Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-06-2006, 17:01
Saarah
Saarah is offline
Ik heb me ook net geregistreerd, op S2, met Romeinen.

Hoe moet ik eigenlijk bij een alliantie komen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-06-2006, 17:49
Saarah
Saarah is offline
Citaat:
Saarah schreef op 28-06-2006 @ 18:01 :


Hoe moet ik eigenlijk bij een alliantie komen?
Ik snap het al, geloof ik. Je moet eerst een ambassade bouwen, hé? Maar die heb ik dus nog niet.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2006, 19:34
owlbeer
Avatar van owlbeer
owlbeer is offline
eerst een ambassade, en dan een beetje bij je in de buurt kijken wat er allemaal zit.

Wat zijn je coordinaten? Wij zijn net een zusteralli begonnen voor kleinere spelers dus als je actief en geinteresseerd bent?
__________________
People have always been more impressed by the power of the example than by the example of power.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2006, 22:54
Saarah
Saarah is offline
Citaat:
owlbeer schreef op 28-06-2006 @ 20:34 :
eerst een ambassade, en dan een beetje bij je in de buurt kijken wat er allemaal zit.

Wat zijn je coordinaten? Wij zijn net een zusteralli begonnen voor kleinere spelers dus als je actief en geinteresseerd bent?
Mijn coördinaten zijn 240,14 en ik ben dus wel geinteresseerd ja.
Maar ik heb momenteel nog wel geen ambassade.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2006, 18:48
Saarah
Saarah is offline
Mijn productie is tot nu toe:
Hout: 14 per uur
Klei: 21 per uur
IJzer: 11 per uur
Graan: 4 per uur
(Ik heb nu geprobeerd van m'n hout en klei zoveel mogelijk veldjes uit te bouwen omdat ik die tekort kwam. Ik ga zo snel mogelijk nog wat graan- (en ijzer)veldjes uitbouwen.)

Nu ff afwachten om nog veldjes verder 'uit te bouwen', want m'n hout is op.
Voor de rest heb ik al een hoofdgebouw, verzamelplaats en graansilo (allemaal niveau 1).
Met citaat reageren
Oud 30-06-2006, 13:05
Verwijderd
Ik heb een 2e dorp nu, maar hoe kan in de naam veranderen? New village heet ie. xD Of moest dat in het begin gelijk, met andere woorden, heb ik het verneukt?
Met citaat reageren
Oud 01-07-2006, 00:08
owlbeer
Avatar van owlbeer
owlbeer is offline
Eerst je tweede dorp selecteren en dan naar statistieken (blauwe icoon rechtsboven). Dan op je eigen naam klikken en dan naar profiel/configuratie. Daar kan je de naam van je dorp veranderen.

Haha schrap die 6 graandorpen wat ik eerder zei, we hebben er gewoon 18!
__________________
People have always been more impressed by the power of the example than by the example of power.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2006, 10:43
~SmG~
Avatar van ~SmG~
~SmG~ is offline
Ik ben gister net begonnen. En het is echt leuk!
Alleen zitten er aan m'n rechter en linkerkant 2 dorpen. Ik word nu toch wel een beetje bang...
__________________
If the apocalypse comes, beep me.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2006, 17:28
Verwijderd
Er is een nieuw soort travian ontwikkeld : T3, met allerlei nieuwe gebouwen etc. maar ik denk niet dat het er leuker op wordt. Een aantal engelse servers draaien al T3.

Edit : De Nederlandse servers zijn allemaal T2
Met citaat reageren
Oud 06-07-2006, 11:17
iRoy
Avatar van iRoy
iRoy is offline
De .com versie heeft volgens mij dan T3. Het uiterlijk is iig een stuk anders. Speel daar op Server 1.
__________________
Too many freaks, not enough circuses...
Met citaat reageren
Oud 07-07-2006, 05:10
Verwijderd
Teh lolz, dan ben je toevallig wakker op 't tijdstip dat de nieuwe server gaat draaien en registreer je direct, zitten er gelijk een stuk of 15 dorpen naast je van andere nerds die op dat moment wakker zijn.

Gottegod waar ben ik in verzeild geraakt.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2006, 15:58
Verwijderd
Citaat:
iRoy schreef op 06-07-2006 @ 12:17 :
De .com versie heeft volgens mij dan T3. Het uiterlijk is iig een stuk anders. Speel daar op Server 1.
Ja, T3 heeft ook dieren en nog een heleboel andere onzin...
Met citaat reageren
Oud 08-07-2006, 19:18
iRoy
Avatar van iRoy
iRoy is offline
Citaat:
Luitzen schreef op 08-07-2006 @ 16:58 :
Ja, T3 heeft ook dieren en nog een heleboel andere onzin...
Hehe, ja ik zag zo een veld liggen idd xD Wat is daar de bedoeling van? Kan je ze aanvallen ofzo? Wel geinig xD
__________________
Too many freaks, not enough circuses...
Met citaat reageren
Oud 08-07-2006, 23:35
Verwijderd
Ik geloof, (maar dat weet ik niet zeker) dat je die verlaten vallei kunt aanvallen en voor een gedood dier kun je grondstoffen krijgen, de dieren zijn echter niet voor de poes. (behoorlijk sterk dus) Hoe je verder een 2e dorp sticht in dit spel weet ik niet, ik praat nu louter over dingen die ik gelezen heb op het officiele forum.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2006, 17:27
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Ik heb me vrijdagavond aangemeld op s1. Dat was volgens m'n neefje
't beste
'k Heb een populatie van 22 nu en voel me nog heel erg n00b

Edit: Ik zie net dat ik maar een beschermingsperiode van 5 dagen ofzo heb, omdat het spel pas begonnen is. Ik wil me dus aanmelden bij zo'n alliance. Daarvoor moet ik een ambassade bouwen ofzo? En welke alliance kan ik het beste nemen dan (coordinaten: -91,-17)?
__________________
Hoi! - Soija.nl

Laatst gewijzigd op 10-07-2006 om 14:22.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2006, 14:29
lawallan
Avatar van lawallan
lawallan is offline
Alle allianties die jouw nu zullen aannemen hebben waarschijnlijk geen spelers die jouw zullen beschermen omdat ze zelf ook zwak zijn, je kan beter schuilplaatsen/cranny's bouwen en zorgen dat je grondstoffenaantal laag is zodat er niks te halen valt.
__________________
Nothing is just satire
Met citaat reageren
Oud 11-07-2006, 18:07
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
lawallan schreef op 11-07-2006 @ 15:29 :
Alle allianties die jouw nu zullen aannemen hebben waarschijnlijk geen spelers die jouw zullen beschermen omdat ze zelf ook zwak zijn, je kan beter schuilplaatsen/cranny's bouwen en zorgen dat je grondstoffenaantal laag is zodat er niks te halen valt.
Oke, doe ik dat.
__________________
Hoi! - Soija.nl
Met citaat reageren
Oud 12-07-2006, 23:03
pvt. stengo
Avatar van pvt. stengo
pvt. stengo is offline
zit er toevallig iemand op s6?
Met citaat reageren
Oud 12-07-2006, 23:11
Snukkie
Snukkie is offline
Citaat:
lawallan schreef op 11-07-2006 @ 15:29 :
Alle allianties die jouw nu zullen aannemen hebben waarschijnlijk geen spelers die jouw zullen beschermen omdat ze zelf ook zwak zijn, je kan beter schuilplaatsen/cranny's bouwen en zorgen dat je grondstoffenaantal laag is zodat er niks te halen valt.
Dat is niet echt nodig, omdat slechts een zeer klein aantal mensen een legertje hebben. Je kan beter je muur op lvl 1 zetten zodat je tegenstanders zich daar kapot op lopen. Maar je moet je vooral gaan richten op productie omdat je dan een voorsprong kan opbouwen op je buren.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2006, 13:37
DioS
Avatar van DioS
DioS is offline
Citaat:
lawallan schreef op 11-07-2006 @ 15:29 :
Alle allianties die jouw nu zullen aannemen hebben waarschijnlijk geen spelers die jouw zullen beschermen omdat ze zelf ook zwak zijn, je kan beter schuilplaatsen/cranny's bouwen en zorgen dat je grondstoffenaantal laag is zodat er niks te halen valt.
Aan schuilplaatsen heb je niks, die nemen alleen maar plek in beslag.

Edit; gewoon zorgen dat jouw legertje groter is en de omgeving ownen.
__________________
Is it noise or sweet, sweet music?
Met citaat reageren
Oud 14-07-2006, 15:08
pc nerd
pc nerd is offline
kspeel sinds een paar weken ook travian. Best leuk!

heb nu een populatie van 244 en ben consul van een alliantie.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2006, 16:59
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Ik ben van mijn "vak" (dat vierkant waar je de omgeving ziet) de op-een-na-grootste. Dus denk dat dat opzich wel goed zit.
__________________
Hoi! - Soija.nl
Met citaat reageren
Oud 16-07-2006, 03:42
owlbeer
Avatar van owlbeer
owlbeer is offline
Ha op S2 nu een poplatie van ongveer 1380!! Met 4 dorpen en binnenkort klaar voor mijn eerste overname. De alli staat inde top 50 en klimt nog steeds gestaag.

Mensen van s.com die op server twee spelen laat het me even weten. We hebben een zusteralli voor kleinere leden en het verdigingssysteem werkt ontzettend goed op het moment.

op S3 gaat het rustig, het is zo vervelend dat je met een ander ras dan de romeinen maar 1 ding tegelijk kan bouwen
__________________
People have always been more impressed by the power of the example than by the example of power.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2006, 20:48
Saarah
Saarah is offline
Citaat:
owlbeer schreef op 16-07-2006 @ 04:42 :


Mensen van s.com die op server twee spelen laat het me even weten. We hebben een zusteralli voor kleinere leden en het verdigingssysteem werkt ontzettend goed op het moment.

Ik speel op server twee, heb wel nog maar een populatie van 75. Mijn dorp noemt Heist City, spelersnaam Saarah en coördinaat 240,14.
En ik ben dus nog bij geen enkele alliantie
Met citaat reageren
Oud 16-07-2006, 22:20
pvt. stengo
Avatar van pvt. stengo
pvt. stengo is offline
ik speel voor het moment op s6. pas een alliantie gestart met een maat van mij, voor het moment zijn wij het met zen 2, mensen die het dus zien zitten om in een alliantie te stappen zijn altijd welkom. De naam is Charon (ja degene die je moet betalen voor de overtocht).
Met citaat reageren
Oud 16-07-2006, 22:26
Saarah
Saarah is offline
Hulp gevraagd:
Ik word de hele tijd aangevallen door een dorp, maar ben nog te zwak om mij goed te kunnen verdedigen en word dus elke keer weer geplunderd .
Kan iemand mij helpen door Eccoleum van Ecoo (coördinaten 240,12) aan te vallen? En hem liefst tot op de grond plunderen.

Op dit moment valt hij me weer aan.

Edit: ik zit op server 2.

Laatst gewijzigd op 16-07-2006 om 22:29.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2006, 22:29
pvt. stengo
Avatar van pvt. stengo
pvt. stengo is offline
Ik kan hier maar weinig aan doen, zoek misschien bondgenoten die hetzelfde meemaken. Samen sta je sterk he. het is natuurlijk ook altijd handig om op voorhand met wat mensen die je kent af te spreken zelf al staat er nog geen Alliantie in je alliantieveld.

Laatst gewijzigd op 16-07-2006 om 22:31.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2006, 17:46
iRoy
Avatar van iRoy
iRoy is offline
Citaat:
Saarah schreef op 16-07-2006 @ 23:26 :
Hulp gevraagd:
Ik word de hele tijd aangevallen door een dorp, maar ben nog te zwak om mij goed te kunnen verdedigen en word dus elke keer weer geplunderd .
Kan iemand mij helpen door Eccoleum van Ecoo (coördinaten 240,12) aan te vallen? En hem liefst tot op de grond plunderen.

Op dit moment valt hij me weer aan.

Edit: ik zit op server 2.
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen
__________________
Too many freaks, not enough circuses...
Met citaat reageren
Oud 17-07-2006, 23:17
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Ik zit nu anderhalve week ofzo op s1. Heb een populatie van 56 en al aardig wat gebouwen.

Nog een paar (n00b-)vragen. Is het heel erg nodig om m'n ambassade bij te bouwen (naar een volgend level) en hoe handel ik (ik heb al een marktplaats)?
__________________
Hoi! - Soija.nl
Met citaat reageren
Oud 18-07-2006, 15:36
owlbeer
Avatar van owlbeer
owlbeer is offline
Citaat:
Saarah schreef op 16-07-2006 @ 21:48 :
Ik speel op server twee, heb wel nog maar een populatie van 75. Mijn dorp noemt Heist City, spelersnaam Saarah en coördinaat 240,14.
En ik ben dus nog bij geen enkele alliantie
hmz je zit te ver weg voor onze alli dus op dat gebied kan ik weinig voor je doen.

Wat betreft die kerel die je aanvalt. Bouw als eerst gewoon een paar volledig uitgebouwde schuilplaatsen. Dan valt er niks bij je te halen en stopt hij vanzelf.

@hanneke: nee ambassade level 1 is voldoende om bij een alliantie te komen. Het upgraden van je alliantie heeft alleen zin als je alliantieleider bent.
__________________
People have always been more impressed by the power of the example than by the example of power.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2006, 18:24
pvt. stengo
Avatar van pvt. stengo
pvt. stengo is offline
Citaat:
Hanneke schreef op 18-07-2006 @ 00:17 :
Ik zit nu anderhalve week ofzo op s1. Heb een populatie van 56 en al aardig wat gebouwen.

Nog een paar (n00b-)vragen. Is het heel erg nodig om m'n ambassade bij te bouwen (naar een volgend level) en hoe handel ik (ik heb al een marktplaats)?
je klikt op je marketplace en dan staat daar 'send resources', 'buy', 'sell'

als je wilt kopen dan moet je zien waar er accept bij staat, als je daar op klikt gaat de ruil door (toch altijd zo bij mij geweest)
voor ambassade ja als je zelf een alliantie opricht
Met citaat reageren
Oud 24-07-2006, 15:19
Verwijderd
Vraagje, heeft het ook nog een nut om de Academy hoger dan level 10 te hebben?
Met citaat reageren
Oud 24-07-2006, 16:12
DioS
Avatar van DioS
DioS is offline
Citaat:
Dr. Zoidberg schreef op 24-07-2006 @ 16:19 :
Vraagje, heeft het ook nog een nut om de Academy hoger dan level 10 te hebben?
Ja, voor bepaalde dingen moet hij hoger dan lvl 10 zijn om ze te ontwikkelen.
Senators enzo bijv, je kunt het op het travian forum wel ergens vinden bij zo'n build tree.
__________________
Is it noise or sweet, sweet music?
Met citaat reageren
Oud 24-07-2006, 19:07
pvt. stengo
Avatar van pvt. stengo
pvt. stengo is offline
instruction knop is proberen
Met citaat reageren
Oud 24-07-2006, 23:06
owlbeer
Avatar van owlbeer
owlbeer is offline
als er mensen op server twee tussen de coordinaten 0|0 en
-200|-200 liggen laat het me dan even weten
__________________
People have always been more impressed by the power of the example than by the example of power.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2006, 19:56
owlbeer
Avatar van owlbeer
owlbeer is offline
Shit sinds vandaag ineens midden in een oorlog beland
__________________
People have always been more impressed by the power of the example than by the example of power.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2006, 13:48
Verwijderd
Citaat:
Dr. Zoidberg schreef op 24-07-2006 @ 16:19 :
Vraagje, heeft het ook nog een nut om de Academy hoger dan level 10 te hebben?
Wat DioS zegt, verder moet je die tree bij de instructies niet vertrouwen want er zijn veel meer gebouwen en dingen dan daar aangegeven wordt.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2006, 00:09
owlbeer
Avatar van owlbeer
owlbeer is offline
Mooi oorlog afgewend door even snel diplomatief handelen met de kerel wiens dorp we gingen overnemen. Hmz volgende keer toch een beetje oppassen als we de nr 1 alliantie gaan aanvallen.
__________________
People have always been more impressed by the power of the example than by the example of power.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2006, 19:24
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Up

Ik zit op s1 met een pop van 161 en op s3 met 170 nu.
__________________
Hoi! - Soija.nl
Met citaat reageren
Oud 08-08-2006, 20:01
Verwijderd
Vraagje. Ik heb nu drie dorpen, maar nu blijkt dat mijn eerste dorp te vol is. En ik wil twee gebouwen in een ander dorp. Namelijk de blacksmith en de Armory. Máár ik heb al aardig wat research gedaan. En nu vroeg ik me af of je dat ook meeneemt, of dat je gewoon weer bij het begin moet beginnen.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2006, 21:22
iRoy
Avatar van iRoy
iRoy is offline
Bleh, op 2 servers word ik steeds aangevallen, dus geen kans om te groeien Op server 2 gaat het stukken beter, heb ik al 2 dorpen
__________________
Too many freaks, not enough circuses...
Met citaat reageren
Oud 09-08-2006, 14:35
owlbeer
Avatar van owlbeer
owlbeer is offline
zoidberg elk dorp moet je opnieuw opbouwen en upgraden. Daarom heb ik 1 dorp voor aanvallende infanterie, 1 dorp voor cavalerie en een dorp voor verdedigende infanterie. Plus nog twee dorpen voor de grondstofproductie.

Het heeft geen zin om alles op te graden in al je dorpen. Dan hou je geen graanproductie meer over en dus geen legers.
__________________
People have always been more impressed by the power of the example than by the example of power.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2006, 18:40
Verwijderd
Citaat:
owlbeer schreef op 09-08-2006 @ 15:35 :
zoidberg elk dorp moet je opnieuw opbouwen en upgraden. Daarom heb ik 1 dorp voor aanvallende infanterie, 1 dorp voor cavalerie en een dorp voor verdedigende infanterie. Plus nog twee dorpen voor de grondstofproductie.

Het heeft geen zin om alles op te graden in al je dorpen. Dan hou je geen graanproductie meer over en dus geen legers.
Okey. Ik zal er rekening mee houden.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2006, 19:06
Rachel
Avatar van Rachel
Rachel is offline
Ik ben er vandaag mee begonnen, maar ik weet nog niet wat ik er van moet vinden
Met citaat reageren
Oud 06-10-2006, 09:39
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Ben er nu officieël mee gestopt, na een lange carriere op de oude S1 en op S2.
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Met citaat reageren
Oud 06-10-2006, 16:05
Verwijderd
Ik beleef mijn glorietijden op S4
Met citaat reageren
Oud 06-10-2006, 19:52
pvt. stengo
Avatar van pvt. stengo
pvt. stengo is offline
Met server 6 ben ik gestopt. Nu ben ik op server 7 bezig en als ik eerlijk mag zijn kan ik toch zeggen dat ik redelijk goed bezig ben.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2006, 01:24
owlbeer
Avatar van owlbeer
owlbeer is offline
Bezig met het eindspel op S2

nu een populatie van 6269 en 12 dorpen En mijn alli staat op nr. 16

ow god ik wordt een nerd. Als het eindspel op S2 is afgelopen hou ik het ook maar weer voor gezien
__________________
People have always been more impressed by the power of the example than by the example of power.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2006, 16:28
Verwijderd
Ik ben maar weer begonnen, althans een tijdje geleden.

Ik speel op server 1 onder de naam Kamikaze
Met citaat reageren
Oud 16-10-2006, 20:16
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Luitzen schreef op 09-10-2006 @ 17:28 :
Ik ben maar weer begonnen, althans een tijdje geleden.

Ik speel op server 1 onder de naam Kamikaze
Dan had je niet al te lang geleden ruzie met onze alliantie ofzo Ik had die naam horen vallen op t' forum iig
__________________
Hoi! - Soija.nl
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Games Travian
dirk1234
3 13-10-2014 11:06
Games FirmFootball [mmorpg game voor je browser uit NL!]
hansolo
13 22-03-2008 22:57
Games [Travian] topic.
Ceespop
5 01-01-2007 23:54
Games Travian
RepsaJ Neretgun
6 15-09-2006 23:03
Lifestyle Hiep hoi -_- zz
Metal
499 20-04-2006 10:44


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:35.