Oud 30-08-2017, 22:12
lily123
lily123 is offline
Ik ben nu 14 en ik vinger nu al een tijdje.
Ik heb nog geen orgasme gehad al vind ik het vingeren wel heel erg fijn.
Een kleine vibrator trekt me heel erg en ik wil het ook graag uitproberen, maar er zijn een paar dingen die me aan het twijfelen maken.
1. ik ken niemand anders van mijn leeftijd die een vibrator heeft, is het wel normaal?
2. kan ik met mijn leefttijd een erotiekzaak binnen?
3. als ik bestel komen mijn ouders er sowieso achter
4.ben ik te vroeg ermee?

heeft iemand advies?
alvast bedankt!
Met citaat reageren
Oud 30-08-2017, 22:57
Anoniempje3364
Anoniempje3364 is offline
Heb alleen iets te zeggen op 1. Ik ben zelf ook 14 en wil ook een vibrator je bent in iedergeval dus niet de enige
Met citaat reageren
Oud 31-08-2017, 00:00
kevinbi
kevinbi is offline
Is logisch dat je een vibrator wilt. Ben zelf 16 (jongen) en wil ook al heel lang een pocket pussy lol

Maar denk niet dat het gepast is om als 14 jarige een seksshop binnen te wandelen

Je kan eventueel een alternatief voorwerp zoeken dat lijkt op een dildo? Let wel op dat er geen scherpe kanten aan zijn voor schade aan je vagina
Met citaat reageren
Oud 31-08-2017, 01:21
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Je zou b.v. een cadeaubon van Bol.com kunnen kopen en daarmee een vibrator bestellen. Die kan je dan bij de AH laten bezorgen en dan ophalen.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 08-04-2018, 18:22
Klowenthal
Klowenthal is offline
Citaat:
Je zou b.v. een cadeaubon van Bol.com kunnen kopen en daarmee een vibrator bestellen. Die kan je dan bij de AH laten bezorgen en dan ophalen.
Ja idd dit is slim handig en anoniem (maar je wilt niet hebben dat je ouders er achter komen dus berg dit goed op En trouwens is het voor een volwassenen zoals mij ook gewoon raar om een dildo/ viberator te kopen bij de seksshop)
Met citaat reageren
Oud 08-04-2018, 19:08
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Als dit een vraag is is het antwoord nee. En je hoeft er ook niet meer voor naar een seksshop te gaan.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 09-04-2018, 08:23
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
Ja idd dit is slim handig en anoniem (maar je wilt niet hebben dat je ouders er achter komen dus berg dit goed op En trouwens is het voor een volwassenen zoals mij ook gewoon raar om een dildo/ viberator te kopen bij de seksshop)
Niks raar aan maak je er zelf van
Met citaat reageren
Oud 09-04-2018, 15:03
Aardbeimeisje
Aardbeimeisje is offline
Citaat:
Ik ben nu 14 en ik vinger nu al een tijdje.
Ik heb nog geen orgasme gehad al vind ik het vingeren wel heel erg fijn.
Een kleine vibrator trekt me heel erg en ik wil het ook graag uitproberen, maar er zijn een paar dingen die me aan het twijfelen maken.
1. ik ken niemand anders van mijn leeftijd die een vibrator heeft, is het wel normaal?
2. kan ik met mijn leefttijd een erotiekzaak binnen?
3. als ik bestel komen mijn ouders er sowieso achter
4.ben ik te vroeg ermee?

heeft iemand advies?
alvast bedankt!

Gewoon kopen bij de wat grotere drogisterij.... ze liggen in de buurt van de condooms... heel normaal hoor, om te kopen...
Met citaat reageren
Oud 09-04-2018, 15:21
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
Gewoon kopen bij de wat grotere drogisterij.... ze liggen in de buurt van de condooms... heel normaal hoor, om te kopen...
Idd en bij de shop mag je gewoon binnen. Of via bol.com
Met citaat reageren
Oud 12-04-2018, 20:51
Anoniempjejwz90
Anoniempjejwz90 is offline
Hooi het klink misschien raar maar hebben jullie een electricishe tandenborstel thuis want als je nog niet weet of je een vibrator wel fijn vind kun je het eerst met de tandenborstel proberen (ik bedoel met een nieuw borsteltje erop wel zo schoon) en dan gewoon over de clitoris heen en weer bewegen terwijl de tandenborstel aan staat
Met citaat reageren
Oud 12-04-2018, 20:53
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Hooi het klink misschien raar maar hebben jullie een electricishe tandenborstel thuis want als je nog niet weet of je een vibrator wel fijn vind kun je het eerst met de tandenborstel proberen (ik bedoel met een nieuw borsteltje erop wel zo schoon) en dan gewoon over de clitoris heen en weer bewegen terwijl de tandenborstel aan staat
Heb je dit zelf wel eens geprobeerd? Met de haren van het borsteltje over de clitoris gaan zou ik persoonlijk niet doen, die zijn daar veel te ruw voor!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 12-04-2018, 21:49
Aardbeimeisje
Aardbeimeisje is offline
Citaat:
Heb je dit zelf wel eens geprobeerd? Met de haren van het borsteltje over de clitoris gaan zou ik persoonlijk niet doen, die zijn daar veel te ruw voor!
Moet je het borsteltje omdraaien. Met de gladde kant op je clitje.... Hihi
Met citaat reageren
Oud 12-04-2018, 21:51
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Moet je het borsteltje omdraaien. Met de gladde kant op je clitje.... Hihi
Ik heb persoonlijk sowieso niet zo veel behoefte aan een tandenborstel op mijn clitoris, maar wilde de reactie toch even plaatsen voordat iemand zich bezeert
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 13-04-2018, 10:38
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
Hooi het klink misschien raar maar hebben jullie een electricishe tandenborstel thuis want als je nog niet weet of je een vibrator wel fijn vind kun je het eerst met de tandenborstel proberen (ik bedoel met een nieuw borsteltje erop wel zo schoon) en dan gewoon over de clitoris heen en weer bewegen terwijl de tandenborstel aan staat
Kun je beter goedkoop opzet stukje bestellen maar geloof me een tandenborstel haalt niet bij goede vibrator
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Wie van de meisjes gebruikt wel eens een vibrator?
Sister Bliz
53 29-05-2002 21:42


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:47.