Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-11-2002, 20:00
Verwijderd
wie heeft gisteraaf 'the making of harry potter and the chamber of secrets' gezien?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-11-2002, 20:15
Missy Muffett
Missy Muffett is offline
ikke ik vond het leuk, maar als je het gemist heb,...volgens mij (ik weet het dus niet zeker) word het nog een keer herhaald (is vandaag ook al een keer herhaald maar volgens mij volgende week nog een keer.)
Met citaat reageren
Oud 23-11-2002, 20:27
scala
scala is offline
echt koel dat iedereen het leuk vind

Ik ga ook zeker naar de film, weet nog niet wanneer maar wil um erg graag zien Heb ook de special gisteren gezien maar kvond dat ie wel veel liet zien vd film. Ik vond vooral de behind the scenes dingen leuk gewoon om te zien hoe ze het filmen en hoe dat eruit ziet etc

Ik zou het btw echt jammer vinden als ze andere acteurs zouden gaan zoeken! je bent nu zo gewend aan deze gezichten en vaak kunnen opvolgers niet voldoen aan de vorige acteur...het is ook zonde van het verhaal. Maar op zich zouden dat niet hoeven doen toch want harry potter wordt in de verhalen ook ouder

En deel 5 duurt idd erg lang, al 2 jaar? maarja kan me voorstellen dat doordat die boeken zo'n succes werden (vervolgens het hele gedoe van de film, game, spelletjes & spullen) dat ze best wel een druk op haar schouders heeft... laten we maar hopen dat het niet al te veel invloed heeft

Ik weet btw wel dat de 3e Harry Potter film vertraging heeft opgelopen doordat de acteur die prof Dumbledore speelde, overleden is....en doordat Daniel Radcliffe nog wat langer school wilde volgen(ofzoiets..)
Met citaat reageren
Oud 23-11-2002, 22:30
Missy Muffett
Missy Muffett is offline
Citaat:
scala schreef:

Ik weet btw wel dat de 3e Harry Potter film vertraging heeft opgelopen doordat de acteur die prof Dumbledore speelde, overleden is....en doordat Daniel Radcliffe nog wat langer school wilde volgen(ofzoiets..)
ik had gehoord dat die moest wennen aan zijn nieuwe school,....lijkt me ietsje logischer
Met citaat reageren
Oud 24-11-2002, 07:43
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Diddl'tje schreef:
Voor wie de film al gezien heeft; hoe is Jason Isaacs (Lucius Malfoy) in deze film?
Goed. Hij zette Lucius Malfoy goed neer.

Ik ben gisteravond geweest en ik moet zeggen dat ik heb goed vond. Beter als de eerste film. Ik ga nu geen verglijking maken met het boek, maar hij lijkt er heel erg veel op. (behalve een paar kleine puntjes die iets verandert/weggelaten zijn) Ik vond het een leuke film.

Ik had heel erg veel geluk: Een trailer van LotR:TTT voor de Harry Potter film. Ziet er ook enorm goed uit. Was het maar 18 december!

Rollo Tomasi, je had in je recentie geschreven dat er nog een stukje na de aftiteling zou zijn. Bij ons in de boiscoop was dat niet. Zou je me willen vertellen wat dat precies was?
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2002, 14:55
FireCracker
Avatar van FireCracker
FireCracker is offline
die jason isaacs kerel speelde toch ook in black hawk down? ik zat de making of te kijken, en toen wist ik dat ik m ergens van kende (ik had ooit een interview met m gezien op de bbc) en toen deed ie iets raars met z'n tong en toen herkende ik m ( ) maar dus... zit er veel Tom Felton (draco) in? *schaam*
__________________
I think that God in creating Man somewhat overestimated his ability.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2002, 15:33
Nuck
Nuck is offline
Ik ga m vanavond zien .
__________________
As if!
Met citaat reageren
Oud 24-11-2002, 15:45
Conan the Librarian
Conan the Librarian is offline
Ben er gisteren heengeweest. Errug leuke film.
En prof. Lockhart is in de film een stuk minder irritant dan in het boek. Beter gezegd, hij is errug koel.


(En wat duurt die aftiteling belachelijk lang - maar wel weer met supermooie muziek eronder - als je erop gaat zitten wachten. Wel leuk om te zien... vierhonderd man loopt weg en nog hooguit tien man blijft zitten om die laatste tien seconden nog even te zien. Thx Rollo! )
Met citaat reageren
Oud 24-11-2002, 16:10
Lyx
Avatar van Lyx
Lyx is offline
Citaat:
Conan the Librarian schreef:
Ben er gisteren heengeweest. Errug leuke film.
En prof. Lockhart is in de film een stuk minder irritant dan in het boek. Beter gezegd, hij is errug koel.


(En wat duurt die aftiteling belachelijk lang - maar wel weer met supermooie muziek eronder - als je erop gaat zitten wachten. Wel leuk om te zien... vierhonderd man loopt weg en nog hooguit tien man blijft zitten om die laatste tien seconden nog even te zien. Thx Rollo! )
het waren er 15 ofzo ?
__________________
** Conan & Lyx Team ** ||***The Pedo Emma Watson Army*** ||==Noodleskoning met Groove-Coverage===|| *Passionele nachten in het heetst van de strijd*
Met citaat reageren
Oud 24-11-2002, 16:16
Conan the Librarian
Conan the Librarian is offline
Citaat:
Lyx schreef:
het waren er 15 ofzo ?
Moet je weer overdrijven?
Met citaat reageren
Oud 24-11-2002, 17:40
The Crash Bash
Avatar van The Crash Bash
The Crash Bash is offline
Heb 1 gezien en gisteren 2 ook.
2 is nog een stuk beter dan 1.
Ik vindt het zever dat ze zeggen dat harry potter voor kleine kinderen is ik vondt hem kei goed.
__________________
What if tomorrow the war could be over? Isn't that worth fighting for? Isn't that worth dying for?Friends: Denise 01, Lionheart.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2002, 17:51
scala
scala is offline
Citaat:
nathalie schreef:
ik had gehoord dat die moest wennen aan zijn nieuwe school,....lijkt me ietsje logischer
jah dat bedoelde ik ook eigelijk maar ik wist het niet precies meer..alleen dat het met school te maken had
Met citaat reageren
Oud 24-11-2002, 21:51
Rollo Tomasi
Avatar van Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
ieke schreef:

@Rollo Tomasi:
Het zijn hele leuke boeken en je hebt zeker het eerste deel zo uit. Dus als je de tijd heb kun je even naar de bieb en het eerste deel lenen. Ik heb heteerste deel aan een vriend uitgeleend en hij kwam be binnen een paar dagen al vragen of hij het volgende deel kom krijgen.
Leuke recentie btw!
Mja, m'n vriendin heeft ze in de kast staan, maar ik moet nog zoveel boeken lezen....
Thx.

Citaat:
Diddl'tje schreef:
Voor wie de film al gezien heeft; hoe is Jason Isaacs (Lucius Malfoy) in deze film?
Ik vond 'm erg goed. Helaas kwam Draco op die manier wat minder goed uit de verf.

Citaat:
Pherwilyaiel schreef:
(1) die jason isaacs kerel speelde toch ook in black hawk down?

(2) maar dus... zit er veel Tom Felton (draco) in? *schaam*
(1) Yup.
(2) Redelijk wat.
__________________
Mein Name ist Joachim von Hassel/Ich bin Pilot der Bundeswehr/und sende Ihnen aus meinem Flugzeug/den Funkspruch den niemand hört
Met citaat reageren
Oud 24-11-2002, 21:58
Rollo Tomasi
Avatar van Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
Conan the Librarian schreef:
(1)
En prof. Lockhart is in de film een stuk minder irritant dan in het boek. Beter gezegd, hij is errug koel.

(2) Thx Rollo!
(1) Kenneth Branagh was echt leuk.
(2) yw ofzo

Citaat:
ieke schreef:

Rollo Tomasi, je had in je recentie geschreven dat er nog een stukje na de aftiteling zou zijn. Bij ons in de boiscoop was dat niet. Zou je me willen vertellen wat dat precies was?
Hm, vreemd. Ik heb de film gisteren toevallig weer gezien, en ze lieten het wel zien.


*****SPOILERTJE*****
In het stukje is een boekenwinkel (dezelfde als in 't begin?) te zien waar een boek ligt, getiteld "Who Am I?", waarop Lockhart staat afgebeeld in een dwangbuis, een beetje schaapachtig om zich heen te kijken.
Het is leuk, maar op zich geen ramp om te missen.
*****/SPOILERTJE*****
__________________
Mein Name ist Joachim von Hassel/Ich bin Pilot der Bundeswehr/und sende Ihnen aus meinem Flugzeug/den Funkspruch den niemand hört
Met citaat reageren
Oud 24-11-2002, 23:35
Verwijderd
jah, superlange aftiteling, om tot een stukje van 10 seconden te komen...
we waren zowat de enige die nog in de zaal zaten..maar ach...
Met citaat reageren
Oud 25-11-2002, 07:44
Silent Enigma
Silent Enigma is offline
gezien, en viel me wat tegen , hoewel de film spannender en grappiger is dan The Philosopher's Stone, mis ik deze keer echt de logica van sommige dingen... dingen die in het boek wel duidelijk worden uitgelegd maar waar in de film maar 2 zinnetjes aandacht aan wordt gegeven

dat ginny verliefd op harry is en daarom dat dagboek gebruikt
hoe irritant kasper krauwel is
hoe irritant gladianus smalhart is

mis ik een beetje in de film maar ja wat wil je, De Geheime kamer is 300 pagina's dik(?), langer dan De Steen der Wijzen, terwijl er toch dezelfde filmtijd is gebruikt; zo mis je als harry potterfan toch een groot deel van et boek.

ben benieuwd hoe ze dat met De Gevangene van Azkaban gaan doen, ik vrees dat er nog meer boekenlol afvalt als ze niet langer dan 2,5 uur voor de film uittrekken.

toch leuke film
Met citaat reageren
Oud 25-11-2002, 08:23
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Rollo Tomasi schreef:


*****SPOILERTJE*****
In het stukje is een boekenwinkel (dezelfde als in 't begin?) te zien waar een boek ligt, getiteld "Who Am I?", waarop Lockhart staat afgebeeld in een dwangbuis, een beetje schaapachtig om zich heen te kijken.
Het is leuk, maar op zich geen ramp om te missen.
*****/SPOILERTJE*****
Dank je! Bij ons stond er al een volgende groep te wachten en hadden ze het afgebroken.
Als je nog zoveel boeken te lezen hebt kan ik het me wel voorstellen. Ze zijn ideaal om tussendoor te lezen. ( is ook wel leuk voor in een vakantie)
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2002, 09:59
Vash!
Avatar van Vash!
Vash! is offline
Jeuhj ik ga vandeweek eindelijk Harry Potter 1 kijken
__________________
looking for new ways to get lost
Met citaat reageren
Oud 25-11-2002, 16:48
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Silent Enigma schreef:
gezien, en viel me wat tegen , hoewel de film spannender en grappiger is dan The Philosopher's Stone, mis ik deze keer echt de logica van sommige dingen... dingen die in het boek wel duidelijk worden uitgelegd maar waar in de film maar 2 zinnetjes aandacht aan wordt gegeven

dat ginny verliefd op harry is en daarom dat dagboek gebruikt
hoe irritant kasper krauwel is
hoe irritant gladianus smalhart is

mis ik een beetje in de film maar ja wat wil je, De Geheime kamer is 300 pagina's dik(?), langer dan De Steen der Wijzen, terwijl er toch dezelfde filmtijd is gebruikt; zo mis je als harry potterfan toch een groot deel van et boek.

Films nooit met boeken vergelijken. Naar mijn mening hadden al die dingen waar ze in de film te weinig op in gaan gewoon helemaal uit de film geschrapt moeten worden zodat men verder in kon gaan op belangrijkere zaken, want ook daaraan werd te weinig aandacht besteed. Das iig mijn mening over de vorige. Te veel gebeurtenissen zorgden voor gebrek aan verhaal.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2002, 18:05
Verwijderd
ikke heb hem gister avond ge zien is zowwwwww koewl moet juh zien ech mooooi
Met citaat reageren
Oud 25-11-2002, 18:37
Silent Enigma
Silent Enigma is offline
Citaat:
Juice schreef:
Films nooit met boeken vergelijken. Naar mijn mening hadden al die dingen waar ze in de film te weinig op in gaan gewoon helemaal uit de film geschrapt moeten worden zodat men verder in kon gaan op belangrijkere zaken, want ook daaraan werd te weinig aandacht besteed. Das iig mijn mening over de vorige. Te veel gebeurtenissen zorgden voor gebrek aan verhaal.
ik maak de vergelijking tussen de verhaallijn in de film en het boek. die in de film is nogal dunnetjes, waar die in het boek verzadigd is met (nuttige) details.

maar idd, uit krampachtigheid om zoveel mogelijk het boek te benaderen is et van allebei net iets te weinig
Met citaat reageren
Oud 25-11-2002, 19:26
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Voor iedereen die de making of heeft gemist op woensdag 27 November om 15.55 wordt het herhaalt. Het is best de moeite waard om te kijken. Tis alleen een rottijd.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2002, 19:33
Verwijderd
Ik heb em zaterdag gezien. Klein (en fuckend) detail: het was in het Nederlands. Echt, dat moet verboden worden! Ik kon de hele film niet meer serieus nemen. Dus ga ik nog maar een keer naar de originele versie. *kan niet wachten tot 18 december* AAAAAAAAAAAAAAAAARGH nog even en ik houd het niet meer vol.... (ja, ik ben een freak ja).
Met citaat reageren
Oud 25-11-2002, 23:10
Vlooienband
Avatar van Vlooienband
Vlooienband is offline
Gezien. De eerste keer dat 'ie in de bios draaide. Het was de Engelse versie, de NL vind ik nogal . Dan zijn de stemmen anders, da's niks.

Hij was tof! vooral het deel met die spinnen, super goed gedaan!
__________________
Cry 'Havoc' and let slip the dogs of War.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2002, 08:22
Anne
Avatar van Anne
Anne is offline
Wie wil er met mij naar Harry Potter? (in Utrecht)
__________________
Hm... Larstig... ;)
Met citaat reageren
Oud 26-11-2002, 13:38
bounty
bounty is offline
ik heb hem niet gezien, ik weet ook nog niet waneer ik die film ga zien.
__________________
de lucht is green, de graz is blouw, ben volgens mij stoned, hoe kan dat nou?
Met citaat reageren
Oud 26-11-2002, 16:58
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Anneee schreef:
Wie wil er met mij naar Harry Potter? (in Utrecht)
Ik wil hem nog wel een keertje zien hoor, alleen Utrecht is een beetje lastig.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2002, 20:12
Nuck
Nuck is offline
Onwijs leuke film .

Ik heb ook 'even' gewacht op dat laatste stukje na de aftiteling, ik dacht dat er iets mega spectaculairs kwam. Dat viel tegen .
__________________
As if!
Met citaat reageren
Oud 29-11-2002, 10:29
PrimRose
Avatar van PrimRose
PrimRose is offline
[QUOTE]Rollo Tomasi schreef:
[B]Mja, m'n vriendin heeft ze in de kast staan, maar ik moet nog zoveel boeken lezen....


Ik zorg wel ze heeeeeeeeeeeeeel toevallig op raadselachtige wijze bij jou in Utrecht komen te staan hoor En je hebt ze echt zo uit, lekker makkelijk Engels en gewoon toffe verhalen.

kus PrimRose
__________________
Rollo Tomasi! Sometimes, I wanna take your big, dumb, dummy head, and just nyhhhh! [makes stabbing motions]
Met citaat reageren
Oud 29-11-2002, 11:25
fruitmand
Avatar van fruitmand
fruitmand is offline
ik vond hem leuk
stukken meer amusant dan de eerste, bij die viel in half in slaap. Bij deze bleef ik wel wakker
__________________
*I bite my tong, every time you come around. Cause blood in my mouth beats blood on the ground*
Met citaat reageren
Oud 29-11-2002, 18:36
the tourist
the tourist is offline
Citaat:
ieke schreef:
Voor iedereen die de making of heeft gemist op woensdag 27 November om 15.55 wordt het herhaalt. Het is best de moeite waard om te kijken. Tis alleen een rottijd.
Het komt zeker niet nog een keer? Ik wist het wel, maar ik ben het gewoon helemaal vergeten.....
Maar ik heb de film ook gezien, ik vond hem echt leuk, veel leuker dan het eerste deel. Deze was ook grappiger dan de eerste, en Dobby is echt lief Smalhart vond ik niet goed, zijn uiterlijk is niet goed en ik vind dat hij zich ook niet echt goed gedraagd. Maar ja...
Nu maar wachten op boek 5! En ik koop gewoon de engelse versie, ik heb nu wel lang genoeg gewacht
Met citaat reageren
Oud 29-11-2002, 19:45
Arwyn
Avatar van Arwyn
Arwyn is offline
Smalhart was niet irritant genoeg
Da's wel jammer, maar ja, in een film kan tnatuurlijk niet allemaal goed worden uitgelegd...
Maar deel 5 kan idd niet snel genoeg komen! En t is ook nog 2 jaar wachten op del 3 in de bios!
__________________
-If you like Piña Colada's-
Met citaat reageren
Oud 29-11-2002, 20:49
Verwijderd
Citaat:
MoonMonkey schreef:
Het komt zeker niet nog een keer?
ik heb et nog opgenomen
Met citaat reageren
Oud 30-11-2002, 08:16
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
MoonMonkey schreef:
Het komt zeker niet nog een keer? Ik wist het wel, maar ik ben het gewoon helemaal vergeten.....
Maar ik heb de film ook gezien, ik vond hem echt leuk, veel leuker dan het eerste deel. Deze was ook grappiger dan de eerste, en Dobby is echt lief Smalhart vond ik niet goed, zijn uiterlijk is niet goed en ik vind dat hij zich ook niet echt goed gedraagd. Maar ja...
Nu maar wachten op boek 5! En ik koop gewoon de engelse versie, ik heb nu wel lang genoeg gewacht
Nee, dit was al de 3e keer in een paar dagen.
Ik weet niet hoelang het gaat duren voor ze het boek hebben gedrukt. Rowling zal er bijna klaar mee zijn en dan is het aan de uitgever. Ik hoop dat het opschiet. Ik denk dat ik ook wel in een Engelse ga beginnen.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2002, 08:20
prinses eowyn
Avatar van prinses eowyn
prinses eowyn is offline
ik heb hp2 al gezien en ik vind hem heel goed
de verhaallijn is een beetje brokkelig en het zwerkbal is verwarrend maar verder minstens zo goed als film 1.
Vooral dobby is gaaf, echt heel funny.
Ik kan niet wachten om meer van de huiselven te zien in film 4, vooral winky
mijn nieuwste kreet:
Doddy Rules!!!!
Met citaat reageren
Oud 30-11-2002, 15:16
FireCracker
Avatar van FireCracker
FireCracker is offline
Citaat:
Rollo Tomasi schreef:

(2) Redelijk wat.
keejdan

maar over die smalhart, ik had gedacht dat ie lang golved blond haar zou hebben, toen ik die lucius zag, dat ik eerst dat hij smalhart was... stom.. ik had me hem echt heel anders voorgesteld
__________________
I think that God in creating Man somewhat overestimated his ability.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2002, 22:53
Paperz
Avatar van Paperz
Paperz is offline
Ik heb 'm gezien, maar vond 't wel weer een zwak einde hebben...
__________________
Val lekker even dood! Cooking is science for hungry people *Mysteria*
Met citaat reageren
Oud 03-12-2002, 07:36
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Paperz schreef:
Ik heb 'm gezien, maar vond 't wel weer een zwak einde hebben...
Wat had je dan verwacht. Dat Harry dood ging ofzo? Dat is ook ongeveer het einde van het boek, dus ze kunnen niet veel anders lijkt me. Maar ergens heb je wel gelijk.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2002, 10:18
Verwijderd
Ik heb hem ook gezien en ben ervan overtuigd dat hij voor mensen die het boek gelezen hebben leuker is dan voor mensen die het boek níet gelezen hebben. De film laat vrij snel achter elkaar de 'nodige' hoogtepunten zien, in het boek zitten daar telkens nog weer stukjes tussen. Als je als lezers de film ziet, vul je die stukjes hoogstwaarschijnlijk aan, als niet lezer lijkt de film erg snel te gaan...

Ik heb het boek natuurlijk gelezen en vond de film super! Máár als ik moest kiezen tussen boek en film, koos ik voor het boek
Met citaat reageren
Oud 03-12-2002, 10:53
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Andijvie schreef:
Ik heb hem ook gezien en ben ervan overtuigd dat hij voor mensen die het boek gelezen hebben leuker is dan voor mensen die het boek níet gelezen hebben. De film laat vrij snel achter elkaar de 'nodige' hoogtepunten zien, in het boek zitten daar telkens nog weer stukjes tussen. Als je als lezers de film ziet, vul je die stukjes hoogstwaarschijnlijk aan, als niet lezer lijkt de film erg snel te gaan...

Ik heb het boek natuurlijk gelezen en vond de film super! Máár als ik moest kiezen tussen boek en film, koos ik voor het boek
Ik denk dat je helemaal gelijk hebt. Het is leuker als je het boek gelezen hebt. Maar dat geld ook voor andere films. (LotR:FotR)
Ik zou ook voor het boek gaan.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2002, 11:51
legatus
Avatar van legatus
legatus is offline
Citaat:
vierhonderd man loopt weg en nog hooguit tien man blijft zitten om die laatste tien seconden nog even te zien.
Voor op DVD is dat leuk, maar omdat aan het einde van een bioscoopprint te stoppen is een kwelling. De aftiteling duurt zo'n 10 minuten (praktisch niemand die er op wacht, of er van af weet) en in die tijd waren de servicemedewerkers al een stuk opgeschoten in het schoonmaken van de bioscoopzaal. Mensen maken zo'n troep!
__________________
"The schizophrenic is drowning in the same waters in which the mystic swims with delight" -- Joseph Campbell (Mintz, 1983)
Met citaat reageren
Oud 03-12-2002, 16:51
Rollo Tomasi
Avatar van Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
legatus schreef:
Mensen maken zo'n troep!
Vreselijk is dat ja. Zo moeilijk is het toch niet om je rommel uit de zaal te nemen en in de prullenbak te gooien?
__________________
Mein Name ist Joachim von Hassel/Ich bin Pilot der Bundeswehr/und sende Ihnen aus meinem Flugzeug/den Funkspruch den niemand hört
Met citaat reageren
Oud 03-12-2002, 20:38
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Legatus schreef:
Mensen maken zo'n troep!

Rollo Tomasi schreef:
Vreselijk is dat ja. Zo moeilijk is het toch niet om je rommel uit de zaal te nemen en in de prullenbak te gooien?
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2002, 12:30
ringpower
Avatar van ringpower
ringpower is offline
kga hem ook zeker zien. kheb voor 27 december besteld. kheb gehoord dat hij dit keer wat enger en spannender is dus ik heb hoge verwachtingen. (kheb het boek al gelezen dus kweet eigenlijk al waar die over gaat). this trouwens ook voor jong en oud. ik ben 16 en ik vind het hartstikke tof. je man harry potter rulezz (hmmmm)!!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 06-12-2002, 13:01
Anne
Avatar van Anne
Anne is offline
Ik ga vanavond!!!
__________________
Hm... Larstig... ;)
Met citaat reageren
Oud 06-12-2002, 16:40
Fleurop
Avatar van Fleurop
Fleurop is offline
Ik wil hem zo snel mogelijk zien... weet nog niet wanneer
Met citaat reageren
Oud 07-12-2002, 11:29
Brigitte
Brigitte is offline
Ik ga vmiddag hoeiiii
__________________
Je veux juste une dernière danse, avant l'ombre et l'indifférence} P.E.R.V.S
Met citaat reageren
Oud 08-12-2002, 15:20
Infaustus
Avatar van Infaustus
Infaustus is offline
ik ben gister met roelade naar harry potter 2 geweest
vette film!!!
__________________
A.i.d.s: Anally injected death sentence
Met citaat reageren
Oud 08-12-2002, 15:42
Anne
Avatar van Anne
Anne is offline
Citaat:
Anneee schreef:
Ik ga vanavond!!!
Nou... eh... ik denk dat ik hem nog een keer moet zien, want ik ben nu al de helft vergeten...

Ik vond deel 1 beter.
__________________
Hm... Larstig... ;)
Met citaat reageren
Oud 09-12-2002, 19:03
quween
quween is offline
hey weet iemand een nederlandse site van harry potter! waar je ook de cast kunt bekijken?? dankje!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Harry Potter Fan-club
Mitchiee
19 18-07-2010 03:15
Verhalen & Gedichten Harry Potter 8
Racing Dutch
23 18-01-2008 12:55
Films, TV & Radio Harry Potter algemeen #5
Severus
500 13-10-2005 15:48
Films, TV & Radio AJMouse's Premières - Week 22: Harry Potter, The Cooler en Open Range.
AJMouse
21 02-07-2004 16:18
Films, TV & Radio Harry Potter: and the Prisoner of Azkaban!
Apomes
497 06-06-2004 17:22
Games harry potter probleem voor de gbc I
jostie
1 24-02-2002 18:09


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:14.