Oud 10-06-2002, 19:05
The Holy Terror
The Holy Terror is offline
Citaat:
mobie schreef:

(en gezien hoe moeilijk de Belgen het hebben om een voorsprong te bewaren nog niet zo'n slecht scenario).
__________________
Rien ne se crée, tout se transforme -- Van de maan af gezien is iedereen even groot
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-06-2002, 21:55
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
1-1 tegen het pauperlandje Tunesie dat ook nog de betere ploeg was.
Khad vooraf voorspeld dat jullie niet door zouden gaan, nou als jullie nie winnen van de Russen gebeurt dat ook niet.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2002, 08:29
Krugdinho
Avatar van Krugdinho
Krugdinho is offline
dag belgie
__________________
Guess who's back
Met citaat reageren
Oud 11-06-2002, 12:57
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Zaagmanz schreef:
dag belgie
Waar was Nederland? thuis voor de buis
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 11-06-2002, 13:28
scara
scara is offline
Niets om ons zorgen over te maken, we kunnen het nog altijd beter doen dan al onze buurlanden.
1. Nederland: niet aanwezig op wk
2. Frankrijk: 1 puntje behaald, 0 keer gescoord, uit het wk
3. Luxemburg: logischerwijs ook niet op wk
4. Duitsland: al 4 punten behaald, afwachten wat hun laatste match wordt tegen kameroen. Bij de rust hebben ze al een enorm aantal gele kaarten en een rood kartonnetje verzameld, dus ze krijgen het ook niet gemakkelijk.

Indien belgie wint tegen rusland kunnen ze nog beter doen dan al hun buurlanden (op voorwaarde dat duitsland verliest)
alleen het doelpuntensaldo van duitsland ligt "redelijk" onbereikbaar.

Op hoop van zege
__________________
[ krababelaskovitschka]
Met citaat reageren
Oud 11-06-2002, 14:01
TeiZ
TeiZ is offline
Alleen als we niet meedoen presteren jullie beter, zozo dat is knap.

Ach ik geniet nu van de mooie wedstrijden, en verheug me op de oranje gloed die gaat heersen op het EK
__________________
You Talk the talk, but can you Walk the walk?
Met citaat reageren
Oud 11-06-2002, 14:17
scara
scara is offline
Citaat:
TeiZ schreef:
Alleen als we niet meedoen presteren jullie beter, zozo dat is knap.

Ach ik geniet nu van de mooie wedstrijden, en verheug me op de oranje gloed die gaat heersen op het EK
goed als ik dan, als belg zijnde, ook eens voor de "oranje gloed" ga supporteren, want onze landgenoten kunnen er niet veel van!
__________________
[ krababelaskovitschka]
Met citaat reageren
Oud 11-06-2002, 16:13
The Holy Terror
The Holy Terror is offline
ik ben belg
ik zie mijn land nog wel winnen van rusland
dan spelen we goed ; als we moeten winnen, en iedereen denkt dat we gaan verliezen
2 belangrijke voorwaarden
__________________
Rien ne se crée, tout se transforme -- Van de maan af gezien is iedereen even groot
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 18:07
mobie
mobie is offline
Het is zover, de bom is gebarsten in het Belgische kamp. Er is weer een serieus conflict, net zoals op alle wk's van de Belgen. De relatie tuss de pers en bondscoach is helemaal verziekt, niet enkel de Vlaamse, maar nu ook de Waalse pers, beginnen zware kritiek te geven. Vele spelers zouden misnoegd zijn over de bondscoach,...
Daarop is er dan weer een persstop afgekondigd. Tot na Rusland geen intervieuws meer met de spelers.
Persoonlijk blijf ik nog altijd geloven in de kansen van de duivels om naar de 2e ronde tegaan, misschien tegen beter weten in, maar kom.
De match tegen Tunesië was zowat de slechtste match van België ooit denk ik. Het leek meer op bejaardenvoetbal 's morgens na een bonte avond.
Achja, sterk tegen de sterksten, zwakker tegen de zwaksten.
__________________
Lang leve de Aha-erlebnis!
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 18:19
mobie
mobie is offline
De Rode Duivels zien het niet meer zitten in het verre oosten. De onvrede te Kumamoto stijgt met de dag. Het gaat zelfs al zover dat de spelers ondertussen het aantal wedstrijden onder Robert Waseige af begin te tellen. Ze willen ook zo snel mogelijk terug naar huis keren; dat werd bevestigd door een zestal verschillende bronnen, waaronder ook de Franstalige pers.

Ten eerste is er het 'geval' Waseige. De norse bondscoach heeft nu alle autoriteit verloren en de spelers hebben geen respect meer voor de coach. Waseige zou het zelf gezocht hebben. Zo viel hij reeds tweemaal in slaap tijdens tactische besprekingen van assistent Vince Briganti en geeft hij geen gehoor aan de meningen van de spelers. De spelers verwijten hem dan ook een gebrek aan professionalisme.

Ook op training loopt het niet van een leien dakje. Niet voor de wedstrijd tegen Japan, noch voor Tunesië zou er één keer met het team getraind zijn geweest dat aan de aftrap zou komen. Dat jongens zoals Peeters en Sonck met een lang gezicht zouden rondlopen, daar kunnen we dan ook gemakkelijk inkomen. Sonck moest gefrustreerd vanop de bank toezien hoe Waseige verrassend Strupar in de spits uitspeelde, terwijl Peeters, nota bene één van de uitblinkers tegen Japan, moest aanzien hij zijn plaats ingenomen werd door een erbarmelijke Deflandre...

De relatie tussen Waseige en pers verloopt overigens met de dag moeilijker, maar dat is natuurlijk niets nieuws. Gisteren werd het zo erg dat hij nu ook ruzie begon te maken met de Franstalige pers, na de kritiek langs die zijde. Ook zou Waseige zijn spelers alsmaar meer uitschelden bij het minste woord op training.

Verder zou ook Marc Wilmots niet meer zo goed in de groep liggen. Hij wordt natuurlijk gezien als verlengstuk van Waseige. Iedereen in Kumamoto telt ondertussen dus de uren af. Wellicht zullen de Duivels niet meer in staat zijn om vrijdag tegen Rusland een degelijke prestatie op de mat te brengen.

Tenslotte geven we nog een leuk statement mee uit de buitenlandse pers, die na maandag ook geen goede woorden over had voor de Duivels. Zo verklaarde een Spaans TV-station: 'België is een versleten ploeg met slechts één degelijke speler, Marc Wilmots, maar die houdt er na het WK dan nog mee op.'
[ Kristof Meuwissen ]

EN TOEN KWAM DIT:

Spelers boycotten pers
Grote onrust vandaag in het Belgische kamp. In de krant 'Het Nieuwsblad' verscheen een artikel waarin auteur François Collin schrijft over een malaise binnen de spelersgroep. Volgens hem zouden de spelers zo snel mogelijk naar huis willen en de bondscoach buiten willen. De spelers zouden ook te weinig inspraak krijgen, zelfs die met jarenlange internationale ervaring. Ook Marc Wilmots ligt bij sommigen onder vuur.
Op de persconferentie na de training nam bondsvoorzitter Peeters het woord. Hij vertelde dat nadat de Belgische delegatie het artikel had gelezen, er een vergadering is geweest van de bondsverantwoordelijken, de trainers en enkele spelers. Daarna werd de spelersgroep geraadpleegd en via democratische stemming werd besloten dat er tot na de wedstrijd tegen Rusland geen interviews meer worden gegeven. Peeters zei dat het niet om een straf ging: "De spelers beseffen het belang van de wedstrijd en willen die in alle rust voorbereiden." De hele spelersgroep was aanwezig tijdens de uitleg van de bondsvoorzitter. Zo wilden ze hun solidariteit betuigen aan de bondscoach.
Bondscoach Waseige reageerde wel nog kort: "Ik kan alleen maar zeggen dat het leugens zijn. Zo groot zelfs dat het bijna om te lachen is." Verder wenste Waseige niet te reageren op beschuldigingen.
François Collin, de schrijver van het bewuste artikel, verdedigde zich voor de VRT-camera's: "Alles was ik geschreven heb, dat komt uit de monden van spelers. Ze hebben het niet alleen tegen mij maar ook tegen andere journalisten verteld." Volgens Collin durven de spelers nu niets te zeggen, maar hij is ervan overtuigd dat na het WK de waarheid zal uitkomen. En dat is volgens hem hetgeen hij nu geschreven heeft. "Dit is wat er leeft in de groep, toch bij een groot deel van de spelers en niet alleen bij de bankzitters", zei Collin. De boycot had Collin ook wel verwacht: "Dat is de gemakkelijkste oplossing, al denk ik wel dat het vooral een beslissing van de Voetbalbond is en niet van de spelers."
Het enige goede nieuws was er over Nico Van Kerckhoven. Hij is volledig hersteld en kan vrijdag starten tegen Rusland.

bron: www.wk-2002.be
__________________
Lang leve de Aha-erlebnis!
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 18:23
Bram
Bram is offline
Ik denk dat Rusland zo wie zo een ploeg is die de Belgen beter ligt.Minder kleine techniekertjes, maar ook meer inzet, fysiek en gevechtsvoetbal. Ook zijn De Rode Duivels altijd beter tegen 'grotere' ploegen. Dit is nu weeral bewezen denk ik. We hadden misschien beter in die groep des doods gezeten...
De vraag is of de boel inderdaad zo verziekt is in de groep. Indien dit het geval is wordt het moeilijk.
Verder versta ik totaal niks van wat Waseige allemaal uitsteekt!Jacky Peeters was de enige Belg op hoog niveau tegen Japan en wordt opeens uit de basiself gelaten tegen Tunesie!!Omdat Deflandre gretig trainde en automatismen heeft met Verheyen!!Bulls*** natuurlijk!!De enige waarheid is dat er met Walem een Waal uitging en er met Deflandre dus 1 in moest!!
Verder onverstaanbaar dat hij tegen Japan en Tunesie met 2 verd. middenvelders speelt EN dat Strupar, die 1 jaar niet speelde, de voorkeur krijgt op Sonck, die 30x scoorde voor Genk en de Gouden schoen won!!
Met deze opstelling kan het nog lukken:
De Vlieger
Peeters De Boeck Simons Van Kerckhoven
Mbo Mpenza Vd Haeghe Goor
Wilmots
Verheyen Sonck
__________________
MILAN CL WINNER 2002-2003 !!
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 20:19
The Dancing Demon
The Dancing Demon is offline
Citaat:
MarcyMarc schreef:
Belgie gaat simpel door...
Hebben een makkelijker poule, dus zonder twijfel naar de volgende ronde
Belgie - Tunesie 1-1
Dat wordt koffers pakken voor de Belgen!!!!!
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 22:53
als het ware salsa
Avatar van als het ware salsa
als het ware salsa is offline
Citaat:
Bram schreef:
We hadden misschien beter in die groep des doods gezeten...


maar even serieus godallemachtig wat speelt belgie rampzalig, maarik hoop nogwel dat ze doorgaan (ik ben nederlander), t blijven je buren he..
__________________
zoiets->
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 07:13
Krugdinho
Avatar van Krugdinho
Krugdinho is offline
rusland - belgie 4-0
__________________
Guess who's back
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 10:34
scara
scara is offline
Citaat:
Zaagmanz schreef:
rusland - belgie 4-0
je gelooft je eigen dromen toch niet?
__________________
[ krababelaskovitschka]
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 12:57
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
scara schreef:


je gelooft je eigen dromen toch niet?
vooral zijn natte dromen J/K

Anyway... Rusland zal wel met 9 man achter de bal gaan spelen, een flauwe 0-0 is voldoende om door te gaan naar de volgende ronde, en de druk om door te gaan is hoog bij Rusland. Vorige wedstrijd braken er al rellen uit in Rusland, en dat is niet goed vermits Rusland het EK2008 wilt organiseren. Verder ligt de trainer buiten indien men niet doorgaat naar de volgende ronde.
Daarbij komt dat Belgie meestal gelijkspeelt op WK's, dus is een extra stimulants voor Rusland om voor die 0-0 te gaan.

Anderszijds scoort Belgie de laatste tijd wel minstens 1 keer in een wedstrijd, dus een 0-0 lijkt niet echt logisch. Alleen ben ik bang dat Belgie het Rusisch Blok niet kan stuk krijgen.

En misschien een TIP voor Belgie. Scoor dat ene doelpunt in de 90ste min, dan heeft de tegenpartij geen tijd meer om tegen te score, want Belgie heeft op dit WK reeds 2 keer voor gestaan, en elke keer werd er binnen de 4 min terug tegen gescoord.
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 13:26
scara
scara is offline
der zit iets in !
__________________
[ krababelaskovitschka]
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 20:51
Bram
Bram is offline
Hopelijk doet Robert voor het eerst in dit tornooi wat snuggere zetten.Dwz NIET met 2 verd. mid, Simons een rang naar achteren schuiven ipv Van Buyten, peeters opnieuw op de rechtsachter en Sonck voorin.Kortweg zo:
De Vlieger
Peeters Simons De Boeck Van Kerckhoven
Mbo Vd Haeghe Goor
Wilmots
Verheyen Sonck

En ik ben zeker niet de enige die deze opstelling of een variant in gedachten had, ook oa. Bob Peeters en Rik De Saedeleer.De enige die weer iets totaal anders in petto zal hebben is ... jawel Monsieur Robert !
__________________
MILAN CL WINNER 2002-2003 !!
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 21:51
scara
scara is offline
Laat ons hopen dat "les diables rouges" morgen eens echt tonen wat ze waard zijn!

Tkon weer nie lukken, morgen beginnen we om 25 na 8 aan examen wiskunde (dus ga ik niets kunnen zien, spijtig)
__________________
[ krababelaskovitschka]
Met citaat reageren
Oud 14-06-2002, 10:07
Verwijderd
*feliciteerd* zuiderburen
Met citaat reageren
Oud 14-06-2002, 10:13
damaetas
Avatar van damaetas
damaetas is offline
Citaat:
darkshooter schreef:
*feliciteerd* zuiderburen
__________________
deegrol -=- DUVEL -=- *is lief*
Met citaat reageren
Oud 14-06-2002, 10:16
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
het probleem van de belgen is dat ze via dode spelmomenten een wedstrijd moeten openbreken :/
ze missen de creativiteit op het middenveld, jammer dat Baseggio er niet bij is en dat Walem niet echt met briljante passes komt. Gelukkig had hij vandaag een schitterende vrije trap en een goeie corner
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2002, 10:19
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
Boogie schreef:
het probleem van de belgen is dat ze via dode spelmomenten een wedstrijd moeten openbreken :/
Hmmz, hoeveel wedstrijden zijn der in dit WK al niet gewonnen door doelpunten uit vrije traps of na een corner?
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2002, 10:26
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
Citaat:
Tofke_H schreef:


Hmmz, hoeveel wedstrijden zijn der in dit WK al niet gewonnen door doelpunten uit vrije traps of na een corner?
geen idee, volgens mij niet eens zo gek veel.
maar het blijft een zwak punt, wat ze tegen Japen en Tunesië heeft opgebroken (samen met de zwakke verdediging)
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2002, 11:14
Bram
Bram is offline
lol ik kon mijn examen van Duits niet al te best zodat ik nog gans de 2e helft kon zien op groot scherm in een studentencafe!Een geluk bij een ongeluk!
__________________
MILAN CL WINNER 2002-2003 !!
Met citaat reageren
Oud 14-06-2002, 11:15
Bram
Bram is offline
PS; is het waar dat Van Buyten geschorst is tegen Brazilie??Dat zou ik echt goed nieuws vinden!!
__________________
MILAN CL WINNER 2002-2003 !!
Met citaat reageren
Oud 14-06-2002, 11:35
PV
PV is offline
congrats aan de belgjes hier leuke wedstrijd om naar te kijken maar euhm ik vrees dat jullie dr maandag uitliggen
Met citaat reageren
Oud 14-06-2002, 11:44
- Praga Khan -
Avatar van - Praga Khan -
- Praga Khan - is offline
Citaat:
Bram schreef:
PS; is het waar dat Van Buyten geschorst is tegen Brazilie??Dat zou ik echt goed nieuws vinden!!
ja, dacht van wel
__________________
17. Christian Wilhelmsson/Praga Khan
Met citaat reageren
Oud 14-06-2002, 11:56
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
Citaat:
Bram schreef:
PS; is het waar dat Van Buyten geschorst is tegen Brazilie??Dat zou ik echt goed nieuws vinden!!
alsof Eric van Meir zo'n verbetering is
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2002, 12:15
scara
scara is offline
van buyten en van meir zijn allebei zwakke punten in onze verdediging, van buyten vandaag 2 keer in de fout bij een doelpunt

Maar we doen wel beter als frankrijk en argentinie
__________________
[ krababelaskovitschka]
Met citaat reageren
Oud 14-06-2002, 13:16
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
gefeliciteerd , maar tegen brasil gaan jullie wel dood
Met citaat reageren
Oud 14-06-2002, 13:29
Blue Wölf
Avatar van Blue Wölf
Blue Wölf is offline
Yihhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaa
meer heb ik niet te lullen
__________________
Stand back ! There's a hurricane comin' through ! >> Hup Flowgirl Hup ! <<
Met citaat reageren
Oud 14-06-2002, 13:51
musc
Avatar van musc
musc is offline
Kijk ik als belg ben trots op men land en jullie moeten nie zeveren van slechte verdediging er zijn nu gewoon ene paar conflicten geweest tussen wasseige en de spelers ma ze hebben het toch gewonnen en brazilie?Als ze hun ehct geven dan winnen ze het alleen moeten ze niet te snel proberen ach ja er is vermeld geweest dat van houdt gene goei speler is?joris vna houdt is een fantastische speler hij speelt bij rsca

RSCA ruleZZZZZZZZ
__________________
Greetz MUSC
Met citaat reageren
Oud 14-06-2002, 13:54
Mitros
Avatar van Mitros
Mitros is offline
*Is blij dat belgie door is*
Is goed voor mijn voorspelling*
Met citaat reageren
Oud 14-06-2002, 14:01
musc
Avatar van musc
musc is offline
Citaat:
Mitros schreef:
*Is blij dat belgie door is*
Is goed voor mijn voorspelling*
Kan nie echt volgen wa voorspelling ma kom iedereen weet dat belgie door ging zijn zo een goei ploeg
__________________
Greetz MUSC
Met citaat reageren
Oud 14-06-2002, 14:36
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
Citaat:
Mitros schreef:
*Is blij dat belgie door is*
Is goed voor mijn voorspelling*
*had jappe op 1, belge op 2*
Met citaat reageren
Oud 14-06-2002, 14:39
mobie
mobie is offline
hehe, al die nederlanders voor het wk: 'na 2 wedstrijden terug naar huis ' - haha ha...hahaaaahaaaaaa.
Spijtig dat ze maandag tegen Brazilië moeten. Vooral voor het tornooi, want na Frankrijk, Argentinië, Portugal, nu ook nog eens Brazilië uitgeschakeld . Tja zo gaat België natuurlijk nog wereldkampioen worden
FF serieus: een schitterende affiche
En oververdiend gewonnen van de Russen en verdiend gekwalificeerd!
__________________
Lang leve de Aha-erlebnis!
Met citaat reageren
Oud 14-06-2002, 14:39
- Praga Khan -
Avatar van - Praga Khan -
- Praga Khan - is offline
Citaat:
DJ FLEM schreef:
gefeliciteerd , maar tegen brasil gaan jullie wel dood
wacht maar...
__________________
17. Christian Wilhelmsson/Praga Khan
Met citaat reageren
Oud 14-06-2002, 14:43
Krugdinho
Avatar van Krugdinho
Krugdinho is offline
gefeli hoor
__________________
Guess who's back
Met citaat reageren
Oud 14-06-2002, 16:29
musc
Avatar van musc
musc is offline
brazilie wij dood?????
naaaaah dacht het niet.
Winnen gaan we!!!! welke belg geeft me gelijk?
__________________
Greetz MUSC
Met citaat reageren
Oud 14-06-2002, 16:36
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
shit hey had ik nie gedacht, zijn ze ook nog door gekomen terwijl ze midden in een crisis zitten
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2002, 16:48
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
Citaat:
musc schreef:
Winnen gaan we!!!! welke belg geeft me gelijk?
mogen alleen belgen je gelijk geven?
Met citaat reageren
Oud 14-06-2002, 16:57
The Holy Terror
The Holy Terror is offline
YEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
ik ben zo fucking blij, en opgelucht
maar ff ernstig, wat wilmots miste, naast de bal trappende, in de 2de helft, mag en kan niet!!
maar ik hou van mijn land
tegen brazilie zijn we de underdog x 10, en dat ligt ons heel goed, het wordt in ieder geval geen afslachting, zo is belgie niet
__________________
Rien ne se crée, tout se transforme -- Van de maan af gezien is iedereen even groot
Met citaat reageren
Oud 14-06-2002, 18:05
Bram
Bram is offline
nee Van Meir is geen al te grote verbetering tov Van Buyten maar toch wel nog beter!Maar ze moeten gewoon Simons id verdediging zetten!!Die is snel,kopbalsterk,scherp id duels.Alles behalve Van Buyten Waseige ik smeek je!!!Anders zou het wel es een lachertje kunnen worden maandag, zie je Van Buyten al tegen Ronaldo en Rivaldo??
__________________
MILAN CL WINNER 2002-2003 !!
Met citaat reageren
Oud 15-06-2002, 10:23
musc
Avatar van musc
musc is offline
Citaat:
Bram schreef:
nee Van Meir is geen al te grote verbetering tov Van Buyten maar toch wel nog beter!Maar ze moeten gewoon Simons id verdediging zetten!!Die is snel,kopbalsterk,scherp id duels.Alles behalve Van Buyten Waseige ik smeek je!!!Anders zou het wel es een lachertje kunnen worden maandag, zie je Van Buyten al tegen Ronaldo en Rivaldo??
Ik begrijp je ma weet ge als emile nu mee was gegaan......
ma toch geen sonck en strupar?????sonck scoort alleen maar als hij goede voorzetten krijgt en de beste verknalt hij
__________________
Greetz MUSC
Met citaat reageren
Oud 15-06-2002, 11:00
Bram
Bram is offline
Ehm wat jij zegt over Sonck vind ik echt op niks slaan hoor!!!Heel belgie smeekt om Sonck id ploeg en jij beweert het tegendeel.
Scoort alleen als hij goede voorzetten krijgt??Hij heeft vorig seizoen 30x gescoord, gouden schoen geworden, profvoetballer vanhet jaar, kampioen,...
__________________
MILAN CL WINNER 2002-2003 !!
Met citaat reageren
Oud 15-06-2002, 12:00
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
Bram schreef:
Ehm wat jij zegt over Sonck vind ik echt op niks slaan hoor!!!Heel belgie smeekt om Sonck id ploeg en jij beweert het tegendeel.
Hmmz, ik ken nog zo mensen.


Citaat:
Bram schreef:
Scoort alleen als hij goede voorzetten krijgt??Hij heeft vorig seizoen 30x gescoord, gouden schoen geworden, profvoetballer vanhet jaar, kampioen,...
Met Genk, niet met de Rode Duivels, en dat is een verschil. Het systeem van Genk en de Rode Duivels is helemaal niet hetzelfde. Sonck speelt in het systeem van Genk geweldig, maar in dat van de Rode Duivels staat nu eenmaal Wilmots op zijn plaats.

Sonck maakt nu idd weer zo'n kopgoal, waarschijnlijk wisten de Russen niet dat hij kopbal sterk was, want Sonck is nu eenmaal klein. Dus pas op het veld, verdedigers lachen dat het een "kleine" is, dus niet volledige concentratie bij zijn rechtstreekse verdediging en boem, bal is binnen.

In mijn ploeg hebben we ook zo iemand rondlopen, de kleinste van heel de hoop, maar zo'n springkracht dat hij er steeds bovenuit komt, heeft zo al een hele resume goals gemaakt. Maar dat is nu FF bijzaak.

Wat ik wil zeggen is dat ik de rol van Sonck niet echt kan bepalen bij de Rode Duivels, nu scoorde hij en zou hij onmisbaar zijn, had hij niet gescoord, en bv een Simons wel op dat moment, dan werd er bijna niet gesproken over Sonck. Wat een goal niet allemaal kan doen.
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2002, 12:13
Verwijderd
Ik vrees voor onze zuiderburen dat België van Brazilië gaat verliezen. 3-0
Met citaat reageren
Oud 15-06-2002, 15:17
TeiZ
TeiZ is offline
neuh, ze hebben wel 1 goaltje verdiend, 4-1
__________________
You Talk the talk, but can you Walk the walk?
Met citaat reageren
Oud 15-06-2002, 16:05
damaetas
Avatar van damaetas
damaetas is offline
gelukkig hebben we Van Buyten om Ronaldo af te stoppen

of anders gezegd:

__________________
deegrol -=- DUVEL -=- *is lief*
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:59.