Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Flora & Fauna
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-05-2010, 11:30
Lasagna
Avatar van Lasagna
Lasagna is offline
Hoi hoi,

Ik wil al langere tijd een schildpadje, en het moment is nu daar.
Veel site's vertellen mij dat ik deze beter bij een fokker kan kopen dan in een standaard
dierenwinkel, maar weet niet goed waar ik moet zoeken en waar ik op moet letten bij de aanschaf.

Plus die beestjes kunnen nog behoorlijk duur zijn en daar zit ik eigenlijk niet op te wachten.Ik bedoel ik weet van de vrij hoge kosten, en heb het er ook zeker voor over, maar heb in verhouding natuurlijk liever een goedkopere soort. Dus wie heeft ervaring met de aanschaf, en ook met verzorging? Welke soort raden jullie aan? En wat voor een prijs kan ik verwachten inclusief huisvesting etc? Heb natuurlijk wel de voorkeur voor een kleinere soort

Groet,

Lasaña

Laatst gewijzigd op 21-05-2010 om 11:35.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-05-2010, 18:09
silentbob
silentbob is offline
weet er niet heel veel over, wel ooit schildpadjes gehad(zaten onverwarmd en in een veel te klein bakje in een dierenwinkel dus hebben we ze meegenomen en later naar een opvangcentrum gebracht)

denk dat je het best wat op schildpadden/reptielenforums rond kunt kijken en vragen(reptielen-forum.nl heb ik een poosje gezeten en is wel fijn forum, alleen zitten er wel vooral slangenliefhebbers op, weet niet hoe het met schildpadden zit, zaten in elk geval amper gifkikkerloefhebbers maar ben via daar wel op een paar gifkikkerforums gekomen)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Muizen zijn saai #1576
Verwijderd
500 15-12-2011 18:08
Flora & Fauna Geelwang Schildpadje
pinokio
10 04-08-2004 17:42
Flora & Fauna roodwangschildpad
SuperS
16 11-05-2004 14:44


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:37.