Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-11-2001, 19:49
ratsja
Avatar van ratsja
ratsja is offline
wie zit er achter ab normaal ??

is het Rob Stenders ??.....

wie weet het
__________________
vows are spoken to be broken, feelings are intense, words are trivial, pleasures remain, so does the pain, words are meaningless and forgettable
Advertentie
Oud 29-11-2001, 11:12
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
een heel, heel vies konijn
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Oud 29-11-2001, 14:47
fruitmand
Avatar van fruitmand
fruitmand is offline
de man die achter de konijn zit? DE GROOTSTE RANDDEBIEL OP DE WERELD! Wie zou in hemels naam met zo'n kut programma mee willen doen? Joh...
__________________
*I bite my tong, every time you come around. Cause blood in my mouth beats blood on the ground*
Oud 29-11-2001, 16:03
Bird Of Prey
Bird Of Prey is offline
Citaat:
fruitmand schreef:
de man die achter de konijn zit? DE GROOTSTE RANDDEBIEL OP DE WERELD! Wie zou in hemels naam met zo'n kut programma mee willen doen? Joh...
Euh...mensen die er een flink zakkie geld mee kunnen verdienen! enne...die gast die ab normaal vertolkt kan iig goed moppen vertellen, hij heeft er de ideale stem voor, ze mogen van alleen die robbie ronald whatever d'r uit halen, dat zijn echt smakelezoe nummers die hij 'zingt' en als ie dan ns een goed nummer uitkiest weet hij t ultiem naar de klote te brengen. Maar voor de rest vinnik t een goed programma. Maar waarom vind je t dan zo'n kut programma, als je je mening geeft respecteer ik dat, maar een argument voor je mening vinnik altijd wel op z'n plaats
__________________
Lid van de Paulus de Bosbouter-clan :D
Oud 29-11-2001, 16:49
Queen Klazina Wok
Avatar van Queen Klazina Wok
Queen Klazina Wok is offline
Citaat:
Bird Of Prey schreef:
Maar voor de rest vinnik t een goed programma.


het is een kutprogramma omdat het om de moppen draait, en de moppen zijn van een dergelijk laag niveau dat zelfs de honden er geen brood van lusten (mooie zin zeg )

een voorbeeld: waarom kan je beter alzheimer hebben dan parkinson?

omdat je beter kan vergeten je bier te betalen dan dat je ze allemaal omgooit...
Oud 29-11-2001, 17:28
JoRTh
Avatar van JoRTh
JoRTh is offline
Ik zou me ook in zo'n konijnenpak verstoppen als ik zo'n ontzettend stompzinnig programma moest presenteren.

'moest' ja, want ik kan met niet voorstellen dat je zoiets schandaligs laags uit eigen beweging doet.
__________________
"I dream to make a living"
Oud 29-11-2001, 18:19
Verwijderd
Was dat niet het vervolg op Knoop in je zakdoek?
Dan zou het dus meneer Kappers zijn..

Oud 29-11-2001, 18:38
TygerStyle2001
Avatar van TygerStyle2001
TygerStyle2001 is offline
dat programma is zoooo fout dat het bijna leuk is, wat is er nou leuker dan naar een halve zool in een konijnenpak te kijken met allemaal van die randdebiele boerenlullen om zich heen en dan zo'n mafketel die de hele tijd van die kutmuziek doorheen zingt..
__________________
'Roll through the ghetto pumpin Ice Ice Baby/Think I give a fuck it's better than the shit I heard lately' - J-Zone
Oud 29-11-2001, 19:23
evathatsme
evathatsme is offline
meeeeeeeeeeeeen echt t trieste programma ever!!!!!!
kussies eva
Oud 29-11-2001, 19:23
cup a soup
cup a soup is offline
Citaat:
Bird Of Prey schreef:
Euh...mensen die er een flink zakkie geld mee kunnen verdienen! enne...die gast die ab normaal vertolkt kan iig goed moppen vertellen, hij heeft er de ideale stem voor, ze mogen van alleen die robbie ronald whatever d'r uit halen, dat zijn echt smakelezoe nummers die hij 'zingt' en als ie dan ns een goed nummer uitkiest weet hij t ultiem naar de klote te brengen. Maar voor de rest vinnik t een goed programma. Maar waarom vind je t dan zo'n kut programma, als je je mening geeft respecteer ik dat, maar een argument voor je mening vinnik altijd wel op z'n plaats

mensuh! hier is ie dan..... de meest intellectuele bewonderaar van abbie normaal!
__________________
cup a soup is wel dom, maar niet slim
Oud 29-11-2001, 19:51
Bird Of Prey
Bird Of Prey is offline
Citaat:
cup a soup schreef:

mensuh! hier is ie dan..... de meest intellectuele bewonderaar van abbie normaal!


tss... overdrijven is ook een vak. ik vind t gewoon een leuk programma, maar als iemand zijn/haar mening geeft, wil je (natuurlijk) weten waarom, dat heb ik dan iig

[Dit bericht is aangepast door Bird Of Prey (29-11-2001).]
__________________
Lid van de Paulus de Bosbouter-clan :D
Oud 29-11-2001, 19:54
Bird Of Prey
Bird Of Prey is offline
maar wat voor moppen vinden jullie dan goed? vertel dan ns een mop die jullie lachuh vinden, als dit van een laag niveau is ben ik wel benieuwd wat voor moppen jullie leuk vinden
__________________
Lid van de Paulus de Bosbouter-clan :D
Oud 02-12-2001, 14:27
cup a soup
cup a soup is offline
Citaat:
Bird Of Prey schreef:
maar wat voor moppen vinden jullie dan goed? vertel dan ns een mop die jullie lachuh vinden, als dit van een laag niveau is ben ik wel benieuwd wat voor moppen jullie leuk vinden

heb je het gevoel dat niemand je hoort?? bel dan nu 0900 eenzaam


__________________
cup a soup is wel dom, maar niet slim
Oud 05-12-2001, 14:21
vamp
vamp is offline
Ab-Normaal is GE-WE-LD-IG!!!!!!!! Dat is echt een geweldig programma precies zoals iemand anders al zei: ZOOOOOO fout dat het fantastisch is
Lolita la loca...
Oud 08-12-2001, 12:03
Field
Field is offline
Citaat:
vamp schreef:
Ab-Normaal is GE-WE-LD-IG!!!!!!!! Dat is echt een geweldig programma precies zoals iemand anders al zei: ZOOOOOO fout dat het fantastisch is
Lolita la loca...
mee eens
__________________
You can save everything on alcohol, except secrets.
Oud 08-12-2001, 14:16
Verwijderd
Citaat:
ratsja schreef:
wie zit er achter ab normaal ??

is het Rob Stenders ??.....

wie weet het

Snuitje...
Oud 09-12-2001, 00:14
Verwijderd
haha die kerel is echt triest
Oud 09-12-2001, 00:15
Verwijderd
Citaat:
TygerStyle2001 schreef:
dat programma is zoooo fout dat het bijna leuk is, wat is er nou leuker dan naar een halve zool in een konijnenpak te kijken met allemaal van die randdebiele boerenlullen om zich heen en dan zo'n mafketel die de hele tijd van die kutmuziek doorheen zingt..

hahahahahaha dat is de beste analyse die ik in tijden gehoor heb, capeau!
Ads door Google
Oud 09-12-2001, 16:53
Lizz14
Lizz14 is offline
Echt het sneuste programma van de eeuw.
zo'n stom roze konijntje die zichzelf geweldig vind, en dan zo'n sletterig wijf erbij, en zo'n verlept vaag mannetje erbij die liedjes zingt (kraait)
__________________
You can fall from a bridge, you can fall from above, but the best way of falling is falling in love
Oud 28-03-2012, 13:20
Verwijderd
Smaken verschillen, Lizz14. Of moet ik zeggen, Lizz24?
Oud 28-03-2012, 13:46
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Dus.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Zijn vrouwen kille wezens?
Verwijderd
142 06-03-2012 14:57
De Kantine woordenketting
1lotte4
500 16-12-2004 18:47
Seksualiteit Zoenen na orale seks
verpleger
180 23-10-2004 13:15
Lifestyle Op wat voor typ zou je nooit vallen?
justakid
244 09-05-2004 19:16
Films, TV & Radio ergste tv programma ooit
Donald Duck
58 25-03-2004 17:13


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:00.