Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-06-2008, 13:57
Q
Avatar van Q
Q is offline
Ja jongens en meisjes, het lijkt erop dat Diablo 3 eraan komt:

http://eu.blizzard.com/diablo3/

Advertentie
Oud 28-06-2008, 14:12
Verwijderd
Damn... hier wacht ik al een jaar of zes op en eindelijk is het zo ver. Ik was één van de gelukkigen die de livestream net aan de praat kregen op het moment dat ze het aankondigden. Eindelijk. Eindelijk!
Oud 28-06-2008, 14:21
Verwijderd
Yeah je was me voor Q, wou net topic aanmaken!

Kwam bijna klaar van dit heugelijke nieuws!
Oud 28-06-2008, 14:23
blupp
blupp is offline
Heerlijk nieuws, vooral toen ik zag dat ze het top-down perspectief behouden. Ooit werd ik hier keihard gebasht door iedereen, omdat ik zei dat echt 3D (first person ofzo dus) nooit zou werken met Diablo omdat je zonder* top down heel andere gameplay hebt dan de klassieke gameplay.
Iedereen kwam toen met dat dat heus wel werkt en dat dat heus niet van negatieve invloed zou zijn op de snelheid van het spel..HA right back at ya

De screens zien er leuk uit, niet de beste graphics ooit gezien maar wel een echte Diablo (en blizzard) sfeer. Wel jammer dat ze zeggen dat er (alweer) maar 5 classes in komen, dat betekent dus minstens 1 expansion met nieuwe classes
Maar eigenlijk hoop ik dit maal op meer dan één expansion, dat houdt het geheel gewoon veel langer boeiend vind ik. Het kost dan wel extra geld, maar als ze het goed doen is dit het geld wel waard, vooral als je er zo lang op gewacht hebt.

Volgens mij gaan ze ook een site bijhouden met updates over het spel en de ontwikkeling. Erg leuk maar laten we hopen dat ze niet zo ver gaan als met de site van Smash Brawl..dat vond ik echt te ver gaan
Oud 28-06-2008, 14:36
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Niceeeeeeee.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 28-06-2008, 16:00
Verwijderd
Geweldig nieuws. Ik kan geen ander spel bedenken waar ik me zo erg op verheug.

Helaas zal het nog wel een flinke tijd gaan duren voordat we het daadwerkelijk kunnen spelen, maar dat maakt me dus geen zak uit. Wel weet ik dat alle andere coole spellen direct opzij worden gezet en ik vrij ga vragen rond de releasedate
Oud 28-06-2008, 16:02
Verwijderd
Persoonlijk zie ik de 'mindere' graphics als een pluspunt. Dat betekent dat ik het spel hopelijk met m'n 3 jaar oude pc nog goed kan draaien, iets waar Blizzard zich eigelijk altijd wel redelijk sterk voor gemaakt heeft.

Meerdere expansions op den duur zou wel tof zijn, een beetje zoals Guild Wars dat doet. Blizzard staat er ondertussen om bekend dat Expansions qua content gewoon bijna compleet nieuwe games zijn.

Anyhoe, ik denk dat ik straks D2 weer eens opvuur, het kriebelt weer. Krijg ik straks na m'n halve WoW-addiction weer een D3 addicition
Oud 28-06-2008, 16:30
blupp
blupp is offline
Citaat:
Persoonlijk zie ik de 'mindere' graphics als een pluspunt. Dat betekent dat ik het spel hopelijk met m'n 3 jaar oude pc nog goed kan draaien, iets waar Blizzard zich eigelijk altijd wel redelijk sterk voor gemaakt heeft.

Meerdere expansions op den duur zou wel tof zijn, een beetje zoals Guild Wars dat doet. Blizzard staat er ondertussen om bekend dat Expansions qua content gewoon bijna compleet nieuwe games zijn.

Anyhoe, ik denk dat ik straks D2 weer eens opvuur, het kriebelt weer. Krijg ik straks na m'n halve WoW-addiction weer een D3 addicition
Hehe, over de graphics ben ik het met je eens. Het ziet er niet lelijk uit, maar ze hoeven niet de meeste tijd te steken in flashyheid en het verhogen van de system reqs. Meerdere expansions sla ik ook niet af..met sommige spellen is het gewoon cool om dat te hebben. Een verzameling aan doosjes en artwork enzo

Wel hoop ik dat er meer classes in zitten uiteindelijk dan het vorige spel (7).

En hopelijk zorgen ze er op de één of andere manier voor dat het spel veel langer boeiend blijft, dat de beste items/runewords NIET onbereikbaar zijn voor mensen met een drukker leven. Ik was 1 van de mensen die dolblij was met dat dupen met Diablo 2..eindelijk de kans om een enigma en andere bekende runewords uit te proberen..eindelijk hele nieuwe builds maken gebaseerd op uber items. Ik dupete zelf niet, maar er waren zoveel highrunes in omloop dat ze betaalbaar werden om voor te traden.
Ik bid dus echt dat het niet weer zo een enorme zoektocht wordt om echt "hogerop" te komen waar je honderden uren voor moet farmen

Dan kom je wel weer met het probleem dat er toch ergens de grens moet worden getrokken. Het is nou ook weer niet boeiend als iedereen binnen een week de beste items heeft van het spel. Een van de grootste kicks met Diablo was natuurlijk het vinden van een geniaal ding (soj ofzo) Hopelijk komt Blizzard met een 1 of andere "geniale" oplossing hier voor.
Oud 28-06-2008, 17:29
Verwijderd
Ik heb het idee dat Diablo III qua sfeer, lore en verhaal meer teruggrijpt op Diablo dan op Diablo II, als ik zo die website doorblader. Lijkt me goed, want de sfeer in Diablo was onmiskenbaar duisterder, donkerder en gothischer dan in Diablo II. Buitengebieden zijn gewoon lastig om duister te maken. Die dungeon in die gameplay video (kennelijk dus en oude kathedraal van Tristram) zag er goed uit.
Oud 28-06-2008, 17:35
BendeBen
Avatar van BendeBen
BendeBen is offline
met enige schaamte zal ik bekennen nooit d1 en d2 te hebben gespeeld maar als ik die trailers bekijk kan ik niet wachten om dat te spelen.

tis eigenlijk wow maar dan geen comic stijl en zonder al die shit als de AH. gewoon dungeons clearen als een dolle met je homes
__________________
man, it must be great being you watching me.
Oud 28-06-2008, 18:19
Verwijderd
Damn, eindelijk een game die me van mijn WoW-verslaving gaat afhelpen. Na alle voorgaande delen kapotgespeeld te hebben en deze beelden gezien te hebben<3 Alleen de WoW-castbar vond ik wat jammer, ander designtje had best gemogen.
Oud 28-06-2008, 18:22
Verwijderd
Citaat:
Ik heb het idee dat Diablo III qua sfeer, lore en verhaal meer teruggrijpt op Diablo dan op Diablo II, als ik zo die website doorblader. Lijkt me goed, want de sfeer in Diablo was onmiskenbaar duisterder, donkerder en gothischer dan in Diablo II. Buitengebieden zijn gewoon lastig om duister te maken. Die dungeon in die gameplay video (kennelijk dus en oude kathedraal van Tristram) zag er goed uit.
Word.

Waarbij trouwens wel opgemerkt mag worden dat ik de buitenlocties in D2 wel erg sfeervol vond.
Oud 28-06-2008, 18:45
Verwijderd
Citaat:
Heerlijk nieuws, vooral toen ik zag dat ze het top-down perspectief behouden.
Ik ben fan van dat perspectief. Veel leuker.
Oud 28-06-2008, 19:10
Verwijderd
Gvd, flash player wil het maar niet doen.

Maar verder compleet .
Oud 28-06-2008, 19:22
Praganonut
Avatar van Praganonut
Praganonut is offline
Finally...
Oud 28-06-2008, 19:30
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Dat wordt weer enorm hard verslaafd raken.
Oud 28-06-2008, 20:08
skeleton
Avatar van skeleton
skeleton is offline
Gameplay trailer zag er vet uit iig .
__________________
's avonds een vent, 's ochtends absent
Oud 28-06-2008, 22:58
Paperz
Avatar van Paperz
Paperz is offline
Ik was erg onder de indruk van de gameplay trailer, het leek gewoon DII maar die 3D - niveaus in de dungeon bv. zien er echt goed uit... ook het een beetje inzoomen (net als WCIII) op je char vind ik altijd fijn, zeker als 't gaat om je gear te bekijken En dat char ook met ingame gear wordt getoond wanneer er gepraat wordt is ook een leuke extra... en natuurlijk dat je zowel mannelijk als vrouwelijk kan zijn
Verder is er aangekondigd dat er 5 classes zijn, waarvan we dus de Barbarian en de Witchdoctor hebben gezien...

ik verwacht eigk nog minstens 1 nieuwe class... dus welke uit de vorige zullen het overleven?
- Warrior
- Barbarian
- Rogue
- Assassin
- Amazon
- Druid
- Necromancer
- Paladin
- Sorceress/Sorcerer
Nou gok ik dat de Amazone door het kiezen van geslacht af gaat vallen hoe dan ook... en persoonlijk denk ik dat de Necromancer EN een witchdoctor wel erg overkill wordt (veel van 't zelfde), en dat gaat ook op voor de warrior denk ik. Ik neig naar de ouderwetse caster (sorceress) een ranged melee class (combo rogue/ass/amaz) en de paladin. maar we zien het wel Wie weet speelt blizz het wel zo leuk en handig dat ze itt de vorige diablo's sneller met een expansion aankomen en uiteindelijk een stuk of 9 classes hebben.
__________________
Val lekker even dood! Cooking is science for hungry people *Mysteria*
Ads door Google
Oud 29-06-2008, 00:52
Verwijderd
Ik zag vanmiddag toevallig een Diablo 3 concept art trailer en filmpje. Alhoewel ik het wel weer een beetje meer van hetzelfde vind, heb ik een zwak voor de Diablo serie en ga ik dit deel vast ook weer spelen.

Het jammere alleen aan MMORPGS is dat het wel leuk is op lagere levels, maar dat het al gauw systematisch teamspelen wordt op hogere levels (bij D2 10 Mephisto-runs per uur om te treasurehunten, dat soort ongein). Dat haalt een beetje het plezier uit het spel weg, vind ik.
Oud 29-06-2008, 09:21
Verwijderd
Ik verwacht iig:
- Weer een healer type; Misschien een paladin, die waren in WoW ook al populair, dus het kan een simpel lokkertje zijn.
- Iets van een boogschutter/hunter
- De Barbarian dus
- Witchdoctor (ge-upgrade necromancer
- Een tovenaar met summoning spells er bij.

Wellicht dat de assassin/snelle dan wel sneaking class en mogelijk druid/shapeshifter in een expansion zullen komen, hopelijk aangevuld door meer.

Overigens hoop ik ook dat de runewords meteen weer terugkeren alsook de Horadric cube, want dat was best wel dikke fun van tijd tot tijd. Zou een blamage zijn als ze die skipten.
Oud 29-06-2008, 10:23
Verwijderd
O
M
G
Oud 29-06-2008, 11:31
Verwijderd
dat wordt leuk over 4 jaar!!! kan niet wachten
Oud 29-06-2008, 11:40
Verwijderd
Citaat:
Ik was erg onder de indruk van de gameplay trailer, het leek gewoon DII maar die 3D - niveaus in de dungeon bv. zien er echt goed uit... ook het een beetje inzoomen (net als WCIII) op je char vind ik altijd fijn, zeker als 't gaat om je gear te bekijken En dat char ook met ingame gear wordt getoond wanneer er gepraat wordt is ook een leuke extra... en natuurlijk dat je zowel mannelijk als vrouwelijk kan zijn
Verder is er aangekondigd dat er 5 classes zijn, waarvan we dus de Barbarian en de Witchdoctor hebben gezien...

ik verwacht eigk nog minstens 1 nieuwe class... dus welke uit de vorige zullen het overleven?
- Warrior
- Barbarian
- Rogue
- Assassin
- Amazon
- Druid
- Necromancer
- Paladin
- Sorceress/Sorcerer
Nou gok ik dat de Amazone door het kiezen van geslacht af gaat vallen hoe dan ook... en persoonlijk denk ik dat de Necromancer EN een witchdoctor wel erg overkill wordt (veel van 't zelfde), en dat gaat ook op voor de warrior denk ik. Ik neig naar de ouderwetse caster (sorceress) een ranged melee class (combo rogue/ass/amaz) en de paladin. maar we zien het wel Wie weet speelt blizz het wel zo leuk en handig dat ze itt de vorige diablo's sneller met een expansion aankomen en uiteindelijk een stuk of 9 classes hebben.
Welke warrior? Welke rogue?

Zijn nu 2 classes bekend. Er komen nog 3 bij, dus als er 1 nieuwe class erbij komt, zullen er 2 overleven.
Oud 29-06-2008, 11:45
Verwijderd
Hij bedoelt de classes uit Diablo 1

En nieuwe classes zullen waarschijnlijk veel elementen van oude classes overnemen.
Oud 29-06-2008, 18:14
blupp
blupp is offline
Citaat:
Hij bedoelt de classes uit Diablo 1

En nieuwe classes zullen waarschijnlijk veel elementen van oude classes overnemen.
In het gameplayfilmpje zie ik vooral bij de witch doctor een hoop variaties op vroegere skills. "Zombie wall" en je minions giftig maken en zulke dingen. Ik heb echt volledig vertrouwen in Blizzard toen ik dat alles zag.
Enige wat ik nu natuurlijk nog niet weet is hoe het gaat zitten met de items, moet je weer eeuwen spelen voor je ubersterk bent? En hoe groot wordt de speelwereld deze keer? Nogsteeds 8 mensen in 1 game maximaal? Sterker nog, is online nog wel gratis?
Hoeveel classes krijgen we uiteindelijk, inclusief expansions..dat weten we over 10 jaar ofzo pas Zoveel vragen, maar ik denk dat blizzard er iets heel vets van gaat maken. Heb al een aantal vernieuwingen gezien die ik prachtig vond in de filmpjes
Advertentie
Oud 29-06-2008, 20:22
Verwijderd
Fuck yeah, ik ben psyched.
Oud 29-06-2008, 21:06
BendeBen
Avatar van BendeBen
BendeBen is offline
Citaat:
In het gameplayfilmpje zie ik vooral bij de witch doctor een hoop variaties op vroegere skills. "Zombie wall" en je minions giftig maken en zulke dingen. Ik heb echt volledig vertrouwen in Blizzard toen ik dat alles zag.
Enige wat ik nu natuurlijk nog niet weet is hoe het gaat zitten met de items, moet je weer eeuwen spelen voor je ubersterk bent? En hoe groot wordt de speelwereld deze keer? Nogsteeds 8 mensen in 1 game maximaal? Sterker nog, is online nog wel gratis?
Hoeveel classes krijgen we uiteindelijk, inclusief expansions..dat weten we over 10 jaar ofzo pas Zoveel vragen, maar ik denk dat blizzard er iets heel vets van gaat maken. Heb al een aantal vernieuwingen gezien die ik prachtig vond in de filmpjes
kan me niet voorstellen dat je moet dokken om online te kunnen. ze hoeven geen servers te onderhouden etc zoals bij wow.
__________________
man, it must be great being you watching me.
Oud 29-06-2008, 21:35
Verwijderd
Een overzicht van alle namen en informatie qua items, monsters, spells en skills die uit de gameplay footage te halen is (met plaatjes!): klik!
Oud 29-06-2008, 22:11
Onorthodox
Avatar van Onorthodox
Onorthodox is offline
Citaat:
Enige wat ik nu natuurlijk nog niet weet is hoe het gaat zitten met de items, moet je weer eeuwen spelen voor je ubersterk bent?s
Reken er maar wel op. De voorgaande delen en WoW laten me iig denken dat het wel zo zal gaan
__________________
People like YOU are the reason people like ME need medication
Oud 29-06-2008, 23:16
blupp
blupp is offline
Citaat:
kan me niet voorstellen dat je moet dokken om online te kunnen. ze hoeven geen servers te onderhouden etc zoals bij wow.
Hm, ja ik weet niet precies hoe dat in zijn werk gaat met WoW. Nooit gespeeld en ook niet van plan om dat ooit te doen. Maar ik hoop wel dat áls het gratis is, Blizzard in ieder geval wel iets meer tegen die hackers doet. Ze deden al aardig wat, maar niet genoeg.
Oud 29-06-2008, 23:21
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
http://www.gametrailers.com/player/35674.html

Hier nog even hét filmpje.
Oud 29-06-2008, 23:22
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Die witchdocter is wel een ernstig gecombineerde versie van necromancer en druid, zeg.

Beetje jammer, want nu is het meer een slim trucje om mensen te lokken. Maar goed.

Er zullen wel een barbarian, rogue achtig, wichdocter, paladin achtig en stealth iets komen, vermoed ik.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 29-06-2008, 23:59
Verwijderd
Citaat:
Die witchdocter is wel een ernstig gecombineerde versie van necromancer en druid, zeg.

Beetje jammer, want nu is het meer een slim trucje om mensen te lokken. Maar goed.

Er zullen wel een barbarian, rogue achtig, wichdocter, paladin achtig en stealth iets komen, vermoed ik.
Ik denk niet dat ze de sorceress(/sorcerer) weghalen.
Oud 30-06-2008, 05:38
blupp
blupp is offline
Citaat:
Die witchdocter is wel een ernstig gecombineerde versie van necromancer en druid, zeg.

Beetje jammer, want nu is het meer een slim trucje om mensen te lokken. Maar goed.

Er zullen wel een barbarian, rogue achtig, wichdocter, paladin achtig en stealth iets komen, vermoed ik.
Ik vind het niet erg als veel bekende classes en skills terugkomen, zolang ze ook maar me t nieuwe dingen komen. Ik snap wel dat je bedoelt dat je dit niet als een 100% nieuwe class ziet, maar volgens mij gaat Blizzard heus wel minstens met nieuwe skills komen.
Oud 30-06-2008, 06:53
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ik vind het niet erg als veel bekende classes en skills terugkomen, zolang ze ook maar me t nieuwe dingen komen. Ik snap wel dat je bedoelt dat je dit niet als een 100% nieuwe class ziet, maar volgens mij gaat Blizzard heus wel minstens met nieuwe skills komen.
Nou, de skills die ze zo trots showden leken verdómd veel op bepaalde skills uit d2, hoor. Zoals die plague skill, hebben we zoiets niet ook al gezien bij de druid in werewolf form?

En die zombiewall, was dat niet gewoon een firewall met een aangepast uiterlijk?

Etc.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 30-06-2008, 07:27
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Citaat:
Die witchdocter is wel een ernstig gecombineerde versie van necromancer en druid, zeg.

Beetje jammer, want nu is het meer een slim trucje om mensen te lokken. Maar goed.

Er zullen wel een barbarian, rogue achtig, wichdocter, paladin achtig en stealth iets komen, vermoed ik.
Dude, heeft Blizzard ooit teleurgesteld? Ze hebben een vlekkenloze staat van dienst, zolang de characters onderling goed uitgebalanceerd zijn maakt het niet uit hoe origineel ze zijn.

Ik zie short bows en short staffs droppen dus een sorcerer/ess en een rogue/amazon zal er ook wel in zitten. Verder hoop ik van ganser harte op een assassin type unit, en misschien wel een explosives dwarf oid.
Ads door Google
Oud 30-06-2008, 07:57
Verwijderd
Citaat:
Dude, heeft Blizzard ooit teleurgesteld? Ze hebben een vlekkenloze staat van dienst, zolang de characters onderling goed uitgebalanceerd zijn maakt het niet uit hoe origineel ze zijn.

Ik zie short bows en short staffs droppen dus een sorcerer/ess en een rogue/amazon zal er ook wel in zitten. Verder hoop ik van ganser harte op een assassin type unit, en misschien wel een explosives dwarf oid.
StarCraft: Ghost

Dit is natuurlijk goed nieuws. Hopen dat online play weer gewoon gratis via Battle.net gaat
Gameplay e.d. zal wel goed zitten, zoals altijd bij Blizzard.
Oud 30-06-2008, 10:29
Koning
Avatar van Koning
Koning is offline
Citaat:
StarCraft: Ghost
Geen argument, game is nooit gereleased.
__________________
"Bring me my monocle. I want to look rich."
Oud 30-06-2008, 11:09
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
StarCraft: Ghost

Dit is natuurlijk goed nieuws. Hopen dat online play weer gewoon gratis via Battle.net gaat
Gameplay e.d. zal wel goed zitten, zoals altijd bij Blizzard.
Warcraft Adventure: Lord of the Clans
(Daar zat ik op te wachten. Dus heeft blizzard teleurgesteld )
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Oud 30-06-2008, 12:11
Q
Avatar van Q
Q is offline
Ik wil echt wel een necromancer terug, dat was mn favoriete character
Oud 30-06-2008, 12:18
Verwijderd
ik denk dat blizzard wel weet wat er zo damn goed was aan de hele serie diablo. en in dat gameplay filmpje. zie ik eigenlijk alleen maar dope dingen. die witchdocter ziet er dope uit. zelfs die barbarian lijkt me vet, en ik was nooit zo daarvan ik heb er alle vertrouwen in. maar ik denk dat t iig nog fucking lang gaat duren
Oud 30-06-2008, 12:29
Verwijderd
Citaat:
Ik wil echt wel een necromancer terug, dat was mn favoriete character
Online was dat vaak wel anders.
Tenminste, de minionmasters werden door vele gehaat omdat al zijn minions voor lag zouden zorgen.
Ik vond ze ook altijd wel stoer en heb vaak genoeg samen met alleen een MM de Q's lopen rushen met verschillende soorten char's.

Zelf hoop ik op de pala (zealot of hammer), assassin (alhoewel ik de sterkste build, de trapsin, vrij lame vond) en sorceress (bij far de populairste char bij de ladder rushers).

Verder hoeven we ons over de balans niet echt druk te maken denk ik bij Blizzard. En er komt vast wel een expansion met 2 extra chars erbij .
Oud 30-06-2008, 12:59
Verwijderd
Ik vraag me af hoe lang het gaat duren voor de release.
Oud 30-06-2008, 13:33
Verwijderd
Ja, ze hebben mij wel teleurgesteld. Ik vond Warcraft III echt een klotespel. Teveel RPG-elementen in en RTS en veel te cartoony look. Ik speel liever Warcraft II dan III.

Was classes betreft: we hebben nu een melee en een summoner. Ik gok dat we nog een caster, een ranged en een healing/buff class krijgen.

Wat release date betreft: Blizzard kondigt spellen aan zodra ze nog ongeveer één tot anderhalf jaar werk hebben, dus als alles goed gaat, spelen we met kerst 2009 Diablo III. Maar goed, het loopt eerder vertraging op dan dat het op schema loopt.
Oud 30-06-2008, 14:20
Verwijderd
Waarom hypen ze die shit toch zo ver van release. (Jaja, ik weet het wel.) Maar dan duurt het altijd zo lang.
Oud 30-06-2008, 14:35
Paperz
Avatar van Paperz
Paperz is offline
Citaat:
Waarom hypen ze die shit toch zo ver van release. (Jaja, ik weet het wel.) Maar dan duurt het altijd zo lang.
Omdat dat perfecte marketing is, hoeveel mensen niet direct WoW hadden gekocht (of zelfs aan de BETA meededen). Alleen maar omdat het echt al 2 jaar in de maak was en ze elke maand/2 maanden meer info vrijgaven... ik keek echt geregeld op de blizz site toen.. alleen daar voor...
__________________
Val lekker even dood! Cooking is science for hungry people *Mysteria*
Oud 30-06-2008, 14:53
Verwijderd
Citaat:
Omdat dat perfecte marketing is, hoeveel mensen niet direct WoW hadden gekocht (of zelfs aan de BETA meededen). Alleen maar omdat het echt al 2 jaar in de maak was en ze elke maand/2 maanden meer info vrijgaven... ik keek echt geregeld op de blizz site toen.. alleen daar voor...
Ik weet het. Maar toch is het kut. Ik heb echt geen zin om een reeks spellen te 'volgen'. Ik heb dat alleen gedaan met WoW. Het spelen zelf kost al tijd genoeg.
Oud 30-06-2008, 16:00
Verwijderd
Citaat:
Geen argument, game is nooit gereleased.
En dat is géén teleurstelling? ;x
Oud 30-06-2008, 17:32
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
O
M
G
Qft

Dat word weer eindeloos items zoeken.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 30-06-2008, 17:44
Verwijderd
Citaat:
Qft

Dat word weer eindeloos items zoeken.
Dit wordt het einde van mijn sociale leven.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Games Error 37?? (Diablo 3)
Sluschkebubber
7 01-06-2012 18:05
Games Diablo 2 revisited.
Verwijderd
1 21-04-2010 15:07
Games Starcraft II
Allochthony
256 24-08-2009 13:27
Games Diablo III: Het is nu zeker
Verwijderd
86 22-02-2006 15:18
Games Diablo 3 is aangekondigd!
Prime Evil
74 15-07-2003 17:53
Games diablo 3
maarten_z
5 16-06-2003 09:26


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:37.