Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-03-2005, 21:21
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 11-03-2005 @ 10:14 :
http://www.doubleagent.com/video.php?v=256
Hij's vet. Ik wil 'm zien
Wauw! Ziet er goed uit!! Nu ik de trailer gezien heb wil ik de film echt NU METEEN zien!!! Ik ben gewoon te niewsgierig...

Wanneer komt de film ook alweer in de bios?
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-03-2005, 21:23
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
Chick Rock schreef op 12-03-2005 @ 22:21 :
Wanneer komt de film ook alweer in de bios?
D'r staat in de trailer in zeer grote letters MAY 19TH
Met citaat reageren
Oud 12-03-2005, 21:27
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Sorry niet goed gekeken

2 maand nog maar...
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 12-03-2005, 23:49
Verwijderd
ik kan niet wachten
Met citaat reageren
Oud 13-03-2005, 13:24
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
Revan schreef op 13-03-2005 @ 00:49 :
ik kan niet wachten
Hier nog één
Met citaat reageren
Oud 13-03-2005, 18:46
A Narrator
Avatar van A Narrator
A Narrator is offline
Volgens mij word Ian McDiarmid's (Palpatine) echt heel groot in deze film, en wat ik tot nu toe heb gezien van hem is heel goed.
''Are you threatening me Master Jedi?''
Dat word een geweldige scene!
__________________
Man is the Unnatural Animal, the Rebel Child of Nature, and more and more does He turn himself against the Harsh and Fitful Hand that reared Him.

Laatst gewijzigd op 13-03-2005 om 19:02.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2005, 19:28
Mark-The-Local-Hero
Mark-The-Local-Hero is offline
Citaat:
A Narrator schreef op 12-03-2005 @ 21:37 :


[afbeelding]
'Do what must be done...Do not hasitate...Show no mercy!'--Palpatine

Dit ja
Met citaat reageren
Oud 15-03-2005, 09:03
Verwijderd
Citaat:
A Narrator schreef op 13-03-2005 @ 19:46 :
Volgens mij word Ian McDiarmid's (Palpatine) echt heel groot in deze film, en wat ik tot nu toe heb gezien van hem is heel goed.
''Are you threatening me Master Jedi?''
Dat word een geweldige scene!
dat wordt ook wel eens tijd, palpatine is toch betrekkelijk weinig in beeld in alles starwars films tot nu toe, terwijl zijn rol ontzettend groot is in het saga.

torrent-link naar goede kwaliteit trailer:
http://www.torrentspy.com/download.asp?id=189210
Met citaat reageren
Oud 15-03-2005, 10:43
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Gisteren toevallig een stukje gezien bij rtl boulevard, echt geweldig...kan niet wachten kan niet wachten kan niet wachten...
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2005, 17:11
Sifl
Avatar van Sifl
Sifl is offline
General Grievous' Henchman in Dark Forces II: Jedi Knight :

__________________
I`m in a box
Met citaat reageren
Oud 15-03-2005, 18:44
Verwijderd
wat is dat voor stuk hout waar hij mee loopt?
Met citaat reageren
Oud 15-03-2005, 20:15
Verwijderd
Dat wordt de dagen voor de premiere maar alle 5 de films weer kijken.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2005, 10:44
Verwijderd
Hoe lang zou het ongeveer duren voor de nieuwe trilogy uit wordt gebracht in zo'n box net als de oude trilogy? Ik wil namelijk enorm graag TPM en AOTC op dvd hebben, maar wacht liever op een boxset...? Iemand?
Met citaat reageren
Oud 16-03-2005, 19:43
A Narrator
Avatar van A Narrator
A Narrator is offline
Citaat:
Blackwater_park schreef op 15-03-2005 @ 21:15 :
Dat wordt de dagen voor de premiere maar alle 5 de films weer kijken.
Met een beetje geluk zend Yorin ze weer allemaal uit in de weken voor de premiere, net als bij Attack of the Clones.

En hier nog een nieuwtje over de nieuwe Soundtrack van RotS met als hoofdthema The Battle of the Heroes.

-Op 3 mei aanstaande zal Sony Classical de soundtrack van Revenge of the Sith, wederom gecomponeerd door John Williams, uitbrengen. Bij deze uitgave zal een extra bonus DVD zitten met daarop allerlei unieke extra's.

"De speciaal gemaakte DVD voor de CD-release heeft een speelduur van 70 minuten en bevat 16 gloednieuwe muziekvideo's die om een tijdlijn heen zijn gemaakt zodat de kijker chronologisch door de gehele sage wordt meegenomen. Elk stuk wordt geintroduceerd door acteur Ian McDiarmid (Darth Sidious, Emperor Palpatine). Elke clip bevat een spectaculaire montage aan beelden alsook nieuw gemixte en geremasterde muziek in 5.1 surround geluid. Daarnaast zal het hoofdthema uit Revenge of the Sith getiteld "Battle of the Heroes" begeleid worden door een speciaal door Lucasfilm gemaakte muziekclip."

Hyperspace leden kunnen daarnaast vanaf 4 april exclusief als eerste stukken uit de nieuwe soundtrack beluisteren. Je kunt het originele bericht hier lezen.
__________________
Man is the Unnatural Animal, the Rebel Child of Nature, and more and more does He turn himself against the Harsh and Fitful Hand that reared Him.

Laatst gewijzigd op 16-03-2005 om 19:48.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2005, 19:59
Nebula
Nebula is offline
Sony Classical has confirmed that the soundtrack CD for Star Wars: Episode III - Revenge of the Sith will be released on Monday, May 2 in Europe and Tuesday, May 3 in North America.

Haha, hier komt-ie zelfs eerder dan in Noord-Amerika. Begin mei haal ik hem in huis . Hoewel ik hem niet zal beluisteren voor ik de film heb gezien.

John Williams heeft trouwens in een interview gezegd dat hij dit zijn moeilijkste scoring-taak ooit vond... Ik kan dat interview overigens zo gauw niet terug vinden, maar het zegt wel wat!
Met citaat reageren
Oud 02-04-2005, 11:12
King Ralph
Avatar van King Ralph
King Ralph is offline
3 nieuwe TV teasers.

Unleased

Tragedy

Unnamed
Met citaat reageren
Oud 02-04-2005, 22:32
Otnemem
Otnemem is offline
Citaat:
3 nieuwe TV teasers.
Trailers en teasers zijn altijd opties om een minderwaardige film in een mooier jasje te steken; MAAR met deze film kan het haast niet mis gaan.

Unleased is grandioos badass!
__________________
''Immigants! I knew it was them! Even when it was the bears, I knew it was them."
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 14:15
Verwijderd
Unleashed
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 18:05
A Narrator
Avatar van A Narrator
A Narrator is offline
Citaat:
Otnemem schreef op 02-04-2005 @ 23:32 :
Trailers en teasers zijn altijd opties om een minderwaardige film in een mooier jasje te steken; MAAR met deze film kan het haast niet mis gaan.

Unleased is grandioos badass!
Driemaal is scheepsrecht.
__________________
Man is the Unnatural Animal, the Rebel Child of Nature, and more and more does He turn himself against the Harsh and Fitful Hand that reared Him.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2005, 19:33
A Narrator
Avatar van A Narrator
A Narrator is offline
Hier is een Sneak Preview van de Revenge of the Sith soundtrack dit nummer heeft iets te maken met Darth Sidious en General Grievous.

http://www.sonymusic.com/clips/selec...I_01_13_60.swf
__________________
Man is the Unnatural Animal, the Rebel Child of Nature, and more and more does He turn himself against the Harsh and Fitful Hand that reared Him.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 13:47
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Damn, nou kan ik al helemaal niet meer wachten....
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 18:13
Nebula
Nebula is offline
Final 'Star Wars' Episode Is Reportedly Rated PG-13
Star Wars: Episode III -- Revenge of the Sith, starring Hayden Christensen, Ewan McGregor and Natalie Portman, has become the first film in the franchise to be given a PG-13 rating by the Motion Picture Association of America's Classification and Ratings Administration, several websites reported Saturday, citing sources with the MPAA. According to the reports, the film received a PG-13 rather than the usual PG for the other Star Wars episodes because of "sci-fi violence and some intense images." The film is set for release on Thursday, May 19.

Staat op IMDB.com
Met citaat reageren
Oud 13-04-2005, 17:42
Verwijderd
Citaat:
Nebula schreef op 12-04-2005 @ 19:13 :
[B]Staat op IMDB.com
Goed nieuws!!! Die film wordt dus vet evil
Met citaat reageren
Oud 14-04-2005, 09:23
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Citaat:
Blackwater_park schreef op 10-11-2004 @ 23:30 :
Ah, natalie portman doet weer mee, genoeg reden om te gaan kijken dus.
Uhuh!
Met citaat reageren
Oud 14-04-2005, 20:53
RanC
Avatar van RanC
RanC is offline
Citaat:
Nebula schreef op 12-04-2005 @ 19:13 :
Final 'Star Wars' Episode Is Reportedly Rated PG-13
Star Wars: Episode III -- Revenge of the Sith, starring Hayden Christensen, Ewan McGregor and Natalie Portman, has become the first film in the franchise to be given a PG-13 rating by the Motion Picture Association of America's Classification and Ratings Administration, several websites reported Saturday, citing sources with the MPAA. According to the reports, the film received a PG-13 rather than the usual PG for the other Star Wars episodes because of "sci-fi violence and some intense images." The film is set for release on Thursday, May 19.

Staat op IMDB.com
Hmmm. Dit is eerlijk gezegd wel verrassend. Aangezien het met toekomstige boxsets een zeer grote doelgroep buitensluit.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2005, 00:40
Verwijderd
Citaat:
RanC schreef op 14-04-2005 @ 21:53 :
Hmmm. Dit is eerlijk gezegd wel verrassend. Aangezien het met toekomstige boxsets een zeer grote doelgroep buitensluit.
Die boxsets zijn het probleem niet. Het is niet zo dat het nu een R heeft gekregen.
Kinderen onder de 13 schaffen toch niet zo gauw zelf zo'n box aan. In de bioscoop is het natuurlijk anders.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2005, 22:11
Verwijderd
Citaat:
RanC schreef op 14-04-2005 @ 21:53 :
Hmmm. Dit is eerlijk gezegd wel verrassend. Aangezien het met toekomstige boxsets een zeer grote doelgroep buitensluit.
Maak jij je druk om verkoopcijfers dan? Who cares dat kleine kinderen 'er niet naar mogen kijken'.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2005, 14:14
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
Revan schreef op 15-04-2005 @ 23:11 :
Maak jij je druk om verkoopcijfers dan? Who cares dat kleine kinderen 'er niet naar mogen kijken'.
precies.

En ze verdienen er toch wel zat mee met de merchandise.
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Met citaat reageren
Oud 19-04-2005, 13:09
A Narrator
Avatar van A Narrator
A Narrator is offline
Die leeftijdsgrens geld alleen in de bioscoop, zodra de films op DVD komen zien die kinderen de film toch wel.
__________________
Man is the Unnatural Animal, the Rebel Child of Nature, and more and more does He turn himself against the Harsh and Fitful Hand that reared Him.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2005, 22:07
King Ralph
Avatar van King Ralph
King Ralph is offline
*heeft het complete scenario
Met citaat reageren
Oud 22-04-2005, 00:26
Verwijderd
Citaat:
King Ralph schreef op 21-04-2005 @ 23:07 :
*heeft het complete scenario
En, mocht je het hebben willen lezen, wat vond je ervan?
Met citaat reageren
Oud 22-04-2005, 13:51
King Ralph
Avatar van King Ralph
King Ralph is offline
Citaat:
hppa schreef op 22-04-2005 @ 01:26 :
En, mocht je het hebben willen lezen, wat vond je ervan?
Ik heb het ergens veilig onder gebracht, ga het niet lezen voordat ik 'm gezien heb. Ik heb voor mezelf ook zo episode I en II verpest.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2005, 17:49
Verwijderd
Citaat:
A Narrator schreef op 16-03-2005 @ 20:43 :
Met een beetje geluk zend Yorin ze weer allemaal uit in de weken voor de premiere, net als bij Attack of the Clones.
[/I]
Heb ze allemaal op dvd, dus ik ga er gewoon een weekend voor zitten. Ramen en deuren dicht, paar pizza's en veel cola en chips in huis en gaan ervoor.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2005, 17:53
SimplyABoy19
Avatar van SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
Citaat:
King Ralph schreef op 22-04-2005 @ 14:51 :
Ik heb het ergens veilig onder gebracht, ga het niet lezen voordat ik 'm gezien heb. Ik heb voor mezelf ook zo episode I en II verpest.
Ik denk dat je er wel goed aan doet

Kleine weetjes en feitjes opdoen rond het verhaal van de film is leuk en maakt het spannend zo toelevend naar 18 mei inplaats van alle details al te weten
Met citaat reageren
Oud 07-05-2005, 11:43
SimplyABoy19
Avatar van SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
Review op Star Wars III, ROTS door Scott Chitwood van www.comingsoon.net .....MET SPOILERS!!!!!!!!!!

Spoiler
Met citaat reageren
Oud 07-05-2005, 19:24
Nebula
Nebula is offline
*KLIK* <=

Als deze Yoda trouwens representatief is voor zoals hij er in RotC uit ziet, dan ziet hij er in die film beter uit dan in AotC.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2005, 19:55
SimplyABoy19
Avatar van SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
Citaat:
Nebula schreef op 07-05-2005 @ 20:24 :
*KLIK* <=

Als deze Yoda trouwens representatief is voor zoals hij er in RotC uit ziet, dan ziet hij er in die film beter uit dan in AotC.
Met een screenshot ziet hij er goed uit, maar bewegend blijft hij bij mij ongeloofwaardiger over komen ook al is het allemaal nog zo soepel. Misschien omdat het gewoon in mijn hoofd zit hoor, maar zoals die pop in deel 1 en latere films is gewoon "echt" en beschouw ik daar om ook als "echter".
Met citaat reageren
Oud 07-05-2005, 20:43
Nebula
Nebula is offline
Citaat:
SimplyABoy18 schreef op 07-05-2005 @ 20:55 :
Met een screenshot ziet hij er goed uit, maar bewegend blijft hij bij mij ongeloofwaardiger over komen ook al is het allemaal nog zo soepel. Misschien omdat het gewoon in mijn hoofd zit hoor, maar zoals die pop in deel 1 en latere films is gewoon "echt" en beschouw ik daar om ook als "echter".
Dan zitten we wel aardig op één lijn. Ik vond hem in AotC juist té soepel. In deze commercial vond ik hem juist wat meer op de pop lijken en ik denk dat ze daar ook op uit waren.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2005, 18:55
A Narrator
Avatar van A Narrator
A Narrator is offline
Inderdaad, ik vind het beter als hij er een beetje pop achtig uitziet. Maar dat is denk ik te wijten aan de nostalgie.
__________________
Man is the Unnatural Animal, the Rebel Child of Nature, and more and more does He turn himself against the Harsh and Fitful Hand that reared Him.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2005, 18:56
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Oh god, het is bijna zover!
Met citaat reageren
Oud 08-05-2005, 19:08
Olijf
Olijf is offline
Zag de trailer in de bioscoop. Erg spectaculair. Wil hem zeker zien, vooral om het feit dat hij straks in het Vader-outfitje zal lopen!
Met citaat reageren
Oud 11-05-2005, 08:14
ganralph
ganralph is offline
ok, ff om te pimpen ik was bij de gelukkigen die al een kijkje gehad hebben en

hij is briljant!!!
__________________
Change the planet, or go home.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2005, 08:26
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
ganralph schreef op 11-05-2005 @ 09:14 :
hij is briljant!!!
Meen je dat serieus?
Na al die teleurstellingen dacht ik dat Lucas het verleerd had.

Laatst gewijzigd op 11-05-2005 om 08:40.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2005, 08:28
ganralph
ganralph is offline
ik heb meneer Lucas gisteren meteen al zijn fouten uit 1999 en 2002 vergeven

en zonder iets weg te geven: die pg-13 (in Nederland 12 en geweld) is wel terecht
__________________
Change the planet, or go home.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2005, 08:40
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
ganralph schreef op 11-05-2005 @ 09:28 :
ik heb meneer Lucas gisteren meteen al zijn fouten uit 1999 en 2002 vergeven

en zonder iets weg te geven: die pg-13 (in Nederland 12 en geweld) is wel terecht


Could it be?
Met citaat reageren
Oud 11-05-2005, 10:29
legatus
Avatar van legatus
legatus is offline
Citaat:
ganralph schreef op 11-05-2005 @ 09:14 :
ok, ff om te pimpen ik was bij de gelukkigen die al een kijkje gehad hebben en

hij is briljant!!!
Je was gisteren ook in Almere om 11.00?
__________________
"The schizophrenic is drowning in the same waters in which the mystic swims with delight" -- Joseph Campbell (Mintz, 1983)
Met citaat reageren
Oud 11-05-2005, 10:58
Nebula
Nebula is offline


Alle (spoiler-loze) recensies die ik tot nu toe heb gelezen waren ook behoorlijk positief. Al die recensenten vonden iig zonder twijfel dat dit veruit de beste van de prequels is.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2005, 11:50
ganralph
ganralph is offline
Citaat:
legatus schreef op 11-05-2005 @ 11:29 :
Je was gisteren ook in Almere om 11.00?
ik was er om 14.00
maar ja, daar was het dus
__________________
Change the planet, or go home.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2005, 11:52
Verwijderd
Citaat:
ganralph schreef op 11-05-2005 @ 12:50 :
ik was er om 14.00
maar ja, daar was het dus
Waarom weet ik daar als Almeerder niks van
Met citaat reageren
Oud 11-05-2005, 17:20
A Narrator
Avatar van A Narrator
A Narrator is offline
Ik heb me vandaag de Soundtrack gekocht en...
Die is perfect! ''Battle of the Heroes'' Rules!
je krijgt er ook een Bonus DVD bij, met allemaal Music Videos en als gastheer niemand minder dan Ian McDiarmid! (Palpatine)
__________________
Man is the Unnatural Animal, the Rebel Child of Nature, and more and more does He turn himself against the Harsh and Fitful Hand that reared Him.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:25.