Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-08-2003, 21:58
Anonymous John
Avatar van Anonymous John
Anonymous John is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 27-08-2003 @ 15:57:
De film is een stuk leuker en genietbaar dan het Saaie en fantasieloos ogende A nightmare on elmstreet 1, verreweg de zwakste uit de reeks.
Ik weet niet echt wat je bedoelt met fantasieloos, en dan vraag ik me ook af of je alle delen heb gezien om deel een de zwakste te noemen.

Overigens durf ik zelfs te zeggen dat ik Freddy Vs. Jason de slechtste ANOES film vindt (ja dames en heren, zelfs erger dan deel 2 en 6).
__________________
So a baby seal walked into a club...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-08-2003, 01:01
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
'k Heb de film nog niet gezien, maar ik ga hem wel kijken (alhoewel ik er geen goede verwachtingen van heb). Ik zal me maar laten 'verrassen.'

Ik ga alleen maar voor Freddy Krueger, voor mij is hij de coolste horror-figuur ooit! En deel 1 van de ANOES-reeks is trouwens het allerbeste deel, en zeker niet fantasieloos!

Jason Voorhees vind ik geen bal aan, die films van "Friday, the 13th" waren echt allemaal zo van "Gaaaaaap!"

Once again, ik ga enkel voor Freddy... maar ik ben bang dat deze film weer zo'n 13 in een dozijn film is... de zoveelste sequel waaruit iedereen in Hollywood geld uit wil kloppen... *zucht*

Groetjes,

Ripper
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 10:01
Rioto
[QUOTE]Ripper schreef op 28-08-2003 @ 02:01:



Jason Voorhees vind ik geen bal aan, die films van "Friday, the 13th" waren echt allemaal zo van "Gaaaaaap!"


[/QUOTE

jason niks aan ? jason gaat freddy,s ass kicken hoop ik
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 15:25
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Anonymous John schreef op 27-08-2003 @ 22:58:
Ik weet niet echt wat je bedoelt met fantasieloos, en dan vraag ik me ook af of je alle delen heb gezien om deel een de zwakste te noemen.

Overigens durf ik zelfs te zeggen dat ik Freddy Vs. Jason de slechtste ANOES film vindt (ja dames en heren, zelfs erger dan deel 2 en 6).
Natuurlijk heb ik ze allemaal gezien, ik ben een grote Freddy-fan. Deel 1 heeft te lijden onder een chronisch gebrek aan spanning of creepyness dankzij de duffe screenplay, met als dieptepunt het moment dat Freddy uit zijn droomwereld wordt gesleept door Nancy en haar begint the achtervolgen door het huis. De film is donker en sfeervol, maar Freddy is NOOIT eng geweest. Nooit. Dat hoeft natuurlijk ook niet, mits dit gecompenseerd wordt door andere elementen, zoals humor, special effects, innovatie en leuke characters. Maar dat was met deel 1 niet het geval dus wat bleef er over? Idd, een saaie, kleurloze horrorfilm. Met een Brilliante basic premise, dat wel.

De vervolgen waren bereidt om te onderkennen dat Zo'n soort film domweg niet eng kan zijn, dus maakten ze er het beste van door het over een ander boeg te gooien. En dat lukte, mijn inziens prima. Ze waren tenminste leuk en grappig om te zien, met veel toffe moordscenes en een heerlijk clowneske Freddy Krueger. Dat alles maakt ieder vervolg, zelfs deel vijf en zes, superieur aan het origineel.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 17:31
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 28-08-2003 @ 16:25:
Natuurlijk heb ik ze allemaal gezien, ik ben een grote Freddy-fan. Deel 1 heeft te lijden onder een chronisch gebrek aan spanning of creepyness dankzij de duffe screenplay, met als dieptepunt het moment dat Freddy uit zijn droomwereld wordt gesleept door Nancy en haar begint the achtervolgen door het huis. De film is donker en sfeervol, maar Freddy is NOOIT eng geweest. Nooit. Dat hoeft natuurlijk ook niet, mits dit gecompenseerd wordt door andere elementen, zoals humor, special effects, innovatie en leuke characters. Maar dat was met deel 1 niet het geval dus wat bleef er over? Idd, een saaie, kleurloze horrorfilm. Met een Brilliante basic premise, dat wel.

De vervolgen waren bereidt om te onderkennen dat Zo'n soort film domweg niet eng kan zijn, dus maakten ze er het beste van door het over een ander boeg te gooien. En dat lukte, mijn inziens prima. Ze waren tenminste leuk en grappig om te zien, met veel toffe moordscenes en een heerlijk clowneske Freddy Krueger. Dat alles maakt ieder vervolg, zelfs deel vijf en zes, superieur aan het origineel.
Ik heb liever de buiten beeld blijvende, mysterieuze Freddy dan de tenenkrommend foute one liners uitpugende Jim Carry lookalike uit de latere delen. Ik vond hem in het eerste deel nog eng, hij is verlaagt tot een irritante clown die zich op dat vlak kan meten Marlon Wayans.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 19:41
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Juice schreef op 28-08-2003 @ 18:31:
Ik heb liever de buiten beeld blijvende, mysterieuze Freddy dan de tenenkrommend foute one liners uitpugende Jim Carry lookalike uit de latere delen. Ik vond hem in het eerste deel nog eng, hij is verlaagt tot een irritante clown die zich op dat vlak kan meten Marlon Wayans.
Eng? Wanneer dan?

En waarom irritant? Ik kan juist erg genieten van zijn sadistische praktijken en zijn charismatische verschijning. Sterker nog, zijn verworven image als horror-icoon heeft hij te danken aan de sequels.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 21:37
Anonymous John
Avatar van Anonymous John
Anonymous John is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 28-08-2003 @ 14:41:
Eng? Wanneer dan?
Moet zeggen dat in bepaalde delen van deel een, wanneer we weinig van hem zien, hij er toch sfeervol en bijna angstaanjagend uit ziet.

Citaat:

En waarom irritant?
Omdat hij niet weet wanneer hij moet ophouden met grappen maken. In de vervolgen is hij een standup comedian geworden.

Citaat:
Sterker nog, zijn verworven image als horror-icoon heeft hij te danken aan de sequels.
Zelf ben ik niet zo'n fan van hem. Dat hij populairder geworden is door de vervolgen mag wel zo zijn, maar dat betekent niet dat het allemaal kwaliteitsfilms zijn.
__________________
So a baby seal walked into a club...
Met citaat reageren
Oud 29-08-2003, 16:12
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Anonymous John schreef op 28-08-2003 @ 22:37:
[B]Moet zeggen dat in bepaalde delen van deel een, wanneer we weinig van hem zien, hij er toch sfeervol en bijna angstaanjagend uit ziet.
Dat was inderdaad het geval. Alleen ik vond dat het niet uit de verf kwam door het matige en vaak onlogische scenario. Zonde, want het gegeven had een betere uitwerking verdiend.

Citaat:
Omdat hij niet weet wanneer hij moet ophouden met grappen maken. In de vervolgen is hij een standup comedian geworden.
Tja, ik vond dat juist leuk


Citaat:
Zelf ben ik niet zo'n fan van hem. Dat hij populairder geworden is door de vervolgen mag wel zo zijn, maar dat betekent niet dat het allemaal kwaliteitsfilms zijn.
Kwaliteit is relatief. Het blijven tenslotte low-budget horrorfilms. Echter, ik vind fun bij een cheesy b-film erg belangrijk en de vervolgen hadden dat, imho.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2003, 21:04
Anonymous John
Avatar van Anonymous John
Anonymous John is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 29-08-2003 @ 11:12:
Dat was inderdaad het geval. Alleen ik vond dat het niet uit de verf kwam door het matige en vaak onlogische scenario. Zonde, want het gegeven had een betere uitwerking verdiend.
De sfeer van een film/personage heeft niet altijd wat met het scenario te maken.

Citaat:

Kwaliteit is relatief. Het blijven tenslotte low-budget horrorfilms. Echter, ik vind fun bij een cheesy b-film erg belangrijk en de vervolgen hadden dat, imho.
Echt low-budget zou ik de ANOES films niet noemen in vergelijking tot low-budget horror als The Evil Dead of Bad Taste.

En tja, ik kan sommige b-films ook wel waarderen maar voor mij is er een dunne draad tussen wat ik wel en niet goed vind.
__________________
So a baby seal walked into a club...
Met citaat reageren
Oud 30-08-2003, 09:26
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
legatus schreef op 26-08-2003 @ 11:30:
Belt de kliklijn... moeten ze niet zo zeiken, die zeikerige, opschepperige, illegale mormels die alles-als-eerste-willen-zien-en-niet-genoeg-geld-hebben.
w00t? moet ik naar amerika vliegen om een film normaal op tijd te zien?

wtf heeft dit met geld te maken?? Ik ga best naar de bios hoor, maar dan moet die natuurlijk wel draaien
Met citaat reageren
Oud 30-08-2003, 10:21
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 30-08-2003 @ 10:26:
w00t? moet ik naar amerika vliegen om een film normaal op tijd te zien?

wtf heeft dit met geld te maken?? Ik ga best naar de bios hoor, maar dan moet die natuurlijk wel draaien
Geduld, geduld...

Of ga bij de pers werken
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2003, 11:20
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Juice schreef op 30-08-2003 @ 11:21:
Geduld, geduld...

Of ga bij de pers werken
waarom wordt het hier 3 maanden later pas uitgezonden? money issues zeker?
Met citaat reageren
Oud 30-08-2003, 12:55
Anonymous John
Avatar van Anonymous John
Anonymous John is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 30-08-2003 @ 06:20:
waarom wordt het hier 3 maanden later pas uitgezonden? money issues zeker?
Mogelijk draaien er dan weinig films in de bios zodat F Vs. J geen tot weinig competitie zal hebben.
__________________
So a baby seal walked into a club...
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 11:38
Skyggefall
Avatar van Skyggefall
Skyggefall is offline
ik heb bijna dezelfde achternaam als Jason. maar ik vind Jason maar lame. Freddie is trouwens wel bitchin´.
ik wil die film dus echt wel gaan zien.
__________________
de avonturen van wallflower & een stoffige oude nickname.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2003, 13:53
pessimistje
Avatar van pessimistje
pessimistje is offline
ben best benieuwd, ik heb nog nooit een jason film gezien, maar de freddy's zijn me wel altijd bevallen!
Met citaat reageren
Oud 05-09-2003, 18:21
CyWu
CyWu is offline
Ik denk niet echt dat het een topfilm zal worden. Kelly Rowland speelt zelf mee. Maar ik wil hem zeker zien want ik ben dan ook een Jason fan.

Jason rules! I wanna be just like him. he is my rolemodel.

Go Voorhees kill Freddy, go Jason kill Freddy!

btw: Jason X was ook zalig! Maar de Jason films hebben niet meer dat oude weet ik veel, het is niet meer wat het was.
__________________
- I became insane with long intervals of horrible sanity - Poe
Met citaat reageren
Oud 05-09-2003, 18:45
Rioto
juist ..jason owns the scene!!
Met citaat reageren
Oud 05-09-2003, 19:37
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Maypole schreef op 05-09-2003 @ 19:45:
juist ..jason owns the scene!!
Jason is te dom om te ownen. Hij kan het waarschijnlijk niet eens spellen.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2003, 19:40
Rioto
.... dan kan die nog wel some ass kicken!
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 17:58
3rd Rock
Avatar van 3rd Rock
3rd Rock is offline
Citaat:
CyWu schreef op 05-09-2003 @ 19:21:
Ik denk niet echt dat het een topfilm zal worden. Kelly Rowland speelt zelf mee. Maar ik wil hem zeker zien want ik ben dan ook een Jason fan.

Jason rules! I wanna be just like him. he is my rolemodel.

Go Voorhees kill Freddy, go Jason kill Freddy!

btw: Jason X was ook zalig! Maar de Jason films hebben niet meer dat oude weet ik veel, het is niet meer wat het was.
je rolemodel.....ehm, dan zou ik ff met een psych gaan praten voor je echt gaat moorden

ik zat laatst btw 8 legged freaks te kijken, dat is die spinnen"horror" en op een g egeven moment heeft het hele dorp zich verzameld in een winkelcentrum en gaan ze zich bewapenen. 1tje zet een wit masker en pakt een kettingzaag. t lijkt Jason wel
__________________
As many intelligent people know, aliens are all around us. */* http://www.achterklap.nl
Met citaat reageren
Oud 07-09-2003, 15:25
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
3rd Rock schreef op 06-09-2003 @ 18:58:
je rolemodel.....ehm, dan zou ik ff met een psych gaan praten voor je echt gaat moorden

ik zat laatst btw 8 legged freaks te kijken, dat is die spinnen"horror" en op een g egeven moment heeft het hele dorp zich verzameld in een winkelcentrum en gaan ze zich bewapenen. 1tje zet een wit masker en pakt een kettingzaag. t lijkt Jason wel
Jason heeft nooit met een kettingzaag gemoord.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2003, 20:31
3rd Rock
Avatar van 3rd Rock
3rd Rock is offline
Citaat:
Juice schreef op 07-09-2003 @ 16:25:
Jason heeft nooit met een kettingzaag gemoord.
dat weet ik, maar ik dacht wel meteen: he, die lijkt op jason
__________________
As many intelligent people know, aliens are all around us. */* http://www.achterklap.nl
Met citaat reageren
Oud 08-09-2003, 16:58
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
3rd Rock schreef op 07-09-2003 @ 21:31:
dat weet ik, maar ik dacht wel meteen: he, die lijkt op jason
Het zal dan ook een verwijzing zijn geweest. Maar een foute.

(ook al leek ie wel )
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Welchen Film haben Sie zuletzt gesehen, und wie fandest du es? II
DanielC
500 06-11-2006 12:23
Films, TV & Radio Je DVD-collectie
Freshh~
234 08-03-2005 15:33
Films, TV & Radio Aliens VS Predator
Upke
109 16-11-2004 07:48
Films, TV & Radio american pie 3 en jason vs. freddy...
Verwijderd
13 12-10-2003 16:15
Films, TV & Radio [Film] Freddy vs Jason
Verwijderd
10 01-10-2003 20:24
Drugs & Alcohol Het grote IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER topic deel 9
Wasp
500 22-09-2003 22:16


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:34.