Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-11-2004, 21:18
sissi16
sissi16 is offline
heey

ik ben een meisje van 17 en ik vind mezelf dus te dik... maar het lutk me gewoon niet om af te vallen! dus ben ik begonnen met van die dieetpillen.. in de hoop daarmee wat te bereiken. Denken jullie dat dit schadelijk is? ik eet trouwens wel gewoon heel gezond en heb ook geen eetprobleem want ik gooi me eten er ook niet uit, heb ik wel geprobeerd in het verleden maar het lukte niet...
elke keer als ik in de spiegel kijk dan zie ik alleen maar m'n negatieve punten... ik vind mezelf veel te dik en anderen zeggen dat het onzin is maar zij weten gewoon niet hoe ik mezelf zie! zijn er nog meer mensen die dit hebben?

liefs

sissi
__________________
'mijn leven is van mij'
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-11-2004, 21:27
OceanEye
Avatar van OceanEye
OceanEye is offline
Dieetpillen zijn absoluut geen oplossing! Die dingen zijn slecht voor je gezondheid en brengen alleen maar schade aan in je lichaam! Je eten eruit proberen te gooien is ook geen oplossing natuurlijk. Probeer veel water te drinken, veel te sporten en veel gezond te eten. Het klinkt cliche maar het is echt zo. Als je honger krijgt, of trek in een tussendoortje, pak een appel of een kiwi ofzo. Zelf vind ik paprika heel lekker dus dat eet ik dan altijd.
Probeer gewoon iets gezonder te leven, dat is beter dan voor de rest van je leven dieetpillen te slikken!

Succes iig
__________________
Ik ben pas dood als niemand meer aan mij denkt.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 21:49
Chaucus
Avatar van Chaucus
Chaucus is offline
Misschien dat je hier trouwens nog wat aan hebt?

http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=985723
__________________
Ik blijf hopen, want hoop mag er altijd zijn
Met citaat reageren
Oud 23-11-2004, 22:25
Suusjuhh
Avatar van Suusjuhh
Suusjuhh is offline
Je zegt dat je gewoon gezond eet en ik las dat je ook gewoon sport. Dan lijkt het me toch niet dat je te dik bent maar dat je zelfbeeld gewoon niet echt goed is. Dat los je niet op door pillen of je eten eruit te gooien. Blijf gewoon gezond eten en luister naar de positieve dingen die anderen over je zeggen.
Ik zou zelf ook wel wat dunner willen zijn en daar heb ik altijd wel wat aan willen doen maar nu heb ik zoiets van, wat boeit het.. De mensen die alleen maar naar uiterlijk kijken daar wil ik toch niet mee omgaan. Het gaat om hoe je bent en hoe je jezelf voelt. IK voel me nu super en ik daardoor heb ik geen behoefte meer om af te vallen of mezelf te veranderen. Waaom zou je?
__________________
There is only one -- Feyenoord Rotterdam

Laatst gewijzigd op 23-11-2004 om 22:29.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 00:18
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Ik dénk niet alleen dat afslankpillen niet werken en schadelijk
zijn, ik weet het wel zeker.

Als ik het zo lees, lijkt het me idd dat er iets aan je zelfbeeld
schort; je ziet alleen de negatieve dingen, itt wat anderen zien...

Lijkt me dan ook geen overbodige luxe om eerst daar aan te
werken, want hoe veel je ook evt zou afvallen; als je zelfbeeld
zo laag is, zal er altijd wel wat anders te vinden zijn wat niet
goed genoeg is enz.

Het lukt je niet om af te vallen zeg je; laat dat geen reden zijn
het 'dan maar' op een onverantwoorde manier te doen, maar
zoek naar een manier waarop het je wél lukt verantwoord
af te vallen. (bijv mbv een dietiste) Hoewel ik ook denk dat dat
niet het eerste is waar je aan moet werken, maar goed...

En verder; je hoeft niet per se je eten eruit te gooien om een
eetstoornis te hebben/te ontwikkelen. Alleen het feit al dat je
het geprobeerd hebt, jezelf anders (dikker/negatiever) ziet dan
anderen en pillen slikt ed laat al zien dat er iets niet klopt...
__________________
Drie.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 08:29
I-alone
Avatar van I-alone
I-alone is offline
Mja, wat Quiana zegt

Succes meisje!
__________________
|Whatever tomorrow brings, I'll be there! With open arms and open eyes!| Yeah!
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 09:40
Verwijderd
Mja heel veel mensen hebben een vertekend beeld van zichzelf. Zodra ze in de spiegel kijken zien ze iets wat ze niet zijn. Maar jij eet gelukkig nog wel gezond. Wat voor pillen neem je trouwens? Want daar zit natuurlijk ook verschil in, schadelijk en niet schadelijk..
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 10:48
Shitonya
Avatar van Shitonya
Shitonya is offline
als je zelf al aangeeft dat je gezond eet, dan heb je geen eetprobleem, dus wat wil je nu ?

En alle vrouwen zeiken over dat ze te dik zijn, dus je bent niet anders dan anderen

dieetpillen zijn trouwens onnodig als je al "gezond" eet...
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 13:44
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 24-11-2004 @ 11:48 :
als je zelf al aangeeft dat je gezond eet, dan heb je geen eetprobleem, dus wat wil je nu ?
Ze heeft misschien geen eetprobleem, maar wel een probleem mbt haar zelfbeeld, want als je wanneer je in de spiegel kijkt alleen maar de negatieve kanten van jezelf ziet klopt er toch echt iets niet.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 14:39
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 24-11-2004 @ 11:48 :
als je zelf al aangeeft dat je gezond eet, dan heb je geen eetprobleem
dat klopt niet.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 20:32
abandon17
Avatar van abandon17
abandon17 is offline
Kijk, het hele eetprobleem hoeft niet áltijd te maken te hebben met eten. Je kan gezond eten, prima. Maar toch vind je jezelf blijkbaar te dik (ook al doe je aan sport enzo..). Het kan komen (wat meestal het geval is) door een negatief beeld van jezelf, maar er kunnen ook andere factoren meespelen. Gaat het bijv,. niet oke thuis, op school, of heb je stress? Die combinatie maakt je leven niet bepaald makkelijk (en dat is eigenlijk logisch, als alles ruk gaat). Maar probeer het niet te zien als een 'ik vind mezelf te dik en ga maar aan pillen', want die zijn ECHT NIET oke....probeer wat meer van je leven te maken, je 'klinkt' nou niet bepaald negatief over jezelf. Wees jezelf, zoals je bent.
__________________
They turned their eyes away and went home to sleep
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 11:17
Shitonya
Avatar van Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
Balance schreef op 24-11-2004 @ 15:39 :
dat klopt niet.
Als ze gewoon 3 maaltijden per dag eet, dan eet ze gezond. Haar probleem is haar negatieve zelfbeeld ja. Dus? Dat hebben ongeveer 90% van alle vrouwen, maar meestal is het alleen maar aandacht trekkerij, dan willen ze juist complimenten horen dat ze er wel goed uitzien, dat lijnen nergens voor nodig is etca.

En wij kunnen niets aan haar zelfbeeld doen. Al zeggen we nog zo vaak dat ze wel goed eruit ziet en alles, zal ze nog negatief blijven denken. Als ze er echt vanaf wilt komen, zal ze eens naar haar huisarts moeten gaan wat betreft haar gewicht/lijnen/dieet en/of psychiater
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 12:36
Bloedpropje
Avatar van Bloedpropje
Bloedpropje is offline
je hebt geen probleem want je probeerde wel te braken maar het lukte niet..

en natuurlijk zijn dieetpillen slecht voor je

en waarom hebben mensen als jij nooit een fotoboek

owja, het antwoord op je vraag:
ja, ontzettend veel, vooral meisjes en vrouwen

Laatst gewijzigd op 25-11-2004 om 12:39.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 14:05
Shitonya
Avatar van Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
Gespleten Geest schreef op 25-11-2004 @ 13:36 :
je hebt geen probleem want je probeerde wel te braken maar het lukte niet..

en natuurlijk zijn dieetpillen slecht voor je

en waarom hebben mensen als jij nooit een fotoboek

owja, het antwoord op je vraag:
ja, ontzettend veel, vooral meisjes en vrouwen
laatste zin zei ik ook al. Ze hebben geen fotoboek omdat ze zich schamen voor hun uiterlijk "logisch".
Ze heeft alleen een probleem omdat haar zelfbeeld verrot is. Lichamelijk heeft ze geen klachten dus nee, in dat opzicht zie ik geen probleem.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 14:16
Bloedpropje
Avatar van Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 25-11-2004 @ 15:05 :
laatste zin zei ik ook al. Ze hebben geen fotoboek omdat ze zich schamen voor hun uiterlijk "logisch".
Ze heeft alleen een probleem omdat haar zelfbeeld verrot is. Lichamelijk heeft ze geen klachten dus nee, in dat opzicht zie ik geen probleem.
Het was ook niet een echte vraag over dat fotoboek. Ik ben gewoon benieuwd hoe die mensen er dan uitzien maar ik weet dat ik dat niet te zien krijg.

Dat het waarschijnlijk alleen in haar hoofd zit maakt het natuurlijk niet minder een probleem.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 14:17
Ruudje
Avatar van Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
Gespleten Geest schreef op 25-11-2004 @ 15:16 :
Het was ook niet een echte vraag over dat fotoboek. Ik ben gewoon benieuwd hoe die mensen er dan uitzien maar ik weet dat ik dat niet te zien krijg.

Dat het waarschijnlijk alleen in haar hoofd zit maakt het natuurlijk niet minder een probleem.
En vaak valt het heel erg mee, of laten we zeggen, zijn ze helemaal niet dik.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 15:16
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 25-11-2004 @ 12:17 :
Als ze gewoon 3 maaltijden per dag eet, dan eet ze gezond. Haar probleem is haar negatieve zelfbeeld ja. Dus? Dat hebben ongeveer 90% van alle vrouwen, maar meestal is het alleen maar aandacht trekkerij, dan willen ze juist complimenten horen dat ze er wel goed uitzien, dat lijnen nergens voor nodig is etca.

En wij kunnen niets aan haar zelfbeeld doen. Al zeggen we nog zo vaak dat ze wel goed eruit ziet en alles, zal ze nog negatief blijven denken. Als ze er echt vanaf wilt komen, zal ze eens naar haar huisarts moeten gaan wat betreft haar gewicht/lijnen/dieet en/of psychiater
Als zij zichzelf lelijk vindt, constant met eten en afvallen bezig is, dieetpillen gebruikt en probeert om over te geven, dan kan ze best een eetprobleem hebben. Ondanks het feit dat ze 3 maaltijden op een dag eet.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2004, 00:40
Shitonya
Avatar van Shitonya
Shitonya is offline
zucht. Ze heeft een probleem duidelijk, is het dan verstandig om hier te gaan janken op een forum? Neuh. Hier zijn al 1001 topics over geweest en die miezerige meisjes schieten er nooit iets mee op zolang ze het verdomme hulp te zoeken
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 27-11-2004, 01:06
enema abortion
Avatar van enema abortion
enema abortion is offline
Probeer eens vegetarier te worden, val je zo een paar kilo van af.
__________________
Born to Lose schreef: 'Maar goed helaas kunnen we niet allemaal zo geweldig zijn als kudel... wat zou het leven dan toch mooi zijn.'
Met citaat reageren
Oud 27-11-2004, 01:09
Shitonya
Avatar van Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
enema abortion schreef op 27-11-2004 @ 02:06 :
Probeer eens vegetarier te worden, val je zo een paar kilo van af.
Dat is onzin. Ik ken zoveel vegetariers, maar die zijn grofweg gezien nog wel dik
Met citaat reageren
Oud 27-11-2004, 10:15
-Flip-
Avatar van -Flip-
-Flip- is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 27-11-2004 @ 01:40 :
zucht. Ze heeft een probleem duidelijk, is het dan verstandig om hier te gaan janken op een forum? Neuh. Hier zijn al 1001 topics over geweest en die miezerige meisjes schieten er nooit iets mee op zolang ze het verdomme hulp te zoeken
Is het misschien niet juist een goede stap om hier te beginnen met het herkennen van haar 'probleem'?
al zijn er 3000 topics over geweest... boeiend, ZIJ zit er NU mee.
__________________
Niet zoals het toen was, maar zoals het nu is, is het altijd anders dan hiervoor....
Met citaat reageren
Oud 27-11-2004, 10:56
enema abortion
Avatar van enema abortion
enema abortion is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 27-11-2004 @ 02:09 :
Dat is onzin. Ik ken zoveel vegetariers, maar die zijn grofweg gezien nog wel dik
Ik probeer gewoon mensen te overtuigen van de vegetarian cause, snap dat nou. En misschien waren die vegetariers die jij kent wel nog dikker toen ze nog niet vegetarier waren!
__________________
Born to Lose schreef: 'Maar goed helaas kunnen we niet allemaal zo geweldig zijn als kudel... wat zou het leven dan toch mooi zijn.'
Met citaat reageren
Oud 27-11-2004, 12:48
Shitonya
Avatar van Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
enema abortion schreef op 27-11-2004 @ 11:56 :
Ik probeer gewoon mensen te overtuigen van de vegetarian cause, snap dat nou. En misschien waren die vegetariers die jij kent wel nog dikker toen ze nog niet vegetarier waren!
nee, dat is niet het geval
Met citaat reageren
Oud 27-11-2004, 12:48
Shitonya
Avatar van Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
-Flip- schreef op 27-11-2004 @ 11:15 :
Is het misschien niet juist een goede stap om hier te beginnen met het herkennen van haar 'probleem'?
al zijn er 3000 topics over geweest... boeiend, ZIJ zit er NU mee.
haar probleem is herkend, en nu?
Met citaat reageren
Oud 27-11-2004, 13:26
Ruudje
Avatar van Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 27-11-2004 @ 13:48 :
haar probleem is herkend, en nu?
En nu is het tijd om er iets aan te doen... en niet om afgezijkt te worden door jou.
Tevens vond je het eerst geen eetprobleem.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-11-2004, 15:33
Bloedpropje
Avatar van Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Citaat:
enema abortion schreef op 27-11-2004 @ 11:56 :
Ik probeer gewoon mensen te overtuigen van de vegetarian cause
goeie zaak
Met citaat reageren
Oud 27-11-2004, 15:40
-Flip-
Avatar van -Flip-
-Flip- is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 27-11-2004 @ 13:48 :
haar probleem is herkend, en nu?
I dunno??? ze moet er zelf mee aan de slag... ze moet zelf stappen nemen.
__________________
Niet zoals het toen was, maar zoals het nu is, is het altijd anders dan hiervoor....
Met citaat reageren
Oud 27-11-2004, 21:06
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Shitonya, je inbreng wordt niet gewaardeerd. Mensen hebben het recht dit forum te gebruiken waarvoor het bedoeld is, daar hoef je geen lullige opmerkingen over te plaatsen. Niemand kan er wat aan doen dat jij zo veel beter bent dan anderen.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 28-11-2004, 20:23
Jenifer
Jenifer is offline
Citaat:
sissi16 schreef op 23-11-2004 @ 22:18 :
heey

ik ben een meisje van 17 en ik vind mezelf dus te dik... maar het lutk me gewoon niet om af te vallen! dus ben ik begonnen met van die dieetpillen.. in de hoop daarmee wat te bereiken. Denken jullie dat dit schadelijk is? ik eet trouwens wel gewoon heel gezond en heb ook geen eetprobleem want ik gooi me eten er ook niet uit, heb ik wel geprobeerd in het verleden maar het lukte niet...
elke keer als ik in de spiegel kijk dan zie ik alleen maar m'n negatieve punten... ik vind mezelf veel te dik en anderen zeggen dat het onzin is maar zij weten gewoon niet hoe ik mezelf zie! zijn er nog meer mensen die dit hebben?

liefs

sissi
Buikspieroefeningen willen ook nog weleens helpen.
Misschien kan je dat eens proberen maar geen dieetpillen wnat die helpen echt niet.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2004, 15:51
Shitonya
Avatar van Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 27-11-2004 @ 22:06 :
Shitonya, je inbreng wordt niet gewaardeerd. Mensen hebben het recht dit forum te gebruiken waarvoor het bedoeld is, daar hoef je geen lullige opmerkingen over te plaatsen. Niemand kan er wat aan doen dat jij zo veel beter bent dan anderen.
ja, ik ben zo geweldig, ik weet het

verder heb ik nooit "miezerig" meisje gezegd en zoals flip al zei, ze moet zelf stappen ondernemen
Met citaat reageren
Oud 29-11-2004, 15:55
flikkenlovertje
flikkenlovertje is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 29-11-2004 @ 16:51 :
ja, ik ben zo geweldig, ik weet het

verder heb ik nooit "miezerig" meisje gezegd en zoals flip al zei, ze moet zelf stappen ondernemen

Het spijt me als ik jullie 'gezellig' conversatie onderbreek, maar dat meisje vraagt hulp, niet mensen die door haar bericht gaan zitten te discusieren... Toch?
Met citaat reageren
Oud 29-11-2004, 16:01
Shitonya
Avatar van Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
flikkenlovertje schreef op 29-11-2004 @ 16:55 :
Het spijt me als ik jullie 'gezellig' conversatie onderbreek, maar dat meisje vraagt hulp, niet mensen die door haar bericht gaan zitten te discusieren... Toch?
ik reageerde ook op haar, niet zozeer op anderen. Dat andere met mij in discussie gaan kan ik ook niet helpen.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2004, 16:02
flikkenlovertje
flikkenlovertje is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 29-11-2004 @ 17:01 :
ik reageerde ook op haar, niet zozeer op anderen. Dat andere met mij in discussie gaan kan ik ook niet helpen.

Maar je bent nu toch wel oud genoeg om te weten dat je er dan niet op moet reageren

Maar laten we hier over ophouden (ga desnoods via PM verder), want er gaat op deze manier ruzie van komen, vrees ik
Met citaat reageren
Oud 29-11-2004, 16:19
Shitonya
Avatar van Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
flikkenlovertje schreef op 29-11-2004 @ 17:02 :
Maar je bent nu toch wel oud genoeg om te weten dat je er dan niet op moet reageren

Maar laten we hier over ophouden (ga desnoods via PM verder), want er gaat op deze manier ruzie van komen, vrees ik
welnee, ik maak nooit ruzie
Met citaat reageren
Oud 29-11-2004, 17:49
AlopiA
Avatar van AlopiA
AlopiA is offline
Ik weet precies wat je bedoeld.
Ik val ook niet af, ik zie ook alleen mijn negatieve punten
en ik heb ook nog eens last van vreetbuien. Over het algemeen eet ik weinig, maar ook dan val ik niet af.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2004, 18:00
ikkuh15
ikkuh15 is offline
ik wil ook net als jy afvallen...
ik gebruik alleen geen dieetpillen
meestal eet ik sochtends een boterham en smiddags een boterham en een cracker en dan savonds avondeten...vrder nix
n k ben al 8 kil0 afgevalllen
alleen myn ouders en vriendinnen zeggen dat ik dun ben maar ik vin dat dusz niej
hoelang en hoe zwaar ben jy eigluk? m-be bn je wel niej te dik!
ik ben 1,78 en ik weeg 61..ofzo
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 01-12-2004, 18:09
Verwijderd
Citaat:
ikkuh15 schreef op 01-12-2004 @ 19:00 :
hoelang en hoe zwaar ben jy eigluk? m-be bn je wel niej te dik!
ik ben 1,78 en ik weeg 61..ofzo
"Gefeliciteerd! Je hebt een gezond gewicht, houden zo! Beweeg veel en eet gezond."

http://www.voedingscentrum.nl/body_m...body_mass.html
Met citaat reageren
Oud 02-12-2004, 17:10
Ruudje
Avatar van Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
benchMarc schreef op 02-12-2004 @ 14:44 :
Doe normaal. Zeker een fake account vanwege 2 posts ofzo...61kg op 1m78 is eerder te weinig dan teveel
Dat komt neer op een BMI van net onder de 20. Dat is nog wel gezond hoor
Met citaat reageren
Oud 02-12-2004, 19:33
Ruudje
Avatar van Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
benchMarc schreef op 02-12-2004 @ 19:00 :
BMI kan mijn reet roesten. Dat zegt nix.
Ken jij deze persoon persoonlijk?
Met citaat reageren
Oud 02-12-2004, 19:50
Ruudje
Avatar van Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
benchMarc schreef op 02-12-2004 @ 20:38 :
Dat is waarom de BMI mij nix zegt.
Citaat:
Ruudje schreef op 02-12-2004 @ 20:33 :
Ken jij deze persoon persoonlijk?
Met citaat reageren
Oud 02-12-2004, 19:58
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Als je 1.78m bent, 61 kg weegt en nog steeds wilt afvallen denk ik dat je wel een enigzins vertekend lichaamsbeeld hebt. Natuurlijk kun je hardstikke gezond zijn met een dergelijk BMI, maar tenzij je van nature zo gebouwd bent is dat het punt waar je op moet gaan passen.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 05-12-2004, 15:18
lou2
lou2 is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 02-12-2004 @ 20:58 :
Als je 1.78m bent, 61 kg weegt en nog steeds wilt afvallen denk ik dat je wel een enigzins vertekend lichaamsbeeld hebt. Natuurlijk kun je hardstikke gezond zijn met een dergelijk BMI, maar tenzij je van nature zo gebouwd bent is dat het punt waar je op moet gaan passen.
ik weeg 45 kilo en ben 1.76 m en wil ook nog steeds afvallen. veel meisjes vinden zichzelf niet perse te dik, het wordt gewoon ongelooflijk opgedrongen in onze maatschappij. overal waar je kijkt zie je super dunne modelletjes. ook al wil je niet perse afvallen, je bent er toch onderbewust mee bezig. tenminste dit geldt voor mij.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2004, 17:15
sissi16
sissi16 is offline
hey

ik ben inmiddels maar gestopt met die pillen... het had toch geen resultaat.. en begon ook wel in te zien dat het slecht voor me is...
ik ben ongeveer 1.66 en weeg rond 56 kilo.. maja me ideaalgewicht is 48 kilo...

sissi
__________________
'mijn leven is van mij'
Met citaat reageren
Oud 05-12-2004, 17:30
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
lou2 schreef op 05-12-2004 @ 16:18 :
ik weeg 45 kilo en ben 1.76 m en wil ook nog steeds afvallen. veel meisjes vinden zichzelf niet perse te dik, het wordt gewoon ongelooflijk opgedrongen in onze maatschappij. overal waar je kijkt zie je super dunne modelletjes. ook al wil je niet perse afvallen, je bent er toch onderbewust mee bezig. tenminste dit geldt voor mij.
dan moet je hulp zoeken, want het hoeft namelijk niet... het is gewoon een excuus zoeken om zo het afvallen goed te praten.
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 05-12-2004, 18:18
justlikeme!
justlikeme! is offline
he meid...
weet je.. eigenlijk moet je kijken naar de positieve dingen van jezelf.. maar dat is misschien best moeilijk. Maar de allerbeste manier van 'lijnen' is gewoon gezond eten. Eet drie keer op een dag, en af en toe een tussendoortje, dat mag best! Maar vooral de vele tussendoortjes maken iemand dik. En ook teveel eten, terwijl je eigenlijk geen honger meer hebt. Ik las pasgeleden:
al het eten is gezond, ook vet e.d., maar het is in welke mate en combinatie je het eet. En dat is wel zo.. want ook vetten zijn gezond, je lichaam heeft het zelfs nodig, maar het is in welke mate het gebeurd..

Maar 1 ding: je bent gewoon uniek, en wees tevreden met jezelf, ook al zijn er minpunten. Niemand is perfect, en je komt er wel!!!
BLIJF GELOVEN IN JEZELF, dan komt het uiteindelijk zeker goed!!

knuffel..
__________________
kben niet gek maar een vliegtuig :P
Met citaat reageren
Oud 05-12-2004, 18:35
Ruudje
Avatar van Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
sissi16 schreef op 05-12-2004 @ 18:15 :
hey

ik ben inmiddels maar gestopt met die pillen... het had toch geen resultaat.. en begon ook wel in te zien dat het slecht voor me is...
ik ben ongeveer 1.66 en weeg rond 56 kilo.. maja me ideaalgewicht is 48 kilo...

sissi
Waarom noem je dat je ' ideaalgewicht'?
20 bmi is niet je ideaal gewicht... een ideaal gewicht is tussen de 20 en 25 bmi, dus 24 bmi zou ook nog goed zijn. Eigelijk ben je dan dus nog steeds bezig met 'het is niet mijn ideaal gewicht'
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid eetprobleem???
LucyWillow
7 15-05-2004 20:48
Verhalen & Gedichten boeken over eetprobleem?
Carlie
17 18-01-2004 16:12
Psychologie Anorexia? Eetprobleem?
Niemande
53 02-06-2003 15:36
Psychologie Eetprobleem
Cinamon
12 11-07-2002 12:53
Verhalen & Gedichten Eetprobleem
Kippetje
6 03-05-2002 11:44
Lichaam & Gezondheid eetprobleem
Verwijderd
7 01-04-2002 17:46


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:48.