Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-01-2019, 22:35
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Zijn er dingen die jullie opvallen? En wie is tot nu toe jouw mol?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-01-2019, 22:47
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Evi
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.

Laatst gewijzigd op 07-01-2019 om 15:58.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2019, 08:13
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Zijn er dingen die jullie opvallen? En wie is tot nu toe jouw mol?
Jamie maar Rick Paul wou bij de 2e keer stemmen (geld of vrijstellingen) z’n arm voor het geld opsteken maar deed hem snel weer omlaag. Dit vond ik verdacht.

De mol wil natuurlijk ook zoveel mogelijk kisten binnenhalen (eerste opdracht) en dat hadden Jamie en Rick Paul het best gedaan. Wederom dezelfde daarom raak ik in een tunnelvisie.

Dat is de reden dat ik hun verdenk. Wat denk jij?
Met citaat reageren
Oud 07-01-2019, 11:36
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Merel, Evelien en Evi. En ik heb 50 punten op Niels ingezet, omdat iemand in zijn bio het woord mol had gevonden. Gewoon, voor de zekerheid

Hebben we een poule in de app?
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2019, 12:29
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik denk Evi maar vind Nikkie en Merel ook niet pluis.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 07-01-2019, 15:30
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Merel, Evelien en Evi. En ik heb 50 punten op Niels ingezet, omdat iemand in zijn bio het woord mol had gevonden. Gewoon, voor de zekerheid

Hebben we een poule in de app?
Ik raad je aan geen punten in te zetten op Niels als je hem daardoor verdenkt. De makers hebben ook zo’n hint in 2016 met Klaas gemaakt en die persoon is daarna ontslagen. Dat doen ze niet opnieuw, denk ik...

Over die Poule weet ik niet, sorry!
Met citaat reageren
Oud 07-01-2019, 15:36
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Ik denk Evi maar vind Nikkie en Merel ook niet pluis.
Ik verdenk Nikkie niet want tijdens de opnames is haar stiefbroer overleden en ik denk niet dat je dan nog doorgaat met een spel... Ook wil de mol natuurlijk zoveel mogelijk kisten binnenhalen (eerste opdracht) en het zag er niet naar uit dat Nikkie haar best deed...
Met citaat reageren
Oud 07-01-2019, 15:45
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Dit was het trouwens.

__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2019, 16:33
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Het viel mij trouwens op dat Jamie echt mega onlogisch naar de buitenkant fietste en slingerde. Dan is je tablet toch niet te lezen?
Met citaat reageren
Oud 07-01-2019, 17:07
Perziken
Perziken is offline
Ik heb mijn punten verspreid op Niels, Merel, Evelien, Rick Paul en Sinan. Ik kan alleen niet zien wie hoeveel punten van mij heeft gekregen, want de app wilde zaterdagavond niks versturen omdat het te druk was. Ik kan nu wel 200 punten inzetten, dus dit betekent dat ik nog gewoon volledig mee kan doen, toch?
Met citaat reageren
Oud 07-01-2019, 17:17
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Ik heb mijn punten verspreid op Niels, Merel, Evelien, Rick Paul en Sinan. Ik kan alleen niet zien wie hoeveel punten van mij heeft gekregen, want de app wilde zaterdagavond niks versturen omdat het te druk was. Ik kan nu wel 200 punten inzetten, dus dit betekent dat ik nog gewoon volledig mee kan doen, toch?
Ja, je hebt alles! De app was overbelast omdat er (weet niet meer hoeveel miljoen mensen) er tegelijk in wouden.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2019, 17:19
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Het viel mij trouwens op dat Jamie echt mega onlogisch naar de buitenkant fietste en slingerde. Dan is je tablet toch niet te lezen?
Klopt plus dat de andere dan ook minder op het verkeer gaan letten. Al weet ik niet of dit een molstreek is want hij moest het verkeer in de gaten houden, praten in de porto, kijken bij andere op de tablet en naar zijn envelop fietsen. Misschien werd het hem gewoon teveel.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2019, 17:21
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Ik heb mijn punten verspreid op Niels, Merel, Evelien, Rick Paul en Sinan. Ik kan alleen niet zien wie hoeveel punten van mij heeft gekregen, want de app wilde zaterdagavond niks versturen omdat het te druk was. Ik kan nu wel 200 punten inzetten, dus dit betekent dat ik nog gewoon volledig mee kan doen, toch?
Sinan had tijdens de opnames een podcast dus het zou raar zijn als de mol een soort van ‘pauze’ had genomen. Ik verdenk hem dus niet.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2019, 17:59
Perziken
Perziken is offline
Citaat:
Ja, je hebt alles! De app was overbelast omdat er (weet niet meer hoeveel miljoen mensen) er tegelijk in wouden.
Ah, mooizo

Citaat:
Sinan had tijdens de opnames een podcast dus het zou raar zijn als de mol een soort van ‘pauze’ had genomen. Ik verdenk hem dus niet.
Hmm.. Wist ik niet. Dan kan ie dus van m'n lijstje af.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2019, 18:02
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Sinan had tijdens de opnames een podcast dus het zou raar zijn als de mol een soort van ‘pauze’ had genomen. Ik verdenk hem dus niet.
Activiteit op sociale media zegt dus echt totaal niets. Het is verdacht als je een paar weken weg bent als je normaliter actief bent, dus ze kunnen prima van te voren dingen opnemen en/of degene die ze in vertrouwen mogen nemen dingen laten posten zodat het niet opvalt dat ze überhaupt deelnemen aan WIDM.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2019, 18:30
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Hmm.. Wist ik niet. Dan kan ie dus van m'n lijstje af.
Het kan zijn dat hij het gewoon tussendoor mocht doen hé? Dus het is je eigen keus maar ik verdenk hem mede daardoor niet heel erg. Hij had ook niet veel kisten naar boven getrokken. Sinan 2 en Rick Paul en Jamie 4, het dubbele dus.)
Met citaat reageren
Oud 07-01-2019, 18:32
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Activiteit op sociale media zegt dus echt totaal niets. Het is verdacht als je een paar weken weg bent als je normaliter actief bent, dus ze kunnen prima van te voren dingen opnemen en/of degene die ze in vertrouwen mogen nemen dingen laten posten zodat het niet opvalt dat ze überhaupt deelnemen aan WIDM.
Hij heeft niet die persoon waarmee hij die podcast had in vertrouwen genomen dus het lijkt me sterk dat ze het van tevoren hebben opgenomen.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2019, 18:40
Perziken
Perziken is offline
Citaat:
Het kan zijn dat hij het gewoon tussendoor mocht doen hé? Dus het is je eigen keus maar ik verdenk hem mede daardoor niet heel erg. Hij had ook niet veel kisten naar boven getrokken. Sinan 2 en Rick Paul en Jamie 4, het dubbele dus.)
Ja klopt, maar ik had op hem heel weinig punten gezet. 10 dacht ik, maar dat weet ik niet zeker.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 07-01-2019, 19:53
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Ja klopt, maar ik had op hem heel weinig punten gezet. 10 dacht ik, maar dat weet ik niet zeker.
Ik ga geen punten op hem zetten.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2019, 20:32
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Iedereen heeft alle punten nog want er is niemand weg.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 09-01-2019, 10:11
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Ik vind dat Robèrt de mol is.
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2019, 12:30
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Ik vind dat Robèrt de mol is.
Waarom?
Met citaat reageren
Oud 09-01-2019, 12:57
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Bij de salsadansopdracht was hij de enige die bleef staan terwijl de rest gelijk naar een partner keek en ook er tussendoor liep. Hij liep pas op het moment dat de rest het al leek te hebben. Als hij als enige de partner niet had, zou het te veel opvallen.
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2019, 16:07
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Jongens, zal ik een poule aanmaken! Gooi je naam even in dit topic
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2019, 16:57
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Daantje0705
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-01-2019, 23:18
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Pablo Molcobar
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 12-01-2019, 17:39
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
In de spirit van aflevering 2, nog meer gegadigden?
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2019, 17:58
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Daantje0705
Ik had 0507 uitgenodigd
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2019, 19:38
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline


Ik zit ook in een poule met 68 andere Daantjes
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 12-01-2019, 20:52
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Daantjes poule
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2019, 22:33
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
In de spirit van aflevering 2, nog meer gegadigden?
Rick Paul is echt verdacht. Evi had ik niet verwacht als degene die naar huis zou gaan maar ja...
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2019, 10:09
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Rick Paul is echt verdacht. Evi had ik niet verwacht als degene die naar huis zou gaan maar ja...
Twee vragen:

1. Denk je nogsteeds dat Robert de mol is? Zo ja, waarom?

Wie verdenk jij allemaal? Ik namelijk Jamie maar ik wil graag weten of jij die ook verdenkt aangezien hij landelijk het minst verdacht wordt.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2019, 10:16
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Ik vond Jamie in de eerste aflevering echt heel erg Jan gedrag vertonen (meteen de leiding nemen en het spel proberen te beheersen) maar in de vragen opdracht waar dat heel erg nuttig zou kunnen zijn als iemand zo de leiding nam in alle chaos van schreeuwende mensen, was hij juist compleet onzichtbaar.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 13-01-2019, 10:53
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Ik vond Jamie in de eerste aflevering echt heel erg Jan gedrag vertonen (meteen de leiding nemen en het spel proberen te beheersen) maar in de vragen opdracht waar dat heel erg nuttig zou kunnen zijn als iemand zo de leiding nam in alle chaos van schreeuwende mensen, was hij juist compleet onzichtbaar.
Er viel me een ding van Nikkie op wat volgens mij nergens was besproken.

Niels vroeg hoeveel talen Nikkie en Rick Paul spraken. Toen zei Nikkie: “2!” (Ze spreekt Nederlands en Engels) Rick Paul antwoordde met: “3!” Nikkie op Paul: “Huh, welke dan?” Paul: “Duits.” Toen zei Nikkie: “Oh, ja.” maar riep ze dat niet naar Niels. Misschien een kandidaat die wou mollen...
Met citaat reageren
Oud 13-01-2019, 12:57
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik snap niet dat niemand op Sarah zit. Waarom pakte ze het bordje in plaats van het geld? Als ze niet af was gegaan, hadden ze er nog niks aan gehad.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2019, 13:08
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Ik snap niet dat niemand op Sarah zit. Waarom pakte ze het bordje in plaats van het geld? Als ze niet af was gegaan, hadden ze er nog niks aan gehad.
Viel mij ook op idd!
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 13-01-2019, 13:11
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ik snap niet dat niemand op Sarah zit. Waarom pakte ze het bordje in plaats van het geld? Als ze niet af was gegaan, hadden ze er nog niks aan gehad.
Waarom zou je als mol dat willen doen? Pak het geld en lever maar een klein bedrag in, laat het geld per ongeluk vallen, raak per ongeluk de laser aan, lever het geld wel in (relatief klein bedrag, levert vertrouwen op). Allemaal veel handiger dan alleen het bordje pakken.

Na vorig seizoen heb ik gemerkt dat WIDM net als het WW spel is. Het meeste wat mensen 'verdacht gedrag' vinden is juist datgene wat de bad guys willen vermijden.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 13-01-2019, 13:16
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Plus, Sinan zei tegen haar “je bordjes liggen links” en zij geeft daarop bevestigend antwoord. Zodra ze binnen staat, zegt ze “ik zie geen naambordjes, ik ga rechts”

Misschien is ze gewoon een dom kutje, maar ik denk dat ze het vooral fijn vindt als ze zo gezien wordt.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2019, 13:18
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Waarom zou je als mol dat willen doen? Pak het geld en lever maar een klein bedrag in, laat het geld per ongeluk vallen, raak per ongeluk de laser aan, lever het geld wel in (relatief klein bedrag, levert vertrouwen op). Allemaal veel handiger dan alleen het bordje pakken.

Na vorig seizoen heb ik gemerkt dat WIDM net als het WW spel is. Het meeste wat mensen 'verdacht gedrag' vinden is juist datgene wat de bad guys willen vermijden.
Of ze wil heel graag dat iedereen denkt dat ze een beetje dom is. Als zij terug gekomen was met alleen naambordjes ipv geld, had iedereen gedacht dat ze idioot was. Te idioot om de mol te zijn misschien wel.

Op wie zit jij?
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2019, 13:50
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Ik snap niet dat niemand op Sarah zit. Waarom pakte ze het bordje in plaats van het geld? Als ze niet af was gegaan, hadden ze er nog niks aan gehad.
Als je fanatiek Wie is de mol? volgt kan het zijn dat je een artikel hebt gelezen waarin staat dat kandidaten soms hele klunzige fouten maken. Ik denk dat dit daaronder valt want Sarah zegt dat ze snel het geld wilt pakken. Dat doet ze en daarna begint ze als een gek te rennen. Ze is afgegaan en heeft geen geld gepakt. Dit lijkt mij geen molstreek want zo maak je jezelf erg verdacht wat je niet wilt als mol.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2019, 13:51
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Misschien is ze gewoon een dom kutje, maar ik denk dat ze het vooral fijn vindt als ze zo gezien wordt.
Als ze kandidaat is zou dit goed kunnen. Zo vergroot ze haar eigen kansen.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2019, 13:51
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Als je fanatiek Wie is de mol? volgt kan het zijn dat je een artikel hebt gelezen waarin staat dat kandidaten soms hele klunzige fouten maken. Ik denk dat dit daaronder valt want Sarah zegt dat ze snel het geld wilt pakken. Dat doet ze en daarna begint ze als een gek te rennen. Ze is afgegaan en heeft geen geld gepakt. Dit lijkt mij geen molstreek want zo maak je jezelf erg verdacht wat je niet wilt als mol.
Maar ze pakte geen geld, ze pakte haar naambordje.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2019, 13:51
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Of ze wil heel graag dat iedereen denkt dat ze een beetje dom is. Als zij terug gekomen was met alleen naambordjes ipv geld, had iedereen gedacht dat ze idioot was. Te idioot om de mol te zijn misschien wel.

Op wie zit jij?
Ik weet het niet maar misschien had ze bij het 2e bordje wel het geld gepakt. We never know...
Met citaat reageren
Oud 13-01-2019, 17:31
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Ik vind het wel apart dat Evi als eerste eruit ging. En wel jammer. Ik vond het een leuke kandidate
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2019, 17:44
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Twee vragen:

1. Denk je nogsteeds dat Robert de mol is? Zo ja, waarom?

Wie verdenk jij allemaal? Ik namelijk Jamie maar ik wil graag weten of jij die ook verdenkt aangezien hij landelijk het minst verdacht wordt.
1. Soort van. Robert of Rick Paul. Robert ook nog steeds, omdat hij veel voor zichzelf kiest, dus joker ipv geld. daarnaast doet hij niet echt lekker mee, blijft echt op een langzaam tempo alles doen, en vertraagt de boel alleen maar. bij de 1e opdracht was hij de rekenmachine... die niet werkte

2. Robert en Rick Paul. Ook al was Niels echt lang bezig met de antwoorden doorgeven van Nikki en Rick Paul bij de eerste opdracht.
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.

Laatst gewijzigd op 13-01-2019 om 18:55.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2019, 17:52
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
1. Soort van. Robert of Rick Paul. Robert ook nog steeds, omdat hij veel voor zichzelf kiest, dus joker ipv geld. daarnaast doet hij niet echt lekker mee, blijft echt op een langzaam tempo alles doen, en vertraagt de boel alleen maar. bij de 1e opdracht was hij de rekenmachine... die niet werkte

2. Robert en Rick Paul. Ook al was Jamie echt lang bezig met de antwoorden doorgeven van Nikki en Rick Paul bij de eerste opdracht.
Over vraag 2: Niels gaf de antwoorden door.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2019, 18:55
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Over vraag 2: Niels gaf de antwoorden door.
Foutje. Ik pas het ff aan
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2019, 18:59
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Foutje. Ik pas het ff aan
Geen probleem! We helpen elkaar toch?😉
Met citaat reageren
Oud 13-01-2019, 19:14
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Tenzij jij natuurlijk de mol bent...
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2019, 19:15
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Tenzij jij natuurlijk de mol bent...
Nee, ik ben niet de mol. Ben jij de mol?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:38.