Oud 27-01-2016, 20:33
Rob@2015
Avatar van Rob@2015
Rob@2015 is offline
Hey hallo!

Ik vroeg me af hé, Zijn er eigenlijk mensen die aan scouting doen?
ik zit er nu 8/9 jaar bij, en ben nog steeds niet van plan weg te gaan.
Ik sta intussen op de locale brochure!

Hoe dan ook. mensen vinden het soms raar. dus ik verwacht eigenlijk niet heel veel mensen, dus het zou wel leuk zijn als er mensen op mijn vraag afkomen!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-01-2016, 21:48
Verwijderd
Waarom vinden mensen het raar?
Met citaat reageren
Oud 28-01-2016, 11:07
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Scouting Nederland heeft meer dan 100.000 leden, dus zo bijzonder is het niet als je er lid bent

Ik ben zelf nooit jeugdlid geweest omdat in mijn woonplaats geen groep zat. Ben in 2005 leiding geworden bij de kabouters (heet nu welpen) en heb dat tot in 2011 gedaan en ben gestopt omdat ik te weinig tijd had en uiteindelijk verhuisd ben.

Ben naast leiding ook lid geweest van een groep met leiding van alle speltakken waarmee we scoutingactiviteiten ondernamen, heb diverse trainingen en cursussen gevolgd, ben uiteindelijk nog een jaar of 3 verantwoordelijk geweest voor het plannen van opkomsten en kampen, heb de ledenadministratie en financiële administratie gedaan en geholpen met organiseren van activiteiten binnen de groep en regio.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2016, 15:54
Rob@2015
Avatar van Rob@2015
Rob@2015 is offline
Citaat:
Waarom vinden mensen het raar?
Ja daat weet ik ook niet
ik vind het de normaalste zaak van de wereld


Citaat:
Scouting Nederland heeft meer dan 100.000 leden, dus zo bijzonder is het niet als je er lid bent

Ik ben zelf nooit jeugdlid geweest omdat in mijn woonplaats geen groep zat. Ben in 2005 leiding geworden bij de kabouters (heet nu welpen) en heb dat tot in 2011 gedaan en ben gestopt omdat ik te weinig tijd had en uiteindelijk verhuisd ben.

Ben naast leiding ook lid geweest van een groep met leiding van alle speltakken waarmee we scoutingactiviteiten ondernamen, heb diverse trainingen en cursussen gevolgd, ben uiteindelijk nog een jaar of 3 verantwoordelijk geweest voor het plannen van opkomsten en kampen, heb de ledenadministratie en financiële administratie gedaan en geholpen met organiseren van activiteiten binnen de groep en regio.
Wauw! Ik wil als ik oud genoeg ben, en ik genoeg tijd hebt ook zeker leiding worden
lijkt me superleuk.!
Met citaat reageren
Oud 31-01-2016, 20:45
ikxxx
Avatar van ikxxx
ikxxx is offline
ik zit bij de scouts heb deze zomer mijn totem gekregen en volgend jaar draai ik mee als leiding!
__________________
The soul is a hostige, trapped in his own body
Met citaat reageren
Oud 01-02-2016, 23:14
Verwijderd
Ik sta nu al 9 jaar ingeschreven, al ben ik er vanaf kleins af aan door me ouders ingerold.

Even dit topic een discussiedraai geven;
Ik zit op een waterscouting en ik vind het ontzettend zorgelijk en irritant dat het bestuur van Scouting Nederland waterscouts lijkt uit te blocken d.m.v het verwijderen van waterinsinges uit de Scoutshops, aanpassen van regels met zeilboten op kampen.. etc..

Wat vinden de Landscouts en Waterscouts onder ons ervan? Luchtscouts mogen ook mengen in de discussie
Met citaat reageren
Oud 02-02-2016, 01:09
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Trek je daar vooral niks van aan: mensen die dat raar vinden zijn zelf raar. Als je het leuk vindt dan ga je er net zo lang mee door als jij wilt.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 03-02-2016, 12:54
Rob@2015
Avatar van Rob@2015
Rob@2015 is offline
Ik zit zelf bij de Scouts, en ga na de zomer naar de Rsa/explorers ofzo
maar ga ook zeker kijken bij de waterscouts. zeg maar naar d waterexplorers fzo O.o
Met citaat reageren
Oud 04-02-2016, 19:35
Verwijderd
Citaat:
maar ga ook zeker kijken bij de waterscouts. zeg maar naar d waterexplorers fzo O.o
Explorers heet bij waterscouts de Wilde Vaart

Net als welpen: dolfijnen, verkenners: zeeverkenners, Esta's/kabouters: Bevers
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Scouting leiding
likkoekje
28 18-11-2010 16:36
De Kantine scouting.. een naam voor de groep.
Gwinnie
53 07-06-2006 09:40
De Kantine Wie kent het bikken wat ze voor het eten doen bij scouting?
pietjansen50
124 06-06-2006 19:14
Lifestyle scouting voor potten?
Verwijderd
39 24-01-2004 12:15
De Kantine scoutig-vraagje
I_am_anouk
24 13-05-2002 21:11
Vrije tijd scouting-vraagje
I_am_anouk
4 12-05-2002 12:32


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:00.