Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-09-2005, 16:14
Orpa
Orpa is offline
Ik ben gisteravond gestoken door iets... Ik denk dat het een soort mug was, ik heb helemaal niets gevoeld en het heeft door een (dikke) sok heen gestoken...

Gisteravond zat er al wel een aardige bult op, maar daar zocht ik nog niets achter, ik reageer zoizo een beetje heftig op muggen...

Maar vanmorgen werd ik wakker van de jeuk aan mijn voet... Het is helemaal opgezwollen, de huid staat helemaal strak en het zit helemaal vol met vocht... Toen was het alleen nog de buitenbovenkant van mijn voet, ondertussen is het mijn hele voet door het lopen en fietsen enzo... Ook mijn enkel begint dik te worden, maar ik kan hem nog wel gewoon bewegen...

Het jeukt echt zo verschikkelijk, ik doe mijn best om het te negeren, maar als ik eenmaal begin met krabben dan MOET ik doorgaan het is zo erg...

Het steekt ook een beetje, alsof er kleine naaldjes ingeprikt worden ofzo, of alsof je voet net 'wakker' word zodra het heeft geslapen...

Ik heb dit al eens eerder gehad, maar toen stak het niet en jeukte het ook niet zo erg... Ik kan er geen sokken of schoenen meer omheen dragen, dat doet teveel pijn en het word gewoon afgekneld... Als ik een stap zet dan kan ik het vocht gewoon voelen 'klotsen' in mijn voet...

Weet iemand wat ik hiertegen kan doen? Azaron helpt niet, net als apaisyl, prikweg en kruidvat muggenstick...

Iemand enig idee, ik word echt gek...




Oké net nog iets ontdekt, als ik een poosje stil zit met die voet beginnen m'n tenen en zijkanten van m'n voet blauw te worden...
__________________
I Love Ducks!!!!!! A girl is ALWAYS allowed to change her mind!

Laatst gewijzigd op 01-09-2005 om 16:24.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2005, 16:29
Verwijderd
Ga even langs de dokter, hij/zij kan je iig iets tegen de allergische reactie (wat het waarschijnlijk is) voorschrijven en misschien ook wel iets tegen de jeuk.

Verder denk ik dat je je voet het beste kunt koelen en omhoog kunt houden.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2005, 20:07
Fieneke
Avatar van Fieneke
Fieneke is offline
ik zou snel naar de dokter gaan, mijn moeder heeft dat ook gehad. En dat is toen gaan ontsteken. hele been kapot . heeft heel lang geduurd tot t over was, terwijl er gewon n zalfje voor was.
__________________
And all I know is that it feels like forever,
but no one ever tells you that forever feels like home.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2005, 13:00
Verwijderd
Hoppa, naar de dokter!

Heb ik in Hongarije gehad (heel agressieve-heel-erg-niet-anti-allergische- mug-beesten! ) en toen moest ik naar de dokter en daar kreeg ik een spuitje.
Ik had het ook in m'n voet, en ben anderhalve km (gelukkig was het maar anderhalve km!) naar de dokter moeten hinkelen. 'k Kreeg m'n schoen niet meer aan!!
Met citaat reageren
Oud 03-09-2005, 20:16
Orpa
Orpa is offline
Oké nu drie dagen nadat ik gestoken ben ziet mijn voet er weer redelijk normaal uit...

Wel heb ik een aantal keer me flink benouwd gevoeld en het idee is hier gerezen dat het weleens met elkaar te maken zou kunnen hebben, dus maandag naar de dokter...
__________________
I Love Ducks!!!!!! A girl is ALWAYS allowed to change her mind!
Met citaat reageren
Oud 03-09-2005, 20:34
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Orpa schreef op 03-09-2005 @ 21:16 :
Oké nu drie dagen nadat ik gestoken ben ziet mijn voet er weer redelijk normaal uit...

Wel heb ik een aantal keer me flink benouwd gevoeld en het idee is hier gerezen dat het weleens met elkaar te maken zou kunnen hebben, dus maandag naar de dokter...
Benauwdheid kan idd ook een allergische reactie zijn op een insectenbeet/steek.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 03-09-2005, 21:47
XQseMe2
Avatar van XQseMe2
XQseMe2 is offline
hier is maar 1 antwoord & oplossing voor:


DOKTER!!!

maar dat was je hierboven ook al aangeraden, dus het lijkt me vrij duidelijk.
ook als je er geen last meer van hebt, zou ik het toch nog maar even laten nakijken, wie weet heb je nog na-symptomen of whatever
__________________
Alles is irrelevant. Het is maar net hoeveel waarde je er zelf aan hecht.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2005, 22:32
Verwijderd
Oh, dat heb ik altijd als ik gestoken word door een mug.. misschien moet ik toch maar eens naar de dokter daarvoor dan
Met citaat reageren
Oud 03-09-2005, 23:15
XQseMe2
Avatar van XQseMe2
XQseMe2 is offline
lijkt me wel, wel als je het altijd net zo extreem hebt dan.
dan kan het wel ns zijn dat je allergisch bent voor het gif van een mug, kun je wel iets voor krijgen.
miss gaat het wel tot nu toe altijd weer weg, maar wie weet....strax krijg je een moment dat het niet verdwijnt, en dan zit je lekker met de gebakken peren
__________________
Alles is irrelevant. Het is maar net hoeveel waarde je er zelf aan hecht.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2005, 10:55
Melig-Meissiej
Avatar van Melig-Meissiej
Melig-Meissiej is offline
hey ik heb btje t zelfde alleen dan wel minder erg..
ben donderdag gestoken door iets op kamp en mn voet werd ook meteen dik aan de bovenkant
de volgende dag was het 's ochtends weg, maar later die dag werd het weeer terug dik
nu is het nog steeds dik en jeukt het
op mn andere voet (enkel eigenlijk) ben ik ook gestoken dezelfde dag en werd het ook eerst dik, toen weer niet, en toen weer wel

ik kan nog wel gewoon schoenen dragen, maar geen slippers met bandjes over mn voet, want dan ben ik net zo'n rollade!

moet ik hiermee ook naar de dokter als het morgen nog niet over is, of moet ik het maar gewoon laten zitten??
xxx
__________________
I Love You Isn't Always The Right Thing To Say
Met citaat reageren
Oud 04-09-2005, 13:00
XQseMe2
Avatar van XQseMe2
XQseMe2 is offline
even laten nakijken om cker ervan te zijn dat alles e-ok is, kan nooit kwaad natuurlijk.
ik zou het iig doen, dan weet je meteen wat er gaande is & waar je aan toe bent.
__________________
Alles is irrelevant. Het is maar net hoeveel waarde je er zelf aan hecht.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2005, 08:44
Gendra
Gendra is offline
jij moet echt naar de dokter
__________________
Gendra
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken spiektips en smoesjes! handig
Couscousje
4 30-10-2017 06:59
De Kantine smoesjes en spiektips! erg handig!
Couscousje
36 08-09-2003 18:22
Flora & Fauna Gebeten Door Fauna
KrizzZzZZzzjE :P
18 08-03-2002 10:54


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:51.