Oud 08-12-2020, 16:41
WolfeyWasTaken
WolfeyWasTaken is offline
Hallo allemaal!
Ik heb een angst bij gym op school ik kan er echt helemaal niet tegen om omtekleden daarom ben ik dus ook in het opslag hok gaan omkleden maar die deur kan opslot vallen nou was dat 1 keer gebeurt en was er spanning maar niks aan de hand de 2de keer was het door een klasgenoot en nu heb ik echt een angst om mezelf om te kleden in de kleedkamers gaat mij niet lukken want daar is de spanning gewoon te groot voor het hok kan opslot vallen dus durf ik het daar ook niet meer we hebben wel douch ruimtes maar daar zijn de deuren van af dus kan je gewoon naar binnen kijken en die zijn ook verbonden met de kleed kamer dus dat is ook niet echt een optie er is een wc in de kleed kamer maar die is heel vies ik weet dus niet wat ik moet doen al heeft iemand opties/tips hoor ik het graag
groet Wolfey
Met citaat reageren
Oud 08-12-2020, 18:10
Verwijderd
Waar heb je angst voor?
Met citaat reageren
Oud 18-12-2020, 14:13
Marijn-S
Avatar van Marijn-S
Marijn-S is offline
ik had ook angst bij gym maar dat is omdat ik serieus een probleem heb met het ophouden van mijn plas. Ik had heel vaak dat mijn boxer nat was maar dat mijn broek nog niet nat was. En dan hebben we gym en moesten we omkleden. Ik had dan mega veel angst zodra ik op mijn onderbroek stond. Want soms was het zichtbaar nat aan de voorkant. Of soms droeg ik een witte boxer en zat er gewoon een gele droge vlek in. Ik was doodsbang dat jongens van mijn klas dat zagen dus kleedde ik me zittend om zodat het niet snel te zien was. Ik kan me nooit apart omkleden, het is altijd met alle jongens.

Dus dat is waaraan ik denk als ik je verhaal lees. Misschien heb je hetzelfde. Misschien draag je zelfs een Inco (luier) waar je op school niet over durft te praten. Dat is iets wat je verbergen kan maar als je echt met zn allen moet omkleden krijgt iedereen het te weten als je niet alleen kan omkleden.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken Slecht in gym..
.:ikbenik:.
12 09-04-2016 18:07
Psychologie het grote autisme topic
Verwijderd
153 04-10-2010 07:05
Algemene schoolzaken Schorsing als gevolg van het niet volgen van gymlessen
mwja
55 04-05-2005 12:05
Liefde & Relatie Is dit terecht?
Mother Earth
19 08-04-2004 21:24
Algemene schoolzaken niet meegymmen
miss sunshine1986
201 15-09-2003 13:34
Psychologie bang om te gymmen
evalevi
15 26-11-2002 19:56


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:19.