Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-01-2005, 16:28
Paris
Avatar van Paris
Paris is offline
Eerst uitslapen, dan rustig ontbijten met thee, fruit en beschuitjes met kaas. Dan de stad in met vrienden, winkelen, terrasje, film, oid, mac-en, rustig etentje thuis, 's avonds/'s nachts feest, op het eind lekker mn bed in duiken.
Oja, het is trouwens ook lekker weer, zodat je wel op een terrasje kan zitten etc, maar het is niet heet.

[edit]liefde is er natuurlijk ook op deze dag, hè [/edit]

Laatst gewijzigd op 10-01-2005 om 16:30.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-01-2005, 16:29
Verwijderd
precies wat jij zegt
alleen geen macdonalds
en in bed duiken met een jongen
Met citaat reageren
Oud 10-01-2005, 16:29
perfectme
Avatar van perfectme
perfectme is offline
Vroeg opstaan en van een zonsopgang kunnen genieten in een mistig herfstbos, vervolgens een brunch nemen en dan naar de zee haasten om een zonsondergang mee te maken en dan op mijn gemak ergens in een cafeetje in Gent
Met citaat reageren
Oud 10-01-2005, 16:30
Verwijderd
Fris opstaan, een kopje thee drinken, een boterham eten, met de trein naar school gaan, goed opletten in de les, gezelligheid op school, rustig thuis komen, rustig computer, netjes m'n huiswerk maken, op tijd slapen.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2005, 17:00
RanC
Avatar van RanC
RanC is offline
Een dag geen domme boeren, neo-nazi's en ander dom gepeupel ontmoeten.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2005, 17:05
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
Heerlijk geslapen en daardoor lekker fris wakker worden, als eerste de zon zien die door mijn raam schijnt en fluitende vogeltjes horen (oftewel: zomer), niemand thuis, zodat niemand roept wanneer ik moet opstaan. Eigenlijk mag mijn vriendje wel bij dit alles zijn

Dan lekker douchen en ontbijtje, met croissants natuurlijk, en dan met wat leuke mensen naar het water gaan en lekker rustig aan doen en lol maken.

Dan met mijn vriendje naar een goed pizza-restaurant gaan en overheerlijke pizza eten met als toetje Ben & Jerry's ijs, om vervolgens een romantisch avondje samen te hebben. Thuis op mijn kamer . En nog steeds niemand thuis

Laatst gewijzigd op 10-01-2005 om 17:07.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2005, 17:21
Verwijderd
ik vond afgelopen zaterdag wel redelijk perfect eigenlijk
Met citaat reageren
Oud 10-01-2005, 17:24
Dizzee Rascal
Avatar van Dizzee Rascal
Dizzee Rascal is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 10-01-2005 @ 18:21 :
ik vond afgelopen zaterdag wel redelijk perfect eigenlijk
schatje
__________________
The teenage guide to popularity
Met citaat reageren
Oud 10-01-2005, 17:25
Verwijderd
Citaat:
Dizzee Rascal schreef op 10-01-2005 @ 18:24 :
schatje
jij
Met citaat reageren
Oud 10-01-2005, 19:04
Experiment
Experiment is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 10-01-2005 @ 18:21 :
ik vond afgelopen zaterdag wel redelijk perfect eigenlijk
Hehe ik ook

Noodzakelijke elementen zijn wakker worden naast m'n vriendje, lekker eten en lekker weer
Met citaat reageren
Oud 10-01-2005, 19:07
perfectme
Avatar van perfectme
perfectme is offline
Citaat:
Experiment schreef op 10-01-2005 @ 20:04 :
lekker weer
Hoe smaakt weer dan?
Met citaat reageren
Oud 10-01-2005, 19:09
Verwijderd
Citaat:
perfectme schreef op 10-01-2005 @ 20:07 :
Hoe smaakt weer dan?
zoet als de zon schijnt, zout als het regent.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2005, 19:12
perfectme
Avatar van perfectme
perfectme is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 10-01-2005 @ 20:09 :
zoet als de zon schijnt, zout als het regent.
Wanneer bitter?
Met citaat reageren
Oud 10-01-2005, 19:26
NG
Avatar van NG
NG is offline
Erg laat wakker worden om eem snikhete dag in de zomer om vervolgens eerst een groot glas ijsthee met citroen op te drinken. Dan even aansterken door een stukje te hardlopen, vervolgens een lekker pittig pastagerecht maken en dan is het eigenlijk wel weer hoog tijd om een terras op te zoeken en wanneer het daar dan te fris voor wordt gaan we richting kroeg.

Jammer genoeg doe ik het iets te weinig..
Met citaat reageren
Oud 10-01-2005, 19:53
Knutselsmurfie
Avatar van Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Mooi zonnig weer.
Dan komt alles goed
__________________
I don't ask for much, but enough room to spread my wings | You can fool some people sometimes, but you can't fool all the people all the time
Met citaat reageren
Oud 10-01-2005, 19:55
hmhm
Avatar van hmhm
hmhm is offline
Laat wakker worden en dan naar beneden waar alles op geruimd is en schoon en al een ontbijtje klaar staat, met chocola.(de hele dag is niemand thuis en het weer is typisch lente)
Met een goede vriendin (of twee) winkelen in de stad en thuiskomen met volle tassen en dat ik dan als ik mijn rooster opzoek op internet zie dat we opeens 3 weken vakantie hebben, ik fiets naar de buurtsuper om iedereen die ik ken en die ik tegenkom het te vertellen en opeens staat iedereen die ik ken midden op de weg een feestje te vieren, ik ontmoet een hele lieve jongen en we worden verliefd, en dan gaan we naar huis en dan euh... nou ja
__________________
Don't trust anything that bleeds for three to five days and doesn't die.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2005, 19:57
angel_girl
Avatar van angel_girl
angel_girl is offline
Lekker de hele dag in bed liggen.
__________________
En zo is het.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2005, 20:13
Knutselsmurfie
Avatar van Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Citaat:
angel_girl schreef op 10-01-2005 @ 20:57 :
Lekker de hele dag in bed liggen.
Dat vind ik juist afschuwelijk. Geef mij maar een dag vol leuke dingen MET zon dus weer
__________________
I don't ask for much, but enough room to spread my wings | You can fool some people sometimes, but you can't fool all the people all the time
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 10-01-2005, 20:17
Xonzo
Avatar van Xonzo
Xonzo is offline
das gewoon een dag waar de tijd blijft stilstaan. En dan kies is wanneer de klok stopt, en dat zal een leuk moment zijn. En dan heb ik een perfecte dag.

Anders kan ik niet zo direct iets bedenken.

Of clichéstuff: uitslapen, zalig ontbijt, een dagje scouts of pretpark of dingen met vrienden, het liefst dit allemaal tegelijk. Of een dag wanneer je op een droomreis bent ofzo.
__________________
Just how many? I can't wait for freedom
Met citaat reageren
Oud 10-01-2005, 20:40
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
Uitslapen. Winkelen. Uit eten. In bad s'avonds.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2005, 07:05
Verwijderd
Vol met mensen die niks van me verwachten en me met rust laten
Met citaat reageren
Oud 11-01-2005, 07:11
flamez
flamez is offline
Citaat:
perfectme schreef op 10-01-2005 @ 20:12 :
Wanneer bitter?
als jij teveel doorvraagt...
__________________
wie niet waagt, die heerscht niet
Met citaat reageren
Oud 11-01-2005, 08:32
Verwijderd
Tijd kun je niet zien.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2005, 09:38
Rodion
Rodion is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 11-01-2005 @ 09:32 :
Tijd kun je niet zien.
maar gelukkig begrijp je het wel
Met citaat reageren
Oud 11-01-2005, 10:49
Verwijderd
Ik heb wel romantische ideeën en ideaalbeelden, maar die zijn moeilijk over te brengen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-01-2005, 11:16
forumfreakie
Avatar van forumfreakie
forumfreakie is offline
Eerst tot een uurtje of 10 in bed liggen..Wakker worden met een stralend zonnetje en buiten (in dat zelfde zonnetje) relax ontbijten. Dan met vrienden gaan karten o.i.d en dan met zn allen uit eten. 's avonds naar een gezellig cafe en daar nog een tijdje blijven doorzakken onder het genot van enkele pilsjes.
__________________
gaat morgen fotoboek aanmaken....
Met citaat reageren
Oud 11-01-2005, 13:11
Serginho
Avatar van Serginho
Serginho is offline
Natuurlijk wakker worden en de gordijnen open doen en dan zien dat het wederom een mooie dag is. Het is zomervakantie en ik heb dan een dag vrij. Dan richting het centrum van Amsterdam, de drukte van de Kalverstraat en andere drukke winkelstraten mijden. Over de mooie grachten met mijn koptelefoon op met mijn lievelings cd, richting het Vondelpark. Onderweg natuurlijk gepasseerd worden door mooi vrouwelijk schoon. Eenmaal in het park lekker van het weer genieten en lekker mensen kijken. Dan aan de praat raken met de vrouw van mijn dromen en daar wat mee gaan drinken. Dan haasten naar het huis van een vriend, waar met andere vrienden en vriendinnen een gezellige BBQ wordt gehouden (nadruk op gezellig en niet lekker, want ik ben vega). En dan licht aangeschoten op de fietsnaar huis, in de weet dat het morgen weer mooi weer is en ik weer vrij ben...
__________________
Beetlejuice, Beetlejuice, Beetlejuice
Met citaat reageren
Oud 11-01-2005, 13:46
sans plomb
Avatar van sans plomb
sans plomb is offline
uitslapen o.a.
__________________
Love is like a pictionary
Met citaat reageren
Oud 11-01-2005, 18:25
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
Wakker worden op een mooie dag. Dan ontbijten met een glaasje verse Jus en yoghurt met muesli. Dan heerlijk uitgebreid douchen, met bodylotion al die dingen, zodat ik mezelf relaxed en mooi voel. Kleren aantrekken waarin ik me mooi voel en daarin naar de stad gaan (Utrecht) waar ik met een vriendin heb afgesproken. Vervolgens de hele dag leuke dingen doen in die stad. Zoals winkelen, (gave kleren kopen, geld speelt geen rol, en dat ik dan ook echt LEUKE kleren zie. Want tegenwoordig is dat wat er in de winkels hangt niet zoveel soeps meer....) een museum bezoeken, lekker lunchen op een terrasje, leuke mensen tegenkomen en daarmee aan de praat raken. Als we dan moe zijn en honger hebben op een terrasje ergens wat eten. En daarna naar huis (Maastricht) waar we nog even de kroeg induiken. En als ik thuis kom en moe ben is mijn vriendje daar om lekker tegenaan te gaan liggen....
__________________
没有什么不能够面对!
Met citaat reageren
Oud 11-01-2005, 18:34
Renmaestro
Avatar van Renmaestro
Renmaestro is offline
Op een lekker warme dag onder een boom zitten en gedichten maken.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2005, 18:49
Experiment
Experiment is offline
Citaat:
perfectme schreef op 10-01-2005 @ 20:07 :
Hoe smaakt weer dan?
Bijdehandje.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2005, 19:02
Verwijderd
Lekker uitgerust wakker worden in mijn bedje, met alle gordijnen open, lekker een kamer vol zonlicht. Buiten is het precies warm genoeg, niet benauwd, maar gewoon heel lekker warm, met een zachte, frisse wind. Ik ontbijt met vers fruit. Ik trek iets luchtigs aan, een fijn jurkje ofzoiets. En dan ga ik langs de Maas lopen, lekker rustig genieten van het weer. Een boekje mee, lekker lezen op een bankje aan de Maas. 's Middags lunchen in een heel fijn café met mijn vriend, heel ontspannen allemaal. En daarna lekker genieten van een ijsje, beetje door mooie straatjes lopen en een fijn bankje zoeken om verder te gaan lezen in een enorm fijn boek. En daarna, mja, een lekkere frisse maaltijdsalade eten, op een fijn terrasje ergens. Genieten van niet-niet-te-zoete witte wijn en me absoluut nérgens zorgen over maken.

En 's avonds thuis natuurlijk harde seks, maar dat spreekt voor zich
Met citaat reageren
Oud 11-01-2005, 19:08
Mindfields
Mindfields is offline
Ik sta vroeg op en ben dan helemaal uitgerust. 's Ochtends bel ik nog met mijn beste vriendin (die dan háár perfecte dag gaat beleven), ik moet altijd zo lachen om haar, dus dan ben ik gelijk vrolijk. Daarna ga ik naar mijn vriendje en 's avonds zien we samen Bad Religion optreden. Ik kan ze dan ook ontmoeten. Daarna gaan we naar onze favoriete kroeg en om 2.30 fietsen we terug naar zijn huis, waar we nog laaaang niet moe zijn..
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Met citaat reageren
Oud 11-01-2005, 19:13
Verwijderd
Citaat:
per piacere schreef op 10-01-2005 @ 17:29 :
precies wat jij zegt
alleen geen macdonalds
en in bed duiken met een jongen meisje
Met citaat reageren
Oud 11-01-2005, 19:26
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Citaat:
a*rainbow*girl schreef op 10-01-2005 @ 17:28 :
Eerst uitslapen, dan rustig ontbijten met thee, fruit en beschuitjes met kaas. Dan de stad in met vrienden, winkelen, terrasje, film, oid, mac-en, rustig etentje thuis, 's avonds/'s nachts feest, op het eind lekker mn bed in duiken.
Oja, het is trouwens ook lekker weer, zodat je wel op een terrasje kan zitten etc, maar het is niet heet.

[edit]liefde is er natuurlijk ook op deze dag, hè [/edit]
Citaat:
perfectme schreef op 10-01-2005 @ 17:29 :
Vroeg opstaan en van een zonsopgang kunnen genieten in een mistig herfstbos, vervolgens een brunch nemen en dan naar de zee haasten om een zonsondergang mee te maken en dan op mijn gemak ergens in een cafeetje in Gent
Klinkt allebei wel goed, alleen dan wel zonder mac. En met vriend
hè.
__________________
Drie.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2005, 19:57
Myuki
Avatar van Myuki
Myuki is offline
wie blijft nou in zijn bed liggen als t een perfecte dag is?
__________________
To eu zèn
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 11-01-2005, 22:38
Yab-Yum
Avatar van Yab-Yum
Yab-Yum is offline
hehe vooruit:


om 9 uur uit bed, in bad, dan heeeeeel luxe ontbijten en heel veel verse sinaasappelsap terwijl de dikke poes op schoot zit, dan een hele leuke workshop met toneel, dan een fotosessie (zelf foto's maken), dan een lekker bakje rijstepap, dan naar een kuuroord en lekker kuren, dan een klein dutje/uitrusten met boekje, dan een anderhalfuur durende wandeling alleen of met mijn ouders of met knappe jongen in het bos, dan avondeten (heeeeeel veel en Indiaas en luxe en gratis), dan samen met die knappe jongen tv kijken, dan een diep gesprek, dan fantastische seks en dan slapen


hehe jaaaa dat lijkt me wel wat.
__________________
"Of course you can't understand anything i'm saying, but that's cool cause i'm still saying it."
Met citaat reageren
Oud 11-01-2005, 22:57
idontcare
Avatar van idontcare
idontcare is offline
zomer.

nederland is veranderd in een land waar het mooi weer is, witte stranden, palmbomen... (want ik wil niet naar een ander land, want daar zijn al m'n vrienden niet)

anyway.
ik word wakker rond een uurtje of 10. in een mooi bed. een tweepersoons bed. dan sta ik op, loop naar het balkon (want die heb ik dan toevallig) en zie het fantastische weer en trek een zomerjurkje aan. ik sta voor de spiegel, en bedenk dat ik er eigenlijk best leuk uit zie zo. (op je perfecte dag wel dus )

ik ga eten, croissantjes en sinasappelsap. het is heerlijk rustig in huis, niemand is er. ik ga maar naar buiten, neem m'n muziek mee. even de stad in met een paar vriendinnen, heerlijk lachen op een terrasje, en eten bij de burger king. iedereen is gezellig.
ik krijg een smsje van een heeeele leuke jongen. die mij blijkbaar ook leuk vind hij vraagt of ik 's avonds zin heb om wat te doen. ik wel dus ik en m'n vriendinnen shoppen nog even door (ik heb toch geld zat ) en daarna ijs halen, en op het gras zitten in het park. het is echt lekker weer, niet te warm, en niet te koud. en ik heb heleboel nieuwe leuke kleren.

dan gaan we allemaal naar huis. ik word opgehaald door die leuke jongen. ik heb m'n nieuwe kleren aan. wow, hij is echt leuk we fietsen door het bos naar het centrum. we hebben het over alles en nog wat, het gesprek loopt gewoon vloeiend en we hebben het duidelijk allebei onwijs naar ons zin. dan gaan we ergens lekker eten, en daarna naar de film. als we buiten komen, gaat de zon al bijna onder.

we fietsen dezelfde weg terug, maar stoppen bij het meertje in het bos. daar liggen we nog fijn in het gras een beetje van de zon te genieten. hmmm ik mag z'n trui, want ik begin het koud te krijgen. ik zit lekker tegen 'm aan, en dan zoenen we whieeh

daarna gaan we allebei weer naar huis. ik loop weer even naar mijn balkon en staar naar buiten, met een grote smile op m'n gezicht. ik trek m'n pyjama aan, zet mooie muziek op, en ga in m'n bed liggen. m'n telefoon trilt. een smsje. van hem hij vind me lief

en dan val ik in slaap met een grote smile op m'n gezicht

lang verhaal geworden
__________________
hoii
Met citaat reageren
Oud 12-01-2005, 07:15
11568
11568 is offline
Ik word wakker met mijn hele bed in een zonnestraal. Ik kijk uit het raam en ik zie bergen Ooohja, ik ben in Noorwegen. Ik ga eens uitgebreid in bad liggen met een bak warme chocolademelk en trek daarna een joggingbroek aan en een enorme hoodie. Dan ga ik op de veranda [in het zonnetje natuurlijk] ontbijten. De rest van de dag ga ik heel veel lezen, en nog een paar uur het bos in met het paard wat ik dan heb. 's Avonds eet ik een mozzerellapizza en daarna neem ik wat whisky tot mij. En ik draai trouwens al de hele dag fijne muziek, the Soft Machine enzo.
Het wordt nog weleens waar
Met citaat reageren
Oud 12-01-2005, 07:39
Yab-Yum
Avatar van Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Ik vind dit echt een heel leuk grappig positief topic
echt grappig om al die leuke fantasieverhaaltjes te lezen.
__________________
"Of course you can't understand anything i'm saying, but that's cool cause i'm still saying it."
Met citaat reageren
Oud 12-01-2005, 08:01
JJ13
Avatar van JJ13
JJ13 is offline
lang slapen, lekker n tijd in mn pyama rondlopen, in bed ontbijten en daarna niks doen (dus zon dag als ik eigenlijk moet leren )
__________________
a heart that hurts, is a heart that beats...
Met citaat reageren
Oud 12-01-2005, 09:56
bracelance
Avatar van bracelance
bracelance is offline
- wakker worden naast --- (zeg ik niet)
- samen ontbijten met broodjes en koffie
- naar college gaan
- thuis komen en eten koken
- avondeten
- volleyballen
- gezamelijk slapen
__________________
Van een writersblock heb ik nooit last gehad, volgens mijn vrienden komt dat omdat ik nog van een hoopje stront een taartje kan maken...
Met citaat reageren
Oud 12-01-2005, 10:13
Naru
Avatar van Naru
Naru is offline
Redelijk vroeg opstaan, wanneer het zonnetje door het raam schijnt, klaar voor een niet al te hete zomerdag. Daarna lekker ontbijten met croissants en jus d' orange, en je leukste zomer outfit aan te trekken. Daarna naar de stad om op een terrasje te zitten. 's avonds lekker uit eten en daarna omkleden om te gaan stappen.

of: hetzelfde, maar dan op een hete zomerdag en lekker bruinbakken op het strand.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2005, 10:23
Verwijderd
Zon, beetje uitslapen (10:00), lekker lunchen bij een gezellige tent, winkelen, uit eten gaan, 's avonds een gezellige kroeg in.

Hee, dat komt nog best vaak voor. Nouja, die zon is er niet altijd bij.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2005, 11:58
Iceracer
Iceracer is offline
In hoogzomer periode:

half zes 's morgens opstaan(écht waar), half zeven mountainbiken, ong. 12 uur thuis en dan douchen, half een eten en daarna de nodige uurtjes gamen, 's avonds uiteten bij de griek, film kijken, en dan een wild feest houden en dan zal het wel weer zo'n beetje half zes zijn.
__________________
Holland is the place where you can ask the police to light your joint of the street
Met citaat reageren
Oud 12-01-2005, 12:04
miro
Avatar van miro
miro is offline
Op tijd op staan op een warme zomerdag, met de cabrio naar een andere stad rijden, daar iets leuks gaan doen als een voorstelling/pretpark. Ergens dineren, langs het strand wandelen, hotelletje pakken. En de volgende dag lekker shoppen in een grote stad (vorig jaar met mijn vriendje gedaan) alleen had ik het dak van de auto gemold waardoor we tussendoor ook nog uuuuren bij een garage hebben gestaan....
Met citaat reageren
Oud 12-01-2005, 14:05
freud
Avatar van freud
freud is offline
Examenloos.



Ik sta op, ik kijk naar buiten. Het is niet echt heet buiten, maar toch een lekker zomerweertje. Op mijn schouder komt m'n vriend (die dan natuurlijk bestaat, en nog ietsje langer dan de perfecte dag ook) leunen en hij vraagt wat ik vandaag wil doen, want ik ben de leukste, de mooiste, tofste, vriendelijkste, liefste, grappigste van heeeeeel het heelal (duh). Ik roep: WE RIJDEN NAAR ZEEEE!
En dan lopen we het water in, we hangen rond, we winkelen, we gaan eten, nog een ijsje op de dijk, en dan samen kijken naar de zon die ondergaat in de zee. Daarna gaan we uit in Gent, en dan zijn mijn 24 uren op.


Ik word hier om de een of andere reden ongelukkig van.
__________________
Als als als. Als mijn oma wieltjes had, was ze het mooiste trammetje van heel de kust.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2005, 14:29
TheRedArrow
Avatar van TheRedArrow
TheRedArrow is offline
De perfecte dag bestaat niet. Ik weet zeker dat niemand hier een maand lang zijn of haar perfecte dag mee wil maken.
__________________
"25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV."
Met citaat reageren
Oud 12-01-2005, 14:42
suikerprinses
Avatar van suikerprinses
suikerprinses is offline
aankomende vrijdag wordt vast redelijk perfect.

om 10uur op school zijn om daar 3uurtjes door te brengen. daarna naar utrecht om daar te lunchen&wat te drinken met een goede vriend. dan nog even winkels afstruinen in mn eentje, want ik wil hem daar niet bij. dan met mn chick (die eigenlijk niet echt mn chick is) boodschappen doen en koken voor een aantal mensen. dan gaan we aan tafel veel lullen met koffie&drank. het wordt vast leuk.

maar de echte perfecte dag is toch anders. dan is het lekker weer&hoef ik niet naar school. mn chick komt er weer in voor&het strand ook. en vergeet de winkels&lekker eten nietttt.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2005, 14:55
Envy
Avatar van Envy
Envy is offline
Citaat:
TheRedArrow schreef op 12-01-2005 @ 15:29 :
De perfecte dag bestaat niet. Ik weet zeker dat niemand hier een maand lang zijn of haar perfecte dag mee wil maken.
Tuurlijk bestaat die wel.
En nee, niemand wil zijn perfecte dag een maand lang meemaken, dan is 'ie namelijk niet meer speciaal.
__________________
your papa never told you about right and wrong
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Mijn eigen boeken
Demipet660
6 04-09-2015 06:41
Algemene schoolzaken Enquete kledinggedrag
Meunsel
9 28-03-2010 17:12
Levensbeschouwing & Filosofie Okee. Geen kleine, maar grote vragen over 't Christendom...
RanC
61 10-07-2005 11:36
Verhalen & Gedichten verhalenwedstrijd: titelloos
Vlooienband
0 01-10-2003 14:29
Levensbeschouwing & Filosofie Dag des Oordeels
Mujahidien
82 24-02-2002 21:59
Levensbeschouwing & Filosofie Het verschil tussen de Bijbel en de Qu’ran gebaseerd op een lezing van dr. Gary Mille
Mirage2000
137 18-02-2002 08:16


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:59.