Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-08-2004, 12:08
lonelyness
lonelyness is offline
Ik heb hier maar een post geopend want ik weet echt niet meer wat ik moet doen.
Ik heb sinds 8 maanden een mega lieve vriend. Ik ben heel erg verliefd op m, en we hebben een superrelatie, althans, dat hadden we. Mijn vriend heeft een zus die ongeveer 2 jaar ouder is, en die zus heeft n vriend, al zo'n 7 jaar. In het begin kon ik heel goed met hun overweg. We gingen vaak leuke dingen doen, uit eten enzo, heel leuk.
Nu zijn we in de zomervakantie met zn 4en op vakantie geweest naar Italië voor 3 weken. Dat was heel erg leuk, ik merkte ook dat we steeds hechter werden met zn 4en. Wat ik echter ook merkte was dat die vriend van mn vriends zus heel veel aandacht aan mij besteedde. Ook als ik bijv. boodschappen ging doen wilde hij bijna altijd mee, hij ging vaak naast me zitten. Ik zocht er nix achter want ik d8: Hij mag we gewoon graag.
maar op een gegeven moment merkte ik dat t mijn vriend begon te irriteren, en hij is absoluut neit snel jaloers, dus toen begon ik dr eens goed op te letten, en ik merkte toen ook dat hij me de hele tijd zat aan te kijken.
Nouja, we gingen weer naar huis, en dta was t. Dacht ik tenminste....
Want een maand nadat we terug waren gekomen ging ik naar mijn vriend toe. Ik kwam de woonkamer binnen en daar zaten zijn ouders, mijn vriend zelf en zijn zus die helemaal in tranen was, en ze keken me allemaal aan. Ik vroeg wat er was, en zijn zus zei: ga maar even zitten. Toen vertelde ze me dat haar vriend haar had verteld dat hij verliefd was op een ander. Toen ze hem had gevraagd wie het was wilde hij t eerst niet zeggen, maar toen heeft hij uiteindelijk toegegeven dat hij verliefd was op mij. Ik kon echt mn oren niet geloven. Hij was al 7 jaar samen met mn vriends zus, en ik kom in zn leven en hij wordt ineens verliefd op me?? De vader van mn vriend vroeg: "heb je iets met m gedaan, gezoend ofzo?" Ik heb m echt boos aangekeken. Ik zei: "hoe kan je dat nou denken? Ik heb toch iemand, en denk je nou dat ik in n ander zn relatie zou rommelen? Ik ben niet eens verliefd op HEM" Nouja, daar waren ze dan wel heel erg blij om. De zus van mn vriend zei ook dat ze het mij helemaal niet kwalijk nam, omdat ze ook wel had gezien dat ik helemaal niet extra veel aandacht aan m besteedde op vakantie en niet inging op zn uitnodigingen om ff te gaan wandelen ofzo.
Maar goed, sindsdien is de situatie echt heel vervelend geworden. Zn zus wil me liever ff niet zien, nietomdat ze boos is, maar omdat ik toch t tmeisje ben waarvoor haar vriend is weggegaan. Mijn vriend is echt superwantrouwend geworden tegenover mij! Elke keer als ik wat wil gaan doen met vriendinnen zonder hem, vraagt ie gelijk: "en wie komen dr dan allemaal? En waarom mag ik niet meer, heb je wat te verbergen ofzo?" Ik vroeg m 1 keer iets over die ex-vriend van zn zus, en hij werd gelijk boos! Hij zei dat ik wel interesse had, en dat ik m gewoon ook leuk vond enzo. Ik ben weggegaan, en hij heeft zn excuses aangeboden. Maar het is gewoon vreselijk, hij vertrouwt me niet meer, terwijl ie daar geen enkele reden voor heeft! En dan hebben we natuurlijk ook nog die vriend. Hij belt me steeds en smst me, terwijl ik duidelijk heb gezegd dat ik nix wil en dat ie me met rust moet laten. Hij zegt steeds dat hij een band tussen ons voelt,nou sorry hoor, maar die voel ik niet, en ik heb geen behoefte aan m. Hij belde me ook toen mn vriend bij me was, en mn vriend nam op. Toen hij hoorde wie t was, is ie echt uit zn dak gegaan. Schreeuwentegen mij, dt ik vreemdging, en dat we stiekem belden met elkaar. Ik ben toen echt in huilen uit gebarsten, en heb gezegd dat ik zo niet verder wil, als hij me niet vertrouwd. Daar schrok ie wel van, en hij beloofde beterschap. Maar die is er niet, en ik weet t niet meer. Ik hou van m, ik wil m niet kwijt, maar deze situatie is vreselijk. En ik wil dat die gast op houdt, met mij de hele tijd bellen.

Wat moet ik in godsnaam doen?
__________________
Can you tell me who I am?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-08-2004, 12:14
Verwijderd
Denk niet dat je veel meer kan doen als dat je al doet. Jij hebt aan gegeven geen contact te willen hebben met de exvriend van de zus van jouw vriend. Ik kan goed begrijpen dat jouw vriend jaloers of wantrouwig is, bedenk jezelf even in zijn situatie.
Je moet blij zijn dat de ouders en de zus van je vriend jou niets kwalijk nemen, al blijft het een klote situatie.

Als die exvriend jou lastig blijft vallen met bellen en smsen, zou ik een ander gsm nummer nemen, kost tegenwoordig bijna niets meer, een losse simkaart, en dan ben je er wel gelijk vanaf!

Verder veel met je vriend er over praten, en hem gewoon laten merken dat jij echt niet van plan ben met die exvriend van zijn zus te gaan rotzooien!

Succes! Lijkt me een superlastige situatie!
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 12:20
lonelyness
lonelyness is offline
Ja maar ze hebben helemaal geen reden om boos op me te zijn, want ik val niet op m, ik ben nergens op ingegaan, ik heb niet met m lopen rotzooien, dus waarom zou ik daar blij om moeten zijn als zij geen reden hebben om kwaad te zijn? Ik bedoel, dat zijn zus kwaad zou zijn, ok, maar zijn ouders?? Ik heb er niet om gevraagd, ik vind t gewoon klote, want mijn relatie gaat eraan op deze manier! Dat van die sim kaart had ik zelf ook kunnen bedenken natuurlijk, maar ik zit echt met nix anders in mn hoofd.
Enmn vriend, ik praat oo veel met m. En hij begrijpt me ook, maar op zo'n moment is t weer mis. Ik heb m mee uit eten genomen, strandwandeling, roosje gekocht, allemaal van die kleine dingetjes, gewoon om m te laten merken dat ik van m hou. En dat waardeert ie ook op dat moment, maar ik heb soms het gevoel: waar doe ik t voor? Ik heb nix verkeerds gedaan, en het lijkt ook niet echt te helpen want hij reageert steeds weer t zelfde. N vriendin van mij zei dat t net is of ik iets moet goedmaken, maar wat moet ik goedmaken? En het helpt niet!
__________________
Can you tell me who I am?
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 12:25
Alistar
Avatar van Alistar
Alistar is offline
Ik zou gewoon eens met zn ouders gaan praten, uitleggen hoe je dr over denkt. Tsja zn zus, dat snap ik wel, waarschijnlijk wordt ze steeds aan haar vriend herrinnerd zodra ze jou ziet, dsu dat is niet zo vreemd natuurlijk. Wat je vriend betreft, ik zou t nog even volhouden. Zeg desnoods als je uitgaat met vriendinnen: je kan me bellen als je wil. En ook al vind je dat misschien n soort schending van je privacy, dan zal je vriend iig weten: oh ik mag altijd bellen, en ik mag altijd weten waar ze is. Dan weet hij dat je nix verborgen houdt voor hem. En dan zal ie in t begin vaak aan de tel. hangen, uiteindelijk wordt dat wel minder. Want misschien red je hier je relatie wel mee, en aangezien je verliefd op m bent en m niet kwijt wil, zou tmisschien een oplossing kunnen zijn.
__________________
'Nee' heb je, 'ja' krijg je niet || Just smile and wave
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 12:35
Verwijderd
Citaat:
lonelyness schreef op 30-08-2004 @ 13:20 :
Ik heb nix verkeerds gedaan, en het lijkt ook niet echt te helpen want hij reageert steeds weer t zelfde. N vriendin van mij zei dat t net is of ik iets moet goedmaken, maar wat moet ik goedmaken? En het helpt niet!
Tuurlijk heb jij niets verkeerd gedaan, jij kan ook niet ruiken dat die ex jou meer vond als gewoon een vriendin.
Het lijkt inderdaad alsof je iets goed moet maken, maar jij hebt niets fout gedaan. JIJ bent trouw gebleven aan je vriend, JIJ bent niet ingegaan op de 'avances' van de (ex)vriend van de zus van je vriend...
Het is natuurlijk lastig om het steds te blijven proberen bij je vriend, om het hem duidelijk te maken dat er echt niets meer speelt. maar je relatie is je veel waard, zoals ik lees, dus probeer er dan zolang mogelijk voor te vechten!

Verder sluit ik me aan bij Alistar
Met citaat reageren
Oud 30-08-2004, 15:58
waves
Avatar van waves
waves is offline
dit is echt een rot situatie waar je zonder je eigen schuld toch in terecht komt, je kunt eigenlijk niet meer doen dan dat je nu doet... hou vol en succes!
__________________
~ Liefhebben = Loslaten ~
Met citaat reageren
Oud 07-09-2004, 22:25
Rizz0
Rizz0 is offline
Maak je verhaal ff wat korter dan heb ik misschien zin om het te lezen.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2004, 22:28
little nemo
Avatar van little nemo
little nemo is offline
Citaat:
Rizz0 schreef op 07-09-2004 @ 23:25 :
Maak je verhaal ff wat korter dan heb ik misschien zin om het te lezen.
nah t is best de moeite

ontopic: niet echt veel, gewoon geduld hebben en begrip tonen...ook voor het gedrag van je vriendje...ook al is dat lastig
__________________
ignorance is bliss
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten [Vervolg]Achter de gele deur #2
Eend
166 20-06-2006 20:32
Verhalen & Gedichten De laatste keer..
PooW
83 02-12-2005 14:36
Verhalen & Gedichten Een treinbrief ( beetje lang weer )
Verwijderd
14 15-09-2004 14:45
Verhalen & Gedichten Afscheid [vernieuwd]
tiram
45 12-05-2004 15:02
Verhalen & Gedichten Mijn verhaal: Afscheid
tiram
71 20-12-2003 13:30
Huiswerkvragen: Exacte vakken Doping
juutje_17
8 06-04-2001 13:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:08.