Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-02-2006, 20:12
Nijpjes
Avatar van Nijpjes
Nijpjes is offline
Dude, dat spoort niet.
Hoeveel inwoners had jij dan? En je kan toch geen lui van de kaart vegen? Je houd toch altijd 1 dorp over? En waarom heb je het gedaan trouwens?
__________________
Muziek moet ballen hebben, maar niet van die vieze harige... | www.breaktrack.com
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-02-2006, 00:04
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
Nijpjes schreef op 17-02-2006 @ 21:12 :
Dude, dat spoort niet.
Hoeveel inwoners had jij dan? En je kan toch geen lui van de kaart vegen? Je houd toch altijd 1 dorp over? En waarom heb je het gedaan trouwens?
Je kan lui van de kaart vegen.
Als je met katapulten hun populatie naar nul terugbrengt.

Maar die gozer zit hier waarschijnlijk onzin te verkopen, want beginners hebben geen kata's.
Ik ben vergevorderd en ik heb ze zelfs nog niet....
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Met citaat reageren
Oud 18-02-2006, 14:40
Nijpjes
Avatar van Nijpjes
Nijpjes is offline
Ok, laat ík eens een vraag stellen voor de verandering:
Ik las in een guide (kijk bij Walkthrough en dan dag 8-10) van travian dat je het beste ff kan wachten voordat je je velden gaat upgraden naar level 4, omdat dit best duur is. Ik verwacht dat ik eind volgende week zover ben, dus wat zeggen jullie? Moet ik dan idd maar s wat gebouwen gaan bouwen, of nog ff tot het allerlaatste moment van de n00bbescherming wachten en dan pas bouwen?
__________________
Muziek moet ballen hebben, maar niet van die vieze harige... | www.breaktrack.com
Met citaat reageren
Oud 18-02-2006, 15:09
lawallan
Avatar van lawallan
lawallan is offline
Citaat:
Nijpjes schreef op 16-02-2006 @ 19:21 :
Ik denk niet dat je meteen na (of de eerste weken na) je noob-beschermingstijd al bij een alliance kan komen. Cranny's (volgens mij zijn dat schuilplaatsen) zijn dus wel een must na de eerste 2 weken lijkt me.
En als je bij een alliance zit kan je toch andere lui gaan aanvallen die geen alliance hebben?
iedereen in mijn buurt die niet in een alliance zit is veel te zwak om ook maar enig plezier aan te beleven.
__________________
Nothing is just satire
Met citaat reageren
Oud 18-02-2006, 15:13
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
Nijpjes schreef op 18-02-2006 @ 15:40 :
Ok, laat ík eens een vraag stellen voor de verandering:
Ik las in een guide (kijk bij Walkthrough en dan dag 8-10) van travian dat je het beste ff kan wachten voordat je je velden gaat upgraden naar level 4, omdat dit best duur is. Ik verwacht dat ik eind volgende week zover ben, dus wat zeggen jullie? Moet ik dan idd maar s wat gebouwen gaan bouwen, of nog ff tot het allerlaatste moment van de n00bbescherming wachten en dan pas bouwen?
Heb ik niet echt op gelet.
Je hoeft ook niet al je velden tegelijkertijd te upgraden hoor.
Sommige zitten bij mij nog in vijf terwijl ik ook al velden op 9 heb...
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Met citaat reageren
Oud 18-02-2006, 16:01
Nijpjes
Avatar van Nijpjes
Nijpjes is offline
Ja weet ik, ik probeer altijd een vaste verhouding aan te houden (heb ik helemaal berekend )

hout:klei:ijzer:graan = 13:14:10:8
__________________
Muziek moet ballen hebben, maar niet van die vieze harige... | www.breaktrack.com
Met citaat reageren
Oud 18-02-2006, 17:11
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
Nijpjes schreef op 18-02-2006 @ 17:01 :
Ja weet ik, ik probeer altijd een vaste verhouding aan te houden (heb ik helemaal berekend )

hout:klei:ijzer:graan = 13:14:10:8
Dat is idd een redelijk goeie verhouding. Zoiets heb ik ook.

Maar ik bedoelde dat sommige velden van hetzelfde soort nog op 5 zitten terwijl andere al in 9 zitten. (bijvoorbeeld mijn graanvelden)
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Met citaat reageren
Oud 26-02-2006, 07:32
Verwijderd
Yay, ik ben een weekje weg geweest, gelukkig is mijn account beheerd door iemand anders . Kan nu gelijk aan mn 4e dorp beginnen.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2006, 10:04
Nijpjes
Avatar van Nijpjes
Nijpjes is offline
Ik hoorde dat het nog maar 3 maanden duurt voordat alles gereset wordt...Travian wordt elke 8 maanden gereset ofzo...jammertjes.

Maar a.s. maandag wordt er een 2e server geopend, alleen kan er op dit moment nog niet voor geregistreerd worden, zal in de loop van de dag gebeuren.
__________________
Muziek moet ballen hebben, maar niet van die vieze harige... | www.breaktrack.com
Met citaat reageren
Oud 26-02-2006, 10:07
Verwijderd
Ik geloof daar niet in, ik denk dat het nog wel even duurt voor de 1e .nl server gereset wordt.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2006, 01:21
Verwijderd
Citaat:
Nijpjes schreef op 26-02-2006 @ 11:04 :
Travian wordt elke 8 maanden gereset ofzo...
Wát?! Dat zuigt man. Al dat werk is dus dan weg? Wat is de lol eraan om steeds overnieuw te beginnen?!
Met citaat reageren
Oud 27-02-2006, 07:44
Nijpjes
Avatar van Nijpjes
Nijpjes is offline
Ik weet het dus niet helemaal zeker, maar ik had op het forum ergens gelezen dat in Duitsland een gemiddelde Travian game zo'n 8 maanden duurt, dan wordt er bekend gemaakt wanneer die gereset wordt, iedereen gaat elkaar nog ff snel uitmoorden (apocalypse) en dan dus weer opnieuw beginnen. Aangezien de NL versie gewoon een vertaling is, zal het wel hetzelfde gaan.
Is S1 nog nooit gereset dan?

Anders ga je lekker op S2 alvast opnieuw beginnen, heb ik vanochtend ook gedaan.

Of je gaat Ogame spelen...lijkt heel veel op travian geloof ik. Als iemand er ervaring mee heeft (ik heb het alleen wat doorgelezen) open dan even een topic...ik ben wel benieuwd of het beter/leuker is dan travian. Het zag er iig wel mooier uit.
__________________
Muziek moet ballen hebben, maar niet van die vieze harige... | www.breaktrack.com
Met citaat reageren
Oud 27-02-2006, 09:55
Nijpjes
Avatar van Nijpjes
Nijpjes is offline
Waarschijnlijk duurt het nog wel even voor het afgelopen is.
__________________
Muziek moet ballen hebben, maar niet van die vieze harige... | www.breaktrack.com
Met citaat reageren
Oud 27-02-2006, 11:32
Verwijderd
Dat leek mij ook, er gaan voortdurend geruchten, geruchten die door mensen die maar iets zeggen de wereld in worden geholpen. Daar kun je beter niet op letten.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2006, 13:43
Nijpjes
Avatar van Nijpjes
Nijpjes is offline
In welke alliantie zitten jullie eigenlijk?
Ik sinds paar dagen bij =MTG T=
__________________
Muziek moet ballen hebben, maar niet van die vieze harige... | www.breaktrack.com
Met citaat reageren
Oud 27-02-2006, 13:46
Verwijderd
Ik heb er nog geen.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2006, 14:37
professor2
professor2 is offline
de 5 maall zo snelle server zoals in duitsland is leuker
Met citaat reageren
Oud 27-02-2006, 15:40
Nijpjes
Avatar van Nijpjes
Nijpjes is offline
Niet als je geen last hebt van de snelheid van de NL server en als je Duits (erg) slecht is.
__________________
Muziek moet ballen hebben, maar niet van die vieze harige... | www.breaktrack.com
Met citaat reageren
Oud 27-02-2006, 17:01
Verwijderd
Citaat:
Bossen schreef op 27-02-2006 @ 14:46 :
Ik heb er nog geen.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2006, 19:00
Verwijderd
Citaat:
Nijpjes schreef op 27-02-2006 @ 14:43 :
In welke alliantie zitten jullie eigenlijk?
Ik sinds paar dagen bij =MTG T=
Braaf ! Ik zit in MTG-1, mijn ingame is Zar0n
Met citaat reageren
Oud 27-02-2006, 19:11
Nijpjes
Avatar van Nijpjes
Nijpjes is offline
Gegroet broeder
__________________
Muziek moet ballen hebben, maar niet van die vieze harige... | www.breaktrack.com
Met citaat reageren
Oud 27-02-2006, 19:35
Verwijderd
Wat een toeval ? Hoe ben je daar terecht gekomen ?
Met citaat reageren
Oud 28-02-2006, 08:54
Nijpjes
Avatar van Nijpjes
Nijpjes is offline
Ik was op zoek naar een alliantie omdat ik die toch wel erg graag wou hebben als mn n00bbescherming afgelopen zou zijn. En de dichtstbijzijnde alliantie die een beetje een goeie omschrijving had (zonder spelfouten enzo) was deze.
Op S2 zitten we gezellig allemaal bij elkaar in NO , doe jij ook mee aan S2?
__________________
Muziek moet ballen hebben, maar niet van die vieze harige... | www.breaktrack.com
Met citaat reageren
Oud 28-02-2006, 09:56
Verwijderd
Nee, dat wordt me allemaal iets te veel, ik moet ook nog aan school werken en zeker nu ik in het examenjaar zit.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2006, 09:58
Verwijderd
Citaat:
Eye of Sauron schreef op 18-02-2006 @ 01:04 :
Je kan lui van de kaart vegen.
Als je met katapulten hun populatie naar nul terugbrengt.

Maar die gozer zit hier waarschijnlijk onzin te verkopen, want beginners hebben geen kata's.
Ik ben vergevorderd en ik heb ze zelfs nog niet....
Euh, ik heb wel degelijk katapulten.

Edit :
Ëen populatie van 409 noem ik niet vergevordert, 1000+ noem ik eerder vergevordert.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2006, 14:04
owlbeer
Avatar van owlbeer
owlbeer is offline
Gasten

ik ben dus net begonnen met het spel, pop. 17, en geniet nog steeds van de n00b bescherming

ik zat te denken om een soort van scholieren.com alliantie te maken, gewoon met iedereen die ook op s.com komt. Mijn nick daar is juanito.
__________________
People have always been more impressed by the power of the example than by the example of power.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2006, 14:41
Verwijderd
Ik zal niet joinen, ik heb namelijk al een alliantie, en het is btw ook een beetje te laat om zo'n soort alliantie op te richten, dat had je in het begin van het spel moeten doen.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2006, 15:31
owlbeer
Avatar van owlbeer
owlbeer is offline
Zijn er al veel mensen van s.com begonnen dan?

Het schijnt hier nog niet echt te leven enzo. Maar goed eerst maar een beetje meer mijn vekden exploiteren. Godver 18 van alles per uur schiet ook niet op
__________________
People have always been more impressed by the power of the example than by the example of power.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2006, 15:48
Verwijderd
s.com alliantie is een goed idee, ik wil wel joinen dan.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2006, 15:56
owlbeer
Avatar van owlbeer
owlbeer is offline
Cool! hmz zodra ik dan een beetje dingen gebouwd heb zal ik daar wel eens thread over openen daar.
__________________
People have always been more impressed by the power of the example than by the example of power.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2006, 16:15
Nijpjes
Avatar van Nijpjes
Nijpjes is offline
Op welke server spelen jullie?
Als je op S2 speelt kan je misschien wel mijn alliantie joinen (dezelfde als die van Luitzen).

@ Luitzen: het is net pas tot me doorgedrongen dat de Luitzen hier nog wel eens dezelfde Luitzen kan zijn op het MTG forum
Aangenaam, ik ben Abe (op het MTG forum)
__________________
Muziek moet ballen hebben, maar niet van die vieze harige... | www.breaktrack.com
Met citaat reageren
Oud 05-03-2006, 16:25
owlbeer
Avatar van owlbeer
owlbeer is offline
Citaat:
Nijpjes schreef op 05-03-2006 @ 17:15 :
Op welke server spelen jullie?
Als je op S2 speelt kan je misschien wel mijn alliantie joinen (dezelfde als die van Luitzen).

@ Luitzen: het is net pas tot me doorgedrongen dat de Luitzen hier nog wel eens dezelfde Luitzen kan zijn op het MTG forum
Aangenaam, ik ben Abe (op het MTG forum)
ik zit dus op server 1, maar wel in een uitgestorven hoek min of meer. Allemaal nieuwe spelers om mij heen
__________________
People have always been more impressed by the power of the example than by the example of power.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2006, 16:33
Nijpjes
Avatar van Nijpjes
Nijpjes is offline
Citaat:
owlbeer schreef op 05-03-2006 @ 17:25 :
ik zit dus op server 1, maar wel in een uitgestorven hoek min of meer. Allemaal nieuwe spelers om mij heen
Dat is riant. Ik denk dat Luitzen bedoelde met het te laat zijn van het starten van een alliantie dat je geen kans maakt. Als je in een beginnende kleine alliantie zit ben je een makkelijk doelwit voor andere lui. Je zal trouwens ook niet-s.com mensen moeten gaan aannemen, want zo veel s.com mensen spelen het spel niet denk ik. Dus, leuk idee, maar ik raad je sterk aan een (grote) alliantie te joinen. Heb je ook meer matties die je kunnen helpen als je gepwnd wordt
__________________
Muziek moet ballen hebben, maar niet van die vieze harige... | www.breaktrack.com
Met citaat reageren
Oud 06-03-2006, 19:09
Verwijderd
Bedankt Abe, dat was ongeveer wat ik bedoelde ja .
Met citaat reageren
Oud 06-03-2006, 20:08
DioS
Avatar van DioS
DioS is offline
Zitten jullie ergens bij elkaar in een hoek op S2?
(ik zie dat je kunt kiezen waar je ergens terecht wil komen.)
Of maakt dat weinig uit of ik je dicht in de buurt zit van bijv. mensen van je alliance?

Het lijkt me wel vet iig.
__________________
Is it noise or sweet, sweet music?
Met citaat reageren
Oud 06-03-2006, 20:26
Nijpjes
Avatar van Nijpjes
Nijpjes is offline
Citaat:
DioS schreef op 06-03-2006 @ 21:08 :
Zitten jullie ergens bij elkaar in een hoek op S2?
(ik zie dat je kunt kiezen waar je ergens terecht wil komen.)
Of maakt dat weinig uit of ik je dicht in de buurt zit van bijv. mensen van je alliance?

Het lijkt me wel vet iig.
Nee, we zitten niet dicht bij elkaar in de buurt geloof ik. Maar wel in dezelfde alliantie.
Je bent nog niet begonnen met het spel neem ik aan?
Dan maakt het eigenlijk geen reet uit waar je gaat zitten...als je later een alliantie kiest is het wel aan te raden om er 1 te kiezen die iemand bij jou in de omgeving ook heeft. Dit is later handiger met handelen/versterkingen enzo. Maar imo is het belangrijker een goeie alliantie te kiezen dan 1 die bij je in de buurt zit.
__________________
Muziek moet ballen hebben, maar niet van die vieze harige... | www.breaktrack.com
Met citaat reageren
Oud 06-03-2006, 21:39
DioS
Avatar van DioS
DioS is offline
Citaat:
Nijpjes schreef op 06-03-2006 @ 21:26 :
Nee, we zitten niet dicht bij elkaar in de buurt geloof ik. Maar wel in dezelfde alliantie.
Je bent nog niet begonnen met het spel neem ik aan?
Dan maakt het eigenlijk geen reet uit waar je gaat zitten...als je later een alliantie kiest is het wel aan te raden om er 1 te kiezen die iemand bij jou in de omgeving ook heeft. Dit is later handiger met handelen/versterkingen enzo. Maar imo is het belangrijker een goeie alliantie te kiezen dan 1 die bij je in de buurt zit.
Ah oke, ik heb ook maar willekeurig gedaan dan.
Zit gelukkig in de buurt van allemaal n00bs, de grootste populatie is 18, dus dat zit wel goed denk ik.
Ik zal eerst eens kijken of ik het over een weekje nog leuk vind en dan een alliance zoeken.
__________________
Is it noise or sweet, sweet music?
Met citaat reageren
Oud 06-03-2006, 21:40
owlbeer
Avatar van owlbeer
owlbeer is offline
Citaat:
Nijpjes schreef op 05-03-2006 @ 17:33 :
Dat is riant. Ik denk dat Luitzen bedoelde met het te laat zijn van het starten van een alliantie dat je geen kans maakt. Als je in een beginnende kleine alliantie zit ben je een makkelijk doelwit voor andere lui. Je zal trouwens ook niet-s.com mensen moeten gaan aannemen, want zo veel s.com mensen spelen het spel niet denk ik. Dus, leuk idee, maar ik raad je sterk aan een (grote) alliantie te joinen. Heb je ook meer matties die je kunnen helpen als je gepwnd wordt
nou ja dat vraag ik me dus af want er zit bij mij in de buurt bijna niemand die meer pop. heeft dan ik. Dus ik zit daar wel lekker, misschien vorm ik wel een alliantie met al die nieuwelingen daar. Wij zitten toch in een uitgestorven hoek
__________________
People have always been more impressed by the power of the example than by the example of power.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2006, 15:40
DioS
Avatar van DioS
DioS is offline
Hoe lang duurt die n00bprotectie nou want ik kan het nergens duidelijk vinden?
__________________
Is it noise or sweet, sweet music?
Met citaat reageren
Oud 07-03-2006, 15:50
Verwijderd
MOet je even na rekenen. zoek mijn eerste post hier op, en tel dan de dagen tot afgelopen vrijdag.

Ben je een paar dagen weg, wordt je helemaal gesloopt.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2006, 15:54
DioS
Avatar van DioS
DioS is offline
Ongeveer 2 weken dan.
Ik las ook ergens 1 week dus ik werd al "bang".
__________________
Is it noise or sweet, sweet music?
Met citaat reageren
Oud 07-03-2006, 16:55
owlbeer
Avatar van owlbeer
owlbeer is offline
Ik geloof dat het twee weken is. Ik heb gewoon nog anderhalve week en nu al een pop. van 22
__________________
People have always been more impressed by the power of the example than by the example of power.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2006, 18:11
DioS
Avatar van DioS
DioS is offline
Citaat:
owlbeer schreef op 07-03-2006 @ 17:55 :
Ik geloof dat het twee weken is. Ik heb gewoon nog anderhalve week en nu al een pop. van 22

Ik ook zoiets, speel sinds gisteren avond en heb ook een pop. van 22 nu.
De hoogste in de buurt, al zal dat vanavond nog wel veranderen als de rest actief word.
__________________
Is it noise or sweet, sweet music?
Met citaat reageren
Oud 07-03-2006, 19:49
Verwijderd
Veel succes er mede, ik heb nu een populatie van 1554.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2006, 20:00
owlbeer
Avatar van owlbeer
owlbeer is offline
Citaat:
DioS schreef op 07-03-2006 @ 19:11 :

Ik ook zoiets, speel sinds gisteren avond en heb ook een pop. van 22 nu.
De hoogste in de buurt, al zal dat vanavond nog wel veranderen als de rest actief word.
ik zit nu op 26

iedereen in de buurt lager, die ga ik dus maar gelijk afmaken (ben een germaan)
__________________
People have always been more impressed by the power of the example than by the example of power.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2006, 23:47
DioS
Avatar van DioS
DioS is offline
Citaat:
owlbeer schreef op 07-03-2006 @ 21:00 :
ik zit nu op 26

iedereen in de buurt lager, die ga ik dus maar gelijk afmaken (ben een germaan)
Ik zit nu op 27, iets hoger dan de rest.
En ik wacht nog wel anderhalve week en dan maar kijken of ik ze kan hebben, als het zo doorgaat wel.

Dan kan ik natuurlijk niet laten om de grootste om me heen te pakken.
__________________
Is it noise or sweet, sweet music?
Met citaat reageren
Oud 08-03-2006, 08:14
Nijpjes
Avatar van Nijpjes
Nijpjes is offline
Citaat:
owlbeer schreef op 06-03-2006 @ 22:40 :
nou ja dat vraag ik me dus af want er zit bij mij in de buurt bijna niemand die meer pop. heeft dan ik. Dus ik zit daar wel lekker, misschien vorm ik wel een alliantie met al die nieuwelingen daar. Wij zitten toch in een uitgestorven hoek
Ik krijg een déja vu
Ik heb ook maar 1 kees met een groter dorp dan ik...maar je moet het zelf weten. Volgens mij is het best moeilijk om een fatsoenlijke alliantie op poten te zetten, en ik zou geen motivatie hebben als ik toch weet dat nooit bij de grote jongens zal horen

edit: 144 pop maar ik ben wel tot recruiter "gepromoveerd" in mn alliantie...voor zover die nog wat voorstelt...
__________________
Muziek moet ballen hebben, maar niet van die vieze harige... | www.breaktrack.com

Laatst gewijzigd op 08-03-2006 om 08:17.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2006, 09:30
owlbeer
Avatar van owlbeer
owlbeer is offline
Citaat:
DioS schreef op 08-03-2006 @ 00:47 :
Ik zit nu op 27, iets hoger dan de rest.
En ik wacht nog wel anderhalve week en dan maar kijken of ik ze kan hebben, als het zo doorgaat wel.

Dan kan ik natuurlijk niet laten om de grootste om me heen te pakken.
die heeft dan hopelijk de meeste grondstoffen ook

het heeft voor mij ook geen zin om verdediging te maken, die van de germanen sucks toch zwaar

heb nu 30 pop.
__________________
People have always been more impressed by the power of the example than by the example of power.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2006, 21:29
Verwijderd
Citaat:
Nijpjes schreef op 08-03-2006 @ 09:14 :
Ik krijg een déja vu
Ik heb ook maar 1 kees met een groter dorp dan ik...maar je moet het zelf weten. Volgens mij is het best moeilijk om een fatsoenlijke alliantie op poten te zetten, en ik zou geen motivatie hebben als ik toch weet dat nooit bij de grote jongens zal horen

edit: 144 pop maar ik ben wel tot recruiter "gepromoveerd" in mn alliantie...voor zover die nog wat voorstelt...
Als je wat groter bent mag je naar mt1, we zijn momenteel met een reorganisatie bezig.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2006, 12:27
DioS
Avatar van DioS
DioS is offline
up
Zijn jullie nog bezig?
Ik iig wel, heb nu een pop van 40, nog niet echt veel maar langzaam kom ik er wel.
__________________
Is it noise or sweet, sweet music?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Games Travian
dirk1234
3 13-10-2014 11:06
Games FirmFootball [mmorpg game voor je browser uit NL!]
hansolo
13 22-03-2008 22:57
Games [Travian] topic.
Ceespop
5 01-01-2007 23:54
Games Travian
RepsaJ Neretgun
6 15-09-2006 23:03
Lifestyle Hiep hoi -_- zz
Metal
499 20-04-2006 10:44


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:40.