Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-07-2016, 17:08
BabyBlueBerry
BabyBlueBerry is offline
Haii
Als mijn vriendin en ik volwassen zijn willen we graag op wereldreis.
We hebben een aantal vragen:

- Waar moet je rekening mee houden als je op wereldreis gaat?
- Welke plekken raden jullie aan om naar toe te gaan?
- Welke plekken kunnen we beter vermijden?
- Wie is er nog meer op een wereldreis geweest?

Alvast bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-07-2016, 18:23
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Wat zien jullie voor je als wereldreis? Wat willen jullie graag? Willen jullie gaan backpakken? Super veel landen zien, of juist veel van één land zien. Naar alle wereld-delen?
Er zijn heel veel mogelijkheden.

Waar je rekening mee moet houden? Dat het een hoop geld kost, zeker als je lange tijd weg gaat.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 09-07-2016, 09:23
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Wat kun je beter vermijden en allerlei (veiligheids)tips: http://www.rijksoverheid.nl/onderwer...dviezen/inhoud
Met citaat reageren
Oud 09-07-2016, 09:33
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik hoor ook vaak dat een lange periode alleen maar reizen en dingen bekijken gauw gaat vervelen. Je kan dan beter ergens een periode wat langer blijven dat je daar ook een beetje kan werken en weer wat kan bij verdienen.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 09-07-2016, 10:26
BabyBlueBerry
BabyBlueBerry is offline
Citaat:
Ik hoor ook vaak dat een lange periode alleen maar reizen en dingen bekijken gauw gaat vervelen. Je kan dan beter ergens een periode wat langer blijven dat je daar ook een beetje kan werken en weer wat kan bij verdienen.
Ah, maar als je wilt gaan werken heb je toch een apart visum nodig??
Met citaat reageren
Oud 09-07-2016, 11:02
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Volgens mij verschilt dat per land en hoe lang je van plan bent te blijven en zo maar informeer er goed naar.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 09-07-2016, 13:27
BabyBlueBerry
BabyBlueBerry is offline
Citaat:
Volgens mij verschilt dat per land en hoe lang je van plan bent te blijven en zo maar informeer er goed naar.
Ach, het duurt toch nog een paar jaar.
Welke landen zijn echt heel mooi??
Met citaat reageren
Oud 09-07-2016, 19:18
Binkyboy97
Avatar van Binkyboy97
Binkyboy97 is offline
Er zijn echt super veel websites met reis tips en goede locaties om te overnachten etc. Kijk daar eens op.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2016, 06:17
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Of kijk of je blogs kunt vinden en volgen van mensen die veel en lang reizen!
Met citaat reageren
Oud 10-07-2016, 22:28
Fool_
Fool_ is offline
Als je zand heel mooi vind moet je naar de Sahara, als je water heel mooi vind is het amazonegebied wel iets voor jou, sneeuw zul je in IJsland wel vinden en voor bijdehante opmerkingen kun je net zo goed in Nederland blijven.

Wat ik hiermee bedoel te zeggen is dat er ontzettend veel mooie landen zijn en dat iedereen andere dingen leuk vind. Als het mij geweldig zou lijken om in een roeibootje naar Amerika te varen, betekend dit niet dat dit ook jouw droomreis is. Wat zoek je in een reis?
Met citaat reageren
Oud 11-07-2016, 08:24
BabyBlueBerry
BabyBlueBerry is offline
Citaat:
Als je zand heel mooi vind moet je naar de Sahara, als je water heel mooi vind is het amazonegebied wel iets voor jou, sneeuw zul je in IJsland wel vinden en voor bijdehante opmerkingen kun je net zo goed in Nederland blijven.

Wat ik hiermee bedoel te zeggen is dat er ontzettend veel mooie landen zijn en dat iedereen andere dingen leuk vind. Als het mij geweldig zou lijken om in een roeibootje naar Amerika te varen, betekend dit niet dat dit ook jouw droomreis is. Wat zoek je in een reis?
Eigenlijk zo veel mogelijk mooie plekken van de wereld zien.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2016, 01:45
Rikketik
Avatar van Rikketik
Rikketik is offline
Ik ben niet op Wereldreis geweest, maar wel veel op reis. Sommige denken er precies anders over, maar ik adviseer om de reis goed te plannen, met inderdaad zoals hierboven al staat bepaalde plekken waar je wat langer blijft.

Ik heb een mooie reis naar Mallorca gevonden, ZIN IN !!!!

Laatst gewijzigd op 15-07-2016 om 09:53. Reden: Reclame verwijderd.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd wereldreis
wereldreis
7 25-12-2013 14:26
Vrije tijd Wat is het verschil tussen een vrouw op wereldreis en een man op wereldreis?
floffy3
4 25-01-2012 20:06
Studeren Wereldreis
Zwimber
7 15-10-2009 11:43
De Kantine Kijk in mijn toekomst!
trophus
230 08-04-2008 14:10
Verhalen & Gedichten Op wereldreis voor jou
Anno 1986
7 22-09-2004 19:21
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd: Geen titel
Ieke
0 05-04-2004 20:44


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:16.