Oud 09-08-2016, 01:14
Hagenees!
Hagenees! is offline
Weet niet of het hier hoort maar probeer het: Mijn naam is Ricardo ben 15 jaar oud maar bijna 16 17 augustus. Volgend jaar Mei lijkt het me leuk om naar Amerika New York op vakantie te gaan.. Is er iemand die weet of ik dit alleen mag als ik 16 ben en zo ja ze niet moeilijk doen als ik daar al ben bij het hotel inchecken enz. Heeft iemand hier meer info over? Alvast Bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-08-2016, 06:35
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Als je nog nooit alleen op vakantie bent gegaan is het misschien een idee om eerst iets dichter bij huis uit te proberen of je er inderdaad klaar voor bent?
Met citaat reageren
Oud 09-08-2016, 07:59
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Hoe staan je ouders er tegenover (ook wel een handige vraag).
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 09-08-2016, 10:26
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Axel11 naamzoek!
Met citaat reageren
Oud 09-08-2016, 10:30
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Mits je toestemming hebt van je ouders, lijkt in dit topic wel zo ongeveer alles te staan: http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1897328
Met citaat reageren
Oud 10-08-2016, 10:44
Hagenees!
Hagenees! is offline
Nooit alleen gedaan nee maar wel op vakantie met me ouders toen ik 13/14 was met me ouders wel maar was ik op de dag ook veel alleen weg kon ik me ook vermaken. En me ouders vinden het goed als ik het zelf betaal haha.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2016, 12:59
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
En hoe betaal je dat? Is niet goedkoop
Met citaat reageren
Oud 18-08-2016, 16:07
David2000
David2000 is offline
Ja, je mag alleen naar New York, ik ben net 2 weken terug uit New York.
Maar als het je eerste keer is zou ik eerst een bestemming dichterbij uitzoeken (Mijn eerste reis was naar Londen, leuke stad waar veel te doen is en een stuk minder gestress dan New York.)
Wat vinden je ouders ervan?
Als je ouders het een goed idee vinden zou ik met WOW air vliegen, een goedkope IJslandse Budget maatschappij met een tussenlanding op IJsland (Erg mooie tussenstop).
Met citaat reageren
Oud 24-09-2016, 19:33
Verwijderd
Dit verschilt per luchtvaartmaatschappij. Ik heb vanaf jongs af aan in mijn eentje gevlogen. Binnen Europa zegt bijvoorbeeld EasyJet dat je 15 moet zijn. Transavia 14 en bij KLM moet je een leuk dametje mee. Zo'n stewardess meenemen is het meest voorkomend. Je betaalt hier wel dik extra voor. Als je een visum wilt zou ik die met je ouders bij de ambassade van het desbetreffende land aanvragen. Zij kunnen je meer informatie geven.
Ik raad je overigens af om op je 15e in je eentje naar Amerika te gaan. Je hebt daar als je alleen bent echt niks te zoeken en het is heel duur die reis.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd Minderjarige op vakantie. Mag dat? En waar kun je boeken?
Verwijderd
6 21-01-2015 17:53
De Kantine Ranking the Scholieren #3
Geel
500 16-10-2010 15:57
Verhalen & Gedichten verhaaltje: voorbestemd of stom toeval!?
Ronella
1 10-05-2004 14:59
Liefde & Relatie dringend Advies gevraagd over gecompliceerde situatie
Lady_L
55 29-10-2003 20:08
Liefde & Relatie weer een cadeau...
girl4you
23 23-11-2002 14:02


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:20.