Oud 02-02-2017, 15:12
LauraVD
LauraVD is offline
Hi allemaal.
Ik ben Laura van Dijk, ik studeer Bedrijfseconomie in Breda en in januari ben ik mijn afstuderen begonnen. Ik doe een onderzoek naar hoe jij je administratie doet. Je kunt me daarbij helpen door een aantal vragen te beantwoorden.

Jouw hulp kan ik echt heel goed gebruiken, want ik heb nog niet zo heel veel respons ontvangen.
Hoop dat je mee wilt doen. Het duurt ongeveer 5 minuutjes.
Mijn onderzoek vind je hier: https://lauravandijk.typeform.com/to/ALdkuR

Super bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-02-2017, 20:58
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Ik snap niet zo goed waarom je je paspoort online zou opslaan; als je het inscant dan heb je het ook gewoon op je laptop staan.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2017, 22:48
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik snap niet zo goed waarom je je paspoort online zou opslaan; als je het inscant dan heb je het ook gewoon op je laptop staan.
Mogelijk voor op reis, zodat je er altijd en overal bij kan, mocht je je reisdocumenten kwijt raken?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 02-02-2017, 23:10
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Mogelijk voor op reis, zodat je er altijd en overal bij kan, mocht je je reisdocumenten kwijt raken?
Ja oke, daar zit inderdaad wat in! Toch blijf ik zelf niet zo pro persoonlijke documenten online bewaren, lijkt me ergens toch hackgevoelig; alhoewel dit natuurlijk best te beveiligen is
Met citaat reageren
Oud 03-02-2017, 07:12
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Dit past beter op werk, geld en recht.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 03-02-2017, 09:15
Verwijderd
Citaat: