Oud 07-07-2006, 22:13
Clumsy*
Avatar van Clumsy*
Clumsy* is offline
Weet iemand hoe je cheats moet invoeren in de ps2 versie?
( ik weet dat het slecht is om cheats te gebruiken )
Oud 10-07-2006, 21:25
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Weer nieuwe sims 2 uitbreiding aan gekondigd: Sims 2: Glamour Life

Ik vraag me af wat er met sims pets is gebeurd
Oud 10-07-2006, 22:26
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Marcade schreef op 10-07-2006 @ 22:25 :
Weer nieuwe sims 2 uitbreiding aan gekondigd: Sims 2: Glamour Life

Ik vraag me af wat er met sims pets is gebeurd
Tsss, je weet toch wel dat als je je virtuele Paris Hilton wil gaan maken dat niet kan zonder handtasformaat hondjes
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Oud 11-07-2006, 09:08
Miek
Avatar van Miek
Miek is offline
mijn computer ging kapot en al mijn levenswerken zijn weg
__________________
Addicts of communication..
Oud 12-07-2006, 09:41
Meadow
Avatar van Meadow
Meadow is offline
Citaat:
Miek schreef op 11-07-2006 @ 10:08 :
mijn computer ging kapot en al mijn levenswerken zijn weg
Tell me about it, is een poos geleden 3 keer achter elkaar gebeurd .
__________________
All credibility, all good conscience, all evidence of truth come only from the senses. - Friedrich Nietzsche
Oud 13-07-2006, 16:59
Verwijderd
Sinds een paar dagen loopt het spel steeds vast als er een auto komt om mijn sims op te halen voor het werk. Het beeld wordt dan heel raar, het staat stil, delen van het beeld ontbreken en delen worden heel vaak herhaald. Soms kan ik dan nog wél opslaan en afsluiten. Het deed dit eerst nog niet. De belangrijkste veranderingen aan mijn computer sinds het dat doet zijn een andere desktop-achtergrond (dat zal het toch niet zijn) en de installatie van updates van world of warcraft (lijkt me ook geen waarschijnlijke oorzaak). Wie heeft dit nog meer, hoe kan het komen en wat kan ik er aan doen?
Oud 13-07-2006, 19:53
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Sarah schreef op 13-07-2006 @ 17:59 :
Sinds een paar dagen loopt het spel steeds vast als er een auto komt om mijn sims op te halen voor het werk. Het beeld wordt dan heel raar, het staat stil, delen van het beeld ontbreken en delen worden heel vaak herhaald. Soms kan ik dan nog wél opslaan en afsluiten. Het deed dit eerst nog niet. De belangrijkste veranderingen aan mijn computer sinds het dat doet zijn een andere desktop-achtergrond (dat zal het toch niet zijn) en de installatie van updates van world of warcraft (lijkt me ook geen waarschijnlijke oorzaak). Wie heeft dit nog meer, hoe kan het komen en wat kan ik er aan doen?
Wordt het heel warm op je kamer? Daar kunnen computers namelijk niet zo goed tegen. Zo ja dan de zijkap er vanaf en een huis tuin en keukenfan er op.

Wat je ook kan proberen is alle drivers updaten naar de laatste versie.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 13-07-2006, 20:07
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Sarah schreef op 13-07-2006 @ 17:59 :
Sinds een paar dagen loopt het spel steeds vast als er een auto komt om mijn sims op te halen voor het werk. Het beeld wordt dan heel raar, het staat stil, delen van het beeld ontbreken en delen worden heel vaak herhaald.
Is dit echt *elke* keer alleen als er een auto komt om je sims op te halen?
Oud 14-07-2006, 14:22
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Ik snap er geen ruk van... sinds ik open for business heb geïnstalleerd wil de balk die laat zien hoeveel schoolpunten ze kunnen krijgen niet meer groeien, hij staat altijd op een derde, dus ik kan me suf studeren, maar krijg nooit een volle grijze balk terwijl ik wel alle skillpoints heb die ik moet hebben... zijn er nog andere dingen die je moet doen voor die balk groter wordt?
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 15-07-2006, 10:57
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
(misschien is zo'n vraag al eerder gesteld, maar ik heb geen zin om alle topics over de Sims door te lezen...)
Wij hadden de Sims 2 gekocht, maar de cd was gebroken. Briefje gestuurd, en gelukkig kregen we als vervanging de speciale dvd editie. We konden hier gewoon mee spelen. Nu is een tijdje geleden onze computer gecrasht, en dus zijn alle programma's er ook af. Ik wilde laatst de Sims installeren, maar mijn vader ging het proberen en zei dat het niet kon met de dvd-versie. Nu probeerde ik het net, en ik kreeg wel een installatie-scherm (ik kreeg het scherm waar je de code moet invoeren, verder ben ik niet gegaan). Maar ik durf het spel niet te installeren, want mijn ouders zijn niet thuis en ik ben bang dat ik de computer laat crashen.
Lang verhaal, maar mijn vraag: kan je met de dvd-versie de Sims ook installeren?
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 15-07-2006, 12:56
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Oke, ik heb het geinstalleerd
Blijkbaar kan dat dus gewoon met de dvd versie.
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 15-07-2006, 13:42
Verwijderd
Glamour Life *Klik*

Binnenkort komt er dus weer een nieuw uitbreidingspakket uit, namelijk Glamour Life.

Tja, ik ben zo iemand die alle uitbreidingen koopt, maar het ziet er wel leuk uit, allemaal nieuwe spulletjes (kleding, meubels etc.)
Oud 15-07-2006, 13:47
Verwijderd
Dat is dus een Stuff Pack? Dus geen nieuwe carriere dingen of andere gameplay-dingen? Alleen kleding, meubels enzo?
Die hoef ik niet
Oud 15-07-2006, 13:48
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 15-07-2006 @ 14:47 :
Dat is dus een Stuff Pack? Dus geen nieuwe carriere dingen of andere gameplay-dingen? Alleen kleding, meubels enzo?
Die hoef ik niet
Jep, het is een stuffpack.
Oud 15-07-2006, 15:15
Verwijderd
Citaat:
Marcade schreef op 13-07-2006 @ 21:07 :
Is dit echt *elke* keer alleen als er een auto komt om je sims op te halen?
het gebeurde vier keer en precies als er een auto kwam om ze op te halen, en verder niet. Maar het kan inderdaad aan de warmte hebben gelegen, want het was wel erg warm toen.
Oud 20-07-2006, 00:10
Meadow
Avatar van Meadow
Meadow is offline
Citaat:
Cassiopeia schreef op 15-07-2006 @ 14:42 :
Glamour Life *Klik*

Binnenkort komt er dus weer een nieuw uitbreidingspakket uit, namelijk Glamour Life.

Tja, ik ben zo iemand die alle uitbreidingen koopt, maar het ziet er wel leuk uit, allemaal nieuwe spulletjes (kleding, meubels etc.)
Oeh, die moet ik even gaan halen. Vin de rest van de uitbredingen niet zo boeiend, maar deze .
__________________
All credibility, all good conscience, all evidence of truth come only from the senses. - Friedrich Nietzsche
Oud 21-07-2006, 13:27
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 15-07-2006 @ 14:47 :
Dat is dus een Stuff Pack? Dus geen nieuwe carriere dingen of andere gameplay-dingen? Alleen kleding, meubels enzo?
Die hoef ik niet
Nou, ik heb van mijn ex familiepret gekregen. Maar ik heb zelf Nightlife en University niet, al had ik die toen wel geïnstalleerd. En nu met Familiepret erop te zetten, doen alle voorgaande versies het dus wel, ook al heb ik ze niet

Dus dan is het heel wat goedkoper alleen achteraf zo'n stuffpakket te kopen .
Oud 21-07-2006, 15:10
AlopiA
Avatar van AlopiA
AlopiA is offline
Yay ik heb vandaag de sims 2 gekocht. Wel even wennen maar veel leuker dan deel 1!
__________________
Met een hamer en ducttape past het altijd. | When chemists die, we barium | De ijzeren dame
Oud 21-07-2006, 15:27
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
AlopiA schreef op 21-07-2006 @ 16:10 :
Yay ik heb vandaag de sims 2 gekocht. Wel even wennen maar veel leuker dan deel 1!
Het blijft alleen jammer dat dingen die "vroeger" zo vanzelfsprekend geworden waren uit expansions er nu weer uitgesloopt waren om weer in nieuwe expansions alsnog terug te komen...

(en het blijft alsnog kut dat ondanks dat servo nu terug is hij eigenlijk klote is geworden omdat hij een slot in je familie opneemt )
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Oud 21-07-2006, 17:46
Bloompje
Avatar van Bloompje
Bloompje is offline
Oeee ik heb weer sims-kriebels, om de zoveel tijd ben ik er niet achter weg te slaan

Zodoende heb ik nu weer een nieuwe familie opgestart en de wens van de één is zes kinderen zien trouwen (ik heb er nu 3) en van de ander een gouden bruiloft halen.. Maar ik heb dus geen idee hoe je dat haalt? Gewoon heel lang doorspelen ofzo?
__________________
I am..
Oud 21-07-2006, 19:11
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
geen idee bloompje.. dat hebben ze bij mij nog niet gehad geloof ik...
ze wilde alleen 30 kleinkinderen


ik heb nu 2 x een tweeling achter elkaar gehad
heb een jongen en een meisje en dan 2 jongens..
heb t meisje verdronken *grin*
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 22-07-2006, 12:13
AlopiA
Avatar van AlopiA
AlopiA is offline
Ik heb een probleempje. De ene helft van mijn 2-persoonsbed is onbruikbaar omdat het al in gebruik zou zijn. Er zijn alleen geen sims op bezoek en mijn eigen sims hebben het niet in gebruik. Ik wilde het bed verplaatsen maar dat gaat dus niet. In die ene helft kan dus ook niet geslapen worden. Iemand enig idee wat ik hieraan kan doen?
__________________
Met een hamer en ducttape past het altijd. | When chemists die, we barium | De ijzeren dame
Oud 22-07-2006, 16:16
Verwijderd
Citaat:
AlopiA schreef op 22-07-2006 @ 13:13 :
Ik heb een probleempje. De ene helft van mijn 2-persoonsbed is onbruikbaar omdat het al in gebruik zou zijn. Er zijn alleen geen sims op bezoek en mijn eigen sims hebben het niet in gebruik. Ik wilde het bed verplaatsen maar dat gaat dus niet. In die ene helft kan dus ook niet geslapen worden. Iemand enig idee wat ik hieraan kan doen?
Volgens mij is het enige wat je kan doen de familie uit huis plaatsen, en dan weer in het huis gaan wonen; maar dan moet je wel je hele huis opnieuw inrichten....
Oud 22-07-2006, 17:13
AlopiA
Avatar van AlopiA
AlopiA is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 22-07-2006 @ 17:16 :
Volgens mij is het enige wat je kan doen de familie uit huis plaatsen, en dan weer in het huis gaan wonen; maar dan moet je wel je hele huis opnieuw inrichten....
Ik ben gewoon in een nieuw en groter huis gaan wonen. Probleem is nu iig wel opgelost
__________________
Met een hamer en ducttape past het altijd. | When chemists die, we barium | De ijzeren dame
Oud 22-07-2006, 19:25
Kingofthemall
Avatar van Kingofthemall
Kingofthemall is offline
Citaat:
AlopiA schreef op 22-07-2006 @ 18:13 :
Ik ben gewoon in een nieuw en groter huis gaan wonen. Probleem is nu iig wel opgelost
Ik heb dat probleem met een deur die open blijft staan maja dat ding staat dus niet in de weg, ziet er alleen beetje raar uit
__________________
Kingofthe.mall | Samurai op het toilet: (>_<) (o_o) (O_O) (^_^)
Oud 23-07-2006, 11:21
AlopiA
Avatar van AlopiA
AlopiA is offline
Ik wilde nog 1 kind voor mijn sims voordat ze oudere werden, omdat dat nog een wens was, krijg ik een tweeling -__-;
En nu willen ze 10 kinderen krijgen, die kan ik niet eens kwijt in mijn huisje
__________________
Met een hamer en ducttape past het altijd. | When chemists die, we barium | De ijzeren dame
Oud 23-07-2006, 19:35
Verwijderd
Ach, je laat ze doorgroeien en verplaatst ze op tijd naar de unief (als je dat hebt natuurlijk), je kunt ze toch uit huis laten trekken?

Overigens, ik heb zo'n espresso-machine en ik vind die max al needs wel handig, ik geloof alleen niet dat het zo simpel is en denk dat er een nadeel aan verbonden zit dat ik niet weet. Iemand?
Oud 24-07-2006, 09:15
Verwijderd
Oh... kijk eens aan: http://www.securityfocus.com/news/10232

Hmpf, ik vond het al te mooi om waar te zijn, hopelijk heb ik nix anders mee binnengehaald.
Oud 24-07-2006, 10:15
Charl0tteee
Avatar van Charl0tteee
Charl0tteee is offline
mensen voor problemen zoals voorwerpen niet kunnen verplaatsen etc. is een handige code:

move_objects on

daar kan je alles mee verplaatsen, in welke staat het voorwerp ook is. Je kan ook mensen verwijderen maar dat raad ik je niet aan, die zie je niet meer terug.
__________________
Zoveel dromen en te weinig nachtrust.
Oud 24-07-2006, 11:46
Meadow
Avatar van Meadow
Meadow is offline
Citaat:
Mutant schreef op 24-07-2006 @ 10:15 :
Oh... kijk eens aan: http://www.securityfocus.com/news/10232

Hmpf, ik vond het al te mooi om waar te zijn, hopelijk heb ik nix anders mee binnengehaald.
Wat een bizar verhaal! Hoezo EA games is te groot om nog goed te proggen....
__________________
All credibility, all good conscience, all evidence of truth come only from the senses. - Friedrich Nietzsche
Oud 24-07-2006, 12:29
Verwijderd
Nou ja, ik vond het dus wel een handig apparaat. Wel vreemd, dus ik dacht dat er iets aan vast zat, sneller verouderen ofzo... Is het een hack. Hm, fijn dan.
Oud 28-07-2006, 12:06
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
De sims 2: Huisdieren aangekondigd

Hier een preview.

Laatst gewijzigd op 28-07-2006 om 12:20.
Oud 29-07-2006, 11:31
dafzzz
dafzzz is offline
Citaat:
Marcade schreef op 28-07-2006 @ 13:06 :
De sims 2: Huisdieren aangekondigd

Hier een preview.
ziet er op zich wel stoer uit...
Oud 31-07-2006, 10:27
Kuuu
Avatar van Kuuu
Kuuu is offline
"Hoewel katten eigenwijze dieren zijn, hebben de makers ervoor gekozen ze in de game iets afhankelijker te maken zodat je niet dagen achter elkaar je kat kwijt bent. "

Geweldige uitbreiding, ik kan niet wachten
__________________
/iCare
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:03.