Oud 12-08-2004, 11:49
Verwijderd
erg vervelend... kan je echt goed voetballen, kan je het mentaal niet aan. Maar bij Groningen had ie daar toch helemaal geen last van?
Advertentie
Oud 12-08-2004, 11:54
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
tja doodzonde, maar met alleen talent kom je er niet. Je staat dag en nacht in de schijnwerpers en daar moet je mee om kunnen gaan.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 12-08-2004, 11:57
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Het laatste halfjaar dat hij bij Groningen speelde had hij wel wat problemen maar speelde hij wel.
Heb gehoord dat zijn vader hem nogal pusht om zo goed mogelijk te worden en zoveel mogelijk op te vallen.
Maakt ook allemaal niet uit eigelijk, het is heel erg jammer voor zo'n jonge speler met heel erg veel talent.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 12-08-2004, 12:13
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Franse media: 'Zidane stopt als international'
Gepost door Niels 12-08-2004 09:57:00

Zinedine Zidane zal niet meer uitkomen voor het nationale elftal, tenminste dat meldt de Franse media. De vedette schijnt zich meer bezig te willen houden met z'n huidige club Real Madrid. Het nieuws is nog niet officieel bekend gemaakt door de middenvelder. Naar alle waarschijnlijkheid zal dat snel gebeuren, mogelijk zelfs vandaag of de komende dagen.

Duidelijk mag zijn dat dit nieuws als een enorme domper komt voor het Franse volk. Eerder stopten ook al Bixente Lizarazu, Marcel Desailly en Lilian Thuram, voor de nationale ploeg.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 12-08-2004, 14:19
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 12-08-2004 @ 11:36 :
Ajax heeft ALLES met zijn fans te maken. Ik snap ook wel dat Ajax niet als een politie agent achter al zijn supporters kan aangaan, maar ze hadden als club véél meer kunnen laten zien n.a.v. die dingen op de Toekomst. Kijk dan heb ik het dus niet over een klein verhaaltje dat R Koeman hield op het veld voor een wedstrijd...(iedereen klapt braaf mee en onder tussen is er niet veranderd) De club Ajax heeft erg veel invloed, de club wilde b.v. hard knalvuurwerk verbannen uit de ArenA(zo zielig voor kleine supporters en ajax kan er steeds boetes voor krijgen), dat is ze redelijk gelukt door acties waarin spelers het afkeuren en op posters staan en op het tv-scherm verschijnen.

Maar als v Persie dan terugkomt in de ArenA en kan rekenen op een fluitconcert is dat triest, maar het laat te meer zien dat Ajax dus NIETS heeft ondernomen als club.
Ik ben het er ook mee eens dat het triest is wat er gebeurd is en dat ajax het misschien aan had moeten voelen komen. Daar heeft ajax straf voor gekregen, de terechte straf.

Het is ronduit klote dat degenen die op het veld zijn geweest niet individueel berecht zijn, maar dat betekent niet dat ajax ervoor verantwoordelijk is. De mensen op het veld zouden eigenlijk met een enorm touw vastgebonden moeten worden en in een politiebusje geflikkerd moeten zijn. Maar dat is niet gebeurd.

Dan is er gewoon niets meer te beginnen tegen dit soort mensen, daarvoor was het toch nog te onverwacht.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 12-08-2004, 15:39
ParisPlage
Avatar van ParisPlage
ParisPlage is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 12-08-2004 @ 12:13 :
verhaal over Zidane
Erg jammer. Er zullen hier morgen grote bijlagen bij alle kranten zitten, hij heeft toch wel zo'n beetje de van Basten status. En nog steeds een geweldige voetballer, ik ben bang dat Frankrijk in een klein dalletje gaat komen wb zijn creativiteit.
__________________
getrouwd ©
Oud 12-08-2004, 17:28
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 12-08-2004 @ 12:13 :
Het is nu bevestigt.
__________________
Volg de evenaar.
Oud 12-08-2004, 17:38
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
ParisPlage schreef op 12-08-2004 @ 15:39 :
Erg jammer. Er zullen hier morgen grote bijlagen bij alle kranten zitten, hij heeft toch wel zo'n beetje de van Basten status. En nog steeds een geweldige voetballer, ik ben bang dat Frankrijk in een klein dalletje gaat komen wb zijn creativiteit.
Ik denk ook dat ze in een dal komen maar niet wegens een gebrek aan creativiteit. Want met spelers als Henry, Pires, Giuly, Rothen enz. moet het wel heel vreemd lopen mocht er een gebrek aan creativiteit komen.
Oud 13-08-2004, 09:25
ParisPlage
Avatar van ParisPlage
ParisPlage is offline
Citaat:
Alexanchez schreef op 12-08-2004 @ 17:38 :
Ik denk ook dat ze in een dal komen maar niet wegens een gebrek aan creativiteit. Want met spelers als Henry, Pires, Giuly, Rothen enz. moet het wel heel vreemd lopen mocht er een gebrek aan creativiteit komen.
Ik vind het goede spelers hoor, die je opnoemt, maar niet echt creatief, in de zin van dat ze aanvoelen wat er moet gebeuren , "een wedstrijd lezen" zoals een beroemd iemand ooit zei (maar niet beroemd genoeg voor mij om te onthouden wie)
Henry is goed maar vooral zijn rushes en afmaken, en het is geen middenvelder. Pires heeft het een klein beetje maar vind ik zeker niet constant. Giuly zou het kunnen krijgen, daar moet nog een beetje op gehoopt worden, en Rothen, tja, ik heb het niet zo op hem (hoewel hij dit jaar voor PSG speelt )
__________________
getrouwd ©
Oud 16-08-2004, 22:23
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Richard Witschge knoopt mogelijk nog een jaartje profvoetbal aan zijn imposante carriere vast, zo melden enkele Engelse bronnen ons maandag. De Amsterdamse middenvelder - die vooral veel fans kreeg door zijn technische hoogstandjes - is de komende dagen op proef bij de Schotse topclub Glasgow Rangers in de hoop een contract te kunnen verdienen.

Witschge is momenteel zonder club na zijn avontuur bij het Japanse Oita Trinita. Lange tijd leek het erop dat de oud-Ajacied verder zou gaan als amateur bij ADO 20, de club waar zijn broer Rob trainer is. Rangers-manager Alex McLeish is echter op zoek naar een middenvelder en tegelijk spelverdeler, en ziet in Witschge een ideale man om dit seizoen die positie in te vullen.

De voormalig Oranje-international kwam in zijn loopbaan - behalve in Japan - uit voor Ajax (10 seizoenen), FC Barcelona (2), Girondins Bordeaux (3), Blackburn Rovers (1) en Deportivo Alavés.
Prachtige voetballer, misschien wel te weinig gewaardeerd. Stylist zoals er nog weinig zijn Kunnen nog veel jongens wat van leren
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 17-08-2004, 19:12
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 04-08-2004 @ 23:42 :
Ik vind dat je je enorm aanstelt, maar dat kan komen omdat ik bij Groningen gewend ben om helemaal geen bier te mogen drinken tijdens de wedstrijd.
Leuk nieuws nu...

Citaat:
Stewards eisen reden bierverbod

De stewards van N.E.C. eisen een reden waarom er geen bier meer op de tribunes mag worden gedronken. Tot die tijd zullen ze niet optreden tegen supporters die bier meenemen op de tribunes, zo liet een steward afgelopen wedstrijd tegen Willem II weten.

"Wij weten ook niet wat we de supporters moeten vertellen. We hebben N.E.C. gevraagd een goede reden te geven, tot die tijd willen wij niks doen. We kunnen mensen niet iets verbieden zonder reden", aldus een steward op vak M.

Afgelopen zaterdag was er ook een actie namens de supportersvereniging tegen het bierbeleid. Grote balonnen in de vorm van een bierpull werden de tribunes opgenomen.
En het signaal van ons op de gofferttribune:
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 20-08-2004, 10:40
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Zlatan: kroniek van een Zweedse elleboog

19/8/2004 17:01

Buiten Amsterdam wisten ze het al langer en zijn de grappen (Sla dan) niet van de lucht: de losse ellebogen van Zlatan Ibrahimovic. 'Overdreven, al die aandacht', vond Ronald Koeman vorig jaar nog. 'Het is totaal uit zijn verband getrokken.' Woensdag zag de Ajax-coach tijdens Zweden-Nederland zijn spits Ajax-verdediger John Heitinga in de rug trappen én z'n aanvoerder Rafael van der Vaart uit de wedstrijd schoppen.
Koeman zei vorig jaar bovendien dat 'Zlatan een stempeltje heeft gekregen.' Is hier sprake van een hetze tegen de pas 22-jarige Zweed? Of hebben we hier te maken met een onverbeterlijke recidivist? 'Het lijkt wel alsof-ie zich af en toe op een verkeerde manier wil laten gelden', vond Van dert Vaart woensdagavond. Bijgaand een overzicht van de vijf meest in het oog springende elleboog-incidenten rond Zlatan Ibrahimovic.


* 30 september 2001
FC Groningen-Ajax
Slachtoffer: Melchior Schoenmakers
De verdediger van FC Groningen belet zijn tegenstander te springen na een hoge voorzet. Ibrahimovic reageert door zijn linkerelleboog in het achterhoofd van Schoenmakers te zetten. Arbiter Dick Jol ziet niets, maar op basis van tv-beelden wordt de Zweed voor vijf wedstrijden geschorst. Schoenmakers moet twee dagen platliggen en zegt: 'Blijkbaar zit er iets in z'n hoofd dat ze niet in bedwang kunnen houden.'

* 2 oktober 2002
Ajax-Rosenborg BK
Slachtoffer: Erik Hoftun
Ibrahimovic krijgt in het Champions League-treffen drie goede mogelijkheden om de score te openen, maar mist keer op keer. Terwijl de bal onbereikbaar is, maakt hij na dik een kwartier een dwaze overtreding op zijn directe tegenstander Hoftun. Na rust scoort de Zweed alsnog, maar hij blijft Hoftun bestoken met irritante overtredingen. Waarna Koeman niets anders rest dan de spits voortijdig naar de kant te halen.

* 16 april 2003
Feyenoord-Ajax
Slachtoffer: Gérard de Nooijer
In het Amstel Cup-duel in de Kuip leidt Feyenoord met 1-0 als Ibrahimovic zijn linkerelleboog in het gezicht van Gérard de Nooijer zet. Het ontgaat scheidsrechter Roelof Luinge, maar andermaal op basis van tv-beelden moet de spits vijf wedstrijden toekijken. 'Het is opvallend dat Zlatan er telkens bij betrokken is en dat zegt misschien wel iets over hem', aldus De Nooijer. De Zeeuw vindt niet dat er sprake is van een hetze. 'Want het is toch gewoon gebeurd?'

* 17 augustus 2003
Vitesse-Ajax
Slachtoffer: Bert Konterman
Het is de eerste wedstrijd van het seizoen dat het opnieuw raak is: de rechterelleboog van Ibrahimovic komt in het gezicht van Vitesse-verdediger Konterman, die bloedend als een rund het veld verlaat en later geconfronteerd wordt met een gebroken neus. Scheidsrechter Dick Jol ziet het gebeuren, maar geeft slechts geel, wegens 'onbeheerst spel'. 'Laat ik het er maar ophouden dat hij het niet met opzet deed', aldus Konterman. 'Plotseling zag ik een elleboog voor me opdoemen en brak ik mijn neus.'




* 19 augustus 2004
Zweden-Nederland
Slachtoffers: Rafael van der Vaart, Giovanni van Bronckhorst, John Heitinga.
Tijdens de oefeninterland gaat de Zweed maar liefst drie keer over de schreef: hij geeft Giovanni van Bronckhorst een elleboogstoot, hij trapt John Heitinga in diens rug en komt met gestrekt been in op de enkel van Rafael van der Vaart. De Ajax-captain is er het ergst aan toe: hij blesseert zijn enkel en moet het veld al snel verlaten. 'Teleurstellend,' vindt Van der Vaart, nog los van het feit of er sprake was van opzet.

Eenmaal terug in Amsterdam is Van der Vaart nog altijd not amused over the night before. De aanvoerder wil een gesprek met Ibrahimovic, die in de Zweedse pers aangaf zich nauwelijks van enig kwaad bewust te zijn. En Ronald Koeman? Die betracht vooralsnog radiostilte. Hij treedt pas naar buiten tot hij met beide spelers heeft gesproken.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 21-08-2004, 16:29
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 20-08-2004 @ 10:40 :
Onderstreept maar weer wat ik altijd over die kerel heb gezegd.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 24-08-2004, 16:12
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Denneboom en Boutahar geselecteerd voor de selectie van het Nederlands elftal. (24/08/2004)

Romano Denneboom en Said Boutahar zijn geselecteerd voor de voorlopige selectie van het Nederlands elftal. Dit geldt voor de oefeninterland Nederland-Liechtenstein op vrijdag 3 september en de WK-kwalificatiewedstrijd Nederland – Tsjechië op woensdag 8 september.

Op vrijdag 27 augustus as. wordt de definitieve selectie van het Nederlands Elftal bekend gemaakt door de Bondscoach Marco van Basten.
Niet geheel onverwacht natuurlijk, en rechtsbuiten kunnen ze denneboom natuurlijk wel gebruiken (op de bank ofzo)...

Maar ik verwacht niet dat 1 van de 2 het team echt al gaat halen...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 24-08-2004, 20:24
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 24-08-2004 @ 16:12 :
Niet geheel onverwacht natuurlijk, en rechtsbuiten kunnen ze denneboom natuurlijk wel gebruiken (op de bank ofzo)...

Maar ik verwacht niet dat 1 van de 2 het team echt al gaat halen...
Idd opmerkelijk die selectie....
__________________
Volg de evenaar.
Oud 24-08-2004, 21:07
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 24-08-2004 @ 16:12 :
Niet geheel onverwacht natuurlijk, en rechtsbuiten kunnen ze denneboom natuurlijk wel gebruiken (op de bank ofzo)...

Maar ik verwacht niet dat 1 van de 2 het team echt al gaat halen...
Die verdediger van RKC, Boularuz (ofzo) is ook geselecteerd, dat snap ik dan weer niet..
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 24-08-2004, 21:16
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 24-08-2004 @ 21:07 :
Die verdediger van RKC, Boularuz (ofzo) is ook geselecteerd, dat snap ik dan weer niet..
Jij bedoelt: liever kruiswijk...

En daar ben ik het stiekem wel mee eens.

Maar jah, ik kan ook weer zeggen, waarom gentenaar niet? En waarom Ebbinge niet? Maar jah, ze moeten keuzes maken. Van Basten heeft blijkbaar z'n eigen ideeen en daar heb ik stiekem wel vrede mee...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 24-08-2004, 21:22
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 24-08-2004 @ 21:16 :
Jij bedoelt: liever kruiswijk...

En daar ben ik het stiekem wel mee eens.

Maar jah, ik kan ook weer zeggen, waarom gentenaar niet? En waarom Ebbinge niet? Maar jah, ze moeten keuzes maken. Van Basten heeft blijkbaar z'n eigen ideeen en daar heb ik stiekem wel vrede mee...
Ja maar er zijn denk ik wel meer verdedigers die jong en beter zijn, hoeft niet perse Kruiswijk te zijn alhoewel ik hem er dol graag bij zie natuurlijk dat snap je

Maar ik denk dat dat van Basten een beetje 'bang' is geworden van hoe men reageerde op Advocaat toen hij keer op keer weer spelers van de oude garde erin zette, ik bedoel er staan nu namen die lijken mij niet oranje waardig, ik zou ook niet ghek staat te kijken als van Basten een spelers uit de GG zou meenemen..
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 24-08-2004, 21:34
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 24-08-2004 @ 21:22 :
Maar ik denk dat dat van Basten een beetje 'bang' is geworden van hoe men reageerde op Advocaat toen hij keer op keer weer spelers van de oude garde erin zette, ik bedoel er staan nu namen die lijken mij niet oranje waardig, ik zou ook niet ghek staat te kijken als van Basten een spelers uit de GG zou meenemen..
Tjah, waarom niet? Je bent een beetje aan het proberen en de namen die hij noemt, staan over het algemeen wel hoog in mijn achting.

Het is juist zonde om zoveel spelers te nemen die in het buitenland spelen en zoveel ajacieden erin te zetten. Zoek het wat meer in de competitie, dat geeft de Nederlandse competities ook weer wat meer status. Floppen zal het niet, de namen die hij noemt, vind ik echt heel erg goed.

Als je kijkt naar het NEC dat de laatste 2 wedstrijden (tegen ADO eigenlijk alleen de 2e helft) op het veld stond, dan zie ik Denneboom op rechts, Boutahar centraal op het middenveld (doorschuivend naar voren) en Gentenaar in het doel ook wel als potentiele oranje kandidaten. Die zullen echt niet onderdoen voor vd Meijde, vd Vaart en vd Sar... Punt uit!

Dan zet je er een spits ala Makaay (echte nijmegenaar ) of van Nistelrooy bij en een linksbuiten als Robben, heb je een fantastische aanval. Dan een sterke verdediging, die hebben we wel in de competitie rondlopen, kijk bij Feyenoord, Ajax en PSV alleen al. En het middenveld hebben we ook zo klaar...

Dat zijn teams waarmee je ook kunt winnen, hoor... Zeker omdat het kleine, ambitieuze jongens zijn, zonder allures.

Zo vreemd is het allemaal niet wat van Basten doet, alleen ik vraag me af hoe ver hij durft te gaan! Als hij echt dingen durft te proberen, weet ik zeker dat jongens bij kleine elftallen het helemaal kunnen gaan maken in oranje, als ze op het veld maar wat laten zien. Het stimuleert de jongens in Nederland, want ze zien dat als ze presteren, ze een kansje krijgen en het stimuleert ook nog eens de jongens in het Nederlands elftal zelf, want als ze niet presteren, zijn er genoeg vervangers...

2 Vliegen in 1 klap.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 24-08-2004, 22:22
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Marco mag Ruud Knol en "dikke" Theo ook wel selecteren. Theo is in een topvorm en Ruud is gewoon goed

Maar zoals Waterreus gisteren op RTL 5 zei:
Die voorselectie stelt ook niet veel voor, iedereen met een setje handschoenen of voetbalschoenen komt er volgens mij al in
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 25-08-2004, 00:15
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 24-08-2004 @ 22:22 :
Maar zoals Waterreus gisteren op RTL 5 zei:
Die voorselectie stelt ook niet veel voor, iedereen met een setje handschoenen of voetbalschoenen komt er volgens mij al in
Dat is natuurlijk onzin, maar het hoeft inderdaad niet veel voor te stellen. Het biedt alleen wel perspectief!
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 27-08-2004, 18:34
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Denneboom in selectie Oranje tegen Liechtenstein (27/08/2004)
Bondscoach Marco van Basten heeft de 23-koppige selectie van Oranje bekendgemaakt voor het oefenduel met Liechtenstein (vrijdag 3 september in Utrecht). Na die wedstrijd wordt de selectie tot achttien spelers teruggebracht voor het WK-kwalificatieduel met Tsjechië. Romano Denneboom maakt voor het eerst deel uit van de selectie. Saïd Boutahar, die wel deel uitmaakte van de voorlopige selectie, werd niet geselecteerd.

Denneboom liep vrijdag glimmend van trots met de fax, waarin stond dat hij was opgeroepen. "Dit is een droom. Ik mag straks trainen met Edgar Davids. En als je nagaat dat mijn grote held Patrick Kluivert er niet eens bij is...", aldus Denneboom op Omroep Gelderland. Denneboom vervolgt en hoopt: "Dit is ongelooflijk, trainen met Van Basten. Ik ga me helemaal leegtrainen. Alleen op de bank zitten is al geweldig. Al mag ik maar een minuut invallen."

De selectie:
Doel: Edwin van der Sar (Fulham), Maarten Stekelenburg (Ajax)
Verdediging: Khalid Boulahrouz (RKC Waalwijk), Wilfred Bouma (PSV), Giovanni van Bronckhorst (Barcelona), Johnny Heitinga (Ajax), Kevin Hofland (VfLWolfsburg), Nigel de Jong (Ajax), Jan Kromkamp (AZ), André Ooijer (PSV)
Middenveld: Mark van Bommel (PSV), Edgar Davids (Internazionale), Denny Landzaat (AZ), Wesley Sneijder (Ajax), Rafael van der Vaart (Ajax), Boudewijn Zenden (Middlesbrough)
Aanvallers: Dave van den Bergh (FC Utrecht), Romeo Castelen (Feyenoord ), Romano Denneboom (N.E.C.), Pierre van Hooijdonk (Fenerbahce), Collins John (Fulham), Dirk Kuyt (Feyenoord), Roy Makaay (Bayern München)
Ik dacht dat castelen geblesseerd was? Nou jah, dit biedt wel perspectief voor denneboom, zo... Ik hoop dat als hij erin komt, hij een leuke indruk achterlaat en misschien volgende wedstrijd weer geselecteerd wordt.

De 5e NEC-er... Leuk!
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 27-08-2004, 19:16
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Grappig om te lezen dat een volwassen vent die profvoetballer is zo blij kan zijn met zoiets.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 27-08-2004, 21:15
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 27-08-2004 @ 19:16 :
Grappig om te lezen dat een volwassen vent die profvoetballer is zo blij kan zijn met zoiets.
Kerel, hij is 2 jaar ouder dan jij en dit had hij echt noooooit verwacht
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 27-08-2004, 21:44
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 27-08-2004 @ 21:15 :
Kerel, hij is 2 jaar ouder dan jij en dit had hij echt noooooit verwacht
Ik ben toch ook volwassen?
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 27-08-2004, 22:25
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 27-08-2004 @ 21:44 :
Ik ben toch ook volwassen?
Jij zou ook zo blij zijn
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 27-08-2004, 22:26
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 27-08-2004 @ 22:25 :
Jij zou ook zo blij zijn
Tuurlijk.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 27-08-2004, 22:28
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Trouwens, je ziet wel wat deze kansen teweeg brengen. Deze romano denneboom gaat echt niet falen in oranje, mocht hij invallen. Dat lijkt me duidelijk! En dat kan ook positief zijn voor NEC!
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 27-08-2004, 22:32
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 27-08-2004 @ 22:28 :
Trouwens, je ziet wel wat deze kansen teweeg brengen. Deze romano denneboom gaat echt niet falen in oranje, mocht hij invallen. Dat lijkt me duidelijk! En dat kan ook positief zijn voor NEC!
Ik denk niet alleen Denneboom maar ik denk dat alle spelers die van het kaliber 'Denneboom' niet snel zullen falen in oranje.
Dit zijn allemaal spelers die normaal gesproken niet snel in oranje kunnen komen en nu ze de kans krijgen zullen ze een tandje extra gaan lopen op het veld.
Niet alleen goed voor NEC maar voor het hele Nederlandse voetbal denk ik.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 28-08-2004, 11:24
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 27-08-2004 @ 22:32 :
Ik denk niet alleen Denneboom maar ik denk dat alle spelers die van het kaliber 'Denneboom' niet snel zullen falen in oranje.
Dit zijn allemaal spelers die normaal gesproken niet snel in oranje kunnen komen en nu ze de kans krijgen zullen ze een tandje extra gaan lopen op het veld.
Niet alleen goed voor NEC maar voor het hele Nederlandse voetbal denk ik.
Jajaja, precies, net zoals ik een paar posts geleden ook al zei. Stimulerend! Da's goed...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 28-08-2004, 11:29
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Overigens is de olympische voetbalfinale gewonnen door Argentinie. Niet bepaald een spannende wedstrijd te noemen, maar het was wel close. Barreto speelde z'n eerste wedstrijd deze spelen onder z'n niveau en werd in de 72e minuut gewisseld, toch een paar hele nette vrije trappen. En z'n broer keepte erg netjes, vooral de 2e helft!

Zilveren plak voor Edgar... Da's dus wel erg leuk, volgens mij maakt dat een speler ook wel meer waard. En het is weer erg veel ervaring onder druk, lijkt me...

Ik hoorde ook iets over belangstelling van PSV voor de Argentijnse spits Tevez? Is een goeie...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 28-08-2004, 11:34
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Ik vond dat ze maar misselijke overtredingen hadden (In de 2de helft iig want 1ste heb ik niet gezien)
Verder vond ik de Argentijnse linksvoor (?) erg goed spelen, Tevez hoor je veel goeie verhalen over maar vond ik best tegen vallen eigenlijk.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 28-08-2004, 12:10
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 28-08-2004 @ 11:34 :
Ik vond dat ze maar misselijke overtredingen hadden (In de 2de helft iig want 1ste heb ik niet gezien)
Verder vond ik de Argentijnse linksvoor (?) erg goed spelen, Tevez hoor je veel goeie verhalen over maar vond ik best tegen vallen eigenlijk.
Ze speelden erg misselijk jah, met name die 2 elleboogjes. Als die 2e echt raak was geweest (waar hij rood voor kreeg) had die kerel echt wel een gebroken neus gehad. Maar dat is tijden veel erger geweest. Zo is dat altijd geweest in zuid-amerikaanse landen. Daarom doen ze die inter-continentale cups niet meer... Dat zei de commentator trouwens ook nog...

Maar het bleef close, dat was wel opvallend. Tevez vind ik overigens een erg lekkere speler. Maar ik weet niet zeker wie PSV nou op het oog had.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 28-08-2004, 12:12
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Ik lees nu ook dat Barreto geselecteerd is voor de profselectie van Paraguay... Niet vreemd, hij was de beste man op het veld bij Paraguay, de hele Olympische spelen...

Barreto, Niedzielan, Denneboom, alle 3 internationals... Klinkt goed

Nu Gentenaar nog... Maar het zal wel niet meer bij NEC gebeuren. Dit wordt z'n laatste seizoen bij NEC, dus als hij dan bij een grotere club komt krijgt hij misschien ook nog wel een interlandje op z'n naam.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3

Laatst gewijzigd op 28-08-2004 om 12:14.
Oud 28-08-2004, 22:22
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Speciale clausule levert Barça nu al geld op

28/8/2004 19:14

Barcelona is nog voor de eerste bal is getrapt in de Primera División alweer 10.000 euro rijker geworden. Levante-coach Bernd Schuster heeft huurling Sergio García namelijk buiten de selectie gelaten voor de uitwedstrijd tegen Real Sociedad.
En daarmee schendt Levante de clausule die Barcelona in de huurovereenkomst liet opnemen. De naar de Primera División gepromoveerde club moet de Catalaanse aanvaller iedere wedstrijd speeltijd gunnen. Tenzij Sergio García geblesseerd of geschorst is.

Van beide vluchtwegen is nu echter geen sprake. Schuster vindt hem gewoon niet goed genoeg en liet hem thuis voor het openingsduel van Levante. Sergio García was de enige aanvaller van de club uit Valencia die niet scoorde in de voorbereiding op het nieuwe seizoen.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 29-08-2004, 18:18
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 28-08-2004 @ 22:22 :
Kassa!
__________________
Volg de evenaar.
Oud 31-08-2004, 17:48
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Voormalig scheidsrechter Mario van der Ende vind het de moeite waard om het juichen van Ajacied Steven Pienaar te laten onderzoeken bij de regelexperts, zo meldt het Algemeen Dagblad.

De Zuid-Afrikaan vierde de gelijkmaker in de wedstrijd tegen FC Utrecht op een opvallende manier. Pienaar liep naar de cornervlag en deed secondenlang een hond na die tegen de cornervlag aan stond te plassen. Het opvallende juichen heeft de aandacht getrokken van de begeleider van de talentvolle scheidsrechters bij de KNVB, Mario van der Ende.

"Ik vind dit een aardig gevalletje om neer te leggen bij de spelregelexperts. Stel dat het de 2-1 voor Ajax was geweest, dan had Pienaar op een creatieve manier aardig wat tijd gewonnen. Die jongen riep nog een aantal medespelers bij zich om hetzelfde te doen. Maar zij hadden zoiets van: dat plassen doe je maar lekker in je eentje,'' aldus de voormalig arbiter.

Van der Ende is ook van mening dat de spelers alternatieven aan het zoeken zijn voor manieren om een treffer te vieren, nadat met ingang van dit seizoen door de KNVB is besloten dat een speler met een gele kaart wordt bestraft nadat hij zijn shirt uittrekt bij het juichen. "In het geval van Pienaar zou je al kunnen zeggen dat het riekt naar een mogelijk alternatief,'' aldus Van der Ende.


Tja, vind ik weer een beetje miereneuk-gedrag, er zijn wel ergere dingen om je druk over te maken, creatieve manieren van het begroeten van een doelpunt hoort nu eenmaal bij voetbal....(het moet geen uren duren)
__________________
Palermo Di Rosanero
Oud 31-08-2004, 22:28
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 31-08-2004 @ 17:48 :
Tja, vind ik weer een beetje miereneuk-gedrag, er zijn wel ergere dingen om je druk over te maken, creatieve manieren van het begroeten van een doelpunt hoort nu eenmaal bij voetbal....(het moet geen uren duren)
Een scheidsrechter kan altijd zeggen "kom jongens, we gaan weer door!"...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 31-08-2004, 23:40
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Een zeer flauw, kinderachtig grapje van waarschijnlijk een Roda-supporter
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 01-09-2004, 00:05
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 31-08-2004 @ 22:28 :
Een scheidsrechter kan altijd zeggen "kom jongens, we gaan weer door!"...
Precies, maar dan hoef je na de wedstrijd toch geen onderzoek in te gaan stellen.....
__________________
Palermo Di Rosanero
Oud 01-09-2004, 00:08
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline


Kan der wel om lachen eigenlijk.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 01-09-2004, 00:29
Verwijderd
De verkoper heeft deze aanbieding voortijdig beëindigd vanwege een fout in de aanbieding.

?
Oud 01-09-2004, 10:28
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 01-09-2004 @ 00:05 :
Precies, maar dan hoef je na de wedstrijd toch geen onderzoek in te gaan stellen.....
Daarom...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 03-09-2004, 23:40
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Everton kleedt Afrikanen van transfer Rooney

3/9/2004 19:08

Everton mag dan treuren om het vertrek van Wayne Rooney, maar in Afrika zullen honderden kinderen juichen vanwege de gevolgen.
Door de verkoop van de publiekslieveling bleef er in het magazijn van Evertons megastore een enorme berg merchandising liggen van de achttienjarige speler. De clubleiding besloot de spullen over te maken aan het goede doel, een project voor voormalig Liberiaanse kindsoldaten.

'Het verlies van zo'n geliefde en talentvolle speler was erg teleurstellend voor iedereen die betrokken is bij Everton, maar door het doneren van een overbodige voorraad aan het goede doel, hebben we van iets slechts toch iets goeds kunnen maken', verklaarde woordvoerder Ian Ross.

Allan Lincoln, directeur van het begunstigde Don Bosco, is zeer blij met de donatie ter waarde van circa honderdduizend euro. 'De kinderen zijn allemaal bezeten van voetbal en zijn grote fans van Rooney. Veel van hen hebben weinig kleding, dus ze zullen er geen probleem van maken wat voor kleur hun shirt van Rooney heeft.'
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 05-09-2004, 19:32
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Pierre van Hooijdonk kondigt afscheid aan
Gepost door peter 05-09-2004 15:49:37 fenerbahce.com

Via de officiële website van Fenerbahçe heeft Pierre van Hooijdonk laten weten aan het eind van dit seizoen te stoppen met voetbal. Pi-Air zou volgens eigen zeggen niet meer de kracht en juiste spirit hebben, die nodig is om tot successen te komen. Tevens wil de aanvaller zich meer richten op zijn gezin, dan hij tot op heden heeft kunnen doen.

Hij beloofd de aanhangers van Fenerbahçe wel, dat hij dit seizoen alles zal geven om er een succesvol jaar van te maken, en een mooi afscheid. Hierbij geeft hij zelf aan zich te richten op de landstitel en de Champions League. Tevens zal hij zich tot de laatste dag blijven inzetten voor Oranje, zolang er een beroep op hem wordt gedaan.

Voor de toekomst ambieert van Hooijdonk een functie als trainer/manager bij Fenerbahçe of in Nederland. Een andere Turkse club is geen optie voor Pierre. Vooralsnog is hij door geen enkele club hiervoor benadert. Wel zal hij een woning aanhouden in Turkije, omdat het leven hem daar dermate goed bevalt dat hij er regelmatig wil terug komen.

Na 21 jaar betaald voetbal houdt de aanvaller het dus voor gezien. Via RBC, NAC, Celtic, Nottingham Forest, Vitesse, Benfica en Feyenoord is Van Hooijdonk nu bezig aan zijn tweede seizoen in Turkije bij Fenerbahçe. Vorig jaar leide hij de ploeg naar de landstitel, waarin hij met 24 treffers een behoorlijk aandeel had. In clubverband scoor Van Hooijdonk tot op heden 319 treffers in 480 duels, een gemiddelde van 0,66 treffer(s) per duel.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 05-09-2004, 20:52
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Albanese supporter om het leven gebracht

Na de wedstrijd Albanië - Griekenland is gisteren een 20-jarige Albanees doodgestoken, daarnaast raaken twee andere Albanezen zwaar gewond. De slachtoffers waren de overwinning van Albanië tegen de Europese kampioen Griekeland aan het vieren, in Griekenland.

Een 22-jarige Griek heeft de jongen met messteken om het leven gebracht.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 05-09-2004, 21:07
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Leek de laatste tijd een beetje stil mbt dit soort dingen maar het is gewoon nog steeds aanwezig...
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 06-09-2004, 08:11
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 05-09-2004 @ 21:07 :
Leek de laatste tijd een beetje stil mbt dit soort dingen maar het is gewoon nog steeds aanwezig...
Heb je tijdens het EK niet opgelet, zeker...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 06-09-2004, 18:46
Verwijderd
Datum: 06-09-2004 Tijd: 14:01
Pi-Air stopt er helemaal niet mee!

Volgens Pierre van Hooijdonk zijn de geruchten over zijn afscheid van het betaalde voetbal grote onzin. "Ik weet niet waar ze het vandaan hebben, ik ga door zolang ik me fit voel!"
Fenerbahce.com wist het volgende nieuws te melden: Van Hooijdonk zou stoppen voetbal om meer tijd aan z'n gezin te besteden. Ook zou hij na zijn actieve loopbaan trainer willen worden. Maar Fenerbahce.com is niet de officiële site van de topclub uit Istanbul. Dat is namelijk Fenerbahçe.org. Maar dat zag de Nederlandse media over het hoofd.

Van Hooijdonk bereidt zich op dit moment met Nederlands elftal voor op het na al cruciale duel met Tsjechië. "Ik ben fit en geniet van elke dag!"

Da's dus duidelijk, hij balt nog mooi een paar jaar door. En we hopen met z'n allen dat hij dat in het geel-zwart van NAC doet.


Bron: B-Side Rats, Voetbalzone
Oud 06-09-2004, 19:13
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 01-09-2004 @ 00:08 :


Kan der wel om lachen eigenlijk.
Ook nog als een Heerenvain-supporter zo'n geintje bij Grunn uithaalt?
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd Opmerkelijke Sportberichten, deel IV.
Verwijderd
332 17-12-2008 12:58
Vrije tijd Opmerkelijke Sportberichten, deel III
Gimme more beer
500 29-09-2006 15:00
Vrije tijd Eredivisie topic 2005 - 2006, deel II
Gimme more beer
500 26-03-2006 21:37
Vrije tijd 'Zidane stopt als Frans international'
MissCzechMeOut
14 17-08-2004 22:04
Vrije tijd Opmerkelijke sportberichten.
EmilioFCG
500 04-07-2004 13:32
De Kantine Spam
sextinction
52 27-03-2004 13:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:15.