Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-02-2016, 17:17
aumgn
Avatar van aumgn
aumgn is offline
Ondertussen loopt Rutte gewoon alleen over straat. Nederland
__________________
There was a shopping mall, now it's all covered with flowers.
Advertentie
Oud 09-02-2016, 17:20
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ondertussen loopt Rutte gewoon alleen over straat. Nederland
Tot er weer één of andere mongool (met een kleurtje natuurlijk, anders telt het niet) wat mensen doodschiet.
Oud 09-02-2016, 17:42
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Ik voel me pas veilig als iedere filiaalmanager een volautomatisch wapen heeft.
Oud 09-02-2016, 17:56
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:
Je zou Belgische poep kunnen eten.

Van een echte Belg.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 09-02-2016, 18:26
Verwijderd
Wejow in principe woon ik over een maand samen met mijn (Belgische, trouwens, om in het thema te blijven) vriend
Oud 09-02-2016, 18:33
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Ah, heeft die vriend lekkere poep?
Oud 09-02-2016, 18:36
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Wejow in principe woon ik over een maand samen met mijn (Belgische, trouwens, om in het thema te blijven) vriend
Ik zag zoiets op fb ja Supergefeliciteerd!
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 09-02-2016, 18:38
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Heb ik hier al verteld dat ik een baan heb?
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 09-02-2016, 18:42
Verwijderd
Citaat:
Ah, heeft die vriend lekkere poep?
Meestal een beetje gewoontjes, maar als hij de dag van tevoren mosselen heeft gegeten, zet ik mijn bordje klaar.

Citaat:
Heb ik hier al verteld dat ik een baan heb?
Nice! Bij die school? Gefeliciteerd iig!
Oud 09-02-2016, 19:44
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ja! Dankje! Ik ben zo blij
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 09-02-2016, 20:03
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Yep! Als je het een beetje goed speelt kan je mooi een aardig aantal 'optredens' (meelallen met een tape) op een dag doen, a 2000 euro each. Het zijn ook nooit bands, dus iemand hoeft zich alleen maar van A naar B te verplaatsen, boel inprikken en gaan. Idiote bedragen die ze anders nooit krijgen maar de kroeg/zaal zit vol en het aanbod qua 'entertainers' is nu immers beperkt tijdens dat soort dagen.
Het niveau verschilt sterk vind ik toch. Het merendeel zijn van die popi D-zangertjes die nauwelijks kunnen zingen maar voor de grotere podia moet je toch wel iets meer in je mars hebben.
__________________
you're not my demographic
Oud 09-02-2016, 20:04
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Tot er weer één of andere mongool (met een kleurtje natuurlijk, anders telt het niet) wat mensen doodschiet.
Want Volkert van der G. had geen kleurtje en toen is de beveiliging van sommige politici ook niet enorm opgeschroefd?
__________________
you're not my demographic
Oud 09-02-2016, 20:39
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Ja! Dankje! Ik ben zo blij
YAAAAY, GEFELICITEERD JUF MIEK!
__________________
Who's this jabroni?
Oud 09-02-2016, 21:20
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Dankjewel!
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 09-02-2016, 21:22
Verwijderd
Gefeliciteerd Miekje
Oud 09-02-2016, 22:44
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Thanks
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 09-02-2016, 22:58
aumgn
Avatar van aumgn
aumgn is offline
Citaat:
Wejow in principe woon ik over een maand samen met mijn (Belgische, trouwens, om in het thema te blijven) vriend
Euj, nice.
__________________
There was a shopping mall, now it's all covered with flowers.
Oud 09-02-2016, 23:05
aumgn
Avatar van aumgn
aumgn is offline
Citaat:
Ah, heeft die vriend lekkere poep?
__________________
There was a shopping mall, now it's all covered with flowers.
Oud 10-02-2016, 06:31
Verwijderd
Citaat:
Heb ik hier al verteld dat ik een baan heb?
Gefeliciteerd!
Oud 10-02-2016, 11:33
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Want Volkert van der G. had geen kleurtje en toen is de beveiliging van sommige politici ook niet enorm opgeschroefd?
Toen wel. Maar nu ik zie weinig gevolgen m.b.t. beveiliging van politici naar aanleiding van de moord op Els Borst.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 10-02-2016, 11:41
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Vandaag is het eerste 'Correspondents' Dinner' in Nederland. Ik vind dat zo'n slecht idee.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 10-02-2016, 11:42
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Wat houdt dat überhaupt in?
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 10-02-2016, 12:03
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Wat houdt dat überhaupt in?
Een diner voor parlementaire journalisten en politici, waarbij de Minister-President een komische toespraak houdt. Naar Amerikaans voorbeeld. Obama kon dat, maar Rutte is de minst grappige persoon van Nederland.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 10-02-2016, 13:04
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Wat is het nut daarvan?
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 10-02-2016, 13:05
aumgn
Avatar van aumgn
aumgn is offline
Citaat:
Een diner voor parlementaire journalisten en politici, waarbij de Minister-President een komische toespraak houdt. Naar Amerikaans voorbeeld. Obama kon dat, maar Rutte is de minst grappige persoon van Nederland.
Ik vind vooral het gegeil op Amerika zo suf.
__________________
There was a shopping mall, now it's all covered with flowers.
Oud 10-02-2016, 14:20
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Een diner voor parlementaire journalisten en politici, waarbij de Minister-President een komische toespraak houdt. Naar Amerikaans voorbeeld. Obama kon dat, maar Rutte is de minst grappige persoon van Nederland.
Och, een simpele ziel als GW Bush kwam ook een aardig eind, als men maar het juiste materiaal heeft.

Verder heeft het een idioot 'kijk ons ook eens iets leuks doen net als in de VS' gehalte. Is er in Nederland überhaupt een organisatie/associatie van parlementaire journalisten?
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 10-02-2016, 17:42
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Wat is het nut daarvan?
Het jeugdjournaal leerde ons vanochtend dat deze mensen het hele jaar door netjes moeten zijn en nu eenmaal dit jaar even lekker gek en los kunnen gaan
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 10-02-2016, 17:50
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Pfff.
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 10-02-2016, 19:38
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Ik durf niet te kijken uit plaatsvervangende schaamte. Nu al.
Oud 10-02-2016, 20:43
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Och, een simpele ziel als GW Bush kwam ook een aardig eind, als men maar het juiste materiaal heeft.
Bush mag een simpele ziel zijn, hij had wel enige komische timing. Mark Rutte kan geen grap vertellen. Ik heb het hem wel eens zien proberen te doen en dat is geen pretje.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 10-02-2016, 21:12
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Ik vraag me af wat ze ermee denken te winnen.
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 10-02-2016, 23:08
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Toen wel. Maar nu ik zie weinig gevolgen m.b.t. beveiliging van politici naar aanleiding van de moord op Els Borst.
Oh sorry, moet ik nu gaan weerleggen waarom dit echt een vergelijking is die totaal mank gaat?

Overigens worden er nu genoeg publieke figuren en (zowel landelijk bekende als lokale) politici bedreigd en beveiligd, en die dreigingen komen ook van blanke mensen (nationalisten, (motor)bendes, dierenactivisten).
__________________
you're not my demographic
Oud 10-02-2016, 23:21
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Oh sorry, moet ik nu gaan weerleggen waarom dit echt een vergelijking is die totaal mank gaat?
Je moet niks, maar als je wil: graag. De moord op Borst was politiek gemotiveerd.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 11-02-2016, 08:58
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Citaat:
Bush mag een simpele ziel zijn, hij had wel enige komische timing. Mark Rutte kan geen grap vertellen. Ik heb het hem wel eens zien proberen te doen en dat is geen pretje.
__________________
stikkiedikkie hopstapsnee reldeldee
Oud 11-02-2016, 09:24
Verwijderd
Ik moest lachen.
Oud 11-02-2016, 14:23
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Ik had iets enorm pijnlijks verwacht maar ik vond 'm best grappig
__________________
#JeSuisAldi
Oud 11-02-2016, 14:52
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Ik heb een compilatie van 'beste grappen' gezien en vond het heel vervreemdend.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 11-02-2016, 14:56
aumgn
Avatar van aumgn
aumgn is offline
Als je een leger tekstschrijvers inhuurt is zelfs een Duitser grappig.
__________________
There was a shopping mall, now it's all covered with flowers.
Oud 11-02-2016, 15:16
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Als je een leger tekstschrijvers inhuurt is zelfs een Duitser grappig.
Vaak geldt dat, maar Rutte zuigt alle potentiële humor uit die grappen. Het is bijna performance art.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 11-02-2016, 18:56
Verwijderd
Citaat:
Ik had iets enorm pijnlijks verwacht maar ik vond 'm best grappig
Mja, wat ik er tot nu toe van gezien heb wordt wel goed samengevat met bovenstaande quote
Oud 11-02-2016, 19:30
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Ik vond het een prima program en ik heb vaak gelachen
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 11-02-2016, 22:04
Verwijderd
De samenvatting haalt veel context eruit. Ik vind het goed dat hij afsluit met een serieuze nooit.

Die grap dat hij een toekomstvisie heeft en dat ie dat wil onderstrepen vond ik ook heel mooi
Oud 12-02-2016, 06:55
Bugsy
Bugsy is offline
Citaat:
Er zijn twee zaken die deze steekproef mogelijk niet representatief maken: het zijn allemaal brede scholen en ze zijn niet in de Randstad. Ik vind dat voor een onderzoek of het hebben van veel gekwalificeerde docenten de resultaten beter maakt niet eens zo heel belangrijk. Als de verbanden maar significant zijn kan je best wel wat zinnige conclusies trekken.
En het zijn zo te lezen scholen van eenzelfde cluster groep.

De verbanden kunnen wel significant zijn, maar dat staat los van de vraag of ze generaliseerbaar zijn. Ze zijn dan significant binnen een niet representatieve groep.
Oud 12-02-2016, 06:58
Bugsy
Bugsy is offline
Citaat:
Ik bestrijd dat.
Waarom?
Oud 12-02-2016, 08:22
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Hebben al die docenten ook twee benen, deadlock? Daar moet je wel rekening mee houden. Niet iedereen heeft benen. Als de mensen in je steekproef allemaal twee benen hebben dan zijn je resultaten alleen significant binnen een niet-representatieve groep.
Oud 12-02-2016, 08:23
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
(In b4 'nee, sommige hebben er drie'. )
Oud 12-02-2016, 08:40
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
En het zijn zo te lezen scholen van eenzelfde cluster groep.

De verbanden kunnen wel significant zijn, maar dat staat los van de vraag of ze generaliseerbaar zijn. Ze zijn dan significant binnen een niet representatieve groep.
De groep hoeft niet per se het hele voortgezet onderwijs te zijn. Een heel groot deel van de scholen wordt gevormd door brede scholengemeenschappen en/of zit in grote bestuursorganisaties: dat kan (bijvoorbeeld) ook je groep zijn. Nog los van het feit dat we de invloed van het bestuur op wat er in de klas gebeurt ook niet moeten overdrijven.
Oud 12-02-2016, 11:15
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
De samenvatting haalt veel context eruit.
Nou, ik heb de eerste vijf minuten gezien, en ik trek het niet. Ik gaf op bij een grap over het geheime Twitteraccount van Wilders, die door het publiek niet eens als grap herkend werd.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 12-02-2016, 11:50
Verwijderd
Citaat:
Waarom?
Dat staat er direct achter gemotiveerd. De meeste kinderen in Nederland gaan trouwens naar een brede school. Uit de manier waarop je de vragen stelt begrijp ik trouwens dat je echt helemaal niets van VO in Nederland weet, klopt dat?

Citaat:
Hebben al die docenten ook twee benen, deadlock? Daar moet je wel rekening mee houden. Niet iedereen heeft benen. Als de mensen in je steekproef allemaal twee benen hebben dan zijn je resultaten alleen significant binnen een niet-representatieve groep.
Nee! Sommigen hebben er geen!

Citaat:
(In b4 'nee, sommige hebben er drie'. )
of dit
Oud 12-02-2016, 12:01
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Ik moest blije poly bejaarden tekenen voor een opdracht dus ik had ze allemaal onder een dekentje op de bank gestopt, maar nu lijkt het alsof er twee stiekem aan elkaar aan het zitten zijn.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:59.