Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-09-2011, 09:12
Verwijderd
Ik vermaak me vooral met videos van Luclin en Paul Soares Jr Lekker lange 'let's play'-video's, heerlijk om naar te kijken terwijl ik tegelijk eet of gewoon lui in bed lig. Echt bizar hoe vermakelijk ik die filmpjes vind, ze duren soms echt 45 minuten, maar ik vind ze geen seconde saai
Ah well, vanavond weer even op m'n family server rond hoppen en hopelijk kom ik dan toen aan aan een mijnexpeditie. Op de server zijn wel mods geinstalleerd, oa iets waarmee je dingen private kan maken (kisten bijvoorbeeld) en je hebt geld waarmee je dingen kan kopen (en ook verkopen). 't Idee is dat je moet proberen zoveel mogelijk geld te verdienen, maar vooralsnog loopt dat niet echt. Mensen proberen stacks met dirt te verkopen enzo, ja, daag Ik denk dat ik gewoon suffe dingen als armour en mushroom stew ga proberen te verkopen, altijd handig
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-09-2011, 18:53
Verwijderd
Citaat:
Als ik het me goed herinner waren die textures gewoon een plaatje met allemaal kleine plaatjes erin, dus als je de originele kunt vinden en een waar je mooier glas in ziet kan je ze openen in paint en het glas in de originele zetten, dan die veranderde originele in de texture map. Heb het zelf nooit gedaan, maar ik denk dat het zo werkt.
Ja, dat dacht ik ook. Sterker nog, ik heb hier ook de texture file van 1.8 liggen, want ik had het plan om precies te doen wat jij daar zegt. Maar toen las ik dus dat het niet op die manier kan en toen sloeg de luiheid in en had ik geen zin meer om me er verder in te verdiepen.

Tevens:

Citaat:
Looks grim to get a release out on 8th. We need more testing, one day is not enough. And we never release on fridays... I'll keep you posted
Toch volgende week dus. Jammer.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2011, 23:12
Afwezignummer2
Avatar van Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Citaat:
Ja, dat dacht ik ook. Sterker nog, ik heb hier ook de texture file van 1.8 liggen, want ik had het plan om precies te doen wat jij daar zegt. Maar toen las ik dus dat het niet op die manier kan en toen sloeg de luiheid in en had ik geen zin meer om me er verder in te verdiepen.
Ik heb even gegoogled en ga kijken of het me eens gaat lukken met Googles help. Moet ik alleen wel weer Minecraft downloaden.. toen sloeg de luiheid in en had ik geen zin meer om me er verder in te verdiepen.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2011, 15:18
erkro1
Avatar van erkro1
erkro1 is offline
Hopelijk komt Minecraft 1.8 morgen (8 September) uit
__________________
http://erkro1.dragonadopters.com/dragonbar_548532.png
Met citaat reageren
Oud 08-09-2011, 16:43
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Ik ging even niet op een server en dan groeien dingen blijkbaar een beetje.

__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Met citaat reageren
Oud 09-09-2011, 12:31
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Ik ben er achter dat ik echt een watje ben met dit spel. Net mijn eerste keer in de wereld gespeeld, na een aantal tutorials bekeken te hebben. Hout vinden was niet zo'n probleem. Steen ook niet. Schuilplaats ook niet. Maar zonder lampjes en met allemaal enge geluidjes en ineens opduikende spinnen in het donker is best eh... creepy.
__________________
Ik weet niet beter.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2011, 12:36
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Ik ben er achter dat ik echt een watje ben met dit spel. Net mijn eerste keer in de wereld gespeeld, na een aantal tutorials bekeken te hebben. Hout vinden was niet zo'n probleem. Steen ook niet. Schuilplaats ook niet. Maar zonder lampjes en met allemaal enge geluidjes en ineens opduikende spinnen in het donker is best eh... creepy.
Wacht totdat je in een cave zit en er ineens een creeper uit het niets komt.
Ik verschiet nog steeds van die dingen.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Met citaat reageren
Oud 09-09-2011, 12:49
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Dat geloof ik graag ja. In de filmpjes dacht ik steeds 'ach, valt allemaal best mee'. En dat doet het ook... Tot je zelf gaat spelen en het ineens donker wordt en je nergens iets gevonden hebt om licht mee te maken en die beesten daadwerkelijk in jouw buurt komen.
__________________
Ik weet niet beter.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2011, 10:22
Verwijderd
Ik heb er net wat filmpjes van gezien, gaaf hoor. Het licht in grotten is echt mooi
Met citaat reageren
Oud 10-09-2011, 10:33
Verwijderd
Cool.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2011, 10:52
Verwijderd
Ik wacht overigens braaf tot maandag (?), ik heb liever gewoon de echte 1.8 dan de pre-release met onnodige bugs.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2011, 11:05
Verwijderd
Hij loopt graag vast.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2011, 14:48
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Ondertussen gaat het alweer een stuk beter, eindelijk coal gevonden dus nu heb ik licht! Zelfs al 2 spinnen gekilled, en heel hard weggerend voor een ontploffende creeper die vervolgens een hele mooie ingang naar een grot creeerde.
Heb wel al 3 schuilplaatsen gebouwd, omdat ik steeds de weg kwijt raak als ik naar buiten ga. En ik vind de sneeuw irritant want dat maakt dat je echt te laat merkt dat het donker wordt, en nergens leuke zaadjes kan vinden.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2011, 15:09
Verwijderd
Citaat:
Hij loopt graag vast.
Er circuleren al lijsten met bekende bugs. Furnaces moet je bijvoorbeeld niet gebruiken want dan crasht 'ie.

Ik wacht ook nog even tot de officiële release.

@Neko: gewoon even een stukje wandelen tot je bij een mooi stuk bent Ik vind de sneeuwbiomes ook vervelend. Mijn huidige basis is in een stuk voormalig woestijn, waar ik al het zand langzamerhand aan het vervangen ben door gras Maar het blijft volgens de code wel een woestijn, dus het regent er nooit.

Zaadjes krijg je trouwens uit long grass, en dat kun je ook zelf laten groeien als je bonemeal op een normaal grasveldje doet.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2011, 15:29
Verwijderd


Met citaat reageren
Oud 10-09-2011, 16:32
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Ik weet niet wat ik er van moet vinden eigenlijk
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Met citaat reageren
Oud 11-09-2011, 11:24
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
@Paranoide; het 'gewoon' even een stukje wandelen liep uit op iets meer dan dat... Ik had eindelijk gras en dergelijke gevonden (het blijkt dat maar ongeveer de helft van de map sneeuw is!) en ook zaadjes. Zelfs vreemde pumpkin dingen, waarvan ik helemaal niet snapte wat ze er deden en wtf ik er mee moet, maar goed. Toen het donker werd nog maar even een schuilplaatsje gemaakt, want ik wilde nog meer zaadjes.
En toen begon het gedonder; een of andere skeleton, 2x een spin en toen het dag werd en ik uit mijn schuilplaats kwam, waren er 2 creepers. Eindigde in nog 3 hartjes health, dus op zoek naar mijn 'huis'. Kon ik die toch kats niet meer vinden. Toen ging ik dood door dat ik in een gat viel, en nu heb ik niets meer, is het donker en probeer ik me schuil te houden in een berg in zo'n kleine ruimte dat ik hoop dat er ook niets kan spawnen. Dus nog geen zaadjes, en alleen maar dirt in mijn inventory.
__________________
Ik weet niet beter.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2011, 11:54
Verwijderd
Citaat:
@Paranoide; het 'gewoon' even een stukje wandelen liep uit op iets meer dan dat... Ik had eindelijk gras en dergelijke gevonden (het blijkt dat maar ongeveer de helft van de map sneeuw is!) en ook zaadjes. Zelfs vreemde pumpkin dingen, waarvan ik helemaal niet snapte wat ze er deden en wtf ik er mee moet, maar goed. Toen het donker werd nog maar even een schuilplaatsje gemaakt, want ik wilde nog meer zaadjes.
En toen begon het gedonder; een of andere skeleton, 2x een spin en toen het dag werd en ik uit mijn schuilplaats kwam, waren er 2 creepers. Eindigde in nog 3 hartjes health, dus op zoek naar mijn 'huis'. Kon ik die toch kats niet meer vinden. Toen ging ik dood door dat ik in een gat viel, en nu heb ik niets meer, is het donker en probeer ik me schuil te houden in een berg in zo'n kleine ruimte dat ik hoop dat er ook niets kan spawnen. Dus nog geen zaadjes, en alleen maar dirt in mijn inventory.
Graaf 3 blokjes diep, doe 1 blok boven je hoofd.

Gefeliciteerd! Je hebt een plek om de nacht door te brengen!

Trouwens, zo'n pompoen met een gezicht er in kun je als helmet zetten, dan vallen Endermen je niet aan, als het goed is.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2011, 12:06
Verwijderd
Dit vond ik toch wel een screenie waard.


Laatst gewijzigd op 11-09-2011 om 17:37.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2011, 17:13
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Kerel doe volgende keer een jpg xD.. bestand is zo groot Duurt een half uur om te laden
Met citaat reageren
Oud 11-09-2011, 17:35
Verwijderd
Ik merk het, ik deed gewoon F2, screenshot knop in minecraft.

EDIT: Het is nu een jpg.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2011, 17:51
erkro1
Avatar van erkro1
erkro1 is offline
Waarom is Minecraft 1.8 nog steeds niet gereleased >.>
Het is maandag..
__________________
http://erkro1.dragonadopters.com/dragonbar_548532.png
Met citaat reageren
Oud 12-09-2011, 18:14
Verwijderd
Hmm, misschien vanavond pas.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2011, 18:30
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
11 diamonds in 7 minuten
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Met citaat reageren
Oud 13-09-2011, 02:15
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Waarom is Minecraft 1.8 nog steeds niet gereleased >.>
Het is maandag..
Teveel defects; officieele release is weer uitgesteld. Notch op twitter gezegd dat die niks beloofd had op de vraag waarom 1.8 niet gereleased is. Jeb is druk bezig met bugfixing en zegt dat in worst case hij vandaag (dinsdag) een nieuwe pre-1.8 zal leaken.

Hun planning/testing is gewoon zwaal faal; dat krijg je als developers een zaak proberen te runnen.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2011, 17:20
Mayel
Avatar van Mayel
Mayel is offline
Echt een tijdverspiller, mijn broertje is eraan verslaafd en als ik meekijk.. Wat heb je eraan? Helemaal niks, het lijkt me echt saai.. Je bereikt er niks mee, je wordt er alleen dommer van. (Niets persoonlijks, gewoon bewezen)
__________________
Saladem Gother..
Met citaat reageren
Oud 13-09-2011, 17:32
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Echt een tijdverspiller, mijn broertje is eraan verslaafd en als ik meekijk.. Wat heb je eraan? Helemaal niks, het lijkt me echt saai.. Je bereikt er niks mee, je wordt er alleen dommer van. (Niets persoonlijks, gewoon bewezen)
Je wordt er niet dommer van Je bent immers bezig met bouwen en structuren creëren, maar ik zeg ook niet dat je er slimmer van wordt.

Waarom? Alle games hebben het doel te amuseren en te plezieren dus daarom. Net zoals jij misschien graag tv kijkt doet hij iets op de computer.

Je bereikt er niet echt iets mee behalve dat je meer kan maken dan met je echte lego.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Met citaat reageren
Oud 13-09-2011, 17:43
erkro1
Avatar van erkro1
erkro1 is offline
En je moet het een keer gespeelt hebben om erover te oordelen, toen ik mijn neef Minecraft zag spelen dacht ik : 'ben je je hersens verloren?!' >.>
Ik besloot het daarna te spelen en het is echt heel verslavend
__________________
http://erkro1.dragonadopters.com/dragonbar_548532.png
Met citaat reageren
Oud 13-09-2011, 18:36
Verwijderd
Citaat:
Echt een tijdverspiller, mijn broertje is eraan verslaafd en als ik meekijk.. Wat heb je eraan? Helemaal niks, het lijkt me echt saai.. Je bereikt er niks mee, je wordt er alleen dommer van. (Niets persoonlijks, gewoon bewezen)
Tja, dan is het dus niet jouw soort spel En of je er dommer van wordt... hmm, ik kan me niet voorstellen dat dat bewezen is Ik vind het zelf iig juist geen dom spel, omdat je zelf bepaalt hoe je het speelt. Je kan het spelen als een overlevingsavontuur, als ontdekkingstocht, je kan je richten op gestructureerd naar iets zoeken, gestructureerd iets bouwen (en je kan echt véél bouwen, ik heb hele rekenmachines en dingen langs zien komen op youtube, daar zit echt heel wat denkwerk achter en daar word je écht niet dommer van). Ik denk dat je van hele rechttoe-rechtaan spelletjes 'dommer' wordt. Maar zelfs dan; van af en toe nutteloos tv kijken word je ook echt niet ineens dommer.

En je bereikt er wel iets mee, namelijk dat je plezier hebt. Ook heel belangrijk
Met citaat reageren
Oud 13-09-2011, 18:37
Verwijderd
Citaat:
Teveel defects; officieele release is weer uitgesteld. Notch op twitter gezegd dat die niks beloofd had op de vraag waarom 1.8 niet gereleased is. Jeb is druk bezig met bugfixing en zegt dat in worst case hij vandaag (dinsdag) een nieuwe pre-1.8 zal leaken.

Hun planning/testing is gewoon zwaal faal; dat krijg je als developers een zaak proberen te runnen.
En Pre-Release 2 is er inmiddels
Met citaat reageren
Oud 13-09-2011, 20:36
Verwijderd
Citaat:
Hun planning/testing is gewoon zwaal faal; dat krijg je als developers een zaak proberen te runnen.
Ik heb liever een warrige planning en een chaotische testfase doordat de devs het bedrijf runnen, dan lelijke, ongeďnspireerde en saaie games doordat de producenten zich teveel bemoeien met het product.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2011, 20:38
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Ik heb liever een warrige planning en een chaotische testfase doordat de devs het bedrijf runnen, dan lelijke, ongeďnspireerde en saaie games doordat de producenten zich teveel bemoeien met het product.
Qft
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Met citaat reageren
Oud 13-09-2011, 20:39
Mayel
Avatar van Mayel
Mayel is offline
Haha nou oke, jullie winnen. Ik ben ook verslaafd aan iets nutteloos, dus ik hou me mond! En nee, ik probeer het niet
__________________
Saladem Gother..
Met citaat reageren
Oud 13-09-2011, 22:35
SacredRose
Avatar van SacredRose
SacredRose is offline
mischien nog een tip voor neko* je kan van wood charcoal maken dit is precies het zelfde als coal. dus als je moeite hebt met coal vinden gewoon wat bomen in je furnace dumpen
__________________
|| wees lief tegen mijn spelfouten of ze vallen je aan || [QUOTE=spawn again;31169639]Ja hij wil daten, ik wil je gewoon beffen. (y)[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 14-09-2011, 11:37
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Ik heb liever een warrige planning en een chaotische testfase doordat de devs het bedrijf runnen, dan lelijke, ongeďnspireerde en saaie games doordat de producenten zich teveel bemoeien met het product.
Of je doet het gewoon goed zoals bv. een Blizzard. Het kan wel.

Quote Notch: We just uploaded Minecraft 1.8, but minecraft.net isn't up right now because of web ops stuff. - 43 minutes ago
Met citaat reageren
Oud 14-09-2011, 11:52
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Of je doet het gewoon goed zoals bv. een Blizzard. Het kan wel.

Quote Notch: We just uploaded Minecraft 1.8, but minecraft.net isn't up right now because of web ops stuff. - 43 minutes ago
Blizzard vergelijken met mojang is wel een beetje fail.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Met citaat reageren
Oud 14-09-2011, 15:05
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 14-09-2011, 18:24
Verwijderd
Citaat:
Of je doet het gewoon goed zoals bv. een Blizzard. Het kan wel.
Los van dat je appels met peren vergelijkt: dat het kán betekent toch verder niks? Het kán misschien wel, maar in geval van Mojang ís het niet zo. Klaar Zolang ze ondertussen goeie dingen blijven doen is hun zakenmodel compleet irrelevant, vind ik.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2011, 19:29
Issun
Avatar van Issun
Issun is offline
Ben net weer begonnen. Kwam eigenlijk door de Yogscast, die gasten zijn echt geweldig. Elk filmpje is automatisch gold.
Ik heb nu nog niet de legale versie, maar met die vette 1.8 update denk ik er toch wel over om 'm misschien gewoon aan te schaffen.
__________________
Death is coming! Quick, put on the gold hat!
Met citaat reageren
Oud 15-09-2011, 10:41
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
mischien nog een tip voor neko* je kan van wood charcoal maken dit is precies het zelfde als coal. dus als je moeite hebt met coal vinden gewoon wat bomen in je furnace dumpen
Oh, dat vind ik inderdaad een goede. Ik zal er aan denken! Ik ben ondertussen maar in een nieuwe wereld gestart, ik bleeeef maar zoeken naar waar ik nou eigenlijk mijn gave spullen had gedumpt, dat ik nergens echt een andere goede plek kon vinden. Dus nu opnieuw begonnen, meteen even leuk 1.8 uitproberen, heb eindelijk de tijd weer.
__________________
Ik weet niet beter.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2011, 18:36
erkro1
Avatar van erkro1
erkro1 is offline
Daan en ik hebben Minecraft adventure map commentary gemaakt, er zijn al 3 delen online (van de 4) :


__________________
http://erkro1.dragonadopters.com/dragonbar_548532.png
Met citaat reageren
Oud 15-09-2011, 23:44
Verwijderd
Citaat:
Oh, dat vind ik inderdaad een goede. Ik zal er aan denken! Ik ben ondertussen maar in een nieuwe wereld gestart, ik bleeeef maar zoeken naar waar ik nou eigenlijk mijn gave spullen had gedumpt, dat ik nergens echt een andere goede plek kon vinden. Dus nu opnieuw begonnen, meteen even leuk 1.8 uitproberen, heb eindelijk de tijd weer.
Markeer je je basis (en andere interessante punten) niet, dat je alles de hele tijd kwijtraakt? Je moet telkens springen en dan een blokje onder jezelf plaatsen. Zo maak je een hoge pilaar, en aan de bovenkant plaats je een torch, zodat je dat punt van ver kunt terugvinden. Je komt beneden door allemaal grind of zand naar beneden te gooien, daarop te gaan staan en het onder je weg te graven. Of door meteen al je pilaar twee blokjes breed te maken, maar dat is misschien lastiger als je de controls nog niet helemaal onder de knie hebt.

Je kunt ook een bed maken (drie wooden planks met drie wool erbovenop) en dan wordt je spawnpoint verplaatst naar je basis.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2011, 14:35
Verwijderd
FYI Minecraft 1.8 is uit.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2011, 14:50
Verwijderd
Niet alleen 1.8, maar zelfs al 1.8.1!

Creative mode, lekker overal een rotzooi van maken <3



De nieuwe biomes zijn ook echt mooi. Ik ga denk ik eerst een betere uitvalbasis maken in de Nether, met een tunnel zodat ik makkelijk de afstand naar nieuwe chunks kan afleggen, en dan ga ik ergens een nieuwe basis beginnen. In een mooie rotsformatie ofzo, dat heb ik nog niet gedaan.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2011, 14:50
Verwijderd
Ik vind het trouwens wel jammer dat met 1.8 de Far Lands weg zijn.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2011, 16:06
Verwijderd
Ach, die veroorzaakten toch alleen maar lag.

Heb nog een dorp gevonden vlakbij een ravijn. Ik ga lekker graven daar.
Schijnt dat er misschien NPC's aan dorpen worden toegevoegd in 1.9.

Laatst gewijzigd op 16-09-2011 om 23:22.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2011, 17:41
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
@Para;
Ik had wel een mooie grote pilaar gemaakt met licht erop, echter was ik dus al zo ver afgedwaald van waar mijn spawnpoint lag in dat landje, dat ik mijn basisplek niet terug kon vinden. Echt niet, dus. Iets met veel heuvels, verschillende landjes en VEEL bomen. En dan heb ik geen rust om ergens anders opnieuw te settelen, ik wilde alleen maar mijn al gave gevonden dingen terug hebben. Dus dat werd ik zat, vandaar dat ik opnieuw begonnen was.

Daarbij was toen 1.8 ook uit en vond ik dat wel een goede reden om in een nieuw land te beginnen. Ik moet zeggen dat ik erg enthousiast ben! Het ligt in de grotten is fantastisch, en ik vind het fijn dat je ook de intensiteit van het licht in kan stellen. De enderman vind ik tot nu toe niet echt scary, alleen maar erg schattig. Ze lopen 's nachts vaak langs mijn huisje met allemaal rare blokken te slepen. <3
Ik weet nog niet wat ik moet vinden van het etensbalkje en dergelijke. Heb wel al echt gave dingen ontdekt qua landschappen, maar dat kan ik eigenlijk niet vergelijken, want ik speel het nog niet zo lang natuurlijk.
En ik heb het nut van de regel 'nooit direct onder/boven je graven' ook uitgevonden. Ik dacht op een open plek, hey, daar ligt steen, laat ik dat opgraven want handig. En toen POEF viel ik in de lava die direct onder de laag met coblestones lag.
__________________
Ik weet niet beter.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2011, 18:24
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Zijn savegames van oudere versies eigenlijk compatible met dat 1.8 gebeuren? Ik heb een wereld in bijzonder waar zo veel gebouwd is dat ik die eigenlijk niet weg wil gooien.

Edit: domme vraag. 1.8 pikte zelf mijn savegames al op bij opstarten. Het werkte prima.
Citaat:
@Para;
Ik had wel een mooie grote pilaar gemaakt met licht erop, echter was ik dus al zo ver afgedwaald van waar mijn spawnpoint lag in dat landje, dat ik mijn basisplek niet terug kon vinden. Echt niet, dus. Iets met veel heuvels, verschillende landjes en VEEL bomen. En dan heb ik geen rust om ergens anders opnieuw te settelen, ik wilde alleen maar mijn al gave gevonden dingen terug hebben. Dus dat werd ik zat, vandaar dat ik opnieuw begonnen was.
Ik maak meestal een toren met glas erin, zo hoog als kan, en dan lava erin zodat je een grote lijn van licht krijgt, met wat netherrack op de top omdat dat licht intenser is. Dat kun je echt van heel ver weg zijn als de lava-pilaar twee of drie blokken breed is.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle

Laatst gewijzigd op 16-09-2011 om 18:48.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2011, 19:47
Verwijderd
Oude saves hebben wel geen 1.8-dingen als NPC-villages en verlaten mijnen enzo, maar verder doen ze het wel gewoon

Ik ga een nieuwe wereld beginnen en dan gewoon eens rondzwerven, dorpje zoeken, mijnen
Ik heb wel al endermen gezien, en ik vind ze ook wel cute eigenlijk, zolang je ze niet aankijkt. Die silverfish zijn echt veel naarder

Als toren maak ik meestal een hoge toren van dirt met een blok zand bovenop en dan een torch. Met glas en lava is natuurlijk ook goed zichtbaar, maar ik loop meestal niet echt met glas en lava rond. En ik vind het er ook niet heel mooi uitzien, zo vlak bij m'n huis
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Games Minecraft vrienden
ElectronicJason
2 29-10-2016 13:21
Games Minecraft server NL server :)
Dylae
2 14-03-2013 14:03
Games Wie wil Minecraft server maken voor mij?!
iMen
5 26-01-2012 22:33
Games MINECRAFT VRAAG! Help!
iMen
6 19-11-2011 11:15
Games MInECRAFT HELLUPP!!!!
CuwleMandarijn
1 19-11-2011 11:14
Games minecraft.
sjappie123
3 13-07-2011 22:27


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:14.