Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-01-2004, 11:36
mrhanky
Avatar van mrhanky
mrhanky is offline
Deze maand en de komende maanden zullen de diverse teams hun auto's en in het geval van jordan ook de rijders nog gaan presenteren.
Dus het leek me wel interessant om een topic hier aan te spenderen. Dit topic kan ook gebruikt worden voor de laatste geruchten omtrent onze Jos.

Mijn inbreng voor nu:

foto's van de presentatie van de nieuwe Williams wagen.

Let op het aparte neus-ontwerp





Het ontwerp zal best werken. Maar ik vind het ontieglijk lelijk.

*****************************
Laatste gerucht over Jordan

Deel 1:

Concrete aanwijzingen zijn er voorlopig niet maar enkele insiders brengen voormalig wereldkampioen Villeneuve plots in verband met het Jordan-team. De Canadees zou daar voor een prikje willen gaan rijden om niet helemaal uit beeld te raken en zijn kansen om terug te keren naar een topteam heel te houden.

Op zijn beurt zou Jordan voordeel kunnen halen uit de aanwezigheid van de ex-wereldkampioen. De reputatie van de Canadees zou eventueel meer sponsors kunnen lokken. Of er inderdaad gesprekken aan de gang zijn tussen beide partijen is voorlopig niet duidelijk.

Villeneuve’s manager Pollock zou het alvast een goede zet vinden. Hij wil Villeneuve liever niet uit de F1 zien verdwijnen omdat dit een terugkeer zou bemoeilijken.

*******************************
Deel 2:

Miljonair Roman Abramovich zou dan toch een avontuur in de F1 willen beginnen. De Rus zou de voorbije weken al een aantal keer met Eddie Jordan hebben gepraat over een mogelijke samenwerking.

De eigenaar van het Chelsea voetbal elftal zou naar verluidt 4 keer met de Ierse teambaas hebben gesproken en dat alles in het grootste geheim. Volgens The Sun zou de Rus er zo’n 270 miljoen voor over hebben om een aandeel in het team te kopen.

“Er zit zeker een deal aan te komen. Autosport blijft Romans favoriete sport en geld speelt geen rol,” verzekert een bron met nauwe connecties bij het team.

De komst van Abramovich zou een heel goede zaak zijn voor Jordan. De miljonair zou namelijk de beste technici, materialen en rijders willen kopen om het team naar de top te brengen. Abramovich zou ook met Sauber en Minardi hebben gepraat maar zou liefst met Jordan in zee gaan.
__________________
toch best interessant zo'n sig. Je zit er al paar seconde naar te kijken en je hebt er nu nog steeds geen genoeg van? Nou vooruit dan maar, ik stop nu
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-01-2004, 11:45
Verwijderd
die is wel heel erg lelijk... maar als het werkt, waarom niet?

Dat verhaal van abramovic: ik zou het leuker vinden als hij een eigen team zou opzetten, meer auto's
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 12:18
Mitros
Avatar van Mitros
Mitros is offline
Dat is de lelijkste wagen die ik ooit heb gezien
wat een Uberlelijke neus, wat een logge bouw van de auto
maar snelheid gaat voor alles he, maar mooi is het niet..
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 12:20
mrhanky
Avatar van mrhanky
mrhanky is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 05-01-2004 @ 12:45:
die is wel heel erg lelijk... maar als het werkt, waarom niet?

Dat verhaal van abramovic: ik zou het leuker vinden als hij een eigen team zou opzetten, meer auto's
Als die abramovic komt zijn de geldzorgen bij jordan in 1 klap weg.
en dus kans voor heidfeld weer?
__________________
toch best interessant zo'n sig. Je zit er al paar seconde naar te kijken en je hebt er nu nog steeds geen genoeg van? Nou vooruit dan maar, ik stop nu
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 13:26
Lionheart
de neus is dus in 1 woord vreselijk

ben benieuwd of het wat oplevert
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 13:27
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
T is dat het geen 1 april is... Anders zou ik toch zeker hebben gedacht dat het een grap zou zijn.
Dit is zeker weten verreweg de lelijkste F1-wagen ooit uit de geschiedenis...
Ik vond de nieuwe McLaren al lelijk (dolfijn), maar die zag er nog wel snel uit. Deze Williams ziet er met die neus echt ongelofelijk log uit. Ik heb nu wel een ziekelijke nieuwschierigheid van hoe die neus zich gaat gedragen bij crashes enz...

Ben wel benieuwd of er meerdere teams gaan zijn met dit soort grote verrassingen.
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 13:29
Lionheart
Citaat:
Brain-Damage schreef op 05-01-2004 @ 14:27:
T is dat het geen 1 april is... Anders zou ik toch zeker hebben gedacht dat het een grap zou zijn.
Dit is zeker weten verreweg de lelijkste F1-wagen ooit uit de geschiedenis...
Ik vond de nieuwe McLaren al lelijk (dolfijn), maar die zag er nog wel snel uit. Deze Williams ziet er met die neus echt ongelofelijk log uit. Ik heb nu wel een ziekelijke nieuwschierigheid van hoe die neus zich gaat gedragen bij crashes enz...

Ben wel benieuwd of er meerdere teams gaan zijn met dit soort grote verrassingen.
jup, nu je t zegt, die McLaren vond ik al erg, maar dit slaat alles

bij deze gelijk ff n plaatje van de MP4-19:


Laatst gewijzigd op 05-01-2004 om 13:41.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 19:11
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
ik vind het wel verrassend, als het werkt waarom niet??
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 07-01-2004, 17:32
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Jordan gaat 20 januari testen, en zal dus waarschijnlijk voor die tijd minstens 1 van zijn rijders voor 2004 bekendmaken...

volledige bericht

Ik hoop zo erg dat Jos toch nog dat plekkie bij Jordan krijgt. F1 zonder Jos/Nederlander is toch een stuk saaier... (mijn mening)
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 13:58
Tejay
Avatar van Tejay
Tejay is offline
Door die opening in de neus van die nieuwe Williams, wordt de luchtstroom naar de zijpontons bevorderd. Daardoor zijn de afkoelingsmogelijkheden daar groter. Dit was ook nodig omdat de zijpontons kleiner zijn dan vorige jaren. En aangezien die motoren dit jaar een stuk langer moeten meegaan, is koeling ook daar the magical word.

Maar mooi is het natuurlijk niet zo. De spitse neus van de nieuwe McLaren lijkt me meer snelheid uit te stralen, maar we zullen zien natuurlijk.
Wie weet komt ook Ferrari over enkele weken met een speciale neus-uitvoering uit de renstal.

Als je de eerste chrono's van de nieuwe Williams mag geloven, gaat ie wel lekker. Maar wat zeggen de eerste 50 rondjes.. Niet alles natuurlijk, maar ook niet nix.
__________________
mohowzeg
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 14:05
mrhanky
Avatar van mrhanky
mrhanky is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 07-01-2004 @ 18:32:
Jordan gaat 20 januari testen, en zal dus waarschijnlijk voor die tijd minstens 1 van zijn rijders voor 2004 bekendmaken...

volledige bericht

Ik hoop zo erg dat Jos toch nog dat plekkie bij Jordan krijgt. F1 zonder Jos/Nederlander is toch een stuk saaier... (mijn mening)
spannend!!!
__________________
toch best interessant zo'n sig. Je zit er al paar seconde naar te kijken en je hebt er nu nog steeds geen genoeg van? Nou vooruit dan maar, ik stop nu
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 14:18
Lionheart
nog meer nieuws, van rtlgrandprix:

De eerste week van januari is voorbij en Jos Verstappen heeft nog niet getekend. Althans nog niet officieel. En dat terwijl zijn suikeroom Michel Perridon voor de kerst nog verkondigde dat hij in deze week meer duidelijkheid verwachtte.

Het is in dat verband logisch dat de geruchtenstroom rond de nog twee overgebleven stoeltjes bij Jordan weer een impuls krijgt. Het dagblad De Limburger meldt dat Jordan volgende week een rijder wil bekendmaken, zodat deze kan testen in Barcelona op 20 januari. In dezelfde krant meldt Harrie Muermans, een andere sponsor van Verstappen, dat de bal bij Jordan ligt. “Er ligt een aanbod van onze kant. Eddie Jordan wil Verstappen graag hebben kan veel geld vangen, maar hij moet afwegingen maken waar wij geen kijk en invloed op hebben.”

Een van deze afwegingen is mogelijk Nick Heidfeld. De Duitser heeft een voorcontract getekend bij Jordan en zelfs al getest. Het probleem van Heidfeld is dat hij onvoldoende sponsorgeld tot zijn beschikking heeft. Voor de kerst zag de ex-Sauber rijder dat al somber in. Het schijnt dat hij tot het einde van deze week heeft gekregen om het financiële plaatje rond te krijgen.

Andere media melden weer dat Allan McNish de man is die als eerste zal worden bevestigd en gaat testen. De populaire Schot wordt naar voren geschoven door Benson en Hedges, de hoofdsponsor van Jordan, die graag een Brit in de auto willen hebben.

Het is bemoedigend om te lezen dat Jos Verstappen vrijwel dagelijks contact heeft met Eddie Jordan. Volgens Verstappen is een verkoop van Jordan Grand Prix aan de Russische miljardair Roman Abramovich niet aan de orde. "Eddie Jordan heeft mij verzekerd dat hij zijn team niet zonder slag of stoot zal verkopen."

Misschien weten we maandag meer
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 14:26
zlatani9
Avatar van zlatani9
zlatani9 is offline
Hoezo moet die cork van een Abrahmovitch nu ineens overal zn geld insteken? Laat hem lekker mensen in Rusland gaan helpen met zn miljoenen en niet de hele sportwereld overhoop gaat zitten halen
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 15:13
Lionheart
Citaat:
zlatani9 schreef op 08-01-2004 @ 15:26:
Hoezo moet die cork van een Abrahmovitch nu ineens overal zn geld insteken? Laat hem lekker mensen in Rusland gaan helpen met zn miljoenen en niet de hele sportwereld overhoop gaat zitten halen
er is nog niks zeker hoor
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 20:41
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
T is dan wel geen F1, maar toch erg belangrijk en goed nieuws voor de Nederlandse autosport...

Robert Doornbos, groot Nederlands racetalent, heeft een contract getekend bij een groot team uit de F3000. Het team waarbij hij heeft getekend is Arden, tevens het team waar vorig jaar Bjorn Wirdheim kampioen F3000 kampioen werd.
Goed nieuws dus, en weer een Nederlander een stap dichterbij de Formule 1.



Bericht crash.net
Bericht f1racing.nl
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 09-01-2004, 08:09
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
De stoeltjes:
Ferrari: M. Schumacher, R. Barrichello
Williams: R. Schumacher, J-P. Montoya
McLaren: K. Raikkonen, D. Coulthard
Renault: J. Trulli, F. Alonso
Sauber: G. Fisichella, F. Massa
BAR: T. Sato, J. Button
Jaguar: M. Webber, A. Klien
Toyota: O. Panis, C. da Matta
Jordan: N. Heidfeld (?), ??? (JOS?!?!)
Minardi: ehehem... weet ik ff niet uit mijn hoofd
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2004, 09:25
Lionheart
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 09-01-2004 @ 09:09:
De stoeltjes:
Ferrari: M. Schumacher, R. Barrichello
Williams: R. Schumacher, J-P. Montoya
McLaren: K. Raikkonen, D. Coulthard
Renault: J. Trulli, F. Alonso
Sauber: G. Fisichella, F. Massa
BAR: T. Sato, J. Button
Jaguar: M. Webber, A. Klien
Toyota: O. Panis, C. da Matta
Jordan: N. Heidfeld (?), ??? (JOS?!?!)
Minardi: ehehem... weet ik ff niet uit mijn hoofd
Minardi: Gianmaria Bruni en Zsolt Baumgartner
Met citaat reageren
Oud 09-01-2004, 10:34
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Lionheart schreef op 09-01-2004 @ 10:25:
Minardi: Gianmaria Bruni en Zsolt Baumgartner
Och ja, Baumgartner was ik ff vergeten en daarnaast in Italiaan maar ik wist niet meer hoe die heette...
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 09-01-2004, 11:34
mrhanky
Avatar van mrhanky
mrhanky is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 09-01-2004 @ 09:09:
De stoeltjes:

Jordan: N. Heidfeld (?), ??? (JOS?!?!)
En om maar ff uit te breiden. Vergeet McNish niet voor de vraagtekens.
__________________
toch best interessant zo'n sig. Je zit er al paar seconde naar te kijken en je hebt er nu nog steeds geen genoeg van? Nou vooruit dan maar, ik stop nu
Met citaat reageren
Oud 09-01-2004, 12:01
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
denk niet dat McNish echt een kans maakt, redelijk oud en niet echt een toppertje
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 09-01-2004, 13:47
Lionheart
Citaat:
Ketjing schreef op 09-01-2004 @ 13:01:
denk niet dat McNish echt een kans maakt, redelijk oud en niet echt een toppertje
Hij maakt alleen maar kans omdat ie Schots is, prettig voor de sponsors.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2004, 20:34
Tejay
Avatar van Tejay
Tejay is offline
of Villeneuve
__________________
mohowzeg
Met citaat reageren
Oud 10-01-2004, 10:27
TimoBasso
Avatar van TimoBasso
TimoBasso is offline
Jacques moet gewoon weer naar amerika en IRL gaan rijden ofzo.. daar zitten trouwens de mannen met Balls

en af en toe een keer testen voor Renault ofzo
__________________
www.roadburn.com
Met citaat reageren
Oud 10-01-2004, 17:15
Verwijderd
Villeneuve heeft in het december nummer van FORMULE1 gezegd dat hij geen IRL gaat rijden, want dan neemt hij te veel risico's en is hij bang dat hij zich verwondt of verongelukt. Hij is wel geinteresseert in Nascar.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2004, 17:03
DopeBean
DopeBean is offline
http://www.raceplace.nl/modules.php?...ticle&sid=1670

zie hier een nieuwtje omtrent jos
__________________
http://I-TuneFM.tk
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-01-2004, 17:20
Lionheart
Citaat:
DopeBean schreef op 11-01-2004 @ 18:03:
http://www.raceplace.nl/modules.php?...ticle&sid=1670

zie hier een nieuwtje omtrent jos
aan zon 3e-rangs site hecht ik niet veel waarde
Met citaat reageren
Oud 11-01-2004, 21:10
Tejay
Avatar van Tejay
Tejay is offline
lijkt me ook niet de betrouwbaarste bron..
__________________
mohowzeg
Met citaat reageren
Oud 11-01-2004, 23:28
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Volgens de website van Jos Verstappen is Jos morgen te gast bij de Jordan fabriek... Hij ontkent dat er een contract getekend gaat worden, of dat hij morgen als rijder wordt gepresenteerd, maar dit bezoek geeft aan dat er toch vergevorderde contacten zijn met het team en dat het dus de goede kant op gaat.
Begin er met deze berichten toch weer meer vertrouwen in te krijgen.

BRON (Verstappen.com)
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 17:05
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Vanavond zal de tweede teampresentatie van 2004 gaan plaatsvinden. Sauber gaat zijn nieuwe wagen presenteren.
Qua kleuren en layout zal het niet veel verassends worden, want die is immers al zo'n 10 jaar hetzelfde gebleven, op wat kleine veranderingen na. Ik vind het qua kleuren ook een van de lelijkste auto's van het veld.
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 18:16
Lionheart
Citaat:
Brain-Damage schreef op 12-01-2004 @ 18:05:
Vanavond zal de tweede teampresentatie van 2004 gaan plaatsvinden. Sauber gaat zijn nieuwe wagen presenteren.
Qua kleuren en layout zal het niet veel verassends worden, want die is immers al zo'n 10 jaar hetzelfde gebleven, op wat kleine veranderingen na. Ik vind het qua kleuren ook een van de lelijkste auto's van het veld.
net de presentatie live gezien, en ze hebben zoveel mogelijk hun best gedaan om m op de Ferrari te laten lijken
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 18:21
TimoBasso
Avatar van TimoBasso
TimoBasso is offline
__________________
www.roadburn.com
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 20:08
Tejay
Avatar van Tejay
Tejay is offline


eerder een klassieke neus dus.
de gehele wagen nogal uitdrukkelijk geinspireerd op de ferrari f2003, wat daarvoor niet slecht is, zie het resultaat van die f2003 vorig jaar.
maar de C23 gaat wel zoals elk jaar met de prijs voor lelijkste f1-bolide gaan lopen. hoewel de concurrentie van de williams niet te onderschatten is
__________________
mohowzeg
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 20:48
Verwijderd
Idd de auto is niet mooi. Een paar jaar terug had Sauber nog wel een mooie auto, met de geel/rode RedBull-neus. Maar dat witte ziet er niet uit.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 20:58
Verwijderd
[QUOTE] Minardi moet mogelijk alsnog op zoek naar een nieuwe rijder. Eén van de sponsors van Zsolt Baumgartner zou namelijk willen afhaken omdat de Hongaar niet voor Jordan, maar voor Minardi gaat rijden.

De Hongaarse oliemaatschappij Mol Rt. sloot vorig seizoen een deal ter waarde van 1,5 miljoen euro om Baumgartner in de F1 te helpen. Dat geld hielp hem ook om het tweede Minardi-zitje binnen te slepen. Dat is echter niet naar de zin van Mol. Zij wilden Zsolt bij Jordan of een nog beter team zien racen en daarom zou hun contract niet langer geldig zijn.

"We hadden een akkoord, maar niet echt een bindend contract. De onderhandelingen zijn ook in andere condities gestart. In elk geval ging de deal maar door wanneer aan bepaalde voorwarden werd voldaan," liet een woordvoerster via de Hongaarse televisie weten.

Voor Baumgartner en manager Tamas komt het nieuws als een schok.

"Ik heb deze berichten ook opgevangen en kan alleen maar hopen dat dit allemaal een misverstand is. Hopelijk kunnen snel een oplossing vinden," aldus Tamas Frank.

Bamgartner kan wel nog op steun van de Hongaarse regering rekenen. Zij hebben hem zo'n 4 miljoen euro geschonken om zich bij Minardi in te kopen. [QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 22:24
Verwijderd
tzou lullig voor hem zijn, maar de zakelijke wereld is erg hard
Met citaat reageren
Oud 14-01-2004, 09:40
mrhanky
Avatar van mrhanky
mrhanky is offline
<bron: f1live.com>

Rubens Barrichello will be a Ferrari driver for another two years, the team announced on Wednesday at their annual Madonna di Campiglio event.

The Brazilian, who joined Ferrari in 2000 from Stewart, has agreed to a two-year extension that will see him remain at Ferrari until the end of 2006. Barrichello’s new deal means that the Scuderia’s driver line-up will remain unchanged until 2007 as Michael Schumacher extended his long-term contract last year already.

A statement from the team said: “Ferrari announces it has extended its agreement with the driver Rubens Barrichello to cover the 2005 and 2006 racing seasons.”



Vrij vertaald dus. Barrichello heeft z'n contract met 2 jaar verlengd en blijft dus t/m 2006
__________________
toch best interessant zo'n sig. Je zit er al paar seconde naar te kijken en je hebt er nu nog steeds geen genoeg van? Nou vooruit dan maar, ik stop nu
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 14-01-2004, 10:38
Lionheart
Citaat:
mrhanky schreef op 14-01-2004 @ 10:40:
<bron: f1live.com>

Rubens Barrichello will be a Ferrari driver for another two years, the team announced on Wednesday at their annual Madonna di Campiglio event.

The Brazilian, who joined Ferrari in 2000 from Stewart, has agreed to a two-year extension that will see him remain at Ferrari until the end of 2006. Barrichello’s new deal means that the Scuderia’s driver line-up will remain unchanged until 2007 as Michael Schumacher extended his long-term contract last year already.

A statement from the team said: “Ferrari announces it has extended its agreement with the driver Rubens Barrichello to cover the 2005 and 2006 racing seasons.”



Vrij vertaald dus. Barrichello heeft z'n contract met 2 jaar verlengd en blijft dus t/m 2006
Jammer, ik had graag wel wat verandering gezien bij Ferrari.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2004, 20:45
mrhanky
Avatar van mrhanky
mrhanky is offline
De soap continues.
En er moet gewoon een dezer dagen 'iets' bekend worden daar bij jordan. Als ze maandag willen testen. Of ze maken alleen de 'testrijder bekend '

'Verstappen en Heidfeld belangrijkste kanshebbers'

Jordan heeft laten doorschemeren dat Jos Verstappen en Nick Heidfeld bovenaan de lijst staan voor de laatste twee stoeltjes in de Formule 1 voor seizoen van 2004.

Een woordvoerster van Jordan ontkende de geruchten dat de line-up voor het komende seizoen deze week al bekend zou worden gemaakt. ‘Maar je weet het nooit, zoiets kan natuurlijk veranderen’, gaf ze toe.

Het op Silverstone gevestigde Jordan streeft voor 2004 naar een minimaal budget van $85 miljoen en richt zich op de rijders die de meeste sponsorgelden meebrengen naar het team.

Er zal sowieso één rijder voor 20 januari bekend gemaakt worden, want dan staat de eerste testsessie gepland, in het Spaanse Barcelona. ‘Dat hoeft niet te betekenen dat diegene ook voor ons gaat racen, maar dat zou wel kunnen’, vervolgde de woordvoerster. Ze ontkende dat één coureur de absolute favoriet is voor een plek binnen het team van Eddie Jordan.

‘De laatste tijd zijn er een aantal rijders waarmee we in gesprek zijn’, voegde ze toe.

Woordvoerster Helen Temple bevestigde het bezoek van Jos Verstappen, afgelopen maandag, aan de fabriek van Jordan en meldde tevens dat de gesprekken tussen Verstappen en Eddie Jordan de komende dagen voort zullen duren. ‘We zijn ook nog aan het onderhandelen met Nick Heidfeld’, sloot ze af.
__________________
toch best interessant zo'n sig. Je zit er al paar seconde naar te kijken en je hebt er nu nog steeds geen genoeg van? Nou vooruit dan maar, ik stop nu
Met citaat reageren
Oud 14-01-2004, 21:48
Verwijderd
lijkt me een prima team, Heidfeld en Verstappen
Ik hoop echt dat er weer een Nederlander mee doet (die regelmatig puntjes pakt).
Met citaat reageren
Oud 15-01-2004, 08:46
Tejay
Avatar van Tejay
Tejay is offline
Heidfeld - Verstappen lijkt me idd ook de meest logische keuze. Als je met zo'n krap budjet toch behoorlijke resultaten wilt behalen, dan zijn die twee rijders wel aangewezen denk ik.
Vind wel jammer voor Heidfeld eigenlijk, heeft getoond dat er nogal potentieel in hem zit, maar krijgt (zoals zoveel beloftevolle coureurs) weinig kansen.
__________________
mohowzeg
Met citaat reageren
Oud 15-01-2004, 11:14
mrhanky
Avatar van mrhanky
mrhanky is offline
' Formule 1 test Jordan voor Bas Leinders'

De Belg Bas Leinders zal volgens diverse Belgische media volgende week een testrit uitvoeren voor het team van Jordan. Leinders zou vandaag nog afreizen naar Silverstone om een stoeltje te laten passen, waarna hij volgende week in Barcelona namens Jordan in actie mag komen.

Ondanks de naderende testrit is Leinders geen kandidaat voor een racestoeltje bij Jordan in 2004. De Belg mikt echter op een positie als test- en reservecoureur en hoopt derhalve in actie te kunnen komen tijdens de Belgische Grand Prix in Spa-Francorchamps.

Jos Verstappen en Nick Heidfeld zijn de belangrijkste kandidaten voor de racestoeltjes bij Jordan.




Even een vraag voor de belgen onder ons.
Is dat zo'n talentje?
__________________
toch best interessant zo'n sig. Je zit er al paar seconde naar te kijken en je hebt er nu nog steeds geen genoeg van? Nou vooruit dan maar, ik stop nu
Met citaat reageren
Oud 15-01-2004, 12:22
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
mrhanky schreef op 09-01-2004 @ 12:34:
En om maar ff uit te breiden. Vergeet McNish niet voor de vraagtekens.
Ja, was ik inderdaad vergeten. Tis of Heidfeld of McNish als eerste rijder van Jordan.
Denk dat het toch Heidfeld wordt. Dat McNish maar "Voorspellen met Allen" blijf presenteren!
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2004, 12:43
Tejay
Avatar van Tejay
Tejay is offline
Bas Leinders rijdt al enkele jaren succesvol mee in de F3000. Hij stond vorige jaren geregeld op het podium Maar het ontbreekt hem (zoals zovelen) aan het geld en de sponsors om zich in de F1 in te kopen.
Hij liet weten dat een race-zitje bij Jordan 3 miljoen euro zou moeten kosten, en dat geld heeft ie niet (wie wel?).
__________________
mohowzeg
Met citaat reageren
Oud 15-01-2004, 12:47
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Leuk stripje over Jos...



Beetje flauw, maar toch wel lollig.
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 15-01-2004, 14:58
mrhanky
Avatar van mrhanky
mrhanky is offline
Citaat:
Tejay schreef op 15-01-2004 @ 13:43:
Bas Leinders rijdt al enkele jaren succesvol mee in de F3000. Hij stond vorige jaren geregeld op het podium Maar het ontbreekt hem (zoals zovelen) aan het geld en de sponsors om zich in de F1 in te kopen.
Hij liet weten dat een race-zitje bij Jordan 3 miljoen euro zou moeten kosten, en dat geld heeft ie niet (wie wel?).
Dat haalt onze jos verstappen gemakkelijk met z'n sponsors
__________________
toch best interessant zo'n sig. Je zit er al paar seconde naar te kijken en je hebt er nu nog steeds geen genoeg van? Nou vooruit dan maar, ik stop nu
Met citaat reageren
Oud 16-01-2004, 11:16
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 15-01-2004 @ 13:47:
Leuk stripje over Jos...

[afbeelding]

Beetje flauw, maar toch wel lollig.
Hehehe, die stond van de week ook bij ons in Dagblad de Limburger
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2004, 11:20
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Jos stelt ultimatum aan Jordan

Vandaag moet Jordan beslissen of ze Jos Verstappen willen, de ja of de nee. Dat laat Michel Perridon vandaag namens Har Muermans, Raymond Vermeulen en Huub Rothengatter. Zij willen niet langer aan het lijntje gehouden worden door de Ier en zijn daarom in actie gekomen, zo valt vandaag in het Algemeen Dagblad te lezen.

Een grote gok, maar om het voor de sponsors ook nog enigszins aantrekkelijk te maken, wil Perridon dat er gewoon nu spijkers met koppen geslagen gaan worden. ,,Er is een kans dat Jordan niet toehapt, maar dat risico nemen we op de koop toe. In dat geval gaan we netjes in de wachtkamer zitten en keurig afwachten of er in de loop van het seizoen zich elders mogelijkheden voordoen'', aldus Perridon tegenover het AD.

En daarmee lijkt Verstappen toch nog op zijn beslissing terug te komen dat, mocht hij nu niet in een Formule 1 team terecht komen, hij er mee stopt. Voor komend jaar zitten er heel veel wissels aan te komen, waarmee het management van Verstappen (Perridon inbegrepen) toch hoopt op een plaatsje voor Jos bij een goed team.

Komende dinsdag staat er in ieder geval een bezoek gepland aan de fabriek in Silverstone. Dit bezoek gaat alleen door mocht Jos de garantie hebben dit jaar te mogen rijden voor het team.

Een spannende dag dus voor Jos en zijn sponsors.
Als het goed is wordt het dus vandaag bekend of Jos bij Jordan komt te rijden... FF afwachten dus of dit een slimme actie is geweest van de zaakwaarnemers van Jos...
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 16-01-2004, 14:01
Lionheart
Citaat:
Brain-Damage schreef op 16-01-2004 @ 12:20:
Als het goed is wordt het dus vandaag bekend of Jos bij Jordan komt te rijden... FF afwachten dus of dit een slimme actie is geweest van de zaakwaarnemers van Jos...
Bron? Want ik geloof dit niet zo, op zn eigen site wordt er met geen woord over gerept.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2004, 14:15
mrhanky
Avatar van mrhanky
mrhanky is offline
het AD zal wel weer ergens 'iets' gelezen hebben en dat naar eigen verhaal omgebogen hebben.

Maarja, we zullen zien.
Tot op heden nog niets bekend
__________________
toch best interessant zo'n sig. Je zit er al paar seconde naar te kijken en je hebt er nu nog steeds geen genoeg van? Nou vooruit dan maar, ik stop nu
Met citaat reageren
Oud 16-01-2004, 15:40
mrhanky
Avatar van mrhanky
mrhanky is offline
(bron: www.f1racing.nl )

Jos en Jordan praten dinsdag verder

Jos Verstappen, manager Vermeulen en Trust-baas Perridon trekken volgende dinsdag weer naar Silverstone voor verdere gesprekken met het Jordan-team. Het Verstappen-kamp hoopt dat een contract stilaan kan getekend worden, maar stelt het team geen ultimatum zoals enkele bronnen melden.

Het Algemeen Dagblad zorgde vandaag voor opschudding met hun artikel over de contractbesprekingen tussen Jordan en Verstappen. Volgens hen zou de Nederlander het Jordan-team via e-mail een ultimatum hebben gesteld. Indien de Ierse teambaas dinsdag geen contract wil tekenen zouden Verstappen en Co niet naar Silverstone willen afreizen.

Verdacht stoute taal als je het ons vraagt en dus besloten we maar even zelf te informeren wat er nu eigenlijk aan de hand was. Zitten de onderhandelingen echt in het slop?

"Er is de voorbije dagen heel wat gecommuniceerd tussen onszelf, Michel Perridon en het Jordan-team. Dat vooral omdat Michel in Amerika zat en mailen dan handiger is dan bellen. Van een ultimatum is echter geen sprake. We wilden gewoon weten of onze gesprekken dinsdag doorgaan of niet," legt Verstappens persoonlijke manager Raymond Vermeulen uit.

"Normaal gezien trekken we dus dinsdag gewoon naar Silverstone om de gesprekken van vorige keer verder te zetten. Natuurlijk hopen we dat een contract nu snel kan getekend worden. Onze sponsors willen graag hun reclamecampagnes beginnen plannen en dus zou een beslissing wel welkom zijn. Voorlopig blijven we er echter van overtuigd dat alles er goed uit ziet
__________________
toch best interessant zo'n sig. Je zit er al paar seconde naar te kijken en je hebt er nu nog steeds geen genoeg van? Nou vooruit dan maar, ik stop nu
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:31.