Oud 10-12-2009, 00:35
mepsteen
Avatar van mepsteen
mepsteen is offline
Voor het geval nog iemand het speelt: Patch 3.3 is uit.

Emblems of Triumph kunnen nu gefarmed worden in heroics, wat trial of the crusader min of meer overbodig maakt.

Icecrown citadel is eindelijk vrijgekomen, met hiernaast ook nog eens 3 5-man dungeons.

Zijn er verder al meningen gevormd, of is iedereen al afgehaakt?
__________________
I'm too old for this shit.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-12-2009, 10:01
Verwijderd
Ik ga weer spelen in de volgende expansion. Als arena me dan niet bevalt blijf ik definitief weg.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2009, 15:49
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
http://www.wow.com/2009/11/13/blizza...ake/#continued
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Oud 10-12-2009, 15:55
Verwijderd
No doubt. Neemt niet weg dat het voor mij en een groot deel van de spelers de enige reden was om te blijven spelen. In tbc ging het allemaal de goede kant op, in wotlk daarintegen hebben was de balance helemaal zoek. Helemaal toen ik besloot DK te gaan spelen. Ik kon gewoon spelen, een joint rollen, krant lezen en masturberen tegelijk maar toch had ik binnen no time (server first!) 2200+ rating. Dat is gewoon belachelijk.

Ik had ook op mmo champion een post gelezen dat ze arena weer meer tbc-like (lees; minder faceroll) willen maken. Ik ben benieuwd.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2009, 15:56
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
O, dat klinkt wel nice dan.
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Oud 13-12-2009, 19:57
Le Soleil.
Avatar van Le Soleil.
Le Soleil. is offline
Mja ik zit er aan te denken om mijn account weer te unfreezen, gestopt na ulduar clear, is er veel veranderd? ik heb een beetje het nieuws gevolgd sinds ik niet meer speel, 4 maanden geleden oid. ben bang dat ik nergens meer in kom in mn tier 8 gear uit ulduar ;D

Laatst gewijzigd op 13-12-2009 om 20:08.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2009, 19:22
sainty
Avatar van sainty
sainty is offline
Citaat:
Mja ik zit er aan te denken om mijn account weer te unfreezen, gestopt na ulduar clear, is er veel veranderd? ik heb een beetje het nieuws gevolgd sinds ik niet meer speel, 4 maanden geleden oid. ben bang dat ik nergens meer in kom in mn tier 8 gear uit ulduar ;D
Nogal ja, vooral met 3.3. T9 is makkelijk te krijgen door heroics te farmen, wat je nu constant kan blijven doen omdat je ook in gesavede instances kan komen met die dungeon finder. Zelf vind ik ICC wel leuk maar de eerste 4 bosses op normal zijn wel wat te makkelijk, hoewel voor mijn huidige zijn ze wel de juiste moeilijkheidsgraad -.- dus snel ff een betere vinden voordat heroic mode wordt unlocked. Heeft iemand een suggestie qua server (alliance), Saurfang is echt shit namelijk.
__________________
"Get down here and see how much you like it. There's room for one more, it's a fuckin' party down here."
Met citaat reageren
Oud 29-12-2009, 23:30
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Spinebreaker lol, daar kunnen ze volgens mijn broer nog wel wat alliance gebruiken
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Oud 30-12-2009, 01:26
Verwijderd
Ik heb sowieso het idee, aangezien ze het zoveel toegankelijker willen maken, dat er steeds meer gemiddelde spelers bijkomen en de echte skilled spelers ermee kappen in het pve gedeelte.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2009, 01:57
Verwijderd
Echte skilled players doen sowieso niet aan pve, tenzij het hen beter maakt in pvp.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2009, 11:00
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Mwah het is meer dat de pve in wotlk launch zo fucking poepsimpel was dat mensen die pvp niet leuk vinden en pve wel zich gewoon beledigd voelden (3drakes 10man was het moeilijkste en dat duurde ook 5 uur ofzo om te leren wootydoo)
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Met citaat reageren
Oud 30-12-2009, 13:00
Q
Avatar van Q
Q is offline
Heeft er iemand nog tips om de DPS van mn warrior op te krikken voor PvE? Ik heb deze set "Conqueror's Wrynn's Battlegear" en Edge of ruin, Marrowstrike, Claymore of the Prophet. En nog wel wat andere epics. Maar ik blijf gewoon hangen bij 2500 tot 3500 DPS (met recount). Crits komen niet boven 6500 uit.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2009, 13:47
Paperz
Avatar van Paperz
Paperz is offline
Niet in defensive stance dps-en
__________________
Val lekker even dood! Cooking is science for hungry people *Mysteria*
Met citaat reageren
Oud 30-12-2009, 14:08
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Oud 30-12-2009, 17:09
Q
Avatar van Q
Q is offline
Citaat:
Niet in defensive stance dps-en
slimmerd
Met citaat reageren
Oud 30-12-2009, 18:03
mepsteen
Avatar van mepsteen
mepsteen is offline
als warrior ben je enorm afhankelijk van je wapens, dus ik raad in ieder geval al aan om 1 of 2 Tyrannical Beheaders uit Pit of Saron HC te halen. Deze kun je ook mooi gemmen op strength, dus dat is een bonus. En Quel Dalar zou ook handig zijn (te krijgen via quest van battered hilt) maar dan heb je geluk met je drops nodig.
__________________
I'm too old for this shit.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2010, 11:14
Q
Avatar van Q
Q is offline
Citaat:
als warrior ben je enorm afhankelijk van je wapens, dus ik raad in ieder geval al aan om 1 of 2 Tyrannical Beheaders uit Pit of Saron HC te halen. Deze kun je ook mooi gemmen op strength, dus dat is een bonus. En Quel Dalar zou ook handig zijn (te krijgen via quest van battered hilt) maar dan heb je geluk met je drops nodig.
Thanks!

Ben op het ogenblik weer verder gegaan met mn Shaman, als healer heb je meteen een party en dat is toch best fijn. Die warrior werd ik echt een beetje zat.

Zijn er nog mensen die gaan veranderen wanneer de nieuwe expansion uitkomt? Van Draenei naar Dwarf bijvoorbeeld?
Met citaat reageren
Oud 04-01-2010, 15:52
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Tauren Paladin
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Oud 05-01-2010, 07:59
Q
Avatar van Q
Q is offline
Citaat:
Tauren Paladin
Heilige koe
Met citaat reageren
Oud 05-01-2010, 17:19
sainty
Avatar van sainty
sainty is offline
Citaat:
Spinebreaker lol, daar kunnen ze volgens mijn broer nog wel wat alliance gebruiken
Uhm lol, beste alliance guild daar realm #9 en 2/5 in togc? Meh, dat zou een flinke stap terug zijn.
__________________
"Get down here and see how much you like it. There's room for one more, it's a fuckin' party down here."
Met citaat reageren
Oud 05-01-2010, 19:23
mepsteen
Avatar van mepsteen
mepsteen is offline
Citaat:
Uhm lol, beste alliance guild daar realm #9 en 2/5 in togc? Meh, dat zou een flinke stap terug zijn.
Lol, ik zit nu in een casual social guild, en zelfs wij zijn verder als 2/5 togc
__________________
I'm too old for this shit.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2010, 19:51
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Horde : Alliance 7:1 ofzo
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Games Gamen op EEE
Batave
4 26-01-2011 17:30
De Kantine Weerwolfspel 38
Biertank 52
500 19-09-2007 23:20
Lifestyle Hoe kan dat?
Verwijderd
389 14-11-2006 21:47
Games De oude games
Badmutssssss
97 23-06-2005 22:10
Games Word Of Warcraft Part II
Verwijderd
500 17-04-2005 17:06
Games Ga jij world of warcraft spelen?
loveflower
500 26-01-2005 21:10


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:37.