Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-01-2008, 19:28
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Nieuwe topic van mij, go E-peen!

GM van m'n eigen guild sinds een week of twee, hoop lui van oude BTfarming guild applyen, denk dat we Kara maandag wel in 1 avond clearen ook al is het onze eerste keer als guild
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-01-2008, 19:52
Verwijderd
Kara is makkelijker dan de gemiddelde heroic, dus het lijkt me sterk dat het niet lukt
Met citaat reageren
Oud 12-01-2008, 20:15
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Ik kom uit een casual guild die net na letterlijk maanden en maanden farmen voor het eerst de 2 optionals uit kara heeft gedowned en daarmee kara officieel heeft gecleared ;p
Ik ben gewend dat kara nogal een opgave is, laat ik het daar op houden.

Maar goed, rerolled (Alt omgetoverd tot main eigenlijk maar goed) tot holy/disc priest aangezien bovenstaande guild healers tekort had, op het moment zonder kara gear 1824 healing en 220+ mp/5.
http://eu.wowarmory.com/character-sh...ge&n=Malforius
Met citaat reageren
Oud 13-01-2008, 00:15
Verwijderd
Je hebt meer bonusdamage dan ik heb.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2008, 03:31
skeleton
Avatar van skeleton
skeleton is offline
Een nieuwe guild die farmende Black Temple spelers aantrekt, hoe fix je dat?
__________________
's avonds een vent, 's ochtends absent
Met citaat reageren
Oud 13-01-2008, 16:02
Lynne
Avatar van Lynne
Lynne is offline
Hoop dat het niet meer zo lang duurt voordat we die pipo van een Kael'thas eens een keer de pan in hakken... ik wil Hyjal en BT. .-.

Tier 6... MINE MINE MINE.. *drools*

Alassë prio... het staat haar het beste van iedereen.
belf female shadowpriest.. muha.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2008, 16:19
skeleton
Avatar van skeleton
skeleton is offline
MH is idd erg leuk, we zitten nu zelf bij de 4de boss, maar die gaat hopelijk vanavond ook wel down. Verder hoop ik vanaaf ff een kijkje te kunnen nemen in BT .

Overigens, nadat Kael down is zul je eerst je guildies moeten attunen tot MH, dat is ook nog eens een fucking pain .

We hebben het laatst wel voor elkaar gekregen om 10 mensen in een run hun vial te laten halen van Kael, dat was wel imba =P .
__________________
's avonds een vent, 's ochtends absent
Met citaat reageren
Oud 13-01-2008, 17:45
Lynne
Avatar van Lynne
Lynne is offline
Joah, klopt... de meesten hebben onderhand die van Vashj iig, nu Kael nog dood en zo snel mogelijk de meesten attunen idd... hoop zelf dat ik de kill mee maak, dan kan ik ook zsm mee naar Hyjal ^^
Met citaat reageren
Oud 13-01-2008, 23:16
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Citaat:
Een nieuwe guild die farmende Black Temple spelers aantrekt, hoe fix je dat?
1337 zijn, d'uh...

;p

Simpelweg gewoon vrienden maken, eigenlijk. De guild waarin bijvoorbeeld een BT-geared rogue van me inzat is uit elkaar gedonderd, toen ik haar een keer sprak over een applicant van die guild kwam ik erachter dat ze guildloos was, vroeg ze of ik nog een rogue nodig had ;p


Vanavond met wat volk van een andere guild waarmee ik bevriend ben Loot Reaver gedaan, 3 pogingen, 9% op enrage.
Volgende keer gaat ie neer, en mensen moeten voidreaver alarm installeren, gaan teveel dps dood door orbs omdat ze niet opletten.

Ach, Loot Reaver is verder wel een simpel gevecht.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2008, 00:44
Twistingg
Twistingg is offline
MH is de eerste paar keer leuk, daarna worden die trash waves zo boring.

BT is nou ook niet zo heel speciaal, alleen is Teron Gorefiend erg leuk als je als ghost mag spelen.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2008, 08:45
skeleton
Avatar van skeleton
skeleton is offline
Gister hebben we ook onze eerste officiele BT run gedaan.

Najentus en Supremus beide down op de 2de try, en de trash in BT valt me ook reuze mee.

Akama is wel al iets meer chaotisch, maar het moet zeker te doen zijn. Vervelende is dat wij onze raidmembers verloren aan trash die van de zijkanten komt en soms te laat opgepakt worden. Echt fucking irritant dat die trash zaken zoals thunderclap gewoon negeert .
__________________
's avonds een vent, 's ochtends absent
Met citaat reageren
Oud 14-01-2008, 10:24
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
frost nova is je vriend

Gisteren Archi niet neer gekregen, steeds rond de 40% gaat er iemand dood en is het wipetime door het dominoeffect. hopelijk vanavond
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Met citaat reageren
Oud 14-01-2008, 10:49
skeleton
Avatar van skeleton
skeleton is offline
Soulcharge = fail idd .

Grappig overigens, het schijnt ook getriggerd te kunnen worden als iemand tijdens het gevecht disco-ed en opnieuw probeert in te loggen ;X . ( Zal nog wat worden met die gasten in onze guild met een Franse ISP ) .
__________________
's avonds een vent, 's ochtends absent
Met citaat reageren
Oud 14-01-2008, 12:18
Lynne
Avatar van Lynne
Lynne is offline
Wij hadden vorige week tijdens The Eye run, tijdens het Solarian gevecht, last van een mage die disconnecte terwijl hij net de bomb had, en hij stond natuurlijk midden in de dps group zegmaar... dat was echt ENG. Hij was nog wel op ventrilo, dus gelukkig kon ie ons waarschuwen en kon iedereen zich nog redelijk uit de voeten maken. Wonder boven wonder maar 1tje aan doodgegaan. ^^"
__________________
We slip through the streets while everyone sleeps~
Met citaat reageren
Oud 14-01-2008, 13:24
Q
Avatar van Q
Q is offline
70!! eindelijk zeg. Dat duurt echt lang. En nu ben ik van shammy healer naar shammy melee dpser gegaan dus ik heb amper gear Maar ja aangezien de guild al een holy priest heeft heb ik toch maar besloten om te switchen. Nu maar uitzoeken welke gear een beetje goed is voor een enhancement shammy.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2008, 13:30
Verwijderd
PvP MH en OH.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2008, 13:46
skeleton
Avatar van skeleton
skeleton is offline
Citaat:
Wij hadden vorige week tijdens The Eye run, tijdens het Solarian gevecht, last van een mage die disconnecte terwijl hij net de bomb had, en hij stond natuurlijk midden in de dps group zegmaar... dat was echt ENG. Hij was nog wel op ventrilo, dus gelukkig kon ie ons waarschuwen en kon iedereen zich nog redelijk uit de voeten maken. Wonder boven wonder maar 1tje aan doodgegaan. ^^"
Hmja dat mensen disconnected en ze toevallig Wrath of the Astromancer op zich hebben is overmacht, maar heb het in mijn guild meegemaakt dat mensen het voor elkaar krijgen om tot 2 x toe achter elkaar in de groep op te blazen, dat is erg sneu . Zeker als je dan daarna nog met die personen Kael'Thas moet gaan proberen te downen -,- .
__________________
's avonds een vent, 's ochtends absent
Met citaat reageren
Oud 14-01-2008, 14:08
Lynne
Avatar van Lynne
Lynne is offline
Jaa dat hadden wij ook... wij hadden zo'n lekker creatieve The Eye run, met een aantal nieuwe mensjes zegmaar... die alleen void reaver wel eens hadden gedaan met hun oude guild. Leuk was dat, we hadden idd ook een druid waarbij we steeds echt HEEL hard op ventrilo moesten schreeuwen dat ie uit de group moest rennen als ie de wrath kreeg, nadat ie de raid 1 keer had opgeblazen en daarna nog steeds sloom bleef reageren.

Eén van die nieuwe mensjes probeerde mijn char's naam uit te spreken op vent en kwam uit op Alalasharersrarsharsse.. ofzo. Alassë is toch zo moeilijk niet? o.o Naja, dat laat wel goed zien wat ik bedoelde iig. ;D
__________________
We slip through the streets while everyone sleeps~
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 14-01-2008, 14:31
skeleton
Avatar van skeleton
skeleton is offline
Gister ook zo'n mooi voorbeeld, een van onze resto shammys bleef gewoon met zijn rug tegen de muur staan toen Supremus naar hem toe kwam in de veronderstelling dat Supremus wel zou gazen naar iemand anders voordat hij bij hem zou zijn... niet dus... gg :') .
__________________
's avonds een vent, 's ochtends absent
Met citaat reageren
Oud 14-01-2008, 15:34
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
onze healers hebben een nieuw spelletje:
Rage Winterchill Routelle..

Kutrepairs


(Hij doet een iceblock die iets van 10k dmg in 5sec doet, healers healen dat gewoon niet als je pech hebt blijft spannend )
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Met citaat reageren
Oud 14-01-2008, 16:51
Lynne
Avatar van Lynne
Lynne is offline
Citaat:
Gister ook zo'n mooi voorbeeld, een van onze resto shammys bleef gewoon met zijn rug tegen de muur staan toen Supremus naar hem toe kwam in de veronderstelling dat Supremus wel zou gazen naar iemand anders voordat hij bij hem zou zijn... niet dus... gg :') .
Hahah ja dat zien we ook wel eens op Kael tries... ^^"
__________________
We slip through the streets while everyone sleeps~
Met citaat reageren
Oud 14-01-2008, 18:20
skeleton
Avatar van skeleton
skeleton is offline
Idd, mensen die niet weten waar Thaladred op dat moment is, BAM .

Vrij nasty als je in P1/P3 mensen om dat soort random stuff verliest (Wat in zo'n geval overigens hun eigen schuld is, maar wel de rest van de raid ook helaas beinvloed).
__________________
's avonds een vent, 's ochtends absent
Met citaat reageren
Oud 14-01-2008, 19:39
Twistingg
Twistingg is offline
Citaat:
onze healers hebben een nieuw spelletje:
Rage Winterchill Routelle..

Kutrepairs


(Hij doet een iceblock die iets van 10k dmg in 8sec doet, healers healen dat gewoon niet als je pech hebt blijft spannend )
Met citaat reageren
Oud 14-01-2008, 20:15
Gaara
Avatar van Gaara
Gaara is offline
Ah eindelijk lvl50 http://eu.wowarmory.com/character-sh...ine&n=Skraedur
__________________
The Deepest Circle Of Hell Is Reserved For Betrayers And Mutineers
Met citaat reageren
Oud 14-01-2008, 23:07
Samaris
Avatar van Samaris
Samaris is offline
Pfff, Shade of Akama nogsteeds bugged.

Ook geen lol aan.
__________________
Spatieszijnvoormietjes.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-01-2008, 23:30
Twistingg
Twistingg is offline
Citaat:
Pfff, Shade of Akama nogsteeds bugged.

Ook geen lol aan.
Free loot \o/ ( Volgens mij word ie ook nooit meer gefixed, soort loot reaver in bt)

Archimonde down terwijl er 3 mensen dood waren gegaan
Met citaat reageren
Oud 15-01-2008, 07:24
skeleton
Avatar van skeleton
skeleton is offline
Citaat:
Pfff, Shade of Akama nogsteeds bugged.

Ook geen lol aan.
Met een beetje geluk downen wij Shade of Akama ook wel tijdens onze volgende BT run, als de CC maar goed verloopt aan de zijkanten met mages bijv.
__________________
's avonds een vent, 's ochtends absent
Met citaat reageren
Oud 15-01-2008, 09:06
Q
Avatar van Q
Q is offline
Heeft er iemand ervaring met een two handed weapon shaman? Ik ga er eigenlijk vanuit dat een dual handed meer DPS doet, maar is dat echt zo?
Met citaat reageren
Oud 15-01-2008, 10:34
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
gigantishe oncontroleerbare burst
minder UR uptime.

onehanders ftw.

Archimonde down btw \o/

En akama hebben we 6x gemold, en 6x bugged :>
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Met citaat reageren
Oud 15-01-2008, 11:05
Big Boi
Avatar van Big Boi
Big Boi is offline
Citaat:
Heeft er iemand ervaring met een two handed weapon shaman? Ik ga er eigenlijk vanuit dat een dual handed meer DPS doet, maar is dat echt zo?
Dit is mijn bij elkaar geraapte gear voor 2h PvP: http://eu.wowarmory.com/character-sh...zebeard&n=Slam

Werkt best lekker in BG's maar ik doe geen arena's omdat ik er de gear niet voor heb en shamans best gegimped zijn als enhancement in 2v2 en 3v3. Ik gebruik alleen een 2h wanneer ik burst nodig heb en als ik met meerdere mensen ben voor backup. Is wel ontzettend tof als ik een pas lvl 70 clothie oneshot met een dubbele WF crit (ongeveer ~5k damage) en daarna een ~1k earth shock.

Maar dat gebeurt ook alleen maar eens in het uur ofzo. Voor veel stabielere damage kun je beter gaan voor 2x einzhanders. Dat werkt een stuk beter in PvE en al helemaal goddelijk als je wat armor penetration kan stacken (+ eventueel veel haste, maar dat hangt af van je weaponspeed). Al met al toch erg leuk om af en toe op te spelen maar ik level toch lekker mn warlock, nu level 50 en mn druid op Trollbane, nu level 30, maar verder om me wat minder gegimped te voelen in Arena games.
__________________
Oh my god, man you love snakes. - Yeah, no shit. That's why I'm getting tats of cobra's on both my pythons.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2008, 11:47
decc
decc is offline
....

Laatst gewijzigd op 14-10-2009 om 14:08.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2008, 12:31
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Two-handers kunnen wel een mooie overgang zijn als je nog niet toe bent aan genoeg AP EN Hit Rating, right?
__________________
Altijd nuchter
Met citaat reageren
Oud 15-01-2008, 12:45
decc
decc is offline
....

Laatst gewijzigd op 14-10-2009 om 14:07.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2008, 12:48
Verwijderd
Oh, ik dacht dat de meeste damage bij Enhancement shamans white was, gezien je maar 1 special hebt met een 10 sec CD.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2008, 13:02
decc
decc is offline
...

Laatst gewijzigd op 14-10-2009 om 14:07.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2008, 13:20
Verwijderd
Fair enough. :>
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 15-01-2008, 15:19
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Kara healen is teh EZ. Gister Attumen, moroes, maiden en opera gedaan, ging sowieso erg soepel met een net gevormde guild, en het healen is inderdaad simpeler dan meeste heroics ;(

Prince ben ik nog wel benieuwd naar, Curator kan ook wel interessant worden als mensen te dicht op elkaar blijven hangen. Vanavond de boel clearen
Met citaat reageren
Oud 15-01-2008, 16:04
Leeuwtje
Avatar van Leeuwtje
Leeuwtje is offline
Nu ik afgelopen weekend mijn eerste level 70 heb gehaald (warlock, alliance, op Turalyon) durf ik hier ook maar voor het eerst eens te posten.
__________________
Nothing beats a Leeuwtje. <3 Obi Wan
Met citaat reageren
Oud 15-01-2008, 18:23
skeleton
Avatar van skeleton
skeleton is offline
Omg Leeuwtje zelfs jij =P .
__________________
's avonds een vent, 's ochtends absent
Met citaat reageren
Oud 15-01-2008, 18:44
Leeuwtje
Avatar van Leeuwtje
Leeuwtje is offline
Ik game al heel lang hoor.
__________________
Nothing beats a Leeuwtje. <3 Obi Wan
Met citaat reageren
Oud 15-01-2008, 19:01
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Citaat:
Nu ik afgelopen weekend mijn eerste level 70 heb gehaald (warlock, alliance, op Turalyon) durf ik hier ook maar voor het eerst eens te posten.
Name? ik zit op die server :>
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Met citaat reageren
Oud 15-01-2008, 19:38
Leeuwtje
Avatar van Leeuwtje
Leeuwtje is offline
Citaat:
Name? ik zit op die server :>
Oh, Chocola. En ja, erg origineel :')
__________________
Nothing beats a Leeuwtje. <3 Obi Wan
Met citaat reageren
Oud 15-01-2008, 19:46
Allochthony
Avatar van Allochthony
Allochthony is offline
Ik ga weer een nieuwe priest maken, alliance deze keer, 70 rogue was leuk maar geen zin meer om die gear te grinden

Alleen op mijn nieuwe videokaart (8800 GTX) haal ik lagere FPS dan op mijn oude, op zich draait hij lekker, behalve in steden wil hij wel eens onder de 20 droppen... Wat ik toch niet verwacht had, vooral niet omdat ik in andere spellen nummers haal die ik niet eens had durven dromen.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2008, 23:06
skeleton
Avatar van skeleton
skeleton is offline
Verdomme, Azgalor bijna down.... 10 % whipe... moest doomguards tanken maar toen er net een 3rde add vrijkwam en ik die moest tanken werd ik uiterraard weer gewarstompt toen ik er al 2 moesten tanken -> Whipe , kon helemaal niks ertegen doen .
__________________
's avonds een vent, 's ochtends absent
Met citaat reageren
Oud 16-01-2008, 07:37
Q
Avatar van Q
Q is offline
Gister begonnen met Steam Vault om een beetje gear te halen, sja je moet toch ergens beginnen
Met citaat reageren
Oud 16-01-2008, 18:26
mepsteen
Avatar van mepsteen
mepsteen is offline


__________________
I'm too old for this shit.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2008, 19:20
skeleton
Avatar van skeleton
skeleton is offline
Lmao :') . Lvl 40 Abomination !!
__________________
's avonds een vent, 's ochtends absent
Met citaat reageren
Oud 16-01-2008, 23:11
Lynne
Avatar van Lynne
Lynne is offline
Die is goed XD

Bweh, vanavond was het The Eye, maar omdat we om een of andere reden ineens 2 nieuwe shadowpriests hebben was er geen plaats voor mij. Was net iets later online dan zij... fijn. En natuurlijk dropte alles wat normaal gesproken niet dropt als ik mee ga. Leuk is dat joh.
__________________
We slip through the streets while everyone sleeps~
Met citaat reageren
Oud 16-01-2008, 23:13
skeleton
Avatar van skeleton
skeleton is offline
Kael gedowned ? .
__________________
's avonds een vent, 's ochtends absent
Met citaat reageren
Oud 16-01-2008, 23:27
Lynne
Avatar van Lynne
Lynne is offline
Nope, maar ze hebben nu blijkbaar wel alle weapons een beetje onder controle en krijgen die nu allemaal goed down. Er zit verbetering in! Hoop dat ie snel neer gaat, ik heb zin in nieuwe instances... TK en SSC beginnen me een beetje de strot uit te komen. ^^
__________________
We slip through the streets while everyone sleeps~
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel #42 deel 2
Yoshimare
500 15-12-2007 15:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:10.