Oud 23-12-2004, 20:11
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Als je high-res foto's wilt zien van de acteur die straks als Cedric Diggory te zien zal zijn, moet je nu op www.mugglenet.com wezen.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Advertentie
Oud 23-12-2004, 20:49
Noínden
Avatar van Noínden
Noínden is offline
Jammer

Ik wil foto's zien van Charlie
__________________
Let me take you by the hand and lead you through the streets of London|*LiveWed-getrouwd met Morgan Le Fay
Oud 24-12-2004, 00:10
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Weet je welke acteur ik graag in de rol van jongere Snape wil zien in de 5e film (bij die flashbacks die Harry krijgt van Snape's jeugd en tienerjaren)? Adrien Brody.


http://www.throughthevine.com/PGA%202003/PGA117%20(Adrien%20Brody).jpg






Ik bedoel, alleen die neus en vorm van gezicht al!
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 24-12-2004, 21:37
Noínden
Avatar van Noínden
Noínden is offline
Ik. Weet. Het Hij is, like, perfect.

En cute
__________________
Let me take you by the hand and lead you through the streets of London|*LiveWed-getrouwd met Morgan Le Fay
Oud 24-12-2004, 22:28
Morgan le Fay
Avatar van Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Citaat:
Noínden schreef op 24-12-2004 @ 21:37 :
Ik. Weet. Het Hij is, like, perfect.

En cute
Is ie niet wat oud voor een 15jarige?

Verder is hij wel heel geschikt
__________________
Bavi-Jezus en Paddo-Jezus heerschen!
Oud 24-12-2004, 22:33
Noínden
Avatar van Noínden
Noínden is offline
Men vreet veel uit met make up Sissy Spacek was al 30+ toen ze Carrie speelde...
__________________
Let me take you by the hand and lead you through the streets of London|*LiveWed-getrouwd met Morgan Le Fay
Oud 25-12-2004, 00:59
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Morgan le Fay schreef op 24-12-2004 @ 22:28 :
Is ie niet wat oud voor een 15jarige?

Verder is hij wel heel geschikt
Wie zegt dat Snape 15 jaar oud was in de flashbacks?

En Noínden heeft gelijk, trouwens. Bovendien kunnen ze tegenwoordig ook met de computer het nodige uithalen.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 25-12-2004, 10:01
Lucky Duck
Avatar van Lucky Duck
Lucky Duck is offline
Citaat:
Severus schreef op 25-12-2004 @ 00:59 :
Wie zegt dat Snape 15 jaar oud was in de flashbacks?

Hoe oud dacht jij dat hij was als hij examen doet en iig zijn medeleerlingen "ongeveer even oud zijn" als Harry? Dan is hij ook een jaar of vijftien
__________________
Guaranteed to solve every minor problem by turning it into a major disaster.
Oud 25-12-2004, 12:03
Morgan le Fay
Avatar van Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Citaat:
Lucky Duck schreef op 25-12-2004 @ 10:01 :
Hoe oud dacht jij dat hij was als hij examen doet en iig zijn medeleerlingen "ongeveer even oud zijn" als Harry? Dan is hij ook een jaar of vijftien
dank u!
__________________
Bavi-Jezus en Paddo-Jezus heerschen!
Oud 26-12-2004, 21:54
Brigitte
Brigitte is offline
Oeh die Adrian Brody is zeker geschikt.
Ik vrees alleen dat die stukjes de film niet zullen halen, tenzij het natuurlijk juist een heel belangrijk onderdeel blijkt van de film.
__________________
Je veux juste une dernière danse, avant l'ombre et l'indifférence} P.E.R.V.S
Oud 27-12-2004, 12:28
kiek
Avatar van kiek
kiek is offline
Boek 6 is klaarrrrrrrrrrrr
Oud 27-12-2004, 12:45
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
kiek schreef op 27-12-2004 @ 12:28 :
Boek 6 is klaarrrrrrrrrrrr
Nu nog wachten totdat hier eens een keer komt...
Oud 27-12-2004, 12:51
Verwijderd
Citaat:
Brigitte schreef op 26-12-2004 @ 21:54 :
Oeh die Adrian Brody is zeker geschikt.
Ik vrees alleen dat die stukjes de film niet zullen halen, tenzij het natuurlijk juist een heel belangrijk onderdeel blijkt van de film.
Hmm ik hoop het niet zeg, hij ziet er wel fijn uit
Oud 27-12-2004, 12:54
Morgan le Fay
Avatar van Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Citaat:
Brigitte schreef op 26-12-2004 @ 21:54 :
Oeh die Adrian Brody is zeker geschikt.
Ik vrees alleen dat die stukjes de film niet zullen halen, tenzij het natuurlijk juist een heel belangrijk onderdeel blijkt van de film.
In mijn ogen is dat juist één van de belangrijkste stukken, maar ja, wie ben ik?
__________________
Bavi-Jezus en Paddo-Jezus heerschen!
Oud 27-12-2004, 17:19
ook hallo
Avatar van ook hallo
ook hallo is offline
vind ik ook...
Oud 27-12-2004, 19:23
BCR
Avatar van BCR
BCR is offline
Citaat:
Morgan le Fay schreef op 27-12-2004 @ 12:54 :
In mijn ogen is dat juist één van de belangrijkste stukken, maar ja, wie ben ik?
Ja, omdat Harry achter die herinneringen komt, wordt Sneep toch heel kwaad op Harry en krijgt ie geen occlumentatie ( ) lessen meer? Moet er wel in! En ook omdat Harry er daardoor achter komt dat zn vader echt arrogant was.
__________________
I'll find you.
Oud 27-12-2004, 19:32
Hydrogen
Hydrogen is offline
EErste deel is vandaag te zien op SBS 6. ONgelooflijk, wat een verschil tussen de harry potter toen en nu. Hij lijkt daar wel een kleuter met een te groot hoofd.
Oud 27-12-2004, 20:17
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Lucky Duck schreef op 25-12-2004 @ 10:01 :
Hoe oud dacht jij dat hij was als hij examen doet en iig zijn medeleerlingen "ongeveer even oud zijn" als Harry? Dan is hij ook een jaar of vijftien
O ja, dat stukje van de O.W.L.'s was ik even vergeten.

Citaat:
kiek schreef op 27-12-2004 @ 12:28 :
Boek 6 is klaarrrrrrrrrrrr
Oud nieuws, zie vorige pagina van dit topic.

Citaat:
Cassiopeia schreef op 27-12-2004 @ 12:51 :
Hmm ik hoop het niet zeg, hij ziet er wel fijn uit
I second that. Probleempje is wel dat hij Amerikaans is en de cast voornamelijk uit Britse of Australische acteurs bestaat....
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 27-12-2004, 20:36
Morgan le Fay
Avatar van Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Citaat:
BCR schreef op 27-12-2004 @ 19:23 :
Ja, omdat Harry achter die herinneringen komt, wordt Sneep toch heel kwaad op Harry en krijgt ie geen occlumentatie ( ) lessen meer? Moet er wel in! En ook omdat Harry er daardoor achter komt dat zn vader echt arrogant was.
Precies ja! (En omdat ik gewoon beniwud ben naar jonge Sirius en Remus)

@Sev: Renee Zellweger had een Brits accent voor Bridget Jones. Johnny Depp ging Schots voor Finding Neverland. Ik neem aan dat Adrien Brody dat ook zou kunnen. Hopelijk zien de castingmensjes dat ook in...
__________________
Bavi-Jezus en Paddo-Jezus heerschen!
Oud 28-12-2004, 12:14
Brigitte
Brigitte is offline
Citaat:
Morgan le Fay schreef op 27-12-2004 @ 12:54 :
In mijn ogen is dat juist één van de belangrijkste stukken, maar ja, wie ben ik?
Mee eens, maar ja omdat wij ook nog weinig weten over Sneep, vraag ik me af of ze daar al aandacht aan besteden.
Maar ja eigenlijk moeten ze gewoon op z'n minst een van die herinneringen er in stoppen.


En gisteren toch weer de film gekeken, wat een guppies nog allemaal zeg

Ik denk dat ik vandaag maar weer eens in boek vijf ga beginnen.
__________________
Je veux juste une dernière danse, avant l'ombre et l'indifférence} P.E.R.V.S
Oud 28-12-2004, 13:36
BCR
Avatar van BCR
BCR is offline
Ja, ze waren echt schattig gister <3

Vooral Harry, wat n kleintje.
__________________
I'll find you.
Oud 28-12-2004, 14:10
Verwijderd
Alleen stom dat ze Hart van Nederland (ofzoiets) er tussen geprogrammeerd hadden zeg Maar heb het niet gekeken, heb hem toch op DVD

Maar ze zijn inderdaad erg schattig daar nog hahaa..
Oud 28-12-2004, 15:44
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Cassiopeia schreef op 28-12-2004 @ 14:10 :
Alleen stom dat ze Hart van Nederland (ofzoiets) er tussen geprogrammeerd hadden zeg Maar heb het niet gekeken, heb hem toch op DVD
Dat doen ze helaas altijd daar; met alle films; inderdaad bloed irritant.

Laatst gewijzigd op 28-12-2004 om 15:49.
Oud 28-12-2004, 19:37
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Marcade schreef op 28-12-2004 @ 15:44 :
Dat doen ze helaas altijd daar; met alle films; inderdaad bloed irritant.
Ja, laatst nog met "Ransom", verschrikkelijk irritant was dat.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 28-12-2004, 19:43
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Check. Nu. (Géén spoilers ofzo, hoor.)

http://www.thesnitch.co.uk/site/index.php#1971

Maar als ik die foto's van die twee samen zie, denk ik dat ik heel misselijk zou worden van een Ron/Hermione romance in boek 6 of 7.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 28-12-2004, 21:53
Brigitte
Brigitte is offline
Hmmm ik heb meteen gekeken uiteraard, en ik zie het niet helemaal zitten, of helemaal niet.

Ik vind die foto's ook een beetje zo van: 'Tja wij staan hier naast elkaar en we weten niet waarom, maar we lachen gewoon.'
__________________
Je veux juste une dernière danse, avant l'ombre et l'indifférence} P.E.R.V.S
Oud 28-12-2004, 22:01
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Citaat:
kiek schreef op 27-12-2004 @ 12:28 :
Boek 6 is klaarrrrrrrrrrrr
ja, en ik kan niet wachten...
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 28-12-2004, 22:13
Brigitte
Brigitte is offline
Ik ben ook heeeel erg benieuwd naar boek 6, maar ja duh, wie niet.


Hmm ik wou hier een heel verhaal typen over wat ik denk dat er allemaal gaat gebeuren, en wat ik graag te weten wil komen in boek 6, maar hoe zet ik zoiets ook alweer in een spoiler?
__________________
Je veux juste une dernière danse, avant l'ombre et l'indifférence} P.E.R.V.S
Oud 28-12-2004, 22:37
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Brigitte schreef op 28-12-2004 @ 22:13 :
Hmm ik wou hier een heel verhaal typen over wat ik denk dat er allemaal gaat gebeuren, en wat ik graag te weten wil komen in boek 6, maar hoe zet ik zoiets ook alweer in een spoiler?
Klik *hier*, en scroll eventjes naar beneden zodat je bij het stukje 'spoiler tag' komt. That should do the trick.

Enne - go ahead, wij kunnen hier allemaal wel een goede discussie gebruiken.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 29-12-2004, 00:41
Missy Muffett
Missy Muffett is offline
Citaat:
Severus schreef op 28-12-2004 @ 19:43 :
[B
Maar als ik die foto's van die twee samen zie, denk ik dat ik heel misselijk zou worden van een Ron/Hermione romance in boek 6 of 7. [/B]
Misselijk? Nee, lijkt me juist wel leuk, en misschien zit het er ook wel aan te komen, ik bedoel, in de films (hp3) vliegt ze Ron om de hals als Scheurbek (geen idee wat het in het engels is.)wordt onthoofd,
Ron gaf haar voor Kerstmis parfum. (Hp5 dacht ik)
Nee ik zie dat wel zitten, maja misschien vindt ze dat uiteindelijk toch te cliche. Maja wie ben ik he.
Oud 29-12-2004, 12:51
Brigitte
Brigitte is offline
Spoiler


Oke zoals ik dus al zei, ben ik benieuwd naar een heleboel dingen.
Ik kom ook weleens op dreuzels.com en daar zijn allemaal leuke discussies, de meeste meningen daar heb ik al wel gelezen maar ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.

Oja, ik heb de boeken in het Nederlands gelezen en weet niet alle Engelse namen.

Spoiler


Spoiler


En wie denken jullie dat de Half Blood Prince is?
__________________
Je veux juste une dernière danse, avant l'ombre et l'indifférence} P.E.R.V.S

Laatst gewijzigd op 29-12-2004 om 12:57.
Oud 29-12-2004, 12:55
Verwijderd
Citaat:
Severus schreef op 28-12-2004 @ 19:43 :
Check. Nu. (Géén spoilers ofzo, hoor.)

http://www.thesnitch.co.uk/site/index.php#1971

Maar als ik die foto's van die twee samen zie, denk ik dat ik heel misselijk zou worden van een Ron/Hermione romance in boek 6 of 7.
Dat zou inderdaad jammer (understatement) zijn
Oud 29-12-2004, 22:28
steefos
Avatar van steefos
steefos is offline
Spoiler


ow en ik wou ook nog even zeggen dat die emma best knap is maar niet erg fotogeniek, ze kijkt beetje vaag op al die foto's

hmm ik kan neit wachten tot boek 6
Oud 30-12-2004, 11:39
Brigitte
Brigitte is offline
Citaat:
Kassandra schreef op 29-12-2004 @ 22:28 :
Spoiler


ow en ik wou ook nog even zeggen dat die emma best knap is maar niet erg fotogeniek, ze kijkt beetje vaag op al die foto's

hmm ik kan neit wachten tot boek 6
Spoiler


Oja en ik snap wat je bedoelt over Emma, ze is wel knap maar ze kijkt een beetje moeilijk.

En ik zit erg te twijfelen of ik toch maar de Engelse versie zal gaan lezen in juni, anders moet ik namelijk nog wachten tot november terwijl iedereen het boek allang heeft gelezen dan.
Ik weet niet of ik dat wel aankan
__________________
Je veux juste une dernière danse, avant l'ombre et l'indifférence} P.E.R.V.S
Oud 30-12-2004, 11:43
Verwijderd
Ben nu POA aan het kijken

Haha lekker nuttige info weer he
Oud 30-12-2004, 13:07
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
nathalie schreef op 29-12-2004 @ 00:41 :
Misselijk? Nee, lijkt me juist wel leuk, en misschien zit het er ook wel aan te komen, ik bedoel, in de films (hp3) vliegt ze Ron om de hals als Scheurbek (geen idee wat het in het engels is.)wordt onthoofd,
Ron gaf haar voor Kerstmis parfum. (Hp5 dacht ik)
Nee ik zie dat wel zitten, maja misschien vindt ze dat uiteindelijk toch te cliche. Maja wie ben ik he.
Hmm, Hermione kan een beter iemand krijgen als Ron. Iemand die haar meer te bieden heeft, vooral op intellectueel niveau. Hermione is een zeer intelligent persoon, en zal een partner willen hebben die ook heel erg intelligent is, al dan niet op hetzelfde niveau als zij. Ze heeft iemand nodig die haar intellectueel stimuleert, ze houdt van uitdagingen en puzzels, etc. Snape is bijvoorbeeld iemand die haar zoiets kan bieden - Ron niet. Ron houdt helemaal niet van intellectueel gedoe, hij houdt alles liever simpel - hij waardeert Hermione's intelligentie ook niet echt, behalve wanneer het hem uitkomt. Ik denk echt dat ze erg zouden botsen in een relatie wanneer het tot de intelligentie komt - als Ron dat niet waardeert of erkent, erkent hij een deel van Hermione niet (dus een vorm van disrespect), met alle gevolgen van dien.

Ze hebben amper wat met elkaar gemeen, afgezien van Harry. Harry is eigenlijk de belangrijkste link die ze met elkaar hebben. Maar als je ziet hoe Ron en Hermione bekvechten over Scabbers in "PoA" (waarbij vooral Ron degene is die fout zit en kinderachtig doet en Hermione dus veel kwetst), weet je hoe het zou gaan in een relatie. Ze zijn te verschillend, qua karakter en qua interesses. Een relatie tussen de twee zou kunnen gebeuren, maar zou in ieder geval niet lang duren. Ik zie Hermione echt niet als de echtgenoot van een Weasley met tig roodharige kids. Ze kan veel beter doen dan dat, ze wil veel meer bereiken in het leven.

Citaat:
Kassandra schreef op 29-12-2004 @ 22:28 :
Spoiler
Spoiler


Citaat:
Kassandra schreef op 29-12-2004 @ 22:28 :
Spoiler
Spoiler


Citaat:
Kassandra schreef op 29-12-2004 @ 22:28 :
Spoiler
Spoiler


Citaat:
Brigitte schreef op 30-12-2004 @ 11:39 :
Spoiler
Spoiler


Citaat:
Brigitte schreef op 30-12-2004 @ 11:39 :
En ik zit erg te twijfelen of ik toch maar de Engelse versie zal gaan lezen in juni, anders moet ik namelijk nog wachten tot november terwijl iedereen het boek allang heeft gelezen dan.
Ik weet niet of ik dat wel aankan
Ach joh, gewoon doen! Ik zal hem in ieder geval wel meteen uit Engeland bestellen - dan heb ik het boek lekker eerder in handen (en gelezen) dan de mensen die op de Nederlandse versie wachten (ik gok dat dat namelijk nog wel een paar maandjes zal duren, dus rond kerstmis in 2005 ofzo).
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 30-12-2004, 13:55
mysecret
Avatar van mysecret
mysecret is offline
Citaat:
Brigitte schreef op 30-12-2004 @ 11:39 :
[spoiler]Ik had ergens gelezen dat de HBP niet Harry of Voldemort is, ik denk dat het een nieuw persoon is waar we nog helemaal niets over weten.
Op haar site gaat er wel eens een deurtje open met informatie, en een tijdje geleden stond er een stukje tekst over iemand, die een beetje op een leeuw leek met manen e.d, misschien is dat de HBP of misschien wel de nieuwe leraar VtdZK.
Maar op zich een vrouw zou ook goed kunnen

Iemand die een beetje op een leeuw lijk met manen enz.. zou dat niet Goderic Griffoendor zijn ofzo? JKR wilde deel 2 ,de geheime kamer, eerst the half blood prince noemen, heb ik ergens gelezen. en in deel 2 werd veel verteld over de 4 stichters van Zweinstein.
__________________
Im looking to the sky to save me..looking for a sign of life..Looking for something to help me burn out bright.
Oud 30-12-2004, 14:19
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
mysecret schreef op 30-12-2004 @ 13:55 :
Spoiler
Spoiler
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 30-12-2004, 18:45
Missy Muffett
Missy Muffett is offline
Citaat:
Severus schreef op 30-12-2004 @ 13:07 :
Hmm, Hermione kan een beter iemand krijgen als Ron. Iemand die haar meer te bieden heeft, vooral op intellectueel niveau. Hermione is een zeer intelligent persoon, en zal een partner willen hebben die ook heel erg intelligent is, al dan niet op hetzelfde niveau als zij. Ze heeft iemand nodig die haar intellectueel stimuleert, ze houdt van uitdagingen en puzzels, etc. Snape is bijvoorbeeld iemand die haar zoiets kan bieden - Ron niet. Ron houdt helemaal niet van intellectueel gedoe, hij houdt alles liever simpel - hij waardeert Hermione's intelligentie ook niet echt, behalve wanneer het hem uitkomt. Ik denk echt dat ze erg zouden botsen in een relatie wanneer het tot de intelligentie komt - als Ron dat niet waardeert of erkent, erkent hij een deel van Hermione niet (dus een vorm van disrespect), met alle gevolgen van dien.

Ze hebben amper wat met elkaar gemeen, afgezien van Harry. Harry is eigenlijk de belangrijkste link die ze met elkaar hebben. Maar als je ziet hoe Ron en Hermione bekvechten over Scabbers in "PoA" (waarbij vooral Ron degene is die fout zit en kinderachtig doet en Hermione dus veel kwetst), weet je hoe het zou gaan in een relatie. Ze zijn te verschillend, qua karakter en qua interesses. Een relatie tussen de twee zou kunnen gebeuren, maar zou in ieder geval niet lang duren. Ik zie Hermione echt niet als de echtgenoot van een Weasley met tig roodharige kids. Ze kan veel beter doen dan dat, ze wil veel meer bereiken in het leven.
Hahaha, nee Snape is 3x nix, en dat zal ook niet gebeuren in de boeken (met fanfiction, tja das weer een heel ander verhaal)
Maar ze heeft nu toch ook ''iets'' met die ''Kruml''? (ben niet 100% zeker van zijn naam...) Dat is nou ook niet bepaald een intelligent hoogstandje,...
Oud 30-12-2004, 19:50
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
nathalie schreef op 30-12-2004 @ 18:45 :
Hahaha, nee Snape is 3x nix, en dat zal ook niet gebeuren in de boeken (met fanfiction, tja das weer een heel ander verhaal)
Maar ze heeft nu toch ook ''iets'' met die ''Kruml''? (ben niet 100% zeker van zijn naam...) Dat is nou ook niet bepaald een intelligent hoogstandje,...
Viktor Krum is wel aardig en ruimdenkend. Bovendien komt hij van Durmstrang, dat is een Slytherinachtige school - kan je je voorstellen dat Hermione wel van de donkere types houdt. Maar zij hebben niet echt een relatie, eigenlijk. Ze hebben een soort vriendschap, en als hij weer naar huis gaat, houden ze contact via owl. Dat is dus nooit echt iets geweest en zal ook nooit echt iets worden tussen die twee.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 30-12-2004, 20:03
Brigitte
Brigitte is offline
Ik heb vandaag in boek vijf gelezen en het valt me toch wel op dat Ron soms wel in de war raakt van Hermelien, als ze succes wenst met zwerkbal en hem op z'n wang kust enzo.

Maar ik kan me gewoon echt niet voorstellen dat ze iets krijgen, ze passen absoluut niet bij elkaar, zoals sev al zei qua interesses en intelligentie.

Soms vraag ik me af of Harry wat met Luna zal krijgen, maar dat zie ik ook nog niet helemaal voor me.
__________________
Je veux juste une dernière danse, avant l'ombre et l'indifférence} P.E.R.V.S
Oud 30-12-2004, 20:05
Brigitte
Brigitte is offline
Spoiler
__________________
Je veux juste une dernière danse, avant l'ombre et l'indifférence} P.E.R.V.S
Oud 30-12-2004, 20:55
yavanna
Avatar van yavanna
yavanna is offline
Citaat:
Brigitte schreef op 30-12-2004 @ 20:03 :

Soms vraag ik me af of Harry wat met Luna zal krijgen, maar dat zie ik ook nog niet helemaal voor me.
alsjeblieft niet.......
Oud 30-12-2004, 21:08
Brigitte
Brigitte is offline
I know, maar ja omdat ze elkaar wel goed begrijpen enzo.
Maar ik verwacht het ook niet hoor
__________________
Je veux juste une dernière danse, avant l'ombre et l'indifférence} P.E.R.V.S
Oud 30-12-2004, 22:04
Jelena
Avatar van Jelena
Jelena is offline
ik heb alleen un kwart van deel 3 gelezen en deel 1 in de bioscoop gezien
__________________
"Skrotum!" "Daar staat SKÖTRUM jongen... MONGOOOOL..."
Oud 30-12-2004, 22:58
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Brigitte schreef op 30-12-2004 @ 20:03 :
Soms vraag ik me af of Harry wat met Luna zal krijgen, maar dat zie ik ook nog niet helemaal voor me.
Ik kreeg ook Harry/Luna signalen in het 5e boek, vooral tegen het eind. Ik zou niet vies zijn van een Harry/Luna relatie. Luun is cool.

....Ja, toch liever Harry/Luna dan Harry/Cho, als je het mij vraagt.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 30-12-2004, 23:02
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Hier trouwens nog een leuke foto om deze pagina mee op te fleuren (ja, voor de verandering eens géén Snape, het moet hier geen eenmansworst worden ofzo ).



Ik zie Ron trouwens wel zitten met iemand als Lavender Brown, of misschien een van de zusjes Patil.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 31-12-2004, 09:49
Verwijderd
Leuke pic hoor

Enne idd, niet alleen AR/SS.

geen zin om op alles te gaan reageren, tis nog vroeg
Oud 31-12-2004, 11:44
Brigitte
Brigitte is offline
Ik vind Cho idd nix voor Harry, dan is Luna natuurlijk beter.
En Hermelien en Kruml, wie weet.

Wat denken jullie wat ze gaan worden als ze klaar zijn met school, allemaal schouwer ofzo?

Spoiler
__________________
Je veux juste une dernière danse, avant l'ombre et l'indifférence} P.E.R.V.S
Oud 31-12-2004, 12:09
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Brigitte schreef op 31-12-2004 @ 11:44 :
Wat denken jullie wat ze gaan worden als ze klaar zijn met school, allemaal schouwer ofzo?
Ik neem aan dat je 'Auror' bedoelt met 'schouwer?' Zo ja, dan denk ik dat zeker Harry Auror gaat worden, en dat Ron als beste vriend wellicht in zijn voetsporen treedt. Ik zie Hermione echt geen Auror worden, die wil iets intellectueels gaan doen - naar een Wizarding University en dan een leven vol met wetenschappelijk onderzoek ofzo. Auror zijn is te 'rash' voor haar, ik denk ze na de oorlog met Voldemort denkt dat ze meer dan genoeg actie en gevaar heeft gezien.

Citaat:
Brigitte schreef op 31-12-2004 @ 11:44 :
Spoiler
Spoiler
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Een film-vragenlijst
Verwijderd
16 10-11-2011 11:54
Films, TV & Radio Harry Potter algemeen #5
Severus
500 13-10-2005 16:48
Films, TV & Radio Harry Potter algemeen #3
Severus
500 24-11-2004 22:03
Verhalen & Gedichten [Harry Potter]
FF-FeliX-FF
25 15-09-2004 15:59
Films, TV & Radio Harry Potter/Alan Rickman #2
Severus
500 26-08-2004 11:32
Levensbeschouwing & Filosofie Enquete heksen en hekserij
LadyOfDarkness
1 17-11-2003 16:52


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:19.