Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-02-2006, 15:58
Verwijderd
Citaat:
Travian is een browser based MMOG waar je kan wedijveren met duizenden andere spelers door de leiding over een klein dorp te nemen en jouw volk naar glorie en overwinning te leiden.

# Drie stammen
# Vier grondstoffen
# 10 militaire units per stam
# 25 gebouwen
Ik speel nu al een tijdje Travian en het verbaast me dat er hier op dit forum nog geen thread over is, GoT en Fok! hebben beide een grote thread over Travian en zelfs een eigen alliantie.

Over Travian :
Je kan kiezen uit 3 stammen en daarmee begin je in een klein dorpje, dat dorpje bouw je uit naar een groter dorp en als je groot genoeg bent en een wat hogere productie van grondstoffen hebt kun je beginnen aan een volgend dorp. Je kan andere spelers aanvallen, met andere spelers handelen, een alliantie vormen die uit meerdere spelers bestaat, pacten sluiten met andere allianties oorlogen voeren en nog veel meer.

Het lijkt op :
Age of Empires
Kolonisten van Katan

www.travian.nl is de nederlandse server maar er zijn ook internationale servers alleen is het niet aan te raden om daar op te spelen als je net begint.


Ga dus allemaal Travian spelen op www.travian.nl


Edit : Om een intentie te krijgen van hoe Travian er uit ziet zou je hier kunnen kijken : http://s1.travian.nl/screenshots.php

Laatst gewijzigd op 15-02-2006 om 16:04.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-02-2006, 16:22
Nijpjes
Avatar van Nijpjes
Nijpjes is offline
Hm, ziet er wel grappig uit. Er zijn te weinig (goeie) MMOG's waar je ook wat te zien krijgt...ipv alleen maar tekst (met spelfouten).
Ik ga het s even bekijken.

Edit: welke lui zal ik kiezen, er zijn erg veel romeinen, maar galiërs lijken me ook wel vet
__________________
Muziek moet ballen hebben, maar niet van die vieze harige... | www.breaktrack.com

Laatst gewijzigd op 15-02-2006 om 16:33.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2006, 17:00
Verwijderd
Mooie timing, ik zat me net te bedenken dat ik me verveelde. Oftewel: dit ga ik zeker spelen, vanavond log ik wel in.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2006, 17:13
Verwijderd
Dus..... ik heb me aangemeld enzo, maar ik kan nu niets? Weet niet hoe ik troepen moet trainen of gebouwen moet bouwen, er staat dat de bouwvakkers al bezig zijn maar ik kan er niet meer maken.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2006, 18:36
Nijpjes
Avatar van Nijpjes
Nijpjes is offline
Heb je de tutorial of de instructies doorgelezen?
Daar staat dat je maar 1 ding per keer kan bouwen gedurende je bouwvakkers bezig zijn...dus blijkbaar ben je al iets aan het bouwen.
Het wordt trouwens sterk aangeraden om eerst grondstoffen te gaan produceren.
__________________
Muziek moet ballen hebben, maar niet van die vieze harige... | www.breaktrack.com
Met citaat reageren
Oud 15-02-2006, 18:42
Verwijderd
Citaat:
Nijpjes schreef op 15-02-2006 @ 18:36 :
Heb je de tutorial of de instructies doorgelezen?
Daar staat dat je maar 1 ding per keer kan bouwen gedurende je bouwvakkers bezig zijn...dus blijkbaar ben je al iets aan het bouwen.
Het wordt trouwens sterk aangeraden om eerst grondstoffen te gaan produceren.
Ja ik ben er inmiddels achter gekomen, en dat met die grondstoffen ben ik dus stug vergeten ja. Ben nu dus een ambassade aan het bouwen.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2006, 19:11
Verwijderd
Maar, om mannetjes te trainen moet ik barakken hebben, om barakken te bouwen meot ik een verzamelplaats hebben en ik kan die verzamelplaats niet bouwen?
Met citaat reageren
Oud 15-02-2006, 19:34
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Ik speel travian al een tijdje.
Bij ons is de halve klas er aan verslaafd......

Welke stam je moet kiezen:
Romeinen: kunnen snel bouwen omdat ze zowel een gebouw als een veld kunnen bouwen (groeien dus veel sneller) Dit is een mega groot voordeel....
Romeinen zijn de generalisten qua troepen. Ze kunnen alles een beetje. (maar slechts weinig troepen zijn dus echt mega goed in één ding) De Romeinse infanterie is het beste, maar qua ruiters leggen ze het af tegen de Galliërs.

Galliërs: kunnen heel goed hun dorp verdedigen, omdat ze beginnen met verdedigende troepen. Grootste voordeel is hier dat hun schuilplaats twee keer zo groot is (ik ben Gallier en mijn schuilplaats verstopt 4000 grondstoffen)
Ander voordeel van de Galliërs is dat ze de snelste stam van het spel zijn. De Gallische ruiters zijn haast overslaanbaar op snelheid. De Gallische cavalerie is het beste, maar qua voetsoldaten leggen ze het af tegen de Romeinen.

Germanen: Zijn het agressiefste. Beste keus voor mensen die van plan zijn om alles en iedereen aan te vallen. Mega groot voordeel van de germanen is dat ze 33% leegroven van een vijandelijke schuilplaats, waardoor ze dus bijna altijd buit hebben (tenzij de vijand niks heeft) Grote nadeel is dat ze erg slecht zijn in het verdedigen van hun dorp. De muur zuigt, verdedigende troepen hebben ze nauwelijks. Ook een groot nadeel is dat ze erg traag zijn. De snelste infanterie van de galliërs kan de langzaamste ruiter van de germanen bijhouden.... Ook hun scout is te voet en dus sloom.


Dus: wil je snel een groot dorp hebben en troepen die multifunctioneel zijn: kies Romeinen.

Wil je jezelf ingraven en een goed verdedigd dorp bouwen, met veel schuilplaatsen en veel goedkope verdedigers, en is snelheid voor jou zeer belangrijk: kies Galliërs.

Ben je van plan om alles en iedereen plat te branden en durf je daar best wat risico voor te nemen, heb je een hekel aan overvallen die niks opleveren en is kracht belangrijker voor je als snelheid: kies Germanen

Maar kies zorgvuldig want als je eenmaal gekozen hebt dan kun je dat niet meer veranderen.....
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Met citaat reageren
Oud 15-02-2006, 19:35
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
Bossen schreef op 15-02-2006 @ 19:11 :
Maar, om mannetjes te trainen moet ik barakken hebben, om barakken te bouwen meot ik een verzamelplaats hebben en ik kan die verzamelplaats niet bouwen?
Verzamelplaats kan je slechts op één plek bouwen, rechts van het hoofdgebouw.
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Met citaat reageren
Oud 15-02-2006, 19:35
Verwijderd
Ik ben trouwens Gallier, bij tactische spellen ga ik soweiso vaak voor een verdedigende tactiek icm met snelle sneaky aanvallen, wist verder niet dat dit juist was bij de Galliers, gewoon puur toeval.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2006, 19:37
Verwijderd
Citaat:
Eye of Sauron schreef op 15-02-2006 @ 19:35 :
Verzamelplaats kan je slechts op één plek bouwen, rechts van het hoofdgebouw.
Ohja nu zie ik het, ik zat al te kijken bij die vierkantjes, maar zie nu dat het letterlijk recht naast het hoofdgebouw is.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2006, 19:39
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
Bossen schreef op 15-02-2006 @ 19:35 :
Ik ben trouwens Gallier, bij tactische spellen ga ik soweiso vaak voor een verdedigende tactiek icm met snelle sneaky aanvallen, wist verder niet dat dit juist was bij de Galliers, gewoon puur toeval.
Goed gekozen.
Galliers zijn super verdedigend.
En snelle sneaky aanvallen is hun stijl. Tien Toutatis donders is al voldoende.
Ik heb eens 34 clubswingers uitgeroeid met 8 donders. En ik had maar één slachtoffer. Die clubswingers kunnen echt niet verdedigen, zeker niet tegen ruiters....
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Met citaat reageren
Oud 15-02-2006, 19:47
Verwijderd
Citaat:
Eye of Sauron schreef op 15-02-2006 @ 19:39 :
Goed gekozen.
Galliers zijn super verdedigend.
En snelle sneaky aanvallen is hun stijl. Tien Toutatis donders is al voldoende.
Ik heb eens 34 clubswingers uitgeroeid met 8 donders. En ik had maar één slachtoffer. Die clubswingers kunnen echt niet verdedigen, zeker niet tegen ruiters....
Geeft altijd de meeste voldoening, bij AoE bijvoorbeeld: Je bouwt een basisje met goede verdediging op en een heleboel manschappen (Ruiters en flink wat kanonnen), zo snel de vijand aanvalt ga je via een andere weg op het zwakste punt van de vijand aanvallen, de verdediging van je basis killed de aanvallers en jij moord het de hele basis van de vijand uit.

En wat donders en clubswingers zijn vind ik vanzelf nog wel uit, maar nu zegt het me nog niets.

En hoe zit dat trouwens met aangevallen worden, kan ik gewoon op dit moment door een andere speler al aangevallen worden?
Met citaat reageren
Oud 15-02-2006, 20:23
Koning
Avatar van Koning
Koning is offline
Tijdje gedaan, maar je kan het net zo goed niet doen.
__________________
"Bring me my monocle. I want to look rich."
Met citaat reageren
Oud 15-02-2006, 20:34
Nijpjes
Avatar van Nijpjes
Nijpjes is offline
Jouw tactiek is de mijne Bossen
Gelukkig had ik wel eerst het halve forum enzo doorgelezen voordat ik begon, dus ik speel ook met Galliërs.

Je kan de eerste 14 dagen niet aangevallen worden. Dus ik ga 10 of 12 dagen ofzo flink grondstoffen produceren en dan schuilplaats bouwen

Oew, dit wordt zeker (1 van) mijn favoriete MMOG.
__________________
Muziek moet ballen hebben, maar niet van die vieze harige... | www.breaktrack.com
Met citaat reageren
Oud 15-02-2006, 21:07
Verwijderd
Citaat:
Nijpjes schreef op 15-02-2006 @ 20:34 :
Jouw tactiek is de mijne Bossen
Gelukkig had ik wel eerst het halve forum enzo doorgelezen voordat ik begon, dus ik speel ook met Galliërs.

Je kan de eerste 14 dagen niet aangevallen worden. Dus ik ga 10 of 12 dagen ofzo flink grondstoffen produceren en dan schuilplaats bouwen

Oew, dit wordt zeker (1 van) mijn favoriete MMOG.
Ooh dat is mooi, dan ben ik nu in ieder geval nog veilig. Moet ik trouwens aangemeld zijn om grondstoffen te verzamelen of gaat dat toch door?
Met citaat reageren
Oud 15-02-2006, 21:30
Nijpjes
Avatar van Nijpjes
Nijpjes is offline
Citaat:
Bossen schreef op 15-02-2006 @ 21:07 :
Ooh dat is mooi, dan ben ik nu in ieder geval nog veilig. Moet ik trouwens aangemeld zijn om grondstoffen te verzamelen of gaat dat toch door?
Nee, gaat gewoon door...
Je kan natuurlijk ook gewoon ff dit doorlezen

Weet iemand waar ik nog leuke grafische pakketen kan halen, behalve die op dat forum staan?
__________________
Muziek moet ballen hebben, maar niet van die vieze harige... | www.breaktrack.com
Met citaat reageren
Oud 16-02-2006, 11:01
Nijpjes
Avatar van Nijpjes
Nijpjes is offline
Toch jammer dat ik nu 4 a 5 uur moet wachten om weer een graanveldje te kunnen bouwen.

Haal je die tijd zeg maar in? Dus dat je op een gegeven moment sneller grondstoffen delft (doordat je het hebt ge-upgrade) waardoor je nog maar een uur ofzo hoeft te wachten voor je weer iets kan upgraden?
Of blijft het spel voorlopig nog wel dit tempo houden?
__________________
Muziek moet ballen hebben, maar niet van die vieze harige... | www.breaktrack.com
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 16-02-2006, 12:55
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
Nijpjes schreef op 16-02-2006 @ 11:01 :
Toch jammer dat ik nu 4 a 5 uur moet wachten om weer een graanveldje te kunnen bouwen.

Haal je die tijd zeg maar in? Dus dat je op een gegeven moment sneller grondstoffen delft (doordat je het hebt ge-upgrade) waardoor je nog maar een uur ofzo hoeft te wachten voor je weer iets kan upgraden?
Of blijft het spel voorlopig nog wel dit tempo houden?
Als je je hoofdgebouw upgraded kun je sneller bouwen.
Als je een grondstofveld upgraded gaan ze meer produceren.
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Met citaat reageren
Oud 16-02-2006, 13:05
Verwijderd
Ha, het is mooi dat mijn post aanslaat en dat ik sommige mensen toch een pleziertje heb kunnen doen door ze kennis te laten maken met dit geweldige spel.


Amen!

Edit :
Het is inderdaad verstandig je in het begin vooral te richten op het upgraden van grondstoffen velden, de 1e 14 a 15 dagen kan je niet aangevallen worden, maak daar dus effectief gebruik van.

Laatst gewijzigd op 16-02-2006 om 13:18.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2006, 13:52
Nijpjes
Avatar van Nijpjes
Nijpjes is offline
Citaat:
Eye of Sauron schreef op 16-02-2006 @ 12:55 :
Als je je hoofdgebouw upgraded kun je sneller bouwen.
Als je een grondstofveld upgraded gaan ze meer produceren.
Ja, daar was ik zelf ook achter. Maar als ik sneller kan bouwen moet ik nog steeds een paar uur wachten voor ik weer iets kan bouwen, dus daar heb ik niet zo veel aan. De beperkende factor is de snelheid waarmee ik grondstoffen binnenhaal, dit kan ik idd verhogen door mn velden te upgraden. Maar mijn vraag was dus dat als ik straks bijvoorbeeld alles op lvl 3 heb (van de velden) ik dan minder lang hoef te wachten tot ik weer iets kan upgraden? Dus dat mijn al ge-upgrade velden compenseren voor de hoeveelheid grondstoffen die ik nodig heb om een veld op te kunnen waarderen.
Tis op zich ook wel moeilijk uit te leggen...nouja, anders wacht ik wel af

Citaat:
Luitzen schreef op 16-02-2006 @ 13:05 :
Ha, het is mooi dat mijn post aanslaat en dat ik sommige mensen toch een pleziertje heb kunnen doen door ze kennis te laten maken met dit geweldige spel.


Amen!

Edit :
Het is inderdaad verstandig je in het begin vooral te richten op het upgraden van grondstoffen velden, de 1e 14 a 15 dagen kan je niet aangevallen worden, maak daar dus effectief gebruik van.
Ben je ook dankbaar , ik ben dan nog niet ver met het spel, maar ik vind het nu al vetter dan Hattrick of Omerta.
__________________
Muziek moet ballen hebben, maar niet van die vieze harige... | www.breaktrack.com
Met citaat reageren
Oud 16-02-2006, 14:55
Verwijderd
Mijn mening : Hoe verder je komt hoe leuker het wordt, ik heb nu 3 dorpen en kan de 4e bouwen maar ik wacht nog even, eerst even de productie van mn 2e en 3e opkrikken .


De productie in mijn 1e dorp is bijvoorbeeld :

Productie:
Hout: 1000 per uur
Klei: 1000 per uur
IJzer: 1000 per uur
Graan: 356 per uur
Met citaat reageren
Oud 16-02-2006, 15:04
Nijpjes
Avatar van Nijpjes
Nijpjes is offline
Citaat:
Luitzen schreef op 16-02-2006 @ 14:55 :
Mijn mening : Hoe verder je komt hoe leuker het wordt, ik heb nu 3 dorpen en kan de 4e bouwen maar ik wacht nog even, eerst even de productie van mn 2e en 3e opkrikken .


De productie in mijn 1e dorp is bijvoorbeeld :

Productie:
Hout: 1000 per uur
Klei: 1000 per uur
IJzer: 1000 per uur
Graan: 356 per uur
Das een hoop
Alles lvl 10 zeker?
En hoe lang speel je nou? En heb je nog raad?
__________________
Muziek moet ballen hebben, maar niet van die vieze harige... | www.breaktrack.com
Met citaat reageren
Oud 16-02-2006, 15:40
Verwijderd
Dat is inderdaad alles op niveau 10, ik speel nu 3 maanden ofzo.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2006, 15:41
Nijpjes
Avatar van Nijpjes
Nijpjes is offline
Ah, dat is een opluchting. 3 maanden vind ik niet zo lang...als je vergelijkt hoe lang je met hattrick bezig bent voordat je een beetje begint mee te tellen...kutspel
En kan je aangeven wanneer het zeg maar écht leuk begint te worden? Dus als je wat gebouwen en units hebt ofzo?
__________________
Muziek moet ballen hebben, maar niet van die vieze harige... | www.breaktrack.com
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-02-2006, 16:07
Verwijderd
respecteer hattrick

Ook maar eens kijken. Galliers klinken wel chill.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2006, 16:21
Verwijderd
Toen ik met mijn 2e dorp begon werd het echt leuk .
Met citaat reageren
Oud 16-02-2006, 17:49
Snukkie
Snukkie is offline
Citaat:
superduck schreef op 16-02-2006 @ 16:07 :
respecteer hattrick

Ook maar eens kijken. Galliers klinken wel chill.
De grootste allianties zijn gesticht vanuit hattrick federaties
Met citaat reageren
Oud 16-02-2006, 19:07
Nijpjes
Avatar van Nijpjes
Nijpjes is offline
Ok, Hattrick is wel een goed spel. Erg uitgebreid enzo, maar mij ligt het niet omdat ik a) niet van zo van voetbal hou, b) het veel te traag gaat en c) ik niet het idee heb dat ik wat bereik, maar dat is eigenlijk het gevolg van b)...
Oew, over een half uurtje kan ik weer een houthakkertje planten
__________________
Muziek moet ballen hebben, maar niet van die vieze harige... | www.breaktrack.com
Met citaat reageren
Oud 16-02-2006, 19:09
lawallan
Avatar van lawallan
lawallan is offline
ik speel zelf op de engelse server en sta nu bij de beste 1200, dit klinkt niet goed, maar het is wel netjes. Zlef speel ik met de Romeinen, ze hebben het grote voordeel dat je 2 dingen tegelijkertijd kan bouwen waardoor je niet heel veel online hoeft te zijn en toch snel kan groeien.

Als je een goed verdediging wil ga dan niet cranny's maken (of hoe ze ook maar in het nederlands heten) maar probeer bij een goede alliance te komen, dan word je veel minder snel aangevallen, opzich wel jammer vind ik want het haalt de spanning uit het spel, zelf zou ik wel eens op een server willen spelen zonder alliances.
__________________
Nothing is just satire
Met citaat reageren
Oud 16-02-2006, 19:21
Nijpjes
Avatar van Nijpjes
Nijpjes is offline
Citaat:
lawallan schreef op 16-02-2006 @ 19:09 :
ik speel zelf op de engelse server en sta nu bij de beste 1200, dit klinkt niet goed, maar het is wel netjes. Zlef speel ik met de Romeinen, ze hebben het grote voordeel dat je 2 dingen tegelijkertijd kan bouwen waardoor je niet heel veel online hoeft te zijn en toch snel kan groeien.

Als je een goed verdediging wil ga dan niet cranny's maken (of hoe ze ook maar in het nederlands heten) maar probeer bij een goede alliance te komen, dan word je veel minder snel aangevallen, opzich wel jammer vind ik want het haalt de spanning uit het spel, zelf zou ik wel eens op een server willen spelen zonder alliances.
Ik denk niet dat je meteen na (of de eerste weken na) je noob-beschermingstijd al bij een alliance kan komen. Cranny's (volgens mij zijn dat schuilplaatsen) zijn dus wel een must na de eerste 2 weken lijkt me.
En als je bij een alliance zit kan je toch andere lui gaan aanvallen die geen alliance hebben?
__________________
Muziek moet ballen hebben, maar niet van die vieze harige... | www.breaktrack.com
Met citaat reageren
Oud 16-02-2006, 19:40
Verwijderd
Geinig. Eens even registreren.

Pfff, wat een noob namen overal... Dat maakt het gelijk al wat minder. Eén van mijn buren: "Anti Ajax". Leuk... Die gaan we dus maar eens aanvallen als de tijd rijp is.

Laatst gewijzigd op 16-02-2006 om 19:48.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2006, 20:41
Snukkie
Snukkie is offline
Citaat:
Dr. Zoidberg schreef op 16-02-2006 @ 19:40 :
Geinig. Eens even registreren.

Pfff, wat een noob namen overal... Dat maakt het gelijk al wat minder. Eén van mijn buren: "Anti Ajax". Leuk... Die gaan we dus maar eens aanvallen als de tijd rijp is.
Een alliantie heb je zo gevonden. Ik zat er al in een na 2 dagen spelen. Je moet gewoon bij een lage alliantie bij je in de buurt gaan navragen.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2006, 21:14
Nijpjes
Avatar van Nijpjes
Nijpjes is offline
Citaat:
Snukkie schreef op 16-02-2006 @ 20:41 :
Een alliantie heb je zo gevonden. Ik zat er al in een na 2 dagen spelen. Je moet gewoon bij een lage alliantie bij je in de buurt gaan navragen.
Hoe vind ik een alliantie in mijn omgeving dan? Er zijn er zoveel...en er is niet echt een zoekfunctie ofzo.
__________________
Muziek moet ballen hebben, maar niet van die vieze harige... | www.breaktrack.com
Met citaat reageren
Oud 16-02-2006, 21:22
Spoonie
Avatar van Spoonie
Spoonie is offline
Moet je nu steeds om het half uur ff inloggen om gebouwen en veldjes te bouwen
__________________
Het leven van een student bestaat uit vaak en vakkunding weekend vieren met soms een college tussendoor.......één twee, klik klik, go go ...ACTIE!!!!
Met citaat reageren
Oud 16-02-2006, 21:45
Verwijderd
Citaat:
Spoonie schreef op 16-02-2006 @ 21:22 :
Moet je nu steeds om het half uur ff inloggen om gebouwen en veldjes te bouwen
Moet niet. En dan nog, als je zit te msn'en klik je internet aan, typ travian in (heb ik bij favorieten gezet, gewoon rechtstreeks naar mn dorp gaat die dan), klik je iets aan en klaar.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 16-02-2006, 21:46
Verwijderd
Citaat:
Spoonie schreef op 16-02-2006 @ 21:22 :
Moet je nu steeds om het half uur ff inloggen om gebouwen en veldjes te bouwen
Wanneer je tijd hebt dan log je in. Handig toch? Je hoeft niet dwangmatig steeds in te loggen. Als je geen zin hebt doe je het niet. Is echt zo'n spelletje wat je tussen iets door kan doen. En gelukkig kost het niet veel tijd. Want ik heb genoeg van tijdrovende spellen zoals World of Warcraft.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2006, 21:46
Verwijderd
Citaat:
Dr. Zoidberg schreef op 16-02-2006 @ 19:40 :
Geinig. Eens even registreren.

Pfff, wat een noob namen overal... Dat maakt het gelijk al wat minder. Eén van mijn buren: "Anti Ajax". Leuk... Die gaan we dus maar eens aanvallen als de tijd rijp is.
BoondockSaint, tehpwn en PinoNL zijn mij zeer gewaardeerde buren.

hattrick heeft overal invloed =)
Met citaat reageren
Oud 16-02-2006, 23:26
Verwijderd
Het voordeel van de romeinen dat ze 2 dingen tegelijk kunnen bouwen merk je in het begin nog niet, dat merk je pas na je 2e dorp en dan pas zie je in hoe ontzettend fijn dat eigenlijk is .


I (L) Romeintjes
Met citaat reageren
Oud 17-02-2006, 12:14
Verwijderd
Ik zit inmiddels op een amerikaanse server. Ik vind het gewoon leuker om internationaal bezig te zijn. Altijd al gehad met online spellen.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2006, 13:21
Nijpjes
Avatar van Nijpjes
Nijpjes is offline
Ik zit er ook aan te denken om nog een spel te starten op een .com server. Dat kan gewoon toch? Niet illegaal enzo?
Kan ik daar met de Romeinen spelen en meer mensen enzo...
__________________
Muziek moet ballen hebben, maar niet van die vieze harige... | www.breaktrack.com
Met citaat reageren
Oud 17-02-2006, 16:19
Verwijderd
Nee hoor, dat kan gewoon. En je kan hetzelfde e-mailadres gebruiken.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2006, 16:41
Verwijderd
Ik speelde op Server 1, en speel nu op .nl en Server 4. Binnekort komt er een 2e nederlandse server omdat de 1e nu redelijk vol zit, dus dan hebben beginners ook een kans !
Met citaat reageren
Oud 17-02-2006, 16:44
Nijpjes
Avatar van Nijpjes
Nijpjes is offline
Hebben beginners nu geen kans dan?
__________________
Muziek moet ballen hebben, maar niet van die vieze harige... | www.breaktrack.com
Met citaat reageren
Oud 17-02-2006, 16:58
Verwijderd
Niet echt eigenlijk..
Met citaat reageren
Oud 17-02-2006, 17:24
Nijpjes
Avatar van Nijpjes
Nijpjes is offline
Je bedoelt dat ik meteen overvallen zal worden na mn beschermingstijd? Dan zorg ik toch gewoon dat ik een royale schuilplaats heb...en een muur ofzo? En dat ik lid ben van een alliantie.
__________________
Muziek moet ballen hebben, maar niet van die vieze harige... | www.breaktrack.com
Met citaat reageren
Oud 17-02-2006, 17:40
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
Nijpjes schreef op 17-02-2006 @ 17:24 :
Je bedoelt dat ik meteen overvallen zal worden na mn beschermingstijd? Dan zorg ik toch gewoon dat ik een royale schuilplaats heb...en een muur ofzo? En dat ik lid ben van een alliantie.
Ja, als je wordt overvallen en ze krijgen niks mee, dan houden ze er snel genoeg mee op.
Onthoudt dat ze meestal alleen grondstoffen willen. Een overval is niks persoonlijks.
Zorg er alleen voor dat je de aanvaller niet beledigd of zo.

Iemand had mij zwaar beledigd en toen heb ik zijn dorp in puin geschopt met mijn leger + stormrammen.
Jammer dat ik toen nog geen kata's had......
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Met citaat reageren
Oud 17-02-2006, 18:27
Verwijderd
Ik heb alle omliggende dorpjes ondertussen al lang platgebrand, ruimte genoeg nu.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2006, 20:32
Nijpjes
Avatar van Nijpjes
Nijpjes is offline
Dat het niets persoonlijks is snap ik...ik ben dan wel verslaafd aan het spel, maar ik snap dat het een spel is. Dus ik zie ook geen reden om anderen te beledigen ofzo, nouja, misschien als ik sterker ben dan de beledigde

Het dorp met de meeste inwoners in de directe omgeving op dit moment heeft 54 mensjes, ik heb dr al 28...dus ik hoef geen praktijken van Luitzen te verwachten
__________________
Muziek moet ballen hebben, maar niet van die vieze harige... | www.breaktrack.com
Met citaat reageren
Oud 17-02-2006, 21:04
Verwijderd
Dat is mooi , de dorpen die ik verwoest heb in mijn omgeving hadden zo rond de 400/500 populatie, ze zaten alleen in een niet al te beste alliantie waardoor ik ze heel gemakkelijk kon vernietigen .
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Games Travian
dirk1234
3 13-10-2014 12:06
Games FirmFootball [mmorpg game voor je browser uit NL!]
hansolo
13 22-03-2008 23:57
Games [Travian] topic.
Ceespop
5 02-01-2007 00:54
Games Travian
RepsaJ Neretgun
6 16-09-2006 00:03
Lifestyle Hiep hoi -_- zz
Metal
499 20-04-2006 11:44


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:51.