Oud 15-09-2011, 19:32
Verwijderd
jkdjdaskldak hij loopt vast in chrome. Moment.
Advertentie
Oud 15-09-2011, 19:33
Verwijderd
Al heb ik het nog nooit gespeeld! Wel dat gewone tekenspelletje, maar niet inclusief Hitler!

Oh en wat is de link ookweer?
Oud 15-09-2011, 19:33
Verwijderd
Dutch easy is het!

isketch.org en dan even dutch (easy) zoeken, daar zit ik. Heel eenzaam
Oud 15-09-2011, 19:34
Verwijderd
noedelhap doet ook mee! en stef ook
Oud 15-09-2011, 19:36
Verwijderd
Oh fuck waar moet je typen voor de chat en waar om te raden?
Oud 15-09-2011, 19:38
Verwijderd
Oh Isketch ken ik wel dat is best leuk

Ik wist niet dat je daar de woorden zo kon sturen
Oud 15-09-2011, 19:47
Verwijderd
Hmm. Ik wil allerlei dingen vertellen over mijn werk. Maar ja.
Oud 15-09-2011, 20:01
Verwijderd
jezus wat een gepruts in het weerwolfspel lees de regels jongens
Oud 15-09-2011, 20:08
Verwijderd
Sorry jongens, ik had geen zin meer.
Oud 15-09-2011, 20:08
Verwijderd
Ik ook niet, ze deden STOM tegen me
Oud 15-09-2011, 20:09
Verwijderd
Teken dan anderssssss!
Oud 15-09-2011, 20:09
Verwijderd
Ik dacht bijna nog dat JIJ nota bene sigaret niet zou raden

Zo slecht teken ik nou
Oud 15-09-2011, 20:10
Verwijderd
En nu ben ik halverwege de afwas en heb ik geen zin meer!
Oud 15-09-2011, 20:10
Verwijderd
Citaat:
Ik dacht bijna nog dat JIJ nota bene sigaret niet zou raden

Zo slecht teken ik nou
Ik was even wat anders aan het doen. Ik wist het gelijk toen ik het zag!
Oud 15-09-2011, 20:19
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik had 'm in no-time geraden!
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 15-09-2011, 20:21
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Verdacht veel wijn en drankwoorden trouwens

Wijn, Bloedwijn, Borreluurtje...
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 15-09-2011, 20:24
Verwijderd
Ah jakkes.
Oud 15-09-2011, 20:24
Verwijderd
Hej, met wifi kun je vanuit je bed internetten!
Oud 15-09-2011, 21:39
Verwijderd
behalve rum heb ik ook een flesje voor mezelf gekocht The Glenlivet 12 jaar
Oud 15-09-2011, 21:40
Verwijderd
Ik ga maar slapen

Weltrusten allemaal !
Oud 15-09-2011, 21:46
Verwijderd
Slaap lekker!
Oud 15-09-2011, 22:35
Verwijderd
wanneer waren jullie voor het laatst para? Ik heb emailcontact met iemand waarvan ik zeker weet dat ze niet bestaat
Oud 15-09-2011, 22:38
Verwijderd
Toen ik geblowd had en ik ervan overtuigd was dat er een bommelding of iets was op het busstation, omdat ik álles echt superverdacht over vond komen.

Als ik gewoon normaal nuchter ben; nooit.

Maar, hoezo denk je dat ze niet bestaat dan?
Oud 15-09-2011, 22:41
Verwijderd
weet ik niet zo goed? Er zijn allemaal accounts online van hem/haar maar die zijn allemaal leeg, alsof ze allemaal voor de nep zijn aangemaakt.
Oud 15-09-2011, 22:43
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
*wink wink*

Ik wil wel, een potje dan.
Ja, ik zal jou idd morgen eens even terugsmsen en dan moeten we maar een datum prikken!
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 15-09-2011, 22:45
Verwijderd
Citaat:
weet ik niet zo goed? Er zijn allemaal accounts online van hem/haar maar die zijn allemaal leeg, alsof ze allemaal voor de nep zijn aangemaakt.
Maar hoe mailt diegene dan, als hij niet bestaat?
Oud 15-09-2011, 22:47
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
wanneer waren jullie voor het laatst para? Ik heb emailcontact met iemand waarvan ik zeker weet dat ze niet bestaat
Hele gesprekken?
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 15-09-2011, 22:51
Verwijderd
sentient spambots?
Oud 15-09-2011, 22:53
Verwijderd
Citaat:
Maar hoe mailt diegene dan, als hij niet bestaat?
iedereen kan toch een email aanmaken? ik bedoel, nee sorry, ik bedoel dat het meisje/jongen niet een meisje/jongen is met die naam maar iemand anders?
Oud 15-09-2011, 22:54
Verwijderd
oke, ik ben een slecht voorbeeld maar bijvoorbeeld, als ik nu mezelf simon van der vossevelde zou noemen, een email aanmaak, een facebook profiel die ik verder afscherm, een linkedin die ik ook afscherm, een flickraccount met een paar favorieten en twee foto's er op, en dan mensen mailen. En dan mailcontact opbouwen met iemand, zo van, hoi ik ben Simon.
Oud 15-09-2011, 23:21
Verwijderd
mmm, klonk in mijn hoofd logischer
Oud 15-09-2011, 23:26
Verwijderd
Er zijn wel mensen die dat doen, al dan niet voor de lol. Kijk maar naar onze eigen Ford Prefect. Hoewel dat wel een beetje anders ging, maar toch, ongeveer hetzelfde principe.

Vraag 'r eens waarom al haar profielen zo maagdelijk zijn? En stuurt ze je ook foto's of dat niet? Want dan kun je misschien iets afleiden uit de EXIF-data.
Oud 15-09-2011, 23:45
Verwijderd
ahja, goeie!
Oud 15-09-2011, 23:48
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Waar heb je het dan over met hem/haar? Waarom wil ze contact? Ik neem aan dat je toch al snel een beeld krijgt van hoe iemand is of wie diegene is? Hangt ie soms verschillende verhalen op over zichzelf?
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 15-09-2011, 23:48
Verwijderd
sorry trouwens dat ik niet meer heb weten te reageren op je pm en je goede plannen, para. Mijn hoofd is een beetje overstroomd en verstrooid, ik vergeet telkens de dingen te doen die ik wil doen.
Oud 15-09-2011, 23:49
Verwijderd
Citaat:
Waar heb je het dan over met hem/haar? Waarom wil ze contact? Ik neem aan dat je toch al snel een beeld krijgt van hoe iemand is of wie diegene is? Hangt ie soms verschillende verhalen op over zichzelf?
nee sorry, ook allemaal niet. Het was een heel erg simpel mailtje, maar ik kreeg er een unheimlich gevoel van.
Oud 15-09-2011, 23:56
Verwijderd
ik teken het melkmeisje van vermeer na en ik moet opeens denken aan het gegeven dat ik er als kind heilig van was overtuigd dat oma's borsten van metaal waren
Oud 15-09-2011, 23:56
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
nee sorry, ook allemaal niet. Het was een heel erg simpel mailtje, maar ik kreeg er een unheimlich gevoel van.
Dan kan het ook gewoon spam zijn geweest...?
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 15-09-2011, 23:58
Verwijderd
Citaat:
Dan kan het ook gewoon spam zijn geweest...?
nee, daar was het iets te persoonlijk voor!
Oud 16-09-2011, 00:04
Verwijderd
Citaat:
ik teken het melkmeisje van vermeer na en ik moet opeens denken aan het gegeven dat ik er als kind heilig van was overtuigd dat oma's borsten van metaal waren
O noh Dit wil ik erg graag zien als je klaar bent. Doe je een meesterstudie of een interpretatie?

Citaat:
sorry trouwens dat ik niet meer heb weten te reageren op je pm en je goede plannen, para. Mijn hoofd is een beetje overstroomd en verstrooid, ik vergeet telkens de dingen te doen die ik wil doen.
Geen zorgen Ik snap het en ik kan er prima op eigen houtje mee verder, zolang de plannen je niet tegenstaan is het goed. Hoewel ik wel erg graag een betere foto wil van een stapeltje boeken, dus als je daar een keer de tijd voor hebt - graag. Maar dat hoef je op zich niet te onthouden, als je er niet aan toekomt zal ik er later nog eens om komen zeuren.
Oud 16-09-2011, 00:06
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
@sann. Ik ben rebels geworden.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 16-09-2011, 00:09
Verwijderd
Citaat:
@sann. Ik ben rebels geworden.
Oeh
Oud 16-09-2011, 00:11
Verwijderd
Citaat:
O noh Dit wil ik erg graag zien als je klaar bent. Doe je een meesterstudie of een interpretatie?

Geen zorgen Ik snap het en ik kan er prima op eigen houtje mee verder, zolang de plannen je niet tegenstaan is het goed. Hoewel ik wel erg graag een betere foto wil van een stapeltje boeken, dus als je daar een keer de tijd voor hebt - graag. Maar dat hoef je op zich niet te onthouden, als je er niet aan toekomt zal ik er later nog eens om komen zeuren.
Spoiler


die foto heb ik zelf ook nodig, dus die komt er aan
Oud 16-09-2011, 00:12
Verwijderd
we hebben trouwens een paar boekjes verkocht aan redacteurs van stripmagazines dus hopelijk gaat er een balletje rollen of zo.
Oud 16-09-2011, 00:13
Verwijderd
Citaat:
we hebben trouwens een paar boekjes verkocht aan redacteurs van stripmagazines dus hopelijk gaat er een balletje rollen of zo.
Oud 16-09-2011, 00:27
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Lekker bezig, Luud!
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 16-09-2011, 00:35
Verwijderd
Citaat:
we hebben trouwens een paar boekjes verkocht aan redacteurs van stripmagazines dus hopelijk gaat er een balletje rollen of zo.
Zo Goeie zaak. Posten jullie 't op de groepspagina als daar iets boeiends van komt?

Citaat:
Spoiler


die foto heb ik zelf ook nodig, dus die komt er aan
Ah, oei! En toch maar niet studeren dus? Maar ik ben benieuwd Wel jammer dat je opdrachten zo stom vindt, trouwens, want ik vind het altijd heel interessant om te zien wat jij doet met vaststaande richtlijnen en thema's. Maar goed, dan moet er wel alsnog enige mate van vrijheid in zitten, zodat je ook daadwerkelijk de ruimte krijgt om je eigen gang te gaan. Echt starre opdrachten, zoals je die (vermoed ik?) vaak hebt bij illustratie, dat lijkt me inderdaad ook niks voor jou.
Oud 16-09-2011, 00:38
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Spoiler


die foto heb ik zelf ook nodig, dus die komt er aan
Krijg jij ook altijd klanten die lopen te zeiken dat ze tóch een kleine aanpassing willen enzo?

Ik denk dat het voor jou idd meer loont om gewoon lekker kunstenaar te worden en kunstwerkjes te maken die je vervolgens exposeert, en die mensen aan hun muur of in hun boekenkast willen hebben.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 16-09-2011, 00:44
Verwijderd
Citaat:
Krijg jij ook altijd klanten die lopen te zeiken dat ze tóch een kleine aanpassing willen enzo?

Ik denk dat het voor jou idd meer loont om gewoon lekker kunstenaar te worden en kunstwerkjes te maken die je vervolgens exposeert, en die mensen aan hun muur of in hun boekenkast willen hebben.
toch een kleine aanpassing? Een kleine aanpassing klinkt nog wel lekker! Het lijkt wel alsof opdrachtgevers labiel zijn! En ik ben zelf al een beetje labiel ;;d;;D
Oud 16-09-2011, 00:47
Verwijderd
Citaat:
Zo Goeie zaak. Posten jullie 't op de groepspagina als daar iets boeiends van komt?

Ah, oei! En toch maar niet studeren dus? Maar ik ben benieuwd Wel jammer dat je opdrachten zo stom vindt, trouwens, want ik vind het altijd heel interessant om te zien wat jij doet met vaststaande richtlijnen en thema's. Maar goed, dan moet er wel alsnog enige mate van vrijheid in zitten, zodat je ook daadwerkelijk de ruimte krijgt om je eigen gang te gaan. Echt starre opdrachten, zoals je die (vermoed ik?) vaak hebt bij illustratie, dat lijkt me inderdaad ook niks voor jou.
ja, dat vind ik nog steeds heel erg tof, gewoon grote thema's. Maar dat zijn opdrachten met extreem veel vrijheid en die zijn er niet zo heel erg veel in het werkveld. Dus die kan ik beter mezelf gaan stellen. En natuurlijk, de groepspagina mag van mij wel een levend ding blijven
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:13.