Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-01-2003, 20:47
lieve
lieve is offline
Ok,
mijn vriend Tom heeft 2 weken examens op de Hoge School.
Er is al 1 week voorbij(GELUKKIG!! !),
die week ging wel goed voorbij... en vrijdags hadden we bij hem thuis afgesproken 's avonds. Dus ik ging naar hem thuis, ff goeiendag zeggen tegen z'n ouders... en dan hup onze gezellige tijd op zijn kamer doorbrengen! TV-kijken, internet, muziek, praten, en na een tijdje kwam er wat meer van! Ik zal het maar 'stoeien' noemen(voor beide was dit serieus 'stoeien' de 1ste keer), naargelang we niet gevreëen hebben!
Maar voor ik naar huis moest, heeft hij me nog een lief beertje gegeven... echt keischattig!!
Zaterdags op de fuif was hij niet helemaal zichzelf omdat hij ruzie gehad had met zijn ouders! Ik had al een tijdje bij zijn vrienden gestaan VOOR hij op die fuif arriveerde! Die vrienden zijn echt gezellig, staan steeds open voor nieuwe vrienden... dus geen probleem!
Maar toen hij er was, en ik ook ff bij hen kwam staan... was ik zo precies iemand teveel.. ... ik bedoel, die vrienden gaven me niet meteen dat gevoel maar hij!!!!
En men kan niet zeggen dat ik hem nie met rust laat, want ik sta er volledig op dat we beide genoeg vrijheid hebben! Ik had hem toen zelfs nog maar 5 minuten gezien!
Nu na een tijdje ging het gewoon vanzelf over en kwam hij bij mij staan enzo. ... precies niets aan de hand! Zou hij zelf niet geweten hebben dat hij me dat gevoel bezorgde?!?
Maar ik moest vroeger door, en ik vroeg wanneer zie ik je nu eigenlijk terug???
Hij antwoorde: 'Vrijdag pas terug! Ik weet het ik vind het ook erg,...Kom je dan terug naar mij thuis?? PLEASE PLEASE PLEASE... (dat is zijn oooh-zooooo-schattige pruillip)'

Natuurlijk ga ik proberen om vrijdag naar hem thuis te komen! Dat zou normaal geen probleem moeten zijn, het is niet omdat we ver van elkaar wonen-want dat is het helemaal niet, maar ik moet normaal gezien vrijdags trainen! Maar, ik ga vrijdag dus naar hem thuis!
Maar ik heb nu enkele vraagjes;
* hoe kan ik hem volgens jullie nog het beste steunen tijdens deze examenperiode?
* hoe kan ik het best zijn afwezigheid proberen verzachten?
* En ik zou hem eens willen verrassen omdat we zijn dan een maand samen EN zijn examens zijn dan gedaan!?

Op deze vragen weet ik gewoonweg GEEN antwoord,
ik hoop dat jullie de moeite willen doen dit te lezen en proberen mij enkele antwoorden te geven!
Thx Lieve,xxx
__________________
Ik hou van ... alleen van ..., ik kan nie leven in een wereld MET jou!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-01-2003, 21:04
**FrenchKiss**
**FrenchKiss** is offline
ik snap niet wat het verhaal met de vragen te maken heeft maar het zal wel

*Ik zou hem gewoon vaker opbellen, lieve smsjes sturen en ff extra lief voor hem zijn, nu die zo druk is met ze examens..
*Als je hem deze week zo erg gaat missen moet je gewoon zorgen voor afleiding, gaan shoppen, videos kijken, leuke dingen doen met vrienden.. enz enz.
* als je een maand samen bent kan je iets liefs kopen of naar de bios gaan ofzo iets..
Met citaat reageren
Oud 26-01-2003, 22:45
Rocksaan
Rocksaan is offline
Citaat:
**FrenchKiss** schreef:
ik snap niet wat het verhaal met de vragen te maken heeft maar het zal wel

idd, waarom het hele verhaal, voor die vragen
Met citaat reageren
Oud 26-01-2003, 23:32
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
'k snap het verhaal ook niet echt :/
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 08:14
Elisaaa
Elisaaa is offline
hmm nee ik ook niet. Het verband is me niet helemaal duidelijk...
Maar om dan toch maar een antwoord te geven op je vragen. Ik ken het verschijnsel, mijn vriend heeft ook van die tentamenperiodes, dan zien we elkaar ook niet zo veel.

Je kunt hem steunen door af en toe een smsje te sturen en daarin succes te wensen, een kaartje (of zo'n ecard via de comp) doet het ook altijd goed. En verder moet je 'm denk ik gewoon ff zijn gang laten gaan (maar kheb het idee dat je dat wel doet) want het belangrijkste is natuurlijk dat ie die examens haalt.

In die periode zou je bijvoorbeeld eens wat vaker wat leuks kunnen gaan doen met vriendinnen, wat extra aandacht aan je eigen schoolwerk besteden (werkt bij mij altijd heel goed ) en ik las dat je ergens voor traint, dus kun je dat dan ook niet wat vaker doen?

Als je een maand bij elkaar bent is het leuk om een kleinigheidje te kopen (ik zou niet meteen met enorme cadeau's aankomen) of je gaat lekker samen naar de bios of uit eten, of je kookt een keer voor hem.

Succes ermee! Liefs, Elisa
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 19:17
lieve
lieve is offline
Ja dat het verhaal geen zin heeft om neer te typen weet ik wel hoor, don't worry Mor khad gewoon goesting om zo da ies neer te typen! Gewoon zo eens ietske van ou afschrijven, doet me wel eens goed! STRANGE, BUT STILL...

Al nen dikke merci voor al diegene die al geantwoord hebben!
__________________
Ik hou van ... alleen van ..., ik kan nie leven in een wereld MET jou!!
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 19:26
Verwijderd
* hoe kan ik hem volgens jullie nog het beste steunen tijdens deze examenperiode?
-hem de ruimte geven die hij nodig heeft, en af en toe bellen


* hoe kan ik het best zijn afwezigheid proberen verzachten?
-zelf bezig houden met dingen, je gaat toch niet dood als je hem een paar dagen niet ziet?

* En ik zou hem eens willen verrassen omdat we zijn dan een maand samen EN zijn examens zijn dan gedaan!?
-euhm ga met hem uit ofzo?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verkeer & Vervoer Show je auto-topic, deeltje 4
KIET
500 26-10-2010 02:05
Liefde & Relatie Wat kan ik hier tegen doen??
MeLovesYou
39 15-06-2004 15:34
Psychologie Mijn dag... (lang verhaal)
Rabbi Daniel
19 14-02-2003 18:04
Films, TV & Radio Enquête over films
Balance
31 06-12-2002 16:50


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:49.