Oud 17-01-2008, 08:41
skeleton
Avatar van skeleton
skeleton is offline
Tja.. P2 en P3 is nou eenmaal een DPS race idd.

Als je eenmaal in P5 zit is het eigenlijk al min of meer een freekill, zolang iedereen maar ver genoeg uit de buurt blijft van Kael wanneer hij die gravity lapse doet, goed uitspreid ( Netherbeam = ouch ), niet naast elkaar in de lucht zweeft, niet de grond raakt tijdens gravity lapse en uitkijkt voor Nether Vapor ( Die zwarte wolken die ervoor zorgen dat je totale HP afneemt met 10 % voor een minuut ofzo, + het stacked ). Verder zolang iedereen maar blijft leven tijdens de gravity lapse en de phoenix eggs maar optijd genuked worden gaat hij zeker down.
__________________
's avonds een vent, 's ochtends absent
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-01-2008, 11:25
Verwijderd
Citaat:
2 nieuwe
Citaat:
geen plaats voor mij.

HMMMMM.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2008, 12:39
Lynne
Avatar van Lynne
Lynne is offline
HMMMMMMMM? Mocht gister niet mee omdat ik net ietsje later online was dan die twee nieuwe pipo's, dus die kregen ofc eerder een invite dan ik, en verder was er nog maar 1 spot open ofzo en die is geloof ik naar een rogue gegaan. T_T
34 mensen gesigned voor TK gisteren, dus er waren er meer die het uit moesten zitten... maar toch vervelend gezien ik nou net aan het proberen ben mn raid attendance weer wat op te krikken na 4 maanden Noorwegen, dat schiet dus niet op als ik niet mee kan. =P
__________________
We slip through the streets while everyone sleeps~
Met citaat reageren
Oud 17-01-2008, 13:26
skeleton
Avatar van skeleton
skeleton is offline
Dat is idd wel erg schemel ja.

Bij ons zou zoiets nooit kunnen gebeuren, wij hebben een ranking skill waarbij we min of meer een vaste raiding core hebben die sowieso altijd prio # 1 hebben wanneer het aankomt op een raidingspot.

Uiterraard word er wel gekeken naar wie nog attunement items moet halen of loot nodig heeft van een boss, daar niet van, maar het zal bij ons nooit voorkomen dat een trial member voorrang krijgt op een raidingspot t.o.v. iemand van onze raidende core ( zelfs niet als die persoon een keer iets later online komt, zeg 10-15 min later ofzo ).
__________________
's avonds een vent, 's ochtends absent
Met citaat reageren
Oud 17-01-2008, 14:33
Verwijderd
^ Wat ik ook niet meer dan logisch vind.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2008, 14:56
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Ik wil niet elitist doen, maar sinds die 10% nerf van KT p2 en p3 is het best EZmode geworden.
Nog steeds een moeilijke encounter, maar je komt met minder dps weg,

Gister 1.5 uur vor rage, ane, kaz... en toen 6!!! azgalor wipes... steeds alle dps doomen en enrage krijgen.
(Geen melee op boss strat)
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Met citaat reageren
Oud 17-01-2008, 15:06
Samaris
Avatar van Samaris
Samaris is offline
Citaat:
Dat is idd wel erg schemel ja.

Bij ons zou zoiets nooit kunnen gebeuren, wij hebben een ranking skill waarbij we min of meer een vaste raiding core hebben die sowieso altijd prio # 1 hebben wanneer het aankomt op een raidingspot.

Uiterraard word er wel gekeken naar wie nog attunement items moet halen of loot nodig heeft van een boss, daar niet van, maar het zal bij ons nooit voorkomen dat een trial member voorrang krijgt op een raidingspot t.o.v. iemand van onze raidende core ( zelfs niet als die persoon een keer iets later online komt, zeg 10-15 min later ofzo ).

Eigenlijk vindt ik dat best oneerlijk tegenover de mensen die niet in die vaste raiding core zitten omdat ze nieuw zijn, of minder kunnen raiden, oid.

Besides, zou je trial members niet juist een aantal keer mee moeten nemen op raid om te zien of ze goed genoeg zijn?
__________________
Spatieszijnvoormietjes.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2008, 15:09
skeleton
Avatar van skeleton
skeleton is offline
Citaat:
Ik wil niet elitist doen, maar sinds die 10% nerf van KT p2 en p3 is het best EZmode geworden.
Nog steeds een moeilijke encounter, maar je komt met minder dps weg,

Gister 1.5 uur vor rage, ane, kaz... en toen 6!!! azgalor wipes... steeds alle dps doomen en enrage krijgen.
(Geen melee op boss strat)
Ik ga vanavond voor de Doomguards iig free action pots meenemen.
Verder ga ik eens voorstellen dat ze meteen in het begin bij Azgalor meteen na de 1ste 10 secs ofzo eens bloodlust poppen, gezien het feit dat dan de meeste dps nog aanwezig is ipv te wachten tot 40 % ofzo wanneer een deel van de raid dps al dood is gegaan aan de doomguard mark.
__________________
's avonds een vent, 's ochtends absent

Laatst gewijzigd op 17-01-2008 om 15:14.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2008, 15:37
skeleton
Avatar van skeleton
skeleton is offline
Citaat:
Eigenlijk vindt ik dat best oneerlijk tegenover de mensen die niet in die vaste raiding core zitten omdat ze nieuw zijn, of minder kunnen raiden, oid.

Besides, zou je trial members niet juist een aantal keer mee moeten nemen op raid om te zien of ze goed genoeg zijn?
Ons streven is gewoon raidprogress, punt. Juist omdat we op deze manier onze raids regelen zijn wij toch instaat als redelijke casualguild die maar 3 avonden per week " officieel " raid ( m.u.v. zo nu en dan een Kara / ZA runs op niet raid dagen ) toch MH / BT op dit moment te raiden.
__________________
's avonds een vent, 's ochtends absent
Met citaat reageren
Oud 17-01-2008, 21:43
Lynne
Avatar van Lynne
Lynne is offline
Heb nu héél erg de neiging om een andere guild te joinen... allemaal gezeik in mn guild atm. Zit er al anderhalf jaar in, meer, dus ik ken veel mensen best goed zegmaar.... dus is niet de makkelijkste beslissing om te maken. Kreeg vandaag iig weer geen raidinvite, argument was dat ik als laatste van alle shadowpriests had gesigned (2 nieuwe shadowpriests, snap nog steeds niet waarom we er in godsnaam zoveel nodig hebben, want dan krijg je dit dus dat er veel te veel mee willen). Dat klopt, maar ik heb nog steeds rúím op tijd ingeschreven. Gister moest ik al uitzitten terwijl die twee nieuwe mee mochten, beetje lullig dat ik vandaag, uitgerekend op Kael, weer niet mee mag. Snap ik ook niet, ze willen Kael toch downen, dan neem je toch je beste spelers mee? 1 van de nieuwe spriests gaat volgens tank die nu in de raid zit de hele tijd dood, en de ander heeft aanzienlijk mindere gear dan de andere spriests en komt niet bepaald ver op de dmg meters.

En ik weet toevallig dat een topguild die MH en BT op farm hebben nog shadowpriests zoeken.... oeh de verleiding... zou dan wel een hoop mensen waar ik het wél goed mee kan vinden (nee, de guild leader en maintank zal ik niét missen) moeten achterlaten, maarja. Nog maar eens even goed over nadenken.
Een mede-priest, holy, heeft al een apply geschreven voor 2 andere guilds... die mocht en gisteren en vandaag niet mee met de raid, en had vandaag als eerste van alle holy priests gesigned. Dat argument van 'we nemen mee wie als eerste signt' klopt dus ook geen bal val. Die was het gezeik dus mooi zat.
__________________
We slip through the streets while everyone sleeps~
Met citaat reageren
Oud 17-01-2008, 23:04
sainty
Avatar van sainty
sainty is offline
Gaat hier nog iemand gebruik maken van die free migration? (Ik niet, zat al in daggerspine ^_^)
__________________
"Get down here and see how much you like it. There's room for one more, it's a fuckin' party down here."
Met citaat reageren
Oud 18-01-2008, 00:12
Twistingg
Twistingg is offline
Kael'Thas is niet zo heel lastig meer.

Op Shattered Hand in 1 week 3 ally guilds die Kael neer hebben gekregen.

Ik lekker 11% wipe op Archimonde, op 10% begint een scripted event en hoef je niks te doen
Met citaat reageren
Oud 18-01-2008, 00:17
skeleton
Avatar van skeleton
skeleton is offline
Citaat:
Verhaal
Daarom hebben wij dus rankings, dan heb je die zeik niet. Uiteindelijk wil je toch alleen maar je beste raiders mee hebben ipv mensen die een lack of gear / ervaring hebben , die mensen kun je op hun beurt weer meenemen als je wat content hebt dat al gefarmed word, dan kan het geen kwaad, maar progression = raid core.

Maarja, ik kan me idd je frustratie voorstellen, word het niet eens tijd om met een officer te gaan praten ofzo ?

Overigens uiterst gunstig MH runnetje voor mij;

The Unbreakable Will / Pepe's Shroud of Pacification en ook nog eens honored geworden met the Scales of Sands > Ring upgrade ^^ .

Wel geen Azgalor down, hij was op 65 %, toen legde onze feral 't l00dje en toen was het alweer 00:00 dus einde van de raid .
__________________
's avonds een vent, 's ochtends absent
Met citaat reageren
Oud 18-01-2008, 00:26
Lynne
Avatar van Lynne
Lynne is offline
Met officers praten heeft niet zo bar veel zin. En met de guild leader al helemaal niet. Die walst over je heen als een stoomwals en luistert niet naar je argumenten... en dan ratelt ze 10 minuten door over vanalles en nogwat waar wij het helemaal niet over hebben en dan logt ze gestressed off. Dit gebeurt gelukkig maar eens in de zoveel tijd, maarja... dr is niet veel te bespreken met de officer core sadly.
Maar een weekje aanzien en dan zien we wel weer verder.

Vanavond hadden ze Kael wel tot 86% gekregen. Het gaat dus wat beter al...
__________________
We slip through the streets while everyone sleeps~
Met citaat reageren
Oud 18-01-2008, 00:32
skeleton
Avatar van skeleton
skeleton is offline
Hmja ze zijn iig dom bezig om nieuwe members mee te nemen ipv members die meer gear / ervaring met de encouter hebben. Daarmee gimpen ze de raid eigenlijk alleen maar, gg.

Hmja aan de ene kant, een BT farmende guild is leuk, maar aan de andere kant, er gaat niets op tegen het enthousiasme op TS wanneer een boss na zoveel gewhiped te hebben dan toch eindelijk down gaat . Zo is het bij ons dan traditie dat de guildmaster altijd even de Beavis & Butthead versie van Jammin laat horen als een nieuwe boss voor het eerst down gaat =P .
__________________
's avonds een vent, 's ochtends absent
Met citaat reageren
Oud 18-01-2008, 00:36
Lynne
Avatar van Lynne
Lynne is offline
Ja, dat punt bracht een vriend van me ook al naar voren ja. Nieuwe bosses down..

Nouja, ik zie nog wel wat ik doe dus. Nu bedtijd.
__________________
We slip through the streets while everyone sleeps~
Met citaat reageren
Oud 18-01-2008, 07:58
Q
Avatar van Q
Q is offline
Citaat:
Met officers praten heeft niet zo bar veel zin. En met de guild leader al helemaal niet. Die walst over je heen als een stoomwals en luistert niet naar je argumenten... en dan ratelt ze 10 minuten door over vanalles en nogwat waar wij het helemaal niet over hebben en dan logt ze gestressed off. Dit gebeurt gelukkig maar eens in de zoveel tijd, maarja... dr is niet veel te bespreken met de officer core sadly.
Maar een weekje aanzien en dan zien we wel weer verder.

Vanavond hadden ze Kael wel tot 86% gekregen. Het gaat dus wat beter al...
Ik zit in een hele kleine guild en het leuke daarvan is dat alle officers familie van me zijn ze zijn alle drie neven (incl de guildleader) dus de samenwerken is perfect.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2008, 08:29
skeleton
Avatar van skeleton
skeleton is offline
Citaat:
Kael'Thas is niet zo heel lastig meer.

Op Shattered Hand in 1 week 3 ally guilds die Kael neer hebben gekregen.

Ik lekker 11% wipe op Archimonde, op 10% begint een scripted event en hoef je niks te doen
Naja nix te doen is ook weer niet zo . Maar als Archimonde de 10 % bereikt word het wel min of meer gezien als de free-kill ja ( Omdat je hem binnen 1 minuut dan moet slopen maar wel alles kunt geven omdat je dan tijdens die ene minuut onkwetsbaar bent ).
__________________
's avonds een vent, 's ochtends absent
Met citaat reageren
Oud 18-01-2008, 12:37
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Gisteren geen Archi 2nd kill. 21% beste. maar ja hoe meer mensen het zien hoe beter

T6 gloves gehaald \o/
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Met citaat reageren
Oud 18-01-2008, 13:40
skeleton
Avatar van skeleton
skeleton is offline
Citaat:
Gisteren geen Archi 2nd kill. 21% beste. maar ja hoe meer mensen het zien hoe beter

T6 gloves gehaald \o/
Ik skip de T6 gloves, for the time being ( Geen zin om shieldblock te dumpen, meh ). Ik wacht rustig tot we Teron Gorefiend downen en ga dan wel bieden op Gauntlets of Enforcement .
__________________
's avonds een vent, 's ochtends absent
Met citaat reageren
Oud 18-01-2008, 15:11
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Onze tankdrops waren altijd minimaal in 25mans (1 gruul shield, 1 lurker mace, 1 reaver bracers) en tot nu toe hebben we alleen dat kaz'rogal shield gehad in t6

Dus onze tanks willen t6 wel
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Met citaat reageren
Oud 18-01-2008, 15:25
skeleton
Avatar van skeleton
skeleton is offline
Hmja dat schield moet ik dus ook hebben, probleem is dat een andere prot pally en de andere MT er ook zo over denken, dat gaat me dus flink wat DKP kosten xD . Heb nu nog steeds de Aldori Legacy defender, vandaar.
__________________
's avonds een vent, 's ochtends absent
Met citaat reageren
Oud 18-01-2008, 17:29
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Onze MT gaat denk ik met season 2 pvp shield illidan tanken als het zo doorgaat
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Met citaat reageren
Oud 19-01-2008, 00:14
Samaris
Avatar van Samaris
Samaris is offline
Ik sta met wat guildies te wachten op raid invites.
Vlak bij ons staat een lading gasten van een andere guild, allemaal in s1 en s2 gear.
Dus wij daar wat mee proberen te praten. De helft sprak alleen maar MMO-English, en de andere helft beperkte zich tot gibberish.
De hoeveelheid fail was erg groot, maar we hebben nu wel een nieuwe term.

"Welfare Epics"
Arena Season 1 and 2 epic items, obtainable by farming honor in AV, mostly held by people unable to do proper PvE.
__________________
Spatieszijnvoormietjes.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2008, 01:57
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
ja dat ken ik. je moet ze voor de gein eens achter "threath cycles" of "dps cycles" vragen. doen ze ineens vaag
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Met citaat reageren
Oud 19-01-2008, 11:53
skeleton
Avatar van skeleton
skeleton is offline
Hmja S1/S2 gear is wel leuk maar idd niet echt geschikt om mee te raiden nee. PvE drops >>>>>>> PvP items . Zo zie je vaak " fury " warriors met een volledige S1/S2 gladiator set, nou dat zal me wat worden als je bekijkt dat sowieso je echt amper hit rating op die set hebt ( Tja je kunt uiteindelijk wel socketen, maar of dat het covered.... ).

Sowieso moeten ze in die volgende expansion echt eens wat gaan doen aan die easy epics.

Verder vind het maar schraal dat bijv mijn T5 outfit ( op de kleur na ) er hetzelfde uitziet als de S2 set van warriors, die met wat aankloten in arena's al makkelijk te krijgen is, in tegenstelling tot al die raids ( en whipes ) die ik ervoor heb moeten doen .
__________________
's avonds een vent, 's ochtends absent
Met citaat reageren
Oud 19-01-2008, 13:23
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Dat is een van de redenen dat ik die s3 shit beter uit kan staan, het goede spul is "moeilijk" te krijgen voor de scrubs, en de recolor is eens niet super duidelijk voor de meeste classes (warrior bv is best groot kleurverschil)
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Met citaat reageren
Oud 19-01-2008, 14:08
Verwijderd
Citaat:
Hmja S1/S2 gear is wel leuk maar idd niet echt geschikt om mee te raiden nee. PvE drops >>>>>>> PvP items . Zo zie je vaak " fury " warriors met een volledige S1/S2 gladiator set, nou dat zal me wat worden als je bekijkt dat sowieso je echt amper hit rating op die set hebt ( Tja je kunt uiteindelijk wel socketen, maar of dat het covered.... ).

Sowieso moeten ze in die volgende expansion echt eens wat gaan doen aan die easy epics.

Verder vind het maar schraal dat bijv mijn T5 outfit ( op de kleur na ) er hetzelfde uitziet als de S2 set van warriors, die met wat aankloten in arena's al makkelijk te krijgen is, in tegenstelling tot al die raids ( en whipes ) die ik ervoor heb moeten doen .
Nouja, de gladiator weapons zijn natuurlijk wel leuk voor den beginnende warrior, maar puur voor PvE doeleinden zijn er zelfs al betere blue items voor sommige slots. :\
Met citaat reageren
Oud 19-01-2008, 15:05
skeleton
Avatar van skeleton
skeleton is offline
Citaat:
Nouja, de gladiator weapons zijn natuurlijk wel leuk voor den beginnende warrior, maar puur voor PvE doeleinden zijn er zelfs al betere blue items voor sommige slots. :\
Dat bedoel ik .

@ Alpha_Omega , dannog, vind het nergens op slaan dat ze dezelfde skin hebben =S .
__________________
's avonds een vent, 's ochtends absent
Met citaat reageren
Oud 19-01-2008, 16:12
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Het slaat ook helemaal nergens op. maar ik ben allang blij dat het verschil in S3 iets duidelijker is :>
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Met citaat reageren
Oud 19-01-2008, 17:28
Verwijderd
Citaat:
Sowieso moeten ze in die volgende expansion echt eens wat gaan doen aan die easy epics.
Inderdaad, remove alle pve van de game!
Met citaat reageren
Oud 19-01-2008, 20:23
skeleton
Avatar van skeleton
skeleton is offline
Citaat:
Inderdaad, remove alle pve van de game!
En yay voor AFK AV leechers die ook gepimpt in het paars rondlopen!
__________________
's avonds een vent, 's ochtends absent

Laatst gewijzigd op 20-01-2008 om 15:14.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2008, 14:51
Samaris
Avatar van Samaris
Samaris is offline
Citaat:
Inderdaad, remove alle pvp van de game!
Fix'd.
__________________
Spatieszijnvoormietjes.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2008, 15:44
Verwijderd
Citaat:
En yay voor AFK AV leechers die ook gepimpt in het paars rondlopen!
Afk report werkt heel goed. Zeker nu blizz heeft aangekondigd dat herhaaldelijk leechen tot aftrek van honor kan lijden en zelfs removal van epics <o/

Citaat:
Fix'd.
Moet jij geen pots farmen?
Met citaat reageren
Oud 20-01-2008, 17:53
Twistingg
Twistingg is offline
Citaat:
Naja nix te doen is ook weer niet zo . Maar als Archimonde de 10 % bereikt word het wel min of meer gezien als de free-kill ja ( Omdat je hem binnen 1 minuut dan moet slopen maar wel alles kunt geven omdat je dan tijdens die ene minuut onkwetsbaar bent ).
Ehm Skeleton. Op 10% begint een scripted event de wisps killen Archimonde. Tactic op bosskillers is fout. We gingen met 3 man de 10% in en toch ging ie down.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2008, 19:10
skeleton
Avatar van skeleton
skeleton is offline
Nerf Bosskillers plx :< .

Ow btw kwam laatst deze genige link tegen;

http://www.variuse.de/feroxtgs2/

Hiermee kun je de ghostmode oefenen die je krijgt als je de debuff op je krijgt van Gorefiend .
__________________
's avonds een vent, 's ochtends absent
Met citaat reageren
Oud 20-01-2008, 20:37
maximeus
Avatar van maximeus
maximeus is offline
LOL

Ik grind 3 dagen lang 8k honor per dag (niet in BG weekend). en woensdag avond ben ik eindelijk klaar met die grind. Dat was voor mijn mage alt, waarop ik die s1 staff wilde. Dus ik kom net uit de AV, vraagt mijn guild mij mee om nog wat in karazhan te clearen (eerste keer op die mage dat ik kara inga). Wat loot ik die avond: spelldmg sword van prince en die spelldmg offhand van Netherspite
Dat is nu ook kuttoeval
*ik de volgende dag maar 2 season 1 items gehaald ipv die staff
__________________
Wij weten het ook niet?!?!?!?!?!?!?!?!?!
Met citaat reageren
Oud 20-01-2008, 21:27
Lynne
Avatar van Lynne
Lynne is offline
Whiping whiping whiping on Kael'thas...

Meh, we redden het nu iig tot P4... alleen dan beginnen er mensen dood te gaan en is het al snel over. : /
Best try vanavond tot nu toe iets van 90% ofzo... vorige keer in TK hadden ze hem tot 86%. Moeten we kunnen verbeteren vanavond!
__________________
We slip through the streets while everyone sleeps~
Met citaat reageren
Oud 20-01-2008, 23:12
Twistingg
Twistingg is offline
Wij Gurtog Bloodboil wat een saaie kut boss is dat zeg
Met citaat reageren
Oud 21-01-2008, 00:20
skeleton
Avatar van skeleton
skeleton is offline
Shade of Akama gedowned net ( Hoe hebben we daar in gods hemelsnaam op kunnen whipen anyway =S ), Gorefiend 2de poging 37 % ofzo.

Als iedereen een beetje handigheid krijgt in die ghost mode dan gaat ie zeer binnekort down .
__________________
's avonds een vent, 's ochtends absent
Met citaat reageren
Oud 21-01-2008, 04:43
Samaris
Avatar van Samaris
Samaris is offline
Citaat:
Moet jij geen pots farmen?
<= Alchemist



En omdat ik hem jullie niet wil onthouden.

http://www.variuse.de/feroxtgs2/


Teron Gorefiend game. Helpt bij het oefenen op de constructs.
__________________
Spatieszijnvoormietjes.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2008, 14:02
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
De seconde dat die constructs spawnen zitten ze al in de raid?
Echt letterlijk dezelfde seconde.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2008, 15:29
skeleton
Avatar van skeleton
skeleton is offline
Ze spawnen op de plaats waar jij sneuvelt, en als jij in de raid sneuvelt spawnen ze ook daar, teminste dacht ik . Je moet je dan ook helemaal naar de ingang van de kamer verplaatsen.

Anyway de tactic is;

Spirit Volley > Spirit Chains > 3 X Iceland on target 1, 3 X Iceland on target 2, 1 X Iceland op target 3 en 1 X Iceland op target 4. Daarna gewoon weer in dezelfde volgorde op ieder target weer een Iceland casten totdat Spirit Volley en Spirit Chains weer up zijn, en dan herhaal je de cyclus weer .
__________________
's avonds een vent, 's ochtends absent

Laatst gewijzigd op 21-01-2008 om 15:36.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2008, 17:35
Big Boi
Avatar van Big Boi
Big Boi is offline
Net 700g uitgegeven aan healing gems voor m'n nieuwe headpiece uit ZA en aan Potency en Executioner enchanting mats. Gaat snel zo
__________________
Oh my god, man you love snakes. - Yeah, no shit. That's why I'm getting tats of cobra's on both my pythons.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2008, 22:46
Lynne
Avatar van Lynne
Lynne is offline
57% best try op Kael vanavond. Vind dat ie morgen maar eens down moet. ^^
__________________
We slip through the streets while everyone sleeps~
Met citaat reageren
Oud 21-01-2008, 22:53
Twistingg
Twistingg is offline
Wij doen Spirit Chains, dan die icelance elke mob 2x. Weer icelance elke mob 2x. Spirit Chains weer icelance iedere mob 1x en dan AOE. En dan je maatje helpen door 1 mob voor hem alvast neer te nuken.

Die flashgame lukt mij amper, en al 8x in raid moeten doen en dan doe ik het met gemak.

Archimonde alweer down, weer geen Tempest of Chaos of t6 mage helm \o/
Met citaat reageren
Oud 22-01-2008, 00:04
skeleton
Avatar van skeleton
skeleton is offline
Gorefiend net gedowned, hmm.. moet echt keys gaan binden want dit gaat niet werken anders =X .
__________________
's avonds een vent, 's ochtends absent
Met citaat reageren
Oud 22-01-2008, 00:07
Verwijderd
omg clicker
Met citaat reageren
Oud 22-01-2008, 15:58
Samaris
Avatar van Samaris
Samaris is offline
De flash game is ook wat moeilijker, maar dat is handig, want dan is het in de raid makkelijker.
Vanavond Archimonde weer. ^^
__________________
Spatieszijnvoormietjes.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2008, 17:24
Twistingg
Twistingg is offline
Wij vanavond Gurtog Bloodboil en Reliquary of Souls dus word weer een avondje wipen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel #42 deel 2
Yoshimare
500 15-12-2007 16:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:43.