Oud 05-08-2004, 18:45
Nyai
Nyai is offline
Ik heb een beetje een uh.. probleem zeg maar.

Ik ben vroeger seksueel misbruikt door mn vader(was toen jaar of 5 ofzo.) Zo iets laat natuurlijk zn sporen na. Ik heb het best moeilijk met intimiteit en uiten van gevoelens.

En ik heb dus een vriend... Ik weet dat hij het moet weten maar ik vind het gewoon moeilijk om te vertellen. Ik schaam me er op zich niet voor, ik kan er tenslotte niks aan doen toch? En ik ben ook zeker niet bang dat hij boos op me word ofzo.
Ik vind het gewoon moeilijk er over te praten, ik heb het nooit iemand verteld.
Wel ben ik bang dat hij me anders gaat behandelen als ie het weet, dat ie bang word me aan te raken ofzo.

Maarja, ik weet gewoon niet wat ik moet doen.. Nu ik dit typ rollen de tranen over mn wangen..

Iemand hier ervaring mee toevallig?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-08-2004, 18:47
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
ik heb er geen ervaring mee en ik kan me voorstellen dat het een lastige situatie is. Maar ga rustig met hem zitten en vertel hem dat wat jij vind dat hij moet weten. Vertel er ook bij dat je niet wil dat hij je daardoor anders gaat behandelen.
Het klinkt allemaal vrij eenvoudig, maar dat zal het niet zijn.

Veel succes
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 05-08-2004, 18:51
Nyai
Nyai is offline
Ik wil het hem ook zeker wel vertellen.. Maar ik kan er gewoon geen geschikt moment voor vinden.
Hier is ook geen geschikt moment voor, dat weet ik.. Maar toch

Ik vind het echt vervelend dat ik het hem moet vertellen. Ik heb sowieso moeite met praten, zeker in het echt.
Denk dat het voor mezelf makkelijk is als ik het gewoon via msn doe, dan hoef ik me niet in te houden (niet dat dat anders wel moet, maar vind het gewoon vervelend), en heb even wat beter overzicht in wat ik zeg, zodat het geen vaag warrig verhaal word.