Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-02-2007, 22:45
Young Predator
Avatar van Young Predator
Young Predator is offline
Aangezien het rookbeleid weer actueel is geworden wil ik graag de meningen horen over wat jullie er van vinden en waarom.

Ikzelf vind dat roken een gewoonten is van mensen, net zoals koffie drinken etc. Tuurlijk is het schadelijk voor niet-rokers, maar het kan ook hun bewuste keuze zijn niet te gaan zitten bij rokers.
__________________
A good student will always teach the teacher
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-02-2007, 23:19
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Misschien handig erbij te zeggen of je zelf roker bent, indien dit niet duidelijk uit je verhaal zou blijken

Ikzelf rook.. Roken in restaurants mag wat mij betreft afgeschaft worden. Op zich vind ik het heerlijk na elke gang een sigaret te roken, maar wanneer ik eet en iemand naast me rookt, doet dit af van de smaak van het voedsel.
Kroegen moeten ze per definitie met rust laten. Kroeg = alcohol en rook. Zodra in cafés een algeheel rookverbod van kracht wordt, zal ik er minder te vinden zijn. Dan zou ik meer buiten dan binnen te vinden zijn, en na iedere peuk sta je een half uur in de rij om weer binnen te komen... Waar ik wel mee zou kunnen leven, is een rookvrije plek. Het liefst moet deze een niet al te groot gebied beslaan, uiteraard


Overigens keek ik ervan op dat meer dan de helft van de Nederlandse bevolking vóór een algeheel rookverbod is..
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2007, 06:39
Quantes
Avatar van Quantes
Quantes is offline
Als je ervan uitgaat dat 30% of zoiets rookt, is het wel voorstelbaar maar nog steeds enorm veel ja.
__________________
Boe.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2007, 21:23
Young Predator
Avatar van Young Predator
Young Predator is offline
Ikzelf rook. Over restaurants, dat vindt ik ook vies, maar net zoals er rookruimtes in het bedrijfsleven toegepast kunnen worden kan dat ook daar.
__________________
A good student will always teach the teacher
Met citaat reageren
Oud 01-03-2007, 03:32
naam ingebruik
Avatar van naam ingebruik
naam ingebruik is offline
Ik rook niet maar ik vind dat je in uitgaansgelegenheden gewoon moet kunnen roken. en restaurants is dan nog wat over te zeggen maar verder niet zeuren
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2007, 09:09
Bongalientje
Avatar van Bongalientje
Bongalientje is offline
rook niet! (1 keer per jaar max.)

ik vind dat het in restaurants snel moet worden afgeschaft. Dat kan echt vies zijn.

In cafees hoeft het van mij niet afgeschaft, het hoort er bij vind ik
Maar ik vind wel dat iedere kroeg/café dit zelf mag beslissen. Ik kan me best voorstellen dat er mensen zijn die het afgeschaft willen. Maar die moeten dan maar een rookvrij café/kroeg oprichten!

Kijk maar wat gezelliger is.
__________________
infusió de fruites assocciades al desig sexual i l'amor passional. Gust dolç i amb cos
Met citaat reageren
Oud 01-03-2007, 09:41
Young Predator
Avatar van Young Predator
Young Predator is offline
Hoezo moet het afgeschaft worden in resaurants? Op het moment wordt daar al een onderscheid gemaakt tussen rook/ en niet rook ruimten, en het is toch je eigen keuze wel of niet daar naar toe te gaan, laat staan in de buurt van de rokersruimte te gaan zitten?
__________________
A good student will always teach the teacher
Met citaat reageren
Oud 01-03-2007, 09:43
Bongalientje
Avatar van Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
Young Predator schreef op 01-03-2007 @ 10:41 :
Hoezo moet het afgeschaft worden in resaurants? Op het moment wordt daar al een onderscheid gemaakt tussen rook/ en niet rook ruimten, en het is toch je eigen keuze wel of niet daar naar toe te gaan, laat staan in de buurt van de rokersruimte te gaan zitten?
in de meeste restaurants is dat er niet,

sowieso is het verschil vaak het bordje dat er staat, een bordje houdt geen rook tegen.
Rook ruiken terwijl je eet is gewoon smerig!
__________________
infusió de fruites assocciades al desig sexual i l'amor passional. Gust dolç i amb cos
Met citaat reageren
Oud 01-03-2007, 09:51
Young Predator
Avatar van Young Predator
Young Predator is offline
Dat klopt, maar het is gewoon om een rookverbod te hebben, en gastvrij om een rookzone te hebben.

Edit: Of juist andersom
__________________
A good student will always teach the teacher
Met citaat reageren
Oud 01-03-2007, 09:54
Bongalientje
Avatar van Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
Young Predator schreef op 01-03-2007 @ 10:51 :
Dat klopt, maar het is gewoon om een rookverbod te hebben, en gastvrij om een rookzone te hebben.

Edit: Of juist andersom
ik heb niets tegen rookzones, maar alleen tegen hoe ze nu in elkaar zitten

ik was laatst aan het eten in een 'restaurant' ver buiten de rookzone..
kwamen er allemaal 16 jarige kindjes binnen. die wilden roken, werd het rookzone bordje verplaatst..woeps zat ik te eten in de rookzone
maar de gene met wie ik had kreeg een astma aanval,


en dat vind ik niet gastvrij
__________________
infusió de fruites assocciades al desig sexual i l'amor passional. Gust dolç i amb cos
Met citaat reageren
Oud 02-03-2007, 15:24
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
NCR Handelsblad:

Citaat:
‘Bij een biertje hoort gewoon een sigaret’
Voor restaurants is het rookverbod een zegen, cafébazen zijn juist bang klanten te verliezen
Uitbaters van cafés en disco’s verzetten zich tegen een rookverbod in de horeca in 2008. „Mensen die nu niet uitgaan vanwege de rook zijn volgens mij mensen die je toch liever niet tegenkomt in de kroeg.”
Door Leendert van der Valk
Utrecht, 26 febr.
(Foto Inertia Stock)
(Foto Inertia Stock)
print artikel mail artikel

„Roken is uit en uncool”, zegt Dirk-Jan Stip, eigenaar van Coffee Corazon in Amersfoort. Hij organiseerde afgelopen zaterdag een rookvrije dansavond. „Het was volle bak. We hadden aanvankelijk nog wel angst of het zou lopen, maar het was verfrissend om te zien dat iedereen genoot van de avond zonder sigaret. We trekken een hip en trendy publiek, tussen 18 en 25 jaar. Dat andere ondernemers niet dezelfde stap durven zetten, is koudwatervrees. Roken in de horeca heeft zijn tijd gehad.”

Minister van Volksgezondheid Ab Klink (CDA) zei donderdag dat hij ernaar streeft dat binnen een jaar een rookverbod in de horeca geldt. In het regeerakkoord staat 2011 als streefdatum. Uitbaters zoals Stip, die juichen bij zo’n uitspraak, zijn er maar weinig. De angst dat de klanten zullen wegblijven is groot.

„Tweederde van de bezoekers van disco’s en cafés rookt”, zegt Wendy Schellens, woordvoerder van brancheorganisatie Koninklijk Horeca Nederland (KHN). „Wij willen gastvrij zijn voor de roker en de niet-roker. We hanteren een stappenplan om meer rookvrije plekken te creëren. Een totaal rookverbod is dan niet nodig.”

De KHN wacht het eerste gesprek met de minister af. Het stappenplan loopt voorlopig tot eind 2008. Driekwart van de cafés en disco’s zou dan een rookvrije zone moeten hebben. Hotels en restaurants zouden volledig rookvrij moeten zijn. De zelfregulering lijkt vooral bij die eerste groep nauwelijks te werken. Schellens van KHN kent wel een paar voorbeelden van rookvrije disco’s, maar ook van disco’s die er later weer op terug zijn gekomen omdat ze hun bezoekersaantallen zagen slinken.

„Bij een biertje hoort een sigaret”, zegt Nelleke van der Vaart. Ze zit aan de bar van het Utrechtse café De Bastaard. De rookwolken kringelen rond de lampen. Het staat er elke avond blauw. „Ik zou minder naar het café gaan als ik er niet mocht roken. Er schijnen ook mensen te zijn die nu juist niet uitgaan vanwege de rook. Maar dat zijn volgens mij mensen die je toch liever niet tegenkomt in de kroeg.”

Arnold Meulenbelt is eigenaar van De Bastaard. „Het aantal lege pakjes dat wij opvegen aan het einde van de avond is indrukwekkend. Het hoort bij het café. We zouden met een rookverbod zeker klandizie mislopen. Ik ben niet blij met de voornemens van Klink.” Maar Meulenbelt is ook eigenaar van het restaurant Deeg, dat voor tweederde rookvrij is. „Voor restaurants is het juist een zegen. Lekker eten en roken gaan niet samen. Er zijn veel klanten die speciaal voor de rookvrije ruimte komen. We trekken een publiek dat erg met de eigen gezondheid bezig is.”

Het Amersfoortse Coffee Corazon is sinds de opening rookvrij. „Aanvankelijk kostte het ons wel klanten, die maakten rechtsomkeert als ze hoorden van het rookverbod”, zegt Stip. „Maar nu komen de mensen juist daarom naar ons. Er komen trouwens ook rokers, die vinden het helemaal niet erg om zich even in te houden. Tijdens Oudjaar mocht er bij wijze van uitzondering wel gerookt worden. Wat een stank en wat een troep zeg. Dat wil ik niet in mijn zaak. Ik ruik nu naar koffie en appeltaart als ik na mijn werk thuiskom. Als je een avond uitgaat kom je meestal volledig doorrookt terug. Ik hoop dat de bezoekers van onze dansavond in plaats daarvan naar de parfum van een leuk meisje of een leuke jongen ruiken.”
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2007, 16:06
Verwijderd
Citaat:
Mutant schreef op 23-02-2007 @ 18:49 :
Gezeik. Straks wordt het hier zoals in Amerika, dat we allemaal in rondjes op straat moeten gaan staan voor we een sigaret mogen roken.

En ik snap best dat sommigen last hebben van de rook, mijn lenzen doen soms ook moeilijk, maar dat neem ik voor lief. Ik rook zelf vrij weinig en kan best zonder die sigaret, maar ik word zo moe van dat paria-imago dat ze me proberen aan te smeren. Als ik in gezelschap ben, vraag ik ook of ik kan roken of dat het stoort.

Het vervelende is dat ik daar ook niet normaal over kan discussiëren, ik word alleen maar furieus van al die kutregels. Zelf ben ik van mening dat er dan een algeheel kinderverbod moet komen in plekken waar ik kom, ik wil niet struikelen over losrennende rotjong en het gekrijs van een baby tijdens je leuke dinertje omdat één of ander koppel geen babysit kon vinden en persé toch uit moest gaan eten. En daar wind ik me over op en dat is ook niet goed voor mijn gezondheid.




Ik ben ook voor rookvrije en rooktoegestane ruimtes, of de keuze vrij laten voor de eigenaar, of een rookvergunning...
Met citaat reageren
Oud 02-03-2007, 16:11
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
He ja laten we een rookvergunning in gaan voeren. Bureaucratie ten top natuurlijk en dat is nou net waar Nederland op zit te wachten.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 02-03-2007, 16:15
Verwijderd
Hey, het is iets... er zijn ook drankvergunningen, dus liever dat dan helemaal rookvrij!


En deze was ik bijna vergeten:

Citaat:
Mutant schreef op 05-12-2005 @ 14:41 :
Anti-roken is voor mietjes.
Ook wel: Flikker op met je lobby!


Het leven ging aldaar,
alsmaar heen en weer terug,
en onbewogen staarden wij haar aan.

Intussen is de strijd geleverd
mijn longen zijn gevallen,
en de kanker vreet lustig,
vlijtig door mijn lijf.

Maar fuck dat.

Ik zeg:
Kapot gaan we allemaal!
en daarom in de aanbieding:

NU bij 10 sloffen 1 gratis chemo

en pakjes zonder onzin.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2007, 16:33
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Mutant schreef op 02-03-2007 @ 17:15 :
Hey, het is iets... er zijn ook drankvergunningen, dus liever dat dan helemaal rookvrij!
Citaat:
Mutant schreef op 05-12-2005 @ 14:41 :
Anti-roken is voor mietjes.
Ook wel: Flikker op met je lobby!


Het leven ging aldaar,
alsmaar heen en weer terug,
en onbewogen staarden wij haar aan.

Intussen is de strijd geleverd
mijn longen zijn gevallen,
en de kanker vreet lustig,
vlijtig door mijn lijf.

Maar fuck dat.

Ik zeg:
Kapot gaan we allemaal!
en daarom in de aanbieding:

NU bij 10 sloffen 1 gratis chemo

en pakjes zonder onzin.
En deze was ik bijna vergeten:
Muut <333 Héél briljant!
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2007, 16:37
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Mutant schreef op 02-03-2007 @ 17:15 :
Hey, het is iets... er zijn ook drankvergunningen, dus liever dat dan helemaal rookvrij!


En deze was ik bijna vergeten:
Ik ben tegen vergunningen in welke vorm dan ook. Ik vind dat iedereen vrij moet zijn om zelf te kunnen beslissen wat wel of niet goed voor hem of haar is. Of datgeen ook daadwerkelijk goed is laat ik voor het gemak maar even in het midden omdat goed in mijn ogen een nogal relatief begrip is.

Maar goed rookbeleid dus (een behoorlijk uitgekauwde discussie waar hier in Nederland zoveel ophef over is dat het vast nog wel een jaar of 10 gaat duren voordat er eindelijk een besluit is genomen wat hoogstwaarschijnlijk inderdaad uit gaat komen op zoiets bureaucratisch als vergunningen).

Ik ben voorstander van rookcafés en niet rookcafés. Dit zodat de kroegeigenaren zelf kunnen beslissen of hun kroeg wel of niet rookvrij wordt en iedereen daarmee dus vrij en blij is om zelf te kunnen beslissen of hij of zij wel of niet in een rokerige kroeg gaat zitten om fijn lonkanker te krijgen. Uiteraard op vrijwillige basis zonder vergunningen en al die onzin.^^
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 02-03-2007, 17:10
Bongalientje
Avatar van Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
wammus schreef op 02-03-2007 @ 17:37 :
Ik ben tegen vergunningen in welke vorm dan ook. Ik vind dat iedereen vrij moet zijn om zelf te kunnen beslissen wat wel of niet goed voor hem of haar is. Of datgeen ook daadwerkelijk goed is laat ik voor het gemak maar even in het midden omdat goed in mijn ogen een nogal relatief begrip is.

Maar goed rookbeleid dus (een behoorlijk uitgekauwde discussie waar hier in Nederland zoveel ophef over is dat het vast nog wel een jaar of 10 gaat duren voordat er eindelijk een besluit is genomen wat hoogstwaarschijnlijk inderdaad uit gaat komen op zoiets bureaucratisch als vergunningen).

Ik ben voorstander van rookcafés en niet rookcafés. Dit zodat de kroegeigenaren zelf kunnen beslissen of hun kroeg wel of niet rookvrij wordt en iedereen daarmee dus vrij en blij is om zelf te kunnen beslissen of hij of zij wel of niet in een rokerige kroeg gaat zitten om fijn lonkanker te krijgen. Uiteraard op vrijwillige basis zonder vergunningen en al die onzin.^^
ik denk dat er weinig tot geen rookvrije kroegen komen,
omdat een rookvrije kroeg roook verbied
en een andere kroeg niets verbied..
__________________
infusió de fruites assocciades al desig sexual i l'amor passional. Gust dolç i amb cos
Met citaat reageren
Oud 02-03-2007, 17:39
Risce
Avatar van Risce
Risce is offline
Waarschijnlijk zijn we over 5 jaar al bijna vergeten dat vroeger haast iedereen rookte.
__________________
Theorie... Ja. Praktijk... uh Nee.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 02-03-2007, 18:36
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
kunst schreef op 02-03-2007 @ 18:10 :
ik denk dat er weinig tot geen rookvrije kroegen komen,
omdat een rookvrije kroeg roook verbied
en een andere kroeg niets verbied..
En waarom zou dat betekenen dat er geen rookvrije kroegen gaan komen?
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 02-03-2007, 18:41
Whappie
Avatar van Whappie
Whappie is offline
je kunt ook zeggen dat een rookvrije kroeg schone lucht aanbied, het is een kwestie van formuleren. ik (twee weken geleden gestopt, met succes nog steeds(en een keertje smokkelen)) vind de schone lucht wel prettig.
verder ben hou ik er niet van als de regering zich met mijn zaken bemoeid en al helemaal niet als ze dingen gaan verbieden.
__________________
<< nu: XTRA-whappie >>
Met citaat reageren
Oud 02-03-2007, 19:54
Bongalientje
Avatar van Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
wammus schreef op 02-03-2007 @ 19:36 :
En waarom zou dat betekenen dat er geen rookvrije kroegen gaan komen?
omdat niet rokers blijkbaar makkelijker mee gaan met rokers dan andersom..

ik merk ook dat als wij met zijn 6'en zijn, en er eentje rookt dat wij in het roken gedeelte gaan zitten! Ook als dat meisje met astma er bij zijn

het is heel achterlijk en krom maar zo werkt het blijkbaar wel!
__________________
infusió de fruites assocciades al desig sexual i l'amor passional. Gust dolç i amb cos
Met citaat reageren
Oud 02-03-2007, 20:33
Young Predator
Avatar van Young Predator
Young Predator is offline
Ik als roker ga soms niet mee met rokers, als ik in een ranzige rookruimte moet staan waar me lichaam nauwelijks kan ademen laat ik mijn drang naar nicotine links liggen. En als ik weet dat mensen mijn gerook niet op prijs stellen laat ik het gewoon, of doe ik dit ergens anders!
__________________
A good student will always teach the teacher
Met citaat reageren
Oud 02-03-2007, 20:48
Verwijderd
Citaat:
naam ingebruik schreef op 01-03-2007 @ 04:32 :
Ik rook niet maar ik vind dat je in uitgaansgelegenheden gewoon moet kunnen roken. en restaurants is dan nog wat over te zeggen maar verder niet zeuren
Met citaat reageren
Oud 02-03-2007, 21:30
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
kunst schreef op 02-03-2007 @ 20:54 :
omdat niet rokers blijkbaar makkelijker mee gaan met rokers dan andersom..

ik merk ook dat als wij met zijn 6'en zijn, en er eentje rookt dat wij in het roken gedeelte gaan zitten! Ook als dat meisje met astma er bij zijn

het is heel achterlijk en krom maar zo werkt het blijkbaar wel!
Vergeet niet dat omdat het bij jouw vriendengroep zo werkt dat niet meteen betekend dat dat voor de rest van nederland ook zo werkt. Ik denk dat er best een markt is voor rookvrije kroegen maar dat mensen dat simpelweg weigeren te geloven omdat ze vastgeroest zitten in het standaardpatroon dat roken in horecagelegenheden normaal is. Dit valt wel te begrijpen omdat dat het nu ook is maar nogmaals ik denk dat als er werkelijk rookvrije kroegen komen dat mensen er heen zullen gaan omdat ze niet in de rook willen zitten.

Ik geloof ook dat er voor de rokers helemaal niets mis mee is om je af en toe eens een beetje aan te passen aan de niet roker maar ik vind wel dat het geen verplichting moet worden want daar bereik je als overheid helemaal niets mee.D aarbij geeft het de roker ook de kans om nieuwe mensen te leren kennen die je anders mischien niet had leren kennen omdat die geen zin hebben om in de kroeg te zitten omdat er gerookt word. Of denk je werkelijk dat alle niet rokers (al dan niet met astma) nu naar de kroeg gaan om fijn een hele avond te stikken in de rook en de volgende ochtend wakker te worden met kleren die stinken naar rook?

En alsjeblieft ga wat aan je nederlands doen want dit is echt te erg voor woorden.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 03-03-2007, 12:35
Patat-gyros
Patat-gyros is offline
Het huidige rookbeleid is wel wat aan de hypocriete kant. Ze ontmoedigen roken met al hun nieuwe maatregelen maar ondertussen verdienen ze er wel bakken met geld mee. Geloof me, als iedere roker in Nederland morgen spontaan zou stoppen met roken, zou de economie dat niet trekken.

Dat je het roken ontmoedigt is in principe een goede zaak, maar je kan ook te ver gaan. Het rookverbod op het perron bijvoorbeeld, ik snap niet wat daar nou de gedachte achter is.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-03-2007, 12:37
Bongalientje
Avatar van Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
Patat-gyros schreef op 03-03-2007 @ 13:35 :
Het huidige rookbeleid is wel wat aan de hypocriete kant. Ze ontmoedigen roken met al hun nieuwe maatregelen maar ondertussen verdienen ze er wel bakken met geld mee. Geloof me, als iedere roker in Nederland morgen spontaan zou stoppen met roken, zou de economie dat niet trekken.

Dat je het roken ontmoedigt is in principe een goede zaak, maar je kan ook te ver gaan. Het rookverbod op het perron bijvoorbeeld, ik snap niet wat daar nou de gedachte achter is.
ik vind het wel grappig
wij hebben een half-open station waar je niet mag roken, alleen bij de rookpaal
de rookpaal staat echter vlakbij de deur onder het wel bedekte gedeelte, dit dak loopt schuin af..

als je nu dus het perron oploopt, stinkt het als de ... naar rook! terwijl als mensen gewoon verdeelt roken of bij het niet bedekte gedeelte was het beter geweest
__________________
infusió de fruites assocciades al desig sexual i l'amor passional. Gust dolç i amb cos
Met citaat reageren
Oud 03-03-2007, 17:44
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Patat-gyros schreef op 03-03-2007 @ 13:35 :
Het huidige rookbeleid is wel wat aan de hypocriete kant. Ze ontmoedigen roken met al hun nieuwe maatregelen maar ondertussen verdienen ze er wel bakken met geld mee. Geloof me, als iedere roker in Nederland morgen spontaan zou stoppen met roken, zou de economie dat niet trekken.

Dat je het roken ontmoedigt is in principe een goede zaak, maar je kan ook te ver gaan. Het rookverbod op het perron bijvoorbeeld, ik snap niet wat daar nou de gedachte achter is.
Het hele rookbeleid op het station slaat inderdaad als een lul op een drumstel. Het is verboden maar als je met een dikke joint over amsterdam centraal (het station maakt trouwens weinig uit want in Amersfoort of Zwolle hoor je er ook geen hond over) loopt (of dat nou op de perons is of in de hal maakt niet uit) zegt er geen hond wat van. Het NS personeel staat zelf ook vrolijk te roken en niemand kijkt er op of om van laat staan dat er ook maar iets van gezegd word.

Verder is het inderdaad een beetje overbodig omdat je op heel veel stations gewoon buiten staat. Dan maken ze inderdaad binnen een rookzone en op de perons buiten is geen rookpaal te bekennen. Dat is pas krom maar dat snappen ze schijnbaar niet.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Roken verboden in openbare gelegenheden Groot-Brittannie
hhendrikxx
498 11-03-2006 13:29
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Roken in publieke gebouwen - Hoe zit het nou?
hhendrikxx
500 25-01-2005 20:28
Lifestyle roken
shiningstars
225 05-07-2004 13:06
De Kantine verboden te roken, voor of tegen
arP-socialist
198 04-02-2004 19:51
De Kantine politieke bemoeizucht
arP-socialist
20 03-02-2004 21:47
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Man wordt ontslagen omdat hij niet rookt
Vejito
36 12-10-2002 22:42


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:53.