Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-12-2005, 17:47
jet
Avatar van jet
jet is offline
ik drink niet genoeg water, en daardoor heb ik vaak hoofdpijn en ben ik moe enzo. maar ik vind water gewoon echt heel erg vies. nou vroeg ik me af of het zin heeft om gewoon meer sinaasappelsap, cola, melk en dat soort dingen te drinken. want het is wel vocht?

of kan ik mezelf beter niet voldrinken met dat soort spul en dan maar een slokje water nemen omdat het geen zin heeft?
__________________
Ik heb een geheugen als een......uh.....een...... je weet wel, zo'n ding met gaatjes
Met citaat reageren
Oud 26-12-2005, 17:54
BananaSplit
Avatar van BananaSplit
BananaSplit is offline
Je kunt gerust ook gewoon die andere dingen drinken hoor. Die 2 liter water per dag gaat zich gewoon om het bestanddeel water, dus ook gewoon vruchtensap of melk ofzo. Daar zitten namelijk ook belangrijke voedingsstoffen in, maar het kan dus geen kwaad om af en toe een glas gewoon water te pakken, daar zitten namelijk ook belangrijke zouten in
Met citaat reageren
Oud 26-12-2005, 18:08
Verwijderd
Idd, het gaat gewoon om drinken, vaak wordt koffie niet meegeteld (omdat dat ook vocht aan je lichaam onttrekt), alcohol telt - geloof ik - ook niet mee. Vruchtensappen, melk, chocolademelk, warme chocolademelk... alles telt mee.

(En ik kom dan nóg niet aan genoeg vocht )
Met citaat reageren
Oud 26-12-2005, 18:24
Black Soul
Black Soul is offline
anders doe je een beetje limonade (evt. light) bij het water
__________________
dracula is sexy
Met citaat reageren
Oud 26-12-2005, 18:50
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Als je gewoon water echt niet lekker vind kan je ook best iets anders drinken alleen is water natuurlijk wel gezonder. Limonadesiroop, spuitwater, thee, frisdrank, vruchtensap enzo tellen ook als vocht. Alleen koffie, bouillon en alcoholische dranken tellen niet mee.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 26-12-2005, 19:17
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
Neem dan aanmaaksiroop of thee(liefst groene).
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2005, 19:24
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Van cola kan je ook hoofdpijn krijgen t.g.v. caffeine. Daar zou ik niet teveel van drinken.

Als je iets van Dubbelfris, ranja, melk drinkt, telt dat natuurlijk ook als vocht. Vooral doen dus!
(alhoewel je zelf ook wel weet dat puur water beter voor je is)
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 26-12-2005, 21:00
Igorrrai
Avatar van Igorrrai
Igorrrai is offline
Citaat:
Axilithor schreef op 07-12-2005 @ 16:59 :
Ben je zo verwend dan? Misschien moet je het opnieuw leren drinken. Water vies vinden kan volgens mij alleen maar komen omdat je te verwend bent met andere drankjes. Water niet lekker vinden is echt een luxeprobleem. Ik zou het toch maar gaan drinken als ik jou was. Maar goed, ik ben hier niet om mensen te zeggen wat ze wel of niet moeten doen, maar verstandig is het wel.
__________________
Ertur neger ik kom uit Geleen!
Met citaat reageren
Oud 26-12-2005, 22:11
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
@Igorrai: maar wat nou als ze inderdaad zo verwend is dat ze geen water lust? Is het dan niet juist verstandig van d'r dat ze naar alternatieven zoekt? Waarom zou jij het dan toch maar gaan leren drinken als jij haar was?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2005, 22:41
jet
Avatar van jet
jet is offline
ja ik ben enorm verwend. en daarom vind ik water niet lekker

ik kan er ook niks aan doen, ik vind het nou eenmaal niet lekker. smaken verschillen he. vooral omdat in amerika hier het water net zoveel chloor bezit als een zwembad. en al zuiver je het dan nog zo, die smaak blijft er in zitten

maargoed bedankt voor de adviezen.. ik zal mn hostouders is aansporen om aanmaaklimonade te kopen!
__________________
Ik heb een geheugen als een......uh.....een...... je weet wel, zo'n ding met gaatjes
Met citaat reageren
Oud 26-12-2005, 22:42
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Ik hou ook niet zo erg van water. Waarom doe je dan niet een beetje siroop met een lekker smaakje er door heen? Zo krijg je genoeg vocht binnen!
__________________
move your body next to me
Met citaat reageren
Oud 26-12-2005, 23:22
Igorrrai
Avatar van Igorrrai
Igorrrai is offline
Citaat:
Balance schreef op 26-12-2005 @ 23:11 :
@Igorrai: maar wat nou als ze inderdaad zo verwend is dat ze geen water lust? Is het dan niet juist verstandig van d'r dat ze naar alternatieven zoekt? Waarom zou jij het dan toch maar gaan leren drinken als jij haar was?
Dan moet ze het maar leren drinken, zoals in die post staat. Ik dronk vroeger ook alleen maar cola en andere zoete dingen en ik vond water ook smerig. Ik had ook echt moeite om een glas water leeg te drinken. Als je gewoon water blijft drinken ga je het na een tijdje echt wel lekker vinden. En waarom ze dat zou moeten 'leren'? Water is gezond. Je lichaam bestaat voor xx (weet niet precies hoeveel ) % uit water. Zonder eten kan je een tijdje, maar water heb je nodig. Limonade is dan misschien vocht maar het is geen water. En omdat het water (ik neem toch aan dat je het over kraanwater hebt) veel chloor bevat kan je beter flessen kopen. Probeer eens een klein flesje van 0.75 cl. leeg te drinken in een dag.

En je gaat me toch niet vertellen dat je van water gaat overgeven he? Zo smerig vind je het toch niet?
__________________
Ertur neger ik kom uit Geleen!

Laatst gewijzigd op 26-12-2005 om 23:29.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2005, 23:40
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Ik heb altijd gedacht dat water smakeloos is maar dat is dus blijkbaar niet zo...
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 26-12-2005, 23:48
Verwijderd
Onthoud wel dat cola natuurlijk ontzettend veel energie levert (overigens vrijwel alle frisdranken, en ook de meeste vruchtensappen leveren wel ~40 kcal per 100 ml). Reken maar uit wat je aan energie binnenkrijgt als je twee liter sinaasappelsap per dag drinkt: zo'n 800 kcal. Als je dan iets wilt drinken, doe dan 'light' drankjes (maar dat zal in de VS wel niet zo'n groot prolbeem zijn lijkt me )
Met citaat reageren
Oud 27-12-2005, 00:32
Verwijderd
Met water kom ik er nooit aan, maar chrystal clear zonder bubbels werkt dan wel weer voor mij... En als ik op school zit krijg ik standaard in iedere pauze een kop thee voorgezet, dan lukt het over het algemeen ook wel.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2005, 05:04
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Wat heeft geen water lusten met verwend zijn te maken?
Ik vind water ook echt niet te zuipen, maar verwend ben ik echt niet, als ik wat wil hebben en ik vraag er om bij m'n ouders is altijd het enige dat ik te horen krijg: "Nou, werken met je donder dan!".
Maargoed... andere dingen tellen dus ook als vocht
Let er wel op dat frisdranken ontzettend veel suikers bevatten, vooral cola, wat dus niet echt goed voor je is
(haha, hoor mij, met m'n cola hier om 6 uur 's ochtends al).
Een beetje aanmaaksiroop in een glas doen en daar water bij vind ik zelf wel een goede oplossing, zeker omdat ik siroop niet lekker vind als er te veel siroop in zit
De light variant vond ik trouwens nix, ik deed er gewoon 3x zoveel in om de smaak hetzelfde te houden, dan heeft het natuurlijk nog geen nut
Met citaat reageren
Oud 27-12-2005, 08:53
Femme-Fatale
Avatar van Femme-Fatale
Femme-Fatale is offline
Ik drink ook heel weinig, je moet 1,5 tot 2 liter per dag drinken en ik drink op een dag maximaal 1 of 2 glazen. Hoe kan ik hier verandering in brengen ik dwing mezelf gewoon om iets te drinken maar na een paar slokken kan ik niet meer. Ik krijg het gewoon niet binnen maakt niet uit wat voor soort drank het is.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2005, 09:08
Verwijderd
Citaat:
MTpower schreef op 27-12-2005 @ 06:04 :
Wat heeft geen water lusten met verwend zijn te maken?
Ik vind water ook echt niet te zuipen, maar verwend ben ik echt niet, als ik wat wil hebben en ik vraag er om bij m'n ouders is altijd het enige dat ik te horen krijg: "Nou, werken met je donder dan!".
Maargoed... andere dingen tellen dus ook als vocht
Let er wel op dat frisdranken ontzettend veel suikers bevatten, vooral cola, wat dus niet echt goed voor je is
(haha, hoor mij, met m'n cola hier om 6 uur 's ochtends al).
Een beetje aanmaaksiroop in een glas doen en daar water bij vind ik zelf wel een goede oplossing, zeker omdat ik siroop niet lekker vind als er te veel siroop in zit
De light variant vond ik trouwens nix, ik deed er gewoon 3x zoveel in om de smaak hetzelfde te houden, dan heeft het natuurlijk nog geen nut
teveel sapjes drinken is ook niet goed --> bevatten ook veel (natuurlijke) suikers en al het zuur is niet goed voor je tanden
Met citaat reageren
Oud 27-12-2005, 09:39
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Ik kan me niet voorstellen dat het gezond is om 1,5 liter cola op een dag te drinken. Dan kan je maar beter een paar glaasjes water drinken (te weinig). Geldt ook voor andere frisdranken en ook eigenlijk voor sapjes enzo. Kruidenthee (1,5 liter) is een beter idee, gewone thee is ook niet alles om 1,5 liter van te drinken.
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (Š Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (Š Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 27-12-2005, 09:52
Verwijderd
Ik heb standaard een fles (citroen)limonade op het aanrecht staan.
Is een siroop waar je al niet teveel van in je glas doet omdat het anders niet eens lekker meer is, en het is net ff wat lekkerder dan gewoon water (al heb ik ook helemaal geen moeite met water drinken hoor, hang redelijk vaak ff onder de kraan om wat te drinken)
Met citaat reageren
Oud 27-12-2005, 09:57
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
ikke-eva schreef op 27-12-2005 @ 10:08 :
teveel sapjes drinken is ook niet goed --> bevatten ook veel (natuurlijke) suikers en al het zuur is niet goed voor je tanden
Dat is zo, maar het is toch minder zuur en zoet dan cola
Met citaat reageren
Oud 27-12-2005, 09:59
woezel
Avatar van woezel
woezel is offline
ik snap eigenlijk niet hoe je water niet kan lusten? Volgens mij ist gewoon iets waar je je moet over zetten
__________________
if you think you're too small to make a difference,try sleeping in a room with a mosquito.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2005, 10:00
underthabridge
Avatar van underthabridge
underthabridge is offline
Hoe kun je water niet lusten... water heeft geen smaak..?
__________________
En toch heb ik gelijk.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2005, 10:01
underthabridge
Avatar van underthabridge
underthabridge is offline
Citaat:
woezel schreef op 27-12-2005 @ 10:59 :
ik snap eigenlijk niet hoe je water niet kan lusten? Volgens mij ist gewoon iets waar je je moet over zetten
Ja.. dat dus
__________________
En toch heb ik gelijk.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2005, 10:11
Raven
Avatar van Raven
Raven is offline
als je water vies vind (ik vraag ma af hoe dat mogelijk is, ik drink dat het liefst als ik dorst heb )
drink dan groene thee of munt thee
Met citaat reageren
Oud 27-12-2005, 10:13
Raven
Avatar van Raven
Raven is offline
Citaat:
underthabridge schreef op 27-12-2005 @ 11:00 :
Hoe kun je water niet lusten... water heeft geen smaak..?
water heeft wel smaak

ons kraanwater smaakt anders dan bv het water op andere plaatsen
Met citaat reageren
Oud 27-12-2005, 11:51
Verwijderd
Citaat:
underthabridge schreef op 27-12-2005 @ 11:00 :
Hoe kun je water niet lusten... water heeft geen smaak..?
Wat een onzin. Water heeft wel degelijk een eigen smaak die van plaats tot plaats verschilt. Er zit (onder andere) kalk en mineralen in die de smaak mede bepalen. En het verschilt ook nogal eens per waterzuiveringsplant.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2005, 12:06
Encrypted
Encrypted is offline
Ik weet niet of ze drankjes als Crystal Clear hebben in de VS, dat is eigenlijk gewoon water met een smaakje en minder dan 1 kcal per 100ml, van dit soort dranken heb je ook verschillende smaken, misschien iets om is een keer te proberen?
Met citaat reageren
Oud 27-12-2005, 13:33
Verwijderd
Citaat:
jet schreef op 26-12-2005 @ 23:41 :
vooral omdat in amerika hier het water net zoveel chloor bezit als een zwembad. en al zuiver je het dan nog zo, die smaak blijft er in zitten
Idd Snap goed dat je dat niet lekker vindt
Met citaat reageren
Oud 27-12-2005, 14:00
Igorrrai
Avatar van Igorrrai
Igorrrai is offline
Citaat:
shining schreef op 27-12-2005 @ 14:33 :
Idd Snap goed dat je dat niet lekker vindt
Je kan toch ook gewoon spa oid kopen.
__________________
Ertur neger ik kom uit Geleen!
Met citaat reageren
Oud 27-12-2005, 14:03
Verwijderd
Citaat:
Igorrrai schreef op 27-12-2005 @ 15:00 :
Je kan toch ook gewoon spa oid kopen.
Ja, tuurlijk. Maar heb het nu over Amerika, zelfs in een restaurant smaakt je drinken naar chloor door de eisklontjes..
Met citaat reageren
Oud 27-12-2005, 14:04
Myuki
Avatar van Myuki
Myuki is offline
Citaat:
underthabridge schreef op 27-12-2005 @ 11:00 :
Hoe kun je water niet lusten... water heeft geen smaak..?
ooit water uit de VS geproeft (waar Jet woont)

heel erg smerig, zwembadwater
__________________
To eu zčn
Met citaat reageren
Oud 27-12-2005, 14:05
Konijn
Avatar van Konijn
Konijn is offline
Citaat:
MTpower schreef op 27-12-2005 @ 06:04 :
Wat heeft geen water lusten met verwend zijn te maken?
Ik vind water ook echt niet te zuipen, maar verwend ben ik echt niet, als ik wat wil hebben en ik vraag er om bij m'n ouders is altijd het enige dat ik te horen krijg: "Nou, werken met je donder dan!".
Maargoed... andere dingen tellen dus ook als vocht
Let er wel op dat frisdranken ontzettend veel suikers bevatten, vooral cola, wat dus niet echt goed voor je is
(haha, hoor mij, met m'n cola hier om 6 uur 's ochtends al).
Jij hebt het over de verkeerde verwend. Die cola van je om 6 uur 's ochtends (en waarschijnlijk op alle andere tijdstippen dat je maar wat wil drinken), dát is dus de verwend waar het in dit topic overgaat.
__________________
Keep on rockin'
Met citaat reageren
Oud 27-12-2005, 15:12
Verwijderd
Als er chloor inzit, zou ik het ook niet drinken, zeker niet als je dat niet gewend bent. Mijn vriend heeft in Amerika veel water gedronken - iedereen dronk het, dus waarom hij niet? - en kreeg daardoor erge last van z'n darmen en hoofd, terwijl hij dat normaal echt nooit heeft. Dan kun je beter iets anders drinken, of water uit flessen ofzo.
Maar goed, 't gaat er niet in of je water móet leren drinken, maar of andere dranken water kunnen vervangen, en dat kan.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2005, 16:38
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Igorrrai schreef op 27-12-2005 @ 00:22 :
Dan moet ze het maar leren drinken, zoals in die post staat. Ik dronk vroeger ook alleen maar cola en andere zoete dingen en ik vond water ook smerig. Ik had ook echt moeite om een glas water leeg te drinken. Als je gewoon water blijft drinken ga je het na een tijdje echt wel lekker vinden. En waarom ze dat zou moeten 'leren'? Water is gezond. Je lichaam bestaat voor xx (weet niet precies hoeveel ) % uit water. Zonder eten kan je een tijdje, maar water heb je nodig. Limonade is dan misschien vocht maar het is geen water. En omdat het water (ik neem toch aan dat je het over kraanwater hebt) veel chloor bevat kan je beter flessen kopen. Probeer eens een klein flesje van 0.75 cl. leeg te drinken in een dag.

En je gaat me toch niet vertellen dat je van water gaat overgeven he? Zo smerig vind je het toch niet?
maar het is dus niet waar dat je zonder water niet kan leven.
zonder vocht kan je niet leven inderdaad, maar limonade of andere dranken kunnen het water prima vervangen.
dus ik zie nog steeds geen reden om iets te gaan leren drinken dat je niet lekker vindt als er alternatieven zijn.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2005, 18:34
Igorrrai
Avatar van Igorrrai
Igorrrai is offline
Citaat:
Balance schreef op 27-12-2005 @ 17:38 :
maar het is dus niet waar dat je zonder water niet kan leven.
zonder vocht kan je niet leven inderdaad, maar limonade of andere dranken kunnen het water prima vervangen.
dus ik zie nog steeds geen reden om iets te gaan leren drinken dat je niet lekker vindt als er alternatieven zijn.
Ik zie limonade niet echt als een vervanger voor water.
__________________
Ertur neger ik kom uit Geleen!
Met citaat reageren
Oud 27-12-2005, 18:38
Ici-Paris_#
Avatar van Ici-Paris_#
Ici-Paris_# is offline
drink thee is ook goed voor je
Met citaat reageren
Oud 27-12-2005, 18:58
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Konijn schreef op 27-12-2005 @ 15:05 :
Jij hebt het over de verkeerde verwend. Die cola van je om 6 uur 's ochtends (en waarschijnlijk op alle andere tijdstippen dat je maar wat wil drinken), dát is dus de verwend waar het in dit topic overgaat.
Wat is daar verwend aan?
Omdat het m'n ouders gewoon geen bal interesseert wat ik doe ben ik verwend?
Met citaat reageren
Oud 27-12-2005, 19:51
Verwijderd
Citaat:
Igorrrai schreef op 27-12-2005 @ 19:34 :
Ik zie limonade niet echt als een vervanger voor water.
en waarom dat niet?
Met citaat reageren
Oud 27-12-2005, 22:43
Verwijderd
Volgens mij is limonade gewoon een glas water waar een heel klein beetje siroop in zit (bij mij tenminste wel)
Ok, er zit wat suiker in en dus ook wat caloriën, maar verder is het toch echt water.
Al vind ik het water bij ons wel goed te drinken (waterleidingduinen), in de buurt van rotterdam vind ik het weer veel minder lekker.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2005, 19:57
Femme-Fatale
Avatar van Femme-Fatale
Femme-Fatale is offline
Citaat:
Balance schreef op 27-12-2005 @ 17:38 :
maar het is dus niet waar dat je zonder water niet kan leven.
Ik ben het bewijs dat het wel kan, ik drink dagelijks maximaal 1 of 2 glazen.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2005, 20:43
qghp
qghp is offline
Ik verbaas me er soms over hoe mensen kunnen zeuren...
Met citaat reageren
Oud 28-12-2005, 20:44
qghp
qghp is offline
Citaat:
Femme-Fatale schreef op 28-12-2005 @ 20:57 :
Ik ben het bewijs dat het wel kan, ik drink dagelijks maximaal 1 of 2 glazen.

En koffie en thee en appelsen groente?
Met citaat reageren
Oud 29-12-2005, 10:05
twain4me
Avatar van twain4me
twain4me is offline
Citaat:
mat-ice schreef op 28-12-2005 @ 21:44 :
En koffie en thee en appelsen groente?
koffie ontrekt vocht. net zoals sommige thee. (bv brandnetel)
Met citaat reageren
Oud 29-12-2005, 13:34
remy476
Avatar van remy476
remy476 is offline
het gaat idd om het bestandsdeel water de enige rede dat mensen water drinken ipv sappen en frisdrank is voornamelijk vanwege de suiker (calorieen)
__________________
niet alleen =)
Met citaat reageren
Oud 29-12-2005, 13:39
Neiu
Avatar van Neiu
Neiu is offline
Citaat:
twain4me schreef op 29-12-2005 @ 11:05 :
koffie ontrekt vocht. net zoals sommige thee. (bv brandnetel)
Gewone (zwarte) thee doet dat ook. Groene thee en de meeste kruidenthee dan weer niet.
__________________
Kőigi teede pikkus ajas on vőrdne - | - Рукописи не горят
Met citaat reageren
Oud 29-12-2005, 16:51
Wen Pantyhooker
Avatar van Wen Pantyhooker
Wen Pantyhooker is offline
Citaat:
jet schreef op 26-12-2005 @ 23:41 :
vooral omdat in amerika hier het water net zoveel chloor bezit als een zwembad. en al zuiver je het dan nog zo, die smaak blijft er in zitten

Het water hier in Spanje smaakt ook naar Chloor, en om nou elke dag een fles water te kopen, dat vind ik zelf te ver gaan eerlijk gezegd. Ik probeer zoveel mogelijk light drankjes te dranken, weinig suiker in ieder geval, want daar wordt je ook moe van!
Met citaat reageren
Oud 29-12-2005, 18:54
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Femme-Fatale schreef op 28-12-2005 @ 20:57 :
Ik ben het bewijs dat het wel kan, ik drink dagelijks maximaal 1 of 2 glazen.
lees m'n post nog eens.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2005, 13:29
Verwijderd
Sap, cola, melk, enzovoort ís voor 95 tot 99 % water . Dat telt dus gewoon mee. Er zitten inderdaad wel ook andere dingen in (vooral in cola) die je niet allemaal onbeperkt binnen wil krijgen.
(kruiden)thee is trouwens ook minstens 99 % water en je doet er minder suiker in dan er in frisdrank (5 klontjes per glas) of vruchtensap (4 klontjes per glas) zit.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2005, 13:55
Subject
Avatar van Subject
Subject is offline
Te veel frisdrank en vruchtensap is trouwens vet slecht voor je tanden, hoe light het dan ook is.
__________________
Elu on ilus.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ken jij de burgesaaister? #1757
Verwijderd
500 19-12-2012 22:54
De Kantine Porsaailain Heart #1736
Verwijderd
501 14-11-2012 15:28
Lichaam & Gezondheid Voeding & Gezondheidstopic #24
Balance
500 16-02-2010 11:57
Lichaam & Gezondheid Acne!
JackIsBack
23 30-12-2009 14:51
Lichaam & Gezondheid Zweten
Klaasklever
35 27-07-2006 12:54
Lifestyle Drinken.
peaceflower
66 28-08-2003 19:34


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:07.