Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Eten & Drinken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-03-2012, 17:02
dennis018
dennis018 is offline
nu ben ik niet vegetarisch, maar af en toe vind ik het lekker om vegetasich te eten
maar nu komen veel van die stukken vegetarisch vlees (groente burgers, vegetarische filets etc) per 2 en ik ben alleen
nu staat er alleen op houdbaar tot (ik heb bijv van vegetarische filets gekocht) 7 maart mits gekoeld

maar kan ik die filets ook invriezen (zodat ze ook nog na 17 maart houdbaar zijn) dat ik bijv het andere filetje over 2-3 weken eet?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-03-2012, 20:06
Verwijderd
Ja hoor, je kunt ze gewoon invriezen en dan blijven ze drie maanden tot een half jaar goed. Wel in een goed afgesloten bakje of zakje, anders wordt het nat.

Wat je niet kunt doen, is het 'vegetarisch vlees' noemen
Met citaat reageren
Oud 02-03-2012, 20:44
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
Zijn er anders geen diepvriesvarianten van die vegetarische burgers/filets verkrijgbaar dan?
__________________
En dat meen ik!
Met citaat reageren
Oud 02-03-2012, 21:31
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Diepvriesvarianten heb ik nog nooit gezien ervan. Ik vries vegaburgers ook altijd in, in een diepvrieszakje en dat gaat prima Laat het wel altijd even ontdooien in de koelkast voor ik het ga bakken.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 04-03-2012, 10:21
dennis018
dennis018 is offline
ok thx andere in de vriezer gestopt!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:57.