Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-05-2003, 20:20
Verwijderd
Ik heb nu een maand een vriend, en het punt is het volgende:

toen we nog niets hadden zijn we een week elke dag met elkaar opgetrokken. Als ik thuis was kreeg ik een lief smsje dat ie me miste ect...
Nu hebben we wat, en als ik vraag of ie me komt uitzwaaien of mee gaat naar Six Flags bv 'mag ie niet' (gebeurt wel vaker als ik dan iets wil gaan doen) En als ik hem sms of bel hoef ik ook nie meer te verwachten dat ik iets terug krijg... dan zegt ie weer dat zn telefoon aan het opladen is...
Wanneer ik hem wel zie is het gewoon heel gezellig en is ie heel lief, maar ik heb zomz het id dat hij denkt : ik 'heb' dr nu dus ik hoef dr niets meer aan te doen...

Nu zullen jullie wel denken : Waarom zegt ze het nie gewoon? Nou omdat ik denk da tie zoiets heeft van : nou dan zoek je toch lekker iemand anders die wel iets met je wil doen, ofzo
Hij geeft me helemaal niet het id dat ie zo zou reageren, maar ik denk het gewoon, (helemaal nie vaag joh...)

Dus wat moet ik nu doen ? Het zeggen met het risico dat ie het uitmaakt (zou wel kut van hem zijn) Of me dr overheen zetten en me alleen richten op wanneer hij dr wel is en het gewoon echt heel leuk en gezellig is...

alvast bedankt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-05-2003, 20:24
pure_evil
pure_evil is offline
Ik zou het als ik jou was wel gewoon zeggen, misschien heeft hij het zelf niet door. en als hij het daarom uitmaakt, dan is het de verkeerde jongen.
__________________
papa is niet lief! het verwende nest kiest vandaag voor zichzelf
Met citaat reageren
Oud 04-05-2003, 20:27
Verwijderd
Als jij dat vervelend vindt en er echt mee zit, dan moet je het inderdaad zeggen. Mocht hij het daarom uitmaken, dan is het duidelijk dat-ie toch niets om je geeft, en dan ben je beter af zonder hem.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2003, 20:50
Verwijderd
Citaat:
sarahbressers schreef op 04-05-2003 @ 21:27:
Als jij dat vervelend vindt en er echt mee zit, dan moet je het inderdaad zeggen. Mocht hij het daarom uitmaken, dan is het duidelijk dat-ie toch niets om je geeft, en dan ben je beter af zonder hem.
dat is dus het punt, als ik bij hem ben geeft ie me echt het id dat ie wel om me geeft, maar zodra ik hem nie zie lijk ik wel lucht...
Met citaat reageren
Oud 05-05-2003, 10:43
Verwijderd
Dan moet je ervoor zorgen dat je, wanneer je hem niet ziet, niet achter hem aan gaat lopen. Laat niets van je horen, niet smsen.. niet bellen, enz. Wacht erop dat hij zich af begint te vragen wanneer jullie elkaar weer zien.. want als hij echt gek op je is, gaat hij zich dat vanzelf afvragen.

En als hij je dan een keer smst, dan kun je het beste ff wachten, een uurtje ofzo, voordat je weer terug smst. Nu geef je hem de indruk dat je helemaal gek op hem bent endat je constant op z'n smsjes zit te wachten enzo. Hij heeft inderdaad het idee dat hij nergens meer moeite voor hoeft te doen.

En ja, het is best moeilijk om af te wachten totdat hij iets van zich laat horen.. zeker als het lang duurt. Maar ik denk echt dat het goed is om het eens te proberen.
Teveel achter een jongen aanlopen is nooit goed..

En als hij het toch al zo als vanzelfsprekend ziet allemaal, zal hij ook niet met leuke ideeen komen. Hij zal niet z'n best doen om iets speciaals te organiseren, hij zal nooit een lief/leuk cadeautje voor je kopen, enz.

En dat hij steeds zogenaamd niet kan of mag als je wat met hem af wil spreken is ook een slecht teken. Blijkbaar heeft hij er minder behoefte aan om jou te zien dan andersom. Of hij krijgt het er benauwd van dat je hem zoveel aandacht geeft.

Echt, je kunt hem het beste een tijdje met rust laten en kijken wat er gebeurt. Als hij echt gek op je is komt ie vanzelf weer naar je toe.. en anders is het ff moeilijk, maar je hebt wel duidelijkheid.

succes
xx
Met citaat reageren
Oud 05-05-2003, 11:51
Verwijderd
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 05-05-2003 @ 11:43:
*verhaal*
het punt is da tik woendag 10 dagen naar italie ga, en ik wil hem ech nog ff zien voor ik wegga, maar ja, dan vraag ik het zometteen en dan zegt ie nee ofzo (ik weet het niet zeker natuurlijk)... beetje vaag allemaal...
Met citaat reageren
Oud 05-05-2003, 11:55
Verwijderd
Citaat:
BadlyDrawnGirl schreef op 05-05-2003 @ 12:51:
het punt is da tik woendag 10 dagen naar italie ga, en ik wil hem ech nog ff zien voor ik wegga, maar ja, dan vraag ik het zometteen en dan zegt ie nee ofzo (ik weet het niet zeker natuurlijk)... beetje vaag allemaal...
nou, dan begin je nadat je terugkomt van Italie met mijn "plan"
Met citaat reageren
Oud 05-05-2003, 11:55
Verwijderd
Ik zou het zeker wel zeggen, ik bedoel kom op, ik vind het meer dan logisch dat je het niet zo leuk vind op deze manier..

Ik zie echt niet in waarom je het risico loopt dat hij het dan uitmaakt, het is toch meer dan vanzelfsprekend dat wanneer jou iets dwars zit jij dat kunt bespreken met je vriend

Als hij het wel uit zou maken om die reden dan geeft hij dus sowieso erg weinig om je en ben je beter af zonder hem.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2003, 12:35
Kleintjeyakult
Kleintjeyakult is offline
Citaat:
BadlyDrawnGirl schreef op 04-05-2003 @ 21:20:
Ik heb nu een maand een vriend, en het punt is het volgende:

toen we nog niets hadden zijn we een week elke dag met elkaar opgetrokken. Als ik thuis was kreeg ik een lief smsje dat ie me miste ect...
Nu hebben we wat, en als ik vraag of ie me komt uitzwaaien of mee gaat naar Six Flags bv 'mag ie niet' (gebeurt wel vaker als ik dan iets wil gaan doen) En als ik hem sms of bel hoef ik ook nie meer te verwachten dat ik iets terug krijg... dan zegt ie weer dat zn telefoon aan het opladen is...
Wanneer ik hem wel zie is het gewoon heel gezellig en is ie heel lief, maar ik heb zomz het id dat hij denkt : ik 'heb' dr nu dus ik hoef dr niets meer aan te doen...

Nu zullen jullie wel denken : Waarom zegt ze het nie gewoon? Nou omdat ik denk da tie zoiets heeft van : nou dan zoek je toch lekker iemand anders die wel iets met je wil doen, ofzo
Hij geeft me helemaal niet het id dat ie zo zou reageren, maar ik denk het gewoon, (helemaal nie vaag joh...)

Dus wat moet ik nu doen ? Het zeggen met het risico dat ie het uitmaakt (zou wel kut van hem zijn) Of me dr overheen zetten en me alleen richten op wanneer hij dr wel is en het gewoon echt heel leuk en gezellig is...

alvast bedankt
Als hij het daarom uitmaakt kan je maar beter blij zijn weet je meteen dat ie je niet waard is.
__________________
Kleine Denise
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie zeggen of niet?
misch
26 04-01-2007 11:26
Liefde & Relatie Moet ik het vertellen of niet?
Nyai
28 07-08-2004 15:17
Liefde & Relatie Zal ik verder gaan of niet??
Some
4 23-09-2003 09:09
Liefde & Relatie moet ik het zeggen of doodzwijgen?
MeCute1983
8 07-09-2003 19:43
Liefde & Relatie moet ik het vertellen? of juist niet?
Verwijderd
15 03-05-2003 13:48
Psychologie Moet ik het zeggen..?
~Black Rose264~
26 02-05-2003 16:53


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:28.