Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-03-2005, 23:23
Verwijderd
50
Advertentie
Oud 22-03-2005, 23:27
Verwijderd
51
Oud 22-03-2005, 23:30
lter
Avatar van lter
lter is offline
52
__________________
De Duif met de Bijl is oke, olé olé! Bs is niet voor de poes! Laf & Green; partners in crime.
Oud 22-03-2005, 23:32
Kaps
Avatar van Kaps
Kaps is offline
53
__________________
kzou zegge praat ni over dingen wer ge de botten van afweet
Oud 22-03-2005, 23:33
Verwijderd
ban!
Oud 22-03-2005, 23:36
Kaps
Avatar van Kaps
Kaps is offline
55!

(en die vorige was 54)
__________________
kzou zegge praat ni over dingen wer ge de botten van afweet
Oud 22-03-2005, 23:40
kever
kever is offline
mijn droomprins

in een dikke suv met spinnende velgen

minimaal 5 kg goud om zn nek

bana van +40 cm

g-unit shubas

zwarte huidskleur

en een posse van +30 members van ongeveer hetzelfde uitziende mensen voor gangbang
__________________
kaak
Oud 23-03-2005, 08:11
Verwijderd
Citaat:
filia dei schreef op 22-03-2005 @ 15:20 :
Blauw
blond
langer
geen bril
gewassen met bonte reus
afgebroken hoekje uit z'n linker voortant
geen snor

Z'n kleding en het hoekje uit z'n tant.

havo/vwo
verlegen zijn kan
géén vvd/ lpf/ ln/ wilbers, verder maakt 't niet uit
véééél humor
belangrijkst: aardig lief/ humor
minst belangrijk: ijverig en intelligentie

innerlijk 75% uiterlijk 25%


Das als ik je lijstje eerlijk invul vooral gebasseerd op de jongen waar ik nu zo'n beetje helemaal verliefd op ben. Ik denk dat ik ook wel op ander jongens verliefd zou kunnen worden. Zolang hij niet ontiegelijk lelijk en stom en gemeen is.
Ben dan de goeie voor je niet dan ?
Oud 23-03-2005, 10:59
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
pff ik verveel me maar dit gaat echt te ver
__________________
Pardon my French
Oud 23-03-2005, 11:04
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
Citaat:
ZerO schreef op 23-03-2005 @ 11:59 :
pff ik verveel me maar dit gaat echt te ver
(L)
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Oud 23-03-2005, 11:09
nexjes
Avatar van nexjes
nexjes is offline
kansloos to the max
__________________
ik ben de illusionist in de shit yeah
Oud 23-03-2005, 15:07
saartjeh
Avatar van saartjeh
saartjeh is offline
Qua uiterlijk:
-Kleur ogen: groen of bruin
-Kleur haar: bruin of zwart, ligt aan de persoon
-lengte: ietsje langer
-Soort kleren: netjes zoals armanni pakken of gewoon lichte spijkerbroek en leuk wit shirt
-wel/geen bril: zonnebril, maakt eigenlijk niet uit, ligt aan de persoon
-grote/kleine voetennormaal liever iets groter maar niet jumbo ofzow of behoorlijk groot, en tja, je weet wat ze over grote voeten zeggen
-beugel?Scheve tanden?: recht, geen beugel
Voor bij jongens: -wel of geen snor.....geen snor!!! en ook geen baard, misschien een heel klein sikje ook weer afhankelijk van de persoon. Maar bij niemand een snor!!!
De snor vink belangrijkste

Qua innerlijk:
-Opleiding?;intelligentie beetje hoog IQ maar niet hoogbegaafd, goed niveau, universitair opgeleid
- Wat vind je van verlegenheid; kan dat?in sommige gevallen, op gebied van seks ofzow kan het soms wel schattig zijn, ja sorry maar vind ik maar verder in ondernemen juist een type die de zaak in handen kan hebben, niet dominant is maar wel assertief
-Politiek; moet hij/zij voor dezelfde politieke partij zijn: zoiezo links, liefst de partij waar ik op dat moment ook voor stem maar mr Right hoeft dat niet te doen om dat verschil (binnen de stroom links, rechts, midden) soms wel handig is
-moet hij/zij per se humor hebben?:ja, beetje humor zoals die van mij, niet die humor die mijn huidige vriend heeft over homo's, anale dingen en konten, heel komisch nog Tja gewoon een beetje droge humor toch denk ik, beetje grappige toepasselijke komische dingen zeggen en van veel dingen ook wel humor in zien maar niet alles!!! niet te laks en makkelijk van: oh alles komt wel goed
-Welke 2 van deze is het belangrijkst en welke het minst: Belangrijkst: behulpzaam (moet mij kunnen helpen/ondersteunen/oplossingen bieden voor als ik die niet meer weet, daar ben ik naar ervaring achter gekomen dat die belangrijk is) en daarnaast lief/romantisch/spontaan (gewoon lieve dingen doen en mij verrassen enzow zonder dat je er naar hoeft te vragen of te melden dat je het leuk zal vinden dat je op valentijnsdag een roos wil ofzow) en algemene kennis vind ik eigenlijk ook heel belangrijk maar dat hoor ook wel bij het kopje intelligentie maar als ik moet kiezen dan 1 behulpzaam, 2 kennis, 3 romantisch Minst: de eisen voor de typisch man-man zoals bijvoorbeeld klussen in de tuin of badkamer of dingen verfen of geen verstand hebben van huishouden (wel handig en een beetje is wel vereiste maarniet verplicht) en ten tweede denk ik iets als goede eter, dierenliefhebber, want de grootste dierenhaters vinden mijn hond zelfs lief en ik ben zelf ook geen grote eter, tis wel handig als ie geen hollandse kost lust

Wat is belangrijker?
Uiterlijk/innerlijk? Hoeveel procent tellen ze mee? Belangrijkste is uitstraling, dat is je innerlijk in de zichtbare vorm van je uiterlijk, als iemand dood is is zijn uitstraling vaak weg, het verschil tussen tweelingen is vaak innerlijk en uiterlijk maar ook uitstraling, je uitstraling bepaald ook je uiterlijk en je innerlijk. Ik vind uiterlijk een beetje belangrijk wel omdat je geen ork moet hebben waar je niet tegen aan kunt kijken en je moet met je vriend ook lichamelijk contact hebben, dit gaat dus niet meer over de ideale persoon want daarbij zou uiterlijk perfect zijn maar de gewone persoon


Ohja, en donkere huidskleur, gespierd, neger ofzow, geboren in Nederland, wil verhuizen naar Australie, goed sprekend nederlands, intresse voor aantal dingen waar ik intresse voor heb, wel vent gewoon geen homo maar wel beetje normaal persoon, goed verzorgd en goed gekleed wat dat ook is het moet goed zijn, schoon huis en fatsoenlijk netjes beetje, niet dikke studentpuizooi, al poosje op zichzelf gewoond, ervaring met relaties (ook wel handig opzich) en gewoon een leuk en vrolijk persoon die van mij houd natuurlijk
__________________
IK BEN GESLAAGD!!!!!

Laatst gewijzigd op 23-03-2005 om 15:09.
Oud 23-03-2005, 15:28
Shitonya
Avatar van Shitonya
Shitonya is offline
ideaal bestaat niet. Het is toch steeds anders. Ene keer krijg je wat met iemand die totaal anders is dan de vorige, de volgende keer krijg je iets met iemand die weer anders is dan de vorige twee.
Maar heb nu wel een vriend die in mijn ogen wel ideaal is (maar heel anders dan de vorige die ik gehad heb). Dus met kenmerken een ideale partner beschrijven is onzin
Oud 23-03-2005, 15:32
Frankrijk
Avatar van Frankrijk
Frankrijk is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 23-03-2005 @ 16:28 :
ideaal bestaat niet. Het is toch steeds anders. Ene keer krijg je wat met iemand die totaal anders is dan de vorige, de volgende keer krijg je iets met iemand die weer anders is dan de vorige twee.
Maar heb nu wel een vriend die in mijn ogen wel ideaal is (maar heel anders dan de vorige die ik gehad heb). Dus met kenmerken een ideale partner beschrijven is onzin
Ik had in bericht 1 ideaal tussen aanhalingstekens gezet. Hiermee bedoel ik dus ook dat ideaal niet bestaat ok?
__________________
Montaigne: ''Que sais-je?''
Oud 23-03-2005, 15:43
bracelance
Avatar van bracelance
bracelance is offline
lichte imperfectie is perfectie
__________________
Van een writersblock heb ik nooit last gehad, volgens mijn vrienden komt dat omdat ik nog van een hoopje stront een taartje kan maken...
Oud 23-03-2005, 16:03
Mois
Mois is offline
Qua uiterlijk:
Kleur ogen:
Blauw

Kleur haar:
Blond

Lengte; langer/korter dan jou; maakt dit wat uit?
Langer

Soort kleren; bijv. netjes of.....:
Netjes en casual.

Wel/geen bril:
Geen bezwaar.

Grote/kleine voeten:
Groter

Beugel? Scheve tanden of moeten ze recht staan?
Rechte tanden en als het kan een mooi gebit.

Voor bij jongens: wel of geen snor:
Geen

Welke 2 van deze hierboven vind jij qua uiterlijk het belangrijkst? De uitstraling. Hij moet er verzorgd uitzien. Dus alles bij elkaar.

Qua innerlijk:
Opleiding, intelligentie:
Opleiding is niet heel erg belangrijk. Als je maar werk hebt waar je schik van hebt en dat je dingen weet die je moet weten.

Wat vind je van verlegenheid; kan dat?
Tuurlijk kan dat.

Politiek; moet hij/zij voor dezelfde politieke partij zij; of kan zijn dat jij voor de SGP bent en hij voor GroenLinks?
Nee hoeft niet.

Moet hij/zij per se humor hebben?
Ja, in ieder geval een beetje.

Welke 2 van deze is het belangrijkst en welke het minst:
aardig/lief:
lief

trouw/eerlijk:
trouw want daaruit komt eerlijkheid.

behulpzaam:
ja, als het even kan.

ijverig/hardwerkend:
ijverig

hij/zij moet veel weten:
hij moet genoeg weten.

Wat is belangrijker?
Uiterlijk/innerlijk? Hoeveel procent tellen ze mee? Bijvoorbeeld uiterlijk 10% en innerlijk 90% of is dit bij jou héél anders?
Ik zeg altijd “Het innerlijk is het belangrijkst en als de verpakking dan ook nog goed is is dat mooi meegenomen.” Dus eigenlijk innerlijk 80% en uiterlijk 20%.

Mijn droom-man heb al dus eigenlijk hoef ik deze lijst niet in te vullen!
En het klopt wel aardig allemaal!
Oud 23-03-2005, 16:11
reddy
reddy is offline
je kan het wel wensen
maar je krijgt nooit de perfecte mensen
Oud 23-03-2005, 20:11
boe-1986
Avatar van boe-1986
boe-1986 is offline
Qua uiterlijk:
-Kleur ogen
maakt eigenlijk niets uit, als ik verliefd ben op haar dan verdink ik meestal toch in de ogen

-Kleur haar
maakt eigenlijk ook niet zo veel uit

-lengte; langer/korter dan jou;maakt dit wat uit?
maakt niet zo heel veel uit maar ut liefst iemand die ongeveer net zo groot is als mij.

-Soort kleren; bijv. netjes of.....
ze moet er wel verzorgd uit zien en er niet als een slons bij lopen.

-wel/geen bril
maakt niet zo veel uit.

-grote/kleine voeten
pff, nooit over nagedacht eiglijk

-beugel?Scheve tanden of moeten ze recht staan?
maakt ook niet zo veel uit, maar niet zo'n super scheef verrot gebit.

Voor bij jongens: -wel of geen snor.....
ik ben lesbisch dus gaat voor mij niet op.

Voor bij meisjes : -wel of geen make-up
niet te veel make up

-Welke 2 van deze hierboven vind jij qua uiterlijk het belangrijkst?
pfffff, maakt niet zo veel uit.

Qua innerlijk:
-Opleiding?;intelligentie
opleiding maakt niet zo veel uit, ze moet niet altijd super druk zijn, en verder geen tijd meer over hebben of de hele dag thuis op de bank hangen.

- Wat vind je van verlegenheid; kan dat?
jah, ik ben zelf ook vrij verlegen

-Politiek; moet hij/zij voor dezelfde politieke partij zij; of kan zijn dat jij voor de SGP bent en hij voor GroenLinks?
maakt niks uit, kunnen we lekker discusieren als zij voor een andere partij is

-moet hij/zij per se humor hebben?;droge humor,......
ik heb zelf nogal droge humor, dus jah dat zou wel leuk zijn.

-Welke 2 van deze is het belangrijkst en welke het minst: aardig/lief,trouw/eerlijk, behulpzaam, ijverig/hardwerkend, hij/zij moet veel weten, ......(eventuele eigen aanvullingen)
aardig en behulpzaam vin ik wel heel erg belangrijk, trouw ook wel eiglijk, hard werkend en moet veel weten niet zo.


Wat is belangrijker?
Uiterlijk/innerlijk? Hoeveel procent tellen ze mee? Bijvoorbeeld uiterlijk 10% en innerlijk 90% of is dit bij jou héél anders?

ik word meestal eerst verliefd op ut uiterlijk (uitzonderingen inbergepen) en daarna op ut innerlijk als het close word. dus een beetj 25% uiterlijk en 75% innerlijk

leuke lijst trouwens!!!

groetjes boe-1986
__________________
ik word er wel es mismoedig van, dat ik, wat ik voel niet zeggen kan.
Oud 24-03-2005, 18:32
yavanna
Avatar van yavanna
yavanna is offline
De perfecte man bestaat niet, en die hoef ik ook niet. Lijkt me heel erg saai zo, iemand die nooit fouten maakt.

Qua uiterlijk:
-Kleur ogen
maakt niet zoveel uit, lieft wel normale kleuren he, geen gekleurde lenzen ofzoow. rode ogenmoet ik ook niet... die zijn echt doodeng
-Kleur haar
lieft bruin, zeker niet blond.
-lengte; langer/korter dan jou;maakt dit wat uit?
langer of even groot
-Soort kleren; bijv. netjes of.....
uh... niet al te net, maar ook geen vreselijk slordige kleding.
-wel/geen bril
liefst geen
-grote/kleine voeten
dat kan me geen ene moer schelen, als ie er maar mee kan lopen...
-beugel?Scheve tanden of moeten ze recht staan?
niet perfect recht, maar ook niet heel erg scheef
Voor bij jongens: -wel of geen snor.....
GEEN snor dat vind ik echt
-Welke 2 van deze hierboven vind jij qua uiterlijk het belangrijkst?
het totaalbeeld, ik bedoel niet dat ik per se iemand zoek die er zo uit ziet, maar gewoon of ie er wel leuk uitziet, goed verzorgd en aardig.

Qua innerlijk:
-Opleiding?;intelligentie
iemand waarmee je wel over interessante dingen kan praten. Maar hoogbegaafde mensen liever niet.
- Wat vind je van verlegenheid; kan dat?
jah hoor, maar ik ben zelf ook al best verlegen dus dan gebeurt er waarschijnlijk niet zo veel...
-Politiek; moet hij/zij voor dezelfde politieke partij zij; of kan zijn dat jij voor de SGP bent en hij voor GroenLinks?
politiek boeit mij ook niet, als ie maar geen rascist is of iemand die geen barst om het milieu/de natuur geeft
-moet hij/zij per se humor hebben?;droge humor,......
ik wil er wel mee kunnen lachen, maar geen flauwe grappen
-Welke 2 van deze is het belangrijkst en welke het minst:
aardig/lief, trouw/eerlijk, behulpzaam, ijverig/hardwerkend, hij/zij moet veel weten, ......(eventuele eigen aanvullingen)
lief/eerlijk

Wat is belangrijker?
Uiterlijk/innerlijk? Hoeveel procent tellen ze mee? Bijvoorbeeld uiterlijk 10% en innerlijk 90% of is dit bij jou héél anders?

uhm... ik denk dat het uiterlijk wel wat uitmaakt, maar niet heel erg veel... innerlijk is toch belangrijker, dus ik denk iets van 30% uiterlijk, 70% innerlijk.
Oud 24-03-2005, 18:40
JJ13
Avatar van JJ13
JJ13 is offline
Qua uiterlijk:
-Kleur ogen: maakt niet zoveel uit eigenlijk, lichtgroen is wel mooi (of grijs)
-Kleur haar: maakt ook niet zoveel uit, ik hou wel van zwart haar.
-lengte; langer/korter dan jou;maakt dit wat uit? liefst langer, maar zoveel maakt t mij niet uit.
-Soort kleren; skatekleding, zwart, niet te netjes, geen polo's
-grote/kleine voeten: maakt niks uit.
-beugel?Scheve tanden of moeten ze recht staan? niet te scheve tanden, beugel maakt me ook niet echt veel uit.
Voor bij jongens: -wel of geen snor:geen snor
-Welke 2 van deze hierboven vind jij qua uiterlijk het belangrijkst?
haren en lengte

Qua innerlijk:
-Opleiding?;intelligentie: maakt me niet zo heel veel uit, maar ik moet er wel mee kunnen praten.
- Wat vind je van verlegenheid; kan dat? ja hoor, is lief zelfs, maar niet te erg, niet zo dat er niks uitkomt.
-Politiek; moet hij/zij voor dezelfde politieke partij zij; of kan zijn dat jij voor de SGP bent en hij voor GroenLinks? ik hou me niet bezig met politiek, dus dat maakt me niks uit.
-moet hij/zij per se humor hebben?;droge humor: ja, humor vind ik heel erg belangrijk. ik hou van sarcastische humor, soms n beetje grove humor.
-Welke 2 van deze is het belangrijkst en welke het minst: lief, eerlijk

Wat is belangrijker?
Uiterlijk/innerlijk? Hoeveel procent tellen ze mee? Bijvoorbeeld uiterlijk 10% en innerlijk 90% of is dit bij jou héél anders?
uiterlijk 30% innerlijk 70%
__________________
a heart that hurts, is a heart that beats...

Laatst gewijzigd op 24-03-2005 om 18:42.
Oud 24-03-2005, 19:42
Verwijderd
Citaat:
Frankrijk schreef op 21-03-2005 @ 21:52 :
Beste jongens en meisjes, ik ben benieuwd hoe jullie 'ideale' vriend/vriendin eruit moet zien. Vertel dat naar aanleiding van de volgende aspecten:

Qua uiterlijk:
-Kleur ogen: maakt niet uit
-Kleur haar: idem
-lengte; langer/korter dan jou;maakt dit wat uit? korter, ja maakt wel wat uit
-Soort kleren; beetje alternatief mag wel
-wel/geen bril: maakt niet uit
-grote/kleine voeten: idem
-beugel?Scheve tanden of moeten ze recht staan?: liever recht
Voor bij jongens: -wel of geen snor.....
Voor bij meisjes : -wel of geen make-up: beetje
-Welke 2 van deze hierboven vind jij qua uiterlijk het belangrijkst? lengte en kleren

Qua innerlijk:
-Opleiding?; mja liever wel iemand die minimaal havo doet/deed
- Wat vind je van verlegenheid; kan dat? ja best ok
-Politiek; moet hij/zij voor dezelfde politieke partij zij; of kan zijn dat jij voor de SGP bent en hij voor GroenLinks? hou ik me nu niet mee bezig, zolang ze niet extreem rechts is kan het mijn relatie niet schaden
-moet hij/zij per se humor hebben? humor zou ok zijn, ik hou van lachen
-Welke 2 van deze is het belangrijkst en welke het minst: aardig/lief, trouw/eerlijk, behulpzaam, ijverig/hardwerkend, hij/zij moet veel weten, ......(eventuele eigen aanvullingen) trouw, lief, begripvol

Wat is belangrijker?
Uiterlijk/innerlijk? Hoeveel procent tellen ze mee? Bijvoorbeeld uiterlijk 10% en innerlijk 90% of is dit bij jou héél anders?
80 / 20
Bedankt voor uw eventuele tijd.
M.v.g.

Frankrijk


Leve het symbool van de hoop; het anker!
Oud 24-03-2005, 20:17
juudjuh
juudjuh is offline
Qua uiterlijk:
-Kleur ogen: maakt niet uit maar ze zijn toch meestal blauw of groen
-Kleur haar: blond
-lengte; langer dan ik
-Soort kleren; maakt niet uit wel een beetje verzorgd
-brilmaakt niet uit
-voeten maakt niet uit
-gebid maakt niet uit
Voor bij jongens: geen snor sikje en bakkebaarden kan wel schattig zijn

-Welke 2 van deze hierboven vind jij qua uiterlijk het belangrijkst?
het hele plaatje

Qua innerlijk:
-Opleiding? ongeveer gellijke opleiding (havo) of hoger
- Wat vind je van verlegenheid; kan dat? tuurijk beetje spontanitijd is wel leuk
-Politiek; maakt niet uit
-moet hij/zij per se humor hebben?; beetje net zo als ik moet wel met hem kunnen lachen
-Welke 2 van deze is het belangrijkst en welke het minst: aardig/lief, trouw/eerlijk,
Wat is belangrijker?
Uiterlijk/innerlijk? Hoeveel procent tellen ze mee? 80% innelijk 20 % uiterlijk
__________________
doe wat je niet laten kunt maar val er anderen niet mee lastig
Oud 24-03-2005, 23:08
Shitonya
Avatar van Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
Frankrijk schreef op 23-03-2005 @ 16:32 :
Ik had in bericht 1 ideaal tussen aanhalingstekens gezet. Hiermee bedoel ik dus ook dat ideaal niet bestaat ok?
Desalnietemin een gestoord topic
Oud 24-03-2005, 23:26
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Qua uiterlijk:
-Kleur ogen
geen voorkeur

-Kleur haar
geen voorkeur

-lengte; langer/korter dan jou;maakt dit wat uit?
Liever niet langer dan 1,80 meter.

-Soort kleren; bijv. netjes of.....
Zolang ze maar niet als een sletje kleedt.

-wel/geen bril
Kan soms mooi zijn, maar het moet haar wel staan.

-grote/kleine voeten
klein

-beugel?Scheve tanden of moeten ze recht staan?
Het mag er wel fris uit zien.

Voor bij meisjes : -wel of geen make-up
Wel, al is het maar een klein beetje en vrij naturel.

-Welke 2 van deze hierboven vind jij qua uiterlijk het belangrijkst?
Geen een. Het is meer de uitstraling wat ik belangrijk vind.

Qua innerlijk:
-Opleiding?;intelligentie
Ze moet niet dom overkomen.

- Wat vind je van verlegenheid; kan dat?
Schattig. Ik ben zelf soms ook verlegen.

-Politiek; moet hij/zij voor dezelfde politieke partij zij; of kan zijn dat jij voor de SGP bent en hij voor GroenLinks?
Als ze maar open staat voor andere ideeën.

-moet hij/zij per se humor hebben?;droge humor,......
graag

-Welke 2 van deze is het belangrijkst en welke het minst: aardig/lief, trouw/eerlijk, behulpzaam, ijverig/hardwerkend, hij/zij moet veel weten, ......(eventuele eigen aanvullingen)

Wat is belangrijker?
Uiterlijk/innerlijk? Hoeveel procent tellen ze mee? Bijvoorbeeld uiterlijk 10% en innerlijk 90% of is dit bij jou héél anders?
50% innerlijk, 50% uiterlijk
__________________
Du bist ein N00b!
Oud 24-03-2005, 23:57
MB
Avatar van MB
MB is offline
ff voor den duidelijkheid, als een meisje aan die dingen niet voldopet wil helemaal niet zeggen dat iuk haar niet leuk vind of niet verliefd op haar ben. Het is nogal oppervlakkig dus.

Qua uiterlijk:
-Bruine ogen
-Donkerblond
-zeker korter dan ik, ik vind kleine meisje mooi (kwa lengte )
-Liefst redelijk netjes, gewoon spijkerbroek en topje, ik hou niet zo van rokjes of hele strakke dingen
-wel/geen bril, hangt van het gezicht af, liever niet
-kleine voeten
-mooi gebit?
- beetje make-up, geen hele laklaag
- slank of iets voller

Ik vind een lieve/schattige uitstraling altijd heel leuk

Qua innerlijk:
-Liefst Havo/VWO, dan zitten we een beetje op dezelfde golflengte (denk ik). Ik moet niet iemand hebben die niet kan discussieren, maar ook niet iemand die mij elke keer helemaal oner het tapijt veegt bij een discussie. Gelijkwaardige intelligentie dus
- verlegenheid kan best aantrekkelijk zijn, zolang het maar niet tè is
-Haar politieke interesses interesseren me niet zo, zolang ze maar geen grote aanhanger is van iets dat ik achterlijk vind (een of andere extreme christelijke partij ofzo) want dat zegt toch wel iets over haar ideeen.
-droge humor, ironie, sarcasme vind ik geweldig
-aardig/lief

Wat is belangrijker?
Uiterlijk/innerlijk? Hoeveel procent tellen ze mee? Bijvoorbeeld uiterlijk 10% en innerlijk 90% of is dit bij jou héél anders?

Zou het echt niet weten, ze moet niet graflelijk zijn, maar ook niet extreem knap. Hoewel mijn droomprinses dat natuurlijk wel is
__________________
As finishing touch, God created the dutch

Laatst gewijzigd op 25-03-2005 om 00:19.
Oud 25-03-2005, 12:31
Sithan
Sithan is offline
Heb ik nou een mooie toepasselijke quote gevonden voor dit topic:

True love does not come by finding the perfect person, but by learning to see an imperfect person perfectly.

Daar ben ik het eigenlijk wel volkomen mee eens ook
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -
Oud 25-03-2005, 19:21
Verwijderd
Qua uiterlijk:
-Kleur ogen
Maakt niet uit
-Kleur haar
Vaak donker (maarja verschilt weleens)
-lengte; langer/korter dan jou;maakt dit wat uit?
Liever langer dan mij
-Soort kleren; bijv. netjes of.....
Gewoon eigentijdse kleren, of skatekleding
-wel/geen bril
Vaak geen bril
-grote/kleine voeten
Maakt niet uit
-beugel?Scheve tanden of moeten ze recht staan?
Rechte tanden
Voor bij jongens: -wel of geen snor.....
Geen snor

Qua innerlijk:
-Opleiding?;intelligentie
Hm.. Zolang je er goed gesprek mee kan voeren is het goed Maar dat heeft niet met opleiding, meer met mensenkennis ofzoiets
- Wat vind je van verlegenheid; kan dat?
Kan, tot een bepaalde hoogte
-Politiek; moet hij/zij voor dezelfde politieke partij zij; of kan zijn dat jij voor de SGP bent en hij voor GroenLinks?
Maakt me niet veel uit
-moet hij/zij per se humor hebben?;droge humor,......
Jaa je moet wel kunnen lachen samen!
-Welke 2 van deze is het belangrijkst en welke het minst: aardig/lief, trouw/eerlijk, behulpzaam, ijverig/hardwerkend, hij/zij moet veel weten, ......(eventuele eigen aanvullingen)
Lief/aardig, trouw/eerlijk

Wat is belangrijker?
Uiterlijk/innerlijk? Hoeveel procent tellen ze mee? Bijvoorbeeld uiterlijk 10% en innerlijk 90% of is dit bij jou héél anders?
ik denk 40% uiterlijk
60% innerlijk

Bedankt voor uw eventuele tijd.
Geen dank

M.v.g.

Frankrijk


Leve het symbool van de hoop; het anker!
Oud 25-03-2005, 19:45
Verwijderd
Citaat:
Frankrijk schreef op 21-03-2005 @ 21:52 :
Beste jongens en meisjes, ik ben benieuwd hoe jullie 'ideale' vriend/vriendin eruit moet zien. Vertel dat naar aanleiding van de volgende aspecten:

Qua uiterlijk:
-Kleur ogen
-Kleur haar
-lengte; langer/korter dan jou;maakt dit wat uit?
-Soort kleren; bijv. netjes of.....
-wel/geen bril
-grote/kleine voeten
-beugel?Scheve tanden of moeten ze recht staan?
Voor bij jongens: -wel of geen snor.....
Voor bij meisjes : -wel of geen make-up
-Welke 2 van deze hierboven vind jij qua uiterlijk het belangrijkst?

Qua innerlijk:
-Opleiding?;intelligentie
- Wat vind je van verlegenheid; kan dat?
-Politiek; moet hij/zij voor dezelfde politieke partij zij; of kan zijn dat jij voor de SGP bent en hij voor GroenLinks?
-moet hij/zij per se humor hebben?;droge humor,......
-Welke 2 van deze is het belangrijkst en welke het minst: aardig/lief, trouw/eerlijk, behulpzaam, ijverig/hardwerkend, hij/zij moet veel weten, ......(eventuele eigen aanvullingen)

Wat is belangrijker?
Uiterlijk/innerlijk? Hoeveel procent tellen ze mee? Bijvoorbeeld uiterlijk 10% en innerlijk 90% of is dit bij jou héél anders?

Bedankt voor uw eventuele tijd.
M.v.g.

Frankrijk


Leve het symbool van de hoop; het anker!
Mag ik even zeggen wat een ONGELOFELIJKE BULLSHIT ik dit topic vind?! Droomprins/prinses omg, in welke tijd leven we? Vooral dat deel over het uiterlijk, blurrgh, zo oppervlakkig, alsof je echt eisen moet stellen aan iemands uiterlijk bah, jezus daar gáát het toch niet om mensen! Volgens mij lopen er in heel Nederland wel 250 droomprinsen voor mij, als het er niet veel meer zijn!

Ik stel natuurlijk ook wel een paar (realistische) eisen, en dat zijn de volgende:

- Het moet een intelligent persoon zijn die wat te vertellen heeft.
- Hij moet zich goed verzorgen.
- We moeten wel een paar (het liefst veel) gezamenlijke interesses hebben.
- Het mag geen VVD'er zijn
- Hij mag niet ouder zijn dan 35 - maar ik sluit niks uit hehh
- Het mag geen drugsverslaafde zijn, blowen en af en toe wat hd vind ik oke, maar wekelijks lijntjes van het één of ander snuiven niet.
- Verlegen en zo maakt me eigenlijk niet uit, als we maar kunnen communiceren.
- Ik wil niet de hele tijd geclaimd worden of een heel bezitterig en jaloers iemand daten, dan heb ik het snel gezien.

Verder stel ik niet echt eisen qua uiterlijk, vind ik zo'n onzin, het gaat er toch om dat het klikt? Ja natuurlijk voel je je minder snel aangetrokken tot iemand met 50 kg overgewicht en een heleboel pukkels op zijn gezicht, maar ik ben zelf ook niet perfect, en dat verwacht ik van een ander ook niet.
Oud 26-03-2005, 08:47
Verwijderd
Qua uiterlijk:
-Kleur ogen groen of blauw
-Kleur haar zwart
-lengte; langer/korter dan jou;maakt dit wat uit? langer
-Soort kleren; bijv. netjes of..... netjes sportief
-wel/geen bril geen
-grote/kleine voeten grote
-beugel?Scheve tanden of moeten ze recht staan? geen beuel rechte tanden
Voor bij jongens: -wel of geen snor..... geen snor wel 2 dgn baardje

Qua innerlijk:
-Opleiding?;intelligentie min hbo
- Wat vind je van verlegenheid; kan dat? alleen tussen ons samen
-Politiek; moet hij/zij voor dezelfde politieke partij zij; of kan zijn dat jij voor de SGP bent en hij voor GroenLinks? maakt niet uit
-moet hij/zij per se humor hebben?;zelfde bhumor als ik.. geen idee welke dat is
-Welke 2 van deze is het belangrijkst en welke het minst: aardig/lief, trouw/eerlijk, behulpzaam, ijverig/hardwerkend, hij/zij moet veel weten, ...... ze zijn allemaal belangrijk

Wat is belangrijker?
Uiterlijk 50% innerlijk50%?
Oud 26-03-2005, 13:51
missyleeuwarden
missyleeuwarden is offline
ditte ..................






Mijn vriendje timmiewww duss
__________________
just want to be cute...
Oud 27-03-2005, 22:37
gekmeisje18
gekmeisje18 is offline
Qua uiterlijk:
-Kleur ogen
maakt niet uit!

-Kleur haar:
donkerblond/bruin

-lengte; langer/korter dan jou;maakt dit wat uit?
groter dan ik, is niet zo moeilijk ben maar 1.62m

-Soort kleren; bijv. netjes of.....
relaxed...niet te wijd niet te strak, mooi shirt etc

-wel/geen bril
geen

-grote/kleine voeten
maakt niet uit, grote jongens hebben grote voeten. beetje raar n kerel van 1.90 met maatje 38

-beugel?Scheve tanden of moeten ze recht staan?
RECHT!

Voor bij jongens: -wel of geen snor.....
nee

-Welke 2 van deze hierboven vind jij qua uiterlijk het belangrijkst?
lengte, uitstraling (maar die staat er niet bij)

Qua innerlijk:

-Opleiding?;intelligentie
boeiuhhh

- Wat vind je van verlegenheid; kan dat?
nee want hij moet met t initiatief kome :$

-Politiek; moet hij/zij voor dezelfde politieke partij zij; of kan zijn dat jij voor de SGP bent en hij voor GroenLinks?
niet dezelfde

-moet hij/zij per se humor hebben?;droge humor,......
HUMOR!

-Welke 2 van deze is het belangrijkst en welke het minst: aardig/lief, trouw/eerlijk, behulpzaam, ijverig/hardwerkend, hij/zij moet veel weten, ......(eventuele eigen aanvullingen)
lief+trouw (belangrijkste!)
rijk+cijfers (minst)


Wat is belangrijker?
Uiterlijk/innerlijk? Hoeveel procent tellen ze mee? Bijvoorbeeld uiterlijk 10% en innerlijk 90% of is dit bij jou héél anders?

INNERLIJK!
maar ja..
als n bonbon er niet lekker uit ziet eet je em ook niet op om de binnenkant te proeven...
__________________
I dream of you tonight, tomorrow you'll be gone..
Oud 27-03-2005, 22:58
bracelance
Avatar van bracelance
bracelance is offline
Qua uiterlijk:
-Kleur ogen - opvallende heldere ogen
-Kleur haar- maakt me eigenlijk niets uit maar ik ben geen fan van oranje (en ik heb een zwak voor steil haar)
-lengte; graag iets kleiner 10-15 centimer kleiner ofzo
-Soort kleren; bijv. netjes of..... netjes en casual, daar een mix tussen
-wel/geen bril - bij sommigen staat een bril fantastisch en bij sommigen vreselijk, dus dat ligt aan de persoon
-grote/kleine voeten - is niet echt van belang
-beugel?Scheve tanden of moeten ze recht staan? als het er maar goed verzorgd uitziet
-Voor bij meisjes : -wel of geen make-up niet teveel
-Welke 2 van deze hierboven vind jij qua uiterlijk het belangrijkst? ogen en haar kan ik volledig voor vallen, dus die selecteer ik dan maar

Qua innerlijk:
-Opleiding?;intelligentie Ze moet wel iets willen bereiken en ik moet er een fatsoenlijk gesprek mee kunnen voeren.
- Wat vind je van verlegenheid; kan dat? tot in zekere mate wel, maar prive openen de meesten zich wel
-Politiek; moet hij/zij voor dezelfde politieke partij zij; of kan zijn dat jij voor de SGP bent en hij voor GroenLinks? ze moet niet recht tegenover mijn standpunt staan
moet hij/zij per se humor hebben?;droge humor,...... ze moet mijn humor begrijpen en zelf ook een dosis hebben, vooral sarcasme
-Welke 2 van deze is het belangrijkst en welke het minst: aardig/lief, trouw/eerlijk, behulpzaam, ijverig/hardwerkend, hij/zij moet veel weten, ......(eventuele eigen aanvullingen)
begripvol en eerlijk

Wat is belangrijker?
Uiterlijk/innerlijk? Hoeveel procent tellen ze mee? Bijvoorbeeld uiterlijk 10% en innerlijk 90% of is dit bij jou héél anders?
ik denk dat vooral in de beginfase het uiterlijk wel een duidelijke rol speelt voor de aantrekkingskracht. Na een tijdje moet de aantrekkingskracht wel doorslaan op het innerlijk. Uiteindelijk wordt het innerlijk veel belangrijker dan het uiterlijk.
__________________
Van een writersblock heb ik nooit last gehad, volgens mijn vrienden komt dat omdat ik nog van een hoopje stront een taartje kan maken...
Oud 28-03-2005, 21:23
Verwijderd
Citaat:
Shitonya schreef op 25-03-2005 @ 00:08 :
Desalnietemin een gestoord topic
Maar wel tijddodend!
Oud 28-03-2005, 23:56
Fainne
Avatar van Fainne
Fainne is offline
Qua uiterlijk:
-Kleur ogen : zijn allemaal mooi
-Kleur haar: ik val vooral op donker
-lengte; langer/korter dan jou;maakt dit wat uit? liefst langer he
-Soort kleren; bijv. netjes of..... : neit te saai, al zeker niet hiphop of snob ofzo
-wel/geen bril : maakt niets uit
-grote/kleine voeten : gewoon
-beugel?Scheve tanden of moeten ze recht staan? recht
Voor bij jongens: -wel of geen snor..... geen snor!
-Welke 2 van deze hierboven vind jij qua uiterlijk het belangrijkst?
uitstraling

Qua innerlijk:
-Opleiding?;intelligentie : heb toch graag dat hij over pak intelligentie beschikt
- Wat vind je van verlegenheid; kan dat? das wel schattig
-Politiek; moet hij/zij voor dezelfde politieke partij zij; of kan zijn dat jij voor de SGP bent en hij voor GroenLinks? ik wil geen extremeist, ik haat politiek
-moet hij/zij per se humor hebben?;droge humor,...... ja humor is noodzakelijk
-Welke 2 van deze is het belangrijkst en welke het minst: aardig/lief, trouw/eerlijk, behulpzaam, ijverig/hardwerkend, hij/zij moet veel weten, ......(eventuele eigen aanvullingen)
trouw/ eerlijk dan aardig/lief laatste ijverig

Wat is belangrijker?
Uiterlijk/innerlijk? Hoeveel procent tellen ze mee? Bijvoorbeeld uiterlijk 10% en innerlijk 90% of is dit bij jou héél anders?
uiterlijk 30% innerlijk 70%

Bedankt voor uw eventuele tijd.
M.v.g.

Frankrijk


Leve het symbool van de hoop; het anker! [/B][/QUOTE]
Oud 29-03-2005, 03:29
Daevrem
Daevrem is offline
Qua uiterlijk:

-Kleur ogen

Grotendeels irrelevant. Ik denk dat ik ogen die groen zijn het mooiste vind, zoals die van mezelf, met blauw en geel erbij. Bruine ogen missen dit grote kleurenpalet vaak en zijn wat saaier. Maar je kunt er dan wel weer in verdrinken.

-Kleur haar
Kleur haar is niet zo belangrijk, de lengte van net boven de oren tot tot de schouders is wel eerder een preferentie. En dan het liefst niet teveel in het gezicht. Als ik al een voorkeur heb heb ik een voorkeur tegen lichtblond.

-lengte;
Een vrouw langer dan mij is wel erg lang. Tussen de 160-185 vind ik denk ik de lengte best.

-Soort kleren; bijv. netjes of...
Als het maar niet teveel een hokje suggereert, dat vind ik zo beknellend. Netjes en psuedo-sloridg, ik vind het allemaal wel best. En als het maar niet te sexy is of te mannelijk is.

-wel/geen bril
Irrelevant. Allhoewel, als ze lenzen heeft vind ik het een goed idee dat ze ook vaak haar bril gebruikt. Beter voor de ogen, schijnt.

-grote/kleine voeten

Voeten, uit alle lichaamsdelen? Uuh, ik heb geen voetenfetish...

beugel?Scheve tanden of moeten ze recht staan?

Om een of andere rede merk ik scheve tanden gelijk op. Maar echt een superperfect gebid valt me ook heel snel op en ontneemt van haar menselijkheid. Ik denk aan gewoon normaal recht.

make-up

Conservatief met make-up. Geen of zo licht dat het nauwelijks opvalt. Of enkel met speciale gelegenheden ofzo.


-Welke 2 van deze hierboven vind jij qua uiterlijk het belangrijkst?

Wat ik qua uiterlijk het belangrijkst vind? Ik denk van die meisjesachtige ronde wangen die dan ook perfect meewerken met de glimlach. Symmetrie in het gezicht. En ook iets steviger gebouwd dan het nogal dunne officiele schoonheidsideaal. Niet te dunne of dikke lippen.

Ooh ja, haar stem moet goed in mijn oor liggen. Dat betekent, niet te dun, scherp of hoog. Een rijk, warm en sereen stemgeluid is echt een grote plus.

Qua innerlijk:

-Opleiding?;intelligentie

Ze moet zo intelligent zijn dat ik haar met een beetje goede wil als iemand die slimmer dan mij is kan zien. Natuurlijk moet ze al behoorlijk niet dom zijn om mij uberhaubt te kunnen begrijpen.

Opleiding is natuurlijk een slechte maatstaaf voor intelligentie maar HAVO->HBO lijkt me wel een redelijke richtlijn.

- Wat vind je van verlegenheid;
Tegenpolen trekken elkaar aan. Verlegenheid is een goede eigenschap. Maar ik vind het niet aantrekkelijk in een vrouw.

-Politiek;
Vroeger beweerde ik dat het niet uitmaakte, mits ze die kon verdedigen tegenover mij. Maar ik moet gewoon toegeven dat dit niet waar is. Progressief, tolerant, ideologisch, compassievol en meer van dit soort linksgeorienteerde elementen zijn elementen die ik eigenlijk in al mijn vrienden zie. Ik kan me ook niet voorstellen dat ze bijvoorbeeld niet vegetarier is, voor zover dat onder politiek valt.

Dus dan wordt het iets in de buurt van Groen-Links

-moet hij/zij per se humor hebben?;droge humor...
Voor een vrouw, ja natuurlijk. Subtiel, Scherp, relativerend, reflecterend, soms een beetje zelfspot. Geen grove of platte humor. Bescheiden humor is een ideaal. Niet van die 'kijk-mij-eens-grappig-zijn'-humor dus. Humor verstopt in allerdaagse dingen, glimlach-humor.

-Welke 2 van deze is het belangrijkst en welke het minst: aardig/lief, trouw/eerlijk, behulpzaam, ijverig/hardwerkend, hij/zij moet veel weten, ......(eventuele eigen aanvullingen)

Uit het rijtje, lief en trouw het belangrijkst, ijverig het minst.

Extrovert, prettig druk, vrolijk, snel/veel praten, initiatiefrijk, zorgzaam, sociaal georienteerd. Maar ook erg belangrijk is dat ze iets in mij ziet, een zwak voor mij heeft, aan mijn lippen hangt als ik iets vertel, enz. Een gezonde fascinatie ofzoiets.

Verfijnde beheersing van non-verbale communicatie, zoals gezichtsuitdrukkingen en vooral articulatie in de stem is ook iets wat me bijzonder erg opvalt en ik als iets aantrekkelijks zie.

Wat is belangrijker?
Uiterlijk/innerlijk? Hoeveel procent tellen ze mee? Bijvoorbeeld uiterlijk 10% en innerlijk 90% of is dit bij jou héél anders?


Dit vind ik een moeilijke vraag. Ten eerste, als haar innerlijk niet voldoet dan is haar uiterlijk irrelevant. Een vrouw kan nog zo mooi of aantrekkelijk zijn, als haar innerlijk 'niet klopt' doet het me niets. Sterker nog, ik kan het zelfs vervelend vinden. Maar de perfecte partner moet wel degelijk een uiterlijk hebben welke op geen punt lelijk te noemen is en ook veel mooie punten heeft. Een partner tegenkomen die innerlijk compatabel is en welke ik qua uiterlijk lelijk vind, tja ik weet niet wat ik daarvan moet zeggen.

Volgens mij werkt seksuele selectie anders en kun je deze twee dingen niet helemaal los van elkaar zien. Als een partner ofwel innerlijk ofwel uiterlijk erg interessant is en waarbij de andere helft gewoon acceptabel is dan lijken beide zijden beter dan acceptabel. Bij mij is het one-way, alleen het uiterlijk lijkt beter als het innerlijk perfect is en niet anders om.
Ik vraag me dan af hoeveel procent dat dan is. Waarschijnlijk kun je dat het beste 75% innerlijk en 25% uiterlijk noemen.
__________________
"Scriabins fifth and tenth piano sonata contain the most sublime organization of tones I have ever heard." - Shawn Lane

Laatst gewijzigd op 29-03-2005 om 03:50.
Oud 29-03-2005, 11:28
cerys
Avatar van cerys
cerys is offline
Qua uiterlijk:
-Kleur ogen: liefst blauw, van die mega-ogen waar je helemaal in kunt wegzinken, en die heel veel vertellen, die je altijd aankijken, die altijd je aandacht trekken

-Kleur haar: maakt niet veel uit maar meestal ga ik voor zwart of juist lichtblond, en lekker emo halflang of de ene kant langer dan de andere

-lengte; langer/korter dan jou;maakt dit wat uit? Ja, langer dan ik,. dus langer dan 1.82, maar niet té lang, dus liever niet langer dan 1.95

-Soort kleren; bijv. netjes of..... EMO. strakke shirtjes, biffy clyro bandshirtjes, boxers met een baggy broek erover, of juist strakke broeken met een beetje uitlopende pijpen, h&m-vestjes, zwarte sokken, tiger gympies <333 of allstars, pyramideriemen, naja dat soort dingen.

-wel/geen bril: wel vind ik vaak onwijs sexy, maar dan moet het wel een stoere zijn. maar zonder is vaak ook sexy.

-grote/kleine voeten: maat 43 zou wel perfect zijn

-beugel?Scheve tanden of moeten ze recht staan? recht, ik houd van mooie gebitjes

Voor bij jongens: -wel of geen snor..... soms wel soms niet, maar ik hou wel enorm van bakkebaarden en baardjes

Voor bij meisjes : -wel of geen make-up: wel makeup (ik hou van blosjes en mascara), maar niet te veel. SOMMIGE jongens mogen wat mij betreft wel eyeliner hebben

-Welke 2 van deze hierboven vind jij qua uiterlijk het belangrijkst?
nou mijn perfecte gozer mag best een labretpiercing, tunnels en een paar tattoos hebben
en het geheel is gewoon belangrijk. ik ben zo veeleisend

Qua innerlijk:
-Opleiding?;intelligentie: is eigenlijk heel belangrijk, ik kan wel afknappen op opleiding liefst havo/vwo en een interessante studie daarna. maar het hoeft op zich niet, het zou niet uitmaken als hij naast een mindere opleiding wel interessant/intelligent overkomt en filosofisch ingesteld is. ik zou het alleen vreemd vinden als iemand vmbo doet terwijl hij makkelijk vwo kan, maar goed zoals eerder in dit topic gezegd kun je je ook op andere manieren ontplooien.

- Wat vind je van verlegenheid; kan dat? ja dat vind ik megaschattig, bijv als hij kijkt naar je en als je dan terugkijkt dat ie heel verlegen wegkijkt. verlegen jongens zijn vaak heel cute.

-Politiek; moet hij/zij voor dezelfde politieke partij zij; of kan zijn dat jij voor de SGP bent en hij voor GroenLinks? Het maakt voor mij op zich niet heel veel uit als hij niet dezelfde partij kiest, als we maar niet te ver uit elkaar staan qua gedachtes, ik zou het bijv. heel leuk vinden als hij ook vegetariër was, en goed voor het milieu probeert te zijn, hoe hij over de mensheid denkt en dat soort dingen.

-moet hij/zij per se humor hebben?;droge humor,...... Ja, hij moet lekker flauw en sarcastisch zijn en van die rake opmerkingen kunnen maken: lekker gevat zijn net zoals ik.

-Welke 2 van deze is het belangrijkst en welke het minst: aardig/lief, trouw/eerlijk, behulpzaam, ijverig/hardwerkend, hij/zij moet veel weten, ......(eventuele eigen aanvullingen):
het is allemaal belangrijk!

Wat is belangrijker?
Uiterlijk/innerlijk? Hoeveel procent tellen ze mee? Bijvoorbeeld uiterlijk 10% en innerlijk 90% of is dit bij jou héél anders?

ehm naja het uiterlijk bepaalt in het begin gewoon of ik diegene (en dan gaat het om verliefd worden he, niet gewoon vrienden worden want dan maakt uiterlijk niets uit) leuk ga vinden of niet. of ik er energie in ga steken en hem laat weten dat ik hem leuk vind enzo. dan is het gewoon 100% over 0%, maar als ik hem dan wil leren kennen wordt het echt wel 80% innerlijk en 20% uiterlijk, ik kan snel afknappen op uiterlijk, vandaar die 20%, maar ik kan nóg sneller afknappen op innerlijk, daar moet het gewoon goed zitten.


iemand die denkt aan al deze eisen te voldoen: GRAAG MELDEN
__________________
I'm in the forest

Laatst gewijzigd op 29-03-2005 om 11:36.
Oud 29-03-2005, 13:44
Verwijderd
Citaat:
cerys schreef op 29-03-2005 @ 12:28 :
*loos blaatverhaal*
Kut, ik heb maat 47
Oud 29-03-2005, 18:49
cerys
Avatar van cerys
cerys is offline
Citaat:
Dr0_ol schreef op 29-03-2005 @ 14:44 :
Kut, ik heb maat 47
jammer maar helaas
__________________
I'm in the forest
Oud 30-03-2005, 10:47
bracelance
Avatar van bracelance
bracelance is offline
Citaat:
cerys schreef op 29-03-2005 @ 19:49 :
jammer maar helaas
JAMMER DE BAMMER!
__________________
Van een writersblock heb ik nooit last gehad, volgens mijn vrienden komt dat omdat ik nog van een hoopje stront een taartje kan maken...
Oud 30-03-2005, 14:08
langejongen
Avatar van langejongen
langejongen is offline
Qua uiterlijk:

-Kleur ogen

Bruin, blauw/groen.

-Kleur haar

Donkerbruin of blond.

-lengte; langer/korter dan jou;maakt dit wat uit?

Liefst kleiner dan mij. Vrouwen van tegen de 2 meter zijn zeldzaam denk ik.

-Soort kleren; bijv. netjes of.....

Netjes,vlot, eigentijds. En merkkleding.

-wel/geen bril.

Maakt niet zoveel uit.

-grote/kleine voeten

Kleine schattige voeten. Maatje 42 ofzo.

-beugel?Scheve tanden of moeten ze recht staan?

Goed gebit met rechte tanden. Ik betwijfel of mensen rond hun 20e nog een beugel hebben.

Voor bij meisjes : -wel of geen make-up

GEEN MAKE-UP!!!!

-Welke 2 van deze hierboven vind jij qua uiterlijk het belangrijkst?

Kleiner dan mij, geen make-up.

Qua innerlijk:

-Opleiding?;intelligentie

Boeit me weinig.

- Wat vind je van verlegenheid; kan dat?

Ik vind dat geweldig. Maar teveel is niet goed.

-Politiek; moet hij/zij voor dezelfde politieke partij zijn; of kan zijn dat jij voor de SGP bent en hij voor GroenLinks?

Liefst zelfde partij.

-moet hij/zij per se humor hebben?;droge humor,......

Ja. Ik hou zelf ook van slap ouwehoeren en gevatte opmerkingen.

-Welke 2 van deze is het belangrijkst en welke het minst: aardig/lief, trouw/eerlijk, behulpzaam, ijverig/hardwerkend, hij/zij moet veel weten, ......(eventuele eigen aanvullingen)

Aardig/lief, trouw/eerlijk.

Wat is belangrijker?

Uiterlijk/innerlijk? Hoeveel procent tellen ze mee? Bijvoorbeeld uiterlijk 10% en innerlijk 90% of is dit bij jou héél anders?


Innerlijk 90%, uiterlijk 10 %. Maar ik kom niet aanlopen met een aardig/lief meisje die oerlelijk is.

Je droompinses/ droomprins kan je niet zelf samenstellen. Daarom ben ik het ook eens met Knutselsmurfie die zegt:

Citaat:
Knutselsmurfie schreef op 21-03-2005 @ 22:17 :
Het is de combinatie van factoren en eigenschappen wat een bepaald gevoel bij je los moet maken. En dat gevoel herken je pas als je het hebt
__________________
De meeste mensen lopen in en uit je leven, maar alleen vrienden laten voetstappen achter in je hart.

Laatst gewijzigd op 30-03-2005 om 14:25.
Oud 30-03-2005, 14:31
LiefsvanHier
Avatar van LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Ik smelt al voor jongens met krullen...

en als hij skater is met een overhemd aan dan ben ik helemaal verkocht .

Maar dat gaat alleen over uiterlijk dan he...hij moet natuurlijk ook wel lief zijn enzow .
Oud 30-03-2005, 19:17
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
langejongen schreef op 30-03-2005 @ 15:08 :
Kleine schattige voeten. Maatje 42 ofzo.
Maat 42 is voor vrouwen niet klein hoor.
__________________
Du bist ein N00b!
Oud 30-03-2005, 19:41
langejongen
Avatar van langejongen
langejongen is offline
Citaat:
Vice schreef op 30-03-2005 @ 20:17 :
Maat 42 is voor vrouwen niet klein hoor.
Ik gok ook maar wat. Wat is een schattige damesmaat dan??
__________________
De meeste mensen lopen in en uit je leven, maar alleen vrienden laten voetstappen achter in je hart.
Oud 30-03-2005, 19:42
Verwijderd
Citaat:
langejongen schreef op 30-03-2005 @ 20:41 :
Ik gok ook maar wat. Wat is een schattige damesmaat dan??
38
Oud 30-03-2005, 19:47
langejongen
Avatar van langejongen
langejongen is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 30-03-2005 @ 20:42 :
38
Oei, das wel mooie maat ja.
__________________
De meeste mensen lopen in en uit je leven, maar alleen vrienden laten voetstappen achter in je hart.
Oud 18-10-2006, 04:42
n.
n. is offline
Qua uiterlijk

Kleur ogen
Maakt niet echt uit, zolang t maar goed klopt bij het gezicht zeg maar

Kleur haar
"
Lengte; langer/korter dan jou;maakt dit wat uit?
Liefst niet langer dan ik zelf, of iig niet veel langer

Soort kleren; bijv. netjes of.....
Gewoon, iets leuks Hoeft niet perse in overeenstemming te zijn met de laatste trends ofzo natuurlijk als 't maar beetje nice eruitziet =)

Wel/geen bril
Zelfde als bij kleur ogen etc. =)

Grote/kleine voeten
Liever geen voeten groter dan die van mij (niet dat ik van die reuzenvoeten heb maar meisjesvoeten mogen wel een beetje petite zijn )

Beugel?Scheve tanden of moeten ze recht staan?
Nja als het er een beetje decent uitziet niet dat er overal tanden ontbreken ofzo plz

Voor bij meisjes : -wel of geen make-up
Kan allebei mooi staan

Welke 2 van deze hierboven vind jij qua uiterlijk het belangrijkst?
Bril & beugel I guess ;x

Qua innerlijk

Opleiding?;intelligentie
Opleiding maakt me weinig uit, als ik er maar een beetje een goed gesprek mee kan voeren

Wat vind je van verlegenheid; kan dat?
Ja, als t niet over loopt in preutsheid wel

Politiek; moet hij/zij voor dezelfde politieke partij zij; of kan zijn dat jij voor de SGP bent en hij voor GroenLinks?
Alles kan in principe maar sommige opvattingen die mensen kunnen hebben maken het wel erg moeilijk ;\ Ofzoiets Gewoon, niet met alles valt te leven zeg maar

moet hij/zij per se humor hebben?;droge humor,......
Ze moet wel humor hebben ja. Een meisje zonder humor is als een pc zonder internet. Ofzoiets Dusseh: ja. Wat voor humor maakt niet zo heel veel uit =P Zolang ik maar met haar kan lachen ^_^

Welke 2 van deze is het belangrijkst en welke het minst:aardig/lief, trouw/eerlijk, behulpzaam, ijverig/hardwerkend, hij/zij moet veel weten, ......(eventuele eigen aanvullingen)

meest:
Trouw,behulpzaam. Wou eerst als 2e lief kiezen maar ik denk dat je sowieso niet een relatie neemt met iemand die niet lief voor je is, en dan is behulpzaamheid denk ik doorslaggevender voor 't succes van de relatie

minst:
Hardwerkend, zij moet veel weten. Ik hoef geen betweterige streber en/of streberige betweter

Wat is belangrijker?
Uiterlijk/innerlijk? Hoeveel procent tellen ze mee? Bijvoorbeeld uiterlijk 10% en innerlijk 90% of is dit bij jou héél anders?
Het uiterlijk is voor mij niet zo belangrijk. Ik denk dat de verhouding ongeveer 80-20 of 90-10 is, maar 't oog wil ook wat natuurlijk =) Hoef geen kandidaten voor uglypeople.com als partner ofzo
Oud 18-10-2006, 07:47
Verwijderd
Je had echt niets te doen he? Om kwart voor zes een topic van anderhalf jaar oud uppen
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie kan iemand die vaak is vreemdgegaan, nog ooit een monogame relatie krijgen?
Optima
160 17-07-2005 14:39


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:14.