Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-07-2012, 12:54
TOMMYHILFIGERRR
TOMMYHILFIGERRR is offline
Hallo allemaal!

ik zit met een kleine issue.
Een paar dagen geleden heb ik halsoverkop besloten om op een heerlijk sociaal surfkamp te gaan (ik laat onnodige details weg)
Dus begon ik rond te vragen aan al mijn vriendjes en vriendinnetjes of iemand zin had om met me mee te gaan, zonder al te veel succes.
Het kamp duurt 9 dagen, kost €550 en je moet van feesten en drinken (en surfen?) houden + begint al de 10de augustus.
Veel criteria dus.
Uiteindelijk had niemand 9 dagen op overschot én het geld én de zin om 9 dagen te feesten, drinken en surfen.

Toen kwam de gedacht in me op of ik niet alleen kon gaan.
Ik heb er al even over nagedacht, maar iets zit me dwars.
Ik zie er niet extreem slecht uit, heb redelijk veel vrienden, ben wel spontaan, maar toch blijf ik twijfelen.
Er gaan bij deze organisatie vaker solisten mee, maar toch.
Bovendien moet je 10 uur of zelfs langer op de bus zitten en het is best wel confronterend om alleen aan de busplaats aan te komen.

Heeft iemand in hetzelfde schuitje gezeten?
Tips?
Courage?

Alles is welkom of toch bijna
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-07-2012, 13:53
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Ehm, wat is het probleem? Misschien lees ik er over heen...
Je bent gewoon bang dat je niemand kent? Gewoon gesprekken aangaan met mensen, meedoen in ietwat algemene gesprekken.
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 31-07-2012, 14:47
Verwijderd
Ik zie geen probleem. Solo kan je ook lekker meer chickies regelen.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2012, 15:12
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Ik zie geen probleem. Solo kan je ook lekker meer chickies regelen.
Volgens mij is de TS een meisje en heeft ze een vriend.

Toch?
Met citaat reageren
Oud 31-07-2012, 15:45
Verwijderd
Niets mis met girl on girl action.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2012, 17:34
TOMMYHILFIGERRR
TOMMYHILFIGERRR is offline
Citaat:
Volgens mij is de TS een meisje en heeft ze een vriend.

Toch?

Ja, ik ben een meisje maar dan zonder een vriend
Met citaat reageren
Oud 31-07-2012, 17:35
TOMMYHILFIGERRR
TOMMYHILFIGERRR is offline
Citaat:
Ehm, wat is het probleem? Misschien lees ik er over heen...
Je bent gewoon bang dat je niemand kent? Gewoon gesprekken aangaan met mensen, meedoen in ietwat algemene gesprekken.
Het is gewoon een beetje eng, heb wat zelfvertrouwen nodig..
Met citaat reageren
Oud 31-07-2012, 18:14
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Tja, zelfvertrouwen inspreken via het internet is een beetje moeilijk, maar als ik jou was zou ik me er niet te veel zorgen om maken. Vroeg of laat kom je wel in contact met iemand, het duurt meestal een dag. Dag 2 ken je al wat mensen en op dag 9 neem je afscheid van een aantal vrienden die je wellicht op internet nog spreekt.
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 31-07-2012, 22:13
Verwijderd
Een ding is simpel. Tijdens het surfen ben je niet echt veel bezig met anderen. Het is gewoon jij die continu oplet op je techniek en dan terugzwemt (paddled). Ik ben een paar uur geleden het water uit gekomen na anderhalf uur surfen. Daarna is het nog even iets doen en dan vind ik het wel genoeg geweest. De zon is erg vermoeiend dus ik zou zelf geen feest meer in me hebben Ik ga nooit naar surfkampen ik surf gewoon 1.5 uur a 2.5 uur per dag en samen met de zon sloopt dit je heel erg. Laat staan op zo'n surfkamp (Slopen op een lekkere en gezonde manier, net als na het hardlopen etc). Als je 's avonds surft zal je niet zoveel kunnen feesten, hier kan je waarschijnlijk voor kiezen. Op de dag zelf kan je gewoon lekker op het strand hangen. Plankje pakken als je dat wilt.

Ik hoop dat dit je wat helpt. Je hebt vaak meer keuze dan je denkt.

Verder zal ik gewoon als ik jou was veel met je kamergenoten om gaan. Ik vind het zelf altijd wel ongemakkelijk als mijn kamergenoten geen idee hebben wie ik nou eigenlijk ben. Ook zal je tijdens het eten wel vanzelf gesprekken gaan voeren met de mensen naast je (Ik ga er van uit dat je gezamenlijk eet). En op het stand zal je ook wel met mensen ik contact raken.

Zo'n Surfkamp is echt wel ingericht zodat je een leuke tijd zal hebben, laat staan als je spontaan bent!

Veel sterkte!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:53.