Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-04-2005, 10:56
wr_faya
Avatar van wr_faya
wr_faya is offline
Heey Heey,
Binnenkort ga ik met school naar six flags op trip,
en ik zou graag willen weten of er daar pin automaten zijn?
Dan bedoel ik niet in winkels ofzo, maar gewoon een automaat waaruit je contant geld kan halen?
Misschien is er iemand al eerder daar geweest.
Ik hoor graag van jullie

MvG
__________________
Life is Simple - You Make Choices - And Don't Look Back
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-04-2005, 10:57
wr_faya
Avatar van wr_faya
wr_faya is offline
Sorry, ff correctie.
Het heet nu Walibi World i.p.v sixflags
__________________
Life is Simple - You Make Choices - And Don't Look Back
Met citaat reageren
Oud 01-04-2005, 10:59
Verwijderd
Ze blijven die naam aanpassen..
Met citaat reageren
Oud 01-04-2005, 11:03
Verwijderd
Citaat:
wr_faya schreef op 01-04-2005 @ 11:57 :
Sorry, ff correctie.
Het heet nu Walibi World i.p.v sixflags
Blijkbaar heb ik heel wat gemist
Met citaat reageren
Oud 01-04-2005, 11:03
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Het was toch eerst ook Walibi?

Meestal kan dat wel bij de ingang, maar ik weet het niet zeker. Staat het niet op hun site?
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 01-04-2005, 11:09
Mois
Mois is offline
Aangezien ik door middel van mijn vriend contacten heb met Walibi World, kan ik je wel wat vertellen... Ook omdat ik er met de 'pers-uurtjes' telkens ben geweest.

Ja, er zijn pin-automaten in Walibi World.
Zie hier -->

(sorry, beetje klein)
Of hier -->

P.s. voor meer info ben je ook welkom hoor!

En ja, het park SixFlags Holland is sinds 25 maart 2005 officieel geopend onder de naam Walibi World.

Citaat:
PERSBERICHT
GRAND OPENING WALIBI WORLD OP 25 MAART

- Biddinghuizen, 2 maart 2005 – Walibi World (voormalig Six Flags Holland) opent op 25 maart voor de eerste maal haar poort met veel nieuwe attracties, shows en entertainment. Nieuw en nog nergens anders in de wereld te vinden is de spetterende attractie Splash Battle. Walibi, de oranje kangoeroe zal de gasten ontvangen en ze een onvergetelijke dag laten beleven.

Sneeuw en vorst worden getrotseerd
Momenteel wordt er in Walibi World keihard gewerkt aan de bouw van de nieuwe attracties en het decor voor de nieuwe shows en het park. Sneeuw en vorst worden getrotseerd om alles op tijd af te hebben voor de opening van het nieuwe themapark op 25 maart.

Wereldprimeur: Splash Battle
In deze unieke interactieve attractie maken de inzittenden een spannende boottocht langs spuitende geisers, klaterende watervallen en door mistige tunnels. Ieder bemanningslid heeft een eigen waterkanon waarmee op verschillende doelen én uiteraard op elkaar kan worden geschoten. De tocht neemt de inzittenden mee langs verschillende waterelementen die uitgeschakeld kunnen worden. Dit kan gedaan worden, door met je waterkanon, die een straal produceert van wel zes meter, het doel te raken. Als dit net op tijd lukt, wordt de waterdreiging uitgeschakeld. Maar dat is niet het enige waar de inzittenden op moeten letten, want ook de omstanders doen actief mee! Aan de kant van de attractie en op de brug staan namelijk ook waterkanonnen opgesteld.

Wereldprimeur in Walibi World
Walibi World is trots dat zij het eerste themapark in de wereld is met een attractie als de Splash Battle. “Nergens in de wereld is deze attractie nog te vinden, wat het natuurlijk wel heel speciaal maakt voor ons, maar in het bijzonder voor onze gasten!”, aldus Marcel Schonenberg, General Manager van Walibi World.

De gast bepaalt in Walibi World
De Splash Battle wordt gemaakt voor iedereen die van spanning, interactie en competitie houdt! Uit onderzoek is gebleken dat dit dé elementen zijn die, met name families met kinderen, zoeken in een attractie. Water speelt hierin een belangrijke rol, wat wel blijkt uit de enorme populariteit van de andere waterattracties in het park, zoals El Rio Grande en de Crazy River. Niet alleen bij de bouw en ontwikkeling van nieuwe attracties luistert Walibi World goed naar haar gasten. Meer picknickplaatsen, extra sfeer en entertainment in het park zijn hier ook voorbeelden van.

Magie beleven of een ballengevecht houden in Boris’ Ballen Fabriek
Walibi Land, met attracties speciaal voor de jongste bezoekers, zal worden uitgebreid met twee nieuwe attracties. Boris’ Ballen Fabriek en Boris Klauter Eiland. De nieuwe Boris’ Ballen Fabriek is speciaal gemaakt voor kinderen van 0 tot 80 jaar. Hier kunnen gasten van alle leeftijden samen interactief spelen, van opa en oma tot kleinkind. In het paviljoen middenin Boris’ Pannenkoekenhuis kunnen de kinderen toveren! Magische luchtstromen zorgen er voor dat de zachte gekleurde ballen zweven en prachtige mobielen laten bewegen. Stop de ballen in de buidel van Walibi en kijk hoe ze worden opgezogen en in een waterval van zachte gekleurde ballen terecht komen. Heerlijk zweven in superzachte schommels kan hier ook. In de speciale gladiator arena kan met zachte ballen worden geschoten op verschillende doelen. Alle ballen in het net opgevangen? Trek dan aan de speciale hendel en zorg dat het ballen gaat regenen! Via kruipgangen en glijbanen kan een strategische plek worden ingenomen voor een echt ballengevecht! Ook kunnen de gasten met elkaar lachen en de competitie aangaan! Lachspiegels die door een draai aan de knop een ander mens van je maken, zorgen voor hilarische momenten.

Boris’ Klauter Eiland
De jongste gasten kunnen naar hartelust klimmen en klauteren op Boris’ Klauter Eiland. Samen naar grote hoogte klimmen en via de snelle glijbaan weer naar beneden glijden. Een attractie waar echte avonturiers zich uren kunnen vermaken.

Extra sfeer en entertainment in Walibi World
Er zal veel sfeer worden toegevoegd en elk themagebied krijgt eigen muziek en entertainment. Bezoekers zullen worden vermaakt door straatartiesten, levende standbeelden en natuurlijk Walibi, Walibelle en hun vriendjes van over heel de wereld. Zij zullen ook samen te bewonderen zijn in de nieuwe show: Walibi en z’n vriendjes. In de zomer wordt er een nieuw festival geïntroduceerd met de naam “New Year’s Eve”. Zomaar, midden in de zomer oud en nieuw vieren, met bubbels, oliebollen en een knallend vuurwerk. Op 3, 10 en 17 augustus wordt New Year’s Eve gevierd en het park is dan tot middernacht geopend!

Walibi en Walibelle gastheer en gastvrouw van Walibi World
Vanaf 25 maart zullen Walibi en Walibelle de gasten ontvangen en ze een onvergetelijke tijd laten beleven. Het park is dagelijks geopend vanaf 10.00 uur. Gasten die iets eerder zijn, kunnen al een lekker kopje koffie drinken en Walibi en z’n vriendjes ontmoeten in de Hollywood Main Street die al vanaf 9.30 geopend is.

Laatst gewijzigd op 01-04-2005 om 11:19.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2005, 11:24
Verwijderd
Er staan vast wel pinautomaten, lijkt me wel zo commercieel.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2005, 11:36
TheRedArrow
Avatar van TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Er staat hier vast zo een slotje.
__________________
"25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV."
Met citaat reageren
Oud 01-04-2005, 11:36
wr_faya
Avatar van wr_faya
wr_faya is offline
Citaat:
Elkana schreef op 01-04-2005 @ 12:09 :
Aangezien ik door middel van mijn vriend contacten heb met Walibi World, kan ik je wel wat vertellen... Ook omdat ik er met de 'pers-uurtjes' telkens ben geweest.

Ja, er zijn pin-automaten in Walibi World.
Zie hier -->
[afbeelding]
(sorry, beetje klein)
Of hier -->

P.s. voor meer info ben je ook welkom hoor!

En ja, het park SixFlags Holland is sinds 25 maart 2005 officieel geopend onder de naam Walibi World.
Heeey!
Erg bedanktt
Als ik meer informatie wil, hoor je het van me ok
__________________
Life is Simple - You Make Choices - And Don't Look Back
Met citaat reageren
Oud 01-04-2005, 11:37
wr_faya
Avatar van wr_faya
wr_faya is offline
Citaat:
makelville schreef op 01-04-2005 @ 12:03 :
Blijkbaar heb ik heel wat gemist
Jaahh
__________________
Life is Simple - You Make Choices - And Don't Look Back
Met citaat reageren
Oud 01-04-2005, 11:43
Ketjing III
Avatar van Ketjing III
Ketjing III is offline
bij binnenkomst kom je in een overdekt gedeelte, volg je de bordjes naar de wc's aan de linkerkant, daar is ook ene pin automaat
Met citaat reageren
Oud 01-04-2005, 13:29
Mois
Mois is offline
Citaat:
wr_faya schreef op 01-04-2005 @ 12:36 :
Heeey!
Erg bedanktt
Als ik meer informatie wil, hoor je het van me ok
Is goed hoor! Heb een hele stapel 'pers' spul! Dus dat zal wel goed komen!
Met citaat reageren
Oud 01-04-2005, 14:57
wr_faya
Avatar van wr_faya
wr_faya is offline
Citaat:
Elkana schreef op 01-04-2005 @ 14:29 :
Is goed hoor! Heb een hele stapel 'pers' spul! Dus dat zal wel goed komen!
__________________
Life is Simple - You Make Choices - And Don't Look Back
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 11:38
Eva*
Avatar van Eva*
Eva* is offline
In mijn herinnering is er één pinautomaat (in de buurt van de WC's bij de ingang), die het vaak niet doet.

Je kunt ook gewoon van tevoren bij een ander pinautomaat pinnen, dan ben je er tenminste zeker van dat je in het park geld hebt.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 11:42
Pikey
Avatar van Pikey
Pikey is offline
Citaat:
wr_faya schreef op 01-04-2005 @ 11:56 :
Heey Heey,
Binnenkort ga ik met school naar six flags op trip,
en ik zou graag willen weten of er daar pin automaten zijn?
Dan bedoel ik niet in winkels ofzo, maar gewoon een automaat waaruit je contant geld kan halen?
Misschien is er iemand al eerder daar geweest.
Ik hoor graag van jullie

MvG
Zal best.

Ik begrijp alleen niet dat je : Met vriendelijke Groet schrijft?
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 14:47
wr_faya
Avatar van wr_faya
wr_faya is offline
Citaat:
Pikey schreef op 03-04-2005 @ 12:42 :
Zal best.

Ik begrijp alleen niet dat je : Met vriendelijke Groet schrijft?
Ohh..
__________________
Life is Simple - You Make Choices - And Don't Look Back
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 15:53
ssjpan
Avatar van ssjpan
ssjpan is offline
Er zijn pinautomaten hoor. zeg maar daar bij de uitgang van de superman.
__________________
■▲■▲■▲
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:52.