Oud 21-10-2003, 16:31
billy21
billy21 is offline
hoi,
ik heb een vriendin waar ik enorm veel van hou. alleen kan ze soms wel wat moeilijk doen, maar wie niet. maar nu is ze wel heel boos op me.
ik ga dus elk jaar gaan skieen met een vriend in de krokusvakantie. zij vindt dat ik zou moeten thuisblijven. ze denkt nu dat ze helemaal niets voor me betekent terwijl dat helemaal niet waar is.
haar vriendinne zeggen dat ik zou moeten thuisblijven en al mijn vrienden verklaren me gek om het nog maar te overwegen. dus ik zou graag jullie objectieve mening horen. ik hou echt van haar en ik wil haar echt niet kwijt dus help me aub!!
billy
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-10-2003, 16:35
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Zo te horen voelt je vriendin zich er niet prettig bij als jij zonder haar een week of langer op vakantie gaat. De relatie is nog pril meen ik, dus ik kan het me ergens wel voorstellen. Er zijn 3 dingen die je kan doen:

- er goed met haar over praten (sowieso een vereiste) en haar geruststellen en vragen hoe erg ze het vind als je zou gaan en waarom? Aan de hand daarvan beslissen of het verstandig is om te gaan ja of nee.

- gewoon gaan zonder ook maar te overleggen en het risico lopen dat je haar na je vakantie kwijt bent.

- thuisblijven en je blijven afvragen waarom zij zich niet prettig voelt als jij even een weekje alleen met vrienden weg gaat.

Optie 1 lijkt me het beste.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 21-10-2003, 16:38
Verwijderd
ik vind dat zij zich heel erg aanstelt, ik zou gewoon gaan en je zou kunnen overwege haar ook meenemen.

Ik snap niet wat zij moeilijk doet en al helemaal niet waar vriendinnen ermee te maken hebben

Met citaat reageren
Oud 21-10-2003, 16:41
billy21
billy21 is offline
wel ze skied/snowboard al helemaal niet graag dus meegaan is geen optie. we zijn nu ook al 5 maand samen en wanneer het krokus vakantie al bijna 9 maand dus zo pril is dat niet echt denk ik. ik kan haar wel begrijpen maar ze is wel heel boos. het kan me toch niets schelen denkt ze. ik weet echt niet wat ik moet doen
Met citaat reageren
Oud 21-10-2003, 16:52
Susanne
Susanne is offline
Vijf maanden is idd alwel een tijdje, ik neem aan dat ze je nu toch wel een keer kan vertrouwen. Ik zou gewoon zonder haar gaan, een weekje zonder je overleeft ze echt wel. Zo niet, weet je wat er mis is in je relatie.
__________________
In a burgundy dress lookin' finer than a french wine
Met citaat reageren
Oud 21-10-2003, 16:52
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Gaan, absoluut.
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 21-10-2003, 16:53
Punkiej-Fish
Avatar van Punkiej-Fish
Punkiej-Fish is offline
Een keer goed met haar er over praten. Maar ik zou eigenlijk ook gewoon gaan, want zij gaat toch ook wel eens een paar dagen weg. Dan ga jij toch ook niet zeggen dat ze niet mag?
Misschien is ze ook wel een beetje bang dat je daar vreemd gaat?
Met citaat reageren
Oud 21-10-2003, 16:54
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
billy21 schreef op 21-10-2003 @ 17:41:
wel ze skied/snowboard al helemaal niet graag dus meegaan is geen optie. we zijn nu ook al 5 maand samen en wanneer het krokus vakantie al bijna 9 maand dus zo pril is dat niet echt denk ik. ik kan haar wel begrijpen maar ze is wel heel boos. het kan me toch niets schelen denkt ze. ik weet echt niet wat ik moet doen
Optie 1 is het beste denk ik. Precies uitvissen op een vriendelijke en liefdevolle manier wat haar nou precies dwarszit dat ze niet wil dat je gaat en waarom haar dat dwarszit. Alleen dan kan je er wat mee. Ga even met z'n 2en zitten en heb er een goed gesprek over. Laat haar weten dat zij nummer 1 is, maar dat jij het gevoel krijgt dat zij jou niet vertrouwd en dat geen prettig gevoel is voor jou. Vraag haar of jou gevoel het goed heeft en zo ja, waarom vertrouwt ze jou niet? Zo nee, wat is er dan wel? Hoe voelt ze zich dan als jij zegt dat je op vakantie wil met je vrienden? Wat is haar reden om zih daar onprettig bij te voelen?

Snap je een beetje waar ik heen wil? Probeer elkaar te begrijpen. Een gesprek komt van 2 kanten en aan de hand daarvan kan je beslissingen nemen. Wees open een eerlijk, neem geen genoegen met ja of nee, vraag door en trek alles eruit wat je eruit trekken kan. Alleen op die manier kom je precies van elkaar te weten hoe jullie er nou eigenlijk over denken.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 21-10-2003, 17:14
billy21
billy21 is offline
wel ik weet dat ze wel een beetje bang is dat ik haar zou bedriegen maar ik heb haar al massas gezegt dat ze zich daar helemaal geen zorgen over moet maken omdat ik dat nooit zou kunnen.
ik heb al veel met haar gepraat en telkens komt ze tot de vaststelling dat er volgens haar wel altijd iets belangrijker is dan haar en dat ze mij helemaal niks kan schelen. ik kan bijna acht niets meer zeggen zonder dat ze dat slecht opneemt of denkt dat ik haar aanval. ze gelooft me echt niet meer dat ik van haar hou. ze zegt dat ze mij wel vertrouwt maar de anderen gewoon niet.als ik zeg dat het ook niet fijn is voor mij krijg ik een losbarsting van verwijten dat het toch mijn schuld en dat ik zeker geen medelijden van haar moet verwachten, want als ik het toch zo erg vind moet ik maar thuisblijven. ze kan het goed uitleggen en heeft altijd wel een manier om mij als smeerlap af te schilderen.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2003, 17:27
rampenstamper
Avatar van rampenstamper
rampenstamper is offline
Fijne vriendin...

Beetje stomme reactie, mja.
Sterkte verder.
__________________
Monty Python is briljant
Met citaat reageren
Oud 21-10-2003, 17:39
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
tja iedereen is hier anders is ik persoonlijk zou het zelf ook niet leuk vinden maar leuk of niet ik en mijn vriend zijn t eerste jaar (toen hadden we net een paar maanden iets) ook apart op vakantie geweest deze vakanties zijn uitlgelopen in 2 rampen (wilden allbei niet gaan en ik ben zelfs na 4dgn naar huis gekomen) maar goed als jij dit elk jaar doet en t leuk vind moet je dit gewoon aanhouden, iedereen heeft hier natuurlijk een andere kijk op, bij ons was t zo dat we allebei niet weg wilden maar jah als jij dat wel wilt gewoon doen dus
Met citaat reageren
Oud 21-10-2003, 17:41
Gurly-05
Gurly-05 is offline
Ik zou gewoon gaan...

Maar ik zou t al niet pikken als m'n vriend zo raar deed dus...
Met citaat reageren
Oud 21-10-2003, 17:51
Ilsetjuh17
Ilsetjuh17 is offline
Ik zou het ook niet leuk vinden.
Maar waarom neem je dr niet mee?
En misschien zou zij gewoon ook graag met JOU zoiets doen..
Met citaat reageren
Oud 21-10-2003, 17:57
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
billy21 schreef op 21-10-2003 @ 18:14:
wel ik weet dat ze wel een beetje bang is dat ik haar zou bedriegen maar ik heb haar al massas gezegt dat ze zich daar helemaal geen zorgen over moet maken omdat ik dat nooit zou kunnen.
*KNIP* ze kan het goed uitleggen en heeft altijd wel een manier om mij als smeerlap af te schilderen.
Er is uiteraard wel een reden voor dat ze alles zo negatief opvat... Probeer die eens uit te vissen dan. Door gewoonweg door te vragen. Voorbeelddialoogje? Ja, doen we. (indicatie van hoe zo'n gesprek kan verlopen)

- Schat, het valt me op dat ik maar weinig tegen jou kan zeggen zonder dat jij het meteen negatief opvat. Daar voel ik mij niet prettig bij. Hoe komt dat? Komt dat door mijn formulering? Of is er misschien iets anders waardoor je alles zo negatief ziet?

0 Jij komt altijd met dingen aanzetten waar ik mij niet prettig bij voel zoals op vakantie gaan zonder mij met je vrienden en ik heb het gevoel dat jij vind dat ik me aanstel als ik zeg dat ik dat niet fijn vind.

- Ik vind het erg vervelend dat je dat denkt, want dat is namelijk helemaal niet zo. Ik trek het me erg aan wat jij ervan vind en ik wil niets doen waar jij je niet prettig bij voelt omdat ik van je hou, maar ik heb het gevoel dat jij niet altijd even open staat voor wat ik te zeggen heb en mij niet gelooft. Als we het voorbeeld nemen van de vakantie, jij zegt dat jij het niet vertrouwd. Niet dat je mij niet vertrouwd, maar dat je anderen niet vertrouwt. Ik heb het gevoel dat jij mij niet gelooft als ik zeg dat ik je nooit ontrouw zal zijn omdat ik van jou hou. Hierdoor voel ik me alsof jij toch mij niet vertrouwt. Ik weet niet zo goed wat ik daarmee aan moet. Ik wil graag op vakantie met mijn vrienden, maar wil niet dat jij je onprettig voelt.

0 Ik heb het gevoel dat jij altijd dingen boven mij plaatst voor jou eigen plezier. Ik heb het gevoel dat ik nooit op nummer 1 sta. Daarom vind ik het niet prettig als je op vakantie gaat met je vrienden zonder mij, het voelt alsof ik altijd op de 2e plaats sta omdat het voor mijn gevoel niet uitmaakt wat ik zeg, je gaat toch wel.

- Het is nooit mijn bedoeling geweest om jou op de 2e plaats te zetten, jij bent en blijft nummer 1 maar ik zou het wel prettig vinden als je me daarin zou geloven. Wat kan ik doen om jou te laten geloven en voelen dat jij nummer 1 bent?

etc etc. Je snapt het idee wel een beetje denk ik. Vaak is het met gesprekken zo (vooral dit soort gesprekken) dat ze op een toon gevoerd worden dat beide partijen het gevoel krijgen niet serieus genomen te worden omdat de feiten benadrukt worden en de helft van de gevoelens die erbij komen kijken achterwege gelaten worden. Dit loopt vaak uiteindelijk uit op fikse ruzies en situaties die nog erger zijn dan voorheen. In zo'n gesprek waarbij je in de situatie zit die jij nu zit zijn er eigenlijk een paar regeltjes bekend waar je je aan moet houden om een succesvol en prettig gesprek te kunnen voeren:

- wees open en eerlijk

- geef altijd je mening en praat daarbij in de ik vind-vorm (maak er geen feit van)

- laat duidelijk blijken hoe jij je voelt over het onderwerp en hoe jij je voelt over dingen die de ander tegen jou zegt

- geef suggesties van hoe je het graag anders zou willen zien

- vraag door, neem geen genoegen met een antwoord wat niet volstaat aan het antwoord wat jij graag wilt hebben

- vat regelmatig samen om te zien of je haar wel goed begrepen hebt (het kan zomaar zijn dat jij iets anders opvat dan dat zij het bedoeld en andersom)

- vraag de ander ook om te samenvatten wat jij hebt gezegd mocht de ander dit niet uit zichzelf doen

- vraag de ander uitdrukkelijk om zijn/haar gevoel bij wat jij gezegd hebt

- spring niet meteen overal bij in de verdediging. laat je partner uitpraten en geef feedback op wat hij/zij heeft gezegd zonder meteen alle schilden op te trekken

- en blijf vooral rustig. Vat alles niet negatief op, sta open voor haar mening en denk na over wat je in die mening terug kan vinden in jezelf. Is dat niets, vraag naar voorbeelden.

Op die manier kom je vaak tot een meer succesvol gesprek dan op de uiteindelijke ruzietoon. Dus ik zou je aanraden om met haar een datum en tijdstip af te spreken dat jullie allebei ruim de tijd hebben om te praten en probeer volgens de "regels" een gesprek te voeren.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 21-10-2003, 17:59
Sangria
Avatar van Sangria
Sangria is offline
Ik begrijp het probleem echt niet hoor.. Waarom mag je niet met je vrienden op vakantie? Is een social life naast jullie relatie soms verboden? Ik zou juist gaan om haar in te laten zien hoe afhankelijk ze bezig is.. Sorry, maar ik vind het echt aanstellerij Succes ermee!!!
__________________
It's good to be in love, it really does suit you..
Met citaat reageren
Oud 21-10-2003, 18:00
barbara.inc
Avatar van barbara.inc
barbara.inc is offline
Citaat:
Ilsetjuh17 schreef op 21-10-2003 @ 18:51:
Ik zou het ook niet leuk vinden.
Maar waarom neem je dr niet mee?
En misschien zou zij gewoon ook graag met JOU zoiets doen..
Misschien had je even moeten lezen wat hij verder heeft gezegd

Verder vind ik dat ze zeurt en dat je gewoon moet gaan. Het is toch niet jouw schuld dat zij je niet wil vertrouwen?
__________________
*Work like you don't need the money, love like you've never been hurt, dance like nobody's watching and fuck like you're beiing filmed* A.K.A Barbelle
Met citaat reageren
Oud 22-10-2003, 13:03
**Lololo**
**Lololo** is offline
Ik kan je vriendin aan de ene kant best begrijpen, ik zou het ook niet leuk vinden als mijn vriend een week weg zou gaan zonder mij.
Waarschijnlijk is ze bang dat je het leuker vind om met je vrienden iets te doen dan met haar. En waarschijnlijk is ze ook erg onzeker.
Als ik jou was zou ik gaan, maar er heel goed met haar over praten en afspreken om elke dag te bellen etc.
Ook zou ik afspreken om als je terug bent een keer een weekje of weekendje met haar ergens naartoe te gaan ofzo. Dan heeft ze ook het idee dat je graag wat met haar wilt doen.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2003, 13:10
Cinamon
Avatar van Cinamon
Cinamon is offline
possesive agressive bitch..

gewoon gaan ski-en i say!
zij mag ook wel wat give en taken hoor
__________________
Used to be: D@MP | Wat jouw dromen zijn, interesseert me niet.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 22-10-2003, 13:28
STP
Avatar van STP
STP is offline
als je dat al jaren doet is het iets waar je voor haar geen uitzondering voor hoeft te maken, naar mijn mening...
__________________
http://www.hardebaas.nl | http://hardebaas.hyves.nl
Met citaat reageren
Oud 22-10-2003, 13:39
Verwijderd
als je helemaal niks kan doen zonder dat je vriendin er wel boos over wordt moet je naar mijn mening serieus overwegen of je deze relatie nog wel volhoud...als ze jou nog steeds niet genoeg vertouwd dan betwijfel ik of het nog lang blijft werken...

toen ik net wat had met mn vriend ging hij met vrienden naar een festival...zonder mij...
toen we een half jaar hadden ging hij een week op vakantie...zonder mij...
hij moest voor zn studie 2 weken weg...zonder mij...
hij moest voor zn studie 5 weken weg...zonder mij...
en hij is nog wel meer weggeweest...zonder mij...

maar ik vertrouw mijn vriend dan ook...en tuurlijk is het niet leuk dattie weg is...maar ik weet dat hij ook weer terug komt...en het weerzien is altijd heel erg leuk
Met citaat reageren
Oud 22-10-2003, 14:07
Verwijderd
sorry maar als je vriendin geen goede reden heeft om jou dit te vragen anders dan ik kan geen week zonder je dan zie ik geen enkele reden om niet te gaan.

het feit dat je wat hebt maakt je geen siamese tweeling!

je moet ook weleens zonder elkaar kunnnen
Met citaat reageren
Oud 22-10-2003, 14:10
Verwijderd
Citaat:
Poser4life schreef op 22-10-2003 @ 15:07:

het feit dat je wat hebt maakt je geen siamese tweeling!
die vink mooi!
Met citaat reageren
Oud 22-10-2003, 14:12
Verwijderd
Citaat:
maria schreef op 22-10-2003 @ 15:10:
die vink mooi!
hahaha dank je

ik word later een groot dichter
Met citaat reageren
Oud 22-10-2003, 14:15
Verwijderd
jij moet gewoon gaan. t is zoals al werd gezegd, jullie zijn samen, maar jullie zitten niet aan elkaar vast. je moet elkaar ook de ruimte geven om andere vrienden niet te verwaarlozen, das ook heel belangrijk. ik vind dat jij gewoon moet gaan, en dat je er duidelijk met je vriendin over praat.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2003, 18:18
dolliefijntje
Avatar van dolliefijntje
dolliefijntje is offline
je vriendin mag jou dit niet verbieden.
het lijkt erop dat ze je niet vertrouwt
praat eens met haar waarom ze zo moeilijk doet

ik zal wel gaan of ze het er nou mee-eens is of niet

als zij echt van jou houdt en verliefd op je is dan gunt zij je jou uitje.

suc6
__________________
dolliefijntje gaat naar de marine in januari
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-10-2003, 18:25
Knutselsmurfie
Avatar van Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Wat een onzin.

Zij wil niet dat je op vakantie gaat, omdat dat zou betekenen dat je niet om haar geeft? Ze wil gewoon dat je niet gaat, omdat ze niet zonder je kan waarschijnlijk. Ze mag zoiets niet van je vragen. Dat je een relatie hebt, wil niet zeggen dat je 24/7 bij elkaar moet zijn. Het is juist heel goed om allebei je eigen leven te houden, met je eigen dingen en vrienden. Ik zou helemaal flippen als mijn vriendje zoiets zou verbieden!
Gewoon gaan hoor.
__________________
I don't ask for much, but enough room to spread my wings | You can fool some people sometimes, but you can't fool all the people all the time
Met citaat reageren
Oud 24-10-2003, 18:30
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Absoluut niet voor haar thuis blijven. Dat ze je vriendin is betekent niet dat ze je hele leven in beslag kan nemen.
Wel kan je het er uiteraard nog enkele keren met d'r over hebben. Maar iig zeker gaan!
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2003, 11:35
FOOIJDONK
Avatar van FOOIJDONK
FOOIJDONK is offline
dat je dit durft te vragen,

lijkt mij vrij duidelijk

lekker doen waar je zin in hebt!!

tuurlijk ga je op vakantie je laat je tog niets door je ""baas"" verbieden!!
__________________
ALICIA de enigste onpartijdige fb?? - ps. Lief zijnn!! - www.scholieren.com, het vriendjespolitiek forum!!
Met citaat reageren
Oud 25-10-2003, 17:50
Verwijderd
Ik had haar de deur gewezen. Moet je ook netjes pootje geven als ze er om vraagt
Met citaat reageren
Oud 25-10-2003, 23:53
funkypunk
Avatar van funkypunk
funkypunk is offline
ik heb geen idee hoe jullie realtie is, maar ik denk dat je er met haar over moet praten. Het zou denk ik wel moeten kunnen, je gaat gewoon een weekje op pad met een vriend. Waarschijnlijk zit er iets achter als dat ze bang is dat je met een ander meisje gaat... stel haar gewoon gerust en heb een fijne vakantie

trouwens hoe denkt je vriend erover als je niet met hem gaat? dat is misschien ook niet tof en ook al lijkt het nu niet zo, er bestaat een kans dat jij en je meisje niet voor altijd bij elkaar blijven en dat je vriendschap het langer overleefd.
__________________
nooit meer
Met citaat reageren
Oud 27-10-2003, 18:20
PJ
Avatar van PJ
PJ is offline
Ik denk dat je toch moet gaan, nadat je het met haar hebt besproken. Zorg vooral dat ze je echt vertrouwt en dat ze weet dat je niet vreemdgaat ofzo. Vooral niet uit laten gaan, want dat zou natuurlijk zonde zijn, maar zij moet zich natuurlijk wel een beetje aanpassen.

BTW: ik geloof dat ik laatst iemand hierover heb horen praten toen ik in de trein zat (ik heb gewoon wat opgevangen, niet echt afgeluisterd, zo ben ik niet)
__________________
If you can't beat it: cheat it...
Met citaat reageren
Oud 27-10-2003, 18:47
koekiemonstertje
Avatar van koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
Vraag haar eens waarom ze het niet wil hebben.... En waarom jij dan zo nodig thuis zou moeten blijven volgens HAAR en niet volgens die vriendinnen...

Is ze bang dat je vreemdgaat?
Is er die vakantie iets speciaals? (IK ZEG MAAR IETS: 8 maanden verkering, is ze jarig, heeft ze dat eindelijk eens vrij, hadden jullie iets gepland)

Leg uit wat die vakantie voor jou betekend (traditie, gezelligheid, lekker skieen, vrienden onderhouden)

Maar duidelijk dat het helemaal niet is om haar af te kraken of buiten te sluiten maar dat je graag eens iets appart doet en dat je haar gaat missen

stel anders voor om een andere vakantie iets met haar te plannen en plan dat dan ook snel.....een vakantie voor jullie twee'tjes

Maak geen ruzie maar laat wel merken dat je haar gevoel respecteert maar dat je tog écht gaat....

succes ermee!
__________________
Dromendief
Met citaat reageren
Oud 27-10-2003, 19:07
Ellie_Bellie_e
Ellie_Bellie_e is offline
heey heey

Ik wil natuurlijk niet voor jou beslissen wat je moet doen... maar weet je zeker dat ze ook zoveel van jou houd als jij van haar??? als dat zo zou zijn zou ze ook snappen dat jij dat gewoon heel leuk vind en dat gewoon een soort van traditie is geworden... en ik denk dat in dit geval je haar je bericht hierow best zou mogen laten lezen weet zij ook meteen dat je heel veel van der hou!!!
Ik hoop dat je er wat aan heb...!!

Reageer ff trug als je wil...!! XxxxX
__________________
Vlekjes....
Met citaat reageren
Oud 27-10-2003, 19:22
Verwijderd
als je nou niet los kan laten moet je het zelf gewoon uitmaken.

mijn mening
Met citaat reageren
Oud 27-10-2003, 21:20
billy21
billy21 is offline
wel het zit eigenlijk ook nog zo, der gaat ook nog en meisje mee op die vakantie ( want het is met een organisatie) die ik ken van vorig jaar. ik denk dat ze ook daar veel problemen mee heeft en dat ze schrik heeft me daar te verliezen.
ik zie haar nog verschrikkelijk graag en wil haar echt ni kwijt, maar ik vraag me af of het fout of smerig is van mij om te gaan.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2003, 23:39
Fujitsu
Fujitsu is offline
Citaat:
billy21 schreef op 21-10-2003 @ 17:31:
hoi,
ik heb een vriendin waar ik enorm veel van hou. alleen kan ze soms wel wat moeilijk doen, maar wie niet. maar nu is ze wel heel boos op me.
ik ga dus elk jaar gaan skieen met een vriend in de krokusvakantie. zij vindt dat ik zou moeten thuisblijven. ze denkt nu dat ze helemaal niets voor me betekent terwijl dat helemaal niet waar is.
haar vriendinne zeggen dat ik zou moeten thuisblijven en al mijn vrienden verklaren me gek om het nog maar te overwegen. dus ik zou graag jullie objectieve mening horen. ik hou echt van haar en ik wil haar echt niet kwijt dus help me aub!!
billy
Op vakantie zonder je vriendin gaat vaak mis. Denk maar eens goed na of je je relatie op het spel wil zetten. Ik zal in ieder geval niet die fout nog eens maken.
__________________
Iso light
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 28-10-2003, 08:03
Verwijderd
Citaat:
Fujitsu schreef op 28-10-2003 @ 00:39:
Op vakantie zonder je vriendin gaat vaak mis. Denk maar eens goed na of je je relatie op het spel wil zetten. Ik zal in ieder geval niet die fout nog eens maken.
Dat heb je toch echt zelf in de hand lijkt me.

Ik denk dat ze vooral onzeker is en erm, misschien wil ze wel met jou op vakantie, maar zegt ze daar niks over? (dat ze daar zeg maar voorstellingen van had die jij nu kapot maakt) :/

Daarnaast zegt ze al die negatieve dingen om een reactie uit te lokken denk ik. Ze wil graag bevestiging vermoed ik, omdat ze zo onzeker is over die vakantie.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2003, 08:50
Sithan
Sithan is offline
Ik vind t maar een aansteller...als je ieder jaar gaat, waarom heeft ze dan nu ineens het recht om te zeggen dat dat niet meer mag, alleen omdat ze je vriendin is...
Laat staan dat ze eigenlijk nu al half je vakantie heeft verpest vanwege het feit dat je waarschijnlijk als je toch gaat daar met een minder fijn gevoel heengaat dan voorheen.

Ik krijg het idee dat ze macht over je wenst uit te oefenen, wat natuurlijk weer een averechts effect heeft op een goede relatie als je t mij vraagt. Zegt dat t maar ns...Dat ze jou ook een leuke week mag gunnen, ipv kwaad te worden op het feit dat je een leuke week wil hebben...dat zij deze keer niet meekan is niet om dat je haar niet mag, maar omdat ze dat zelf niet graag doet...Kijk als ze nou ziek moet thuisblijven vind ik t een ander verhaal, maar om haar zin door te drijven omdat haar het type vakantie niet zint, is toch wel erg grof nietwaar?
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -
Met citaat reageren
Oud 28-10-2003, 16:11
*run*
Avatar van *run*
*run* is offline
hoi


weet je k snap zulk soort mensen niet !!
als ze van je houd dan wil ze de alle beste voor je ..
wat vind jij het best.... dan vind zij het ook best
tenzij het ergens anders om gaat ....
Met citaat reageren
Oud 28-10-2003, 17:05
alpha
Avatar van alpha
alpha is offline
Ik vind het bullshit dat jij thuis zou moeten blijven omdat je 'anders niet van haar houd'. En jullie hebben dan pas zo'n 9 maand zeg je. Ik zou gaan, maar wel duidelijk maken dat ze niet hoeft te denken dat je haar zal of wil bedriegen. Dat je veel van haar houd en dat je haar zal missen maar dat je ook nog vrienden hebt waarmee je elk jaar gaat skieen en als je dit nou opeens niet zou doen, dat je dan die vriend in de steek laat. Zij is niet de enige die belangrijk is, ook de rest van de mensen om je heen.
__________________
I like to say what I want to say
Met citaat reageren
Oud 29-10-2003, 15:49
n0n4 m4n1s
n0n4 m4n1s is offline
Als ik jou was.. zouk gewoon op skievakantie met je VRIENDEN GAAn.. je moet niet alleen tijd maken voor je vriendin maar ook voor je vrienden.. mayB is ze en beetje dominant.. je moet nit alleen dingen doen die ZIJ leuk vindt ... beetje egoïstisch zijn is ook goed voor je hoor.. je mag BEST een x aan jezelf denken.. als ik jou was zouk gewon zonder haar Gaan hoor.. ennUH als ze daarover moeilijk gaat doen..weet je gelijk hoe ze is.. als ze eg van je houdt.. laat ze je niet gaan ! weet je ook gelijk weer waar je aan toe bent..!! GEWOON GAAN ZONDER HAAAR!!!
__________________
qwertyuiopasdfghjklzxcvbnm
Met citaat reageren
Oud 29-10-2003, 16:39
Happycooper V
Happycooper V is offline
Eeeej eeeej, WEl balen dat je vriendin zo doet, maar opzich zou ik wel gaan.. want vrienden zijn ook belangrijk en je vriendin hoort je juist zo iets te gunne... tuurlijk is t moeilijk, maar om nou zo te gaan doen, ik denk dat ze daar juist t tegenovergestelde mee bereikt. Ik zou toch proberen te praten met haar en rustig blijven... en nie stoppen omdat zij boos is.. maar gewoon door blijven gaan tot dat je het weet,...
Mijn mening: Wel gaan skieen... anders krijg je denk ik later ook verwijetn naar haar toe.. als je bv ruzie krijgt! Zoiest van: JIJ LAAT ME NIET EENS MET VRIENDEN OP VAKANTIE GAAN, en daar moet je dus wel mee oppassen.. Vrienden zijn belangrijk/... en dat kan ze moeilijk gaan ontkenne.. en als je hebt aangeboden dat ze mee mag.. mag ze nie echt klagen vind ik!
Ik vind het wel een nare situatie voor je, maar kom wel een beetje voorjezelf op.. je hebt ook recht op leuke dingen zonder haar!... succes ermee xxx
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Dit meisje is elf.........ik ben 18........wat moet ik hiervan denken?
HelpMePlease
90 08-05-2018 14:57
Liefde & Relatie Help! Advies nodig
Anoniem8
3 24-07-2016 16:32
Liefde & Relatie Hulp/Goede raad nodig
Jepsio
11 05-03-2014 12:06
Verhalen & Gedichten Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal)
Verwijderd
226 27-11-2005 11:00
Liefde & Relatie voel me ff slecht, maar heb raad nodig!
lieve
13 27-12-2002 22:17
Software & Hardware ìk heb RAAD nodig over comp. kopen!!!
snoodogg
13 04-05-2001 22:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:29.