Oud 17-02-2019, 20:27
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Dank je! Pm. Wat rust houden moet wel, anders hadden ze nog wel een bedje voor me in het ziekenhuis. Maar het gaat echt mooi worden.

fijn om te horen. Krijg heel zijdelings hier en daar een klein beetje mee. Bevalt werk nog steeds goed?
Fijn dat het mooi wordt! Ga je de praktijk ook uitbreiden of niet?

Ja, ik ben heel blij dat ik weer de overstap gemaakt heb. Zoveel meer kansen ook. Ik ben de afgelopen week in Oostenrijk geweest om mijn onderzoek te presenteren op een conferentie. Voelde echt heel gek. En zondag vertrek ik naar Engeland voor een diepgaande cursus. Heel leuk allemaal!
Advertentie
Oud 17-02-2019, 20:29
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Mooi! Heb je nog wat gedaan gisteren?
Hmmmms, gisteren niet zo heel erg veel boeiende dingen. Gewoon even lekker rustig! En jij?
Oud 17-02-2019, 20:34
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Fijn dat het mooi wordt! Ga je de praktijk ook uitbreiden of niet?

Ja, ik ben heel blij dat ik weer de overstap gemaakt heb. Zoveel meer kansen ook. Ik ben de afgelopen week in Oostenrijk geweest om mijn onderzoek te presenteren op een conferentie. Voelde echt heel gek. En zondag vertrek ik naar Engeland voor een diepgaande cursus. Heel leuk allemaal!
Het is veel groter dan waar het eerst zat. Hopelijk komt er ook nog wat groei bij in aantallen.

Tof zeg! Gaat echt lekker altijd een beetje spannend zo’n overstap, maar als het zo goed uit pakt des te beter.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 17-02-2019, 20:37
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Het is veel groter dan waar het eerst zat. Hopelijk komt er ook nog wat groei bij in aantallen.

Tof zeg! Gaat echt lekker altijd een beetje spannend zo’n overstap, maar als het zo goed uit pakt des te beter.
Nice! Ik ben benieuwd naar foto's, dus als je die tegen die tijd hebt mag je ze sturen!

Ja, echt bizar ook wat voor kansen ik krijg. Er is nu ook al sprake van dat ik in samenwerking met het NFI een onderzoek ga doen waarbij ik begeleider word van een stagiair. Heel gek! Maar oh zo leuk! En ja, op zich was het niet echt een hele lastige keuze want ik vond het allemaal niet geweldig én ik wist waar ik terecht zou komen. En daarnaast ben ik aangenomen voor precies hetzelfde onderzoek als mijn afstudeeronderzoek, dus ik wist dat ik dat ook wel leuk zou vinden! En alles is zo ontzettend fijn met mijn situatie te combineren en dat is echt HEEL fijn.
Oud 17-02-2019, 20:41
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Nice! Ik ben benieuwd naar foto's, dus als je die tegen die tijd hebt mag je ze sturen!

Ja, echt bizar ook wat voor kansen ik krijg. Er is nu ook al sprake van dat ik in samenwerking met het NFI een onderzoek ga doen waarbij ik begeleider word van een stagiair. Heel gek! Maar oh zo leuk! En ja, op zich was het niet echt een hele lastige keuze want ik vond het allemaal niet geweldig én ik wist waar ik terecht zou komen. En daarnaast ben ik aangenomen voor precies hetzelfde onderzoek als mijn afstudeeronderzoek, dus ik wist dat ik dat ook wel leuk zou vinden! En alles is zo ontzettend fijn met mijn situatie te combineren en dat is echt HEEL fijn.
Ik heb er 1 op insta staan, verder nog niet veel. Maar zal ik doen

Maar toch mooi dat je dan nu zoveel mooie extra dingen krijgt. Belangrijk om ergens goed op je plek te zitten en alles een beetje samen valt, zeker gezien je situatie. Stagebegeleiding is echt leuk, extra dimensie ook.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 17-02-2019, 20:43
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Ik heb er 1 op insta staan, verder nog niet veel. Maar zal ik doen

Maar toch mooi dat je dan nu zoveel mooie extra dingen krijgt. Belangrijk om ergens goed op je plek te zitten en alles een beetje samen valt, zeker gezien je situatie. Stagebegeleiding is echt leuk, extra dimensie ook.
Ik heb je niet op Insta. Is je account je naam? Dan zoek ik je zo even op.

Ja precies! Het lijkt me ook heel erg leuk en ik denk wel dat ik het kan. Maar het voelt zo gek omdat ik er nog maar ''net'' ben.
Oud 17-02-2019, 20:45
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Ik heb je niet op Insta. Is je account je naam? Dan zoek ik je zo even op.

Ja precies! Het lijkt me ook heel erg leuk en ik denk wel dat ik het kan. Maar het voelt zo gek omdat ik er nog maar ''net'' ben.
Achternaamvoornaam

Ook weer wennen, maar anderzijds heb je al wel heel traject gehad en ben je absoluut niet nieuw in dit vak. Komt echt wel goed. Heb je inspraak op wie het wordt?
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 17-02-2019, 20:47
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Achternaamvoornaam

Ook weer wennen, maar anderzijds heb je al wel heel traject gehad en ben je absoluut niet nieuw in dit vak. Komt echt wel goed. Heb je inspraak op wie het wordt?
Ik ga zo even kijken. Telefoon ligt niet binnen handbereik en ik chill 'm op de bank.

Yes, tegen die tijd wel! Maar ook wij zijn volop bezig met verhuizen, dus eerst maar eens verhuizen, alles werkend krijgen, rust in de tent krijgen etc en dan het traject opstarten.
Oud 17-02-2019, 20:51
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Ik ga zo even kijken. Telefoon ligt niet binnen handbereik en ik chill 'm op de bank.

Yes, tegen die tijd wel! Maar ook wij zijn volop bezig met verhuizen, dus eerst maar eens verhuizen, alles werkend krijgen, rust in de tent krijgen etc en dan het traject opstarten.
beste avonden.

Mooi. Dat is ook wel echt fijn, zeker zo’n eerste keer.
Strekte! Verhuizen is hier echt niet de hobby en plan is om nooit meer te gaan hier. Neem zeker je rust, het is altijd zoveel en dan nog zoveel kleine dingetjes.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 17-02-2019, 20:53
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
beste avonden.

Mooi. Dat is ook wel echt fijn, zeker zo’n eerste keer.
Strekte! Verhuizen is hier echt niet de hobby en plan is om nooit meer te gaan hier. Neem zeker je rust, het is altijd zoveel en dan nog zoveel kleine dingetjes.
Ja, het is echt een verschrikking. Al die labzalen die verhuisd moeten worden... Alleen het inpakken al. Merendeel van de apparatuur wordt verhuisd door de leveranciers, maar de rest pakken we toch allemaal zelf in.
Oud 17-02-2019, 20:54
Verwijderd
Ik kijk A History of Violence en de film grijpt me zo bij de keel dat ik 'm even moet pauzeren.
Oud 17-02-2019, 20:57
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Ja, het is echt een verschrikking. Al die labzalen die verhuisd moeten worden... Alleen het inpakken al. Merendeel van de apparatuur wordt verhuisd door de leveranciers, maar de rest pakken we toch allemaal zelf in.
Valt echt tegen. Thuis hebben we de laatste keer door verhuizers laten doen (ook inpakken) en scheelt enorm. Maar blijven toch altijd wel dingen.
Praktijk doen we nu zelf, maar vooral omdat het opzich niet veel is. Meeste is namelijk nieuw.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 17-02-2019, 20:59
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Valt echt tegen. Thuis hebben we de laatste keer door verhuizers laten doen (ook inpakken) en scheelt enorm. Maar blijven toch altijd wel dingen.
Praktijk doen we nu zelf, maar vooral omdat het opzich niet veel is. Meeste is namelijk nieuw.
Ja, komt wel goed! Het is alleen gewoon héél veel werk.
Oud 17-02-2019, 21:01
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Ja, komt wel goed! Het is alleen gewoon héél veel werk.
Vast wel en vooral niet te druk maken. Succes!
Ik ga er weer vandoor, telefoon is leeg. Tot later! (Of insta )
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 17-02-2019, 21:03
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Vast wel en vooral niet te druk maken. Succes!
Ik ga er weer vandoor, telefoon is leeg. Tot later! (Of insta )
Fijne avond nog!
Oud 17-02-2019, 21:16
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
wie is kikaa ook alweer?
__________________
Forumdownie
Oud 17-02-2019, 21:26
Verwijderd
Citaat:
wie is kikaa ook alweer?
Begin je een beetje dement te worden?
Oud 17-02-2019, 21:29
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
kikaas.
Oud 17-02-2019, 21:37
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Kunstgebit
Oud 17-02-2019, 21:44
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Rolschaatsen
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 17-02-2019, 21:51
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Begin je een beetje dement te worden?
Hoi ik houd ook van jou xoxo
__________________
Forumdownie
Oud 17-02-2019, 22:38
Verwijderd
Citaat:
Hoi ik houd ook van jou xoxo
Oud 17-02-2019, 22:40
Verwijderd
Die gozer is dement z'n puberteit ingegaan man.
Oud 17-02-2019, 23:28
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Hi Kikaa*
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 18-02-2019, 06:54
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Volgende keer wel op tijd naar bed he, niet gek doen in topics van axel
__________________
Forumdownie
Oud 18-02-2019, 07:24
Verwijderd
Citaat:
Volgende keer wel op tijd naar bed he, niet gek doen in topics van axel
Hmm, ik ben momenteel nogal uit mijn ritme. Vannacht was het weer na tweeën voor ik sliep.
Oud 18-02-2019, 08:29
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Arm ding
__________________
Forumdownie
Oud 18-02-2019, 08:53
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Hmm, ik ben momenteel nogal uit mijn ritme. Vannacht was het weer na tweeën voor ik sliep.
foei
Oud 18-02-2019, 08:59
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Ik stapte net in Utrecht uit de trein, maar kwam er op het perron achter dat het Amersfoort was. maandagen.
Oud 18-02-2019, 09:37
Verwijderd
Oud 18-02-2019, 10:07
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Ik stapte net in Utrecht uit de trein, maar kwam er op het perron achter dat het Amersfoort was. maandagen.
Oud 18-02-2019, 10:13
Verwijderd
Citaat:
Ik stapte net in Utrecht uit de trein, maar kwam er op het perron achter dat het Amersfoort was. maandagen.
Oei! Thoughts & prayers.
Oud 18-02-2019, 10:18
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
En daarom fiets ik dus, sindsdien nooit meer de verkeerde trein of het verkeerde station!
__________________
Forumdownie
Oud 20-02-2019, 13:44
Verwijderd
De capoeira trainer dir acht jaar geleden z'n poten al niet thuis kon houden, is nu bij de politie aangegeven. Hmmm. Werd tijd, achteraf gezien had ik dat misschien ook moeten doen.
Oud 20-02-2019, 13:56
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Ja op zich is er niks mis mee met iemand met verwerpelijk gedrag aan te geven, maar niet altijd makkelijk.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 20-02-2019, 14:05
Verwijderd
Ik heb dat toen niet gedaan en dat was prima, maar ik merk wel dat het nu... Opluchting? of zo brengt. Kan het niet zo goed onder woorden brengen.
Oud 20-02-2019, 16:39
Verwijderd
Citaat:
Ja op zich is er niks mis mee met iemand met verwerpelijk gedrag aan te geven, maar niet altijd makkelijk.
Ik rapporteer deadlock dagelijks meerdere keren, daar lig ik soms ook best wakker van.

// Snap dat prima, soort van opluchting. Hoop dat-ie te maken krijgt met ernstige consequenties, de viezerik.
Oud 20-02-2019, 16:50
Verwijderd


Ik ga hier lekker op.
Oud 21-02-2019, 08:17
Verwijderd
Citaat:
Lyon en Liverpool voordeel? Je doet het echt er om hè? Barcelona en Bayern spelen thuis én hebben de betere selectie, die gaan gewoon vrij eenvoudig door.
Nou, ik moet het nog zien wat betreft Bayern. Selectie is toch wat sleets, en het kan zomaar 2-2 worden. Daar heeft Liverpool genoeg kwaliteit voor.
Oud 21-02-2019, 08:29
Verwijderd
True, Bayern - Liverpool kan beide kanten op, misschien iets te stellig daar Bayern aangeprezen. Maar wat hij zegt, Lyon en Liverpool voordeel, slaat echt nergens op.

Bayern mag overigens wat sleets zijn, Liverpool gaat de laatste maand ook een stuk minder dan eerder in het seizoen.
Oud 21-02-2019, 09:14
Verwijderd
Wat hij zegt, interesseert mij echt geen hol. Ik trek jouw reactie niet voor niets uit zijn treurige topic naar hier

Trouwens, gisteravond wederom goed optreden van de VAR tijdens ATM-JUV. De reactie van Ronaldo na de wedstrijd ("5-0") ook tenenkrommend kinderachtig
Oud 21-02-2019, 10:17
Verwijderd
"De paus ziet de top als een mogelijkheid om "het kwade om te vormen in een kans op begrip en zuivering"".

Een kans op.. begrip..? Zuivering..? Juist, ja.
Oud 21-02-2019, 10:44
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Ik vind vooral dat 'omvormen' ook heel fout. Wat wil je doen? Uit elke negatieve ervaring iets positiefs halen? Pietje verkrachtte Jantje, maar Jantje kreeg daarvoor therapie waardoor hij tegenwoordig goed zijn grenzen aan kan geven. Daarnaast kwam Pietje goed aan zijn trekken.
Oud 21-02-2019, 12:14
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Beetje naar voor piet dit, jammer vind ik dit, nog een forumbaas ook
__________________
Forumdownie
Oud 21-02-2019, 12:53
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Ik vind het wel fijn ergens dat hij steeds meer door de mand valt. Eerst kwam die constant in de media als ongelooflijk kekke progressieve paus.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 21-02-2019, 13:58
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het wel fijn ergens dat hij steeds meer door de mand valt. Eerst kwam die constant in de media als ongelooflijk kekke progressieve paus.
Ja, wat je zegt. Ook tegenstanders waren ineens "maar déze, nou jongeee, wacht maar". Wat heeft-ie concreet gedaan? Fuck. All.
Oud 21-02-2019, 16:14
Verwijderd
"Nadav Grossman from Check Point Software Technologies informed us about a security vulnerability in UNACEV2.DLL library. Aforementioned vulnerability makes possible to create files in arbitrary folders inside or outside of destination folder when unpacking ACE archives. WinRAR used this third party library to unpack ACE archives.

UNACEV2.DLL had not been updated since 2005 and we do not have access to its source code. So we decided to drop ACE archive format support to protect security of WinRAR users. We are thankful to Check Point Software Technologies for reporting this issue.“


Don't fix the problem, just delete the problem Had trouwens niet verwacht dat ACE nog relevant was. Wordt ARJ soms ook nog gebruikt of zo?
Oud 21-02-2019, 16:23
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ze is klaar

__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 21-02-2019, 16:39
Verwijderd
Oh, dat is zo schattig!
Oud 21-02-2019, 16:49
Verwijderd
arj -a -v 1440 kaas\* kaas.arj
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:43.