Oud 12-08-2011, 19:08
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
En er zijn trouwens al een knap aantal afbeelding uitgekomen de laatste tijd, en vandaag nog het een en ander.

Het volgende is niet bedoeld als reclame, btw:
Kijk maar even op de Skyrim Hyve. Daar zijn een knap aantal plaatjes, waaronder een paar rassen.
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-08-2011, 09:46
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 13-08-2011, 10:40
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline


De Bosmer zijn in ieder geval wel verbeterd sinds Oblivion. Ze zijn trouwens wel gemaakt door de journalisten bij Quakecon, dus misschien zien niet alle Bosmer er zo uit...

__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 13-08-2011, 11:27
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Grafisch een flinke verbetering, maar dat mag natuurlijk ook wel.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2011, 15:19
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Die ene helemaal links is trouwens geen imperial, maar het schijnt een nord te zijn.
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 13-08-2011, 16:32
Verwijderd
Dat zal me verder een worst wezen.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2011, 17:59
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
De graphics zijn in ieder geval veel beter dan Oblivion.
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 11-11-2011, 05:22
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Up, want de game is uit.

Nou, het ziet er allemaal best leuk en aardig uit, maar dat ze nog steeds stijve, uncanny gezichtsanimaties hebben is een beetje jammer.

Omgevingen zijn tof, combat gaat wel, interface dikke kut met peren, met name het onoverzichtelijke equipscherm.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2011, 10:51
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Citaat:
Up, want de game is uit.

Nou, het ziet er allemaal best leuk en aardig uit, maar dat ze nog steeds stijve, uncanny gezichtsanimaties hebben is een beetje jammer.

Omgevingen zijn tof, combat gaat wel, interface dikke kut met peren, met name het onoverzichtelijke equipscherm.

Mijn voornaamste probleem met Skyrim is dat de interface erg traag is op de 360, zelfs na de game geïnstalleerd te hebben. Wanneer ik via het Quick Menu een andere spreuk wil gebruiken moet ik soms een paar tellen wachten voordat mijn cursor beweegt. ;x Dat is niet alleen in het Quick Menu, maar ook in het reguliere menu.
__________________
Bad spelling and grammar make me [sic].
Met citaat reageren
Oud 11-11-2011, 11:47
Verwijderd
Hier op de pc, en hij loopt heerlijk op mijn nog oude videokaart (ik verwacht vandaag mijn nieuwe zodat ik hem probleemloos op ultra kan laten lopen. Verder heerlijk spel weer, tot nu toe
Met citaat reageren
Oud 11-11-2011, 14:31
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Ik heb m vannacht even gespeelt, op low graphics, en,het spel ziet er nog steeds geweldjg uit. ik heb trouwens alleen de tutorial gedeeltelijk gespeeld... :/
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 11-11-2011, 16:38
Verwijderd
Citaat:
Up, want de game is uit.

Nou, het ziet er allemaal best leuk en aardig uit, maar dat ze nog steeds stijve, uncanny gezichtsanimaties hebben is een beetje jammer.

Omgevingen zijn tof, combat gaat wel, interface dikke kut met peren, met name het onoverzichtelijke equipscherm.
Het equipscherm is even wennen, maar als je eenmaal de manier van doen in de smiezen hebt werkt het best fijn hoor! Maar ik moet toegeven dat ik ook liever de "klassieke" manier heb van equipoverzicht, zoals je dat bijvoorbeeld bij Neverwinter Nights 1 had:



Dit, dus. Noem me maar conservatief
Met citaat reageren
Oud 11-11-2011, 19:56
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Haha, slacht ik een koe, krijg ik een bounty op mijn hoofd in Whiterun. Vervolgens slacht ik een kip, staat er :"Last witness killed, 40 Bounty removed". Omg, kippen kunnen getuige zijn van mijn misdaden?
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2011, 21:59
Issun
Avatar van Issun
Issun is offline
Dit spel is zoveel beter dan Oblivion! Ze hebben alle minpunten van dat spel netjes verbeterd.

Oh, en @Rob, er is iets raars met Skyrim dat de game minder goed werkt als je 'm installeert. Als het goed is wordt daar nog iets aan gedaan.
__________________
Death is coming! Quick, put on the gold hat!
Met citaat reageren
Oud 11-11-2011, 22:39
Verwijderd
Voor de pc moeten ze weer even regelen dat je je wapens kan hotkey naar 1 t/m 0. Dat switchen met Q is duidelijk een overblijfsel van het console-debacle.


edit: Oh, en met een beetje slimmigheid zijn de draken veels te makkelijk.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2011, 23:41
Verwijderd
Moeilijkheidsgraad kan altijd, zelfs in combat, aangepast worden Reverend
Met citaat reageren
Oud 12-11-2011, 07:08
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Whut, ik werd in Riverdeep ineens aangevallen door Alvor, een lokale boer. Waarschijnlijk omdat ik zijn kip had geslacht. Ik sloeg hem neer, jatte zijn sleutel en ging toen naar zijn huis. Blijkbaar wisten zijn vrouw en dochter al dat ik hem gedood had, want ze zeiden dat ze me haatten (hoe wisten ze dat ik dat gedaan had?), maar begonnen daarna te praten over radijsjes plukken. Vervolgens sla ik in één klap die moeder voor de ogen van haar dochtertje dood, waarna het meisje droog tegen me zegt: "Hi there". WTF.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2011, 07:28
Verwijderd
Citaat:
Moeilijkheidsgraad kan altijd, zelfs in combat, aangepast worden Reverend
Zelfs op z'n aller moeilijkst. De makkelijkheid heeft niets te maken met hoeveel schade de draak wel of niet doet
Met citaat reageren
Oud 12-11-2011, 08:14
Verwijderd
Citaat:
Whut, ik werd in Riverdeep ineens aangevallen door Alvor, een lokale boer. Waarschijnlijk omdat ik zijn kip had geslacht. Ik sloeg hem neer, jatte zijn sleutel en ging toen naar zijn huis. Blijkbaar wisten zijn vrouw en dochter al dat ik hem gedood had, want ze zeiden dat ze me haatten (hoe wisten ze dat ik dat gedaan had?), maar begonnen daarna te praten over radijsjes plukken. Vervolgens sla ik in één klap die moeder voor de ogen van haar dochtertje dood, waarna het meisje droog tegen me zegt: "Hi there". WTF.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2011, 09:02
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
En nu ben ik terug van een queeste, is ineens heel Riverdeep hostile. Alleen maar wegens een fucking kip. Kip, het meest vijandige stukje vlees, kip.

Er is ook een NPC, Delphine,die me telkens blijft aanvallen, maar niet dood kan. Lekker is dat.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2011, 15:48
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
kip, het meest vijandige stukje vlees, kip.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2011, 19:33
SacredRose
Avatar van SacredRose
SacredRose is offline
het is ook zeker niet aan te raden om je shout te gebruiken als je voor een aantal bewakers ofzo staat
__________________
|| wees lief tegen mijn spelfouten of ze vallen je aan || [QUOTE=spawn again;31169639]Ja hij wil daten, ik wil je gewoon beffen. (y)[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 12-11-2011, 19:49
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Ik ben nog geen enkele draak tegengekomen, behalve de draak in de tutorial... Misschien moet ik blij zijn, want ik ben 100% noob.
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 12-11-2011, 21:04
SacredRose
Avatar van SacredRose
SacredRose is offline
ik kwam een draak tegen onderweg naar de greybeards ik weet niet of dat normaal is maar prettig was het niet.
__________________
|| wees lief tegen mijn spelfouten of ze vallen je aan || [QUOTE=spawn again;31169639]Ja hij wil daten, ik wil je gewoon beffen. (y)[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 12-11-2011, 23:13
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Op Onzin is een net zo heet topic hierover gaande. En zoals ik op Onzin al zei:

Citaat:
Voor de pc moeten ze weer even regelen dat je je wapens kan hotkey naar 1 t/m 0. Dat switchen met Q is duidelijk een overblijfsel van het console-debacle.

edit: Oh, en met een beetje slimmigheid zijn de draken veels te makkelijk.
Dat kan al, roep je favs op en wanneer je ze met je muis highlight kan je het gewenste nummer intoetsen.

Citaat:
ik kwam een draak tegen onderweg naar de greybeards ik weet niet of dat normaal is maar prettig was het niet.
Het schijnt normaal te zijn: die beesten vliegen 'vrij' rond volgens de programmeurs.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Oud 13-11-2011, 09:19
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
En nu ben ik terug van een queeste, is ineens heel Riverdeep hostile. Alleen maar wegens een fucking kip. Kip, het meest vijandige stukje vlees, kip.

Er is ook een NPC, Delphine,die me telkens blijft aanvallen, maar niet dood kan. Lekker is dat.
Delphine is een quest character van de main story line.. Die kunnen noet dood xD. Die werd bij mij midden ineen quest vijandig om dat ik het grappig vond een kip te verbranden
__________________
Forumdownie
Met citaat reageren
Oud 13-11-2011, 09:44
SacredRose
Avatar van SacredRose
SacredRose is offline
okej nou niet bepaald leuk want hij kwam op een eerdere save ook weer daar .
ik ben nu alleen mijn volger kwijt dus dat is wel balen.
__________________
|| wees lief tegen mijn spelfouten of ze vallen je aan || [QUOTE=spawn again;31169639]Ja hij wil daten, ik wil je gewoon beffen. (y)[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 13-11-2011, 10:42
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
okej nou niet bepaald leuk want hij kwam op een eerdere save ook weer daar .
ik ben nu alleen mijn volger kwijt dus dat is wel balen.
Wat voor draak is het? Frost dragons en de bronze draken zijn aanzienlijk sterker en kun je beter vermijden voor nu
__________________
Forumdownie
Met citaat reageren
Oud 13-11-2011, 11:06
Verwijderd
1 bergje in de buurt en draken zijn een eitje.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2011, 11:27
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
1 bergje in de buurt en draken zijn een eitje.
klopt xD bij de een duurt het alleen wat langer dan,de andere.
__________________
Forumdownie
Met citaat reageren
Oud 13-11-2011, 11:30
Verwijderd
hey mensen

ik speel net een uurtje (nadat je je char hebt gemaakt)
ik ben een breton (mage voornamelijk)

en nu is mijn vraag levelen jullie ook zo snel, ik heb net 2 caves doorzocht en me eerste shout geleerd.
En ik zit nu al op lvl 6, dit vind ik toch wel redelijk snel na 1 uur spelen of ligt het aan mij.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2011, 12:33
Verwijderd
In het begin gaat het erg snel, zo rond level 15 begin je te merken dat het levelen niet zo -heel- snel meer gaat.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2011, 12:57
SacredRose
Avatar van SacredRose
SacredRose is offline
Citaat:
Wat voor draak is het? Frost dragons en de bronze draken zijn aanzienlijk sterker en kun je beter vermijden voor nu
volgens mij was het dezelfde soort als de eerste bij white run en het was op de weg naar high hrothgar. is er mischien iemand die weet of je die housecarl of hoe het ook heet terug kan krijgen want ik heb een dag gewacht en zo maar ze is nog steeds niet terug.
__________________
|| wees lief tegen mijn spelfouten of ze vallen je aan || [QUOTE=spawn again;31169639]Ja hij wil daten, ik wil je gewoon beffen. (y)[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 13-11-2011, 13:09
Verwijderd
Citaat:
is er mischien iemand die weet of je die housecarl of hoe het ook heet terug kan krijgen want ik heb een dag gewacht en zo maar ze is nog steeds niet terug.
....wat
Met citaat reageren
Oud 13-11-2011, 13:58
SacredRose
Avatar van SacredRose
SacredRose is offline
nadat je die draak verslagen hebt in whiterun, wordt je uitgeroepen tot thane ofzoiets en dan krijg je iemand die met jou meegaat als je dat wil. alleen kan dee persoon ook echt dood. of gaan ze alleen KO ?
__________________
|| wees lief tegen mijn spelfouten of ze vallen je aan || [QUOTE=spawn again;31169639]Ja hij wil daten, ik wil je gewoon beffen. (y)[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 13-11-2011, 23:33
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
nadat je die draak verslagen hebt in whiterun, wordt je uitgeroepen tot thane ofzoiets en dan krijg je iemand die met jou meegaat als je dat wil. alleen kan dee persoon ook echt dood. of gaan ze alleen KO ?
Natuurlijk kan ze dood. Maar je kunt ook nieuwe housecarls kopen, lijkt mij.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2011, 00:47
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Ze kunnen redelijk wat klappen hebben. Als ze teveel damage krijgen gaan ze knock out, en blijven ze een tijdje liggen kreunen. Meestal focussen vijanden zich dan op jou, mocht je companion de tijd hebben om op adem te komen staan ze op en vechten door. Dit kan oneindig. Als om wat voor reden je companion aangevallen blijft worden als hij / zij knock out is, kunnen ze wel daadwerkelijk doodgaan en dan is het ook echt over.

Gelukkig zijn er op verschillende plaatsen companions te vinden...
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 14-11-2011, 05:13
SacredRose
Avatar van SacredRose
SacredRose is offline
okej. ik had verwacht dat ze wel weer terug zou komen XD. mischien komt dat ook wel door het zeer aanwezige fallout 3 gevoel vanwege de engine en zo
maar ik heb ondertussen weer een nieuwe tijdelijke campanion gevonden.

zijn er nog meer mensen die veel problemen hebben met de main quest met esbern in de ratway warrens ? hij heeft geen stem en de ondertitels gaan super snel voorbij als ie moet praten. en hij blijft af en toe gewoon hangen
__________________
|| wees lief tegen mijn spelfouten of ze vallen je aan || [QUOTE=spawn again;31169639]Ja hij wil daten, ik wil je gewoon beffen. (y)[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 14-11-2011, 09:16
Verwijderd
Ik vind die companions maar overbodig eigenlijk en voor de sfeer helpt het ook niet als je een noob achter je aan hebt lopen die af en toe even in een muur blijft rennen.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2011, 10:25
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik heb zojuist Lydia the housecarl weggebonjourd. Bij mammoths en giants is ze even een leuke decoy, maar ze haalt niks uit.
Overigens vind ik de AI maar slecht; een mammoet kan niet op een rots klimmen en blijft maar gewoon staan terwijl ik hem van bovenaf doodschiet, en een reus blijft tevergeefs tegen een te kleine poort aanrennen, zodat ik hem makkelijk kan omleggen.

En die quest log geeft me echt zero informatie over waar ik heen moet voor de quest. Ja, ergens in Whiterun, maar WAAR?
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2011, 11:14
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ik vind die companions maar overbodig eigenlijk en voor de sfeer helpt het ook niet als je een noob achter je aan hebt lopen die af en toe even in een muur blijft rennen.
Companions zijn anders wel een stuk dodelijker dan je zelf bent

Citaat:
Ik heb zojuist Lydia the housecarl weggebonjourd. Bij mammoths en giants is ze even een leuke decoy, maar ze haalt niks uit.
Overigens vind ik de AI maar slecht; een mammoet kan niet op een rots klimmen en blijft maar gewoon staan terwijl ik hem van bovenaf doodschiet, en een reus blijft tevergeefs tegen een te kleine poort aanrennen, zodat ik hem makkelijk kan omleggen.

En die quest log geeft me echt zero informatie over waar ik heen moet voor de quest. Ja, ergens in Whiterun, maar WAAR?
Je kunt of de pijl in de balk bovenin kopen, of Clairvoyance spell kopen. (tevens de handigste spell in Skyrim imo)
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 14-11-2011, 15:27
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Citaat:
Ik heb zojuist Lydia the housecarl weggebonjourd. Bij mammoths en giants is ze even een leuke decoy, maar ze haalt niks uit.
Overigens vind ik de AI maar slecht; een mammoet kan niet op een rots klimmen en blijft maar gewoon staan terwijl ik hem van bovenaf doodschiet, en een reus blijft tevergeefs tegen een te kleine poort aanrennen, zodat ik hem makkelijk kan omleggen.

En die quest log geeft me echt zero informatie over waar ik heen moet voor de quest. Ja, ergens in Whiterun, maar WAAR?
Er zijn dus twee soorten pijltjes op je kompas en op de kaart: de eerste is gewoon een witte pijl, en dat betekent dat je op de correcte map zit om de quest af te kunnen ronden of te kunnen vervolgen (je zit bijvoorbeeld in het juiste gebouw). De tweede is een witte pijl op een zwart, deurachtige vorm. Dit houdt in dat je door een deur moet (je moet dus een gebouw of grot in) om bij je goal te komen.

Ik vind het idee leuk om meerdere actieve quests te hebben, maar omdat je buiten je quest log om niet kunt differentiëren tussen de quests moet ik alsnog om de haverklap naar de traagladende map om te kijken of ik nog wel goed loop.
__________________
Bad spelling and grammar make me [sic].
Met citaat reageren
Oud 14-11-2011, 19:24
Verwijderd


Met citaat reageren
Oud 14-11-2011, 23:23
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Weet iemand hoe je screenshots moet maken?
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 14-11-2011, 23:26
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Gewoon je screenshot key in steam indrukken.
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Met citaat reageren
Oud 15-11-2011, 06:08
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2011, 06:09
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Er zijn dus twee soorten pijltjes op je kompas en op de kaart: de eerste is gewoon een witte pijl, en dat betekent dat je op de correcte map zit om de quest af te kunnen ronden of te kunnen vervolgen (je zit bijvoorbeeld in het juiste gebouw). De tweede is een witte pijl op een zwart, deurachtige vorm. Dit houdt in dat je door een deur moet (je moet dus een gebouw of grot in) om bij je goal te komen.

Ik vind het idee leuk om meerdere actieve quests te hebben, maar omdat je buiten je quest log om niet kunt differentiëren tussen de quests moet ik alsnog om de haverklap naar de traagladende map om te kijken of ik nog wel goed loop.
Ah ok. Maar dat zie je alleen op de lokale map, dan?
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2011, 10:08
Verwijderd
Nee.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2011, 17:01
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Citaat:
Gewoon je screenshot key in steam indrukken.
Dat was ik eventjes vergeten... Dankje...
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 15-11-2011, 17:44
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Flauw.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Games The Elder Scrolls V: Skyrim
DAH
41 12-07-2012 22:08
De Kantine Dobermann gaat naar de Saaibucks ;) #1524
Verwijderd
500 09-10-2011 20:45
Games Jajaja
Kartfreak99
11 19-06-2011 20:33
Games De games van 2011
Verwijderd
27 31-01-2011 13:15


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:36.