Oud 21-03-2005, 21:52
Frankrijk
Avatar van Frankrijk
Frankrijk is offline
Beste jongens en meisjes, ik ben benieuwd hoe jullie 'ideale' vriend/vriendin eruit moet zien. Vertel dat naar aanleiding van de volgende aspecten:

Qua uiterlijk:
-Kleur ogen
-Kleur haar
-lengte; langer/korter dan jou;maakt dit wat uit?
-Soort kleren; bijv. netjes of.....
-wel/geen bril
-grote/kleine voeten
-beugel?Scheve tanden of moeten ze recht staan?
Voor bij jongens: -wel of geen snor.....
Voor bij meisjes : -wel of geen make-up
-Welke 2 van deze hierboven vind jij qua uiterlijk het belangrijkst?

Qua innerlijk:
-Opleiding?;intelligentie
- Wat vind je van verlegenheid; kan dat?
-Politiek; moet hij/zij voor dezelfde politieke partij zij; of kan zijn dat jij voor de SGP bent en hij voor GroenLinks?
-moet hij/zij per se humor hebben?;droge humor,......
-Welke 2 van deze is het belangrijkst en welke het minst: aardig/lief, trouw/eerlijk, behulpzaam, ijverig/hardwerkend, hij/zij moet veel weten, ......(eventuele eigen aanvullingen)

Wat is belangrijker?
Uiterlijk/innerlijk? Hoeveel procent tellen ze mee? Bijvoorbeeld uiterlijk 10% en innerlijk 90% of is dit bij jou héél anders?

Bedankt voor uw eventuele tijd.
M.v.g.

Frankrijk


Leve het symbool van de hoop; het anker!
__________________
Montaigne: ''Que sais-je?''
Advertentie
Oud 21-03-2005, 21:59
Sithan
Sithan is offline
Ideaal zou niet in algemene kenmerken maar in persoonsgebonden gevoel te bevatten moeten zijn lijkt me...
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -
Oud 21-03-2005, 22:03
_Moby_
Avatar van _Moby_
_Moby_ is offline
Citaat:
Sithan schreef op 21-03-2005 @ 21:59 :
Ideaal zou niet in algemene kenmerken maar in persoonsgebonden gevoel te bevatten moeten zijn lijkt me...
__________________
Como se dice..
Oud 21-03-2005, 22:17
Knutselsmurfie
Avatar van Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Dat kan je niet zeggen.
Het is de combinatie van factoren en eigenschappen wat een bepaald gevoel bij je los moet maken. En dat gevoel herken je pas als je het hebt
__________________
I don't ask for much, but enough room to spread my wings | You can fool some people sometimes, but you can't fool all the people all the time
Oud 21-03-2005, 22:19
Verwijderd
-Kleur ogen: groen of grijsgroen! of lichtbruin! of donkerbruin of blauw of grijs. Niet grijsblauw, al had mijn ex-vriend wel grijsblauwe ogen.
-Kleur haar: donkerbruin! Of zwart. Of donkerig-goudblond. Of lichtblond. Of rood. Niet peper-en-zout.
-lengte: langer/korter dan jou;maakt dit wat uit? Liever langer dan ik, want ik ben 1.60 meter dus als een jongen kleiner is dan ik ben, dan is-ie wel érg klein. Maar 1.50-1.60 mag ook
-Soort kleren; bijv. netjes of.....: schoon
-wel/geen bril: boeit niet, als het maar geen stomme bril is. Al had mijn vriend wel een stomme bril (maar hij draagt meestal lenzen)
-grote/kleine voeten: Daar kijk ik niet eens naar
-beugel?Scheve tanden of moeten ze recht staan?: Nee ik hou van scheve tanden rechte natuurlijk. Oh en bij slankje bruine goedlachse jongens, is een slotjesbeugel wel leuk.
wel of geen snor: geen
-Welke 2 van deze hierboven vind jij qua uiterlijk het belangrijkst?
ik vind totaal lang niet de belangrijkste dingen. Het gaat er veel meer om dat iemand een lief gezicht en een goed figuur heeft.

-Opleiding?;intelligentie: wel intelligent, ja. Liefst iemand die HBO of WO doet, maar dat is meer vanwege de belevingswereld.
- Wat vind je van verlegenheid; kan dat? Ja, dat kan en ik vind het ook wel aantrekkelijk, ik hou niet van spontane mensen
-Politiek; moet hij/zij voor dezelfde politieke partij zij; of kan zijn dat jij voor de SGP bent en hij voor GroenLinks?: Als iemand extremistisch is (welke kant op dan ook) vind ik 'm dom, dus dat gaat niet werken
-moet hij/zij per se humor hebben?;droge humor,......: In elk geval moet hij om dingen kunnen lachen. Of hij goed is in het maken van grappen, kan me niet schelen.
-Welke 2 van deze is het belangrijkst en welke het minst:
Al die dingen die je noemde lijken me vrij belangrijk... maar het belangrijkste staat er niet bij, en dat is dat ik hem leuk vindt en dat ik goed met hem kan praten en dat ik me goed voel bij hem, en dat is niet in bijwoorden te vangen.


innerlijk is natuurlijk belangrijker, maar uiterlijk telt ook wel wat mee. Als het in procenten moet dan ga ik voor innerlijk:uiterlijk 9:1

Wat wil je hier precies mee bereiken?
Oud 21-03-2005, 22:24
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
Qua uiterlijk:
-Kleur ogen: groen of oker

-Kleur haar: donker, neem maar bruin, geen blond

-lengte: grote mannen vind ik aantrekkelijk, kleine mannen zijn practisch omdat ik zelf klein ben

-Soort kleren: euhm, netjes, een hemd en een mooie broek ofzo

-wel/geen bril: geen

-grote/kleine voeten: maakt niet uit...

-beugel?Scheve tanden of moeten ze recht staan? recht hoeft niet, als ze maar verzorgd zijn

Voor bij jongens: -wel of geen snor..... Geen snor

-Welke 2 van deze hierboven vind jij qua uiterlijk het belangrijkst?

Dat ie verzorgt is, en grote mannen vind ik lekkerrrrr

Qua innerlijk:
-Opleiding?;intelligentie: opleiding doet er niet toe, als hij maar op hetzelfde niveau zit als ik of hoger

- Wat vind je van verlegenheid; kan dat? tuurlijk

-Politiek; moet hij/zij voor dezelfde politieke partij zij; of kan zijn dat jij voor de SGP bent en hij voor GroenLinks? Politiek maakt me niet uit

-moet hij/zij per se humor hebben?;droge humor,...... ja, humor is belangrijk

-Welke 2 van deze is het belangrijkst en welke het minst: aardig/lief, trouw/eerlijk, behulpzaam, ijverig/hardwerkend, hij/zij moet veel weten, ......(eventuele eigen aanvullingen)

belangrijk: lief en trouw

Wat is belangrijker?
Uiterlijk/innerlijk? Hoeveel procent tellen ze mee? Bijvoorbeeld uiterlijk 10% en innerlijk 90% of is dit bij jou héél anders?

Innerlijk 80%, uiterlijk 20%

xxx
Oud 21-03-2005, 22:43
Mysterons
Mysterons is offline
Qua uiterlijk:
-Kleur ogen: bruin
-Kleur haar: rood (geverfd), donkerbruin, zwart
-lengte; langer/korter dan jou; langer dan ik, want ik ben klein, niet te lang, dat is niet handig
-Soort kleren; verzorgd, beetje baggy, stijlvol, over na gedacht
-wel/geen bril: mag, kan heel sexy zijn
-grote/kleine voeten: maakt me niets uit, als het maar geen boten zijn
-beugel?Scheve tanden of moeten ze recht staan? geen beugel, beetje scheef kan leuk zijn
Voor bij jongens: -wel of geen snor..... GEEN SNOR, sik mag
-Welke 2 van deze hierboven vind jij qua uiterlijk het belangrijkst?
ogen en soort kleren

Qua innerlijk:
-Opleiding? havo/vwo/hbo/wo
- Wat vind je van verlegenheid; niet te erg, maar een beetje is wel lief.
-Politiek; we hoeven niet perse op de zelfde lijn te zitten, maar hij moet niet mijn tegenpool zijn, ik vind het wel leuk als er iets is om over te discussieren. hij moet wel politiek bewust zijn.
-moet hij/zij per se humor hebben? ja, en veel. dommige, simpele onderbroekenlol mag, als hij ook maar wat "slimmere" grapjes begrijpt.
-Welke 2 van deze is het belangrijkst en welke het minst:
lief, intelligent

Wat is belangrijker?
Uiterlijk/innerlijk? 35% uiterlijk 65% innerlijk
__________________
_love is gonna save us
Oud 21-03-2005, 22:53
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
het moet bij mij gewoon een jongen zijn waarvan ik denk ; hee, da's een leuke gast. oftewel hij moet het van zijn uitstraling hebben.
__________________
move your body next to me
Oud 21-03-2005, 22:57
Verwijderd
Qua uiterlijk:

-Kleur ogen
Maakt niet uit

-Kleur haar
Maakt niet uit, liever geen blond

-lengte; langer/korter dan jou;maakt dit wat uit?
1.80-1.90

-Soort kleren; bijv. netjes of.....
Liefst alternatief, maar maakt ook niet zoveel uit..
Zolang het maar niet vrouwelijk is of veel te modieus.
Of heel erg kakkerig vind ik ook niet leuk.

-wel/geen bril
Maakt niet uit.

-grote/kleine voeten
Geen kleine voeten, dat lijkt me wel erg vreemd.
Ik heb zelf ook geen kleine voeten.

-beugel?Scheve tanden of moeten ze recht staan?
Maakt niet heel veel uit.. maar wat ik bijv onaantrekkelijk vind is
een spleetje tussen de voortanden.

Voor bij jongens: -wel of geen snor.....
Geen snor!

-Welke 2 van deze hierboven vind jij qua uiterlijk het belangrijkst?
Niet echt iets van hierboven.. ik vind uitstraling
het belangrijkst en verder een bepaald soort gezicht.
Er zijn gezichten van jongens waar ik me aan erger, het heeft
te maken met een bepaalde neus en bepaalde tanden. Moeilijk uit te leggen.

Qua innerlijk:
-Opleiding?;intelligentie
Maakt me werkelijk niets uit. Zolang hij maar niet in het leger zit of bij de ME ofzo.

- Wat vind je van verlegenheid; kan dat?
Tuurlijk.

-Politiek; moet hij/zij voor dezelfde politieke partij zij; of kan zijn dat jij voor de SGP bent en hij voor GroenLinks?
Maakt me ook niet uit, zolang hij maar niet hele extreme ideeën heeft of superfanatiek is en constant over politiek zit te schelden.

-moet hij/zij per se humor hebben?;droge humor,......
Ja, hij moet wel humor hebben.. het moet wat dat betreft wel klikken, zodat we samen kunnen lachen.

-Welke 2 van deze is het belangrijkst en welke het minst: aardig/lief, trouw/eerlijk, behulpzaam, ijverig/hardwerkend, hij/zij moet veel weten, ......(eventuele eigen aanvullingen)
Belangrijkst: Dat hij eerlijk is, trouw is, alles met met deelt en niets verzwijgt. En dat hij écht gek op me is.
Het minst belangrijk weet ik niet.

Wat is belangrijker?
Uiterlijk/innerlijk? Hoeveel procent tellen ze mee? Bijvoorbeeld uiterlijk 10% en innerlijk 90% of is dit bij jou héél anders?

Uiterlijk 30% Innerlijk 70% (weet ik veel )
Oud 21-03-2005, 23:08
Verwijderd
Citaat:
Frankrijk schreef op 21-03-2005 @ 21:52 :


Uiterlijk maakt mij wel uit, maar als iemand een beetje goed voor zichzelf zorgt en een goede uitstraling heeft is het goed. Uitstraling is heel belangrijk, en het maakt mij niet zoveel uit hoe lang iemand is, of wat oogkleur iemand heeft.

Qua innerlijk:
-Opleiding?;intelligentie: Ze moet wel intelligent zijn, maar iets als opleiding maakt me niet uit. (je kan je ook op andere manieren ontplooien)
- Wat vind je van verlegenheid; kan dat?: Het kan wel, maar het is niet echt handig omdat ik zelf ook verlegen ben.
-Politiek; moet hij/zij voor dezelfde politieke partij zij; of kan zijn dat jij voor de SGP bent en hij voor GroenLinks?: Als ze het maar goed kan uitleggen dan maakt het me niks uit. Extreme partijen is dan wel een minpuntje, omdat ik zelf totaal niet zo ben.
-moet hij/zij per se humor hebben?;droge humor: Natuurlijk moet ze humor hebben, helaas zijn vrouwen met humor zeldzaam.
-Welke 2 van deze is het belangrijkst en welke het minst: lief, eerlijk, behulpzaam, ijverig

Welke van de het belangrijkste is een beetje onzin; er staan veel dubbele/halve dingen in

Ik denk dat uiterlijk en innerlijk ongeveer 50/50 meetellen, maar dit kan je niet zeggen.

Oud 21-03-2005, 23:16
Verwijderd
Qua uiterlijk:
-Kleur ogen - Irrelevant
-Kleur haar - Irrelevant
-lengte; langer/korter dan jou;maakt dit wat uit? - Kleiner natuurlijk, liefst tussen 1m60 en 1m70
-Soort kleren; bijv. netjes of..... - Geen breezer
-wel/geen bril - Geen bril
-grote/kleine voeten - Klein
-beugel?Scheve tanden of moeten ze recht staan? - Recht
Voor bij meisjes : -wel of geen make-up - Irrelevant
-Welke 2 van deze hierboven vind jij qua uiterlijk het belangrijkst? -Geen breezer, goede lengte

Qua innerlijk:
-Opleiding?;intelligentie - Minimaal VWO
- Wat vind je van verlegenheid; kan dat? - Nee, gaat finaal mis in combinatie met mij
-Politiek; moet hij/zij voor dezelfde politieke partij zij; of kan zijn dat jij voor de SGP bent en hij voor GroenLinks? - Daar is snel genoeg iets aan gedaan
-moet hij/zij per se humor hebben?;droge humor,...... - Nee
-Welke 2 van deze is het belangrijkst en welke het minst: aardig/lief, trouw/eerlijk, behulpzaam, ijverig/hardwerkend, hij/zij moet veel weten, ......(eventuele eigen aanvullingen) - lief/trouw

Wat is belangrijker?
Uiterlijk/innerlijk? Hoeveel procent tellen ze mee? Bijvoorbeeld uiterlijk 10% en innerlijk 90% of is dit bij jou héél anders? - 75% uiterlijk, 25% innerlijk
Oud 21-03-2005, 23:31
Verwijderd
-Kleur ogen. Bruin/zwart
-Kleur haar.. zwart/bruin
-lengte; langer/korter dan jou;maakt dit wat uit? langer dan mij, rond 185.
-Soort kleren; bijv. netjes of..... netjes maar ook comfortabel
-wel/geen bril.. maakt niet uit
-grote/kleine voeten.. normale
-beugel?Scheve tanden of moeten ze recht staan? recht
Voor bij jongens: -wel of geen snor..... geen
Voor bij meisjes : -wel of geen make-up
-Welke 2 van deze hierboven vind jij qua uiterlijk het belangrijkst? de tanden en de snor

Qua innerlijk:
-Opleiding?;intelligentie.. havo/vwo
- Wat vind je van verlegenheid; kan dat? kan
-Politiek; moet hij/zij voor dezelfde politieke partij zij; of kan zijn dat jij voor de SGP bent en hij voor GroenLinks? nee hoor
-moet hij/zij per se humor hebben?;droge humor,...... ik moeter lol mee kunnen hebben
-Welke 2 van deze is het belangrijkst en welke het minst: aardig/lief, trouw/eerlijk, behulpzaam, ijverig/hardwerkend, hij/zij moet veel weten, ......(eventuele eigen aanvullingen).. trouw/eerlijk en lief

Wat is belangrijker?
Uiterlijk/innerlijk? Hoeveel procent tellen ze mee? Bijvoorbeeld uiterlijk 10% en innerlijk 90% of is dit bij jou héél anders?

uiterlijk 10-20% innerlijk 80-90%

Bedankt voor uw eventuele tijd.
M.v.g.

Frankrijk


Leve het symbool van de hoop; het anker! [/B][/QUOTE]
Oud 21-03-2005, 23:33
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 21-03-2005 @ 23:16 :

-Soort kleren; bijv. netjes of..... - Geen breezer
Wat is breezerkleding?
Oud 21-03-2005, 23:40
Verwijderd
Citaat:
Loontjuh schreef op 21-03-2005 @ 23:33 :
Wat is breezerkleding?
Alles dat toevallig mode is. Bijvoorbeeld vieze, plastic laarzen over broeken.
Oud 21-03-2005, 23:45
Verwijderd
Qua uiterlijk:
-Kleur ogen
Boeit niet

-Kleur haar
Boeit niet (maar vaker val ik toch op donkerder)

-lengte; langer/korter dan jou;maakt dit wat uit?
Klein is lief/leukig, lang is praktisch

-Soort kleren; bijv. netjes of.....
Geen kak,breezer of bling bling

-wel/geen bril
Ik schijn vaker om geen te vallen al kan een bril verdomde sexy zijn.

-grote/kleine voeten
Boeit me erg weinig
-beugel?Scheve tanden of moeten ze recht staan?
Rechte tanden

Voor bij meisjes : -wel of geen make-up
Beetje verzorgende make up of wat extra ogen spul vind ik geen probleem, 3 lagen plamuur wordt echter ranzig

-Welke 2 van deze hierboven vind jij qua uiterlijk het belangrijkst?
Erg cliché maar ik vind het gehele gezicht en de uitstraling het belangrijkst.

Qua innerlijk:
-Opleiding?;intelligentie
Opleiding maakt me niet uit. Ik moet er echter wel een goed gesprek mee kunnen hebben en ze moet ook redelijk kunnen nadenken. Een kind dat enkel kan giechelen en pijpen is ook niets.

- Wat vind je van verlegenheid; kan dat?
Beetje verlegen is lief maar als je tegen je eigen vriend er nauwlijks een woord uit krijgt is het ronduit irritant. Beetje verlegen is toch altijd wel fijn.

-Politiek; moet hij/zij voor dezelfde politieke partij zij; of kan zijn dat jij voor de SGP bent en hij voor GroenLinks?
Ik krijg geen harde van een meid die PvdA ofzo stemt. Als ze hersenloos voor Geert Wilders zou gaan zou ik er geen goede gesprekken mee kunnen hebben (tenminste niet in een positieve sfeer) dus zie hierboven.

-moet hij/zij per se humor hebben?;droge humor,......
Ja, samen lachen vind ik belangrijk. Als er een ongemakkelijk meelacht of "oh zo volwassen" niet wil lachen om een grapje of het simpelweg niet snapt mist er toch wel iets.

-Welke 2 van deze is het belangrijkst en welke het minst: aardig/lief, trouw/eerlijk, behulpzaam, ijverig/hardwerkend, hij/zij moet veel weten, ......(eventuele eigen aanvullingen)
De eerste 2

Wat is belangrijker?
Uiterlijk/innerlijk? Hoeveel procent tellen ze mee? Bijvoorbeeld uiterlijk 10% en innerlijk 90% of is dit bij jou héél anders?
Beide even belangrijk en beide moet ik fijn vinden.
Oud 21-03-2005, 23:51
ChateauDenise
Avatar van ChateauDenise
ChateauDenise is offline
Qua uiterlijk:
-Kleur ogen - Zolang ik maar in de ogen van de persoon kan zien, dat hij of zij te vertrouwen is.
-Kleur haar- Wat maakt het uit,
-lengte; langer/korter dan jou;maakt dit wat uit?Zie antwoord hierboven.
-Soort kleren; bijv. netjes of..... Zolang het maar schoon is, en hij/zij zich er prettig in voelt.
-wel/geen bril - Maakt weinig uit.
-grote/kleine voeten - Zie het antwoord hierboven!
-beugel?Scheve tanden of moeten ze recht staan? - Als het gebit maar gezond is.
Voor bij jongens: -wel of geen snor..... - Het liefst niet, want het zoent totaal niet lekker. Maar het is niet mijn keuze.
Voor bij meisjes : -wel of geen make-up XXX
-Welke 2 van deze hierboven vind jij qua uiterlijk het belangrijkst?
De ogen zijn het belangrijkste, en daarnaast wil ik gewoon dat de persoon gezond is.

Qua innerlijk:
-Opleiding?;intelligentie - Opleiding zegt weinig.
- Wat vind je van verlegenheid; kan dat? - ???
-Politiek; moet hij/zij voor dezelfde politieke partij zij; of kan zijn dat jij voor de SGP bent en hij voor GroenLinks? - Tuurlijk kan dat.
-moet hij/zij per se humor hebben?;droge humor,...... Zolang we maar het verschil kunnen zien tussen humor en serieus zijn.
-Welke 2 van deze is het belangrijkst en welke het minst: aardig/lief, trouw/eerlijk, behulpzaam, ijverig/hardwerkend, hij/zij moet veel weten, ......(eventuele eigen aanvullingen)
Het lijkt mij dat in een relatie al deze dingen belangrijk zijn. Met 'hij/zij moet veel weten' ben ik niet 100% mee eens.

Wat is belangrijker?
Uiterlijk/innerlijk? Hoeveel procent tellen ze mee? Bijvoorbeeld uiterlijk 10% en innerlijk 90% of is dit bij jou héél anders?
Het uiterlijk opzicht telt misschien mee voor 10%, zolang de persoon zich gezond en schoon houdt. Innerlijk is veel moeilijker. Als ik bijvoorbeeld een vriend zou hebben die homo's/lesbians haat, dan zal het al snel misgaan.
__________________
Magiër

Laatst gewijzigd op 22-03-2005 om 09:23.
Oud 21-03-2005, 23:52
Bloedpropje
Avatar van Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Qua uiterlijk:
-Kleur ogen
*bruin
-Kleur haar
*zwart
-lengte; langer/korter dan jou
*korter of even lang
-Soort kleren
*niet kakker
-wel/geen bril
*geen
-grote/kleine voeten
*kleine
-beugel?Scheve tanden of moeten ze recht staan?
*recht
Voor bij meisjes : -wel of geen make-up?
*de ideale vriendin kan onmogelijk mooier worden door make-up
-Welke 2 van deze hierboven vind jij qua uiterlijk het belangrijkst?
*de lengte en het gebit

Qua innerlijk:
-Opleiding?;intelligentie
*opleiding hoeft niet hoog te zijn, intelligentie wel
- Wat vind je van verlegenheid; kan dat?
*uiteraard, maar niet teveel
-Politiek; moet hij/zij voor dezelfde politieke partij zij; of kan zijn dat jij voor de SGP bent en hij voor GroenLinks?
*dat kan verschillen, maar SGP is daar wel een uitzondering op vanwege het geloof
-moet hij/zij per se humor hebben?
*natuurlijk, vooral droge humor en sarcasme
-Welke 2 van deze is het belangrijkst en welke het minst: aardig/lief, trouw/eerlijk, behulpzaam, ijverig/hardwerkend, hij/zij moet veel weten, ......(eventuele eigen aanvullingen)
*belangrijkst: eerlijk en lief (tegenover mij dan)
minst: hardwerkend

Wat is belangrijker?
Uiterlijk/innerlijk? Hoeveel procent tellen ze mee? Bijvoorbeeld uiterlijk 10% en innerlijk 90% of is dit bij jou héél anders?
*50:50 omdat het beide perfect moet zijn
Oud 22-03-2005, 09:52
nijmegenaar
Avatar van nijmegenaar
nijmegenaar is offline
mijn ideale man moet: het huishouden kunnnen doen, koken, minder willen werken voor de kinderen, verzorgt eruit zien en moderne kleding aan (niet te breezer!)
verder moet hij een lieve uitstraling hebben, kleur haar etc. maakt mij weinig uit. ik val op mannen met een leuke uitstraling

humor hebben, lief, spontaan, geen huismus maar meer een avonturier, van sporten houden, met mijn familie om kunnen gaan.


mijn vriend lijkt er een beetje op, daar moet ik nog aan werken
Ads door Google
Oud 22-03-2005, 10:00
Verwijderd
Een donkerharige intellectuele schoonheid met een scherpe geest die politiek, filosofisch en sociaal geïnteresseerd is, van stappen en drinken houdt en spontaan en humoristisch is.
Oud 22-03-2005, 10:17
Jules
Avatar van Jules
Jules is offline
Gast, wat denk je nou? Dat iemand gaat invullen: "ik hoop dat mijn droomprins kaal is, een lelijke bril heeft en hele scheve tanden, oja en hij mag geen humor hebben!"
__________________
qkw <3
Oud 22-03-2005, 11:15
poetic_tragedy
Avatar van poetic_tragedy
poetic_tragedy is offline
Qua uiterlijk:
-Kleur ogen: groen
-Kleur haar: maakt niet uit, maar geen rood
-lengte; langer/korter dan jou;maakt dit wat uit? langer
-Soort kleren; bijv. netjes of..... skate
-wel/geen bril: liever geen
-grote/kleine voeten: maakt niet uit
-beugel?Scheve tanden of moeten ze recht staan? zolang t geen verrot gebit is
Voor bij jongens: -wel of geen snor..... geen
Voor bij meisjes : -wel of geen make-up
-Welke 2 van deze hierboven vind jij qua uiterlijk het belangrijkst?
ogen, gebit

Qua innerlijk:
-Opleiding?;intelligentie: maakt weinig uit
- Wat vind je van verlegenheid; kan dat? ja
-Politiek; moet hij/zij voor dezelfde politieke partij zij; of kan zijn dat jij voor de SGP bent en hij voor GroenLinks? politiek boeit mij vrij weinig, dus dat maakt niet uit
-moet hij/zij per se humor hebben?;droge humor,...... ja hij moet wel humor hebben
-Welke 2 van deze is het belangrijkst en welke het minst: aardig/lief, trouw/eerlijk, behulpzaam, ijverig/hardwerkend, hij/zij moet veel weten, ......(eventuele eigen aanvullingen)
meest: trouw/eerlijk, en uitstraling.
Wat is belangrijker?
Uiterlijk/innerlijk? Hoeveel procent tellen ze mee? Bijvoorbeeld uiterlijk 10% en innerlijk 90% of is dit bij jou héél anders?
euhm ik denk 20 % uiterlijk, 80% innerlijk
Oud 22-03-2005, 11:41
Verwijderd
Citaat:
Jules schreef op 22-03-2005 @ 10:17 :
Gast, wat denk je nou? Dat iemand gaat invullen: "ik hoop dat mijn droomprins kaal is, een lelijke bril heeft en hele scheve tanden, oja en hij mag geen humor hebben!"
Dat zou id best wel dom zijn. Anyhow op het uiterlijk afgaan vind ik eerlijk gezegd best wel dom !
Oud 22-03-2005, 13:00
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Qua uiterlijk:
-Kleur ogen
blauw
-Kleur haar
donker, maar verschilt in praktijk erg.
-lengte; langer/korter dan jou;maakt dit wat uit?
langer dan ik, het liefst.
-Soort kleren;
nonchalant is sexy
-wel/geen bril
mwah, liever niet, onhandig. (maar kan leuk zijn.)
-grote/kleine voeten

-beugel?Scheve tanden of moeten ze recht staan?
pff, beugelbekkies horen bij pubertjes en daar val ik doorgaans niet op.
Voor bij jongens: -wel of geen snor.....
paar-dagen-baardje
-Welke 2 van deze hierboven vind jij qua uiterlijk het belangrijkst?
boeiend

Qua innerlijk:
-Opleiding?;intelligentie
opzich maakt opleiding me niet veel uit, intelligentie t liefst ongeveer gelijk met die van mij.
- Wat vind je van verlegenheid; kan dat?
schattig, maar niet teveel.
-Politiek; moet hij/zij voor dezelfde politieke partij zij; of kan zijn dat jij voor de SGP bent en hij voor GroenLinks?
ik denk niet dat k met iemand samen kan zijn die bijv. vvd of lpf stemt. maar het tegendeel is nog niet bewezen.
-moet hij/zij per se humor hebben?
humor ja, sarcastische humor, flauwe humor, droge humor. allemaal leuk
-Welke 2 van deze is het belangrijkst en welke het minst: Belangrijk: sociaal, betrouwbaar.
minst, geen idee
Wat is belangrijker?
Uiterlijk/innerlijk? Hoeveel procent tellen ze mee? Bijvoorbeeld uiterlijk 10% en innerlijk 90% of is dit bij jou héél anders?
weet ik veel. boeiend.

ik verveel me, heb eigk wiskundeles
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 22-03-2005, 14:02
Bo
Avatar van Bo
Bo is offline
Je hebt geluk dat ik niets beters te doen heb..

Qua uiterlijk:
-Blauwe ogen
-Donkerblond haar
-Langer dan mij, brede schouders/armen
-Casual en nonchalant gekleed, eigen stijl
-Geen bril en geen beugel
-Mooi gebit met rechte tanden
-Gemiddelde schoenmaat
-Geen snor, baart, okselhaar en borsthaar

Ik vind lengte en kleding bij een jongen het belangrijkst.
Ik vind schoenmaat en het dragen van bril/beugel het minst belangrijk.

Qua innerlijk:
-Hoog opgeleid / intelligent
-Spontaan, dus niet verlegen of terughoudend
-Politieke voorkeur niet van belang, hoewel ik het niet echt prettig zou vinden als zijn voorkeur uitgaat naar het beleid van Wilders e.d.
-Droge humor, hij moet me wel aan 't lachen kunnen maken
-Lief, trouw, eerlijk, hardwerkend, streber, sociaal, ruimdenkend, assertief, invoelingsvermogen, goed in bed.

Wat is belangrijker?
Uiterlijk 40%, innerlijk 60%
__________________
free, single, sexy and sweet

Laatst gewijzigd op 22-03-2005 om 14:06.
Oud 22-03-2005, 14:27
Verwijderd
Qua uiterlijk:
-Kleur ogen
Liefst of felblauw, of bijna zwart
-Kleur haar
Vin zwart wel mooi
-lengte; langer/korter dan jou;maakt dit wat uit?
Opzich niet zoon ramp alssie kleiner is als mij, maar t liefst groter
-Soort kleren; bijv. netjes of.....
Ligt aan de persoon zelf. Bij de ene pas bijvoorbeeld de "nette" stijl, en bij de andere de "punk" stijl. Ligt dus ech aan de persoon zelf
-wel/geen bril
Bij sommige mensen is n bril bes koel
-grote/kleine voeten
Daar kijk ik niet naar.....
-beugel?Scheve tanden of moeten ze recht staan?
Rechte tanden zijn wel t mooiste...
Voor bij jongens: -wel of geen snor.....
Ben niet zo voor n snor, maar zoon sikje is wel kei sexy
Voor bij meisjes : -wel of geen make-up
-Welke 2 van deze hierboven vind jij qua uiterlijk het belangrijkst?
K kijk eik eerder naar t geheel, en niet alleen maar naar de kleur van zn sokke (bij wijze van....)
Qua innerlijk:
-Opleiding?;intelligentie
Hij moet wel n btje op mijn niveau zijn.... K heb altijd iemand nodig om mee te discusierre
- Wat vind je van verlegenheid; kan dat?
Bij vreemden mag dat wel, ben ik zelf ook, maar het moet niet zo zijn dattie nooit iets zegt... HIj moet gwoon gek met mij mee kunne doen
-Politiek; moet hij/zij voor dezelfde politieke partij zij; of kan zijn dat jij voor de SGP bent en hij voor GroenLinks?
Ben k nog niet mee bezig......
-moet hij/zij per se humor hebben?;droge humor,......
HIj moet mijn humor snappe, want k heb nogal maffe humor (zegt iedereen, vin k zelf ook) en dat moettie wel snappe
-Welke 2 van deze is het belangrijkst en welke het minst: aardig/lief, trouw/eerlijk, behulpzaam, ijverig/hardwerkend, hij/zij moet veel weten, ......(eventuele eigen aanvullingen)
Hij moet gwoon perfect zijn ... Neej geintje, hij moet wel zoon beetje alles zijn wat je net opnoemde, maar dat kan k nie oordele als k gek op m ben, want dan ben k vlief (en liefde maakt blind )
Wat is belangrijker?
Uiterlijk/innerlijk? Hoeveel procent tellen ze mee? Bijvoorbeeld uiterlijk 10% en innerlijk 90% of is dit bij jou héél anders?

K denk ongeveer 15/85 innerlijk/uiterlijk....
Advertentie
Oud 22-03-2005, 15:20
filia dei
Avatar van filia dei
filia dei is offline
Blauw
blond
langer
geen bril
gewassen met bonte reus
afgebroken hoekje uit z'n linker voortant
geen snor

Z'n kleding en het hoekje uit z'n tant.

havo/vwo
verlegen zijn kan
géén vvd/ lpf/ ln/ wilbers, verder maakt 't niet uit
véééél humor
belangrijkst: aardig lief/ humor
minst belangrijk: ijverig en intelligentie

innerlijk 75% uiterlijk 25%


Das als ik je lijstje eerlijk invul vooral gebasseerd op de jongen waar ik nu zo'n beetje helemaal verliefd op ben. Ik denk dat ik ook wel op ander jongens verliefd zou kunnen worden. Zolang hij niet ontiegelijk lelijk en stom en gemeen is.
__________________
Leve het heilige aluminium conserven blikje met haring in tomaten saus! Dood aan de spellingcorrector!

Laatst gewijzigd op 22-03-2005 om 15:23.
Oud 22-03-2005, 15:27
Verwijderd
Qua uiterlijk:
-Kleur ogen: blauw
-Kleur haar: bruin
-lengte; langer/korter dan jou;maakt dit wat uit? Als het maar mooi is.
-Soort kleren; Stijlvol
-wel/geen bril: Maakt niet uit
-grote/kleine voeten: grote voeten
-beugel?Scheve tanden of moeten ze recht staan? rechte tanden
Voor bij jongens: geen snor
-Welke 2 van deze hierboven vind jij qua uiterlijk het belangrijkst? soort kleding en tanden.

Qua innerlijk:
-Opleiding?;intelligentie: Ik moet goede gesprekken kunnen voeren, discussies over ethische onderwerpen/ het nieuws waardeer ik
- Wat vind je van verlegenheid; kan dat? Ja, mits het niet de over hand heeft.
-Politiek; moet hij/zij voor dezelfde politieke partij zij; of kan zijn dat jij voor de SGP bent en hij voor GroenLinks? Maakt me niet uit.
-moet hij/zij per se humor hebben?; Hij moet míjn humor hebben.
-Welke 2 van deze is het belangrijkst en welke het minst: lief, eerlijk, betrouwbaar

Wat is belangrijker?
Uiterlijk/innerlijk? Hoeveel procent tellen ze mee? Bijvoorbeeld uiterlijk 10% en innerlijk 90% of is dit bij jou héél anders? 30% uiterlijk 60% innerlijk 10%verleden/familie ed.

edit: dit is natuurlijk allemaal naar het beeld van mijn huidige vriendje

Laatst gewijzigd op 22-03-2005 om 17:31.
Oud 22-03-2005, 17:26
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Dat kan ik dus niet invullen

Iedereen is anders en iedereen heeft speciale positieve en negatieve dingen. Dingen die je aantrekken of dingen die je afstoten.
Iemand kan nog wel zo ideaal lijken, maar 1 ding kan ervoor zorgen dat het totaal niet klikt, terwijl iemand anders op bijna geen één punt iets heeft waarvan je van te voren gedacht had dat je er wat voor zou kunnen voelen, maar dan gebeurt het wel
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 22-03-2005, 17:35
Codaz
Codaz is offline
Qua uiterlijk:
-Kleur ogen
bruin/grijsgroen just like me
-Kleur haar
Bruin is , zwart vind ik niet echt iets.
-lengte; langer/korter dan jou;maakt dit wat uit?
Ongeveer even groot, niet zo klein
-Soort kleren; bijv. netjes of
netjes, dat is fijn.
-wel/geen bril
geen
-grote/kleine voeten

-beugel?Scheve tanden of moeten ze recht staan?
maakt me niet zo super uit.
-Voor bij meisjes : -wel of geen make-up
niet te veel

Qua innerlijk:
-Opleiding?;intelligentie
havo of vwo
- Wat vind je van verlegenheid; kan dat?
ja maar niet teveel
-Politiek; moet hij/zij voor dezelfde politieke partij zij; of kan zijn dat jij voor de SGP bent en hij voor GroenLinks?
maakt me niet super uit.
-moet hij/zij per se humor hebben?;droge humor,......
humor wel ja, hetzelfde als ik, kunnen we lachen
-Welke 2 van deze is het belangrijkst en welke het minst: aardig/lief, trouw/eerlijk, behulpzaam, ijverig/hardwerkend, hij/zij moet veel weten, ......(eventuele eigen aanvullingen)
trouw en eerlijk, ijverig en hardwerkend niet super.

Wat is belangrijker?
Uiterlijk/innerlijk? Hoeveel procent tellen ze mee? Bijvoorbeeld uiterlijk 10% en innerlijk 90% of is dit bij jou héél anders?

60 % innerlijk 40% uiterlijk.
Oud 22-03-2005, 19:24
Fruitcake
Avatar van Fruitcake
Fruitcake is offline
Qua uiterlijk:
-Kleur ogen Blauw
-Kleur haar Blond
-lengte; langer/korter dan jou;maakt dit wat uit? langer
-Soort kleren; bijv. netjes of..... maakt niet uit
-wel/geen bril maakt nie uit
-grote/kleine voeten hehe
-beugel?Scheve tanden of moeten ze recht staan? recht liefst
Voor bij jongens: -wel of geen snor..... geen
Voor bij meisjes : -wel of geen make-up
-Welke 2 van deze hierboven vind jij qua uiterlijk het belangrijkst? ogen, tanden

Qua innerlijk:
-Opleiding?;intelligentie niet oliedom
- Wat vind je van verlegenheid; kan dat? een beetje niet overdreven
-Politiek; moet hij/zij voor dezelfde politieke partij zij; of kan zijn dat jij voor de SGP bent en hij voor GroenLinks? maakt niet uit
-moet hij/zij per se humor hebben?;droge humor,......DROOG
-Welke 2 van deze is het belangrijkst en welke het minst: aardig/lief, trouw/eerlijk, behulpzaam, ijverig/hardwerkend, hij/zij moet veel weten, ......(eventuele eigen aanvullingen) trouw belangrijkst, moet veel weten minst belangrijk

Wat is belangrijker?
Uiterlijk/innerlijk? Hoeveel procent tellen ze mee? Bijvoorbeeld uiterlijk 10% en innerlijk 90% of is dit bij jou héél anders?

70% innerlijk, vanaf ik verliefd ben kan het uiterlijk me bijna niks meer schelen
__________________
He's not the Messiah, He's a very naughty boy
Oud 22-03-2005, 19:38
nexjes
Avatar van nexjes
nexjes is offline
jezus, dit deed ik toen ik in de bovenbouw zat met te veel kriebels tussen m'n benen.
__________________
ik ben de illusionist in de shit yeah
Oud 22-03-2005, 19:43
Myuki
Avatar van Myuki
Myuki is offline
Citaat:
nare man schreef op 22-03-2005 @ 10:00 :
Een donkerharige intellectuele schoonheid met een scherpe geest die politiek, filosofisch en sociaal geïnteresseerd is, van stappen en drinken houdt en spontaan en humoristisch is.


Jij hebt t echt bijna áltijd over Sanne
__________________
To eu zèn
Oud 22-03-2005, 19:45
Verwijderd
Hoe weet jij nou weer wie ik bedoel?
Oud 22-03-2005, 19:47
Myuki
Avatar van Myuki
Myuki is offline
Citaat:
nare man schreef op 22-03-2005 @ 19:45 :
Hoe weet jij nou weer wie ik bedoel?
Het ligt er zo dik bovenop... Overal waar het kan heb je het over haar.

maar het is wel schattig hoor
__________________
To eu zèn
Oud 22-03-2005, 19:47
Verwijderd
Dat is gewoon niet waar, of zoek je al mijn posts na ofzo
Oud 22-03-2005, 19:50
Myuki
Avatar van Myuki
Myuki is offline
Zeg hé, ik heb wel wat beters te doen!


hihihi Wouter is verliefd
__________________
To eu zèn
Ads door Google
Oud 22-03-2005, 19:56
Myuki
Avatar van Myuki
Myuki is offline
of niet?
__________________
To eu zèn
Oud 22-03-2005, 19:56
Verwijderd
Ik denk ik wakker het niet verder aan, maar je bent volhardend

Maar dit zijn privézaken
Oud 22-03-2005, 20:07
meisje
meisje is offline
Citaat:
Myuki schreef op 22-03-2005 @ 19:43 :


Jij hebt t echt bijna áltijd over Sanne
Ik ben roodharig
Oud 22-03-2005, 20:09
Gammaray
Avatar van Gammaray
Gammaray is offline
Die bestaan niet je hebt althijd wel een trekje wat je minder vind van iemand dat is gezond en normaal.
Ligt er alleen aan hoe je er mee omgaat.
Want niemand is perfect.
En als je iemand hebt is het geven en nemen.
__________________
Spelfouten inbegrepen
Oud 22-03-2005, 20:11
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Qua uiterlijk:

-Kleur ogen:
Lichtblauw. Maar ik kan ook wel leven met groen.
-Kleur haar: Zwart of donkerblond of bruin.
-lengte; langer/korter dan jou;maakt dit wat uit? Hij moet minimaal zo lang zijn als ikzelf - maar ik geef er de voorkeur aan dat hij een paar centimetertjes langer is.
-Soort kleren; bijv. netjes of..... Hij moet goed verzorgd zijn, gewoon normaal. Van mij mag hij in pak rondlopen of in uniform, of gewoon in spijkerbroek met een blouse erbij. Het maakt mij niet uit - als hij zich maar wast en kamt e.d.
-wel/geen bril Het maakt mij in principe niet uit, al moet ik zeggen dat mijn voorkeur lichtelijk uit gaat naar iemand zonder bril. Maar ik kan iemand mét bril heel schattig vinden, dat juist die bril hem schattig maakt. Dat heb ik dus ook wel. Het hangt ook een beetje van het type bril af.
-grote/kleine voeten Dat kan me werkelijk niets schelen. Ik kijk niet naar voeten.
-beugel?Scheve tanden of moeten ze recht staan? Beugel maakt me niets uit, een beugel is tenslotte maar tijdelijk. Wat betreft de tanden: hij moet ze verzorgen, maar ze hoeven niet kaarsrecht te staan. Maar hij moet ook weer geen gebit hebben zoals onze kroonprins Willem-Alexander. Het moet gewoon er tussen in zitten, gewoon een normaal gebit.
Voor bij jongens: -wel of geen snor..... Wel een snor! Zonder snor vind ik ook niet erg, maar een snor vind ik mannelijker, maakt de man net wat sexier.
Voor bij meisjes : -wel of geen make-up Geen make-up!
-Welke 2 van deze hierboven vind jij qua uiterlijk het belangrijkst? De ogen en de kleding, denk ik. Maar ik vind uitstraling eigenlijk het allerbelangrijkste.

Qua innerlijk:

-Opleiding?;intelligentie Ik wil een slimme vent hebben. Hij moet minimaal dezelfde opleidingsachtergrond hebben als ik - dus HAVO of VWO met een HBO-opleiding of universitaire opleiding.
- Wat vind je van verlegenheid; kan dat? Ik maak er geen probleem van. Iedereen is anders, en als hij verlegen is, vind ik dat ik hem wel in zijn waarde moet laten. So what als hij wat meer tijd nodig heeft om helemaal zichzelf te kunnen zijn bij mij?
-Politiek; moet hij/zij voor dezelfde politieke partij zij; of kan zijn dat jij voor de SGP bent en hij voor GroenLinks? In principe maken zijn politieke voorkeuren mij niets uit, behalve als hij ultra-rechts zou zijn, natuurlijk (ik moet niets van dat skinheadachtige gedoe hebben).
-moet hij/zij per se humor hebben?;droge humor,... Alhoewel ik ook serieusheid erg op prijs stel, merk ik dat een man bij mij wel humor moet hebben. Hij moet mij aan het lachen kunnen maken, of mij goed kunnen laten voelen - anders val ik er gewoon niet op. Om de een of andere reden.
-Welke 2 van deze is het belangrijkst en welke het minst: aardig/lief, trouw/eerlijk, behulpzaam, ijverig/hardwerkend, hij/zij moet veel weten, ......(eventuele eigen aanvullingen) Ik vind vooral dat hij trouw en eerlijk moet zijn. Het minst belangrijk vind ik.... ehm.... ik weet het eigenlijk niet. Hij hoeft van mij niet superijverig of superhardwerkend te zijn - als ik 'm maar genoeg zie en hij ook wat geld in het laatje brengt. Dan ben ik wel tevreden. Dus doe me dan maar ijverig/hardwerkend als het minst belangrijke.

Wat is belangrijker?

Uiterlijk/innerlijk? Hoeveel procent tellen ze mee? Bijvoorbeeld uiterlijk 10% en innerlijk 90% of is dit bij jou héél anders?


Ik denk dat innerlijk bij mij 80% is en uiterlijk 20%.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 22-03-2005, 20:19
nexjes
Avatar van nexjes
nexjes is offline
dude, ehm, ben je nou gay of is je fotoboek onzin of wat?
__________________
ik ben de illusionist in de shit yeah
Oud 22-03-2005, 21:53
Jets
Jets is offline
Qua uiterlijk:
-Kleur ogen = GROEN
-Kleur haar = DONKERBLOND/ZWART
-lengte; langer/korter dan jou = LANGER
-Soort kleren = OWN STYLE
-wel/geen bril = DOESN"t MATTER
-grote/kleine voeten = I LIKE LARGE FEET
-beugel?Scheve tanden of moeten ze recht staan? = LIEFSTE GEEN BEUGEL
Voor bij jongens: = IK BEN HELEMAAL GEK VAN SIKJES

het belangrijkste vind ik zijn ogen en zijn stijl

Qua innerlijk:
-Opleiding? = ONGEVEER MIJN NIVEAU... KZIT IN 6VWO
- Wat vind je van verlegenheid;= VERLEGENHEID IS SCHETIG
-Politiek; = MOET LINKS ZIJN.... SP-FAN BIJVOORBEELD
-moet hij/zij per se humor hebben?= ALS HET MAAR BIJ MIJ AANSLAAT
hij moet trouw en eerlijk zijn en respect tonen, en natuurlijk heeeeeeel lief zijn

Innerlijk is belangrijker.... ik val altijd... .bijna altijd... op niet knapperds maar ze hebben wel iets sexy's.... achja... innerlijk telt meer
Oud 22-03-2005, 22:16
-(L)-
25% uiterlijk, 75% innerlijk ofzo.
De rest vul ik wel ff een andere keer in.
Oud 22-03-2005, 22:21
-(L)-
Hmm.. ik doe het toch nu maar ff
Qua uiterlijk:
-Kleur ogen: blauw is mooi
-Kleur haar: liefst blond
-lengte; langer/korter dan jou;maakt dit wat uit? NIet heel belangrijk, maar liefst groter of even groot.
-Soort kleren; bijv. netjes of..... Gewoon, een beetje met de tijd mee.
-wel/geen bril Liefst geen bril natuurlijk, dan maar lenzen.
-grote/kleine voeten Maakt niet uit, het moet in verhouding kloppen met het lichaam.
-beugel?Scheve tanden of moeten ze recht staan? Tanden moeten mooi zijn, wit en liefst recht.
Voor bij jongens: -wel of geen snor..... Geen!
Voor bij meisjes : -wel of geen make-up NVT
-Welke 2 van deze hierboven vind jij qua uiterlijk het belangrijkst?
Tanden en lengte

Qua innerlijk:
-Opleiding?;intelligentie Geen domme types. Liefst ongeveer 't zelfde als ik.
- Wat vind je van verlegenheid; kan dat? Ja, is toch schattig?
-Politiek; moet hij/zij voor dezelfde politieke partij zij; of kan zijn dat jij voor de SGP bent en hij voor GroenLinks? Zal me een zorg zijn haha.
-moet hij/zij per se humor hebben?;droge humor,...... Ja humor vind ik belangrijk, je moet met elkaar kunnen lachen.
-Welke 2 van deze is het belangrijkst en welke het minst: De belangrijkste: lief, eerlijk,
Oud 22-03-2005, 22:55
Touché
Avatar van Touché
Touché is offline
Uiterlijk
Ik heb liever geen gebochelde snorremans die tot mijn schouder komt, nee. De kleur ogen maakt niet uit, het gaat erom hoe sensueel hij kijkt natuurlijk. Kleur haar idem. Onee, dat klopt niet.
Ik denk niet dat aantrekkingskracht te vangen is in van die rechtomlijnde begrippen. Maargoed, ook beugels staan niet al te charmant, brillen bijna ook nooit.
Ik val meestal op slanke jongens.

Innerlijk
Ja, hier komen we op mijn terrein. Intelligentie (emotionele?) is veel belangrijker dan opleiding. Misschien een vooroordeel, maar verlegen jongens lijken me vreselijk in bed. Zeker de stotterende soort (W-w-w-wil je m-m-m-isschien even m-m-m-mijn...?). Zonder humor ben je verloren, over politiek valt nog leuk te discussieren, als er maar geen swastikavlag boven zijn bed hangt of hij constant bezig is dolfijnen en zeehonden te redden van een gruwelijke dood. Lief is belangrijker dan aardig, eerlijk belangrijker dan trouw, verder moet het gewoon klikken.


Ik denk ook dat innerlijk het uiterlijk voor een groot deel bepaald. Maar hoe oppervlakkig ook, een jongen kan nog zo geweldig zijn, ik moet hem knap vinden, anders haak ik af.
Uiterlijk 40% - Innerlijk 60%
__________________
Nou, dan spelen we toch geen levensweg.
Oud 22-03-2005, 23:39
Anaïs
Avatar van Anaïs
Anaïs is offline
mijn huidige vriend....


maar dan avontuurlijker
Oud 22-03-2005, 23:50
Anaïs
Avatar van Anaïs
Anaïs is offline
Qua uiterlijk:
-Kleur ogen: maakt niet uit, zolang ze maar iets uistralen

-Kleur haar: liefst donker, maar vriend is blond, dusja

-lengte: in elk geval groter dan mij, geeft me een beschermend gevoel

-Soort kleren: verzorgd. Deftig sportief vind ik wel leuk

-wel/geen bril: tgoh je kan altijd lenzen dragen é, maar een leuke bril valt wel mee.

-grote/kleine voeten: euhm, gewone?

-beugel?Scheve tanden of moeten ze recht staan? Zo recht mogelijk? Beugel is niet erg, da's toch maar tijdelijk. Zolang er geen zwarte tanden zijn, of tanden ontbreken op zichbare plaatsen.

Voor bij jongens: -wel of geen snor..... Geen snor en geen baard!

-Welke 2 van deze hierboven vind jij qua uiterlijk het belangrijkst?
netheid en leuke uitstraling

Qua innerlijk:
-Opleiding?;intelligentie: Graag een hogere opleiding, hoeft niet universitair. Intellectueel moet ons niveau toch wat overeenkomen.

- Wat vind je van verlegenheid; kan dat? tuurlijk, maar niet altijd. Ik wil niet altijd de dominante partner zijn.

-Politiek; moet hij/zij voor dezelfde politieke partij zij; of kan zijn dat jij voor de SGP bent en hij voor GroenLinks? Dat heeft niet, zolang hij geen Vlaams Belanger is (België)

-moet hij/zij per se humor hebben?;droge humor,...... Lachen is belangrijk, dus ja.

-Welke 2 van deze is het belangrijkst en welke het minst: aardig/lief, trouw/eerlijk, behulpzaam, ijverig/hardwerkend, hij/zij moet veel weten, ......(eventuele eigen aanvullingen)
lief, eerlijk


Wat is belangrijker?
Uiterlijk/innerlijk? Hoeveel procent tellen ze mee? Bijvoorbeeld uiterlijk 10% en innerlijk 90% of is dit bij jou héél anders?

Innerlijk 80%, uiterlijk 20%
Oud 22-03-2005, 23:52
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Qua uiterlijk:
Kleur haar of ogen maakt me echt geen flikker uit. Ietsje liever iemand die langer is, maar is niet zo heel belangrijk. Iemand moet zeker een eigen smaak hebben qua kleding, niet iemand die zo maar een broek en een t-shirt aanttrekt. Ik ga eigenlijk toch nog steeds voor een beetje emo . Ik ga echt dood voor een jongen op Allstars. Haar liefst wat langer of juist heel kort. Niet helemaal lang, en liever ook niet echt zo'n standaard kapsel, maar dat alleen een pré, geen vereiste. Er een beetje verzorgd uitzien is wel belangrijk. Een bril is leuk, maar dan moet het wel een hippe zijn (zoals die van mij ). Ben niet zo'n fan van gezichtsbeharing, maar bakkebaarden zijn een uitzondering. Zonder bakkebaarden ben je geen man
Stoppels mag ook nog wel.

Qua innerlijk:
Sowieso op nummer één wat innerlijk betreft staat de muzieksmaak. Iemand met geen/totaal de verkeerde smaak op het gebied van muziek heeft geen kans van slagen. Natuurlijk hoeft het niet precies hetzelfde te zijn, maar raakvlakken is leuk. En zeker een redelijke kennis van muziek. Muzikaliteit is ook leuk.
Van goeie films houden er wat van weten is een pré.
Intelligentie staat zeker ook hoog op mijn lijstje. Opleiding heeft daar zeker ook wel gedeeltelijk mee te maken, ook qua ambitie e.d. Met minder dan hbo-niveau kom je er bij mij niet in.
Een jongen mag best verlegen zijn, maar als het net zo erg is als bij mij wordt het nooit wat, dus dat lijkt me niet zo handig.
Hij moet zeker wel links georienteerd zijn, als je VVD stemt mag je oprotten
Als hij sarcasme niet begrijpt zal ie mij sowieso wel niet mogen, dus dat is handig. Humor is belangrijk. Niet alles altijd te serieus zien, maar ook niet nooit serieus kunnen zijn natuurlijk
Ik ben niet van het religieuze, en een gelovige jongen is echt niets voor mij.

Verder de standaard dingen, aardig, eerlijk blablabla je kent het wel.

En ik denk dat ik voor 60% uiterlijk en 40% innerlijk zou gaan, al is dat erg moeilijk te zeggen aangezien uiterlijk vaak al heel veel zegt over het innerlijk, qua smaak en dergelijke.
__________________
Hela världen är så underbar
Oud 23-03-2005, 00:22
Verwijderd
Uiterlijk:
-Kleur ogen: maakt niet veel uit
-Kleur haar: alles behalve rood
-Lengte; korter dan 1.78m of even lang
-Soort kleren; sportief, modieus
-Wel/geen bril; ligt eraan of de bril bij de uitstraling van de persoon past
-grote/kleine voeten; als we maar niet boven maatje 44 gaan
-beugel?Scheve tanden of moeten ze recht staan? goed gebit
-Voor bij meisjes : naturel schoonheid, zo min mogelijk make-up
-Welke 2 van deze hierboven vind jij qua uiterlijk het belangrijkst? ogen, tanden

Innerlijk:
-Opleiding?; minimaal HBO/UNI
- Wat vind je van verlegenheid, kan dat?; ik heb het liefst een wat pittig, zelfbewust beestje. Een verlegen iemand kan trouwens zeker wel zelfbewust zijn!
-Politiek; moet hij/zij voor dezelfde politieke partij zij; of kan zijn dat jij voor de SGP bent en hij voor GroenLinks? niet al te rechts natuurlijk, wel politiek bewust zijn.
-moet hij/zij per se humor hebben?; ja en wel zeer verfijnde humor, welke getuigt van intelligentie
-Welke 2 van deze is het belangrijkst en welke het minst: aardig/lief, trouw/eerlijk, behulpzaam, ijverig/hardwerkend, hij/zij moet veel weten: trouw belangrijkst, hardwerkend minst belangrijk.

Wat is belangrijker?
Uiterlijk/innerlijk? Hoeveel procent tellen ze mee? Bijvoorbeeld uiterlijk 10% en innerlijk 90% of is dit bij jou héél anders?

Beiden zijn even belangrijk vind ik. Aardig dat iedereen gaat voor getallen zoals 90% innerlijk, 10% uiterlijk, maar de fysieke aantrekkelijkheid speelt wel degelijk een belangrijke rol bij de oordeelvorming van mensen. Hier zijn zeer interessante onderzoeken naar gedaan door de Amerikaanse psychologe Nancy Etcoff.

Ik ga voor 50% uiterlijk / 50% innerlijk. Ik wil niet met een meid over straat gaan die eruit ziet als Sjappie de Graftak (bedenk zelf maar hoe die eruit ziet). Ook moet zij zelfredzaam zijn, niet teveel op mij leunen en over een flinke dosis intelligentie beschikken. Het is dan ook niet voor niets mijn droomprinses Maar wie weet...op elk potje past een dekseltje.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie kan iemand die vaak is vreemdgegaan, nog ooit een monogame relatie krijgen?
Optima
160 17-07-2005 15:39


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:04.