Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-03-2004, 17:25
lydia
lydia is offline
Hallo
ik heb een verschrikkelijk pijnlijk probleem aan mijn vagina (binnenkant).
Telkens ik ga zittn duwt er iets en doet het pijn, zelfs als ik gewoon wandel voel ik het en als ik vooroverbuig doet het heel pijn daar.
Ik heb dat nog maar sinds vandaag opeens en ik onderzocht mijn vagina, en er zit iets voor de ingang van mijn vagina, precies wild vlees, heel raar, er is bijna geen opening meer en het hangt vast tussen mijn twee schaamlippen(wel langs binnen) en als ik met mijn vinger in mijn vagina ga, kan ik er precies heel rond gaan.Het aanraken is heel pijnlijk.
Ik heb vandaag ook koorts ,bijna 38°c ongeveer(mss heeft dit er iets mee te maken ook)?
Weet iemand wat dit is?????
Ik heb gekeken naar alle mogelijke soa's, maar dit komt met geeneen overeen.
Ik zit er verschrikkelijk mee, hoe kan dit plots.Ik heb al twee maand geen seks meer gehad ook.
Natuurlijk moet ik naar een dokter, ik ga ook gaan. Maar ik durf nirt onmiddelijk.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2004, 17:43
juno
Avatar van juno
juno is offline
Een verzakking, een breuk, een abces.

DOKTER!
Met citaat reageren
Oud 02-03-2004, 17:46
Fleurop
Avatar van Fleurop
Fleurop is offline
Je hebt het over wild vlees. Dus kan het zijn dat je een wondje hebt gehad waardoor er een litteken ontstaan is.
Wild vlees wil zeggen; littekenweefsel wat te snel groeit, waardoor het een bobbel wordt. De medische term hiervoor is hypergranulatie.
Als je veel wild vlees hebt, kun je het laten wegsnijden. Maar in het ziekenhuis hebben ze ook speciale stokjes, waarmee je het kunt aanstippen. Dit doet geen zeer, maar je kunt het wel een beetje voelen. Door het spul wat er op het stokje zit, verdwijnt het wilde vlees, het valt er af.

Maarja... weet je zeker dat dit het is?

Dat je koort hebt kan een gevolg zijn, geen oorzaak.
Misschien is het inderdaad wel een abces o.i.d.

Ga gewoon langs de dokter
Met citaat reageren
Oud 02-03-2004, 18:07
Verwijderd
Hmm, ik denk dat je gewoon naar de dokter moet gaan... 't Klinkt nml niet goed, zeker niet als je ook koorts hebt.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2004, 19:58
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
Even langs de dokter gaan is idd het beste denk k.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2004, 12:02
kimberley
Avatar van kimberley
kimberley is offline
Het zou best een abces kunnen zijn, je hebt er wel de verschijnselen van: koorts en pijn bij bewegingen en druk. Ik zou maar snel naar de dokter gaan, abcessen kunnen leiden tot bloedvergiftiging...
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:11.