Oud 17-07-2002, 22:56
Bikinie-meisje
Avatar van Bikinie-meisje
Bikinie-meisje is offline
__________________
ik stel naaktslapers boven pyjamamensen en ik geloof heilig dat alleen naaktslapers een evenwichtig leven kunnen leiden
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-07-2002, 22:57
LM
LM is offline
Gaav
__________________
Why?
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 22:57
Bikinie-meisje
Avatar van Bikinie-meisje
Bikinie-meisje is offline
Citaat:
LoveMaster schreef:
Gaav
Zal ik vertellen waar het voor staat ?
__________________
ik stel naaktslapers boven pyjamamensen en ik geloof heilig dat alleen naaktslapers een evenwichtig leven kunnen leiden
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 23:00
konflict
Avatar van konflict
konflict is offline
erg origineel, maar vertel inderdaad 'ns waar 't voor staat? ben ik wel benieuwd naar
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 23:02
LM
LM is offline
Citaat:
Bikinie-meisje schreef:
Zal ik vertellen waar het voor staat ?
Jah
__________________
Why?
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 23:04
Bikinie-meisje
Avatar van Bikinie-meisje
Bikinie-meisje is offline
OK

Het is eigenlijk een soort van vervolg op een ander kunstwerk.. Dat beelde zeg maar uit hoe de natuur geclaimd is door de mensheid en in het ergste geval de mensen zelfs de natuur proberen te vervangen.

Dit gaat over een individueel. In dezelfde maatschappij. De rode draad staat voor de 'rode lijn des levens'. Het folie is om uit te beelden dat ie stil staat, vast, geen kant meer op kan.

Ik heb er nog een heel verhaal bij getypt ooit, maar ik wil liever dat jullie er over nadenken
__________________
ik stel naaktslapers boven pyjamamensen en ik geloof heilig dat alleen naaktslapers een evenwichtig leven kunnen leiden
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 23:19
Ce-El-Wan
Avatar van Ce-El-Wan
Ce-El-Wan is offline
Citaat:
Bikinie-meisje schreef:
OK

Het is eigenlijk een soort van vervolg op een ander kunstwerk.. Dat beelde zeg maar uit hoe de natuur geclaimd is door de mensheid en in het ergste geval de mensen zelfs de natuur proberen te vervangen.

Dit gaat over een individueel. In dezelfde maatschappij. De rode draad staat voor de 'rode lijn des levens'. Het folie is om uit te beelden dat ie stil staat, vast, geen kant meer op kan.

Ik heb er nog een heel verhaal bij getypt ooit, maar ik wil liever dat jullie er over nadenken
't is alleen jammer dat ie alleen maar een beetje aan de muur hangt met dat stuk gordijn wat je nog op de foto ziet.. kunstwerken zijn erg context-gevoelig das dat ga je er al gauw bijhalen...

wel errug koel gedaan..
__________________
Richtiger Manner
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 23:20
LM
LM is offline
__________________
Why?
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 23:33
konflict
Avatar van konflict
konflict is offline
hmm... over zo'n onderwerp heb ik ook altijd al iets willen maken, dat de mens vastzit in z'n eigen patroon van geboren worden, naar school gaan, werken, met pensioen gaan en sterven. Kweet niet of je dat bedoeld maar dat zie ik er dan dus in
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 23:38
Bikinie-meisje
Avatar van Bikinie-meisje
Bikinie-meisje is offline
Citaat:
konflict schreef:
hmm... over zo'n onderwerp heb ik ook altijd al iets willen maken, dat de mens vastzit in z'n eigen patroon van geboren worden, naar school gaan, werken, met pensioen gaan en sterven. Kweet niet of je dat bedoeld maar dat zie ik er dan dus in
ja hij is verstrikt geraakt in zijn eigen leven
__________________
ik stel naaktslapers boven pyjamamensen en ik geloof heilig dat alleen naaktslapers een evenwichtig leven kunnen leiden
Met citaat reageren
Oud 18-07-2002, 00:14
Verwijderd
Mh... vinnut niet zo boeiend... wel diep
Met citaat reageren
Oud 18-07-2002, 13:02
10.45
Avatar van 10.45
10.45 is offline
Toen ik het zag moest ik een beetje denken aan die poppetjes, of wat het ook zijn, uit een clip van Tool. Het verhaal erbij is
__________________
Neen.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2002, 13:36
disaster
Avatar van disaster
disaster is offline
hmm kvind het eigenlijk nogal jammer dat je gaat uitleggen waar het over gaat, het mooie aan kunst vind ik juist dat je het zelf kan interpeteren
Met citaat reageren
Oud 18-07-2002, 14:50
Bikinie-meisje
Avatar van Bikinie-meisje
Bikinie-meisje is offline
Citaat:
disaster schreef:
hmm kvind het eigenlijk nogal jammer dat je gaat uitleggen waar het over gaat, het mooie aan kunst vind ik juist dat je het zelf kan interpeteren
dat zei ik toch ook al ? :/
__________________
ik stel naaktslapers boven pyjamamensen en ik geloof heilig dat alleen naaktslapers een evenwichtig leven kunnen leiden
Met citaat reageren
Oud 18-07-2002, 17:02
disaster
Avatar van disaster
disaster is offline
Citaat:
Bikinie-meisje schreef:


dat zei ik toch ook al ? :/
je vraagt zelf 'zal ik uitleggen waar het over gaat?'...

dus.

kvinnem btw wel mooi
Met citaat reageren
Oud 18-07-2002, 17:06
konflict
Avatar van konflict
konflict is offline
Citaat:
disaster schreef:
hmm kvind het eigenlijk nogal jammer dat je gaat uitleggen waar het over gaat, het mooie aan kunst vind ik juist dat je het zelf kan interpeteren

Het mooie is dat je het eerst zelf interpreteert en daarna je eigen interpretatie kunt spiegelen aan die van anderen
Met citaat reageren
Oud 18-07-2002, 17:22
disaster
Avatar van disaster
disaster is offline
Citaat:
konflict schreef:



Het mooie is dat je het eerst zelf interpreteert en daarna je eigen interpretatie kunt spiegelen aan die van anderen
akkoord

maarja kzag em pas toen haar idee er al bij stond
maar je hebt glijk ja
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:49.