Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-07-2013, 12:15
London
Avatar van London
London is offline



Kwam er net achter dat een Deadpool film geplanned staat voor 2016.
Amerikanen vreten de laatste tijd alles op waarin een superheld zit maar ik word het zo'n beetje wel zat.
Ik volg dat je van de al langer lopende superhelden films nog een sequence wilt maken maar er steeds maar nieuwe verzinnen?

Ik bedoel we hebben nu al, Green Lantern, X-Men, Wolverine, Superman, Batman, Iron Man, Thor, Avengers, etc.

Dus opzich X-Men gaat al sinds 2000 aardig met al 4 delen dus opzich ik snap wel dat ze daar voor deel 5 gaan, maar om nou weer een hele nieuwe serie te starten?

Hmm even benieuwd naar wat het forum van al die superhelden films vind en of er nog mensen dit hele Deadpool gebeuren volgden!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-07-2013, 12:20
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Hoezo zou deze nou weer de druppel zijn?

Maar goed, ja, er zijn er veel te veel en er komen er veel te veel en dat is jammer.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Met citaat reageren
Oud 26-07-2013, 12:28
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Lekker belangrijk allemaal.

Het is maar cinema.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2013, 12:37
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Een Deadpool-film staat al jaren op de planning, met Reynolds als grootste aanjager van het geheel, maar naar mijn weten is de film nooit volledig in productie gegaan. Het is natuurlijk de kunst om een project neer te zetten zoals Marvel dat heeft gedaan met de Avengers; hopen dat de eerste paar films scoren en daardoor draagvlak creëren voor nog (veel) meer.

En zolang men er geld aan kan verdienen blijven ze natuurlijk komen. Deadpool lijkt me wat dat betreft wel een prima keuze, het zal iig grappig worden.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 26-07-2013, 15:17
Verwijderd
Een goede film is een goede film. Superhelden of niet. Dat 99% van wat uitgebracht wordt rommel is is niets nieuws.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:00.